راهنمای قدم به قدم سرمایه گذاری در اسپانیا با خرید ملک در 2024

 راهنمای سرمایه گذاری در اسپانیا با خرید ملک

آیا شما هم به فکر سرمایه گذاری در اسپانیا با خرید ملک هستید؟ شرایط و قوانین خرید ملک در اسپانیا مربوط به سرمایه‌گذاری در این کشور به چه صورت است؟ کشور اسپانیا سال‌های زیادی است که برنامه ویزای طلایی و دریافت اقامت از طریق سرمایه‌گذاری را آغاز کرده است.

پس از ۵ سال امکان اخذ اقامت دائم و سپس شهروندی این کشور را خواهید داشت. اگر به دنبال راهکارهایی برای انجام بهترین سرمایه‌ گذاری در اسپانیا از طریق خرید ملک می‌گردید و قصد دارید با روش‌های سرمایه‌گذاری آشنا شوید، دقایقی از وقت خود را به ما اختصاص دهید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

مزایای اخذ اقامت و سرمایه گذاری در اسپانیا با خرید ملک

قبل از اینکه تصمیم به بهترین روش سرمایه ‌گذاری در اسپانیا یا هر کشور دیگری بگیرید، باید برای خودتان چهارچوبی را مشخص کنید که آیا هدف شما از این کار چیست؟ با انجام این کار به کجا می‌رسیم و خیلی سؤال‌های دیگر.

پس از اینکه هدف خود را مشخص کردید باید به دنبال مزایای مهم این روند که الان برایتان شرح می‌دهیم، باشید. برخی از این مزیت‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • داشتن حق سکونت در اسپانیا
  • امکان سفر نامحدود به کشورهای حوزه شنگن
  • فرصت اخذ اقامت برای کلیه اعضای خانواده
  • امکان افتتاح حساب در بانک‌های اروپایی
  • عدم الزام به اشتغال یا راه‌اندازی کسب کار در اسپانیا
  • امکان تحصیل رایگان فرزندان در اسپانیا بلافاصله بعد از اقامت در آن

درصورتی‌که قصد سرمایه ‌گذاری در اسپانیا با خرید ملک دارید، می‌توانید در این باره با مشاوران افدل گروپ که آماده ارائه هر گونه خدمات مختلفی برای شما بزرگواران هستند، تماس بگیرید.

معایب سرمایه گذاری در اسپانیا و دریافت اقامت از طریق ملک

اخذ اقامت اسپانیا از طریق سرمایه‌گذاری در املاک با محدودیت‌هایی روبه‌رو است که شامل:

  • بالابودن هزینه سرمایه گذاری در اسپانیا با خرید ملک
  • همراه نبردن خانواده در سال اول
  • الزام به زندگی در کشور اسپانیا کمتر از 183 روز در هر سال
  • الزام تحصیل فرزندان در اسپانیا باتوجه‌به اجباری بودن تحصیل در سنین بین ۶ الی ۱۶ سال (فرزندانی که در سن تحصیل باشند، مسئول‌اند به تحصیل در اسپانیا بپردازند.)

چرا در بازار املاک و مستغلات اسپانیا سرمایه‌گذاری کنیم؟

سرمایه گذاری در اسپانیا با خرید ملک جزو محبوب‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در این کشور است. از جذابیت‌های متعدد بازار گرفته تا پتانسیل سود بالا. کشور اسپانیا علاوه بر سبک زندگی جذاب خود چیزهای زیاد دیگری برای ارائه به سرمایه‌گذاران ملکی دارد.

این کشور زمینه بسیار مناسبی را برای افزایش ارزش مستغلات فراهم می‌کند. علاوه‌برآن بازار املاک اسپانیا پاسخگوی طیف گسترده‌ای از سرمایه‌گذاران است. سرمایه‌گذاری با خرید ملک در اسپانیا با پتانسیل اجاره به شما این امکان را می‌دهد تا از بازار توریستی پرسود نهایت استفاده را ببرید.

جدای از کسب سود خرید ملک در اسپانیا مزیت‌های زیادی را که در بخش بالا شرح دادیم به همراه دارد. اگر قصد دارید درباره خرید املاک اطلاعات بیشتری نصیبتان شود، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا هر آن چه که لازم است را برایتان روشن کنند.

شرایط اشتغال برای متقاضیان سرمایه گذاری در اسپانیا با خرید ملک اسپانیا

پیش از هر چیزی بگوییم که تعداد زیادی از شرکت های سرمایه گذاری در اسپانیا همواره در حال فعالیت هستند که خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهند. دارندگان ویزای اقامت اسپانیا می‌توانند با ثبت‌کردن شرکتی در این کشور به فعالیت اقتصادی مشغول شوند.

البته تحت هیچ شرایطی اجباری به اشتغال یا هرگونه فعالیت اقتصادی برای این افراد وجود نخواهد داشت. همچنین دارندگان ویزای طلایی چنانچه قصد زندگی در اسپانیا را داشته باشند، می‌توانند کارت اقامت نیز دریافت کنند.

ازآنجایی‌که سرمایه گذاری در اسپانیا با خرید ملک عملکردی بسیار حساس و مهم است؛ پس برای استارت این کار از مشاوران حرفه‌ای ما کمک بگیرید تا فرایند سرمایه‌گذاری‌تان اصولی‌تر پیش برود.

آیا سرمایه ‌گذاری در اسپانیا با خرید ملک ایده خوبی است؟

قطعاً پاسخ مثبت است! زمانی که به شاخصه‌های فعالیت سرمایه‌گذاری سال‌های اخیر نگاه می‌کنیم به این پاسخ مثبت می‌رسیم؛ چراکه دلیل آن در این جا آمده است. هنگامی که به اوضاع اقتصادی اسپانیا می‌نگریم، مشخص می‌شود که این کشور از سال ۲۰۱۹ رشد اقتصادی چشمگیری داشته است.

در سال ۲۰۲۲ کشور اسپانیا با تولید ناخالصی داخلی 5.8  درصد در بین کشورهای اتحادیه اروپا به اوج خود رسیده است. برای استفاده از راهنمایی های لازم در این حوزه می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان آن ها بهره مند شوید.

فرایند دریافت اقامت اسپانیا با سرمایه‌گذاری در املاک چه مدت طول می‌کشد؟

کل فرایند اخذ ویزای طلایی معمولاً بین 10 تا 15 ماه طول خواهد کشید و تبدیل آن به کارت اقامت بعد از 1 سال و با احراز حضور شخص به مدت حداقل 183 روز در اسپانیا امکان پذیر است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری اسپانیا چیست؟

از جمله مدارک لازم برای دریافت ویزای سرمایه گذاری در اسپانیا با خرید ملک عبارت‌اند از:

  • گذرنامه معتبر (با حداقل 18 ماه اعتبار)
  • گواهی عدم سوءپیشینه
  • گواهی موجودی معادل 500.000 یورو
  • کد شناسایی موسوم به NIE
  • سند ملک خریداری شده
  • گواهی آزمایش‌های پزشکی

نکاتی که باید هنگام سرمایه گذاری در اسپانیا با خرید ملک در نظر بگیرید!

روش‌های خاصی نیز وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید برای تقویت بازی سرمایه‌گذاری خود استفاده کنید تا بتوانید بهترین بهره را از آن ببرید. به شما عزیزان توصیه می‌کنیم پیش از اقدام به هر کاری حتماً از مشاوران ما در مؤسسه مهاجرتی افدل گروپ کمک بگیرید.

کارشناسان ما باسابقه طولانی خود بهترین راهکار را به شما ارائه می‌دهند. هم اکنون در جدول زیر همه آنچه که برای سرمایه‌گذاری‌های بعدی خود در اسپانیا به آن نیاز خواهید داشت، آورده شده است.

نکته توضیحات
مشخص‌کردن اهداف سرمایه‌گذاری خود اولین نکته مربوط به سرمایه گذاری در اسپانیا با خرید ملک این است که هدف شما روی سایر جزئیات سرمایه‌گذاری املاکتان تأثیر زیادی می‌گذارد.

بر اساس هدف شما مواردی از قبیل مکان موردنظر، نوع ملک و استراتژی سرمایه‌گذاری تغییر می‌کنند. برای دسترسی به اهداف کاملتان از سرمایه‌گذاری خود باید هدفتان را به‌عنوان گام اول مشخص کنید.

دنبال‌کردن یک استراتژی سرمایه‌گذاری برای کسب موفقیت در سرمایه‌گذاری و پایداری آن باید برنامه مربوط به سرمایه‌گذاری شما به طور کامل مورد بررسی قرار بگیرد؛ پس همیشه سعی کنید با کارشناسان املاک یا مستغلات مشورت بگیرید.

این مشاوران پاسخ تمام ابهامات شما را داشته و با بازار محلی له خوبی آشنا هستند تا بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری موجود را به شما معرفی کنند.

جنبه‌های حقوقی نکته مهم دیگر در خصوص سرمایه گذاری در اسپانیا با خرید ملک، درنظرگرفتن جنبه‌های حقوقی است. مثلاً اگر زمینی را برای ساختن ساختمان خریداری می‌کنید و بعد آن را می‌فروشید، زمین باید از مجوزهای خاصی برخوردار باشد. هم اینکه فضای پهنه‌بندی لازم و مجوز ساخت نیز داشته باشد.
اطلاع از سایر هزینه‌های خرید مربوط به سرمایه‌گذاری

 

علاوه بر اینکه قیمت ملک در اسپانیا به یک سری فاکتورهای مهم بستگی دارد، باید گفت که موضوع خرید خانه برای سرمایه‌گذاری هم نیاز به طی‌کردن مراحل خاصی که شامل مدارک و معاملات قانونی است، دارد.

ممکن است قصد داشته باشید تمامی مالیات‌ها و هزینه‌ها را در نظر بگیرید فقط به دلیل اینکه هنگام مشخص‌کردن بودجه خود با هیچ‌گونه غافلگیری ناخواسته روبه‌رو نشوید.

نکته: برای رسیدن به جنبه‌های حقوقی همچون پیشینه مسکن موردنظر یا انتقال سند مالکیت، همکاری با مشاور املاک سود بیشتری دارد.

افدل گروپ؛ معتبرترین مشاوره سرمایه‌ گذاری در اسپانیا با خرید ملک

اخذ اقامت سرمایه‌گذاری اسپانیا به ترفندهای مختلف پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. حتی در روش سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک که جزو مناسب‌ترین روش‌های دریافت اقامت در اسپانیا است.

باید قبول کنید که مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه‌گذاری قطعاً بدون کمک یک آژانس مسافرتی مطمئن مثل افدل گروپ امکان‌پذیر نیست.

این مؤسسه در حال حاضر یکی از بهترین موسسه‌های مهاجرتی در ایران است که خدماتی از جمله افتتاح حساب بانکی، اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک، ثبت شرکت در اسپانیا، ویزا کاری و… را به‌صورت آنلاین، حضوری و تلفنی به متقاضیان گران‌قدر ارائه می‌دهد.

تیم ما در تمامی مراحل از اخذ ویزا گرفته تا دریافت ویزای سرمایه‌گذاری اسپانیا و حتی تمدید ویزا در کنار شما خواهد بود. برای اطلاع از قیمت ملک در اسپانیا می‌توانید با شماره‌های 097144474161 و 0971589318302 تماس بگیرید و از آخرین قیمت‌های مربوطه مطلع شوید.

نتیجه‌گیری

سرمایه گذاری در اسپانیا با خرید ملک یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در این کشور است. به‌عنوان نکته پایانی توصیه‌هایی برای موفقیت در سرمایه‌گذاری از طریق خرید خانه در اسپانیا، باید گفت که برای اطمینان از رعایت قوانین سرمایه‌گذاری اسپانیا، زمان کافی را برای انجام این کار اختصاص دهید.

همچنین تحقیقات لازم را در مورد ملک انجام دهید، قرارداد را به‌خوبی مطالعه کنید، برای هزینه‌های آینده خود برنامه‌ریزی اصولی داشته باشید و حتماً هم با یک متخصص حقوقی در این باره مشورت بگیرید.

سؤالات متداول

  1. آیا به اعضای خانواده نیز اقامت در اسپانیا تعلق می‌گیرد؟

بله بعد از گذشت 1 سال در هنگام تمدید ویزا این اجازه را دارید برای افراد تحت تکفل خود ویزا دریافت کنید.

  1. آیا بعد از خرید خانه در اسپانیا به پرداخت مالیات نیاز است؟

بله در هر روش سرمایه‌گذاری بایستی مالیات بر دارایی و درآمد خود را بپردازید.

  1. حداقل سرمایه گذاری در اسپانیا برای اقامت چقدر است؟

برای اخذ اقامت اسپانیا از طریق سرمایه‌گذاری در املاک، به حداقل سرمایه 500.000 یورو نیاز است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *