جاهای دیدنی دبی {مسیریابی+ عکس+ مشخصات} 30 جاذبه گردشگری

جاهای دیدنی دبی

 جاهای دیدنی دبی که حتما باید دید!

امروزه جاهای دیدنی دبی، این شهر بیابانی را به یک منطقه پر زرق‌وبرق تبدیل کرده و سالانه تعداد زیادی از مسافران و گردشگران سراسر جهان را به خود جذب می‌کند. فرقی نمی‌کند که شما قصد مهاجرت به دبی را دارید یا تنها چند روز در امارات می‌مانید؛ در هر صورت آشنایی با جاذبه‌های دبی می‌تواند لذت سفر به این شهر را دوچندان کند.

در این مقاله فهرستی کامل از جذاب‌ترین جاهای دیدنی دبی را برای شما آماده کرده‌ایم. پس با ما همراه باشید تا قبل از سفر به کشور امارات یا زندگی در دبی، بهترین جاذبه‌های گردشگری دبی را بشناسید و لذت تفریح و سرگرمی را در یکی از جذاب ترین شهرهای لوکس دنیا تجربه کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

ویدیو : جاهای دیدنی دبی

 

پادکست : جاهای دیدنی دبی

 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

برج خلیفه

ساختمان دیدنی و جاذبه اصلی گردشگری دبی، برج خلیفه است که با 829.8 متر، بلندترین ساختمان جهان و مشهورترین مکان دیدنی این شهر محسوب می‌شود. سفر به نقطه دیدبانی برج خلیفه دبی در طبقه 124 اولین کاری است که باید در سفر به این شهر انجام دهید. در این نقطه می‌توانید تمام شهر را زیر پای خود مشاهده کنید.

یک آسانسور پرسرعت شما را به بالای برج می‌برد تا مناظر اطراف را به صورت 360 درجه از این آسمان خراش ببینید؛ از یک طرف مناظر و از طرف دیگر می‌توانید دریا را مشاهده کنید و لذت ببرید. همین چشم انداز جذاب، برج خلیفه را به یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی تبدیل کرده است.

بازدیدهای شبانه از این برج به دلیل نورپردازی‌های مشهور شهر دبی در بین عکاسان محبوبیت خاصی دارد. بلیط ورودی برج خلیفه خود را از قبل بخرید تا در صف‌های طولانی خرید بلیط و بازدید از این جاذبه گردشگری نمانید؛ به خصوص اگر قصد دارید در آخر هفته از آن بازدید کنید.

برج خلیفه در دبی

 

فواره دبی

مسیرهای پیاده‌روی در اطراف برج خلیفه مملو از مجسمه‌های هنری مدرن است. همچنین می‌توانید نمایش فواره دبی را در پارک برج و در نزدیکی دریاچه تماشا کنید. برای طراحی این آب‌نما یا فواره که از بلاجیو در لاس وگاس الگوبرداری کرده‌اند و هم اکنون یکی از جاهای دیدنی و گردشگری دبی محسوب می‌شود.

نمایش‌های طولانی 30 دقیقه‌ای به طور منظم پس از تاریک شدن هوا انجام می‌شوند و اگرچه بازدید از این جاذبه دیدنی رایگان است؛ اما برای دسترسی به امکانات بیشتر این فواره باید هزینه ورودی پرداخت کنید.

سکوی شناور فواره دبی یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی دبی در نمای نزدیک است؛ همچنین شما می‌توانید سوار قایق‌های چوبی سنتی شوید و با حرکت روی دریاچه برج، فواره را ببینید. توصیه می کنیم که برای راحتی تردد خود و خانواده تان، اجاره ماشین در دبی را به جای وسایل نقلیه عمومی انتخاب کنید.

دبی مال

دبی مال، بهترین مرکز خرید دبی و یکی از بهترین مکان‌های شهر برای بازدید است تا بچه‌ها را مشغول نگه دارد. دبی مال ورود به برج خلیفه و همچنین آکواریوم دبی را فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید در این مرکز خرید بیشتر سرگرم شوید، منطقه بازی، پیست اسکیت روی یخ و سینما نیز در این ساختمان وجود دارند.

خرید و غذا خوردن در دبی مال بسیار لذت‌بخش است و تقریباً همیشه رویدادهای ویژه مانند: موسیقی زنده و نمایش مد در این مرکز خرید برگزار می‌شوند. از معروف‌ترین رویدادهای دبی مال می‌توان به جشنواره خرید سالانه دبی و جشنواره سورپرایزهای تابستانی دبی اشاره کرد.

دبی مال

آکواریوم دبی

یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی دبی، آکواریوم دبی است؛ این مجتمع تفریحی دارای 140 گونه از جانداران دریایی است که در یک مخزن معلق بزرگ قرار دارند. نکته جذاب بازدید از دبی مال، ورود به باغ‌وحش زیر آب (آکواریوم دبی) است. این جاذبه گردشگری در سه طبقه ساخته شده و در 270 درجه در طول تونل‌های شیشه‌ای واقع شده است.

آکواریوم دبی علاوه بر مهیا کردن تجربه تماشای طیف وسیعی از زندگی زیر دریا، تجربیات فراوان دیگری را برای بازدیدکنندگانی که می‌خواهند برخی از جانداران آکواریوم را از نزدیک ببینند، فراهم کرده است.

پارک آبی آکواونچر

پارک آبی آتلانتیس آکواونچر یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی دبی به شمار می‌رود. این پارک آبی، مکانی ایده‌آل برای خنک شدن در فصول گرم سال در دبی است. سرسره آبی این پارک در سطح جهانی طراحی شده و با بهترین سرسره‌های آبی جهان برابری می‌کند.

همچنین سافاری‌های زیر آب نیز برای لذت بردن از این جاذبه گردشگری در نظر گرفته شده‌اند. یک منطقه کوچک‌تر برای آب‌بازی اختصاصی کودکان همراه با سرسره نیز وجود دارد که می‌توانید با خیالی راحت فرزندان خود را برای تفریح به آنجا ببرید.

پارک آبی آکواونچر

 

صحرای دبی

برای رسیدن به مناظر صحرای دبی، لازم نیست از آسمان‌خراش‌های ساحلی دبی دور شوید. هم تپه‌زارها و هم صحرای حفاظت‌شده دبی و تپه‌های شنی نارنجی ماله‌ها (واقع در شارجه) در فاصله کمی از شهر قرار دارند و به راحتی می‌توان به صحراهای امارات و جاهای دیدنی دبی دسترسی پیدا کرد.

تورهای صحراگردی دبی، امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی را ارائه می‌دهند؛ از شترسواری، ساندبورد سواری و سافاری WD4 گرفته تا صرف شام زیر ستاره‌های آسمان و نمایش‌های سنتی شاهین عربی از تفریحات صحرای دبی هستند. همچنین گزینه‌هایی برای کمپینگ شبانه در زیر ستاره‌ها نیز وجود دارند.

برنامه سفر معمولی تور برای بازدیدکنندگان صحرای دبی حدود 6 ساعت طول می‌کشد. سافاری صحرای دبی را می‌توان یک تجربه هیجان‌انگیز از یک سفر نیم روزه به شمار آورد؛ این تفریح شامل فعالیت‌هایی مانند: نمایش رقص، باربیکیو در غروب آفتاب و شترسواری می‌شود.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

برج العرب

برج العرب با ارتفاع 321 متر در جزیره مصنوعی و ساحلی دبی قرار دارد و بلندترین هتل جهان است. نمای بیرونی ساختمان ای برج بلند شبیه بادبان‌های قایق طراحی شده و نورپردازی رنگی آن در شب روشن می‌شود و همین ویژگی، این برج را به یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی دبی تبدیل کرده است.

برج العرب یکی از گران‌ترین هتل‌های جهان است و هزینه مجلل‌ترین سوئیت‌های آن برای یک شب بسیار بالاست. برای کسانی که نمی‌توانند این هزینه‌ها را بپردازند، نوشیدن چای در طبقه 27 بهترین گزینه برای لذت بردن از این جاذبه گردشگری است.

غیر از مهمانان هتل، بقیه افراد هم می‌توانند شام را در رستوران زیر آب المهارا صرف کنند؛ درست جایی که از کف تا سقف دیوارهای اتاق غذاخوری با صفحات شیشه‌ای طراحی شده‌اند و به شما امکان می‌دهند تا در حین غذا خوردن، زندگی زیر دریا را تماشا کنید.

برج العرب در دبی

 

مرکز خرید امارات

Mall of the Emirates یکی از معروف‌ترین مراکز خرید و جاهای دیدنی دبی است که امکانات دیدنی و اسکی در دسترس بازدیدکنندگان این مرکز قرار گرفته‌اند. پیست اسکی سرپوشیده این مرکز خرید دارای محفظه پنگوئن و تله کابین است و همگی امکانات مربوط به این پیست در دمای 4- درجه سانتی‌گراد طراحی و ساخته شده‌اند.

همچنین یک مجتمع سینمایی و یک مرکز تفریحی خانوادگی با مجموعه‌ای از وسایل سواری برای بزرگسالان و کودکان وجود دارند؛ بنابراین این مرکز خرید به عنوان یکی از مکان‌های دیدنی دبی برای کودکان نیز شناخته می‌شود.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

نهر دبی (دبی کریک)

دبی کریک یا همان نهر دبی، کل منطقه را به دو بخش تقسیم می‌کند؛ دبی در جنوب آن و دیره در شمال این نهر واقع شده است. این نهر یکی از عناصر مهم و عوامل تأثیرگذار در رشد شهر دبی بوده و در گذشته از آن برای صید جانداران دریایی مانن ماهی و مروارید استفاده می‌کردند. دهکده‌های کوچک کنار نهر نسبت به 4000 سال پیش، پیشرفت زیادی کرده‌اند.

در سمت جنوب شرقی نهر دبی، ساحل دیره قرار دارد. هنوز هم این نهر توسط تاجران سراسر خلیج فارس که با کشتی‌های خود به سمت کویت، ایران، عمان، هند و حتی آفریقا حرکت می‌کنند، استفاده می‌شود.

در بخش انتهاییی جنوب شرقی نهر، یک بندر تازه توسعه یافته قرار دارد که یک مسیر پیاده‌روی ساحلی را برای دسترسی به چشم‌اندازهای عالی از افق شهر ارائه می‌دهد و همین ویژگی باعث شده تا دبی کریک یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی باشد.

باغ گل معجزه دبی

باغ گل معجزه یکی از مراکز دیدنی شهر دبی است که شهرت جهانی دارد. دبی به ساختن بزرگ‌ترین ساختمان‌ها و مراکز خرید دنیا راضی نشده و بزرگ‌ترین باغ گل جهان را راه‌اندازی کرده است؛ این باغ گل 2000 متر مربع وسعت دارد و نزدیک به 100 میلیون گل مشهور در جهان را برای نمایش به بازدیدکنندگان در خود جای داده است.

در این باغ گل انواع گل‌های رنگارنگ به شکل‌های مختلف درآمده‌اند و سبب شده‌اند تا این باغ گل به عنوان یکی از جاهای دیدنی دبی شناخته شود. هر چیزی که می‌توان با گل پوشانید، از کلبه‌هایی به سبک انگلیسی گرفته تا آسیاب‌های بادی و کامیون‌ها در این باغ گل به چشم می‌خورند؛ حتی یک نسخه گل از برج خلیفه نیز در آنجا وجود دارد.

باغ گل معجزه در دبی

 

بستکیا (دبی قدیم)

محله الفهیدی که از آن به عنوان محله بستکیا یاد می‌شود، در اواخر قرن نوزدهم ساخته شد تا محل اقامت تاجران ثروتمند ایرانی باشد که عمدتاً به تجارت مروارید و منسوجات می‌پرداختند و به دلیل پرداخت مالیات به دبی جذب شدند. این محله به دلیل تجارت رایگان و دسترسی به نهر دبی بسیار معروف بوده است.

منطقه الفهیدی، شرق شهر دبی را در امتداد نهر آن اشغال می‌کند و ساختمان‌های آهکی و مرجانی که دیوارهایی با برج‌های بادی دارند، در این بخش به خوبی حفظ شده‌اند؛ برج‌های باد، تهویه مطبوع را به صورت سنتی برای خانه‌ها فراهم می‌کردند؛ به این صورت که باد محبوس شده در برج‌ها به داخل خانه‌ها هدایت می‌شد.

بازرگانان ایرانی احتمالاً این نوع معماری را که در خانه‌های ساحلی ایران رایج است، از کشور خود به حوزه خلیج فارس منتقل کرده‌اند. این معماری و موقعیت استراتژیک این منطقه جزو جاهای دیدنی دبی به شمار می‌آید. اگر فصل مناسب سفر به امارات را انتخاب کنید، همه این جاذبه ها بهتر دیده می شوند.

دهکده جهانی یا گلوبال ویلیج دبی

این پارک تفریحی، سرگرمی‌های خانوادگی را از ماه اکتبر تا آوریل به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. غرفه‌های 26 کشور جهان در این دهکده جای دارند که هر کدام از این غرفه‌ها، تجربه‌ای متفاوت  از فرهنگ، سرگرمی و تاریخ آن کشور را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

این پارک تفریحی یک گزینه منحصربه‌فرد در شهر جهت سرگرمی‌های شبانه برای خانواده‌هایی است که بچه‌های کوچک دارند و یکی از جاهای دیدنی دبی است که برای تفریح کودکان نیز کاربرد دارد.

علاوه بر آلاچیق‌ها، گزینه‌های زیادی برای غذاخوری و خرید در این پارک وجود دارند. اعضای جوان‌تر خانواده می‌توانند از کارناوال برای سرگرم شدن استفاده کنند.

مدینه جمیرا

مجتمع توسعه مدینه جمیرا یک منطقه غذاخوری و خرده فروشی با چند هتل پنج ستاره است که همگی در امتداد سواحل حاشیه درختان نخل ساحل دبی قرار دارند. کل معماری که در طراحی و ساخت مدینه جمیرا استفاده شده، به تقلید از معماری سنتی خلیج فارس طراحی شده است.

انواع صنایع دستی سنتی و سوغاتی از خلیج فارس و سراسر خاورمیانه را می‌توانید در بازار مدینه جمیرا پیدا کنید؛ اما دلیل اصلی بازدید مسافران از این منطقه، سوار شدن بر آبرا (قایق چوبی کوچک) و گشت‌وگذار در این منطقه است و آن را به یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی دبی تبدیل کرده است.

مدینه جمیرا در دبی
جاهای دیدنی دبی

 

جمیرا بیچ رزیدنس

این نوار عریض و طولانی، مقصد شماره یک ساحل دبی برای مسافران و گردشگران است. برخی از محبوب‌ترین استراحتگاه‌های ساحلی دبی در این ساحل قرار گرفته‌اند. ساحل جمیرا نه تنها یکی از جاهای دیدنی دبی است؛ بلکه برای کسانی که می‌خواهند در ساحل اقامت داشته باشند، یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود.

مناطق وسیع ساحل دارای امکانات عالی از جمله: رستوران‌ها، صندلی‌های آفتاب‌گیر فراوان، اپراتورهای ورزش‌های آبی که اجاره کایاک، قایق سواری، جت اسکی و پاراسلینگ را ارائه می‌دهند و ناجیان غریق که در مناطقی که برای شنا در نظر گرفته شده گشت‌زنی می‌کنند، هستند.

موزه دبی

موزه دبی یکی از جاهای تاریخی دبی است که در قلعه الفهیدی و در منطقه‌ای به همین نام قرار دارد. این قلعه در سال 1787 و به منظور محافظت از نهر دبی ساخته شده است. دیوارهای قلعه الفهیدی را از بلوک‌های مرجانی سنتی ساخته و با مقداری آهک در کنار هم نگه داشته‌اند.

طبقه بالای این بنای تاریخی را با تیرهای چوبی نگه داشته و سقف آن را از شاخه‌های گل و گچ و خرما ساخته‌اند. این قلعه در زمان خود به عنوان محل سکونت خانواده حاکم، پادگان، مقر حکومت و و زندان بوده است و هم اکنون به عنوان یکی از جاهای دیدنی دبی شناخته می‌شود.

در بخش زیرین طبقه همکف این ساختمان، سالن‌های نمایشی وجود دارند که جنبه‌های مختلف زندگی سنتی اماراتی از جمله صید مروارید و زندگی صحرانشینی را به نمایش می‌گذارند و همچنین آثاری از گورهای 3000 تا ۴۰۰۰ساله را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کنند؛ بنابراین موزه های امارات نمادی جذاب و دیدنی از تمدن دبی هستند.

قاب دبی (دبی فریم)

دبی فریم که با ارتفاع 150 متر ساخته شده، در یکی از مناطق قدیمی‌ دبی قرار گرفته است. این قاب عکس فوق‌العاده یکی از جدیدترین جاهای دیدنی دبی است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. در داخل دبی فریم، مجموعه‌ای از گالری‌ها شما را با تاریخ شهر آشنا می‌کنند؛ یعنی جایی که چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ای از دبی قدیمی و جدید وجود دارند.

ساحل لامر

ساحل لامر در جمیرا واقع شده و مملو از درختان نخل است. اپراتورهای ورزش‌های آبی در این منطقه، تفریح‌های جت اسکی، قایق‌سواری، پرواز سواری و کایاک سواری را به ساحل‌نشینان ارائه می‌دهند؛ اما برای کسانی که علاقه‌ای به شنا ندارند، صندلی‌های آفتاب‌گیر و انواع مختلفی از آن‌ها اجاره داده می‌شود.

کافه‌ها و رستوران‌ها تنها برای صرف میان‌وعده و وعده‌های غذایی کامل استفاده می‌شوند و از شن‌ها فاصله دارند. لامر یک خلیج سرپوشیده با آب آرام است؛ بنابراین یک انتخاب مطمئن هم برای خانواده‌ها و هم برای شناگرانی است که مهارت کمتری در شنا کردن دارند.

اگر چیزی بیش از دریا و ماسه می‌خواهید، پارک آبی لاگونا در شمال شرقی ساحل را با چندین سرسره آبی، یک یک استخر موج سواری و یک رودخانه آرام پیدا خواهید کرد. این ساحل در حال حاضر یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی محسوب می‌شود.

ساحل لامر در دبی
جاهای دیدنی دبی

 

موشن گیت

این پروژه غول‌پیکر شامل مجموعه‌ای از پارک‌های جداگانه در سطح جهانی است که تفریحات آن برای همه مردم و در هر سن و سالی مناسب است. ایده موشن گیت را از تولیدات و فیلم‌های پرفروش هالیوود گرفته‌اند و در حال حاضر می‌توان گفت که این مجموعه یکی از مدرن‌ترین جاهای دیدنی دبی است.

بالیوود پارکز، پارک آبی لگولند و غذاخوری ریورلند دبی از مراکز مهم این مجموعه به شمار می‌روند.

 

مسجد جمیرا

مسجد جمیرا از نظر بسیاری از کارشناسان زیباترین مسجد دبی است. این بنا در قرون وسط و از سنگ ساخته شده و دو مناره دارد که جزئیات زیبا و بسیار زیادی در سنگ کاری آن به چشم می‌خورد. این مسجد در زمان بازدید ایرانیان از جاهای دیدنی دبی در نوروز بسیار مناسب و جذاب است.

ساحل بادبادک

به لطف موج سواری و باد غالب، بخش شمالی ساحل ام سقیم بهترین نقطه دبی برای کایت سواری است. این ساحل میزبان مجموعه‌ای از اپراتورهای ورزش‌های آبی است که اجاره تجهیزات و همچنین آموزش بادبادک ‌سواری، قایق سواری و کرایه کایاک را ارائه می‌دهند.

خیابان شیخ زاید

جاده شیخ زاید گذرگاه اصلی است که از منطقه تجاری مدرن مرکز شهر دبی عبور می‌کند و می‌توان آن را به عنوان یکی از جاهای دیدنی دبی به شمار آورد. این بزرگراه عریض و هشت بانده از شیشه‌های سر به فلک کشیده، کروم و فولاد ساخته شده است.

شهربازی آی ام جی

این پارک در نزدیکی دهکده جهانی دبی قرار دارد و محیطی هیجان‌انگیز را برای کودکان فراهم کرده است. یک بخش از این شهربازی به طور کامل به شخصیت‌های نمادین مارول اختصاص داده شده است و بخش‌های دیگر به سواری با دایناسور و… اختصاص داده شده‌اند.

دیره

دیره در کرانه شمالی نهر دبی واقع شده است و خیابان‌های پیچ در پیچ آن، یکی از دلایل محبوبیت این منطقه به عنوان یکی از جاهای دیدنی دبی محسوب می‌شود. دیره برای مسافران و گردشگران بیشتر به دلیل بازارهای سنتی و دیدنی خود معروف است که در تمام اوقات شلوغ هستند. بازار طلای دیره را به عنوان بزرگ‌ترین بازار طلا در سراسر جهان می‌شناسند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

چتربازی در جمیرا

کل تجربه چتربازی در منطقه جمیرا حدود 90 دقیقه طول می‌کشد و شامل پرواز روی نخل‌های جمیرا می‌شود. مربی شما در طول چتربازی به شما کمک می‌کند و یک اپراتور همراه شما است. اگر مناظر تپه‌های بیابانی را ترجیح می‌دهید، Skydive Dubai تجربه‌ای جداگانه از چتربازی در خارج از شهر را برای شما فراهم می‌کند.

چتربازی در دبی فعالیتی است که به دلیل تعداد محدود و محبوبیت بالای آن باید تا حد امکان از قبل رزرو شود؛ اما به هر حال یکی از هیجان‌انگیزترین جاهای دیدنی دبی به شمار می‌رود.

ساختمان اپرا

برای بازدید از جاهای دیدنی دبی در شب، ساختمان اپرای دبی بهترین گزینه است. ساختمان جدید اپرا در شهر دبی که در سال 2016 تأسیس شد، یک مرکز فرهنگی مهم برای سرگرمی و همچنین مرکز منطقه ساحلی به شمار می‌رود و شهرت خاصی در این شهر دارد.

اپرای دبی به عنوان میزبان یک برنامه نیز انتخاب شده است؛ این برنامه در تمام طول سال برگزار می‌شود و شامل اجراهای کمدی، تولیدات تئاتر موزیکال معروف، اپرا، باله، موسیقی کلاسیک و کنسرت‌های نوازندگان درجه یک جهانی است.

باغ پروانه

این باغ با حدود 15000 پروانه که در زیر محوطه‌های گنبدی شکل پرواز می‌کنند، قابل قیاس با هیچ جاذبه گردشگری مشابهی در دنیا نیست. باغ پروانه، فرصتی عالی برای تفریح کودکان در یک محیط امن است که از نزدیک پروانه‌ها را تماشا و با آن‌ها بازی کنند؛ زیرا پروانه‌ها اغلب روی شانه‌ها و دست‌های مردم فرود می‌آیند.

دهکده میراث و غواصی

میراث فرهنگی، معماری و دریایی دبی در دهکده هریتیج و غواصی خلاصه می‌شود؛ این دهکده با نمایش‌هایی مربوط به غواصی مروارید و… به نمایش گذاشته می‌شود. موسیقی و رقص نیز در این دهکده اجرا می‌شود؛ به همین دلیل این دهکده به یکی از مشهورترین جاهای دیدنی دبی تبدیل شده است.

حیات وحش رأس‌ الخور

لازم نیست برای تماشای مناظر طبیعی و لذت بردن از طبیعت خیلی از آسمان‌خراش‌ها دور شوید. حیات‌وحش رأس الخور شامل تالاب‌های نهر دبی و جنگل‌های حرا است و در لیست مکان‌های دیدنی دبی قرار گرفته است و در حال حاضر یکی از جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی دبی محسوب می شود.

حیات وحش راس الخور در دبی

 

خانه سعید آل مکتوم

شیخ سعید آل مکتوم سال‌های 1921 تا 1958 به عنوان حاکم دبی حکومت کرد و پدربزرگ حاکم فعلی این شهر بود. اقامتگاه سابق او به عنوان یک موزه و نمونه‌ای عالی از معماری عربی بوده و بازسازی شده است. این بنا هم اکنون جزو معروف‌ترین جاهای دیدنی دبی محسوب می‌شود.

خیابان آلسرکال

خیابان آلسرکال قسمت مهمی از منطقه قدیمی و صنعتی القوز است که چند سال پیش بازسازی شده و هم اکنون به یک مرکز هنری در دبی تبدیل شده است و تعدادی از بهترین گالری‌های هنری در شهر دبی در این خیابان واقع شده‌اند. گالری هنر سبز، خط سوم و گالری ایام خانه نیز در این خیابان تأسیس شده‌اند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

آدرس جاهای دیدنی دبی را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

نام جاذبه گردشگری آدرس
برج خلیفه دبی، بلوار شیخ محمد بن رشید
فواره دبی دبی، دریاچه مصنوعی برج خلیفه
دبی مال دبی، خیابان دوحه، نزدیک خیابان شیخ زاید
آکواریوم دبی دبی، دبی مال، خیابان شیخ زاید
پارک آبی آکواونچر دبی، خیابان کرسنت، پالم جمیرا
صحرای دبی دبی، اطراف دریاچه القدره
برج العرب دبی، خیابان جمیرا
مرکز خرید امارات دبی، خیابان شیخ زاید
باغ گل معجزه دبی، البرشا، خیابان شیخ محمد بن زاید
بستکیا (محله الفهیدی) دبی، کنار نهر دبی
دهکده جهانی (گلوبال ویلیج) دبی، خیابان شیخ محمد بن زاید
مدینه جمیرا دبی، خیابان ملک سلمان
جمیرا بیچ رزیدنس دبی، دبی مارینا
موزه دبی دبی، خیابان الفهیدی
قاب دبی (دبی فریم) دبی، پارک زبیل، خیابان شیخ خلیفه بن زاید
ساحل لامر دبی، جمیرا، خیابان جمیرا
موشن گیت دبی، خیابان شیخ زاید
مسجد جمیرا دبی، خیابان جمیرا
ساحل بادبادک دبی، خیابان جمیرا
خیابان شیخ زاید دبی، خیابان شیخ زاید
شهربازی آی ام جی دبی، خیابان شیخ محمد بن زاید
ساختمان اپرا دبی، خیابان شیخ محمد بن راشد
باغ پروانه دبی، البرشا، خیابان شیخ محمد بن زاید
دهکده میراث و غواصی دبی، شینداغا
حیات وحش راس الخور دبی، خیابان راس الخور
خانه سعید آل مکتوم دبی، الخلیج
خیابان آلسرکال دبی، خیابان السرکال، منطقه صنعتی القوز

افدل گروپ؛ همراهی مطمئن برای مهاجرت شما

اگر بعد از آشنایی با جاهای دیدنی دبی به فکر سفر یا مهاجرت به امارات افتاده‌اید، تیم افدل با در اختیار داشتن کارشناسان خبره می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. شرایط اقامت دبی به صورت کوتاه مدت یا به مدت چند سال متفاوت است و باید اطلاعات دقیقی در این زمینه داشته باشید.

شما می‌توانید برای اطلاع از جدیدترین اطلاعات و اخبار در رابطه با استخدامی در دبی، هزینه زندگی در دبی، ویزای توریستی دبی و شرایط ثبت شرکت در امارات به اینستاگرام افدل گروپ مراجعه کرده و از ما مشاوره تخصصی دریافت کنید.

کلام آخر

کار، تحصیل و زندگی در امارات به تفریح نیاز دارد؛ بنابراین این مقاله را به معرفی لیست جاهای دیدنی دبی اختصاص دادیم. شهر دبی با پیشرفت‌های زیادی که در زمینه‌های مختلف داشته، امکانات تفریحی لاکچری و جذابی را برای مسافران و گردشگران فراهم کرده است. برای اطلاع از قیمت ورودی جاهای دیدنی دبی می‌توانید به وب‌سایت و کانال‌های ارتباطی این مراکز مراجعه کنید.

 

سوالات متداول جاهای دیدنی دبی

سؤالات متداول

  1. بهترین مرکز خرید دبی کدام است؟

دبی مال

  1. بلندترین برج دبی چه نام دارد؟

برج خلیفه

  1. آدرس آکواریوم دبی کجاست؟

دبی مال، خیابان شیخ زاید

 

سایر مقالات:

بررسی 5 روش استخدامی در دبی- شرایط 2023+ مشاوره رایگان
ویزای توریستی دبی- قوانین جدید 2023 + مشاوره رایگان
6 نوع ویزای امارات برای ایرانیان در 2023- قوانین + شرایط +مشاوره

 

11 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *