ویزای گلوبال تلنت استرالیا – جدیدترین شرایط اخذ ویزای 858 استرالیا

ویزای گلوبال تلنت استرالیا

ویزای گلوبال تلنت استرالیا


چگونگی اخذ ویزای گلوبال تلنت استرالیا

آیا درباره ویزای گلوبال تلنت استرالیا چیزی می‌دانید؟ اگر یک مخترع مشهور، ورزشکار حرفه‌ای، بازیگر یا خواننده برنده اسکار یا فارغ‌التحصیل جدید مقطع دکتری با علاقه به رشته‌های آینده‌داری مانند: مکانیک کوانتومی یا بلاک چین هستید، کشور استرالیا به شما نیاز دارد!

دولت استرالیا برای جذب بهترین استعدادها از سراسر جهان، ویزای دائمی خود را ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط اخذ این ویزا و آشنایی با بهترین مؤسسه ویزای گلوبال تلنت استرالیا (GTV) با ما همراه باشید.

ویزای گلوبال تلنت استرالیا چیست؟

ویزای گلوبال تلنت استرالیا

ویزای تلنت استرالیا (ویزای 858) یک برنامه ویزای کارآمد برای متخصصان بسیار ماهر است تا بتوانند به استرالیا مهاجرت کنند. فرایند درخواست ویزای استعدادهای جهانی ساده‌تر، سریع‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از بسیاری دیگر از ویزاهای استرالیا است. این مزیت باعث می‌شود تا ویزای گلوبال تلنت استرالیا بسیار محبوب باشد.

هیچ محدودیت سنی یا آزمون امتیازی برای اخذ این نوع ویزای استرالیا وجود ندارد و دولت به متقاضیان واجد شرایط، اقامت دائم فوری را اعطا می‌کند.

حوزه‌های مورد نیاز ویزای گلوبال تلنت استرالیا

ویزای گلوبال تلنت استرالیا

برای واجد شرایط بودن جهت دریافت ویزای استعدادهای جهانی کشور استرالیا باید در یکی از بخش‌های هدف استعداد داشته باشید. وزارت امور داخلی دولت استرالیا، 10 بخش هدف را برای برنامه ویزای استعدادهای جهانی شناسایی کرده است که عبارت‌اند از:

  • منابع
  • کشاورزی
  • انرژی
  • صنایع بهداشتی
  • دفاع، تولیدات پیشرفته و فضا
  • اقتصاد دورانی
  • دیجیتال مارکتینگ
  • گردشگری
  • خدمات مالی
  • تحصیل
رشته‌های مورد نیاز ویزای گلوبال تلنت استرالیا در حوزه‌های مختلف
منابع فناوری‌های تجسم پیشرفته، هوش مصنوعی، بهره‌برداری (بهبود ارزش اقتصادی منبعی)، صرفه‌جویی در انرژی برای استخراج و فرآوری سنگ معدن، مدیریت ضایعات منابع و…
کشاورزی تجزیه و تحلیل داده‌های کشاورزی، تجاری‌سازی در صنعت، پروتئین‌های آینده برای مصرف انسان و حیوان، فناوری غذا و نوشیدنی، تجهیزات مزرعه، آب و هوا، بهینه‌سازی بذر، کود و نهاده‌های محصول و آبیاری و…
انرژی فناوری تجسم پیشرفته، هوش مصنوعی، اتوماسیون و رباتیک، بهره‌برداری، بازیافت، ردیابی، فناوری هیدروژن،

فناوری‌های پاک، انرژی‌های تجدیدپذیر و هیبریدی، انرژی و سوخت‌های زیستی، طراحی میکرو شبکه و…

صنایع بهداشتی بیوشیمی و زیست شناسی سلولی، بیوتکنولوژی، زیست پزشکی و مهندسی زیستی، آزمایشات بالینی، سلامت دیجیتال، پزشکی، میکروبیولوژی و ایمونولوژی، نانوتکنولوژی و ژنومیک، عصب‌شناسی، داروسازی، طب احیاکننده و…
دفاع، تولیدات پیشرفته و فضا

 

واقعیت افزوده و مجازی، امنیت سایبری، حفظ و ارزیابی تجهیزات نظامی، ساخت پیشرفته، تولید افزودنی، تولید زیستی و ادغام بیولوژیکی، بیوتکنولوژی، طراحی دیجیتال و نمونه سازی سریع، تولید نانو و ساخت میکرو، هوانوردی در فضا، فناوری و خدمات رصد زمین، آگاهی از موقعیت فضایی و نظارت بر زباله و…
اقتصاد دورانی تولید انرژی زیستی، تولید بیومتان، تجاری‌سازی در صنعت، زیرساخت انرژی، فناوری تصفیه زباله و انتشار گازهای گلخانه‌ای و…
دیجیتال مارکتینگ هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین؛

اتوماسیون؛

فناوری بلاک چین، پردازش ابری، امنیت سایبری، مدیریت و تجزیه و تحلیل داده‌ها، علم داده، فناوری‌های مخرب، توسعه Front-end،

مهندسی شبکه، اطلاعات کوانتومی و محاسبات، رباتیک، فناوری هوشمند، توسعه نرم‌افزار و محصولات، استارتاپ‌ها و کارآفرینان در صنعت، یکپارچه‌سازی سیستم‌ها، چاپ سه بعدی و…

گردشگری افزایش منافع اقتصادی استرالیا از گردشگری، توسعه صنعت گردشگری پایدار و نوآورانه و…
خدمات مالی مشاوره مالی خودکار، کیف پول دیجیتال، مشاوره مالی، تجزیه و تحلیل داده‌های مالی، وام‌دهی، سرمایه‌گذاری و مدیریت سرمایه نسل بعدی، بانکداری آنلاین و…
تحصیل نوآوری پیشرفته در بخش آموزش، برنامه‌ریزی زیرساخت‌های پژوهشی و آموزشی، داده‌های دیجیتال و بسترهای تحقیق الکترونیکی، پلتفرم‌های علوم انسانی، هنر و علوم اجتماعی و…

اگر در یکی از این زمینه‌ها مهارت بالایی دارید یا در یک نقش ارشد برای شرکتی کار می‌کنید که در یکی از این بخش‌ها خدمات ارائه می‌دهد، ممکن است واجد شرایط دریافت ویزای گلوبال تلنت استرالیا باشید.

شرایط ویزای گلوبال تلنت استرالیا

علاوه بر مهارت یا استعداد بالا در یکی از بخش‌های هدف، برای اخذ ویزای مهارتی استرالیا باید شرایط مختلفی را برآورده کنید. البته این شرایط ممکن است برای کسانی که در حوزه‌های مختلف هستند، متفاوت باشند؛ اما شرایط عمومی یکسانی برای ویزای تلنت در نظر گرفته شده‌اند.

شرایط سنی ویزای گلوبال تلنت استرالیا

هیچ شرط سنی برای برنامه ویزای نخبگان استرالیا وجود ندارد. با این حال، اگر شما زیر 18 سال یا بیش از 55 سال سن دارید، باید نشان دهید که مزایای اقتصادی استثنایی را برای استرالیا فراهم خواهید کرد.

درآمد لازم برای ویزای استعدادهای جهانی استرالیا

ویزای گلوبال تلنت استرالیا

آستانه درآمد بالا برای ویزای استعدادهای جهانی در سال مالی 24-2023، حدود 167500 دلار استرالیا است و متقاضیان باید این موضوع را ثابت کنند. این شرط را می‌توان با یک شغل یا پیشنهاد شغلی موجود یا آگهی‎های استخدامی در استرالیا که متقاضی در آن شانس بالایی برای موفقیت دارد، نشان داد.

فارغ‌التحصیلان جدید مقطع دکتری ممکن است به ‌عنوان واجد شرایط حقوق و دستمزد بر اساس پتانسیل درآمدشان در نظر گرفته شوند تا درآمد فعلی که دارند.

مدرک زبان ویزای گلوبال تلنت استرالیا

متقاضیان بالای 18 سال باید نشان دهند که تسلط کافی به زبان انگلیسی دارند. هر متقاضی که نمی‌تواند این شرط را برآورده کند، ملزم به پرداخت هزینه درخواست ویزای ثانویه خواهد بود. این هزینه در حال حاضر حدود 4890 دلار استرالیا برای هر متقاضی است.

شرایط نامزدی برای ویزای تلنت استرالیا

متقاضیان باید یک فرد یا سازمان استرالیایی داشته باشند که آنها را برای این برنامه نامزد کند. نامزد باید شهرت ملی را در همان زمینه متقاضی داشته باشد و مهارت‌های متقاضی را تأیید کند؛ همچنین باید یک شهروند استرالیایی یا یک سازمان استرالیایی باشد.

نامزد برنامه ویزای گلوبال تلنت استرالیا نیازی به موارد زیر ندارد:

  • ارائه پیشنهاد شغلی
  • حمایت از متقاضیان
  • پرداخت هزینه اضافی

با بررسی برنامه‌های متنوع برای ویزای GTV استرالیا به وضوح می‌توان دریافت که داشتن یک نامزد مناسب می‌تواند شانس دریافت دعوت‌نامه را برای برنامه ویزای استعداد جهانی تقویت کند. یک نامزد برجسته که شهروند استرالیا است، می‌تواند به وزارت امور داخلی نشان دهد که شانس زیادی برای استخدام دارید.

داشتن موفقیت‌های ملی یا بین‌المللی

ویزای گلوبال تلنت استرالیا

دو زمینه محبوب برای موفقیت شما جهت دریافت ویزای مخترعین استرالیا یا همان گلوبال تلنت وجود دارند که برای آنها برنامه مستقل استعدادهای جهانی اعمال می شود؛ حرفه تخصصی و دانشگاه یا تحقیقات این رو زمینه محبوب هستند.

اگر حوزه موفقیت در حوزه حرفه شما باشد، مدارک دستاوردهای حرفه‌ای عبارتند از:

  • جوایز ملی و بین‌المللی
  • کسب موقعیت یا رتبه کسب شده در ساختار رسمی یک سازمان (مدیر عامل، مدیر، رئیس بخش و استاد)
  • مقالات روزنامه‌ها و مجلات گواهی بر دستاوردها یا جوایز

اگر حوزه موفقیت متقاضی در حوزه دانشگاهی و پژوهشی باشد، مدارک دستاوردها عبارتند از:

  • اولین نویسنده مقالات، مجلات، روزنامه یا مجلات منتشر شده با نرخ بالا یا استناد
  • تحقیقات با قابلیت تجاری‌سازی
  • مدارک مبتنی بر اثبات برتری در حوزه تخصصی
  • افتخارات موجود در حوزه تخصصی

روش‌های اخذ ویزای گلوبال تلنت استرالیا

زمانی که برای دریافت مشاوره ویزای گلوبال تلنت استرالیا به مؤسسات مهاجرتی و کارشناسان حقوقی مراجعه می‌کنید، با روش‌های مختلف اخذ این نوع ویزا مواجه شده و در نگاه اول ممکن است برای انتخاب از میان آن‌ها تردید پیدا کنید.

به طور کلی دو مسیر برای دریافت ویزای استعدادهای جهانی استرالیا وجود دارند:

  • ویزای مستقل گلوبال تلنت: فرصتی برای افراد بسیار ماهر در بخش‌های مختلف
  • ویزای استعدادهای درخشان: مسیری برای افراد با استعدادهای درخشان مانند: ورزشکاران المپیک و موسیقی‌دانان مشهور

ویزای گلوبال تلنت مستقل استرالیا

ویزای گلوبال تلنت استرالیا

این ویزای دائمی برای افرادی است که دارای سابقه ملی یا بین‌المللی معتبر از دستاوردهای استثنایی و برجسته در یک زمینه واجد شرایط پ هستند. این برنامه افرادی را هدف قرار می‌دهد که در رشته خود متمایز هستند و احتمالاً می توانند حداقل 153600 دلار در استرالیا درآمد کسب کنند.

هدف این نوع ویزای گلوبال تلنت استرالیا، رشد اقتصاد نوآوری و فناوری استرالیا و جذب استعدادهای برتر در بخش‌های خاص است.

برای واجد شرایط بودن جهت اخذ ویزای مستقل گلوبال تلنت استرالیا باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • داشتن استعداد خاص در یکی از زمینه‌ها و صنایع ویزای استعدادهای جهانی
  • داشتن نامزد استرالیایی
  • داشتن درآمد بالاتر از میانگین تعیین‌شده
  • فارغ‌التحصیل شدن در مقطع دکتری یا برخی از دانشجویان دکتری

اگر خارج از استرالیا درخواست می‌دهید و هنوز این درآمد را کسب نکرده‌اید، باید نشان دهید که پتانسیل کسب درآمد 153900 دلاری را دارید. در اصل، متقاضی باید نشان دهد که برای دستیابی به آستانه درآمد بالای کار منصفانه (FWHIT) در رشته خود مشکلی ندارد.

فارغ‌التحصیلان دکتری و برخی از دانشجویان ممکن است واجد شرایط درخواست برای برنامه ویزای گلوبال تلنت استرالیا باشند؛ البته در صورتی که بتوانند استعداد استثنایی و بین‌المللی خود را در بخش مورد نظر نشان دهند.

علاوه بر این، دانشجویان دکتری که در حال تکمیل مدرک خود هستند، باید بتوانند قبل از شروع تحصیل در این مقطع نشان دهند که سابقه پیشرفت داشته‌اند.

این دپارتمان همچنین به دنبال هدف قرار دادن گروه‌های دانشجویی خاص با تحقیقاتی است که در سطح بین‌المللی به رسمیت شناخته شده و مرتبط با آن صنایع هدف هستند؛ از جمله کسانی که اخیراً (در 3 سال گذشته) مدرک دکتری خود را به پایان رسانده‌اند یا نزدیک به ارائه پایان نامه خود هستند.

مزایای ویزای مستقل گلوبال تلنت استرالیا شامل موارد زیر هستند:

  • این ویزاهای استعدادهای جهانی بالاترین اولویت را در بین تمام برنامه‌های مهاجرت به استرالیا دارد. این فرایند ساده و بسیار کارآمد است و ویزاها در کمتر از 1 ماه پس از درخواست اعطا می‌شوند.
  • این ویزا برای یک متقاضی مستقل است و نیازی به اسپانسر شدن متقاضی توسط کارفرما ندارد و امتیازبندی ندارد.
  • ویزا بدون هیچ گونه محدودیت یا شرایط کاری اعطا می‌شود.
  • اقامت دائم، راهی برای دریافت شهروندی استرالیا فراهم می‌کند.

ویزای استعدادهای درخشان استرالیا

مسیر ویزای استعدادهای درخشان یک ویزای دائمی استرالیا برای کسانی است که دارای سوابق شناخته شده بین‌المللی از دستاوردهای استثنایی و برجسته در یکی از زمینه‌های ورزشی، هنری یا دانشگاه و تحقیق هستند؛ بنابراین این نوع ویزای گلوبال تلنت استرالیا یکی از روش‌های رسیدن به اقامت دائم و شهروندی این کشور محسوب می‌شود.

متقاضیان در صورت داشتن شرایط زیر می‌توانند برای ویزای استعدادهای درخشان استرالیا اقدام کنند:

  • در یکی از زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی یا ارتقای جایگاه علمی، هنری یا ورزشی استرالیا در سطح بین‌المللی استعداد و فعالیت داشته باشید.
  • توانایی خود را برای اقامت در استرالیا با نداشتن مشکل در یافتن شغل مربوطه یا ایجاد آن به صورت مستقل نشان دهید.
  • در سطح بین‌المللی با سابقه موفقیت در یک حرفه، ورزش، هنر یا دانشگاه و تحقیقات شناخته شده باشید.
  • توسط شهرون یا مقیم دائم استرالیا، شهروند نیوزلند واجد شرایط یا سازمان استرالیایی با شهرت ملی در زمینه استعداد شما نامزد شوید.

زمان پردازش ویزای گلوبال تلنت استرالیا

مرحله تأیید ویزای استعدادهای جهانی استرالیا معمولاً 1 ماه طول می‌کشد؛ اگرچه متقاضیان فناوری دیجیتال ممکن است بتوانند برای پیگیری سریع تأیید خود درخواست دهند؛ بنابراین مدت زمان پردازش برای متقاضیان این حوزه کمتر خواهد بود.

زمان رسیدگی به ویزا نیز بسته به اینکه از کجا درخواست می‌دهید، متفاوت است. اگر از خارج از کشور درخواست می‌دهید، در حال حاضر زمان پردازش به مدت 3 ماه یا بیشتر طول می‌کشد.

مراحل اخذ ویزای استعدادهای جهانی استرالیا

 

برای اینکه مراحل درخواست و پردازش ویزای گلوبال تلنت استرالیا به درستی انجام شوند و هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشید، حتماً باید از یک مؤسسه مهاجرتی و کارشناسان باتجربه کمک بگیرید؛ اما آشنایی با مراحل اخذ این ویزا نیز خالی از لطف نیست و به شما کمک می‌کند تا تصمیمی درست اتخاذ کنید.

آماده سازی و ثبت درخواست شما، مطمئن شدن از تمرکز برنامه بر تمام عواملی که دولت استرالیا به دنبال آن است. این موضوع به کارشناسان اجازه می‌دهد تا فرصت‌های پنهان در دستاوردهای شما را کشف کنند و به شما کمک کنند تا درخواست خود را به درستی ثبت و بتوانید دعوت‌نامه‌ای را برای ارائه درخواست ویزای 858 خود دریافت کنید.

وظیفه کارشناسان حقوقی در مؤسسات مهاجرتی، هماهنگی با نامزد و داوران برای ایجاد قوی‌ترین مدارک پشتیبانی ممکن برای پرونده شما است.

شما باید مدارک ویزای گلوبال تلنت استرالیا را که مبتنی بر ظرفیت درآمدزایی خود در این کشور از تحقیق در مورد وب سایت‌های مرتبط، صحبت با مدیران صنعت و افراد برجسته در حوزه کاری خود و انجام تحقیقات بازار هستند، جمع‌آوری کنید.

سپس باید درخواست ویزای خود را آماده و مراحل تأیید را طی کنید. کمک به اعضای واجد شرایط خانواده مانند همسر و فرزندانی که ممکن است بالای 18 سال و کمتر از 23 سال داشته باشند نیز در این مرحله امکان‌پذیر است.

هنگام درخواست ویزای گلوبال تلنت استرالیا باید از موارد زیر اجتناب کنید:

  • عدم ارائه کامل اطلاعات و فقدان مدارک ضروری: ثبت درخواست یک گام بسیار مهم است و اطمینان از ارائه اسناد کامل از اهمیت زیادی برخوردار است. ثبت صحیح درخواست و ارائه مدارک کامل، شانس بسیار بالایی برای برنده شدن در دعوت‌نامه برای ارائه درخواست ویزای 858 را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • ارائه اطلاعات پیچیده: این کار، درک کامل دستاوردهای شما را برای ارزیابی دشوار می‌کند و در نتیجه فرصت شناسایی به عنوان یک استعداد جهانی را از دست خواهید داد.

افدل گروپ چگونه می‌تواند به شما کمک کند؟

اگر استعداد خاصی دارید و نمی‌دانید که شرایط جدید و هزینه ویزای گلوبال تلنت استرالیا چگونه است، افدل گروپ به شما کمک می‌کند تا با دیدی باز تصمیم‌گیری کنید. انواع ویزای استرالیا با شرایط مختلفی ارائه می‌شوند و طبیعتاً هر ویزا برای همه مناسب نیست.

برای مثال ممکن است ویزای اسکیل ورکر استرالیا برای شما مناسب‌تر از ویزای گلوبال تلنت باشد یا اگر از طریق ثبت شرکت در استرالیا اقدام کنید، نتیجه بهتری بگیرید. کارشناسان افدل با اطلاع از تمامی روش‌های دریافت اقامت استرالیا و جدیدترین شرایط اخذ ویزاها، بهترین راهنما برای شما خواهند بود.

شما حتی می‌توانید با سرمایه‌گذاری نسبت به دریافت اقامت این کشور اقدام کنید؛ اما قبل از هر چیز باید تمامی اطلاعات لازم را درباره ویزای سرمایه گذاری در استرالیا کسب کنید و بدانید که کدام روش برای شما بهتر است. آیا خرید ملک در استرالیا با هدف شما از مهاجرت همخوانی دارد یا خیر؟

در صورتی که باز هم برای مهاجرت خود تردید دارید، می‌توانید از طریق افدل گروپ به استرالیا سفر کنید و شرایط را از نزدیک ببینید؛ داشتن ویزای توریستی استرالیا برای این سفر الزامی است. با این سفر و دریافت مشاوره از تیم افدل می‌توانید تصمیمی متناسب با شرایط و هدف خود بگیرید.

اگر با خانواده خود قصد مهاجرت دارید، شناخت شرایط اخذ ویزای والدین استرالیا هم برای شما جالب خواهد بود. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با شرایط و هزینه زندگی در استرالیا می‌توانید با کارشناسان باتجربه تیم افدل تماس بگیرید.

سخن آخر

برنامه استعدادهای جهانی یا همان ویزای گلوبال تلنت استرالیا راهی مطمئن برای مهاجرت به این کشور است. این ویزا برای افراد با استعدادهای خاص در سطح ملی و بین‌المللی مناسب است و به آن‌ها کمک می‌کند تا اقامت کشوری را دریافت کنند که پذیرای استعداد آن‌ها در زمینه ورزشی، هنری، علوم و تحقیقات و… است.

در این مقاله به بررسی جامع و کامل مزایا، شرایط و روش‌های دریافت ویزای گلوبال تلنت استرالیا پرداختیم و در انتها بهترین مؤسسه مهاجرتی را به شما معرفی کردیم. در صورتی که مدارک کامل را ارائه و مراحل درخواست خود را به درستی انجام دهید، می‌توانید برای دریافت شهروندی استرالیا نیز امیدوار باشید.

سؤالات متداول

  1. برای ویزای مهارتی استرالیا باید چقدر درآمد داشته باشیم؟

حدود 167500 دلار استرالیا

  1. آیا با ویزای گلوبال تلنت استرالیا می‌توان اقامت دائم گرفت؟

بله این ویزا اجازه اقامت دائم در استرالیا را به شما می‌دهد.

  1. مدت زمان پردازش ویزای تلنت استرالیا چقدر است؟

حدود 3 ماه یا بیشتر

 

سایر خدمات:

شرایط اخذاقامت استرالیا-مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا2023
شرایط ویزای اسکیل ورکر استرالیا + معرفی 10 نوع ویزای اسکیل ورکر برای
آشنایی با 7 مورد از انواع ویزای استرالیا برای ایرانیان
هزینه‌ های زندگی در استرالیا و بررسی شرایط زندگی در 6 شهر آن
ویزای ازدواج استرالیا- 5 نوع ویزای ازدواج + شرایط و مدت آن
راهنمای اخذ ویزای آخرین فرد بازمانده استرالیا ساب کلاس 115 و 835
3 نوع ویزای والدین استرالیا برای ایرانیان +هزینه و مراحل اخذ
خرید ملک در استرالیا +شرایط و هزینه- 4شهر اقتصادی در استرالیا
سفر با 5 نوع ویزای توریستی استرالیا را با افدل گروپ
ویزای جاب آفر استرالیا- 4نوع ویزای جاب آفر که باید بشناسید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *