6 فرصت سرمایه گذاری در دبی- مزایا -نکات طلایی برای ایرانیان

سرمایه گذاری در دبی

جدیدترین روش‌های سرمایه گذاری در دبی برای اخذ اقامت

آیا فرصت‌های سرمایه گذاری در دبی را می‌شناسید؟ وجود فرصت‌های متعدد سرمایه‌گذاریدر دبی، این شهر همواره به عنوان یکی از گزینه‌های ایده‌آل ایرانیان برای مهاجرت به کشور امارات بوده است. با این حال، تصمیم گیری در مورد بهترین استراتژی سرمایه گذاری می‌تواند چالشی باشد که افراد به ندرت می‌توانند بدون انجام تحقیقات کامل از عهده آن برآیند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

چه اماراتی باشید و چه مهاجر خارجی، کار شما با یادگیری نحوه سرمایه گذاری در دبی آغاز می‌شود. در این مطلب ما را همراهی کنید تا شما را با مزایا، شرایط و انواع سرمایه گذاری در امارات و حداقل سرمایه لازم برای هر روش آشنا کنیم.

بهترین روش سرمایه گذار در دبی

 

ویدیو : سرمایه گذاری در دبی

 

پادکست : سرمایه گذاری در دبی

 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

سرمایه گذاری در دبی چه مزایایی دارد؟

در نیمه اول سال 2018، دبی شاهد 111 میلیارد درهم سرمایه گذاری در بخش معاملات املاک و مستغلات بود. همچنین با اعطای ویزاهای 5 یا 10 ساله به سرمایه گذاران در چند سال اخیر، انتظار می‌رود مبلغ سرمایه گذاری در دبی تا پایان سال 2024 فوق‌العاده باشد.

مهم نیست که وضعیت بازار سرمایه‌گذاری در کشور امارات متحده عربی چگونه باشد، دبی موقعیت خود را به عنوان یک انتخاب مطمئن برای سرمایه گذاران در سراسر جهان حفظ کرده است؛ اما چه چیزی این شهر را به چشم‌اندازی جذاب برای سرمایه گذاری و زندگی در امارات تبدیل می‌کند؟ در ادامه، مزایای سرمایه گذاری در دبی را بررسی کرده‌ایم.

سرمایه گذاری در دبی چه مزایایی دارد

 

اقتصاد رو به رشد

یکی از عوامل مهمی که در زمان سرمایه‌گذاری در یک کشور خارجی مورد توجه قرار می‌گیرد، رشد اقتصاد آن کشور است. نکته جالب در مورد شرایط سرمایه گذاری در دبی این است که همه اعداد و ارقام نشان می‌دهند که این شهر تا چند سال آینده، رونق اقتصادی مستمری خواهد داشت.

در حالی که اقتصاد ابوظبی دارای منابع نفتی کشورهای خاورمیانه و پایتخت امارات است و به همین دلیل از بحران‌های اخیر نفتی رنج برده است. دبی شکوفا شده و به عنوان قهرمان برنامه ریزی و رشد اقتصادی در منطقه MENA ظاهر شده استپس علاوه بر تفریحات امارات، دبی امکانات و اقتصادی قوی برای عرضه دارد.

زیرساخت‌های پیشرفته

شهر دبی دارای بلندترین ساختمان‌های جهان است و فرودگاه بین‌المللی آن مدعی است که توانسته تا عناوین سریع‌ترین فرودگاه جهان و ششمین فرودگاه شلوغ جهان از نظر تردد مسافر بین‌المللی را به خود اختصاص بدهد.

بندر جبل علی بزرگ‌ترین بندر ساخت بشر در جهان است و ظرفیت کانتینری باری در این بندر افزایش چشمگیری را در سال‌های آتی تجربه کند. همین دلیل برای سرمایه گذاری در دبی در بخش املاک کافی است! توصیه می کنیم که برای اطلاع از تفاوت سرمایه گذاری در دبی با کویت حتماً مشاوره تخصصی کارشناسان ما را دریافت کنید.

زیرساخت های پیشرفته در دبی

مرکز توریستی

دبی گردشگران زیادی را در سال‌های اخیر به خود جذب کرده است. این شهر میزبان جشنواره‌های هنری و فرهنگی مختلفی مانند: جشنواره بین‌المللی فیلم دبی و جشنواره جاز دبی و همچنین رویدادهای ورزشی مانند: گلف صحرایی دبی، مسابقه فرمول یک ابوظبی، راگبی، مسابقات جام جهانی اسب‌دوانی و مسابقات بین‌المللی کریکت است.

جاذبه‌های توریستی دبی، آن را به بهترین شهر برای دریافت اقامت امارات تبدیل کرده و مهاجران زیادی از سراسر جهان به این شهر سفر می‌کنند. همچنین سرمایه گذاری در دبی در بخش توریستی نیز افزایش چشمگیری داشته است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

امنیت بالا

دبی یکی از امن‌ترین شهرهای جهان با نرخ جرم و جنایت پایین و سیستم حقوقی کارآمد است. یک سرمایه گذار همیشه اطمینان حاصل می‌کند که کشوری که در آن سرمایه‌گذاری می‌کند، امن باشد؛ امارات نه تنها در منطقه خاورمیانه است، بلکه در واقع یکی از امن‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود.

همین امنیت بالا در کشور امارات متحده عربی سبب شده تا آمار مهاجرت به این کشور و تمایل مهاجران به زندگی در دبی روزبه‌روز افزایش پیدا کند. از این رو میزان سرمایه گذاری ایرانیان در دبی در سال‌های اخیر بیشتر از قبل بوده است.

معروف به شهر نوآوری

دبی همیشه به آینده نگاه کرده و سعی می‌کند راه‌هایی را برای آوردن آن به زمان حال بیابد. از این رو برنامه‌های جدیدی برای ایجاد یک تجربه زندگی پایدارتر و راحت‌تر برای شهروندان ایجاد می‌شوند و جاده‌های جدیدی برای حفظ ارتباط بهتر بین شهری ساخته می‌شوند.

نوآوری‌های معماری زیادی مانند برج نهر دبی در این شهر وجود دارند که نمای ظاهری شهر را زیباتر کرده‌اند. شما می‌توانید آثار سرمایه گذاری‌های دبی در زمینه املاک و فناوری را در هر کجای شهر مشاهده کنید.

دبی معروف به شهر نوآوری

 

ویزای سرمایه گذاری 10 ساله

چند سال پیش اعلام شد که به سرمایه گذاران فعال در دبی و کارمندان برخی از مشاغل ماهر ویزای اقامت 10 ساله (گلدن ویزا یا ویزای طلایی) اعطا می‌شود. نیازی به گفتن نیست که ویزای طلایی امارات یک تغییر بزرگ برای اقتصاد دبی به شمار می‌رود.

تعهد به چنین گزینه‌ای برای اقامت طولانی مدت، نشان دهنده سطح اعتماد سرمایه گذاران داخلی و خارجی به ثبات کشور امارات است و نشان می‌دهد که فرصتهای سرمایه گذاری در دبی تا چه اندازه مطمئن هستند.  کسب و کارها در امارات دیگر نیازی به سهام‌دار بومی ندارند که این قانون بدون شک منجر به افزایش کارآفرینی و مشاغل خانگی شده است.

البته این نکته را هم مد نظر داشته باشید که ویزای طلایی امارات به هر کسی تعلق نمی‌گیرد و باید واجد شرایط خاص این نوع ویزای بلندمدت باشید.

سرمایه گذاری بدون مالیات

یکی دیگر از مزایای سرمایه گذاری در دبی، بخصوص در بازار املاک، نبود مالیات بر دارایی است. اگرچه مالیات بر ارزش افزوده در کشور امارات متحده معرفی شده است؛ اما هنوز از نظر هزینه‌های کلی ناچیز است و برای خرید ملک در دبی اعمال نمی‌شود.

از این رو شما می‌توانید ویلا یا آپارتمان مورد علاقه خود را در هر نقطه از شهر بخرید و مطمئن باشید که مجبور نیستید هر سال بخشی از سود خود را از دست بدهید.

سرمایه گذاری بدون مالیات

استاندارد بالای زندگی

هر فهرستی از مجلل‌ترین شهرهای جهان، شهر دبی را در خود جای داده است. شهرت به دلیل سبک زندگی پر زرق و برق آن است که شبیه هیچ شهر دیگری در جهان نیست. با این حال، همه چیز تجملات نیست؛ این شهر یک مقصد برای سبک زندگی استاندارد محسوب می‌شود و حتی نحوه سرمایه گذاری در دبی با شهرهای دیگر جهان متفاوت است.

آیا با سرمایه گذاری می‌توان شهروند امارات شد؟

امارات یکی از کشورهایی است که شهروندی این کشور را به مهاجران خارجی نمی‌دهد و شما تنها می‌توانید اقامت بلندمدت 5 یا 10 ساله آن را بگیرید. تولد، تبار و ازدواج با یک شهروند اماراتی تنها روش های مهاجرتی هستند که شما را به شهروندی این کشور می‌رسانند و البته شرایط سختی هم دارند؛ بنابراین سرمایه گذاری در دبی به اخذ شهروندی این کشور ختم نخواهد شد.

البته با توجه به اینکه شما ویزای طلایی را دریافت کرده و امکان افتتاح حساب بانکی در دبی برای شما وجود دارد، مزایای دریافت اقامت امارات بسیار مناسب است و عدم دریافت شهروندی کمتر به چشم می آید.

مراحل ایجاد طرح سرمایه گذاری در دبی

نداشتن یک برنامه سرمایه گذاری مناسب، اولین ضعف بسیاری از افرادی است که مایل به سرمایه گذاری در دبی هستند. قبل از اینکه سرمایه گذاری خود را شروع کنید، باید یک برنامه قابل انجام برای تصمیم‌گیری‌های خود ایجاد کنید.

در صورتی که به دنبال بهترین سرمایه گذاری در دبی برای دریافت اقامت دبی باشید هستید، همه اینها باید با یک برنامه دقیق شروع شوند. بسیاری از کسانی که پول خود را در سرمایه گذاری از دست می‌دهند، هیچ برنامه جامعی برای پیشبرد اهداف خود نداشته‌اند.

به همین دلیل قبل از اینکه حتی در مورد نحوه سرمایه گذاری در امارات متحده عربی فکر کنید، باید از یک برنامه جامع پیروی کرده و مشاوره سرمایه گذاری در دبی را جدی بگیرید.

4 مرحله ضروری برای انجام یک سرمایه‌گذاری سودآور در دبی عبارت‌اند از:

  • هدف و وضعیت فعلی خود را بررسی کنید.
  • اهداف سرمایه گذاری خود را تعریف کنید.
  • مبلغ سرمایه گذاری خود را مشخص کنید.
  • با یک صندوق اضطراری شروع کنید.

مراحل ایجاد طرح سرمایه گذاری در دبی

 

هدف و وضعیت فعلی خود را بررسی کنید

با درک وضعیت فعلی خود شروع کنید. اهداف سرمایه گذاری و انتخاب‌های یک جوان 25 ساله که به تازگی وارد بازار کار می‌شود با یک فرد 55 ساله که 10 سال دیگر تا بازنشستگی فرصت دارد، متفاوت هستند. جدا از سن، سرمایه‌گذاری‌های فعلی خود را هم در نظر بگیرید.

سرمایه‌گذاری‌های فعلی شما می‌توانند شامل زمین، ملک اجاره‌ای یا سهام یک شرکت باشند. یک طرح کلی از دارایی‌های موجود خود ایجاد کنید؛ زیرا قبل از اینکه بتوانید به جایی که می‌خواهید بروید، باید بدانید کجا هستید!

علاوه بر این، فهرستی از تمام بدهی‌های خود تهیه کنید. اگر بابت وام مسکن، وام تجاری، خودرو یا کارت‌های اعتباری خود بدهکار هستید، همه آنها را فهرست کنید. همچنین می‌توانید این لیست را بعداً در اختیار شرکت‌های سرمایه گذاری در دبی قرار دهید.

هدف و وضعی فعلی در دبی

 

اهداف سرمایه گذاری خود را تعریف کنید

چرا می‌خواهید در دبی سرمایه گذاری کنید؟ برخی از افراد می‌خواهند استقلال مالی به دست بیاورند تا زمانی که بخواهند بازنشسته شوند؛ برخی دیگر می‌خواهند ثروت خود را افزایش دهند تا خود و خانواده‌شان بهتر زندگی کنند.

با این حال بعضی از مردم سرمایه گذاری می‌کنند تا در نهایت بتوانند کسب و کار رؤیایی خود را راه اندازی کنند. در اینجا، شما باید تصمیم بگیرید که هدف از سرمایه گذاری در دبی چیست و چگونه می‌توانید بعد از سرمایه‌گذاری، بهترین موقعیت را برای کار در امارات داشته باشید.

هنگامی که اهداف سرمایه گذاری خود را مشخص کردید، آن‌ها را به اهداف روشن تبدیل کنید. یک هدف را می‌توان به عنوان یک هدف خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و محدود به زمان تعریف کرد.

مبلغ سرمایه گذاری خود را تعیین کنید

اکنون که اهداف خود را برای سرمایه گذاری مشخص کرده‌اید، باید برای رسیدن به آنها گام بردارید؛ در این مرحله باید میزان بودجه خود را تعیین کنید. متأسفانه، بسیاری از مردم در حالی که این مرحله حیاتی را تکمیل نکرده‌اند، به مرحله نحوه سرمایه گذاری در دبی می‌پردازند.

معمولاً برنامه ریزان مالی برای ترسیم بودجه، رویه بودجه بندی معروف به قانون 50:30:20 را توصیه می‌کنند که به موجب آن شما 50 درصد از درآمد خود را صرف امور ضروری، 30 درصد برای مخارج اختیاری 20 درصد باقی مانده را به پس انداز یا سرمایه گذاری اختصاص می‌دهید.

بهترین راه برای دستیابی به اهداف سرمایه گذاری در دبی، کنار گذاشتن درصد ثابتی است که هر ماه صرفاً به سرمایه‌گذاری اختصاص داده می‌شود.

انجام این کار به ایجاد عادت خرج کردن کمتر از درآمدتان کمک می‌کند. بودجه خود را تعیین کرده و تصمیم بگیرید که هر ماه چقدر سرمایه گذاری می‌کنید.

مبلغ سرمایه گذاری در دبی

 

با یک صندوق اضطراری شروع کنید

قبل از در نظر گرفتن و انتخاب بهترین سرمایه گذاری در دبی، باید یاد بگیرید که چگونه یک صندوق اضطراری راه اندازی کنید. صندوق اضطراری پولی است که برای تأمین هزینه‌های غیرمنتظره و برنامه‌ریزی‌نشده مانند: از دست دادن شغل، بیماری، بلایای طبیعی، تعمیرات غیرمنتظره و غیره کنار گذاشته می‌شود.

اگر بدون صندوق اضطراری شروع به سرمایه گذاری کنید، ممکن است در صورت بروز شرایط اضطراری سرمایه‌گذاری‌های خود را به سرعت نقد کنید. 6 ماه از هزینه زندگی در امارات را در یک حساب پس انداز یا صندوق سرمایه گذاری مشترک کنار بگذارید.

برای صندوق‌های اضطراری، عامل اولیه، سهولت دسترسی (نقدینگی) به جای سودآوری است. وجوه اضطراری خود را در جایی قرار دهید که بتوانید در مواقع اضطراری به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

در مرحله آخر هم اگر کسب و کاری را در شهر دبی راه اندازی می کنید، ممکن است به یک دفترکار نیاز داشته باشید؛ بنابراین اجاره دفتر کار در دبی را هم در برنامه خود در نظر بگیرید.

سؤالات متداول

  1. مهم‌ترین مزیت سرمایه گذاری در دبی چیست؟

دریافت اقامت بلندمدت امارات

  1. ویزایی که بعد از سرمایه گذاری در امارات صادر می‌شود چند ساله است؟

معمولاً 10 ساله

  1. آیا به سرمایه گذاری‌های دبی مالیات تعلق می‌گیرد؟

خیر سرمایه گذاری در این شهر بدون مالیات است.

 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

بهترین سرمایه گذاری در دبی چیست؟

اکنون که می‌دانید چگونه یک برنامه سرمایه گذاری ایجاد کنید، نکته بعدی این است که در نظر بگیرید پول خود را کجا سرمایه گذاری کنید. در اینجا 6 فرصت سرمایه گذاری در دبی معرفی شده‌اند که همه سرمایه گذاران باید درباره آنها بدانند.

بهترین سرمایه گذاری در دبی

 

خرید سهام و سرمایه گذاری در بورس دبی

سهام بخشی از سرمایه یک شرکت است که سرمایه گذاران می‌توانند مالک آن باشند. وقتی سهام یک شرکت را خریداری می‌کنید، مالک بخشی از شرکت هستید.

دو راه برای کسب درآمد از مالکیت سهام به عنوان یک روش سرمایه گذاری در دبی وجود دارد:

  • سود سهام: بیشتر شرکت‌ها تصمیم می‌گیرند که بخشی از درآمد خالص خود را با سهام‌داران تقسیم کنند؛ به این قسمت سود، سهام می‌گویند. شرکت بر اساس تعداد سهامی که در اختیار دارید، سود سهام را به شما پرداخت می‌کند. بیشتر شرکت‌ها هر 3 ماه یک بار سود سهام پرداخت می‌کنند.
  • افزایش قیمت سهام: برای اهداف سرمایه گذاری بلندمدت، جذابیت سهام در افزایش ارزش آن در یک دوره چند ساله است.

نحوه سرمایه گذاری در بورس دبی چگونه است؟ برای سرمایه گذاری در بازار سهام دبی، به یک کارگزار سهام نیاز دارید که دسترسی شما به هر یک از سه بورس اوراق بهادار امارات متحده عربی را برای شما فراهم کند.

کارگزار بورس واسطه‌ای است که معاملات بین خریداران و فروشندگان در بورس اوراق بهادار را تسهیل می‌کند. شما نمی‌توانید بدون کارگزار، خرید و فروش سهام در بازار سهام امارات را انجام دهید؛ بنابراین یادگیری نحوه سرمایه گذاری در بورس دبی با انتخاب کارگزار مناسب آغاز می‌شود.

هر کارگزاری که در امارات متحده عربی فعالیت می‌کند، به شما امکان دسترسی به هر یک از سه بورس امارات را می‌دهد. با این حال، اگر اهداف مالی شما مستلزم خرید سهام خارجی ایالات متحده مانند اپل، گوگل، فیس بوک و غیره باشد، به کارگزاری نیاز دارید که بتواند به شما اجازه دسترسی به بورس‌های بین‌المللی را بدهد.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

خرید اوراق قرضه در دبی

اوراق قرضه یک ابزار است که دولت‌ها و شرکت‌های بزرگ از آن برای جمع آوری پول استفاده می‌کنند. برای هدف شما که سرمایه گذاری در دبی است، سه نوع اوراق قرضه وجود دارد:

  • اوراق قرضه شرکتی
  • اوراق قرضه خزانه داری (ملی)
  • اوراق قرضه شهرداری

همچنین از دو طریق می‌توانید از اوراق قرضه درآمد کسب کنید:

  • پرداخت بهره: ناشران اوراق قرضه دو بار در سال به دارندگان اوراق سود پرداخت می‌کنند. برخلاف سهام، اوراق قرضه دارای نرخ بهره ثابت هستند.
  • رشد ارزش اوراق قرضه: شما همچنین می‌توانید زمانی که ارزش اوراق قرضه رشد می‌کند، درآمد کسب کنید. هنگامی که نرخ بهره کاهش می‌یابد و اوراق قرضه جدید با نرخ بهره پایین‌تر منتشر می‌شود، ارزش اوراق شما افزایش می‌یابد.

برخلاف سهامی که می‌توانید برای همیشه مالک آنها باشید، شما فقط می‌توانید اوراق قرضه را برای یک دوره از پیش تعریف شده نگه دارید.

وقتی نوبت به سرمایه گذاری در دبی در بخش اوراق قرضه شرکتی می‌رسد، سرمایه گذاران باید تحقیقات جدی انجام دهند تا بفهمند که آیا شرکت مورد نظر، مشخصات کم ریسکی دارد که توسط آژانس‌های رتبه بندی اوراق قرضه تعریف شده باشد یا خیر.

خرید اوراق قرضه در دبی

 

صندوق‌های سرمایه گذاری مشترک در دبی

صندوق سرمایه گذاری مشترک یکی دیگر از روش‌های متداول سرمایه گذاری در دبی است. برای کسانی که زمان یا مهارت لازم برای ارزیابی بازار سهام را ندارند، سهام و اوراق قرضه نیز برای خرید از طریق صندوق‌های سرمایه گذاری در دسترس هستند.

یک صندوق سرمایه گذاری مشترک، پول سرمایه گذاران مختلف را جمع آوری می‌کند و آنها را در سهام، اوراق قرضه و سایر اوراق بهادار با درآمد ثابت تحت نظارت مدیر صندوق، سرمایه گذاری می‌کند.

انواع مختلفی از صندوق‌های سرمایه گذاری مشترک بر اساس نحوه تجارت و سرمایه‌گذاری‌هایی که خریداری می‌کنند، وجود دارند که عبارت‌اند از:

  • صندوق‌های سرمایه‌گذاری باز: در این نوع صندوق‌ها شما می‌توانید در طول سال خرید و فروش انجام بدهید؛ یعنی می‌توانید واحدهای بیشتری اضافه کنید یا واحدهایی را که دارید، بفروشید.
  • صندوق‌های سرمایه‌گذاری بسته: شما فقط می‌توانید صندوق‌های سرمایه‌گذاری بسته را در یک تاریخ سررسید خاص بفروشید.

ثبت شرکت در دبی

دبی یکی از شهرهای محبوب برای تأسیس یک شرکت است؛ زیرا ساختار مالیاتی عالی دارد. این شهر پایتخت تجارت و یکی از مطلوب‌ترین مقاصد برای سرمایه گذاران جهانی است. ثبت شرکت در دبی یکی از بهترین روش‌ها برای سرمایه گذاری در دبی برای ایرانیان محسوب می‌شود.

دبی یک انتخاب محبوب برای سازمان‌های بین‌المللی و محلی برای سرمایه گذاری است و ثبت شرکت در این شهر مزایای زیادی را به همراه دارد؛ زیرا روند ثبت شرکت در دبی راحت است و دردسر کمتری نسبت به سایر روش‌ها دارد.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

خرید ملک در دبی

رونق بازار مسکن در دبی به افزایش تمایل و علاقه سرمایه گذاران خارجی منجر شده است. اولین کاری که هنگام خرید خانه در دبی باید انجام دهید این است که با انواع مختلف املاک و مستغلات آشنا شوید. ویلا، آپارتمان، خانه دوبلکس، پنت هاوس، خانه شهری، قطعه زمین و حتی خانه‌هایی برای اجاره کوتاه مدت وجود دارند.

هنگامی که ایده‌ای در مورد نوع ملکی که به آن علاقه دارید به دست آوردید، باید تحقیقات خود را شروع کنید. اگرچه مشاوران املاک و مستغلات معتبر زیادی در دبی وجود دارند؛ اما همیشه بهتر است قبل از هر تصمیمی بررسی‌های لازم را انجام دهید.

مدارک مربوط به خرید ملک برای سرمایه گذاری در دبی می‌تواند بسیار پیچیده باشد؛ بنابراین باید قبل از اقدام، مطمئن شوید که همه چیز مرتب است. اگر قصد دارید خودتان در ملک زندگی کنید و همچنین مطمئن شوید که تمام مدارک لازم به انگلیسی ترجمه شده‌اند، باید ویزای اقامت دریافت کنید. مرحله آخر انتقال وجه و سپس هماهنگی برای تحویل کلید است.

بهتر است بدانید که ثبت شرکت و خرید ملک بهترین روش‌های سرمایه گذاری در دبی برای ایرانیان هستند؛ زیرا روند دریافت اقامت با این روش‌ها سریع است و دردسر کمتری دارد.

در جدول زیر مزایای ثبت شرکت و خرید ملک در شهر دبی را مشاهده می‌کنید.

مزایای ثبت شرکت در دبی مزایای خرید ملک در دبی
بدون محدودیت سنی خاص امکان مهاجرت به امارات به همراه خانواده
بدون شرط شراکت با فرد بومی امکان افتتاح حساب بانکی
امکان اخذ اقامت کشور امارات برای همسر و فرزندان زندگی در یکی از امن‌ترین کشورهای جهان
عدم نیاز به مدرک زبان یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای اخذ اقامت
بدون نیاز به شرکت از قبل بدون شرط حضور در امارات
بدون نیاز به داشتن بیمه کارمندی با مجوز زندگی و تحصیل برای همه اعضای خانواده
برخورداری از حق تحصیل و بیمه سلامت دریافت ویزای طلایی امارات (با خرید ملک به ارزش 2 میلیون درهم یا بیشتر)
اخذ اقامت 2 ساله امارات با قابلیت نامحدود تمدید عدم نیاز به مدرک زبان
بدون نیاز به مدرک تحصیلی بدون محدودیت سنی خاص
امکان فعالیت در 10 کسب و کار با یک لایسنس مشترک امکان کسب درآمد دلاری با اجاره دادن ملک
یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای اخذ اقامت

خرید ملک در دبی

کارآفرینی در دبی

کارآفرینی یکی دیگر از راه‌های سرمایه گذاری در دبی و دریافت اقامت بلندمدت امارات متحده عربی است. اگر کارآفرین هستید، می‌توانید بر اساس شرایط لازم و با اشتغال‌زایی، اقامت دبی را دریافت کنید و امکان کار در دبی را برای مهاجران دیگر نیز فراهم کنید.

سرمایه گذاری مطمئن در دبی با افدل گروپ

آیا برای نحوه مدیریت امور مالی خود به مشاوره نیاز دارید یا نمی‌دانید که حداقل سرمایه گذاری در دبی برای مهاجرت به امارات چقدر است؟ برای برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت سرمایه خود به یک مشاور سرمایه گذاری در دبی نیاز دارید تا شما را در این زمینه راهنمایی کند.

اگر مهاجرت به دبی را به قصد سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اید، می‌توانید روی مشاوره‌های کارشناسان ما حساب کنید. افدل گروپ با مشاوران حقوقی حرفه‌ای که در اختیار دارد، می‌تواند در برنامه ریزی بهتر اهداف سرمایه گذاری در امارات به شما کمک کند.

در این صورت شما با اطمینان گام برمی‌دارید و از میزان دقیق سود سرمایه گذاری در دبی از قبل اطلاع پیدا می‌کنید؛ زیرا کارشناسان ما بر اساس جدیدترین شرایط مهاجرتی و سرمایه گذاری در امارات شما را راهنمایی می‌کنند.

در آخر

چگونه در دبی سرمایه گذاری کنیم؟ این سؤال بسیاری از افرادی است که قصد مهاجرت به دبی را دارند و به دنبال بهترین شرکت سرمایه گذاری در دبی هستند. در این مقاله سعی کردیم تا به همه سؤالات شما در زمینه مهاجرت و سرمایه گذاری در امارات و دبی پاسخ بدهیم.

در صورتی که با سؤالات بیشتری در رابطه با مهاجرت به امارات، هزینه زندگی در دبی، خرید ملک، ویزای طلایی و بهترین روش برای سرمایه گذاری در این کشور مواجه شدید، می‌توانید از طریق اینستاگرام افدل گروپ یا روش‌های دیگر با ما در ارتباط باشید.

سرمایه گذاری در دبی با تیم افدل

 

سؤالات متداول

  1. بهترین روش‌ سرمایه گذاری در دبی برای ایرانیان چیست؟

ثبت شرکت و خرید ملک

  1. با ثبت شرکت در دبی اقامت چند ساله دریافت می‌کنم؟

2 ساله با قابلیت تمدید نامحدود

  1. آیا می‌توان ملک خریداری شده در دبی را اجاره داد؟

بله شما می‌توانید از این طریق درآمد دلاری هم داشته باشید.

  1. آیا سرمایه گذاری در دبی محدودیت سنی دارد؟

خیر محدودیت سنی خاصی ندارد.

  1. کسب سود از طریق خرید سهام چگونه است؟

به دو صورت سود سهام و افزایش قیمت سهام

سایر مقالات:

شرایط زندگی در امارات برای ایرانیان در 2023 + بررسی 15 مزیت
هزینه زندگی در امارات { کامل ترین لیست هزینه ها در 2023 }
کاملترین هزینه زندگی در دبی 2023- {قیمت غذا- تاکسی- اجاره و.. }

 

32 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *