راه اندازی کسب و کار در دبی – شرایط 2024+ قوانین +راهـنـمـا

راه اندازی کسب و کار در دبی

چطور یک کسب و کار در دبی را شروع کنیم؟

اگر می‌خواهید یک کارآفرین برتر باشید، راه اندازی کسب و کار در دبی گزینه ایده‌آلی برای تحقق خواسته‌های شماست؛ زیرا دبی ثابت کرده که یکی از قطب‌های مهم دنیا برای کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و حتی شرکت‌های بزرگ است.

نوع حمایت مالی کسب‌وکار شما، کلید موفقیت برای کار در دبی و راه‌اندازی بدون دردسر شرکت در امارات است. در صورتی که تصمیم به راه اندازی کسب و کار در دبی دارید، قبل از هر چیز باید اطلاعات دقیقی از روند آن داشته و با کارشناسان مطمئن مشورت کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

در این مقاله به بررسی شرایط جدید شروع کسب و کار در دبی می‌پردازیم تا کمک شایانی به شما کرده باشیم؛ پس برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مزایای این کار، مجوزهای لازم، مدارک مورد نیاز و هزینه‌های مربوط به آن، با ما همراه شوید.

چطور یک کسب و کار در دبی شروع بشه

 

مزایای راه اندازی کسب و کار در دبی

چه یک سرمایه گذار، تاجر یا کارآفرینی باشید که به دنبال ارتقای موقعیت خود در سطح جهانی است، راه‌اندازی شرکت در یک کشور خارجی، کاری است که می‌تواند کمک شایانی به شما بکند؛ اما نه هر کشوری! امارات یکی از محبوب‌ترین کشورهای جهان برای راه‌اندازی مشاغل جدید محسوب می‌شود.

با ثبت شرکت در دبی یا راه‌اندازی هر کسب‌وکار دیگری می‌توانید در زمینه سرمایه‌گذاری، املاک و مستغلات، مدیریت کشتی، مالکیت قایق بادبانی، تجارت و بسیاری موارد دیگر در دبی نقش داشته باشید. همچنین می‌توانید حساب‌های چند ارزی باز کنید و تجارت بین‌المللی انجام دهید.

اکنون اجازه دهید ببینیم که چرا مردم برای افتتاح شرکت‌های مختلف در امارات متحده عربی عجله دارند. در اینجا برخی از مزایای راه اندازی کسب و کار در دبی را بررسی کرده‌ایم تا بتوانیم در پیشبرد اهداف شما برای موفقیت کسب و کارتان کمک کننده باشیم.

 

ویدیو : راه اندازی کسب و کارها

 

 

پادکست : نکات راه اندازی کسب و کار در دبی

 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

بدون نیاز به مالیات

دلیل اصلی محبوب شدن دبی برای شرکت‌های خارج از کشور، سیاست بدون مالیات است. تمامی شرکت‌های راه‌اندازی شده در امارات از پرداخت مالیات معاف هستند. همچنین، امارات متحده عربی یک قرارداد مالیات مضاعف با 41 کشور در سراسر جهان دارد که تضمین می‌کند که اگر شما یک شرکت در این کشور دارید، مالیات پرداخت نخواهید کرد.

راه اندازی کسب و کار بدون نیاز به مالیات

 

مالکیت صد در صد

برخلاف کشورهای دیگری که عضو شورای همکاری خلیج فارس هستند، داشتن شریک یا سهام‌دار بومی برای شرکت‌های خارجی که در دبی راه اندازی می‌شوند، اجباری نیست. شما به راحتی می‌توانید مدیر یک شرکت باشید؛ در حالی که ممکن است ملیتی غیر از اماراتی داشته باشید.

علاوه بر این، سهام‌داران مجاز به داشتن املاک در بسیاری از مناطق هستند. شما می‌توانید کسب‌وکار خود را به روشی که می‌خواهید اداره کنید؛ بدون اینکه به شریک یا نهاد محلی دیگری وابسته باشید. این نکته یکی از مهم‌ترین مزیت‌های راه اندازی کسب و کار در دبی محسوب می‌شود.

راه اندازی راحت و مقرون به صرفه

فرایند ثبت شرکت در کشور امارات، ساده و سریع است. در قدم اول باید سازمانی مناسب پیدا کنید که بتواند به شما در اهداف تجاری‌تان کمک کند. ثانیاً می‌توانید در مورد نیازهای خود با آنها صحبت کنید و به توافق نهایی برسید. در نهایت نیز می‌توانید شرکت خود را در مدت زمان کوتاهی راه‌اندازی کنید.

وجود زیرساخت‌های مناسب

دبی با داشتن بهترین زیرساخت‌های دنیا به یکی از ایده‌آل‌ترین شهرهای جهان برای شروع کسب‌وکار تبدیل شده است؛ از سیستم حمل‌ونقل عمومی عالی گرفته تا فناوری‌های مخابراتی، بهترین زیرساخت‌ها برای شروع فعالیت شما در کشور امارات را فراهم کرده‌اند.

نکته قابل توجه در این رابطه این است که زیرساخت‌های دبی با گذشت زمان در حال پیشرفت بوده و روزبه‌روز بهتر می‌شوند. به لطف زیرساخت‌ها و محیط مناسب برای راه اندازی کسب ‌و کار در دبی، شما می‌توانید با ثبت شرکت خود در دبی، انتظار رشد ثابتی را داشته باشید.

وجود این زیرساخت های مناسب و مؤثر باعث می شود تا جذب مشتری از دبی نیز راحت تر باشد و کارفرمایان بتوانند بازاریابی تأثیرگذاری را انجام دهند.

پشتیبانی دولت از کسب و کارها

دولت امارات متحده عربی همواره سعی می‌کند تا با ارائه تسهیلات درجه یک، کارآفرینان و سرمایه گذاران خارجی را به فعالیت در این کشور تشویق کند. دولت همچنین اقداماتی مانند معرفی قوانین جدید و اصلاح قوانین قدیمی را برای تضمین کیفیت، ایمنی و رشد کسب‌وکار انجام داده تا راه اندازی کسب و کار در دبی برای شما راحت‌تر باشد.

پشتیبانی دولت از کسب و کارها

 

دریافت سریع و راحت ویزا

برای داشتن اقامت دبی به صورت قانونی و انجام عملیات تجاری خود باید ویزا دریافت کنید. با راه اندازی کسب و کار در دبی می‌توانید ویزای اقامت دریافت کنید؛ سپس می‌توانید ویزا را برای کارمندان خود اسپانسر کنید. پس از دریافت ویزا نیز می‌توانید هر ملکی را اجاره کنید و کارهای تجاری خود را شروع کنید.

امکان استخدام نیروی کار ماهر

مردم از سراسر جهان برای پیدا کردن کار به دبی می‌آیند؛ این موضوع بدان معنا است که شما به تعداد زیادی نیروی کار ماهر برای شرکت خود دسترسی خواهید داشت. با این حال، باید با دقت کارمندانی را استخدام کنید که با نیازهای کسب‌وکار شما مطابقت داشته باشند و بتوانند در پیشبرد اهداف کسب و کارتان مؤثر واقع شوند.

پیشرفت فناوری

شهر دبی پیشرفته‌ترین امکانات دیجیتال در جهان را دارد. شما می‌توانید با راه اندازی کسب و کار در دبی از امکاناتی مانند: خدمات اینترنتی در سطح جهانی، مراقبت‌های بهداشتی، تجارت الکترونیک و غیره بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید یک کسب و کار آنلاین در دبی راه‌اندازی کنید و به راحتی کسب‌وکار خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید.

سبک زندگی با کیفیت بالا

دبی شهری چند فرهنگی است که در آن می‌توانید در میان مردمی از فرهنگ‌های مختلف زندگی کنید. این مزیت به شما امکان می‌دهد تا در مورد بسیاری از فرهنگ‌ها و افراد مختلف بیاموزید و روابطی ایجاد کنید که به رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کنند.

مردم در دبی همیشه به خدمات برتر علاقه‌مند هستند؛ به این معنی که شما می‌توانید بازارهای خاص و همچنین بازار هدفتان را با محصولات و خدمات خود مشخص کنید تا بتوانید نسبت به رقبایی که در حوزه کاری خود دارید، مؤثرتر ظاهر شوید. البته توجه به شیوه های نوین بازاریابی شرکت های دبی هم می تواند بسیار مؤثر باشد.

سبک زندگی با کیفیت

 

بدون نیاز به ثبت نام عمومی

یک مزیت بزرگ ثبت شرکت در امارات متحده عربی این است که می‌توانید از محرمانه بودن فرایند آن مطمئن باشید؛ زیرا دولت، اطلاعات مربوط به مالکان شرکت‌ها و کسب‌وکارها را عمومی نمی‌کند. تمام اطلاعات مربوط به راه اندازی کسب ‌و کار در دبی بسیار محدود بوده و افشا نمی‌شوند.

این مزیت می‌تواند برای محافظت از کسب‌وکار شما در برابر خطرات و رقابت شدید بسیار سودمند باشد و خیال شما را بایت این قضیه راحت کند. در نهایت به شما کمک می کند تا سریع تر به اهدافی که برای تجارت خود تعیین کرده اید، برسید.

مزایای راه اندازی کسب و کار در دبی را به طور خلاصه در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

بدون نیاز به مالیات مالکیت صد در صد
راه اندازی راحت و مقرون به صرفه وجود زیرساخت‌های مناسب
پشتیبانی دولت از کسب و کارها دریافت سریع و راحت ویزا
امکان استخدام نیروی کار ماهر پیشرفت فناوری
سبک زندگی با کیفیت بالا

مجوز راه اندازی کسب و کار در دبی

به دلیل تنوع بالای فعالیت‌های اقتصادی در دبی و مناطق آزاد آن، اخذ مجوز کسب‌وکار به طور معمول یک فرایند پیچیده است. در درجه اول، برای راه اندازی کسب و کار در دبی به یک مجوز تجاری نیاز دارید که بر اساس نوع فعالیتی که انجام می‌دهید، متفاوت هستند. در دست داشتن این مجوز نشان می دهد که شما آماده راه اندازی کسب و کار خود هستید.

به طور کلی مجوزهای لازم برای شروع کسب و کار در دبی به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • مجوز سرزمین اصلی (mainland license)
  • راه‌اندازی کسب‌وکار در منطقه آزاد (free zone)

مجوز راه اندازی کسب و کار در دبی

مجوز سرزمین اصلی

با این مجوز می‌توانید کسب‌وکار خود را در هر نقطه از امارات متحده عربی راه‌اندازی کنید. البته با توجه به اینکه شما به عنوان یک فرد غیربومی می‌خواهید فعالیت خود را در دبی آغاز کنید، ممکن است به حامی مالی نیاز پیدا کنید تا کارهای راه اندازی کسب و کار در دبی بدون مشکل پیش بروند.

راه‌اندازی کسب‌وکار در منطقه آزاد

روش دوم برای ایرانیان بهتر است؛ زیرا شما می‌توانید بدون محدودیت ارزی و معاف از مالیات گمرکی و شرکتی، فعالیت خود را آغاز کنید. همچنین این روش ساده بوده و برای مهاجران خارجی که قصد شروع کار در امارات را دارند، بسیار مقرون به صرفه است.

علاوه بر این، بسیاری از مجوزهای مناطق آزاد تنها در صورتی می‌توانند دریافت شوند که شرکت شما در منطقه آزاد تعیین شده مستقر باشد. در نتیجه باید با مقامات مربوطه تماس بگیرید تا در مورد گزینه‌های جایگزین خود مطلع شوید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

مدارک لازم برای شروع کسب و کار در دبی

شرکت‌هایی که می‌خواهند فعالیت خود را در مناطق آزاد آغاز کنند، تحت قوانین مناطق آزاد مربوطه اداره می‌شوند؛ بنابراین مدارک مورد نیاز شما به منطقه آزادی که درخواست خود را برای آن ارسال می‌کنید، بستگی دارد. البته لازم به ذکر است که باید به قوانین مالیاتی در دبی هم توجه کنید.

مدارک مورد نیاز راه اندازی کسب و کار در دبی در مناطق آزاد یا با مجوز سرزمین اصلی ممکن است شامل موارد زیر باشند:

  • فرم درخواست تکمیل شده
  • طرح کسب و کار
  • کپی مجوز تجاری
  • کپی پاسپورت رنگی سهام‌دار یا سهام‌داران شرکت
  • اساسنامه

توجه داشته باشید که مدارک لازم برای هر کسب‌وکاری ممکن است متفاوت بوده و قبل از اقدام باید از مدارک مورد نیاز برای کسب‌وکار خود به طور دقیق مطلع شوید و بهتر است با کارشناسان مربوطه مشورت کنید؛ زیرا ممکن است به برخی از این مدارک نیاز نداشته باشید یا مدارک بیشتری را برای فعالیت شما تعریف شده باشند.

مدارک لازم برای شروع کسب و کار در دبی

 

سؤالات متداول

  1. آیا راه اندازی کسب و کار در دبی مشمول مالیات می‌شود؟

خیر شروع کسب و کار شما در امارات مشمول هیچ گونه مالیاتی نمی‌شود.

  1. بهترین مجوز شروع کسب و کار در دبی برای ایرانیان کدام است؟

مجوز منطقه آزاد

  1. اصلی‌ترین مدارک مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار در دبی کدام‌اند؟

فرم درخواست تکمیل شده، کپی پاسپورت سهام‌داران شرکت، مجوز فعالیت و…

مراحل راه اندازی کسب و کار در دبی

راه‌اندازی کسب‌وکار در یکی از مناطق آزاد کشور امارات، مزایای زیادی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بازگشت سرمایه و درآمد، معافیت کامل از عوارض گمرکی و عدم محدودیت ارزی و تصاحب بهترین مشاغل امارات اشاره کرد. اگر قصد دارید در سال 2024 یک کسب و کار در دبی شروع کنید، در اینجا 5 مرحله وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

مراحل راه اندازی کسب و کار در دبی

 

طرح خود را آماده کنید

راه‌اندازی کسب‌وکار شما در امارات متحده عربی با طرح شما آغاز می‌شود. شما می‌توانید از بین هزاران فعالیت مختلف، یک گزینه را انتخاب کنید و پیگیری درخواست مجوز خود را با توجه به نوع فعالیتتان انجام دهید؛ این نخستین مرحله از راه اندازی کسب و کار در دبی محسوب می‌شود.

اگر تمام فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده خود را به طور دقیق فهرست نکرده باشید، ممکن است در قسمت آخر برنامه خود با مشکلاتی مواجه شوید. در نتیجه بهتر است در زمان تصمیم‌گیری با یک متخصص کسب‌وکار مشورت کنید.

این کارشناسان در مورد فعالیت‌های مجاز آموزش دیده‌اند و ممکن است گزینه‌هایی را پیشنهاد کنند که به بهترین وجه برای کسب‌وکار شما مناسب هستند.

نامی برای تجارت خود انتخاب کنید

پس از بررسی و ارائه جزئیات تجارت خود، نامی برای آن انتخاب کنید. در این شرایط باید به مجموعه‌ای دقیق و در عین حال ساده از قوانین و اصول نام‌گذاری پایبند باشید. با این کار همیشه می‌توانید از یک مشاور راه اندازی کسب و کار در دبی کمک بخواهید تا در این مرحله به شما کمک کند.

به زبان ساده باید از به کار بردن الفاظ نامتعارف و بی معنی پرهیز کنید. هنگام نام‌گذاری تجارت خود از نام‌های اختصاری و نام شرکت‌های معروف دیگر خودداری کنید.

مکان کسب و کار خود را شناسایی کنید

مرحله نهایی قبل از ارسال درخواست شما این است که تصمیم بگیرید که کسب‌وکار خود را در یک منطقه آزاد یا مکانی دیگر راه‌اندازی کنید. هر کدام از این دو روش مزایای بی شماری دارند.

مزایای راه‌اندازی کسب‌وکار در مناطق آزاد عبارت‌اند از:

  • فرایند سریع و ساده
  • پشتیبانی مداوم از تجارت شما
  • بهره‌مندی از طرح‌های تشویقی
  • بدون مالیات و محدودیت ارزی

شما می‌توانید مستقیماً با بازار امارات متحده عربی کار کنید و در حین انجام تجارت خود در سرزمین اصلی، برای یارانه‌های سودآور دولتی درخواست دهید؛ اما ممکن است به کمک یک وکیل تجاری در دبی نیاز داشته باشید که از الزامات قانونی برای دریافت مدارک به شما مشاوره بدهد.

مکان کسب و کار خود را شناسایی کنید

 

مجوز تجاری را دریافت کنید

بدون شک یکی از نیازهای ضروری برای راه اندازی کسب و کار در دبی، دریافت مجوز است. شما می‌توانید مجوز یک استارت آپ کوچک را در سرزمین اصلی یا مناطق آزاد دریافت کنید. برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار کوچک در سرزمین اصلی باید شرایط لازم را داشته باشید و فوراً فرم درخواست خود را به شهرداری یا بخش توسعه اقتصادی ارسال کنید.

برای شروع فعالیت خود باید یک درخواست مستقیم به نهاد نظارتی مربوطه ارسال کنید. مجوزهای منطقه آزاد بسته به کیفیت شرکت شما و مجوز مورد نیاز به سرعت صادر می‌شوند. برای انجام بدون دردسر همه مراحل توصیه می‌شود که از مشاوره راه اندازی کسب و کار در دبی کمک بگیرید.

چه به تنهایی درخواست خود را ارسال کنید و چه از طریق یک شرکت راه‌اندازی کسب‌وکار این کار را انجام دهید، باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید. اگر می‌خواهید بفهمید که چگونه یک کسب و کار در دبی راه‌اندازی کنید، مناطق آزاد گزینه بسیار خوبی هستند.

مناطق آزاد گزینه‌های مجوز مقرون به صرفه را بدون سرمایه پرداخت شده، حسابرسی سالانه یا فرایند ثبت نام چالش برانگیز به مهاجران خارجی ارائه می‌دهند.

ویزای خود را دریافت کنید

یکی دیگر از شرایط ضروری برای راه اندازی کسب و کار در دبی، ویزای امارات است. روند درخواست برای ویزای شما و ویزای کارگران، به صورت تخصصی و در عین حال ساده انجام می‌شود. با این کار، یک متخصص راه اندازی کسب و کار در امارات، کار را برای شما آسان‌تر می‌کند.

نوع فعالیت تجارت شما، ترتیبی که انتخاب کرده‌اید و وضعیت مالی شما در مورد ویزاهای وابسته، همگی بر تعداد ویزاهایی که می‌توانید درخواست دهید تأثیر می‌گذارند.

اگرچه مراحل شروع کسب و کار در امارات متحده عربی ساده هستند؛ اما دانش قبلی از فرایند بسیار مهم است. علاوه بر این، لازم است به یاد داشته باشید که فرایند درخواست تنها در صورتی ساده می‌شود که درخواست شما هنگام ارسال، کامل و بدون خطا باشد.

ویزای خود را دریافت کنید

 

هزینه راه اندازی کسب و کار در دبی

دریافت مجوز تجاری در دبی دردسرساز نیست؛ اما اگر از همه مراحل مرتبط با آن آگاه نباشید، این کار می‌تواند چالش برانگیز باشد و هزینه بیشتری از آنچه انتظار دارید را در بربگیرد. در حالی که بسیاری از کسب‌وکارها این مبلغ را در بودجه راه‌اندازی خود لحاظ می‌کنند، هزینه‌های دیگری نیز فراتر از مجوز اولیه وجود دارند.

خود مجوز تجاری 10000 درهم هزینه دارد؛ البته هزینه‌های اضافی مانند: هزینه ثبت نام، ویزا و موارد دیگر می‌توانند هزینه‌های شما به 30000 درهم یا بیشتر برسانند. اگر هنوز آمادگی لازم را برای تأمین این هزینه ندارید، بهتر است قبل از شروع به این فکر کنید که آیا می‌توانید منابع مالی بیشتری تهیه کنید یا خیر.

بهترین کسب و کار در دبی

شروع کسب و کار در دبی، بسیاری از مهاجران را به کارآفرینان موفق تبدیل کرده است. دولت امارات تضمین کرده که دبی آمادگی لازم را برای رشد و توسعه کسب‌وکارها دارد؛ در نتیجه شهر دبی شاهد یکی از برترین مقاصد تجاری در سراسر جهان است و بسیاری از مهاجران خارجی در حال راه اندازی کسب و کار در دبی و شهرهای مهم دیگر امارات هستند.

در این بخش از مقاله 10 ایده برتر برای راه اندازی کسب و کار موفق در دبی را بررسی می‌کنیم. به این ترتیب، می‌توانید ایده‌ای را انتخاب کنید که با کسب‌وکار شما سازگار است و به شروع تجارت شما در دبی کمک می‌کند.

بهترین کسب و کار در دبی

 

ساخت و ساز در دبی

دبی با ایجاد تأسیسات زیرساختی مناسب و ایده‌آل، واحدهای صنعتی و… به توسعه مداوم خود ادامه می‌دهد. شما می‌توانید تلاش خود را برای راه اندازی کسب و کار در دبی در زمینه ساخت و ساز پیش ببرید. اگر تجربه و تخصص کافی را در این زمینه داشته باشید، چشم انداز بسیار خوبی را به شما ارائه می‌دهد.

شرکت‌هایی که مصالح ساختمانی را ارائه می‌کنند نیز شانس خیلی خوبی برای موفقیت در دبی دارند و این ایده یکی از بهترین مشاغل برای شروع کسب و کار در دبی محسوب می‌شود.

تجارت الکترونیک در دبی

امروزه ایده‌های تجارت الکترونیک در میان ایده‌های تجاری موفق در دبی دیده می‌شوند. برخلاف بسیاری از زمینه‌های کاری و تجاری دیگر در دبی، راه‌اندازی یک کسب‌وکار در حوزه تجارت الکترونیک در دبی نیاز به سرمایه زیادی برای به ثمر نشستن ندارد. این ایده‌ها به ویژه بعد از دوره همه‌گیر COVID-19 شاهد رشد استثنایی بودند.

سفر و جهانگردی در دبی

در حال حاضر دبی به یکی از مقاصد برتر گردشگری در جهان تبدیل شده است. دبی در کنار درآمدهای نفتی خود از گردشگری و سایر فعالیت‌های مشابه درآمد کسب می‌کند و در حال پیشرفت اقتصاد و سوق دادن آن به سوی صنایع مختلف است.

با توجه به افزایش تعداد گردشگران، چندین جاذبه گردشگری عالی در این شهر راه‌اندازی شده‌اند؛ از این رو توصیه می‌شود که در صورت تمایل و تخصص در این زمینه، سفر و گردشگری را برای راه اندازی کسب و کار در دبی امتحان کنید.

سفر و جهانگردی در دبی

 

املاک و مستغلات در دبی

ورود تعداد زیادی از مهاجران به همراه خانواده یا تنها، زمینه دیگری را برای راه اندازی کسب و کار در دبی باز می‌کند. مشاور املاک یکی از مشاغل پرطرفدار در دبی است که خدمات املاک و مستغلات را در زمینه‌های تجاری، مسکونی و صنعتی ارائه می‌دهد.

بخش بهداشت و درمان در دبی

دبی فرصت‌های متعدد و متنوعی را برای مشاغل حوزه سلامت و درمان فراهم می‌کند. تأییدیه‌هایی که برای تجارت خود نیاز دارید را دریافت کنید و به برنامه‌ریزی‌های تجاری خود جهت شروع و راه اندازی کسب و کار در دبی در بخش سلامت ادامه دهید.

اگر در تشریفات راه‌اندازی کسب‌وکار یا راهنمایی در مورد مسائل مرتبط نیاز به پشتیبانی دارید، با کارشناسان مطمئن تماس بگیرید.

خدمات فنی در دبی

شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف در شهر دبی به تکنسین‌ها، لوله‌کش‌ها، برق‌کارها و سایر متخصصان فنی برای تعمیر، تعویض و نگهداری اقلام مختلف نیاز دارند. در واقع آنچه که آنها به آن نیاز دارند، شخصی است که بدون نظارت یا دخالت آنها کار را انجام دهد.

خدمات مشاوره در دبی                 

کسانی که دارای صلاحیت و تجربه کافی در یک زمینه خاص هستند، می‌توانند یک کسب‌وکار ارائه خدمات مشاوره راه‌اندازی کنند. قبل از راه اندازی کسب و کار در دبی و شروع فعالیت‌های تجاری خود اطمینان حاصل کنید که تمام تأییدیه‌ها را دارید.

خدمات مشاوره در دبی
راه اندازی کسب و کار در دبی

 

سالن‌های زیبایی در دبی

آیا شما یک متخصص زیبایی هستید یا به این حوزه علاقه دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، می‌توانید کسب‌وکار خود را در این زمینه آغاز کنید. تجارت خود را می‌توانید با سرمایه کم راه‌اندازی کرده و به مرور زمان آن را توسعه بدهید.

رستوران‌های دبی

غذا یکی از نیازهای اساسی است و رستورانی که غذاهای باکیفیت ارائه می‌دهد، می‌توانید یک کسب و کار موفق در دبی باشد. از آنجایی که دبی مهاجران زیادی دارد، راه اندازی کسب و کار در دبی در حوزه رستوران احتمال موفقیت بالایی دارد.

خدمات نظافتی در دبی

می‌توان یک شرکت نظافتی در دبی تأسیس کرد؛ بدون اینکه مشکل خاصی داشته باشد. این حوزه می‌تواند خدمات نظافتی مسکونی، تجاری یا صنعتی را شامل شود. زیرساخت‌ها، سرمایه‌گذاری و نیروی کار مورد نیاز را بررسی و نسبت به شروع تجارت در دبی اقدام کنید.

موردی را که برای شما مناسب است، انتخاب کنید. به عنوان یک کسب‌وکار نظافت صنعتی ممکن است به تجهیزات سنگین، نیروی انسانی بالا و زیرساخت قوی نیاز داشته باشید؛ پس همه جوانب را در نظر بگیرید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

راه اندازی کسب و کار در دبی با افدل گروپ

کارشناسان ما در افدل گروپ، استراتژی‌هایی را برای کمک به شما در راه اندازی کسب و کار در دبی ارائه می‌دهند. ما در سال‌های گذشته به تعداد زیادی از مهاجران خدمات ارائه کرده‌ایم.

علاوه بر این، سایر خدمات ما شامل مشاوره ثبت شرکت، سرمایه گذاری در دبی و خرید ملک در دبی به عنوان روش‌های محبوب مهاجرت به امارات می‌شوند. ما نه تنها یکی از بهترین مشاوران راه اندازی کسب و کار در دبی هستیم، بلکه بهترین مسیر را برای تحقق رویای شما ارائه می‌دهیم.

همچنین شما می‌توانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه‌های ویزای توریستی دبی، ویزای طلایی امارات و کسب اطلاعات بیشتر درباره ملزومات سفر به دبی، با ما تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات تکمیلی و تماس راحت‌تر می‌توانید به اینستاگرام تیم افدل مراجعه کنید.

راه اندازی کسب و کار در دبی

 

سخن آخر

شرایط راه اندازی کسب و کار در دبی چگونه است؟ آیا شروع یک تجارت جدید در این شهر هزینه بالایی دارد؟ در این مقاله سعی کردیم تا به این سؤالات و موارد مشابه در این زمینه پاسخ بدهیم تا ابهامات شما را برطرف کنیم؛ همچنین مزایای شروع کسب و کار در دبی و حوزه‌های پرطرفدار و سودآور نیز معرفی شدند.

در صورتی که با هر گونه سؤالی برای شروع کار خود در دبی مواجه شدید، می‌توانید با مشاوران ما در افدل گروپ تماس گرفته و مشاوره تخصصی دریافت کنید.

 

سؤالات متداول

  1. هزینه دریافت مجوز تجاری در دبی چقدر است؟

حدود 1000 درهم

  1. آیا کسب و کارهای دبی تنها به نفت وابسته هستند؟

خیر شما می‌توانید در حوزه‌هایی مانند: ساخت و ساز، تجارت الکترونیک، بهداشت و درمان، خدمات مختلف و… نیز فعالیت کنید.

  1. مجوز تجاری در دبی برای چه مناطقی صادر می‌شود؟

مجوز تجاری دبی برای سرزمین اصلی و مناطق آزاد و با توجه به نوع فعالیت شما صادر می‌شود.

سایر مقالات:

مناطق معروف دبی – 12 منطقه عالی و لاکچری دبی + آدرس
کامل ترین ملزومات سفر به دبی در 2024 { ویزا-سیمکارت-وسایل و…}
معرفی 14 مورد از تفریحات رایگان در دبی – آدرس و جزییات

 

15 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *