معرفی 10+ سایت کاریابی در امارات برای ایرانیان- قوانین 2024

کاریابی در امارات

معرفی بهترین روش‌های کاریابی در امارات

برای کاریابی در امارات چه شرایطی لازم است؟ آیا سایت‌های مهم برای پیدا کردن کار در امارات را می‌شناسید؟  امارات متحده عربی کشوری پر از فرصت‌های شغلی متنوع برای کسانی است که به دنبال کار مناسب هستند؛ اما چگونه می‌توان مشاغل پردرآمد امارات را پیدا کرد؟

برای پیدا کردن شغل مناسب در زمان مهاجرت به امارات، تنها کافی است که از یکی از بهترین سایت‌های کاریابی در امارات دیدن کرده یا از طریق یکی از روش‌های ارائه شده در این مقاله اقدام کنید؛ پس با ما همراه باشید. ما به شما کمک م کنیم تا شغلی متناسب با تخصص، علاقه و شرایط خود پیدا کنید.

بهترین روش کاریابی در امارات

 

ویدیو : نکات مهم کاریابی در امارات

***

 

کاریابی در امارات

 

شرایط اولیه کاریابی در کشور امارات

قبل از اینکه با نحوه کاریابی در امارات آشنا شوید، لازم است تا شرایط اولیه‌ کار در دبی و امارات را به طور کامل بشناسید. مهاجرت کاری به امارات ملزم داشتن شرایطی است که هر فرد متقاضی باید آن را داشته باشد. در این بخش به مهم‌ترین و اصلی‌ترین شرایط کار در دبی و سایر شهرهای امارات می‌پردازیم.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

ویزای کار امارات

تمامی اتباع خارجی در صورت تمایل به پیدا کردن شغل در دبی و امارات ملزم به داشتن ویزا هستند. شما باید توسط کارفرمای خود حمایت مالی شوید. اگر مهاجرت کاری به دبی و امارات را انتخاب کرده‌اید، یک ویزای اولیه از وزارت منابع انسانی و امارات دریافت خواهید کرد. پس از ورود به امارات، 2 ماه فرصت دارید تا روند دریافت ویزا را انجام دهید.

مدارک شما (بخصوص مدارک دانشگاهی) باید توسط سفارت امارات متحده عربی و هم وزارت امور خارجه کشور تأیید شوند. کسانی که معلم یا پرستار هستند، ممکن است به شرکت در امتحانات صلاحیت و دریافت نامه تأیید از سازمان مربوطه نیاز داشته باشند. این آزمون در روند کاریابی در امارات نقش مهمی دارد.

ویزای کار امارات

 

الزامات زبان

انگلیسی به طور گسترده در امارات متحده عربی استفاده می‌شود و فرصت‌های شغلی زیادی برای انگلیسی زبانان وجود دارند. تسلط به زبان انگلیسی برای هر شغلی مورد نیاز است. همچنین بسیاری از کارفرمایان، متقاضیانی را که به زبان عربی صحبت می‌کنند، در اولویت قرار می‌دهند؛ بنابراین آشنایی با یکی از این زبان‌ها برای کاریابی در امارات متحده عربی الزامی است.

شرایط تخصصی و مدارک تحصیلی

فرصت‌های شغلی در زمان کاریابی در امارات به 5 سطح مختلف تقسیم می‌شوند؛ این موقعیت‌های شغلی از سطح بالا و حرفه‌ای تا کارگری در دبی متغیر هستند. 3 سطح اول فرصت‌های شغلی امارات همگی به مدارک تحصیلی نیاز دارند؛ این مشاغل از پزشکی و مشاغل حقوقی گرفته تا بازاریابی و مالی شرایط خاص خود را دارند.

به طور کلی، مدارک تحصیلی و سوابق کاری بین‌المللی در امارات به خوبی پذیرفته می‌شوند؛ به ویژه مدارک تحصیلی از مدارس و دانشگاه‌های بریتانیا. معمولاً برای اطمینان از معتبر بودن مدارک شما در امارات متحده عربی، باید ارزیابی معادل‌سازی توسط وزارت آموزش و پرورش انجام شود.

شرایط تخصصی و مدارک تحصیلی

 

شماره مالیات و تأمین اجتماعی

امارات متحده عربی مالیات بر درآمد شخصی ندارد؛ بنابراین در زمانی که در آنجا کار می‌کنید، نیازی به نگرانی در مورد الزامات مالیاتی یا کد تأمین اجتماعی نخواهید داشت و شرایط کاریابی در امارات برای شما راحت‌تر است. این موضوع برای شهروندان بسیاری از کشورهای دنیا حتی ایرانیان قابل توجه است و یک مزیت بسیار عالی برای زندگی در این کشور محسوب می شود.

سایر الزامات کاریابی در امارات

زمانی که در امارات هستید، باید بیمه درمانی داشته باشید و ارائه آن برای کارفرمایان الزامی است. با این حال، اگر اقامت امارات را با خانواده خود دریافت کرده‌اید، ممکن است لازم باشد تا برای آنها بیمه درمانی شخصی دریافت کنید.

همچنین شما به یک گواهی نامه ترخیص پلیس از هر جایی که در 5 سال قبل از مهاجرت به دبی و امارات در آنجا زندگی کرده‌اید، نیاز دارید. علاوه بر این، ممکن است شرایط کاریابی در امارات برای افراد و مناطق مختلف، متفاوت باشد؛ پس قبل از اقدام حتماً از تمامی شرایط آگاهی داشته باشید.

قوانین کار و دستمزد در امارات متحده عربی

احتمالاً زندگی کاری روزانه شما در امارات تفاوت زیادی با ایران نخواهد داشت. شما معمولاً 8 یا 9 ساعت در روز و 5 روز در هفته کار خواهید کرد. ساعات کاری در ماه رمضان به 6 یا 7 ساعت در روز کاهش پیدا می‌کند.

نکته‌ای که درباره قوانین کاریابی در امارات باید بدانید این است که تعطیلات آخر هفته در امارات روزهای جمعه و شنبه هستند. در بخش خصوصی، معمولاً 30 روز مرخصی سالانه با حقوق پس از اولین سال کاری خود، همراه با 9 تا  11 روز تعطیلات رسمی دریافت خواهید کرد.

اگر مجبور هستید در یک روز تعطیل کار کنید، حق دارید یک روز به جای آن به اضافه 50 درصد دستمزد روزانه خود را دریافت کنید؛ همچنین در صورتی که روز جمعه کار می‌کنید، مستحق دریافت حقوق کامل هستید.

شما نمی‌توانید در طول دوره کارورزی خود از مرخصی استعلاجی استفاده کنید؛ اما پس از اتمام این دوره، در مجموع تا 90 روز فرصت خواهید داشت که 15 روز آن با حقوق کامل است و به گواهی پزشکی نیاز دارد. زنان نیز پس از 1 سال کار می‌توانند حداقل 45 روز مرخصی زایمان با حقوق کامل داشته باشند.

توجه داشته باشید که قراردادهای کاری در امارات به دو صورت منعقد می‌شوند: دو ساله قابل تمدید یا به صورت نامحدود.

دستمزد بخش مهمی از روند کاریابی در امارات و قلب هر قراردادی است؛ اما بیشتر مهاجران از طیف وسیعی از مزایای دیگر نیز برخوردار هستند. بسته به شرکت شما ممکن است از مزایای مسکن رایگان یا کمک هزینه اجاره و خرید ملک در دبی و امارت، پروازهای رفت و برگشت به کشور خود حداقل 1 بار در سال و تحصیل فرزندان شما بهره‌مند شوید.

به عنوان بخشی از قرارداد شما، کارفرمایان ملزم به ارائه بیمه درمانی هستند. همچنین باید یک دوره آزمایشی 6 ماهه را بگذرانید که در آن هر یک از طرفین می‌توانند بدون اطلاع قبلی کار را خاتمه دهند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد استخدام در امارات متحده عربی، پرداخت پاداش است.

تا زمانی که حداقل 1 سال در یک شرکت بوده‌اید، حق دریافت سهمی از حقوق خود را در هنگام ترک آن دارید. اگرچه قوانین مربوط به مالیات بر درآمد در هیچ یک از شهرهای امارات وجود ندارد، اما اطلاع از قوانین مالیاتی در دبی خالی از لطف نیست!

قوانین کار و دستمزد در امارات

 

سوالات متداول حوزه کاریابی در امارات

سؤالات متداول

  1. آیا برای کاریابی در امارات به مدرک دانشگاهی نیاز داریم؟

بله برای بسیاری از مشاغل بخصوص موارد سطح بالا به ارائه مدرک و معادل سازی آن نیاز دارید.

  1. مهلت دریافت ویزای کاری بعد از ورود به امارات چقدر است؟

2 ماه

  1. تسلط بر چه زبان‌هایی در زمان پیدا کردن کار در امارات لازم است؟

تسلط بر یکی از زبان‌های عربی و انگلیسی یا هر دو

  1. تعداد ساعات کاری در امارات چقدر است؟

8 تا 9 ساعت

  1. آیا صدور بیمه درمانی برای مهاجران شاغل در امارات الزامی است؟

بله هر کسی که در کشور امارات کار می‌کند باید بیمه درمانی داشته باشد.

 

 

برترین سایت‌های کاریابی در امارات

در این بخش، فهرستی از بهترین سایت‌های کاریابی امارات متحده عربی را مشاهده می‌کنید که می‌توانید از طریق آنها برای یافتن فرصت شغلی که همیشه آرزویش را داشتید، استفاده کنید. در حالی که چندین آژانس استخدام در امارات با پورتال‌های آنلاین وجود دارند؛ اما این لیست تنها وب‌سایت‌هایی را در نظر می‌گیرد که به طور خاص برای فرصت‌های شغلی کاربردی ایجاد شده‌اند.

البته توجه کنید که استفاده از شبکه های اجتماعی فعال در دبی هم به ایجاد شبکه گسترده و ارتباط با کارفرمایان بیشتر و… به شما کمک می کند. این شبکه های اجتماعی در کنار سایت های معتبر کاریابی در امارات به شما کمک می کنند تا راه خود را از بین فرصت های عالی پیدا کنید.

برترین سایت های کاریابی در امارات

 

1. DUBIZZLE.COM

مجموعه زیادی از سایت‌های کاریابی در امارات راه‌اندازی شده‌اند که تنها تعدادی از آن‌ها می‌توانند در پیدا کردن یک شغل مناسب به شما کمک کنند؛ یکی از این سایت‌ها dubizzle است. برای یافتن فرصت‌های جدید که بر اساس تعدادی از صنایع مهم در دسته‌های مختلف گروه‌بندی شده‌اند، از پورتال شغلی dubizzle دیدن کنید.

در این سایت برای راحتی کار شما، یک تابع جستجوی حرفه‌ای تعریف شده که با کلمات کلیدی انتخابی کارجو جستجو می‌کند. علاوه بر این، یک بخش منابع جامع حاوی نکات مفیدی در مورد اینکه جویندگان کار چگونه می‌توانند خود را به بهترین شکل به کارفرماها معرفی کنند، وجود دارد.

آپلود رزومه در این سایت کاریابی در امارات، یک فرایند بدون دردسر است و شما می‌توانید از فیلترهای جستجوی هوشمند استفاده کنید تا مدیران منابع انسانی اطلاعات شما را پیدا کنند. رزومه خود را به روز کنید و تغییر دهید تا برای فرصت‌های شغلی بهتر دیده شوید.

بیشتر فهرست‌های شغلی در dubizzle حاوی جزئیات کاملی هستند که به شما ایده درستی از مهارت‌ها و تجربه‌های لازم برای رسیدن به آن شغل خاص می‌دهند. در نهایت، می‌توانید از قابلیت به اشتراک گذاشتن شغل برای دیده شدن توسط کارفرمایان استفاده کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

2. LINKEDIN.COM

مرکز نهایی فرصت‌های شغلی در امارات لینکدین است؛ زیرا تقریباً تمام مشاغل در امارات متحده عربی از LinkedIn برای استخدام کارمندان خود استفاده می‌کنند. شما می‌توانید پرتقاضاترین مشاغل در دبی را اینجا پیدا کنید. کل سیستم لینکدین برای ارتباط بین جویندگان کار با شرکت‌هایی طراحی شده است که به دنبال بهترین استعدادها هستند.

این وب‌سایت کاریابی در امارات، ویژگی‌های سفارشی را برای کمک به کارجویان ارائه می‌دهد تا برای شغل، و برقراری ارتباط با کارفرمایان مشکلی نداشته باشند. نسخه پولی این سایت به نام Linkedin Premium، دسترسی انحصاری به اطلاعاتی مانند: تعداد بازدیدهای پروفایل، تعداد متقاضیان در یک پست شغلی، رتبه پروفایل شما در مقایسه با سایر کارجویان و موارد دیگر را فراهم می‌کند.

هنگام درخواست شغل در امارات متحده عربی در لینکدین، از آزمایش رایگان یک ماهه استفاده کنید تا شانس انتخاب درخواست شغل خود توسط کارفرمایان را افزایش دهید. در پایان ماه می توانید تصمیم بگیرید که اشتراک را ادامه دهید یا لغو کنید.

3. GULFTALENT.COM

یکی دیگر از وب‌سایت‌های کاریابی در دبی برای ایرانیان و مهاجران سایر کشورها، Gulf Talent است. شما می‌توانید مشاغل را بر اساس موقعیت مکانی، عنوان شغلی، صنعت و حتی سابقه کاری فیلتر کنید. به علاوه، فیلترهای وب سایت به شما کمک می‌کنند تا جستجوی خود را برای یافتن مشاغل مورد نظر خود سفارشی کنید.

این سایت کاریابی در امارات برخی از افزونه‌های کاربردی و مهم مانند پیدا کردن میزان دستمزد در امارات متحده عربی برای عناوین شغلی مختلف، بررسی رایگان CV، ساخت رزومه و وبلاگ‌های مفید را ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید برای یافتن دوره‌های آموزشی حرفه‌ای در امارات از پورتال شغلی مربوطه استفاده کنید.

4. INDEED.COM

Indeed یکی از برترین سایت‌های کاریابی در امارات متحده عربی است که به صورت رایگان ارائه می‌شود. این پلتفرم برای استفاده همه افراد ساده و آسان است. عنوان شغلی که به دنبال آن هستید، مکانی که می‌خواهید در آن کار کنید را وارد کرده و روی کلمه جستجو کلیک کنید.

سپس این سایت، پورتال هزاران آگهی شغلی را برای مشاهده و درخواست به شما ارائه می‌دهد. بیشتر کسب و کارها و آژانس‌های استخدام پیشرو در امارات متحده عربی از Indeed استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل است که یکی از برترین وب‌سایت‌های شغلی برای کاریابی در دبی و سایر شهرهای امارات متحده عربی محسوب می‌شود.

5. BAYT.COM

پورتال سایت Bayt، درخواست شغلی را که برای کارجویان و کارفرمایان در امارات متحده عربی ارسال می‌شود، پاسخ می‌دهد؛ بنابراین آگهی‌های استخدام هر سازمانی را در Bayt پیدا خواهید کرد؛ چه شرکت‌هایی که در Business Bay فعالیت می‌کنند یا کسب‌وکارهای محبوب دیگر در سرتاسر امارات.

6. LAIMOON.COM

یکی دیگر از بهترین پلتفرم‌ها برای کاریابی در امارات، Laimoon است که خدمات خود را به صورت رایگان ارائه می‌دهد. این سایت در میان پرکاربردترین سایت‌های آگهی کار رایگان در امارات متحده عربی شناخته می‌شود.

این سایت کاریابی امارات از کارفرمایان دعوت می‌کند تا درخواست‌های خود را در گروه‌های شغلی Laimoon ارسال کنند. این پلتفرم همچنین دارای دوره‌ها و برنامه‌های آموزشی است که می‌توانند شغل شما را ارتقا دهند.

7. MONSTERGULF.COM

Monster Gulf نیز جزو سایت‌های کاریابی در امارات محسوب می‌شود که جویندگان کار در سراسر جهان می‌توانند از آن برای یافتن کارفرمای خود استفاده کنند. آنها همچنین خدمات تخصصی را برای بهبود رزومه شما ارائه می‌دهند.

بعد از اینکه رزومه خود را آپلود کردید، می‌توانید هشدارهای ایمیل سفارشی را که با معیارهای شما مطابقت دارند برای پست‌های Monster Gulf تنظیم کنید. همچنین می‌توانید از طریق Monster Gulf مشاغل خانگی در امارات متحده عربی را پیدا کنید.

8. NAUKRIGULF.COM

این سایت با بیش از 50000 شغل برای درخواست، یکی از بهترین سایت‌های کاریابی رایگان در امارات است. این سایت به کارجویان و استخدام‌کنندگان در امارات متحده عربی، عربستان سعودی و سایر کشورهای خاورمیانه خدمت می‌کند و شما می‌توانید از خدمات آن برای بهبود رزومه خود و حتی دریافت نکات شغلی از سوی کارشناسان استفاده کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

9. OLIV.COM

مورد بعدی که در لیست سایت‌های کاریابی در امارات قرار می‌گیرد، Oliv است که قبلاً با نام IntersMe شناخته می‌شد. خدمات این سایت از برنامه‌های کارآموزی گرفته تا بهترین دوره‌های کارآموزی در دبی را شامل می‌شود که به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که به دنبال شغل هستند، کمک می‌کند.

بیشتر آژانس‌ها و شرکت‌های پیشرو استخدام از این بستر برای ارتباط با کارجویان جوان استفاده می‌کنند. این وب سایت، فیلترهای متعددی را ارائه می‌دهد که کاربر می‌تواند از آنها برای پیدا کردن فرصت‌های متناسب با مهارت‌های خود استفاده کند.

به همین دلیل اگر جزو افرادی هستید که به دنبال مشاغل تمام‌وقت یا نیمه وقت در دبی یا هر شهر دیگری در امارات هستید، از Oliv استفاده کنید؛ زیرا نقش مهمی را در کاریابی در امارات ایفا می‌کند.

10. JORA.COM

Jora یکی دیگر از سایت‌های برتر برای کاریابی در امارات است. این سایت یک رابط کاربر پسند دارد؛ بنابراین کارهای مرور نسبتاً ساده هستند. ابتدا در سایت ثبت نام کرده، رزومه خود را آپلود کنید و کاریابی را در Jora شروع کنید.

نه تنها می‌توانید مشاغل جدید را در این سایت کاریابی امارات جستجو کنید؛ بلکه می‌توانید جستجوهای قبلی خود را نیز مشاهده کنید. اگر به به‌روزرسانی روزانه در مورد لیست مشاغل نیاز دارید، می‌توانید یک هشدار ایمیل در پروفایل خود ایجاد کنید.

11. JOOBLE.ORG

Jooble با داشتن بیش از 33,800 فرصت شغلی، یک مقصد منحصر به فرد برای همه جویندگان کار در امارات است. به این وب‌سایت کاریابی در امارات مراجعه کنید، موقعیت شغلی مورد نظر خود را وارد کرده و موقعیت مکانی خود را ذکر کنید؛ Jooble تعداد زیادی از موقعیت‌های شغلی را برای آن موقعیت به شما نشان می‌دهد.

سایت کاریابی در امارات

 

12. TALENT.COM

اگر بگوییم Talent.com یک گوگل بازار کار است، اشتباه نکرده‌ایم! این سایت یک موتور جستجوی شغل است که مشاغل موجود در اینترنت را نمایش می‌دهد. Talent.com که قبلاً با نام Neuvoo شناخته می‌شد، میلیون‌ها شغل را در امارات نشان می‌داد؛ بنابراین برای کاریابی در امارات بسیار مفید است.

فرصت‌های شغلی در امارات متحده عربی

کشور امارات در دهه‌های گذشته، رشد اقتصادی قابل توجهی را تجربه کرده است؛ بنابراین فرصت‌های کاری زیادی برای کار و زندگی در امارات وجود دارند. دبی نرخ بیکاری در دبی تنها 0.5 درصد است که این درصد کمترین نرخ بیکاری در جهان محسوب می‌شود.

بیشتر شهروندان اماراتی تنها در چند بخش از جمله: فناوری اطلاعات، مالی، نفت و پتروشیمی، ساخت و ساز و گردشگری مشغول به کار هستند. اخیراً استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فین تک (فناوری مالی) نیز مطرح شده‌اند. بسیاری از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان در امارات دفتر دارند؛ همین مزیت سبب شده تا کاریابی در امارات متحده عربی برای مهاجران نیز راحت‌تر شود.

در جدول زیر می‌توانید پرتقاضاترین مشاغل در امارات متحده عربی را به همراه مهارت‌های لازم برای تصاحب این شغل‌ها را مشاهده کنید.

عنوان شغل مهارت‌های مورد نیاز
حسابداری آشنایی با فرایندهای حسابداری

آشنایی با شیوه‌های عمومی کسب و کار

توجه به جزئیات

کارشناس امنیت سایبری آشنایی با انواع پلتفرم‌های دیجیتالی

مهارت‌های تفکر انتقادی

مهارت‌های تحلیلی و تشخیصی

توسعه دهنده وب آشنایی با زبان‌های برنامه نویسی

توجه به جزئیات

توانایی رعایت ضرب‌الاجل‌ها

کارشناس دیجیتال مارکتینگ مهارت‌های SEO (بهینه سازی موتور جستجو) و SEM  (بازاریابی موتورهای جستجو)

آشنایی با انواع پلتفرم‌های آنلاین

مهارت‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها

معلم دانش موضوعی خاص

ارتباط

صبر

پرستار مراقبت از بیمار

تفکر انتقادی و مهارت حل مسئله

مدیریت زمان

پزشک داشتن هوش هیجانی

تفکر انتقادی و مهارت حل مسئله

توجه به جزئیات

مدیر منابع انسانی مهارت‌های ارتباط نوشتاری و کلامی

مهارت‌های مدیریت زمان و اولویت بندی

فرصت های شغلی در امارات متحده

مراحل کاریابی در امارات برای ایرانیان

آیا می‌دانید چه نوع شغل‌هایی را می‌خواهید در دبی جستجو کنید؟ آیا در مورد روند درخواست سردرگم هستید؟ اگر چنین است، در اینجا چند مرحله برای کمک به شما برای یافتن کار در دبی را معرفی کرده‌ایم. اگر می خواهید بدانید که چگونه در دبی تبلیغات کنیم، باید با کارشناسان مربوطه مشورت کنید.

جستجوی شغل

به طور کلی، دریافت ویزای کاری دبی و امارات برای اولین بار آسان‌تر است. جستجوی آنلاین را برای یافتن فرصت‌های شغلی در دبی که با آموزش، سابقه کاری و مهارت‌های شما مطابقت دارند، شروع کنید.

از سایت‌های کاریابی در امارات استفاده کنید تا جستجوی خود را ساده کرده و نتایج خود را بر اساس نوع شغل، شرایط تحصیلی، حقوق و غیره محدود کنید. همچنین می‌توانید با آژانس‌های استخدام در دبی و امارات تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهید که به دنبال شغل در آن منطقه هستید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

درخواست برای شغل مورد نظر

هنگامی که شغلی را پیدا کردید که مناسب به نظر می‌رسد، زمان آن رسیده تا درخواست خود را تکمیل کنید.  همچنین به خاطر داشته باشید که سایت‌های مختلف کاریابی در امارات می‌توانند در ساده سازی فرایند درخواست به شما کمک کنند.

آنها به شما این امکان را می‌دهند تا یک پروفایل آنلاین ایجاد کنید و به سرعت برای شغل مورد نظرتان درخواست دهید. این مزیت به نوبه خود، سرعت همه مراحل را افزایش داده و شانس شما را برای دریافت شغل افزایش می‌دهد.

دریافت ویزا

هنگامی که از یک کسب و کار مطلع شدید و شغلی به شما پیشنهاد شد، می‌توانید روند درخواست ویزا را شروع کنید. به یاد داشته باشید که شما باید مراحل درخواست ویزای مجوز ورود و مجوز کار را طی کنید.

ارائه مدارک

بخش مهمی از اخذ ویزای شما در فرایند کاریابی در امارات، ارسال مدارک است. سعی کنید بار اول همه چیز را درست انجام دهید. این کار، روند را تسریع می‌کند و شما را از ارسال چند باره مدارک نجات می‌دهد.

برقراری ارتباط با کارفرما

مهم است که با کارفرمای آینده خود در ارتباط باشید؛ زیرا آنها ممکن است بتوانند در این فرایند به شما کمک کنند و شما را از وضعیت درخواست ویزا مطلع کنند. برقراری ارتباط همچنین نشان می‌دهد که شما در مورد کار جدی هستید.

مراحل کاریابی در امارات

 

افدل گروپ

اگر سرمایه لازم را برای سرمایه گذاری در امارات ندارید، باید به فکر پیدا کردن یک شغل مناسب برای خود باشید. بعد از اینکه اقامت دبی یا هر شهر دیگری از امارات را دریافت کردید، باید یک شغل خوب برای زندگی در دبی و امارات داشته باشید.

سایت‌های مختلفی را برای کاریابی در امارات متحده عربی به شما معرفی کردیم؛ اما شاید به دلیل تجربه کم، در پیدا کردن گزینه مناسب سردرگم شوید. اینجاست که اهمیت مشورت با کارشناسان نمایان می‌شود.

کارشناسان ما در افدل گروپ به شما کمک می‌کنند تا بهترین شغل را متناسب با اهداف، دانش و مهارت‌های خود انتخاب کنید. شاید شما هم جزو کسانی باشید که برای دریافت ویزای کار دبی مشمول ویزای طلایی امارات شوید.

پس برای اطلاع از جدیدترین شرایط و قوانین امارات متحده عربی با ما تماس بگیرید. شما می‌توانید پس از دریافت مشاوره‌های تخصصی ما، اطلاعات دقیقی از نحوه کاریابی در امارات، ثبت شرکت در دبی و سرمایه گذاری در دبی کسب کنید.

این اطلاعات اولین قدم در گرفتن تصمیمی درست در زمینه مهاجرت یا سفر شما هستند و می توانند راه را برای شما هموار کنند؛ زیرا با اطلاع از قوانین، شرایط و مزایای روش های مختلف مهاجرت می توانید بهترین تصمیم را بگیرید و مناسب ترین مسیر مهاجرتی را برای تضمین آینده خود و خانواده تان انتخاب کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

سخن آخر

کاریابی در امارات از طریق سایت‌های مختلفی امکان پذیر است؛ دولت امارات برای راحتی کارجویان، سایت‌های متنوعی را راه‌اندازی کرده است. شناخت سایت‌های کاریابی امارات به شما کمک می‌کند تا شغلی مناسب را مطابق با اهداف و نیازهای خود پیدا کنید.

البته هر سایتی برای همه افراد مناسب نیست؛ برای مثال، کاریابی پزشکان در امارات با کاریابی سایر مشاغل متفاوت است و خدمات تعدادی از سایت‌ها برای پیدا کردن شغل مناسب برای کادر پزشکی مناسب‌تر هستند؛ بنابراین کمک گرفتن از کارشناسان افدل گروپ می‌تواند در این زمینه به شما کمک شایانی بکند.

 

سوالات کاریابی در امارات

سؤالات متداول

  1. آیا سایت لینکدین برای کاریابی در امارات مفید است؟

بله لینکدین یکی از بهترین و جامع‌ترین سایت‌ها در زمینه پیدا کردن شغل در کشور امارات است.

  1. نرخ بیکاری در دبی چند درصد است؟

تقریباً 0.5 درصد

  1. چرا درخواست برای کار در امارات زیاد است؟

به دلیل نرخ بیکاری خیلی کم، اقتصاد پایدار و فرصت‌های شغلی متعدد

  1. بیشترین فرصت‌های شغلی امارات در چه بخش‌هایی است؟

فناوری اطلاعات، مالی، نفت و پتروشیمی، ساخت و ساز و گردشگری

  1. هزینه درخواست شغل در سایت‌های کاریابی در امارات چقدر است؟

برخی از این سایت‌ها رایگان بوده و هزینه سایت‌های دیگر متفاوت است.

 

سایر مقالات:

7 فرصت سرمایه گذاری در امارات 2024 ( بررسی مزایا و معایب)
دیتافلو چیست؟ انجام خدمات دیتا فلو { مدارک و شرایط 2024 }
شرایط زندگی در دبی برای ایرانیان در 2024 { هزینه- مزایا- معایب}

 

15 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *