اقامت دبی ( 3 روزه ) با تیم مستقر در امارات + هزینه و شرایط

اقامت دبی برای ایرانیان

بهترین راهکارها برای دریافت اقامت دبی – آپدیت 31 تیر 1403

در صورتی که می‌خواهید اقامت دبی و امارات را دریافت کنید، بهتر است بدانید که اخذ اقامت امارات با کشورهای دیگر تفاوت‌های زیادی دارد. روند دریافت اقامت این کشور دشوار بوده و شرایط خاصی دارد. این اقامت می‌تواند 3 تا 10 سال باشد و به شرایط فرد متقاضی بستگی دارد.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در دبی و زندگی در این شهر لوکس و محبوب خاورمیانه را دارید، ابتدا باید اقامت امارات را بر اساس شرایط و قوانین جدید این کشور بگیرید. طبق قوانین جدید امارات، شما می‌توانید به راحتی اقامت دبی بدون کفیل را دریافت کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

در این مقاله با ما باشید تا روش های مختلف اخذ اقامت امارات را به شما معرفی کنیم و جدیدترین شرایط و قوانینی را که در این کشور برای اخذ اقامت و زندگی در دبی اجرا می شوند، مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین راهکار برای اقامت دبی

 

ویدیو : اقامت دبی

 

پادکست : اقامت دبی

 

 

اقامت دبی چه مزایایی دارد؟

برای اخذ اقامت دبی باید همه شرایط لازم جهت زندگی در این شهر را در نظر داشته باشید و با فرهنگ و قوانین این کشور آشنا شوید؛ در این صورت است که می‌توانید خودتان را با شرایط زندگی در امارات وفق دهید و اقامت بگیرید.

بسیاری از مهاجران، شهر دبی را به عنوان مقصد گردشگری در امارات و مهاجرت به این کشور انتخاب می‌کنند. پیشرفت‌های دبی به‌گونه‌ای است که می‌تواند با شهرهای بزرگ و مدرن جهان رقابت کند؛ به همین دلیل بیشتر جمعیت این شهر را افراد غیربومی تشکیل می‌دهد.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

مزایای دریافت اقامت دبی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • زیرساخت‌های مدرن
  • رفاه اجتماعی و اقتصادی
  • رشد و ثبات اقتصادی عالی
  • اقتصاد بدون مالیات
  • امکان سرمایه‌گذاری به روش‌های مختلف
  • فراهم بودن شرایط تحصیل و کاریابی در امارات

اقامت دبی چه مزایایی دارد

روش‌های اخذ اقامت دبی

چطور اقامت دبی را بگیریم؟ هر کسی قبل از مهاجرت به دبی این سؤال را از مشاوران می‌پرسد. راه‌های زیادی برای دریافت اقامت امارات و دبی وجود دارند؛ اما شاید همه آن‌ها برای شما مناسب نباشند و حتماً لازم است تا شرایط شما به طور تخصصی بررسی شوند.

روش‌های دریافت اقامت دبی برای ایرانیان عبارت‌اند از:

  • راه‌اندازی کسب‌وکار در دبی
  • خرید ملک در دبی
  • استخدام در دبی از طریق شرکت توسط کارفرما
  • تحصیل در دانشگاه یا کالج
  • سرمایه‌گذاری در دبی
  • دریافت ویزای طلایی امارات

روش اخذ اقامت دبی

راه‌اندازی یک کسب‌وکار در دبی

یکی از سریع‌ترین راه‌هایی که می توانید با آن ویزای امارات و اقامت این کشور را بگیرید، راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید در دبی است. با شروع یک کسب‌وکار نوآورانه در منطقه آزاد دبی و مالکیت صددرصد آن، می‌توانید در کمترین زمان اقامت خود را اخذ کنید. این گزینه مهاجرت به امارات، روش مقرون‌به‌صرفه و آسان برای اقامت ایرانیان در دبی است.

ثبت شرکت در دبی از بهترین روش‌های راه‌اندازی کسب‌وکار در امارات به شمار می‌رود؛ زیرا روند ثبت شرکت سریع و آسان انجام می‌شود و حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت در امارات کمتر از روش‌های دیگر سرمایه‌گذاری مانند خرید ملک است. همچنین محدودیت سنی خاصی برای افراد در نظر گرفته نشده است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

خرید ملک در دبی

اگر سرمایه زیادی در اختیار دارید، خرید ملک در دبی یکی از بهترین راهکارهای دریافت اقامت این شهر است. البته این نوع سرمایه‌گذاری در امارات را باید در بخش املاک و مستغلات انجام دهید تا شرایط اقامت دبی را داشته باشید. پس از اخذ اقامت دبی می‌توانید اسپانسری خانواده خود را انجام دهید و برای آن‌ها هم اقامت بگیرید.

اقامت دبی با خرید ملک

 

استخدام در یک شرکت توسط کارفرما

تعداد زیادی از مهاجرانی که به کشور امارات مهاجرت می‌کنند، از طریق استخدام در یک شرکت موفق به دریافت اقامت دبی می‌شوند. این یک روش ساده و کارآمد برای کسانی است که سرمایه کافی را برای مهاجرت به دبی ندارند و می‌خواهند به عنوان نیروی کار وارد خاک امارات شوند. در این روش هم امکان اخذ اقامت برای اعضای خانواده مطابق با شرایط فراهم است.

حداقل حقوق ماهیانه‌ای که باید از سوی کارفرما به کارمندان شرکت‌ها در دبی پرداخت شود، 4000 درهم (حدود 1089 دلار) است.

تحصیل در دانشگاه یا کالج

دانش‌آموزان و دانشجویان ممتازی که به تحصیل در دبی علاقه دارند، در صورت واجد شرایط بودن می توانند برای تحصیل در این شهر اقدام کنند و به‌ صورت 5 ساله اقامت و ویزای دبی را بگیرند. البته باید توجه داشت که تحصیل در کشور امارات، معدلی بالا و شرایط خاصی نیاز دارد تا واجد شرایط اخذ ویزای طلایی نیز باشبد.

برای مثال، حداقل نمره قبولی دانش‌آموزان در مدارس دولتی و خصوصی کشور امارات، 95 درصد است. دانشجویان هم با معدل GPA باید حداقل نمره 3.75 را در دانشگاه کسب کرده باشند.

تحصیل در دانشگاه برای اقامت دبی

 

سرمایه‌گذاری در شهر دبی

سرمایه‌گذاری در دبی به روش‌های مختلفی برای مهاجران امکان پذیر است. از هر روشی که برای سرمایه‌گذاری در این شهر محبوب استفاده کنید، به دلیل رشد اقتصادی و ثبات ارزی کشور امارات، سود مناسبی به دست خواهید آورد. ثبت شرکت در امارات بدون کفیل، خرید ملک، خرید اوراق قرضه و… از متداول‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری و اقامت دبی محسوب می‌شوند.

 

دریافت ویزای طلایی دبی

ویزای طلایی امارات متحده عربی محبوب‌ترین روش دریافت اقامت دبی است و بسیاری از مهاجران بخصوص ایرانیان به دنبال اخذ این نوع ویزا هستند. البته باید توجه داشته باشید که همه شرایط دریافت ویزای طلایی دبی را ندارند و این نوع ویزا به افراد خاصی داده می‌شود. شما باید در حوزه تخصصی خود حرفه‌ای بوده و آثار ویژه‌ای را خلق کرده باشید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

مزایای دریافت ویزای طلایی دبی شامل موارد زیر می شوند:

  • دریافت اقامت بلند مدت دبی (5 تا 10 سال)
  • امکان بهره‌مندی خانواده متقاضی از مزایای این نوع ویزا
  • امکان تمدید ویزا
  • و…

اقامت دبی با ویزای طلایی

 

مزایای ویزای طلایی امارات به چه کسانی تعلق می گیرد؟ افراد واجد شرایط دریافت ویزای طلایی امارات به چند دسته تقسیم می‌شوند؛ همچنین لازم به ذکر است که هر یک از این دسته‌ها نیز باید جزو افراد خاص در حوزه تخصصی خود باشند تا بتوانند موفق به دریافت این نوع ویزا شوند.

گروه‌های زیر می‌توانند به اخذ ویزای طلایی دبی امیدوار باشند:

  • ورزشکاران
  • سرمایه گذاران
  • مدیران اجرایی
  • کارآفرینان
  • دانشمندان
  • پزشکان
  • دانش آموزان ممتاز
  • متخصصان مهندسی و علوم
  • متخصصان خلاق در فرهنگ و هنر

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

مزایای دریافت اقامت امارات و دبی به روش‌های مختلف را به طور خلاصه در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

روش دریافت اقامت دبی مزایا
راه‌اندازی کسب‌وکار در دبی مالکیت صددرصد

مقرون‌به‌صرفه

روند سریع و آسان

ثبت شرکت در دبی راحت‌ترین و ارزان‌ترین روش

مالکیت صددرصد

بدون محدودیت سنی خاص

امکان دریافت اقامت برای خانواده

خرید ملک در دبی یک روش سرمایه‌گذاری در امارات

ثبات نسبی ارز در امارات

امکان دریافت اقامت برای خانواده

استخدام در یک شرکت در دبی بدون نیاز به سرمایه اولیه کلان

امکان دریافت اقامت برای خانواده

روشی کارآمد و ساده برای بسیاری از افراد

تحصیل در امارات دریافت اقامت 5 ساله

امکان بهره‌مندی خانواده دانشجویان ممتاز از مزایای ویزا

سرمایه‌گذاری در شهر دبی روش‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری

کسب سود مناسب به دلیل ثبات ارزی و اقتصادی کشور

دریافت ویزای طلایی امارات دریافت اقامت بلند مدت دبی (5 تا 10 سال)

امکان بهره‌مندی خانواده متقاضی از مزایای این نوع ویزا

امکان تمدید ویزا

 

 

سؤالات متداول

  1. مدت زمان اقامت در دبی معمولاً چقدر است؟

2 تا 10 سال

  1. مهم‌ترین مزایای دریافت اقامت دبی چیست؟

اقتصاد ثابت و رو به رشد، امنیت اجتماعی و امکان سرمایه‌گذاری

  1. راحت‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش اخذ اقامت دبی چیست؟

ثبت شرکت

  1. حداقل سرمایه لازم برای خرید ملک در دبی چقدر است؟

1 میلیون درهم (حدود 275000 دلار)

  1. آیا بدون سرمایه زیاد هم می‌توان اقامت امارات و دبی را گرفت؟

بله از طریق استخدام در یک شرکت و داشتن پیشنهاد کاری از یک کارفرما

  1. دریافت اقامت و ویزای تحصیلی دبی معمولاً چند ساله است؟

5 ساله

  1. ویزای طلایی دبی معمولاً چند ساله صادر می‌شود؟

5 یا 10 ساله

سوالات متداول

انواع اقامت در دبی

فرقی نمی‌کند که تنها به خاطر تفریحات دبی به این شهر سفر می‌کنید یا می‌خواهید اقامت طولانی‌مدتی داشته باشید؛ در هر صورت باید اقامت کشور امارات را از طریق ویزای آن دریافت کنید تا برای مدت زمان مشخص به شما اجازه بدهند که در این کشور بمانید.

ویزای موقت دبی به صورت 2 یا 3 سال صادر خواهد شد؛ اما چنانچه واجد شرایط اخذ ویزای طلایی این کشور باشید، می‌توانید 5 یا 10 سال در امارات اقامت داشته باشید و ویزای خود را تا هر زمان که بخواهید تمدید کنید. تمام کسانی که حداقل 18 سال سن و شرایط اخذ اقامت دبی را داشته باشند، می‌توانند ویزای بهترین شهر امارات برای زندگی را بگیرند.

اخذ انواع ویزای اقامت در دبی

قبل از هر چیز باید نوع ویزای درخواستی شما و شرایط لازم برای اقامت دبی مشخص شود. در مرحله نخست باید هدف خود را از سفر یا مهاجرت به دبی مشخص کنید؛ سپس با کمک یک وکیل باتجربه از شرایط، هزینه و نوع ویزای مورد نیاز خود مطلع شوید.

بر اساس هدفی که دارید، نوع ویزای خاصی برای شما مشخص می‌شود؛ سپس می‌توانید برای دریافت آن و دیگر مراحل اقامت در شهر دبی اقدام کنید. در نظر داشته باشید که مدت زمان اعتبار ویزاهای مختلف بر اساس هدف شما از سفر یا مهاجرت به امارات و دبی متغیر هستند.

مهم‌ترین ویزاهای موجود برای دریافت اقامت شهر دبی عبارت‌اند از:

  • ویزای توریستی دبی
  • ویزای ترانزیت دبی
  • ویزای تحصیلی دبی
  • ویزای کار دبی

اخذ انواع ویزای امارات برای اقامت

ویزای توریستی دبی

ویزای توریستی برای زمانی است که هدف شما از سفر به دبی، تفریح و گذراندن اوقات فراغت است. البته برخی از افرادی که موفق به دریافت انواع دیگر ویزاها نمی‌شوند نیز از طریق ویزای توریستی دبی اقدام کرده و آن را به دفعات تمدید می‌کنند تا بعدها بتوانند برای دریافت ویزاهای دیگر اقدام کنند.

ویزای توریستی از پرتقاضاترین و مهم ترین انواع ویزای دبی است و انواع مختلفی با شرایط دریافت گوناگون دارد. انواع ویزای توریستی دبی با توجه به مدت زمان اقامت شما تعیین می‌شوند و همه آن‌ها بعد از اتمام مدت زمان تعیین شده باید تمدید گردند.

انواع ویزای توریستی دبی طبق مدت زمان اقامت شما شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ویزای توریستی عادی دبی: اگر می خواهید کمتر از 15 روز در دبی اقامت داشته باشید، این نوع ویزا مناسب شما است. وقتی در تور دبی ثبت نام می‌کنید، در واقع برای دریافت این نوع ویزا درخواست داده‌اید.
  • ویزای توریستی سرویس دبی: دریافت اقامت 15 روزه از طریق این ویزا امکان‌پذیر است.
  • ویزای توریستی 1 ماهه دبی: با این ویزا می‌توانید 1 تا 30 روز را در دبی بمانید. اگر می‌خواهید در طول این 1 ماه، چند بار از خاک دبی خارج شوید و دوباره بازگردید، باید ویزای توریستی یک ماهه دبی با چند بار ورود را بگیرید.
  • ویزای توریستی 3 ماهه دبی: با این ویزا می‌توانید 1 تا 90 روز را در دبی بمانید. اگر می‌خواهید در طول این 3 ماه، چند بار از خاک دبی خارج شوید و دوباره بازگردید، باید ویزای توریستی سه ماهه دبی با چند بار ورود را بگیرید.

ویزای توریستی دبی

ویزای ترانزیت دبی

در مواقعی که پرواز مستقیم از مبداء به مقصد شما وجود نداشته باشد، باید از یک فرودگاه میانی برای رسیدن به مقصد استفاده کنید. به این ترتیب به ویزای ترانزیت دبی احتیاج پیدا خواهید کرد؛ البته قوانین کشورها با هم متفاوت بوده و استفاده از فرودگاه همه کشورها به دریافت ویزای ترانزیت نیاز ندارد.

اگر زمان انتظار شما برای پرواز بعدی کمتر از 8 ساعت باشد، به دریافت ویزای ترانزیت امارات نیاز نخواهید داشت و تنها لازن است تا در مدت زمانی که منتظر هستید، از محدوده تعیین شده ترانزیت خارج نشده و در فرودگاه بمانید.

انواع ویزای ترانزیت در دبی و شرایط آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • ویزای ترانزیت 48 ساعته: این ویزا به محض ورود شما به فرودگاه و به صورت رایگان صادر می‌شود؛ توجه کنید که ویزای ترانزیت 48 ساعته قابل تمدید نیست.
  • ویزای ترانزیت 96 ساعته: در صورتی که زمان انتظار شما در دبی تا پروازتان بیشتر از 48 ساعت طول بکشد، لازم است تا ویزای ترانزیت 4 روزه دریافت کنید.

ویزای تحصیلی دبی

دلیل اصلی پیشرفت‌های امارات در زمینه تحصیلی و مراکز آموزشی، افزایش چشمگیر اعتبار این مراکز است به‌ گونه ‎ای که می‌توان از این مراکز به دانشگاه‌های معتبر کانادا، آمریکا و انگلیس انتقالی گرفت. ویزای تحصیلی و اقامت دبی تا پایان تحصیلات شما اعتبار دارد و پس از آن تمدید نمی‌شود.

اگر می‌خواهید پس از گرفتن مدرک خود در امارات بمانید، باید از روش‌های دیگری مانند پیداکردن شغل یا سرمایه‌گذاری برای دریافت اقامت دبی استفاده کنید. لتحصیل در امارات به زبان انگلیسی است و گرفتن مدرک در مقطع کارشناسی حدود 3 تا 5 سال و در مقطع کارشناسی ارشد حدود 1 تا 2 سال طول می‌کشد.

ویزای تحصیلی دبی

 

ویزای کاری دبی

رقابت برای دریافت ویزای کاری کشور امارات جهت اخذ اقامت در دبی بسیار زیاد بوده و دریافت این ویزا دشوارتر از قبل امکان پذیر است؛ بنابراین برای دریافت این نوع ویزا باید رزومه بسیار قوی و حرفه‌ای داشته باشید و حتماً پیشنهاد شغلی مناسبی را از سوی کارفرمای محلی دریافت کنید.

در غیر این صورت نمی‌توانید برای دریافت این نوع ویزا امیدوار باشید. وقتی برای دریافت ویزای کاری دبی اقدام می‌کنید، باید مراحل مختلفی را تا گرفتن این نوع ویزا طی کنید.

مراحل دریافت ویزای کاری دبی به ترتیب زیر است:

  • دریافت موافقت‌نامه از وزارت کار دبی
  • گرفتن ویزای ورود
  • صدور Labor Card
  • اخذ  ID یا شناسه اماراتی
  • انجام معاینات پزشکی
  • مراجعه به اداره مهاجرت و اقامت

ویزای کاری دبی

 

سؤالات متداول

  1. پرتقاضاترین نوع ویزای دبی کدام است؟

ویزای توریستی

  1. آیا بعد از دریافت ویزای توریستی دبی می‌توان از خاک امارات خارج شد؟

بله، با ویزای توریستی چند بار ورود 1 یا 3 ماهه می‌توانید چندین بار از امارات خارج و دوباره وارد خاک این کشور شوید.

  1. آیا دریافت ویزای ترانزیت دبی در همه موارد ضروری است؟

خیر اگر مدت زمان انتظار شما کمتر از 8 ساعت باشد، نیازی به ویزای ترانزیت ندارید.

  1. ویزای تحصیلی دبی برای مقطع کارشناسی چه مدت اعتبار دارد؟

3 تا 5 سال

  1. آیا امکان انتقالی از دانشگاه‌های دبی به دانشگاه‌های معتبر دنیا وجود دارد؟

بله، امکان گرفتن انتقالی به دانشگاه‌های کانادا، انگلیس و آمریکا وجود دارد.

مدارک لازم برای اقامت در دبی

شما از هر روشی برای اخذ ویزا و اقامت دبی اقدام کنید، باید مدارکی را همراه خود داشته و به طور دقیق ارائه دهید. ارائه مدارک زیر برای هر مهاجری که به امارات و دبی وارد می‌شود، ضروری است؛ در حالی‌ که برخی افراد نیاز به مدارک دیگری هم دارند که شامل موارد زیر می شوند:

  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • گواهی هدف از سفر
  • گواهی سلامت جسمانی
  • اخذ بیمه درمانی امارات
  • پاسپورت و شناسنامه
  • 2 قطعه عکس جدید

هزینه دریافت اقامت دبی

نوع و مدت زمان ویزای شما در تعیین میزان هزینه‌ای که برای اقامت در دبی پرداخت می‌کنید، تأثیرگذار هستند. تعیین مقدار دقیق این هزینه‌ها توسط مشاوران حقوقی انجام می‌شود و با یک مشاوره تخصصی می‌توانید برآوردی از هزینه‌هایی که باید برای ویزای خود پرداخت کنید، داشته باشید؛ زیرا علاوه بر هزینه‌های آشکار، یک سری هزینه‌های دیگر وجود دارند که باید به آن‌ها توجه شود.

هزینه ویزای اقامت دبی برای یک سال حدود 100 درهم است. همچنین شما باید برای درخواستی که می‌دهید هم هزینه پرداخت کنید؛ این هزینه برای درخواست حضوری 70 درهم (حدود 20 دلار) و برای درخواست آنلاین 40 درهم (حدود 11 دلار) محاسبه می‌شود.

البته در این بین باید هزینه‌های اضافی مانند بیمه درمانی و معاینات پزشکی هم در نظر گرفته شوند و لازم است تا هزینه اقامت و زندگی در دبی را هم در نظر بگیرید؛ زیرا بسیار مهم است.

هزینه‌های اضافی برای دریافت ویزای اقامت دبی را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

مدت زمان اقامت هزینه
6 ماه اول (180 روز) 25 درهم (حدود 7 دلار) در روز
6 ماه دوم (180 روز) 50 درهم (حدود 14 دلار) در روز
هر روز بعد از گذشت 1 سال 100 درهم (حدود 27 دلار) در روز

هزینه دریافت اقامت دبی

دریافت اقامت دبی با افدل گروپ

اگر در مورد اقامت دبی کنجکاو هستید و در این مورد پرسش‌هایی دارید، کارشناسان ما در افدل گروپ می‌توانند به شما کمک کنند. مشاوره‌های تخصصی و حقوقی ما می‌توانند در انتخاب بهترین راهکار جهت دریافت اقامت در شهر دبی به شما کمک کنند و تا انتهای این مسیر همراه شما هستند.

پس هر سؤالی در زمینه‌ مدارک لازم برای اقامت دبی از طریق خرید ملک، جدیدترین شرایط و قوانین، بهترین روش بر اساس شرایط و بودجه شما، افتتاح حساب بانکی در امارات و… دارید، از ما بپرسید. ما در این راه کنار شما هستیم و مناسب‌ترین روش‌ها را برای رسیدن به اهدافتان در اختیار شما قرار خواهیم داد. پس همین الان با مشاوران ما تماس بگیرید.

سخن آخر

سؤالات زیادی در مورد نحوه دریافت اقامت دبی از طریق ثبت شرکت و… مطرح می‌شوند و ما در این مقاله به مهم‌ترین آن ها پرداختیم. برای دریافت اقامت این شهر باید شرایط، قوانین، مدارک مورد نیاز و مراحل لازم را در نظر بگیرید و روش مناسبی را برای مهاجرت خود انتخاب کنید.

دریافت اقامت با افدل

 

سؤالات متداول

  1. آیا خرید ملک در دبی به سرمایه زیادی نیاز دارد؟

بله این روش به عنوان پرهزینه‌ترین روش اقامت در دبی محسوب می‌شود.

  1. ویزای توریستی برای چه مدت صادر می‌شود؟

15 روز تا 3 ماه با قابلیت تمدید

  1. هزینه درخواست ویزای اقامت در دبی چقدر است؟

برای درخواست حضوری 70 درهم و برای درخواست آنلاین 40 درهم

  1. بهترین روش برای دریافت اقامت دبی کدام است؟

روش مناسب باید مطابق با شرایط شما و بعد از دریافت مشاوره از کارشناسان تعیین شود.

  1. پرتقاضاترین ویزای دبی کدام است؟

ویزای توریستی

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

سایر مقالات:

بهترین روش اقامت امارات برای ایرانیان در 2024+ مشاوره رایگان
شرایط کار در دبی برای ایرانیان در 2024- قوانین جدید + درآمد
راهنمای جامع کار در امارات برای ایرانیان در 2024 + درآمد

 

127 دیدگاه

  • هزینه زندگی دبی بالاست. با حدود چقدر درآمد در ماه میتونیم دبی زندگی کنیم؟

  • واقعا دبی برای اقامت در امارات عالیه فقط سرمایه میخواد

    • بستگی به شرایط شما داره
      مطالعه مقاله ویزای ترکیه رو هم بهتون پیشنهاد میکنیم تا بتونید راحت تر مقایسه کنید

  • دبی دیگه برای کار به درد نمیخوره فقط باید پول داشته باشی و سرمایه گذاری کنی

  • مهاجرت به دبی رو پیشنهاد میکنید یا شهرهای ترکیه؟ کدوم هزینه بیشتری داره؟

    • هزینه ها در امارات بیشتر هست ولی فرصت های بیشتری هم در اختیار مهاجران قرار داره و رفاه اجتماعی هم بالاتر از ترکیه هست
      شما میتونید مقاله مهاجرت به ترکیه رو مطالعه کنید

  • به نظرم دبی از خیلی کشورها مثل ترکیه بهتره برای مهاجرت

    • بستگی به حوزه تخصصی و شرایط شما داره
      شما میتونید مقاله چه شرکتی در دبی ثبت کنیم رو مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید و برای دریافت مشاوره هم در خدمت هستیم

    • درسته
      تعداد مهاجران زیادی شده و دولت با حساسیت بیشتری اقامت میده

    • نوع ویزا و کامل بودن مدارک شما خیلی مهمه. به شما اطمینان میدیم که در کمترین زمان اقامت شما آماده بشه

  • سرمایه گذاری در دبی به مشاوره نیاز داره و کار هر کسی نیست

    • گرفتن اقامت دائم و شهروندی امارات تقریبا محاله و فقط در شرایط خاص مثل ازدواج به افراد تعلق میگیره

    • کاملا به نوع ویزای شما بستگی داره
      اگه میخواید از زمان دقیق مطلع بشید، تماس بگیرید تا بر اساس نوع ویزا و شرایط شما، مدت زمان دقیق رو خدمتتون اعلام کنیم

  • چرا همه روش خرید ملک رو برای اقامت در دبی انتخاب میکنن؟

    • ون در حال حاضر بهترین روش سرمایه گذاری و گرفتن اقامت محسوب میشه

  • الان دیگه کار پیدا نمیشه باید سرمایه داشته باشیم برای خرید ملک و ثبت شرکت

  • به نظرم شلوغی دبی خیلی برای زندگی خسته کننده ست و من ترجیح میدم که یه شهر آروم تر رو انتخاب کنم
    پیشنهادتون چه شهریه؟

    • تقریبا هزینه های این دو شهر مشابه هستن و فرق زیادی با هم ندارن

    • بله این قانون حذف شده و فقط در موارد خاص احتمال داره که اجرا بشه

  • هزینه های گرفتن اقامت و زندگی در استانبول کمتر نیست؟

    • بله ولی فرصت های شغلی و سرمایه گذاری بیشتری در امارات برای ایرانی ها وجود دارن

  • کارهای اقامتم رو به افدل گروپ سپردم و خیلی راضی بودم
    سپاس که تا انتهای مسیر در کنار مشتریان هستید

    • از لطف شما و اعتمادی که به ما داشتید، سپاسگزاریم

  • میخوام یک شعبه از شرکتم رو در دبی راه اندازی کنم، چیکار کنم؟

    • برای ثبت شرکت با مشاوران ما از طریق واتس اپ در ارتباط باشید

  • تعداد ایرانی ها توی دبی خیلی زیاد شده، گرفتن اقامت سخت نیست؟

    • بله نسبت به قبل سخت تر شده و باید شرایط خاص و رزومه قوی داشته باشید

  • با استخدامی در دبی میتونیم در دبی اقامت داشته باشیم؟

    • بله شما میتونید ویزای کاری بگیرید و برای مدت زمان مشخصی مثل 2 یا 3 سال در دبی اقامت داشته باشید

    • ویزای طلایی بهترین گزینه است به شرطی که واجد شرایط باشید
      برای اطلاع از شرایط تماس بگیرید و همچنین میتونید مقاله گلدن ویزای امارات رو مطالعه کنید

  • خیلی مطالب مفیدی بود اما جدیدا برای ایرانی ها سخت شده که اقامت بگیرن

    • بستگی به شرایط شما داره ولی در کل بله سخت تر شده

  • خوشحالم که برای گرفتن اقامتم از تیم خوب افدل کمک گرفتم و در سریع ترین زمان ممکن کارهام انجام شد

    • ما هم خوشحالیم که شما راضی بودید و ممنون از پیام پرمهرتون

    • بله درسته باید شغل پردرآمدی داشته باشین و حسای شده مهاجرت کنین

    • خرید ملک به چند دلیل بهتره و اقامت طولانی مدت در دبی رو براتون فراهم میکنه
      برای اطلاع از شرایط و مزایا میتونید مقاله اقامت دبی از طریق خرید ملک رو مطالعه کنید و با ما تماس بگیرید

    • بله روش های مختلفی برای شرایط و اهداف مختلف در نظر گرفته شدن

  • چه سرمایه گذاری رو برای گرفتن اقامت دبی پیشنهاد میکنید؟

    • روش های مختلفی وجود دارن و باید شرایط شما بررسی بشه
      برای آشنایی با روش های مختلف میتونید با ما تماس بگیرید و مقاله سرمایه گذاری دبی رو مطالعه کنید

    • سپاس که ما رو همراهی کردید و خوشحالیم که مطالب براتون مفید بودن

    • کاملا به شرایط شما بستگی داره ولی در حال حاضر امارات از جنبه های مختلف اقتصادی و… بهتر از ترکیه ست
      میتونید مقاله رو تفاوت زندگی دبی با ترکیه هم برای کسب اطلاعات بیشتر مطلعه بفرمایید

    • بله این هزینه ها تقریبا هر سال آپدیت میشن

    • اگه جزو یکی از دسته بندی های ویزای طلایی باشید، میتونید برای گرفتن گلدن ویزا اقدام کنید
      برای اطلاع از دسته بندی ها میتونید مقاله گلدن ویزای امارات رو مطالعه کنید

    • خیر افراد بالای 18 سال به طور مستقل میتونن اقامت بگیرن و افراد زیر 18 سال هم به همراه خانواده میتونن اقامت دریافت کنن
      یک سری شرایط خاص هم وجود داره که طبق قوانین در نظر گرفته میشن و حتما باید در این مواقع مشاوره دریافت کنید تا راه حل مناسبی رو بهتون ارائه بدن

  • اگه سرمایه زیاد نداشته باشیم بهترین روش برای اقامت چیه؟

    • اگه سرمایه متوسطی دارید، ثبت شرکت رو بهتون پیشنهاد میکنیم ولی باز هم باید شرایط شما بررسی بشه

    • هزینه ها با توجه به شرایط شما و هدفتون از سفر به دبی متفاوت هست
      برای اطلاع از جدیدترین قیمت ها با واتس اپ ما در ارتباط باشید

    • روش های سرمایه گذاری رو بهتون پیشنهاد میکنیم
      برای مثال، خرید ملک میتونه روش عالی برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت طلایی و بلند مدت این کشور باشه
      برای اطلاعات بیشتر میتونید مقاله خرید ملک در امارات رو مطالعه کنید و با ما تماس بگیرید

  • سلام من بازنشسته هستم دوست دارم یکسال در دبی زندگی کنم .میخواستم بدانم امکانش هست بفرمایید حدودا چه مقدار میبایست هزینه کنم ضمنا شماشماره تماسی را ذکرنفرمودید.سپاس

    • با سلام
      لطفا در واتس اپ با کارشناسان در ارتباط باشد برای مشاوره تخصصی

    • برای مشاوره در خدمتتون هستیم
      شماره های تماس داخل سایت هست

    • بستگی داره که شرایط و هدف شما برای مهاجرت چطوری باشه
      در واتس اپ برای مشاوره در خدمتیم

  • دبی عالیه ولی برای من که آرایشگر هستم باید زبانشون رو حتما بلد باشم یا انگلیسی کارمو راه میندازه؟

    • معمولا انگلیسی در همه مناطق دبی صحبت میشه. به مرور هم میتونید زبان محلی رو آموزش ببینید

    • بستگی داره که چقدر بودجه داشته باشین و بخواین در کدوم منطقه ملک بخرین
      برای دریافت مشاوره خرید ملک با ما تماس بگیرین

    • اگه با مشاوره و روش درست پیش برید، قطعا همین طوره

    • بستگی داره که با چه روشی اقامت رو بخواین بگیرین
      واتس اپ برای مشاوره در خدمتیم

  • این شرکت کارشون‌خوبه و بهتون پیشنهاد میدم، من خودم چند سال پیش اقامت گرفتن برام

    • بله دوست عزیز
      مشاوره راه اندازی کسب و کارها و ثبت شرکت از تخصص های ماست. با شماره واتس اپ ما در تماس باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *