بررسی شرایط زندگی در 6 شهر استرالیا + هزینه‌های زندگی در استرالیا در 2024

زندگی در استرالیا

جدیدترین شرایط زندگی در استرالیا

احتمالاً این سؤال برایتان پیش‌آمده که چرا زندگی در استرالیا تا این اندازه محبوبیت دارد؟ اصلاً چرا کشوری در نیمکره جنوبی زمین را برای زندگی انتخاب کنیم؟ چه عواملی باعث شده‌اند که مهاجران، کشور استرالیا را برای زندگی انتخاب کنند؟

زندگی در استرالیا

حتماً در جریان هستید که زندگی در کشور استرالیا می‌تواند فرصت خیلی خوبی برای ساختن رویاهای شما باشد. اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره ویزای اسپانسری استرالیا کسب کنید و همچنین به دنبال معتبرترین مؤسسه زندگی در استرالیا هستید، ادامه مطلب را با ما همراه باشید.

آشنایی با کشور استرالیا

اگر قصد زندگی در استرالیا را دارید، باید قبل از هر چیزی درباره این کشور برایتان توضیحاتی ارائه دهیم. کشور استرالیا جزو بزرگ‌ترین کشورهای جهان به شمار می‌رود که در نیم کره جنوبی زمین واقع شده است. دولت این کشور هر ساله مکان‌هایی را به پناهندگان و افرادی که دارای نیازهای بشردوستانه است، اختصاص می‌دهد.

اخذ ویزای توریستی استرالیا برای سفر به سرزمینی خارق‌العاده و بی‌نظیر بهترین گزینه برای گذراندن اوقات شما است‌. این کشور جزو یکی از اعضای کنوانسیون ژنو بوده که شرایط پناهندگی را داشته؛ ولی باید بدانید که دریافت ویزای بشردوستانه استرالیا شرایط سخت خود را هم دارد.

مزایای زندگی در استرالیا

از ویژگی‌های مهم زندگی در کشور استرالیا، کم‌بودن آمار بیکاری است. به همین علت اغلب کسانی که با ویزای تحصیلی به این کشور سفر می‌کنند؛ پس از اتمام تحصیلات می‌توانند اقامت دائم بگیرند و در استرالیا مشغول به کار شوند.

این کشور در زمینه انواع آموزش‌ها از سطح بسیار بالایی برخوردار است و این امر باعث شده بسیاری از افراد تمایل به تحصیل در این کشور باشند و حتی به‌صورت رایگان در دانشگاه‌های استرالیا تحصیل‌کرده و بعد از اشتغال هزینه دانشگاه را به طور قسطی بپردازند.

از دیگر مزایای اصلی زندگی در استرالیا این است که تعداد مهاجران ایرانی زیادی دارد و این موضوع باعث شده استرالیا به مکانی عالی برای زندگی ایرانیان تبدیل شود.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

معایب زندگی در استرالیا

چه چیزی افراد را منجر به پشیمانی از مهاجرت به استرالیا می‌کند؟ خطرات زندگی در استرالیا برای افرادی که بدون هیچ پرس و جویی به این کشور مهاجرت می‌کنند، ممکن است آن‌ها را گرفتار کند‌. آیا از مشکلات زندگی در استرالیا خبر دارید؟

زندگی در استرالیا

از عیب‌های این کشور محدود بودن اتوبوس و قطار در آن است؛ ازاین‌رو اغلب افراد ناگزیر هستند از طریق خطوط هوایی برای جابه‌جایی میان‌شهری استفاده کنند؛ چون بهره‌بردن از سایر روش‌ها هزینه‌های زیادی را برای افراد در برخواهد داشت.

بر اساس قوانین استرالیا افراد به‌هیچ‌وجه نمی‌توانند با خرید ملک در این کشور اقامت دائم کسب کنند. همچنین افرادی که مسلط به زبان انگلیسی نیستند یا اینکه مدرک دانشگاهی معتبری نداشته باشند، سخت می‌توانند در این کشور کاری پیدا کنند.

انواع ویزای کاری استرالیا

آیا انواع مختلف از ویزای کار استرالیا را می‌شناسید؟ ویزای کاری استرالیا برای افرادی که خواهان مهاجرت از طریق کار به این کشور را دارند در دسترس است. با داشتن ویزای استرالیا می‌توانید بر اساس امتیازهای نوع ویزای دریافتی از مزیت‌های مانند حق کار، تحصیل، بیمه درمانی و…بهره‌مند شوید.

اگر قصد مهاجرت به استرالیا از طریق کار را دارید، با استفاده از ویزا کاری این کشور می‌توانید اقدام کنید. اکنون به محبوب‌ترین ویزاهای مهاجرت کاری به استرالیا که اکثر افراد از طریق آن‌ها اقدام می‌کنند، اشاره خواهیم کرد.

ویزای 188 استرالیا

زندگی در استرالیا با اخذ ویزای 188 مختص به افرادی است که در ایران صاحب کسب‌وکار موفقی بوده و پول لازم برای راه‌اندازی سرمایه‌گذاری در استرالیا را دارند. این افراد می‌توانند با دریافت ویزای سرمایه‌گذاری 188 استرالیا همراه با همسر و فرزندان تا سن ۲۳ سال خود وارد این کشور شوند.

ویزای 188 استرالیا

ویزا 188 یک ویزای ۵ساله بوده؛ اما متقاضی می‌تواند بعد از راه‌اندازی کسب‌وکار خود در کشور استرالیا برای دریافت اقامت دائم خود در این کشور اقدام کند و پس از آن شهروندی و پاسپورت این کشور را به دست می‌آورد.

ویزای 476 استرالیا

از ویزاهای موقت کاری استرالیا است، می‌توان به ویزای 476 استرالیا اشاره کرد. افراد با دریافت این ویزا می‌توانند تا سقف ۱۸ ماه در زمینه تخصصی خود در کشور استرالیا مشغول به کار شوند و درنهایت با داشتن امتیازهای لازم اقدام به اقامت دائم در این کشور کنند.

درخواست‌کننده با اخذ ویزای 476 می‌تواند همسر و فرزندان خود را برای مهاجرت به استرالیا همراه خود داشته باشد.

ویزای 189 استرالیا

دائم شدن زندگی در استرالیا از طریق ویزای 189 به کسانی تعلق می‌گیرد که تمایل دارند از طریق نیروی کار و به همراه خانواده به این کشور سفر کنند و با دریافت اقامت دائم استرالیا از بدو ورود در این کشور زندگی، کار و تحصیل کنند.

با اخذ این ویزا، اشخاص از ویژگی‌های مدیکر استرالیا (طرح درمان ملی) بهره‌مند می‌شوند. به‌علاوه می‌توانند با دریافت شرایط لازم، تقاضای شهروندیِ استرالیا را بدهند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

ویزای 491 استرالیا

مورد بعدی مربوط به ویزا استرالیا نوع ویزای 491 است که به متقاضیان این اجازه را می‌دهد تا به مدت ۵ سال در مناطق کم‌جمعیت این کشور مشغول به کار شوند و تحصیل کنند و پس از ۳ سال تمام می‌توانند اقامت دائم این کشور را بگیرند‌.

شرایط زندگی در استرالیا

 زندگی در استرالیا به دلایل مختلفی مانند داشتن رفاه اقتصادی، آزادی، فرهنگ بالا و آب‌و‌هوای مناسب، گزینه خوبی برای زندگی‌کردن است. هزینه‌های زندگی در این کشور بسیار گران بوده؛ ولی در عوض زندگی عالی و حقوق بسیار بالا است.

استرالیا همچنین دارای نظر آب‌وهوایی بسیار مناسب است و افراد می‌توانند با زندگی در این کشور آب‌وهواهای مختلفی را تجربه کنند.

بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی

بهترین شهرهای استرالیا

بهترین شهر استرالیا برای زندگی کدام‌ است؟ هر شهر از کشور استرالیا مزایای خاص خود را دارد که برای هر فردی با هر نوع نیازی مناسب تعبیر می‌شود. علاوه بر زندگی در استرالیا، شهرهای این کشور هم برای زندگی‌کردن همانند استرالیا جالب هستند.

شهرهای محبوب این کشور برای سفر که در بخش زیر به آن‌ها اشاره شده‌، طبق سطح توسعه، هزینه زندگی، آب‌وهوا، امنیت، جاذبه‌های شهر، فرصت‌های شغلی، تحصیلات و… دسته‌بندی شده‌اند.

زندگی در ملبورن

از بحث زندگی در استرالیا که خارج شویم به شهر زیبای ملبورن که پایتخت استرالیا است، می‌رسیم. اکثر مردمان این شهر به ورزش و هنر علاقه خیلی زیادی دارند. همچنین نظر اقتصادی هم زندگی در ملبورن تا حدودی مقرون‌به‌صرفه است. آب‌و‌هوای این شهر چهارفصل بوده و در زمستان‌ها ممکن است دمای هوا به زیر صفر هم برسد.

سیستم‌های حمل‌ونقل در این شهر شبکه‌ای بوده به همین علت جابه‌جایی در این شهر کاری خیلی راحت است. پیداکردن کار برای مهاجران در این شهر کار چندان سختی هم نیست.

زندگی در سیدنی

یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین شهرهای استرالیا، سیدنی است‌. از ویژگی‌های مهم این شهر می‌توان به داشتن ساختمان‌های بلند و برج‌های زیبا اشاره کرد. شهر سیدنی چون پایین‌ترین نرخ بیکاری را دارد؛ بنابراین به دلیل مراکز تجاری بزرگ خود فرصت‌های شغلی زیادی را در اختیار مردمان آنجا قرار می‌دهد.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

سیدنی از لحاظ آب‌وهوایی که در تابستان‌ها به ۴۰ درجه و زمستان‌ها به ۶ درجه سانتیگراد می‌رسد، جزو بهترین انتخاب‌ها برای کسانی است که علاقه‌مند به زندگی‌کردن در مناطق نسبتاً گرم هستند.

زندگی در کانبرا

شهر کانبرا یکی از شهرهای کوچک استرالیا به‌حساب می‌آید. کانبرا باوجود اهمیت خود شهر پرترافیکی نبوده و تردد با ماشین خود در آن به زمان زیادی نیاز ندارد.

زندگی در کانبرا

شغل اغلب شهروندان ساکن شده در این شهر، دولتی بوده که بیشتر آن‌ها را تاجران و سرمایه‌گذاران تشکیل داده‌اند؛ پس ممکن است پیداکردن کار برای مهاجران کار راحتی نباشد. اگر به فکر زندگی در استرالیا بوده و می‌خواهید در این کشور خانه بخرید، کانبرا بهترین قیمت‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد.

زندگی در تاسمانیا

یکی از مکان‌های خیلی خوب برای زندگی افرادی که دوست دارند از شلوغی‌های شهر دور باشند، شهر تاسمانیا که از لحاظ آب‌وهوایی مطبوع بوده گزینه مناسبی برای آن‌ها است. به همین علت خانواده‌هایی که علاقه زیادی به تفریح در طبیعت را دارند، راهی تاسمانیا می‌شوند. این شهر ترافیک زیادی ندارد و عبور و مرور در آن راحت است.

زندگی در پرث

زندگی‌کردن در شهر پرث مانند زندگی در استرالیا بوده؛ یعنی لذت‌بردن واقعی از بهترین طبیعت‌ها است‌. پرث پایتخت ایالت وسترن استرالیا بوده که به‌عنوان یکی از شهرهای بسیار محبوب برای مهاجرت شناخته شده است.

زندگی آرام و طبیعت زیبای پرث از ویژگی‌های مهم و جذابی بوده که خیلی زیاد موردتوجه مهاجران قرار می‌گیرد. موارد مهم دیگری نظیر اقتصاد پرث، اجاره‌های مقرون‌به‌صرفه و آب‌وهوای گرم، پرث را به سومین شهر دوست‌داشتنی استرالیا برای مهاجران تبدیل کرده است.

زندگی در آدلاید

مورد بعدی از بهترین‌های شهر استرالیا برای زندگی، شهر آدلاید است. امروزه مهاجران زیادی به این شهر سفرکرده و در آن ساکن هستند.

در این شهر رفت‌وآمد چه با خودروی شخصی و چه حمل‌ونقل عمومی تقریباً راحت است. قیمت انواع جنس‌ها و هزینه زندگی در شهر آدلاید مناسب بوده و پیداکردن کار در این شهر برای مهاجران خیلی هم سخت نیست.

بررسی شرایط زندگی در استرالیا برای ایرانی‌ها

تجربه زندگی در استرالیا برای ایرانی‌ها به چه شکلی است؟ شیرین‌ترین خاطرات ایرانیان مقیم استرالیا تأثیرات شگرفی روی آن‌ها گذاشته است. به همین دلیل تعداد ایرانی‌هایی که به این کشور سفر می‌کنند روزبه‌روز در حال افزایش است.

شرایط زندگی در استرالیا

زندگی در استرالیا برای ایرانیان به‌گونه‌ای است که می‌توانند خاطرات و تجربه ایده‌آلی را در این کشور داشته باشند. به‌علاوه ایرانی‌های مقیم استرالیا این قابلیت رادارند در دوره‌های تخصصی که توسط سازمان‌های گوناگونی برگزار می‌شوند، حضور یابند و پس از دریافت مدرک به‌راحتی وارد بازار کار شوند.

قبل از سفر به این کشور پیشنهاد می‌کنیم در زمینه مشاوره زندگی در استرالیا با یک مرکز مهاجرتی خوب مشورت کرده و سپس اقدام به مهاجرت کنید.

سؤالات متداول

  1. بهترین شهرهای استرلیا برای زندگی کدام‌اند؟

شهرهای سیدنی، کانبرا، تاسمانیا، پرث و…

  1. سطح استانداردهای زندگی در کشور استرالیا چقدر است؟

استرالیا در مقایسه با دیگر کشورها دارای سطح استاندارد جهانی بالایی است.

  1. آیا اجاره ملک در استرالیا گران است؟

اجاره ملک در استرالیا نسبت به سایر کشورها اندکی بالا است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

شرایط کار و زندگی در استرالیا

سالانه افراد زیادی با ویزای جاب آفر (پیشنهاد کاری) استرالیا به این کشور سفر می‌کنند. شما با دریافت جاب آفر استرالیا خیلی راحت ویزای کاری این کشور را دریافت کرده و با خیالی راحت مهاجرت کنید.

زندگی در استرالیا برای کسانی خوب است که در یک مهارت منحصربه‌فرد متخصص هستند؛ البته نباید درباره این مسئله دغدغه داشته باشید؛ چراکه کارگران هم در این کشور درآمد تقریباً خوبی دارند و زندگی‌کردن در استرالیا برای این گروه از افراد می‌تواند تجربه خیلی عالی باشد.

فرهنگ مردم استرالیا

زندگی در استرالیا با مردمانی بافرهنگ موجب رضایتمندی شما در ساکن شدن این کشور می‌شود. استرالیا کشوری چندفرهنگی بوده که مردمانی بسیار خوش‌برخورد دارد. تاریخ این کشور تأثیر فراوانی بر زندگی مردم دارد. این تأثیرات را می‌توانید در رقص‌های محلی خانه اپرای سیدنی ببینید.

فرهنگ مردم استرالیا

جشن‌گرفتن و برگزارکردن انواع مختلف دورهمی‌ها جزو جدایی‌ناپذیر از فرهنگ این کشور به‌حساب می‌آید. فرهنگ این کشور به ۳ قسمت مهم تقسیم‌بندی می‌شود.

عدالت

زیر بنای فرهنگ استرالیایی‌ها، عدالت است. مردم بدون اینکه از گذشته یکدیگر اطلاع داشته باشند عدالت را در نظر می‌گیرند. همچنین سطح تحصیلات یا میزان ثروتمندی آن‌ها باعث محترم شدن آنان نمی‌شود. قشر مرفه این کشور خود را نسبت به سایر افراد بالا نمی‌دانند و مثل بقیه مردم لباس می‌پوشند و رفتار می‌کنند.

روابط

زندگی در استرالیا به دلیل اینکه مردمانی بسیار مهربان و خوش‌کلام دارند، واقعاً لذت‌بخش است. دوستی‌های مردم این کشور بسیار عمیق بوده و افراد نسبت به یکدیگر خیلی بامعرفت و وفادار هستند و در صورت مواجه‌شدن با مشکلی به دوست یا همسر خود پناه می‌برند.

نحوه دوستی‌ها در کشور استرالیا آن‌قدر ساده و سریع بوده که نظر افراد خارجی را به خود جلب کرده‌ است. در این کشور اگر کار ناخوشایندی را نمی‌پسندید، نباید آن را برای دیگران هم بخواهید.

قوانین

در کشور استرالیا یک‌سری قوانین محدودکننده‌ای وجود دارد که در صورت رعایت‌نکردن آن‌ها ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید. مثلاً اینکه اگر بدون کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری کنید، احتمالاً صدها دلار جریمه ‌شوید.

خوشبختانه مردم استرالیا تابع این قوانین بوده و در عمل به دستورات قانون وظیفه‌شناس هستند. به همین دلیل افراد خارجی مردمان استرالیا را بیش از اندازه محتاط می‌دانند.

امنیت در استرالیا

استرالیا کشوری توسعه‌یافته بوده که از امنیت خیلی بالایی برخوردار است. به همین دلیل کسانی که تمایل به زندگی در استرالیا را دارند نباید دغدغه این موضوع را داشته باشند. میزان جنایات در این کشور بسیار پایین است.

سرقت در این کشور معمولاً به‌ندرت پیش می‌آید. برای پیشگیری از ایجاد از اتفاقات گوناگون حتماً به تابلوهای ایمنی توجه زیادی داشته باشید. یا پیش از دیدن مناطق جنگلی یا سواحل استرالیا درباره پوشش گیاهی و جانوری منطقه حتماً مطالعه کنید.

سرمایه‌گذاری در استرالیا

سرمایه‌گذاری در استرالیا

زندگی در استرالیا معروف به سرزمین فرصت‌ها است. دولت این کشور از سرمایه‌گذاری‌های خارجی استقبال فراوانی می‌کند. ویزای گلوبال تلنت یا ویزای نخبگان استرالیا این قابلیت را برای کسب‌وکارهای ارزشمند و افراد منحصربه‌فرد فراهم می‌کند تا هرچه سریع‌تر اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

حوزه‌های سرمایه‌گذاری در استرالیا شامل موارد زیر هستند:

  • کشاورزی
  • زیرساخت‌ها
  • منابع و انرژی
  • دفاع، مکانیک و هوافضا
  • اقتصاد دورانی یا چرخشی
  • فناوری‌های دیجیتال
  • سلامت

تحصیل در استرالیا

زمانی که برای زندگی در استرالیا ماندگار می‌شوید و قصد دارید فرزندان خود را به مدارس بفرستید باید بدانید که در این کشور مدارس به ۲ نوع خصوصی و دولتی تقسیم‌بندی می‌شوند. تحصیل در این ‌کشور تا ۱۵ سالگی اجباری است؛ پس از پایان تحصیلات در مدارس می‌توانید طبق رشته خود وارد دانشگاه شوید.

در میان دانشگاه‌های استرالیا ۳۶ مورد از آن‌ها جزو ۱۰۰۰ دانشگاه برتر جهان هستند. شما می‌توانید هنگام تحصیل در این کشور، ۲۰ ساعت در هفته را به کار اختصاص دهید. اگر بیشتر از ساعت تعیین شده هنگام تحصیل کار کنید، ویزای تحصیلی‌تان باطل می‌شود.

درآمد در استرالیا

هر فردی که در کشور استرالیا کار می‌کند سالانه به طور میانگین ۶۴.۶۶۶ دلار درآمد دارد. کمترین میزان درآمد در این کشور ۱۶.۳۸۰ و بیشترین آن ۲۸۸.۴۳۳ دلار است. درآمد در استرالیا شامل هزینه‌های مسکن، حمل‌ونقل، پاداش و مزایا است.

تفاوت درآمد در شغل‌های مختلف خیلی زیاد بوده و مهم‌ترین عامل در تعیین درآمد شما در این کشور، میزان تجربه‌تان است. کارمندهایی که مابین ۲ الی ۵ سال تجربه دارند، ۳۲ درصد بیشتر از افرادی که تازه‌کار هستند، حقوق دریافت می‌کنند.

میزان سابقه درصد افزایش حقوق
2 الی 5 سال %32
5 الی 10 سال %36
10 الی 15 سال %21
15 الی 20 سال %14
بیشتر از 20 سال %9

عامل بعدی در میزان درآمد در استرالیا سطح تحصیلات افراد است. کارمندانی که مدرک دیپلم دارند نسبت به کسانی که دیپلم ندارند ۱۷ درصد درآمد بیشتری دارند.

سطح تحصیلات درصد افزایش حقوق
دیپلم %17
کارشناسی %24
کارشناسی‌ارشد %29
دکترا %23

گواهینامه و خرید خودرو در استرالیا

زندگی در استرالیا دارای قوانین بخصوصی است که گواهینامه از این قاعده مستثنی نیست. برای رانندگی‌کردن در کشور استرالیا، داشتن گواهینامه بسیار مهم و ضروری است. اگر در کشور خود گواهینامه گرفته‌اید، می‌توانید از آن هم برای رانندگی‌کردن در کشور استرالیا استفاده کنید.

گواهینامه و خرید خودرو در استرالیا

چنانچه ویزای موقت استرالیا را داشته باشید، برای رانندگی با گواهینامه غیر استرالیایی، باید کپی گواهینامه را همراه با مدارکی که پلیس استرالیا برای شما تعیین می‌کند برای اداره پلیس ارسال کنید. اگر شما ویزای اقامت دائم این کشور را دارید، باید حتماً اقدام به گرفتن گواهینامه استرالیایی کنید.

حمل‌ونقل در استرالیا

حمل‌ونقل در استرالیا چگونه است؟ اگر به زندگی در استرالیا علاقه‌مند هستید، باید درباره سیستم حمل‌ونقل این کشور همه چیز را بدانید. شما می‌توانید با استفاده از سیستم‌های حمل‌ونقلی همچون قطار، کشتی، اتوبوس یا مترو به هر نقاط دلخواهی که دوست داشتید، بروید.

به‌علاوه برای استفاده از حمل‌ونقل‌های عمومی در اغلب شهرهای بزرگ استرالیا لازم است از کارت‌های الکترونیکی استفاده کنید. هر شهری کارت الکترونیکی مخصوص به خودش را دارد که باید آن را تهیه کنید‌. جدول زیر اطلاعات مربوط به حمل‌ونقل‌ها در کشور استرالیا شرح داده شده است.

نام کارت شهر کاربرد
Translink go بریزبن قطار، تراموا، اتوبوس، کشتی
myki ملبورن قطار، تراموا، اتوبوس، کشتی
اوپال سیدنی قطار، تراموا، اتوبوس، کشتی
مترو آدلاید قطار، تراموا، اتوبوس
اسمارت رایدر پرث تنها برای اتوبوس
My way کانبرا تنها برای قطار
مترو گرین کارت هوبارت تنها برای اتوبوس

بیمه و تسهیلات درمانی در استرالیا

خدمات بیمه به افراد مقیم کشور استرالیا و شهروندان نیوزلندی تعلق می‌گیرد. با استفاده از بیمه می‌توانید از خدمات رایگان بیمارستانی استفاده کنید. در اغلب مواقع این بیمه هزینه‌های مربوط به فیزیوتراپی، پرستاری و خدمات دندانپزشکی کودکان را هم پوشش می‌دهد.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

پرداخت بیمه در استرالیا دو نوع پوشش مختلف دارد که عبارت‌اند از:

  • پوشش بیمارستانی: هزینه‌های بیمارستانی هر فردی را پرداخت می‌کند.
  • پوشش درمانی بیشتر: این نوع بیمه هزینه‌هایی مثل دندانپزشکی، فیزیوتراپی یا رادیولوژی را تأمین می‌کند.

هزینه‌های زندگی در استرالیا

هزینه‌های زندگی در استرالیا

استرالیا برای زندگی استانداردهای بالایی برای افراد تدارک دیده که هزینه رسیدن به این سطح از زندگی خیلی بالا است. هزینه زندگی در استرالیا بسیار بالاست و این مسئله زمانی برایتان آزاردهنده می‌شود که نتوانید شغلی مناسب را در این کشور برای خود دست‌وپا کنید.

به همین دلیل مجبور به خرج‌کردن پس‌اندازهای خود می‌شوید. هر یک از هزینه‌های زندگی در کشور استرالیا به طور جداگانه در جداول زیر ارائه شده است.

وعده غذایی قیمت (دلار) وعده غذایی قیمت (دلار)
هر وعده‌ غذا 17.41 هر کیلو سیب 3.30
هر فنجان کاپوچینو 3.48 هر کیلو موز 2.64
هر قرص نان 2.24 هر کیلو پرتقال 2.99
هر لیتر شیر 1.47 هر کیلو گوجه‌فرنگی 4.98
هر کیلو برنج 2.14 هر کیلو سیب‌زمینی 2.5
12 عدد تخم مرغ 3.82 هر کیلو پیاز 2.1
هر کیلو فیله مرغ 8.45 آب (بطری 1.5 لیتری) 1.74
هر کیلو گوشت قرمز 14.72 کاهو 2.59

هزینه‌های مربوط به حمل‌ونقل در استرالیا به شرح جدول زیر هستند.

حمل‌ونقل هزینه (دلار) حمل‌ونقل هزینه (دلار)
بلیت یک‌طرفه حمل‌ونقل عمومی 3.13 هر کیلومتر تاکسی 1.51
کارت حمل‌ونقل ماهانه 112.85 هر لیتر بنزین 1.4

هزینه‌های مسکن در استرالیا شامل هزینه آب، برق، گاز و اجاره می‌شود.

جزئیات هزینه قیمت (دلار)
هزینه‌های ماهانه آب، برق و گاز (برای آپارتمان 85 متره) 202.25
اجاره ماهانه آپارتمان یک‌خوابه در حاشیه شهر 1191.47
خرید هر مترمربع آپارتمان در مرکز شهر 7309.95
خرید هر مترمربع آپارتمان در خارج شهر 5343.3

مهاجرت به استرالیا با افدل گروپ

اگر قصد مهاجرت به کشور استرالیا را دارید، روش‌های مهاجرتی مختلف با ویزاهای گوناگونی از جمله ویزای کار استرالیا، ویزای تحصیلی استرالیا، ویزای والدین استرالیا و… صادر می‌شود؛ کافی است مؤسسه مهاجرتی خود را درست انتخاب کنید.

در این راستا افدل گروپ از بهترین آژانس‌های مسافرتی با بهترین کارشناسان حرفه‌ای است که می‌تواند در تمام فرایندها اطلاعات جامعی درباره ویزای استرالیا، ویزای اسکیل ورکر استرالیا و ویزای ازدواج استرالیا را در اختیار شما قرار داده و اگر هر سؤالی داشتید، پاسخگوی تمام ابهامات شما باشند.

ناگفته نماند که خدمات افدل فقط به این موارد محدود نمی‌شود، بلکه در حیطه‌های دیگری نظیر ثبت شرکت در استرالیا، خرید ملک در استرالیا آماده خدمت‌رسانی به شما بزرگواران است. همچنین متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پیج اینستاگرام افدل از آخرین اخبار مرتبط با اقامت استرالیا و سایر خدمات متنوع مطلع شوند.

در انتها

کشور معروف استرالیا به دلیل تنوع فراوان محیطی، شهری و همچنین پتانسیل‌های متفاوت به‌عنوان مهاجرپذیرترین کشورهای جهان شناخته شده است که هر ساله تعداد بی‌شماری از علاقه‌مندان به سفر خارج از کشور، استرالیا زیبا و محبوب را به‌عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می‌کنند.

اگر شما هم تمایل به زندگی در استرالیا هستید، می‌توانید به‌سادگی با انتخاب یکی از بهترین شهرهای استرالیا پروسه مهاجرتی خود را از همین‌الان شروع کنید.

سؤالات متداول

  1. هزینه زندگی در کشور استرالیا چقدر است؟

میانگین هزینه زندگی در کشور استرالیا 2.200 دلار است.

  1. روش‌های حمل و نقل در استرالیا چیست؟

قطار، مترو، تراموا و خودروهای شخصی

  1. آیا مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان امکان دارد؟

بله اما در برخی روش‌ها مثلاً از طریق ویزاهای کاری یا تحصیلی به مدرک زبان نیاز است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

سایر خدمات:

شرایط اخذاقامت استرالیا-مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا2023
شرایط ویزای اسکیل ورکر استرالیا + معرفی 10 نوع ویزای اسکیل ورکر برای
آشنایی با 7 مورد از انواع ویزای استرالیا برای ایرانیان
ویزای گلوبال تلنت استرالیا – جدیدترین شرایط اخذ ویزای 858
ویزای ازدواج استرالیا- 5 نوع ویزای ازدواج + شرایط و مدت آن
راهنمای اخذ ویزای آخرین فرد بازمانده استرالیا ساب کلاس 115 و 835
3 نوع ویزای والدین استرالیا برای ایرانیان +هزینه و مراحل اخذ
خرید ملک در استرالیا +شرایط و هزینه- 4شهر اقتصادی در استرالیا
سفر با 5 نوع ویزای توریستی استرالیا را با افدل گروپ
ویزای جاب آفر استرالیا- 4نوع ویزای جاب آفر که باید بشناسید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *