7 فرصت سرمایه گذاری در امارات 2024 ( بررسی مزایا و معایب)

سرمایه گذاری در امارات

بهترین روش‌های سرمایه گذاری در امارات

با توجه به تنوع بالای فرصت‌های سرمایه گذاری در امارات و شرایط مناسبی که برای کار در این کشور وجود دارد، مهاجرت شهرهای مختلف امارات متحده  افزایش چشمگیری داشته است. جالب است بدانید که امارات متحده عربی بهترین کشور خاورمیانه برای سرمایه گذاری ایرانیان است و شرایط مناسبی را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

از این رو شما می‌توانید برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در امارات اقدام کنید؛ در این حالت هم اقامت خود را دریافت می‌کنید و هم درآمد خوبی برای زندگی در امارات خواهید داشت؛ همچنین سفر به دبی برای شما بسیار راحت می شود. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با مزایا و روش‌های مختلف سرمایه گذاری در کشور امارات آشنا کنیم.

بهترین روش ها برای سرمایه گذاری در امارات

 

 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

 

ویدیو: نکات سرمایه گذاری در امارات

***

پادکست : سرمایه گذاری در امارات

 

چرا در امارات سرمایه گذاری کنیم؟

سرمایه گذاری در امارات متحده یک انتخاب محتاطانه و عالی برای سرمایه گذاران خارجی محسوب می‌شود. بر اساس گزارش سرمایه گذاری جهانی کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد (UNCTAD)، امارات دومین ذی‌نفع بزرگ سرمایه گذاری مستقیم خارجی در غرب آسیا است. 13 صنعت مختلف و 122 فعالیت اقتصادی امارات، 100% مالکیت خارجی دارند!

عوامل اصلی جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی برای اقامت امارات، ثبات اقتصادی کشور، هزینه‌های پایین انرژی، شرایط کاری معاف از مالیات، عدم محدودیت در بازگشت درآمد و غیره هستند. دبی به عنوان دومین کلان شهر کشور، یکی از توسعه‌یافته‌ترین شهرهای امارات است که در حال حاضر مهاجران زیادی در آن زندگی، کار و تحصیل می‌کنند.

اما این همه آن چیزی نیست که شما باید درباره سرمایه‌گذاری در این کشور بدانید. در ادامه مقاله در مورد مهم‌ترین دلایل سرمایه گذاری در امارات بیشتر برای شما توضیح خواهیم داد.

چرا در امارات سرمایه گذاری کنیم

 

زیرساخت‌های قوی

امارات بهترین زیرساخت‌ها را در جهان دارد؛ این کشور در بخش‌های مختلف از جمله انرژی طبیعی، برق، مخابرات و… زیرساخت‌های مناسبی را برای سرمایه گذاری در امارات و دبی فراهم کرده است.

امارات متحده عربی دارای یکی از پیچیده‌ترین شبکه‌های حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی در جهان است. این کشور خدمات اینترنتی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد و به طور کلی از نظر سرعت شبکه تلفن همراه در رتبه‌های اول جهان قرار دارد؛ همچنین فعالیت تجاری با ابتکارات «دولت هوشمند» در امارات امکان پذیر است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

دولت هوشمند در واقع معیاری است که مطابق آن، کشور امارات متحده عربی را از کشورهای دیگر خاورمیانه متمایز می‌کند.

زیرساخت های قوی در امارات

 

ثبات و امنیت عالی

سیستم حقوقی و امنیتی قوی، ثروت ملی و ذخایر مالی قابل توجه به قدرت و ثبات اقتصادی و درنتیجه افزایش میزان سرمایه گذاری در امارات کمک زیادی می‌کنند. علاوه بر این، امارات یکی از پایین‌ترین نرخ‌های جرم و جنایت در جهان را دارد. اگر تنها یک بار هم به این کشور سفر کرده باشید، امنیت بالای آن را احساس کرده‌اید.

امارات متحده عربی یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است که بر اساس یک پایگاه داده جهانی بالاتر از سوئیس و ژاپن قرار دارد. امنیت بالای اجتماعی امارات، این کشور را برای زندگی در دبی و شهرهای دیگر آن به یک گزینه ایده آل تبدیل کرده است. قبل از زندگی در این کشور بهتر است از هزینه زندگی در دبی و بقیه شهرها مطلع شوید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

نوآوری در زمینه‌های مختلف

این اکوسیستم به دلیل موقعیت هاب جهانی خود به منابع زیادی از جمله اطلاعات، مهارت‌ها، فناوری و بودجه دسترسی دارد. هر گونه سرمایه گذاری سودآور در تجارت، تولید، رسانه، هوانوردی، پزشکی یا کشاورزی می‌تواند اکوسیستم امارات متحده عربی را به عنوان بستری برای عملیات، تحقیق یا صادرات به کار گیرد.

امارات به عنوان مرکز نوآوری در بسیاری از زمینه‌ها از جمله: درمان با سلول‌های بنیادی، کشاورزی عمودی (بدون آفت کش و برداشت در تمام طول سال) و مواد پیچیده مورد استفاده در حمل و نقل هوایی، انرژی سبز، واکسیناسیون و حمل و نقل ظاهر شده است.

همچنین امارات متحده عربی محل استقرار آژانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر سازمان ملل (ایرنا) به عنوان یک منبع ثروت مستقل است. در نتیجه از انرژی سبز در سراسر کشور و جهان حمایت می‌کند. به همین دلیل می‌توان نتیجه گرفت که مزایای سرمایه گذاری در امارات بی‌شمار هستند.

نوآوری امارات

 

اقتصاد معاف از مالیات

درآمدهای فردی مشمول مالیات نمی‌شوند. امارات متحده عربی ادعا دارد که بیش از 40 منطقه آزاد را با طیف گسترده‌ای از صنایع از جمله: مالی، تولیدی، حمل و نقل، هوانوردی، کالاها و گل‌های تازه را پوشش می‌دهد.

سرمایه گذاران خارجی می‌توانند از معافیت‌های مالیاتی مناطق آزاد و مالکیت 100 درصدی بهره‌مند شوند. تعرفه‌ها بین صفر تا 5 درصد است و مقررات گمرکی ساده هستند. این سیستم سبب شده تا نرخ سرمایه گذاری در امارات همواره در حال افزایش باشد.

مدارک لازم برای سرمایه گذاری در امارات

برای اینکه بتوانید با روش سرمایه گذاری در کشور امارات متحده عربی به اقامت این کشور برسید، لازم است تا شرایط و مدارک لازم را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. این نکته را در نظر بگیرید که اگر مدارک شما به طور کامل به مقامات مربوطه ارائه نشوند، با مشکلاتی برای سرمایه گذاری و اقامت خود مواجه خواهید شد.

مدارک لازم برای سرمایه گذاری در امارات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • مدارک شناسایی (پاسپورت معتبر، دو قطعه عکس و…)
  • مدارک گواهی پزشکی
  • تکمیل فرو درخواست
  • مدارک صورتحساب بانکی
  • مدارک تمکن مالی
  • و…

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

روش‌های سرمایه گذاری در امارات

امارات چندین گزینه متنوع سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران خارجی فراهم کرده است. شما باید بر اساس شرایط و هدف خود از سرمایه گذاری امارات و همچنین بعد از مشورت با کارشناسان متخصص، بهترین روش را انتخاب کنید تا سودآوری شما تضمین شود.

بهترین روش‌های سرمایه گذاری در امارات برای مهاجران شامل موارد زیر می‌شوند:

  • خرید املاک و مستغلات
  • ثبت شرکت
  • خرید سهام
  • خرید اوراق قرضه
  • صندوق سرمایه گذاری مشترک
  • خدمات فناوری اطلاعات
  • کارآفرینی

روش های سرمایه گذاری در امارات

خرید املاک و مستغلات در امارات

خرید املاک و مستغلات یکی دیگر از روش‌های محبوب برای مهاجرت به امارات و سرمایه گذاری در این کشور است که مزایا و معایبی نیز دارد. با این حال، اگر می‌خواهید در طرح توسعه بلندپروازانه و توسعه کشور سرمایه‌گذاری کنید، سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات می‌تواند بازدهی بالاتر و همچنین ثبات ارزش و سطح پایین ریسک را ارائه دهد.

یکی از سریع‌ترین روش‌های سرمایه گذاری در امارات و دریافت اقامت، خرید ملک است؛ البته توجه داشته باشید که این روش به سرمایه زیادی نیاز دارد.

مشارکت در تراست‌های سرمایه گذاری خرید ملک در امارات یا خرید سهام در مشاغل مرتبط با املاک و مستغلات، دو روش دیگر برای سرمایه گذاری در بازار املاک امارات هستند؛ اما روش مطمئن دیگر، خرید ملک در دبی و امارات است.

خرید املاک و مستغلات در امارات 

 

ثبت شرکت در امارت

ثبت شرکت در دبی و امارات یکی از روش‌هایی است که از طریق آن می‌توانید در این کشور سرمایه‌گذاری کنید؛ به شرطی که ایده نابی داشته و از تمامی قوانین و شرایط لازم مطلع باشید. شرکت شما با قابلیت انتقال مالکیت صددرصدی ثبت شده و مزایای زیادی را برای شما به همراه دارد.

از مهم‌ترین مزایای ثبت شرکت برای سرمایه گذاری در امارات می‌توان به سریع بودن این روش اشاره کرد. لازم به ذکر است که برای ثبت شرکت در دبی و شهرهای دیگر کشور امارات، هزینه کمتری نسبت به خرید ملک پرداخت خواهید کرد.

بر خلاف گذشته، برای ثبت شرکت و کار در دبی و امارات نیازی به کفیل نیست؛ بنابراین می‌توانید بدون دردسر شرکت خود را در زمینه تخصصی خود به ثبت برسانید.

ثبت شرکت در امارات

 

خرید سهام در امارات

سهام بخشی از سرمایه هر شرکتی است که هر سرمایه‌گذار می‌تواند تا زمانی که تصمیم به فروش آنها بگیرد، مالک آن باشد. در این مورد، هنگام سرمایه گذاری در بورس امارات می‌توانید از دو روش برای کسب سود استفاده کنید:

  • سود سهام که در بیشتر موارد هر 3 ماه یک بار پرداخت می‌شود یا می‌توانید از طریق افزایش قیمت سهام خود کسب درآمد کنید.
  • گزینه دوم برای سرمایه گذاری‌های امارات به صورت بلندمدت مناسب‌تر است؛ برای مثال، سرمایه گذارانی که سهام شرکت بین‌المللی هلدینگ PJSC (IHC) را در سال 2016 به قیمت 1400 درهم (380 دلار آمریکا) خریداری کردند، توانستند آنها را در سال 2021 به قیمت 152200 درهم (41400 دلار آمریکا) بفروشند.

اما شایان ذکر است که ارزش سهام نه تنها می‌تواند افزایش یابد؛ بلکه می‌تواند کاهش نیز داشته باشد و منجر به زیان‌های قابل توجهی شود. به همین دلیل این نوع سرمایه گذاری در امارات باید با برنامه‌ریزی دقیق و تجربه بالا انجام شود.

 

توجه داشته باشید که برای سرمایه گذاری در بازار سهام امارات باید یک حساب معاملاتی نزد یک کارگزار باز کنید. کارگزار انتخاب شده باید در یکی از بورس‌های زیر فعال باشد:

  • بورس اوراق بهادار ابوظبی (ADX)
  • بازار مالی دبی (DFM)
  • NASDAQ دبی

خرید سهام در امارات

خرید اوراق قرضه در امارات

خرید اوراق قرضه یکی دیگر از روش‌های سرمایه گذاری در امارات است. اوراق قرضه بر خلاف سهام که می‌توان آن را در هر زمان فروخت یا خرید، وام معینی است که در ازای پرداخت سود منظم (مثلاً برای 10 یا 20 سال) به یک شرکت یا دولت داده می‌شود. در تاریخ سررسید، همه اوراق، اصل وجه را پرداخت می‌کنند؛ اما برخی از اوراق هستند که همراه با اصل سرمایه به دارندگان آن سود پرداخت می‌کنند.

اوراق قرضه با نرخ بهره سالانه بین زمان انتشار اوراق قرضه و تاریخ سررسید آن به سرمایه گذاران پرداخت می‌شود. یکی از مزایای اصلی سرمایه گذاری در اوراق قرضه امارات این است که می‌توانید سود خود را از قبل حساب کنید.

قبل از سررسید، سرمایه گذار می‌تواند اوراق قرضه را با قیمت بالاتر بفروشد و از این طریق سود کسب کند. اگر اوراق قرضه زودتر فروخته نشوند، در سررسید بازخرید می‌شود. سپس ناشر ارزش اسمی مندرج در اوراق بهادار را به مالکان می‌پردازد. این روش یک روش سرمایه گذاری در امارت است که باید مطابق اصول انجام شود.

ریسک اصلی در این نوع سرمایه گذاری، ورشکستگی شرکت صادرکننده است. اوراق قرضه تضمین شده امن‌ترین نوع سرمایه گذاری در دبی و امارات در این شرایط است؛ زیرا امنیت سرمایه گذاری را می‌توان با سپرده (تجهیزات شرکت یا سایر اوراق بهادار) تضمین کرد.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

اگر شرکت ورشکست شود، سرمایه گذار می‌تواند سپرده را بفروشد که به او این امکان را می‌دهد تا پول خود را پس بگیرد. یکی دیگر از گزینه‌های تضمین این نوع سرمایه گذاری در امارات، ضمانت شرکت دیگری است که در صورت ورشکستگی ناشر، تعهدات اوراق قرضه و مسئولیت آن را بر عهده می‌گیرد.

مناسب‌ترین گزینه‌ها برای سرمایه گذاری در اوراق قرضه امارات عبارت‌اند از:

  • اوراق قرضه شرکتی که توسط یک شرکت دیگر و به منظور افزایش سرمایه منتشر شده باشد.
  • اوراق قرضه ملی که با مسائل مربوط به دولت فدرال در ارتباط است.
  • اوراق قرضه شهرداری که به اوراق بهاداری گفته می‌شود که توسط سازمان‌های دولتی و برای تأمین مالی تعهدات روزمره و تأمین مالی پروژه‌های سرمایه‌ای مانند: مدارس و بزرگراه‌ها و غیره منتشر می‌شوند.

خرید اوراق قرضه در امارات

صندوق سرمایه گذاری مشترک در امارات

صندوق سرمایه گذاری مشترک، سرمایه‌های چندین سرمایه گذار را که یک هدف مشترک دارند، جمع‌آوری می‌کند. این مقدار سرمایه توسط مدیران مالی یا سهام دار در اوراق قرضه، بورس، طلا، املاک و سایر دارایی‌ها سرمایه گذاری می‌شود.

این روش برای کسانی مناسب است که زمان کافی برای مطالعه درباره فرصت‌های سرمایه گذاری در امارات را ندارند. شایان ذکر است که در این مورد، سرمایه گذاران مالک مستقیم سهامی نیستند که خریداری می‌کنند؛ اما در سود و زیان صندوق سرمایه گذاری مشترک سهم دارند.

صندوق سرمایه گذاری مشترک در امارات

 

خدمات فناوری اطلاعات در امارات

امارات متحده عربی برای ایجاد یک چارچوب نظارتی در سطح جهانی جهت سرمایه گذاری در حوزه فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی تلاش‌های زیادی انجام داده است؛ همچنین زیرساخت‌هایی برای ایجاد بهترین سیستم سرمایه گذاری فناوری در امارات برای استارت آپ‌ها، SMEها و شرکت‌های چند ملیتی، سرمایه گذاری‌های قابل توجهی را برنامه‌ریزی کرده است.

بنابراین یک گزینه سرمایه گذاری در امارات برای سرمایه گذاران خارجی، کار در امارات و فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات خواهد بود. زیرساخت‌های لجستیکی توسعه یافته و شبکه توزیع کشور، همچنین نرخ بالای دیجیتالی شدن و پذیرش پرداخت‌های بدون نقد، همگی به موفقیت تجارت الکترونیک این کشور کمک کرده‌اند.

 

کارآفرینی در امارات

در صورتی که یک طرح خلاقانه برای سرمایه گذاری در امارات داشته باشید، می‌توانید از روش کارآفرینی استفاده کنید. دولت امارات متحده عربی همواره از طرح‌های خلاقانه کارآفرینی استقبال کرده و شرایط مناسبی را برای دریافت اقامت دبی و شهرهای دیگر امارات فراهم می‌کند.

همچنین دولت امارات در این شرایط، تمامی امکانات لازم را برای شما فراهم می‌کند تا طرح خود را به بهترین شکل ممکن به نتیجه برسانید. ابتدا باید برنامه خود را به دولت ارائه داده و منتظر تأیید آن باشید. پس از اینکه برنامه شما تأیید شد، می‌توانید نسبت به تکمیل طرح سرمایه گذاری خود اقدام کنید.

هزینه‌ای که در این شرایط باید پرداخت کنید، معمولاً 500 هزار درهم است و ویزایی که برای کارآفرینان صادر می‌شود، به صورت 5 ساله صادر می‌گردد.

کارآفرینی در امارات

 

سؤالات متداول

  1. بهترین روش‌ سرمایه گذاری در امارات برای ایرانیان چیست؟

خرید ملک و ثبت شرکت

  1. آیا خرید سهام در امارات برای همه مناسب است؟

برای خرید سهام در کشور امارات باید اطلاعات کاملی از بورس داشته باشید یا از یک کارگزار خبره کمک بگیرید.

  1. چگونه با سرمایه کم در امارات سرمایه گذاری کنیم؟

ثبت شرکت یا صندوق سرمایه‌گذاری مشترک

  1. کدام روش سرمایه گذاری در امارات به سرمایه زیادی نیاز دارد؟

خرید املاک و مستغلات

  1. مزایای سرمایه گذاری در امارات چیست؟

زیرساخت‌های قوی، امنیت اجتماعی بالا، اقتصاد بدون مالیات و داشتن فرصت‌های سرمایه‌گذاری عالی

سوالات متداول

 

 

اخذ اقامت امارات با سرمایه گذاری 

کشور امارات بستر مناسبی را برای سرمایه گذاری و دریافت اقامت این کشور فراهم کرده است؛ به طوری که نه تنها مهاجران کشورهای خاورمیانه، بلکه شهروندان اروپایی و آمریکایی نیز برای سرمایه‌گذاری و زندگی به این کشور مهاجرت می‌کنند؛ زیرا شرایط اقتصادی و سیاسی امارات بسیار مناسب است.

اخذ اقامت با سرمایه گذاری در امارات

از مزایای دریافت اقامت امارات از طریق سرمایه گذاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت اقامت امارات به صورت بلند مدت و قابل تمدید (5 یا 10 ساله)
  • شروع کسب و کار با مالکیت 100%
  • معافیت از پرداخت مالیات بر درآمد
  • امکان زندگی، تحصیل و کار در امارات
  • امکان اخذ اقامت برای خانواده

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

ویزای طلایی امارات یکی از روش‌هایی است که دولت امارات برای اقامت بلند مدت سرمایه‌گذاران در نظر گرفته است. این نوع ویزا به مدت 5 یا 10 سال صادر شده و مزایای زیادی را برای دارندگان آن و خانواده‌هایشان فراهم می‌کند.

شما نیز می‌توانید از طریق سرمایه گذاری در امارات، گلدن ویزای این کشور را دریافت کرده و به صورت بلند مدت در این کشور زندگی، کار یا تحصیل کنید. سیستم جدید دریافت اقامت امارات، مهاجران خارجی را قادر می‌سازد تا کسب و کار خود را با مالکیت 100% راه‌اندازی کرده و برای خانواده خود نیز اقامت بگیرند.

مدت زمان اقامت روش‌های سرمایه‌گذاری حداقل سرمایه مورد نیاز
سرمایه‌گذاری با اقامت 10 ساله

ثبت شرکت

شراکت در شرکت

صندوق سرمایه‌گذاری

10 هزار درهم
سرمایه‌گذاری با اقامت 5 ساله خرید ملک

کارآفرینی

5 هزار درهم

 

 

توجه داشته باشید که هر کدام از روش‌های سرمایه گذاری در امارات را انتخاب کنید، باز هم ممکن است شرایط و حداقل سرمایه خاص خود را داشته باشند؛ پس برای اطلاع از شرایط مربوط به روش انتخابی خود باید با کارشناسان مشورت کنید.

شرایط دریافت ویزای بلند مدت امارات

برای سرمایه گذاری در کشور امارات متحده عربی به مجوزهای لازم برای فعالیت خود نیز نیاز پیدا خواهید کرد. مجوز لازم برای سرمایه گذاری در امارات باید توسط مقامات ذی‌صلاح و با توجه به شرایط شما صادر شود. هر یک از این مقامات بر اساس صلاحدید خود و شرایط موجود، مجوزهای لازم را برای شروع سرمایه‌گذاری شما صادر می‌کنند.

هر پروژه سرمایه‌گذاری خارجی در امارات به مجوزهای خاصی نیاز دارد که باید نسبت به دریافت آن‌ها اقدام کنید. مدارک مورد نیاز باید مطابق با مقررات قانون FDI و سایر قوانین فدرال یا محلی ارائه شوند.

سرمایه گذاری در شهرهای مهم امارات

آیا می‌دانید کدام شهر امارات برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ واقعیت این است که تعدادی از شهرهای کشور امارات به دلیل شرایط ایده آل اقتصادی که دارند، همواره از سوی سرمایه‌گذاران خارجی انتخاب می‌شوند. ابوظبی، دبی و شارجه از محبوب‌ترین شهرهای برای بهترین سرمایه گذاری در امارات محسوب می‌شوند.

سرمایه گذاری در بهترین شهرهای امارات

 

سرمایه گذاری در ابوظبی

دفتر سرمایه گذاری ابوظبی (ADIO)، مرکز دولتی حمایت از سرمایه گذاری در امارات و ابوظبی است. ADIO فرصت‌هایی را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی در راستای اولویت‌های اقتصادی ابوظبی فراهم می‌کند.

این مرکز همچنین طیف وسیعی از برنامه‌های هدفمند را برای نهادهای بخش خصوصی ارائه می‌دهد که شامل مشوق‌های رقابتی نقدی و غیر نقدی، فعال‌سازی شرکت‌های کوچک و متوسط (SME) و مشارکت‌های دولتی – خصوصی می‌شوند.

سرمایه گذاری در ابوظبی

 

سرمایه گذاری در دبی

FDI دبی، اطلاعات ضروری و پشتیبانی ارزشمندی را به شرکت‌های خارجی که قصد سرمایه گذاری در دبی را دارند، ارائه می‌دهد. FDI با تمام جنبه‌های تصمیم گیری و مدیریت تجاری، از تعیین بهترین ساختارهای قانونی تا شناسایی فعالیت‌های تجاری مناسب، راهنمایی، مشاوره و کمک‌های عملی ارائه می‌کند.

اگر می‌خواهید نسبت به سرمایه گذاری در امارات اقدام کنید و مقصد شما دبی است، بهتر است تا فرم‌های تجاری قانونی را برای سرمایه گذاری خارجی در دبی بررسی کرده و از شرایط آن مطلع شوید. در این صورت هم درآمد عالی دارید و هم از زیبایی معماری برج های دبی لذت می برید.

استانداردهای سرمایه گذاری در دبی عبارت‌اند از:

  • نرخ کنترل فساد اقتصادی
  • نرخ مالیات بر درآمد
  • تولید ناخالصی داخلی
  • نرخ بیکاری
  • نرخ مصادره اموال

سرمایه گذاری در شارجه

اداره سرمایه گذاری و توسعه شارجه، دفتر سرمایه گذاری مستقیم خارجی شارجه را راه اندازی کرد تا مجموعه متنوعی از فرصت‌های سرمایه گذاری در امارات را ارتقا دهد. دفتر سرمایه گذاری مستقیم خارجی شارجه به سرمایه گذاران کمک می‌کند تا فرایندها، مزیت‌های سرمایه گذاری و ایده‌های مربوط به بخش‌های مهم مرتبط با هدف خود را به طور کامل درک کنند.

سرمایه گذاری در شارجه

 

شروع سرمایه گذاری در امارات با افدل گروپ

اکنون وقت آن است که تصمیم بگیرید که چه روشی را برای سرمایه گذاری در امارات و مهاجرت به دبی انتخاب کرده‌اید. اگر هنوز هم سردرگم هستید و نمی‌دانید که کدام روش برای هدف شما مناسب‌تر است، باید با کارشناسان باتجربه در این زمینه مشورت کنید تا روشی متناسب با اهداف و میزان سرمایه خود را انتخاب کنید.

کارشناسان حرفه‌ای ما در افدل گروپ با داشتن سابقه درخشان در زمینه مشاوره تخصصی درباره مهاجرت به امارات، سرمایه گذاری، کار، تحصیل و زندگی در این کشور می‌توانند در پیشبرد اهدافتان به شما کمک کنند. پس برای اطلاع از جدیدترین شرایط سرمایه گذاری در امارات با ما در تماس باشید.

سخن آخر

سرمایه گذاری در کشور امارات متحده یکی از روش‌های مناسب برای دریافت اقامت بلند مدت این کشور و زندگی در دبی و شهرهای دیگر آن محسوب می‌شود؛ زیرا کشور امارات متحده عربی دارای بهترین و ایده‌آل‌ترین شرایط اقتصادی و اجتماعی برای مهاجران خارجی بخصوص ایرانیان است.

در این مقاله نحوه سرمایه گذاری در امارات را به طور کامل بررسی کردیم. در صورت داشتن هر سؤال در رابطه با شیوه‌های مختلف سرمایه گذاری خارجی در امارات می‌توانید با کارشناسان ما در افدل گروپ تماس بگیرید. امکان برقراری ارتباط از طریق اینستاگرام افدل گروپ نیز مهیا شده است.

 

سوالات متداول سرمایه گذاری در امارات

سؤالات متداول

  1. ویزایی که برای سرمایه گذاری در امارات صادر می‌شود چند ساله است؟

5 یا 10 ساله

  1. آیا می‌توان از طریق سرمایه گذاری، ویزای طلایی امارات را دریافت کرد؟

بله در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانید گلدن ویزای امارات را دریافت کنید.

  1. ویزای صادر شده برای کارآفرینان معمولاً چند ساله است؟

5 ساله

  1. بهترین شهرهای امارات برای سرمایه گذاری کدام‌اند؟

دبی، ابوظبی و شارجه

  1. حداق سرمایه لازم برای دریافت اقامت 10 ساله چقدر است؟

10 هزار درهم

  1. با چه روش‌های سرمایه‌گذاری می‌توان ویزای طلایی دریافت کرد؟

ثبت شرکت، خرید ملک، کارآفرینی، صندوق سرمایه گذاری و شراکت در شرکت

 

سایر مقالات:

راهنمای جامع کار در امارات برای ایرانیان در 2024 + درآمد
خرید ملک در دبی و امارات { اقامت2024 } + قیمت آپارتمان
راهنمای جامع دریافت ویزای طلایی امارات 2024 + هزینه و قوانین

 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

23 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *