اقامت کادر درمان در دبی2024+دریافت ویزای طلایی دبی کادردرمان


جدیدترین شرایط اقامت کادر درمان در دبی

دولت امارات چه شرایطی را برای اقامت کادر درمان در دبی در نظر گرفته است؟ روش‌های مختلفی برای کادر درمان جهت مهاجرت به دبی وجود دارند که آشنایی با آن‌ها می‌تواند این روند را برای شما راحت کند و لازم است تا بهترین روش را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید.

اگر به دنبال روش‌های اقامت امارات برای کادر درمان هستید و اطلاعات دقیقی در این رابطه ندارید، با ما بمانید تا در این مقاله به طور مفصل درباره مهاجرت و نحوه دریافت اقامت پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمان توضیح دهیم.

جدیدترین شرایط اقامت کادر درمان در دبی

پادکست : اقامت کادر درمان در دبی

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

دلایل افزایش تقاضای اقامت کادر درمان در دبی

تقاضای فزاینده پزشکان برای دریافت اقامت دبی را می‌توان به عواملی مانند: رشد جمعیت، گردشگری پزشکی، گسترش زیرساخت‌های مراقبت‌های بهداشتی، تأکید بر مراقبت‌های بهداشتی باکیفیت و کمبود کادر درمان در این کشور نسبت داد.

تلاش‌های دولت امارات متحده عربی برای جذب و حفظ متخصصان حوزه پزشکی، پرستاری و سایر تخصص‌ها نقش مهمی در رفع نیازهای روزافزون بهداشت امارات داشته است؛ بنابراین تقاضا برای دریافت اقامت کادر درمان در دبی افزایش چشمگیری داشته است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

گردشگری پزشکی در دبی

دبی به یک مقصد محبوب برای گردشگری پزشکی تبدیل شده است و بیمارانی را از سراسر جهان جذب می‌کند که به دنبال خدمات بهداشتی با کیفیت بالا هستند. دولت سرمایه‌گذاری هنگفتی را برای توسعه امکانات پزشکی پیشرفته و جذب متخصصان مشهور پزشکی برای رفع نیازهای گردشگران پزشکی انجام داده است.

این امر باعث افزایش بیشتر تقاضا برای پزشکان در تخصص‌های مختلف شده و آمار اقامت کادر درمان در دبی و امارات را افزایش داده است.

توسعه زیرساخت‌های مراقبت‌های بهداشتی دبی

دبی سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی در گسترش زیرساخت‌های مراقبت‌های بهداشتی خود انجام داده است. این شهر دارای بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مراکز پزشکی متعددی در سطح جهانی است که مجهز به فناوری و امکانات پیشرفته هستند.

اقامت کادر درمان در دبی و امارات

کیفیت مراقبت‌های بهداشتی در دبی

دولت دبی تأکید زیادی بر ارائه خدمات بهداشتی باکیفیت به ساکنان و گردشگران دارد. همچنین برای دستیابی به این هدف، بر جذب پزشکان مجرب از سراسر جهان تمرکز و شرایط مناسبی را برای اخذ اقامت کادر درمان در دبی فراهم کرده است.

این امر فرصت‌هایی را برای متخصصان حوزه‌های پزشکی، پرستاری و… ایجاد کرده است که به دنبال پیشرفت شغلی و تجربه بین‌المللی هستند.

حقوق و مزایای رقابتی در دبی

دبی به دلیل حقوق و مزایای رقابتی خود مشهور است و آن را به مقصدی جذاب برای حرفه‌ای‌ها از سراسر جهان تبدیل می‌کند. وقتی صحبت از حقوق به میان می‌آید، دبی بالاترین میزان حقوق مشاغل را در منطقه خاورمیانه ارائه می‌دهد.

این موضوع نشان می‌دهد که چرا مهاجرت پزشکان به دبی در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. به طور کلی دستمزدها در صنایع مختلف از جمله: مالی، فناوری، مهندسی، مراقبت‌های بهداشتی، مهمان نوازی و غیره رقابتی هستند.

البته مشاغل مختلف کادر درمان دارای حقوق و مزایای متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند؛ بنابراین توصیه می کنیم که برای اطلاع از جدیدترین اخبار درباره حقوق مشاغل در دبی در حوزه بهداشت و درمان با مشاوران ما در افدل گروپ تماس بگیرید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

توجه به این نکته مهم است که حقوق و مزایای خاص ممکن است بسته به شرکت، صنعت و توافقات فردی متفاوت باشد.

مرخصی با حقوق یکی دیگر از مزایای کار در دبی به عنوان کادر درمان است. کارمندان مرخصی سالانه دریافت می‌کنند که معمولاً بین 20 تا 30 روز و بسته به مدت زمان اشتغال آنها متغیر است. از این رو آمار اقامت کادر درمان در دبی روزبه‌روز در حال افزایش است.

علاوه بر این، شرکت‌ها اغلب مرخصی استحقاقی اضافی را به دلایل شخصی مانند مرخصی استعلاجی، مرخصی زایمان و.. ارائه می‌دهند. همیشه توصیه می‌شود که قبل از هر گونه تصمیم‌گیری شغلی، تحقیقات کامل را درباره شرایط شغل مورد نظر خود انجام دهید و شرایط فردی را نیز در نظر بگیرید.

مهاجرت پزشکان به دبی

شرایط اقامت کادر درمان در دبی

شرایط کشور امارات برای کادر درمان جهت مهاجرت و دریافت ویزا تعیین می‌کند که آیا شما واجد شرایط دریافت اقامت هستید یا خیر. به همین دلیل لازم است تا با شرایط و قوانین اقامت کادر درمان در دبی آشنایی داشته باشید.

در این بخش از مقاله به بررسی شرایط دریافت اقامت دبی برای پزشکان و پرستاران می‌پردازیم؛ زیرا درخواست در این موقعیت‌های شغلی نسبت به سایر تخصص‌ها بیشتر است.

شرایط اقامت پزشکان در دبی

ویزای کشور امارات برای پزشکان به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در امارات متحده عربی کار و زندگی کنند. این ویزا برای پزشکان واجد شرایطی صادر می‌شود که توسط یک مرکز بهداشتی دارای مجوز کار در امارات متحده عربی تأیید شده باشند.

فرایند ویزا شامل چندین مرحله از جمله اخذ مجوز پزشکی از اداره بهداشت دبی، ارائه مدارک مربوطه و قبولی در آزمون سلامت است. پس از تأیید مقامات مربوطه، ویزا به پزشکانی که در این کشور اقامت دارند و برای مدت زمان مشخصی صادر می‌شود. دریافت ویزا مهم‌ترین مرحله اقامت کادر درمان در دبی محسوب می‌شود.

یکی از مهم‌ترین شرایطی که هر پزشکی که مایل به کار در امارات است باید داشته باشد، فارغ‌التحصیل شدن از یک دانشگاه معتبر و اخذ در رشته پزشکی است. تعدادی از مجوزها وجود دارند که امارات متحده عربی برای متخصصان مراقبت‌های بهداشتی که از خارج از کشور می‌آیند، ارائه می‌دهد.

شرایط اقامت پزشکان در دبی

مهم‌ترین مجوزهای لازم برای دریافت اقامت پزشکان در امارات عبارت‌اند از:

اسناد و مدارک لازم برای دریافت اقامت کادر درمان در دبی باید در دسترس باشند تا پزشکان بتوانند ویزای کار را در هر بخش بهداشتی در امارات متحده عربی دریافت کنند.

مهم‌ترین مدارک پزشکان برای درخواست ویزای کشور امارات عبارت‌اند از:

  • پاسپورت معتبر (حداقل 6 ماه)
  • چند قطعه عکس
  • گواهی و مدارک تحصیلی
  • مجوز حرفه‌ای یا گواهی ثبت از کشور مبدأ
  • گواهی حسن انجام کار از شورای پزشکی
  • پیشنهاد یا قرارداد کاری
  • گواهی ترخیص پلیس از کشور مبدأ

شرایط اقامت پرستاران در دبی

ابتدا باید برخی از شرایط را برای تأیید به عنوان یک متقاضی پرستاری در فرایند کاریابی دبی داشته باشید. اگر شرایط لازم را برای اقامت کادر درمان در دبی داشته باشید، دریافت ویزا و اقامت برای شما راحت‌تر می‌شود.

شرایط درخواست اقامت دبی بر پرستاران شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ارائه مدرک فوق لیسانس در رشته پرستاری
  • تجربه کاری حداقل 12 ماه
  • تسلط به زبان انگلیسی یا عربی
  • داشتن ویزای کار صادر شده
  • سن کمتر از 35 سال
  • بدون سابقه کیفری یا محکومیت

پس از احراز تمامی شرایط ذکر شده، باید مدارکی را ارسال کنید تا به عنوان متقاضی پرستاری در شهر دبی در نظر گرفته شوید. این مدارک عبارت‌اند از:

  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • عکس با پس زمینه سفید
  • شناسنامه
  • مدارک تحصیلی
  • اثبات سلامت
  • ریز نمرات

شرایط اقامت پرستاران در دبی

شرایط ویزای طلایی دبی برای کادر درمان

امارات یک ویزای طلایی 10 ساله برای اعضای کادر درمان بااستعداد و بدون حامی ارائه می‌کند. ویزای طلایی امارات مخصوص پزشکان و پرستاران می‌تواند تأثیر قابل توجهی در زمینه‌های علمی و تحقیقاتی در امارات داشته باشد.

این ابتکار با هدف جذب و حفظ متخصصان بسیار ماهر در کشور، به ویژه پزشکان و متخصصان مراقبت‌های بهداشتی است؛ بنابراین بهترین روش اقامت کادر درمان در دبی محسوب می‌شود و مزایای انحصاری متعددی را ارائه می‌دهد.

افرادی که در طول بحران‌هایی مانند همه‌گیری COVID-19 فداکاری استثنایی از خود نشان داده‌اند نیز ممکن است واجد شرایط دریافت ویزای طلایی باشند. برای واجد شرایط بودن، متقاضیان باید توسط یک مقام معتبر تأیید شوند و به عنوان قهرمان خط مقدم شناخته شوند.

شرایط ویزای طلایی دبی برای کادر درمان

نمونه‌هایی از قهرمانان خط مقدم شامل پرستاران، دستیاران پزشکی، تکنسین‌های آزمایشگاه، داروسازان و سایر کادر درمان هستند. ویزای طلایی بهترین نوع ویزا برای اقامت کادر درمان در دبی است.

اعضای خانواده متقاضی برای دریافت ویزای طلایی نیز برای همان مدتی که به متقاضی داده می‌شود، ویزای طلایی اعطا می‌شود. این مزیت بدان معنی است که ویزای طلایی نه تنها برای خود پزشکان و متخصصان مراقبت‌های بهداشتی بلکه برای خانواده‌های آنها نیز مفید است.

هزینه اقامت کادر درمان در دبی

هزینه ویزای طلایی برای پزشکان و پرستاران با توجه به تعداد سال اقامت متفاوت است. هزینه اخذ اقامت 10 ساله کشور امارات با ویزای طلایی تا 2700 درهم و هزینه شناسنامه نیز حدود 1070 درهم است. برای درخواست ویزای طلایی برای اقامت 5 ساله 2290 و برای شناسنامه 575 درهم باید پرداخت شود.

هزینه اقامت کادر درمان در دبی

توجه داشته باشید که خانواده دارنده ویزای طلایی امارات متحده نیز می‌توانند برای مدت مشابه با دارنده ویزا در این کشور بمانند.

هزینه اقامت کادر درمان در دبی
ویزای 10 ساله 2700 درهم (به علاوه 1070 درهم هزینه شناسنامه)
ویزای 5 ساله 2290 درهم (به علاوه 575 درهم هزینه شناسنامه)

درآمد کادر درمان در دبی

میزان درآمد در بخش بهداشت و درمان دبی از 3880 درهم (متوسط حقوق اولیه) تا 75200 درهم (حداکثر متوسط حقوق) متغیر است. این ارقام در یک نظرسنجی اعلام شده که هزاران شرکت کننده و متخصص از سراسر کشور را شامل می‌شوند.

درآمد متوسط در حوزه بهداشت و درمان 20200 درهم است که به این معنی است که نیمی از نیروی کار در دبی کمتر از این رقم و نیمی دیگر بیشتر درآمد دارند.

به طور کلی میزان درآمد کادر درمان در امارات به عوامل مختلفی مانند: موقعیت شغلی، سابقه کاری، میزان تخصص و مرکز درمانی که در آن استخدام می‌شوید، بستگی دارد؛ بنابراین لازم است تا همه نکات و شرایط را برای اقامت کادر درمان در دبی در نظر بگیرید.

پیدا کردن کار در دبی برای کادر درمان

آیا به دنبال پیدا کردن کار در دبی هستید؟ در سال‌های اخیر امارات با کمبود نیروی کار در بخش بهداشت و درمان روبرو بوده است؛ زیرا جمعیت امارات متحده عربی به دلیل افزایش میزان مهاجرت روزبه‌روز در حال افزایش است و دولت به کیفیت خدمات بهداشتی اهمیت بسیار زیادی می‌دهد.

به همین دلیل است که تقاضا برای اقامت کادر درمان در دبی افزایش چشمگیری داشته است. با این حال، موقعیت‌های برتر شغلی همچنان در دست افراد متخصص قرار خواهند گرفت؛ بنابراین باید یک رزومه قوی داشته باشید و برای پیدا کردن موقعیت‌های شغلی برتر تلاش کنید.

برای دریافت اقامت كادر درمان در امارات باید با مراحل انجام آن آشنایی داشته باشید. مهم‌ترین نکات و مراحلی که برای پیدا کردن کار در دبی باید در نظر بگیرید، در ادامه بررسی شده‌اند تا شما بتوانید روند اخذ ویزا، پیدا کردن کار، دریافت اقامت و… را به طور دقیق پیش ببرید.

پیدا کردن کار در دبی برای کادر درمان

1. ویزای مناسب را دریافت کنید

اگر قصد دارید به عنوان کادر درمان در دبی کار کنید، به ویزای کار امارات نیاز دارید. پس از اینکه یک موقعیت در مراکز درمانی دبی به شما پیشنهاد شد، راحت‌ترین راه رفتن به دبی را به دست آورده‌اید؛ زیرا این شیوه در بین روش‌های اقامت کادر درمان در امارات بهترین است.

این امکان وجود دارد که برای جستجوی شغل خود با ویزای توریستی وارد امارات شوید و پس از یافتن شغل وضعیت ویزای خود را مشخص کنید. پس دریافت اقامت کادر درمان در دبی به ویزای طولانی مدت تری نیاز دارد.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

2. کارت بهداشت و مجوز کار خود را دریافت کنید

در حالی که ویزای کاری شما در حال بررسی است، باید سوابق پزشکی، کپی پاسپورت، عکس، مدرک پیشنهاد شغلی و درخواست ویزا را به وزارت بهداشت و خدمات پزشکی ارسال کنید. همچنین برای بررسی ابتلا یا عدم ابتلا به بیماری‌هایی مانند: HIV و سل باید آزمایش خون بدهید.

در حال حاضر، امارات متحده عربی اجازه اقامت کادر درمان در دبی برای ناقلان این بیماری را نمی‌دهد. پس از گذراندن تمام آزمایش‌ها، کارت سلامت برای شما صادر می‌شود.

شما همچنین به یک مجوز کار نیاز دارید که شامل ارسال عکس پاسپورت، قرارداد کار، ویزای ورود، سوابق پزشکی و مجوز کار کارفرمای خود به وزارت منابع انسانی دبی می‌شود. در نهایت، شما به ویزای اقامت کشور امارات نیاز دارید که توسط اداره کل اقامت و امور خارجی دبی صادر می‌شود.

شما می‌توانید به صورت آنلاین درخواست دهید یا شخصاً به مرکز AMER مراجعه کنید. باید فرمی را پر کنید، پاسپورت، سوابق پزشکی، گواهی سلامت، اصل مجوز ورود، عکس پاسپورت، کپی مجوز کار و رسید رسیدگی به مجوز کار خود را ارائه دهید.

3. روی CV خود کار کنید

تنها ابزار مهم برای جستجوی شغل در دبی CV (رزومه) است. بازار کار دبی در بخش بهداشت و درمان بسیار رقابتی است و به طور متوسط هر کارفرما تنها 6 ثانیه را صرف بررسی رزومه شما می‌کند! به همین دلیل داشتن یک رزومه قوی به دریافت اقامت کادر درمان در دبی کمک شایانی می‌کند.

هویت آنلاین (رزومه شخصی) خود را بسازید؛ حضور آنلاین شما می‌تواند بر موفقیت شما در هنگام جستجوی کار در کشور امارات تأثیر بگذارد. شما باید فعالیت آنلاین خود را با ایجاد رزومه، پر کردن پروفایل‌های جویای کار در وب‌سایت‌هایی مانند: LinkedIn و Bayt افزایش دهید.

برای مشاغلی که واجد شرایط آنها نیستید، درخواست ندهید؛ فقط به این دلیل که شما در مورد یک موقعیت شغلی هیجان زده هستید، به این معنی نیست که باید برای مشاغلی که مناسب مهارت‌های شما نیستند درخواست دهید.

روش‌های اقامت کادر درمان در امارات

4. به صورت آنلاین درخواست دهید

برای درک بهتر اینکه کدام مراکز درمانی در دبی استخدام می‌کنند، برخی از سایت‌های شغلی آنلاین و موقعیت‌هایی که ارائه می‌دهند را بررسی کنید. این کار شانس استخدام و دریافت اقامت کادر درمان در دبی را افزایش می‌دهد.

5. یک شماره محلی دبی را دریافت کنید

به محض اینکه یک شماره محلی دبی را در دبی دریافت کنید، خیالتان راحت خواهد شد؛ زیرا در صورت واجد شرایط بودن، سریعاً با شما تماس می‌گیرند. البته توجه داشته باشید که همیشه در دسترس باشید تا هیچ فرصت شغلی را از دست ندهید.

6. از ابزارهای کاریابی استفاده کنید

در نهایت، ابزارهای آنلاین عالی وجود دارند که توصیه می‌کنیم هنگام تلاش برای یافتن شغل مورد نظر خود در دبی از آنها استفاده کنید. جستجو برای یافتن کار در دبی همیشه آسان نیست. هرچه کمک و حمایت بیشتری داشته باشید، بهتر است.

در سال 2023 ابزارهای آنلاین بسیار خوبی نسبت به قبل در دسترس هستند؛ شما می‌توانید با همه آنها کاملاً رایگان شروع کنید. مزیت این ابزارهای این است که روند پیدا کردن کار و در نتیجه دریافت اقامت کادر درمان در دبی را تسریع می‌کنند.

 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

مهاجرت کادر درمان به دبی با افدل گروپ

اگر همیشه به فکر مهاجرت کاری به یک کشور امن و دارای فرصت‌های شغلی متعدد بوده‌اید و نمی‌دانید که چه کشوری را انتخاب کنید، امارات متحده عربی انتخابی عاقلانه برای ایرانیانی است که جزو کادر درمان هستند؛ چون سبک زندگی و فرهنگ امارات بسیار شبیه ایران است.

اما مهم‌ترین مسئله‌ای که در زمان مهاجرت به امارات در نظر بگیرید، دریافت دقیق‌ترین اطلاعات درباره شرایط جدید مهاجرت به این کشور و اقامت کادر درمان در دبی و امارات است.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم که مهاجرت و کارهای اقامت خود را به افدل گروپ بسپارید. کارشناسان تیم افدل با تجربه خود می‌توانند در این مسیر به شما کمک کنند تا بهترین روش مهاجرتی را طبق شرایط و هدفتان از مهاجرت انتخاب کنید و تا انتهای مسیر همراه شما خواهد بود.

 

در پایان

چرا آمار اقامت کادر درمان در دبی روزبه‌روز در حال افزایش است؟ در این مقاله به بررسی دلایل اصلی افزایش مهاجرت کادر درمان به امارات و تقاضا برای دریافت اقامت این کشور پرداختیم و جزئیات مربوط به این موضوع را بررسی کردیم تا دیدی واضح و دقیق درباره شرایط موجود و قوانین جدید داشته باشید.

سپس جدیدترین شرایط اقامت کادر درمان در دبی و امارات را مورد بررسی قرار دادیم. مراحل انجام کار را هم توضیح دادیم تا نکات مهم را برای دریافت اقامت و ویزای خود در نظر بگیرید. قبل از هر چیز لازم است تا با کارشناسان حقوقی در این زمینه مشورت داشته باشید.

 

سؤالات متداول

  1. کادر درمان در دبی چند روز مرخصی دارند؟

20 الی 30 روز در سال

  1. متوسط درآمد کادر درمان در دبی چقدر است؟

حدود 20 هزار درهم

  1. آیا برای پیدا کردن کار در دبی به کارت سلامت نیاز دارم؟

بله دریافت این کارت برای همه مهاجران اجباری است.

  1. آیا کادر درمان برای کار در دبی به مجوز نیاز دارند؟

بله کادر درمان برای کار در شهرهای مختلف امارات باید مجوز کار را از دولت امارات دریافت کنند.

  1. هزینه دریافت ویزای 10 ساله امارات برای پزشکان چقدر است؟

حدود 2700 درهم (به علاوه 1070 درهم هزینه شناسنامه)

 

سایر مقالات:

معرفی 20مورد از معروف‌ترین موزه های امارات+ آدرس و ساعت کاری
10نکته مهم افتتاح حساب بانکی در دبی-مهاجرت آسان با افدل گروپ
10شرط مهم انتقال حیوانات خانگی به دبی+قوانین و شرایط مربوطه

 

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *