ویزای توریستی دبی- قوانین جدید 2024 + مشاوره رایگان

ویزای توریستی دبی

شرایط ویزای توریستی دبی برای ایرانیان

ویزای توریستی دبی چند روزه است و اخذ آن چه شرایطی دارد؟ دریافت ویزا برای مهاجرت به دبی از مراحل اولیه و اصلی است و انواع مختلفی از ویزاها برای ایرانیان صادر می‌شوند؛ اما سؤال بسیاری از مهاجران ایرانی این است که ویزای توریستی به دبی چه تفاوتی با سایر ویزاهای امارات دارد؟

در صورتی که قصد سفر یا مهاجرت به امارات را داشته باشید، باید شرایط دریافت ویزای توریستی دبی و امارات را بشناسید. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را درباره نحوه اخذ، شرایط، هزینه و مدت زمان این ویزا آشنا کنیم.

شرایط ویزای توریستی دبی

 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

ویدیو : ویزای توریستی دبی

 

پادکست : ویزای توریستی دبی

 

 

قوانین جدید اخذ ویزای دبی در سال 2024

با هدف ارتقای موقعیت امارات متحده عربی به عنوان یک مقصد ایده آل برای زندگی، کار و سرمایه گذاری، دولت امارات مقررات اجرایی در مورد ورود و اقامت اتباع خارجی خود به نام سیستم ویزای پیشرفته را تصویب کرد؛ بنابراین شناخت انواع ویزای دبی قبل از مهاجرت الزامی است.

امارات متحده عربی در حال حاضر حدود 10 نوع ویزا و مجوز اقامت جدید را معرفی کرده و دسته بندی ویزای طلایی را گسترش داده است. سیستم جدید ورود و اقامت برای جذب و حفظ استعدادهای جهانی و کارگران ماهر از سراسر جهان، تقویت رقابت و انعطاف پذیری بازار کار و ایجاد حس ثبات بالا در میان ساکنان امارات معرفی شده است.

علاوه بر این، قوانین جدید ویزای توریستی دبی و ورود برای اخذ اقامت امارات به عنوان انگیزه‌ای برای توانمندسازی شرکت‌های کوچک و متوسط اماراتی و توسعه بیشتر بخش تجاری در امارات اجرا می‌شوند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

این کشور همچنین سرویس جدیدی را در سیستم ICA جهت صدور روادید برای خانواده‌هایی که برای گردشگری، درمان و همراهی بیمار به امارات سفر می‌کنند در نظر گرفته است؛ این سرویس برای سفر به مدت 60 و 180 روز اضافه شده است.

جدیدترین ویزاهای دبی در سال 2024 و شرایط هر کدام را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

مدت زمان ویزا شرایط
ویزای 60 روزه ویزای ورودی به مدت 60 روز از تاریخ صدور معتبر است و به دارنده آن اجازه می‌دهد تا مطابق با نوع ویزای صادر شده در کشور اقامت داشته باشد.
ویزای 180 روزه دارندگان ویزای گرین و گودلن و خانواده‌هایشان حتی اگر بیش از ۱۸۰ روز در خارج از کشور بمانند، از لغو خودکار ویزای اقامت خود معاف خواهند بود.

جدیدترین ویزاهای دبی

ویزای توریستی دبی و انواع آن

ویزای توریستی مدرکی رسمی است که به فرد اجازه ورود به یک کشور خارجی را به منظور تفریح و با هدف گردشگری می‌دهد. بسته به کشور مورد نظر به این ویزا «ویزای مسافرتی»، «ویزای بازدیدکننده» یا «ویزاهای اقامت موقت» هم گفته می‌شود.

اخذ ویزای توریستی دبی معمولاً به دارنده این امکان را می‌دهد که برای مدت کوتاهی در کشور میزبان اقامت کند؛ این مدت زمان می‌تواند از چند روز تا چند ماه متغیر باشد. در طول مدت اقامت دبی، دارندگان ویزای توریستی مجاز به کار یا انجام فعالیت‌های غیر توریستی نیستند.

در برخی موارد، ویزای کوتاه مدت برای یک کشور خاص ممکن است علاوه بر گردشگری، اهداف متعددی مانند تجارت را نیز مجاز کند؛ البته دریافت ویزا توریستی دبی برای ایرانیان اجازه کار در این کشور را به آن‌ها نمی‌دهد.

انواع ویزای توریستی دبی عبارت‌اند از:

  • ویزای توریستی 14 روزه
  • ویزای توریستی 30 روزه (یک ماهه)
  • ویزای توریستی دو ماهه

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

ویزای توریستی 14 روزه دبی

با دریافت این نوع ویزا می‌توانید حداکثر تا 14 روز در دبی بمانید. این ویزا تا زمانی اعتبار دارد که از کشور امارات متحده عربی خارج نشده باشید. در صورت خارج شدن از خاک امارات، این ویزا باطل می‌شود و برای سفر به دبی باید مجدداً برای دریافت آن اقدام کنید.

در واقع می‌توان گفت که ویزای توریستی 14 روزه دبی یک‌بارمصرف بوده و تنها برای یک بار ورود شما به امارات متحده عربی اعتبار دارد.

ویزای توریستی 30 روزه دبی

گرفتن ویزای توریستی دبی به مدت یک ماه به شما این امکان را می‌دهد تا حداکثر 30 روز با این ویزا در کشور امارات اقامت داشته باشید. ویزای توریستی 30 روزه دبی نیز یک‌بارمصرف بوده و پس از خروج از کشور باطل می‌شود.

در واقع مدت زمان ویزای توریستی دبی، مدت زمانی را که می‌توانید در دبی اقامت داشته باشید، مشخص می‌کند.

ویزای توریستی 2 ماهه دبی

ویزای توریستی 2 ماهه دبی

با این نوع ویزا می‌توانید به مدت حداکثر 58 روز در امارات حضور داشته باشید و پس از پایان مدت اعتبار آن، باید نسبت به تمدید ویزای خود اقدام کنید.

کار در دبی با ویزای توریستی

کار در دبی به مجوز و ویزای کاری نیاز دارد؛ بنابراین نمی‌توانید تنها با داشتن ویزای توریستی در دبی کار کنید. شما با دریافت ویزای توریستی دبی می‌توانید در امارات اقامت داشته و در این مدت به دنبال شغل مورد نظر خود بگردید.

بنابراین به طور کلی گفت که ویزای توریستی برای کار در دبی، مجوز محسوب نمی‌شود و برای داشتن شغل و کار در کشور امارات به مجوز رسمی مربوطه نیاز خواهید داشت.

هزینه ویزای توریستی دبی

هزینه ویزا توریستی دبی با توجه به انواع آن متفاوت است؛ از این رو مهم‌ترین عامل تأثیرگذار بر قیمت ویزای توریستی، مدت زمان آن است. به این صورت که در حال حاضر نرخ ویزای توریستی 30 و 60 روزه، 100 درهم افزایش یافته است.

برای مثال، هزینه ویزای توریستی یک ماهه صادر شده توسط ICA از 270 درهم به 370 درهم افزایش یافته است. به این ترتیب نرخ انواع دیگر ویزای بازدید هم به همین شکل تغییر کرده است.

طبق آخرین اخبار، مسافران امارات که پس از صدور ویزای سفر خود نمی‌توانند وارد این کشور شوند، باید با پرداخت هزینه‌ای ویزای خود را لغو کنند. هزینه لغو ویزای استفاده نشده بسته به آژانس‌های مسافرتی متفاوت است.

 با این حال، هزینه لغو ویزای توریستی دبی تا 300 درهم تخمین زده می‌شود. البته تمدید ویزا توریستی دبی به دفعات امکان پذیر است؛ مسافران می‌توانند با پرداخت هزینه 200 درهم، ورود خود را به کشور تا 2 ماه دیگر تمدید کنند.

همان طور که توسط مقامات گزارش شده است، پورتال ویزای جدید را رد می‌کند؛ مگر اینکه درخواست برای ویزای استفاده نشده توسط سیستم مهاجرت لغو شود. توصیه می کنیم که برای کاهش هزینه های سفر خود از تفریحات رایگان در دبی هم استفاده کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

چگونه ویزای توریستی دبی بگیریم؟

شما می‌توانید برای ویزای توریستی امارات از طریق آژانس مسافرتی یا یک وب سایت رزرو آنلاین درخواست دهید یا توسط هر یک از هتل‌ها یا خطوط هوایی معروف که در دبی قرار دارند، حمایت مالی شوید. در ادامه با روش‌های مختلف دریافت این نوع ویزا بیشتر آشنا خواهید شد.

چگونه ویزای توریستی دبی بگیریم

 

دریافت ویزا به صورت آنلاین

درخواست ویزای توریستی دبی برای ایرانیان به صورت آنلاین از طریق پورتال ICP Smart Services یا وب سایت GDRFA آسان و بدون دردسر است. اگر این درخواست برای شما سخت است، می‌توانید آن را به یک مشاور یا شرکت مهاجرتی واگذار کنید.

با این روش به سادگی اطلاعات و مدارک مورد نیاز را ارائه دهید و بدون نیاز به ارسال مدارک از طریق ایمیل یا مراجعه حضوری به دفتر، پرداخت را به صورت آنلاین انجام دهید. پس از تأیید درخواست ویزای شما، یک کپی ویزای الکترونیکی تأیید شده از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد.

دریافت ویزا از طریق خطوط هوایی

شرایط تعیین شده توسط شرکت‌های هواپیمایی ممکن است کمی متفاوت باشند. یکی از این الزامات این است که شما با آنها به مقصد خود پرواز کنید. قیمت‌ها نیز ممکن است متفاوت باشند و تغییر کنند؛ بنابراین بهتر است برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها و شرایط با شرکت هواپیمایی مورد نظر خود تماس بگیرید.

برخی از خطوط هوایی مورد تأیید جهت دریافت ویزای توریستی به امارات عبارت‌اند از:

  • خدمات ویزای هواپیمایی امارات
  • خدمات ویزای اتحاد ایرویز
  • خدمات ویزای فلای دبی
  • خدمات ویزای ایرعربیا

دریافت ویزا از طریق آژانس‌های مسافرتی و هتل‌ها

همچنین می‌توانید به آژانس‌های مسافرتی یا هتل مورد نظرتان اجازه دهید تا از طرف شما برای اخذ ویزای توریستی دبی درخواست بدهند. توجه داشته باشید که قبل از ارائه پرداخت یا هر نوع اسنادی باید اطمینان حاصل کنید که آژانس مسافرتی یا هتل دارای مجوز رسمی از مقامات مربوطه امارات متحده عربی است.

شما می‌توانید با مراجعه به سفارت امارات در کشور خود از اصالت آژانس مسافرتی یا هتل مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید. شما می‌توانید سفارت‌ها یا نمایندگی‌های امارات متحده عربی در کشور خود را به صورت آنلاین نیز پیدا کنید.

بررسی وضعیت ویزای توریستی دبی

شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت اداره کل اقامت و امور خارجی کشور امارات (GDRFA) یا با استفاده از اپلیکیشن موبایل GDRFA وضعیت و اعتبار ویزای خود خود را بررسی کنید.

یکی از روش‌های بررسی وضعیت ویزای توریستی امارات اپلیکیشنی است که توسط سازمان مربوطه در اختیار کاربران قرار داده شده است. شما می‌توانید وضعیت ویزای خود را از طریق برنامه GDRFA بررسی کرده و در صورت نیاز اطلاعات خود را در برنامه آپلود کنید.

مراحل بررسی وضعیت ویزای توریستی دبی از طریق اپلیکیشن شامل موارد زیر می‌شوند:

  • «استعلام وضعیت پرونده» را در برچسب خدمات انتخاب کنید.
  • اگر قرارداد کاری دارید و هنوز ویزای خود را دریافت نکرده‌اید، روی «استعلام مجوز ورود» کلیک کنید.
  • در صورتی که مجوز ورود شما تأیید شده است و تست ID و آزمایش پزشکی را انجام داده‌اید، روی «استعلام اقامت» کلیک کنید.
  • مشخصات خود مانند: نام، شماره ویزا، ملیت و تاریخ تولد را وارد کنید.
  • اطلاعاتی را که وارد کرده‌اید، دوباره بررسی کنید و روی «استعلام» کلیک کنید.

اگر تمام مشخصات شما درست باشند، یک علامت سبز رنگ در پایین صفحه به همراه جزئیات بیشتر ویزا مانند نام کامل، تاریخ انقضای ویزا، نوع ویزا و شماره آن را خواهید دید.

با انجام مراحل زیر می‌توانید وضعیت ویزای دبی را از طریق پورتال AMER GDRFA بررسی کنید:

  • به وب سایت رسمی GDRFA مراجعه کنید.
  • مجوز ورود یا اقامت را انتخاب کنید.
  • «اعتبار اقامت» را انتخاب کنید.
  • مشخصات خود از جمله: نام، شماره ویزا، ملیت و تاریخ تولد را وارد کنید.
  • کد امنیتی را وارد کرده و ارسال را بزنید.

اگر تمام مشخصات شما به درستی تکمیل شده باشند، جزئیات اعتبار ویزای شما به رنگ سبز در زیر فرم ارسال و با تمام جزئیات ویزا مانند: نام کامل، تاریخ انقضای ویزا، نوع و شماره ویزا ظاهر می‌شوند.

بررسی وضعیت ویزای توریستی دبی

 

سؤالات متداول

  1. جریمه ویزای توریستی دبی چقدر است؟

حدود 100 درهم به ازای هر یک روز

  1. ویزای توریستی امارات چند روزه صادر می‌شود؟

14 روز تا 3 ماه؛ البته انواع دیگری با شرایط خاص نیز دارد.

  1. متداول‌ترین روش برای دریافت ویزای توریستی دبی چیست؟

دریافت ویزا به صورت آنلاین

تمدید ویزای توریستی دبی

گردشگران و دارندگان ویزای توریستی حداکثر به اندازه مدت زمان اعتبار ویزا مهلت دارند و بیشتر از آن نمی‌توانند در امارات بمانند. مراقب باشید که مدت ویزای توریستی شما بیشتر از مدت زمان اعتبار آن نباشد؛ زیرا روزانه باید 100 درهم جریمه پرداخت کنید. علاوه بر این، برای صدور مجوز خروج که تا 400 درهم هزینه دارد نیز هزینه‌ای از شما دریافت می‌شود.

انواع ویزای توریستی ممکن است به دفعات مختلف و با شرایط متفاوتی تمدید شوند. به طور معمول، برای تمدید هر ویزای توریستی، هزینه‌ای از شما دریافت می‌شود؛ این هزینه به نوع ویزای شما بستگی دارد.

دارندگان ویزای توریستی برای تمدید ویزای خود باید کشور را ترک کرده و دوباره وارد شوند و باید اطمینان حاصل کنند که روند تمدید قبل از انقضا تکمیل می‌شود.

ویزای توریستی استفاده نشده باید لغو یا تمدید شود. هزینه لغو ویزای استفاده نشده بسته به آژانس مسافرتی متفاوت است و ممکن است تا 400 درهم هزینه داشته باشد. اگر به دنبال یافتن راه‌های مقرون به صرفه برای تمدید ویزای توریستی دبی هستید، می‌توانید از مشاوران حقوقی باتجربه کمک بگیرید.

تمدید ویزای توریستی دبی

 

مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی دبی

بعد از اینکه به جواب این سؤال که سفر به دبی چقدر پول میخواد، رسیدید، باید به فکر تهیه مدارک باشید. افرادی که به دنبال سفر به دبی با ویزای توریستی هستند، باید مدارک لازم را به طور دقیق ارائه بدهند. مدارک لازم برای ویزای توریستی دبی در ادامه بررسی شده‌اند.

گذرنامه

متقاضی باید یک پاسپورت معتبر ارائه دهد که ملیت او را نشان می‌دهد. گذرنامه باید به صورت اسکن شده (در صورت درخواست آنلاین) ارائه شود. برای رسیدگی به درخواست ویزا حداقل 6 ماه اعتبار پاسپورت مورد نیاز است.

صفحه اول و آخر پاسپورت باید به طور دقیق درج شود. همچنین کپی سیاه و سفید از نسخه‌های اسکن شده ممکن است پذیرفته نشود. کپی‌ها باید رنگی باشند.

فرم درخواست

متقاضیان باید فرم درخواست ویزا را پر کنند؛ فرم باید امضا شود و با دقت کامل پر شود. باید توجه داشته باشید که اطلاعات ارائه شده دقیق باشند؛ زیرا هر گونه اختلاف می‌تواند منجر به تأخیر شود.

عکس

یکی دیگر از مدارک لازم برای ویزای توریستی دبی عکس است. عکس متقاضی باید جدید و با حجم کم بارگذاری شود. همچنین تصویر باید رنگی و مطابق با استانداردهای مشخصی باشد که توسط دولت تعیین شده‌اند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

کپی شناسنامه و کارت ملی

شناسنامه و کارت ملی از مدارک شناسایی مهم و نشان دهنده هویت شما محسوب می‌شوند. برای اخذ ویزای توریستی امارات باید تصویری واضح از صفحه اول شناسنامه و کارت ملی خود را ارسال کنید.

اطلاعات مالی

معمولاً اطلاعات مالی به ندرت مورد نیاز است؛ اما بهتر است که آن‌ها را در دسترس داشته باشید. اگر به وضعیت مالی متقاضی شک کنند و اینکه بخواهند بدانند که آیا او می‌تواند با بودجه خود در کشور زندگی کند یا خیر، ممکن است مقامات این اطلاعات را درخواست کنند.

اثبات آدرس

در برخی موارد خاص ممکن است که درباره آدرس محل سکونت شما برای صدور ویزای توریستی دبی سؤال کنند و باید ثابت کنید که در محل مورد نظر سکونت دارید. در شرایطی که آدرس اقامت فعلی متقاضی با ملیت او متفاوت باشد، این سؤال پرسیده می‌شود.

مقامات می‌توانند با توجه به شرایط هر متقاضی، علاوه بر موارد ذکر شده، هر مدرک دیگری را نیز درخواست کنند. در چنین مواردی مهم است که سایر اطلاعات مرتبط را در دسترس داشته باشید.

مراحل گرفتن ویزای توریستی دبی

مراحل دریافت انواع مختلف این نوع ویزا تفاوت چندانی با هم ندارند؛ بنابراین در این بخش مراحل دریافت آن را به طور کلی بررسی می‌کنیم. نحوه دریافت ویزای توریستی دبی به تفکیک مراحل شامل موارد زیر می‌شوند:

  • تمام مدارک مورد نیاز را جمع آوری کنید.
  • از اسناد کپی JPEG تهیه کنید.
  • تمام مدارک را به شرکت هواپیمایی، هتل یا آژانس تورهای حامی ویزای شما ارسال کنید.
  • فرم درخواست را پر کنید.
  • هزینه درخواست ویزا را پرداخت کنید.
  • درخواست ویزای امارات را ارسال کنید.

بعد از طی کردن تمامی مراحل ذکر شده در بالا باید منتظر صدور ویزای خود بمانید؛ مدت زمان صدور ویزا توریستی دبی به شرایط و صحت مدارک شما بستگی دارد.

ویزای توریستی 5 ساله دبی

ویزا 5 ساله دبی که برای اهداف توریستی صادر می‌شود، شرایط خاص خود را برای دریافت دارد. این نوع ویزا به نفع خانواده‌های مهاجران مقیم امارات است؛ زیرا آنها می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به گذراندن چندین بار فرایند درخواست، به دیدار عزیزان خود بروند.

دارندگان پاسپورت از همه ملیت‌ها می‌توانند برای ویزای توریستی 5 ساله چند بار ورود که توسط دولت امارات صادر می‌شود، درخواست دهند؛ اما باید شرایط آن را داشته باشند.

این ویزا به فرد اجازه می‌دهد تا حداکثر 90 روز در کشور بماند. علاوه بر این، دارندگان ویزای توریستی دبی 5 ساله می‌توانند درخواست تمدید 90 روزه برای ورود و خروج از امارات متحده عربی را هر چند وقت یک بار که نیاز دارند، تمدید کنند؛ بنابراین می‌توان گفت که تعداد دفعات تمدید آن بسیار زیاد است.

ویزای توریستی دبی 5 ساله

بهترین زمان سفر به دبی

وقتی صحبت از سفر به امارات متحده می شود، بهترین زمان سفر به دبی را که زمستان است، انتخاب کنید.  این زمان یک دوره خنک تر و عالی است که حتی در پایین ترین نقطه آن قابل مقایسه با جزایر قناری در جولای یا آگوست است. در طول روز، نوامبر شاهد دمای بالا تا حدود 31 درجه سانتی گراد خواهد بود؛ اگرچه عصرها می تواند تا 13 درجه سانتی گراد کاهش یابد.

تا دسامبر، دمای روز دبی به میزان 10 درجه سانتی گراد کاهش یافته و به حدود 29 درجه سانتی گراد رسیده است و تا این مرحله شما می خواهید یک لایه اضافی برای عصرها استفاده کنید. اگر بین نوامبر و آوریل در بیابان کمپینگ می‌کنید، دمای هوا می‌تواند تا 10 درجه سانتی‌گراد کاهش یابد، بنابراین قطعاً به لباس‌های گرم نیاز خواهید داشت.

انواع تردد ویزای توریستی دبی

انواع ویزای توریستی امارات متحده عربی علاوه بر تفاوتی که در مدت زمان اعتبار دارند، در تعداد دفعات تمدید نیز با هم فرق دارند. در واقع یک دسته بندی دیگر برای انواع ویزا توریستی دبی وجود دارد که بر اساس تعداد دفعاتی تنظیم شده که اجازه ورود به کشور امارات را دارید؛ شرایط این نوع ویزاها را در ادامه مشاهده می‌کنید.

ویزای یک بار ورود دبی

معمولاً این ویزا کوتاه مدت بوده و با دریافت آن تنها می‌توانید برای انها یک بار به امارات متحده وارد شوید؛ زیرا بعد از یک بار ورود و خروج باطل می‌شود و نیاز به تمدید دارد.

ویزای چند بار ورود دبی

این نوع ویزا که با نام ویزای مولتی دبی نیز شناخته می‌شود، به صورت 1 ماهه یا 3 ماهه صادر می‌شود؛ با دریافت این نوع ویزا مجوز چند بار ورود و خروج را بگیرید.

اخذ ویزای توریستی دبی برای دختران

دریافت ویزای دبی بر اساس شرایط افراد متفاوت است. یکی از گروه‌هایی که برای گرفتن ویزای توریستی با شرایط خاصی مواجه می‌شوند، دختران زیر 18 سال هستند. طبق شرایط ویزا توریستی دبی، دختران زیر 18 سال نمی‌توانند به تنهایی ویزا دریافت کنند.

البته در صورتی که دختران در این سن مشکل پاسپورت نداشته باشند، می‌توانند این ویزا را با داشتن شرایط دیگر دریافت کنند. در بسیاری از مواقع، این ویزا باید توسط خانواده برای آن‌ها صادر شود.

اخذ ویزای توریستی دبی برای دختران

 

اخذ ویزای توریستی دبی در کمترین زمان

ویزای توریستی امارات چند روزه است؟ چه نوع ویزای توریستی برای من مناسب‌تر است؟ برای دریافت پاسخ این سؤالات باید از کارشناسان باتجربه کمک بگیرید. تیم مجرب افدل گروپ در خدمت شماست تا به همه سؤالات شما پیرامون دریافت ویزای توریستی امارات برای ایرانیان پاسخ بدهد.

شرایط گرفتن ویزای توریستی دبی برای همه یکسان نیست و نمی‌توان یک نسخه برای همه پیچید! به همین دلیل توصیه می‌کنیم که به اطلاعات و اخباری که از صحت آن‌ها مطمئن نیستید، توجه نکنید و مشورت با یک تیم متخصص را در اولویت قرار دهید.

تیم ما علاوه بر ارائه مشاوره درباره انواع ویزا، اطلاعات مفیدی را در رابطه با سرمایه گذاری در دبی، ثبت شرکت در امارات، خرید ملک در دبی، ویزای طلایی امارات و هزینه زندگی در دبی در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین می‌توانید برای دریافت آخرین اخبار ویزای توریستی دبی به اینستاگرام تیم افدل مراجعه کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

سخن آخر

دریافت ويزاي دبي براي ايرانيان دارای شرایط خاصی است و برای اخذ انواع ویزای امارات متحده عربی باید قوانین مربوطه را در نظر گرفت. در این مقاله نحوه گرفتن ویزای توریستی دبی را بررسی کردیم و درباره شرایط، انواع، هزینه، مراحل اخذ، مدت زمان اعتبار و شیوه تمدید آن توضیح دادیم.

مهاجرت به کشور دیگر با شرایط و گاهاً مشکلاتی همراه است که اگر به قوانین مربوطه توجه نکنید، ممکن است اخذ ویزای شما را با مشکل مواجه کند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا سؤالات خود را از تیم مجرب افدل گروپ بپرسید و با مشاوران ما در تماس باشید.

 

سوالات متداول برای ویزای توریستی دبی

سؤالات متداول

  1. اخذ ویزا توریستی دبی به چه مدارکی نیاز دارد؟

گذرنامه، عکس جدید، تصویر شناسنامه و کارت ملی و فرم درخواست

  1. چه ویزاهایی امکان ورود چند بار را به متقاضی می‌دهند؟

معمولاً ویزاهای 1 تا 3 ماهه

  1. چه کسانی برای اخذ ویزای توریستی دبی محدودیت دارند؟

دختران زیر 18 سال

سایر مقالات:

آزمون پرومتریک {شرایط، زمانبندی و هزینه 2023}- نمونه سوالات
شرایط کامل اخذ ویزای دبی در 2023 {هزینه + زمان+ مشاوره}
بررسی 5 روش استخدامی در دبی- شرایط 2023+ مشاوره رایگان

13 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *