همه چیز درباره مهاجرت کاری به کانادا 2024+ بدون مدرک زبان!


راهنمای کامل مهاجرت کاری به کانادا

آیا مهاجرت کاری به کانادا را برای آینده خود انتخاب کرده‌اید، اما از روند درخواست و جزئیات ویزای کار اطلاع ندارید؟ شما برای راه‌اندازی کسب و کار و اشتغال به کار در کانادا به ویزای این کشور نیاز دارید و باید شرایط مهاجرت کاری به کشور کانادا را بدانید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

برای کار در کانادا باید ویزای کاری داشته باشید؛ زیرا بدون آن نمی‌توانید وارد کشور شوید یا شروع به کار کنید. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با شرایط کار در کانادا برای ایرانیان و نحوه دریافت ویزای کاری را توضیح دهیم و در آخر بهترین شرکت برای مهاجرت کاری به کانادا را به شما معرفی کنیم.

مهاجرت کاری به کانادا

 

آیا مهاجرت کاری به کانادا به مجوز نیاز دارد؟

مجوز کار کانادا و ویزای کار دست به دست هم می‌دهند تا اقامت شما را تضمین کنند. اگر می‌خواهید در یکی از بزرگ‌ترین کشورهای جهان کار کنید، برای محافظت از حق خود به عنوان یک شهروند خارجی برای کار و زندگی در آنجا، به ویزای کار کانادا با مجوز کار نیاز دارید.

از آنجایی که کشور کانادا به خارجی‌ها اجازه می‌دهد تمام مدارک مورد نیاز برای مهاجرت کاری به کانادا و یافتن شغل را داشته باشند، دریافت مجوز برای شما ضروری است و برای زندگی و کار قانونی در کانادا به شما آرامش خاطر می‌دهد.

انواع مجوز برای مهاجرت کاری به کانادا

انواع مجوز برای مهاجرت کاری به کانادا

اگر یک پیشنهاد شغلی در کانادا به عنوان یک شهروند خارجی دریافت کردید، این فرصت را از دست ندهید! این فرصت می‌تواند یک حرکت بسیار مفید برای شغل شما باشد و کیفیت زندگی شما و خانواده‌تان را بهبود بخشد؛ زیرا مهاجرت کاری به کانادا یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به این کشور است.

دو نوع اصلی مجوز برای کار کردن شما در کشور کانادا وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توانید یکی از انواع ویزای کاری کانادا را دریافت کنید. برای مهاجرت کاری به کشور کانادا باید مجوز کار و ویزای کار داشته باشید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

مجوز کار باز کانادا

مجوز کار آزاد کانادا یک بلیت طلایی برای کسانی است که به انعطاف‌پذیری اهمیت می‌دهند. برخلاف مجوزهای خاص کارفرما، این مجوز شما را به کارفرما یا مکان خاصی وابسته نمی‌کند. به آن به عنوان یک مجوز دسترسی همه جانبه به بازار کار کانادا فکر کنید.

مجوز کار ویژه کارفرما در کانادا

اگر مجوز کار آزاد یک مجوز دسترسی همه جانبه باشد، مجوز کار بسته یا مجوز کار خاص کارفرما بیشتر به یک مجوز پشت صحنه VIP شبیه است که تنها به یک مورد خاص دسترسی می‌دهد. به عبارت دیگر، شما را به یک کارفرمای خاص در یک مکان خاص متصل و مهاجرت کاری به کانادا را برای شما میسر می‌کند.

فرایند مجوز خاص کارفرما، او را ملزم می‌کند تا قبل از استخدام کارگر خارجی، ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA) یا معافیت LMIA را دریافت کند. این مورد تضمین می‌کند که استخدام یک کارگر خارجی تأثیر منفی بر بازار کار کانادا نخواهد داشت.

انواع مجوز برای مهاجرت کاری به کانادا برای چه کسانی مناسب است؟
مجوز کار باز اتباع خارجی واجد شرایط که می‌خواهند در شغل و برای کارفرمای مورد نظر خود در کانادا کار کنند.
مجوز کار ویژه کارفرما این مجوز کار برای هر کسی است که می‌خواهد برای یک کارفرمای خاص در یک استان خاص و برای مدت زمان مشخص کار کند.

مجوز کار باز در کانادا چندین مسیر را از جمله مجوز کار باز همسر، ویزای تعطیلات کاری کانادا، مجوز کار پس از فارغ‌التحصیلی و… برای مهاجرت کاری به کانادا بدون مدرک زبان یا با شرایط مختلف دیگر برای شما فراهم می‌کند.

مجوز کار باز همسر

مجوز کار باز همسر در کانادا به همسر یا شریک قانونی یک شهروند یا مقیم دائم این کشور اجازه می‌دهد تا در کانادا کار کند. در همان زمان، IRCC درخواست اقامت دائم شما را پردازش می‌کند. این مجوز به طور خاص برای همسران شهروندان کانادایی یا مقیمان دائمی است که تحت حمایت همسر خود هستند.

مجوز کار پس از فارغ‌التحصیلی

مجوز کار پس از فارغ‌التحصیلی

این مجوز به دانشجویان بین‌المللی که مدرک تحصیلی یک مؤسسه آموزشی معتبر کانادایی را دریافت کرده‌اند، کمک می‌کند تا در کانادا زندگی و کار کنند. شما می‌توانید به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی، مجوز کار آزاد را برای مهاجرت کاری به کانادا دریافت کنید.

این مجوز کار به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت پاره وقت یا تمام وقت برای یک کارفرمای کانادایی کار کنید. برای دریافت ویزای کار کانادا باید نشان دهید که می‌توانید وظایف شغلی مورد نیاز را انجام دهید. این را می‌توان با ارائه یک کپی از مدارک تحصیلی برای موقعیت‌های مهارتی ثابت کرد.

برای اینکه نشان دهید که تجربه کاری شما معتبر است، می‌توانید نامه‌های مرجع از هر یک از کارفرمایان قبلی خود را نیز ارسال کنید. شما همچنین ملزم به داشتن یک ارزیابی اعتبار تحصیلی خواهید بود تا نشان دهید که مدارک شما مطابق با استانداردهای کانادا هستند.

اگر می‌خواهید در کانادا تحصیل و مهاجرت کاری به کانادا را هم به طور هم‌زمان تجربه کنید، می‌توانید سریع‌تر از سایر گزینه‌های برنامه ویزای کاری، اقامت دائم دریافت کنید. این برنامه ویزای تحصیلی و کاری به شما اجازه می‌دهد تا هر چند ساعت که دوست دارید کار کنید.

این مجوز از 8 ماه تا 3 سال اعتبار دارد. اگرچه این مجوز فرصت خوبی برای زندگی دائم در کانادا است؛ اما اگر به دنبال کسب تجربه کاری هستید، توصیه نمی‌شود.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

ویزای تعطیلات کاری

به عنوان یک ویزای کاری بسیار محبوب کانادا، ویزای تعطیلات کاری به شما اجازه می‌دهد تا در کانادا زندگی و در حین سفر به این کشور به صورت پاره وقت کار کنید. این نوع ویزای برای مهاجرت کاری به کانادا به صورت موقت 12 تا 24 ماه طول می‌کشد و به کشور محل اقامت شما بستگی دارد.

این ویزای موقت برای جوانان ماجراجویی که می‌خواهند کانادا را بدون اقامت دائم تجربه کنند، ایده‌آل است. با این حال، کسب تجربه کار پاره وقت در کانادا، شانس شما را برای دریافت ویزای دائمی افزایش می‌دهد.

چندین مسیر برای اخذ مجوز کار مخصوص کارفرما وجود دارد که هر کدام برای گروه‌های مختلفی کاربرد دارد. این برنامه‌ها شامل برنامه کارگران خارجی موقت، برنامه کارگران فصلی کشاورزی، برنامه تحرک بین‌المللی، CUSMA، مجوز کار CETA و CPTPP هستند. اجازه دهید نگاهی دقیق‌تر به این برنامه‌ها بیندازیم.

برنامه کارگران خارجی موقت (TFWP)

مهاجرت کاری به کانادا

این برنامه مهاجرت کاری به کانادا برای کارفرمایان بومی طراحی شده تا کارگران ماهر خارجی را برای مشاغل مختلف در کانادا استخدام کنند. جهت واجد شرایط بودن برای این برنامه، متقاضیان باید یک کپی از LMIA را همراه با درخواست مجوز کار خود ارسال کنند.

اگر کارفرمای کانادایی شما LMIA نمی‌خواهد، می‌توانید از طریق برنامه تحرک بین‌المللی (IMP) برای ویزای کار خود اقدام کنید.

برخی از محبوب‌ترین روش‌های از نیازهای استخدام کارفرمایان کانادایی پشتیبانی می‌کنند؛ از این رو فهرستی از الزامات باید برآورده شوند تا یک برنامه موفق LMIA برای استخدام و توسعه اجتماعی کانادا آماده شود. جریان‌های TFWP بر اساس دستمزد و سطح مهارت کارگران متفاوت هستند.

TFWP کانادا دارای چندین برنامه است که کارفرمایان می‌توانند از آنها برای استخدام کارگران خارجی موقت استفاده کنند. این جریان‌ها عبارت‌اند از:

  • برنامه کارگران با دستمزد بالا: کارفرمایانی که قصد دارند یک کارگر خارجی موقت را استخدام کنند که دستمزد متوسط ساعتی برای شغل و منطقه تعیین شود، می‌توانند از این جریان استفاده کنند.
  • برنامه کارگران با دستمزد پایین: کارفرمایانی که قصد دارند یک کارگر خارجی موقت را استخدام کنند که کمتر از میانگین دستمزد ساعتی استانی یا منطقه‌ای برای شغل دریافت کند، می‌توانند از این جریان استفاده کنند.

برنامه کارگران کشاورزی

کارفرمایانی که مایل به استخدام کارگران خارجی موقت برای پر کردن موقعیت‌های خاص مرتبط با تولید کشاورزی هستند، می‌توانند از یکی از برنامه‌های کشاورزی TFWP برای استخدام کارگران استفاده کنند؛ پس این جریان هم یکی از روش‌های مهاجرت کاری به کانادا برای ایرانیان است.

برنامه کارگران فصلی کشاورزی

این جریان به کارفرمایان اجازه می‌دهد تا زمانی که کانادایی‌ها و مقیمان دائمی در دسترس نیستند، کارگران خارجی موقت را استخدام کنند. کارفرمایان برای واجد شرایط بودن برای این جریان باید شرایط خاصی را رعایت کنند.

برنامه استعدادهای جهانی

این جریان برای کارفرمایانی است که به استخدام کارگران خارجی بسیار ماهر برای مشاغل در زمینه‌های خاص نیاز دارند. یکی از شرکای تعیین شده برنامه باید کارفرمایان را به برنامه استعدادهای جهانی به عنوان یکی از راه‌های مهاجرت کاری به کانادا ارجاع دهد.

برنامه دانشگاهیان خارجی

این جریان برای دانشگاهیان خارجی است که برای تدریس یا انجام تحقیق در یک مؤسسه عالی کانادایی دعوت شده‌اند و شاید بتوان از این روش به عنوان یکی از راه‌های مهاجرت کاری رایگان به کانادا یا مهاجرتی با هزینه کم از آن یاد کرد.

برنامه تحرک بین‌المللی (IMP)

IMP برای کمک به کارفرمایان کانادایی ایجاد شد تا کارگران ماهر بین‌المللی را به صورت موقت یا دائم و بدون نیاز به ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA) استخدام کنند. این ویزای مهاجرت کاری به کانادا در درجه اول برای مشاغلی صادر می‌شود که کارفرمایان کانادایی نتوانسته‌اند با ساکنان در این کشور پر کنند.

با توجه به اینکه این برنامه نیاز به استخدام متخصصان کار خارجی را ایجاد کرد، این برنامه همچنین برای رفع نیازهای بازار کار کانادا طراحی شد تا فرصتی را برای اتباع خارجی ایجاد کرد تا در کانادا شغل پیدا کنند. این فرصت شامل مشاغل موقت و دائم در هر سطح مهارت است.

اگرچه IMP می‌تواند به اتباع خارجی ویزای کار موقت بدهد؛ اما می‌تواند به شما فرصتی بدهد تا در نهایت از طریق چندین برنامه مهاجرت کاری به کانادا از جمله یکی از برنامه‌های اقتصادی فدرال، CEC، برنامه تحت سیستم اکسپرس اینتری و… برای اقامت دائم درخواست دهید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

برنامه‌های تحرک بین‌المللی (IMP) عبارت‌اند از:

  • برنامه مجوز کار پس از فارغ‌التحصیلی: برنامه‌ای برای هر کسی که تحصیل کرده و از یک مؤسسه آموزشی اختصاصی کانادا فارغ‌التحصیل شده است.
  • موافقت‌نامه‌های متقابل تغییر جوانان: برنامه‌ای برای افراد 18 تا 35 ساله که مایل به سفر و کار در کانادا هستند.
  • قراردادهای تجارت آزاد بین‌المللی: این برنامه‌ها شامل موافقت‌نامه‌های تجارت آزاد آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و کره جنوبی، موافقت‌نامه عمومی خدمات تجاری و توافق‌نامه جامع اقتصادی و تجاری کانادا و اتحادیه اروپا است.
  • برنامه انتقال درون شرکتی: برنامه‌ای برای هر کسی که می‌خواهد به شعبه کانادایی شرکتی که در حال حاضر در خارج از کشور برای آن کار می‌کند، منتقل شود.
  • مجوز کار آزاد: یک برنامه اجازه کار برای هر کسی که در حال انتقال به اقامت دائم است.
  • منافع اجتماعی یا فرهنگی: برنامه‌ای برای کسی که می‌تواند از طریق برنامه‌هایی مانند برنامه Mobilité Francophone به کانادا کمک کند.

سؤالات متداول

  1. مجوز کار پس از فارغ‌التحصیلی کانادا چه مدت اعتبار دارد؟

8 ماه تا 3 سال

  1. مجوز کاری کانادا چند نوع است؟

مجوز کار ویژه کارفرما و مجوز کار باز

  1. دریافت ویزای تعطیلات کاری کانادا چقدر طول میکشد؟

12 تا 24 ماه

شرایط مهاجرت کاری به کانادا

شرایط مهاجرت کاری به کانادا

تا این بخش با انواع مختلف مجوزهای کاری در کشور کانادا آشنا شدید و اکنون می‌دانید که کدام یک برای هدف و موقعیت شغلی شما مناسب‌تر است. موضوع مهم دیگری که در زمینه مهاجرت به کانادا برای کار مطرح می‌شود، توجه به شرایط لازم است.

به طور کلی شرایط مهاجرت کاری به کانادا شامل موارد زیر می‌شوند:

  • شما باید مقیم قانونی کشور خود باشید.
  • شما نباید سابقه جنایی داشته باشید.
  • شما باید سلامت روحی و جسمی کامل داشته باشید.
  • شما باید مدارک مورد نیاز و مدارک تحصیلی مربوطه را به همراه داشته باشید.
  • شما باید مدارکی دال بر تمکن مالی کافی برای زندگی خود و خانواده‌تان در کانادا را ارائه دهید.
  • شما فقط در صورتی حق ورود به کانادا را خواهید داشت که آماده باشید پس از انقضای ویزای کاری خود بازگردید.

مدارک لازم برای مهاجرت کاری به کانادا

انواع مختلف ویزای کاری کانادا که توضیح داده شدند، به مدارک خاصی نیاز دارند. در اینجا لیستی از تمام مدارک مورد نیاز برای ویزای کار کانادا 2023 آورده شده است که لازم است برای درخواست اخذ ویزای کاری این کشور به همراه داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا و مهاجرت کاری به کانادا عبارت‌اند از:

  • رزومه به‌روز شده
  • پر کردن فرم درخواست
  • کپی پاسپورت
  • جدیدترین عکس‌های سایز پاسپورت
  • مدرک اقامت در کانادا (در صورت نیاز)
  • مدارک خانوادگی (در صورت نیاز)
  • گواهی صلاحیت
  • سوابق تحصیلی
  • مجوز ازدواج (در صورت نیاز)
  • دعوت‌نامه از شرکت شما (در صورت لزوم)
  • گواهی پذیرش کبک (در صورت نیاز)
  • اثبات ثبات مالی
  • اثبات پرداخت هزینه‌های دولتی ضروری

هزینه مهاجرت کاری به کانادا

هزینه مهاجرت کاری به کانادا

هزینه درخواست برای ویزای کاری کانادا 155 دلار کانادا است. با این حال، برای درخواست مجوز کار آزاد باید 255 دلار کانادا هزینه پرداخت کنید. برای تمدید ویزای کاری خود هم لازم است تا هزینه بیشتری پرداخت کنید.

مدت زمان دریافت ویزای کاری کانادا

بسته به پیچیدگی فرم درخواست و نوع ویزای کار، زمان پردازش ممکن است از 1 تا 20 هفته متغیر باشد. دفتر مرکزی که در آن درخواست خود را ارسال کرده‌اید نیز نقش مهمی در مدت زمان دریافت ویزا برای مهاجرت کاری به کانادا دارد.

درخواست ویزای کاری در داخل کانادا

اگر در حال حاضر در کانادا اقامت دارید و مجوز ویزای کار ندارید، همچنان می‌توانید برای دریافت مجوز کار در این کشور درخواست دهید. به این ترتیب می‌توانید به روش‌هایی که پیش روی شما قرار دارند، شغلی مناسب در کانادا پیدا کنید.

اگر یکی از موارد زیر را دارید، می‌توانید درخواست خود را در داخل کانادا ثبت کنید:

  • ویزای دانشجویی
  • مدرک تحصیلی از هر دانشگاه یا مؤسسه کانادایی
  • همسر یا والدینی که در کانادا اقامت دارند یا در حال تحصیل هستند
  • مجوز کار
  • ویزای موقت 6 ماهه یا بیشتر
  • وضعیت پناهندگی در کانادا

مشاغل مورد نیاز در کانادا

کمبود نیروی کار در کانادا مدت‌هاست که عاملی برای آمار بالای مهاجرت کاری به کانادا محسوب می‌شود. به همین دلیل سیستم مهاجرتی کانادا در درجه اول بر مهاجرت در حوزه اقتصادی متمرکز است. هر سال، کانادا تعداد معینی از مهاجران را تعیین می‌کند که قصد پذیرش آنها را دارد.

اکنون این سؤال مهم مطرح می‌شود که چه مشاغلی در کانادا در سال 2023 مورد تقاضا هستند؟ بر اساس آخرین گزارش فرصت‌های شغلی از سوی Statistics Canada، حوزه‌هایی با بیشترین فرصت‌های شغلی در کانادا بر اساس اطلاعات به‌روز آورده شده است.

مشاغل مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی

این بخش در درجه اول شامل مؤسساتی است که مراقبت‌های بهداشتی را از طریق تشخیص و درمان و همچنین مراقبت‌های مسکونی و کمک‌های اجتماعی را ارائه می‌دهند. کارگران ممکن است با خدمات سرپایی کار کنند، در بیمارستان‌ها، مراکز پرستاری و مراقبت‌های مسکونی باشند یا کمک‌های اجتماعی ارائه دهند.

دولت‌های استانی و منطقه‌ای تمایل دارند مشاغل مراقبت‌های بهداشتی در کانادا را تنظیم کنند. در مورد مشاغل تحت نظارت و نحوه درخواست آنها به عنوان یک کارگر خارجی باید بیشتر بدانید؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که قبل از مهاجرت کاری به کانادا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مشاغل خدماتی اسکان و غذا

این بخش از فرصت‌های شغلی در کشور کانادا شامل مشاغل حوزه گردشگری و مهمان‌نوازی و همچنین خدمات غذا و نوشیدنی است. کارگران ممکن است در هتل‌ها، رستوران‌ها یا پارک‌های تفریحی و اردوگاه‌ها استخدام شوند.

تجارت خرده فروشی

مشاغل خرده فروشی شامل موقعیت‌هایی است که فروش را در خرده فروشی اینترنتی، فروش مستقیم، سفارش پستی و خرده فروشی‌های آجر و ملات نهایی می‌کنند. برخی از این مشاغل می‌توانند به شما اجازه دهند تا اقامت دائم و مجوزهای کار را برای مهاجرت کاری به کانادا دریافت کنید.

مشاغل ساخت و ساز

مشاغل ساختمانی عمدتاً بر ساخت، تعمیر و نوسازی سازه‌ها و همچنین تقسیم و توسعه زمین متمرکز هستند. بخش ساخت و ساز شامل بخش‌های فرعی در ساخت ساختمان‌ها، ساخت و سازهای سنگین و مهندسی عمران و پیمانکاران تجاری تخصصی می‌شود.

مشاغل مربوط به تولید

مشاغل بخش تولید معمولاً درگیر تبدیل شیمیایی، مکانیکی یا فیزیکی مواد به محصولات جدید هستند. این مشاغل ممکن است شامل ساخت مواد برای محصولات مصرفی، منسوجات، چوب، پلاستیک، فلزات و سایر فعالیت‌ها باشد.

برخی از رایج‌ترین صنایع تولیدی در کانادا به طور خاص عبارت‌اند از:

  • ساخت ماشین‌آلات معدن، گاز و نفت
  • کارخانه چوب‌بری و تولید چوب
  • فراوری گوشت
  • فراوری غذاهای دریایی
  • خودروسازی
  • ساخت هوافضا

پیدا کردن کار در کانادا

پیدا کردن کار در کانادا

اولین قدم برای یافتن کار در کانادا این است که رزومه خود را کانادایی کنید. مشابه کشوری که در آن زندگی می‌کنید، کارفرمایان کانادایی ترجیحات خاصی برای محتوای رزومه دارند. شما می‌توانید یک آگهی شغلی برای پیدا کردن کار در یک سایت مهاجرت کاری به کانادا یا هر جای دیگری درج کنید.

بعد از آن بهترین کار این است که جستجوی شغل خود را ادامه دهید. یک قدم جلوتر بروید و یک مصاحبه انجام دهید و با یک کارفرمای احتمالی تماس بگیرید. ممکن است تعجب کنید که برخی از کارفرماها چقدر پاسخگو هستند و به راحتی می‌توانید با آن‌ها مذاکره کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

مهاجرت کاری به کانادا با افدل گروپ

اگر به دنبال راحت‌ترین کشور برای ویزای کار هستید، کانادا می‌تواند یکی از گزینه‌های موجود برای شما باشد؛ به شرطی که تمامی شرایط لازم را داشته و اطلاعات دقیقی از روش انتخابی خود را داشته باشید. افدل گروپ اینجاست تا جدیدترین اطلاعات و شرایط مهاجرت به کانادا را در اختیار شما قرار دهد.

ابتدا باید انواع ویزای کانادا را بشناسید و برای مهاجرت کاری باید ویزای کاری کانادا را دریافت کنید. شاید شما جزو مهاجرانی باشید که با ویزای کاری موقت کانادا هم بتوانید به صورت پروژه‌ای و برای مدت زمان مشخصی با یک کارفرمای کانادایی کار کنید.

البته راهکارهای دیگری هم برای مهاجرت به کشور کانادا وجود دارند که بعد از مشورت با کارشناسان افدل می‌توانید انتخاب کنید. ثبت شرکت در کانادا، خرید ملک در کانادا و روش‌های دیگر سرمایه گذاری در کانادا از جمله این راهکارها هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و جدید درباره ویزای سرمایه گذاری کانادا و انواع دیگر ویزاهای کشور کانادا با ما تماس بگیرید یا به اینستاگرام افدل مراجعه کنید.

 

سخن پایانی

برای مهاجرت کاری به کانادا به دریافت ویزا نیاز دارید و انواع مختلفی از ویزاهای کشور کانادا برای شما وجود دارند. نوع ویزایی که باید دریافت کنید به هدف، میزان بودجه، تخصص و نیاز شما بستگی دارد. مهم‌ترین مسئله در این زمینه، داشتن شرایط و مدارک لازم برای دریافت ویزای کاری کشور کانادا است.

 

سؤالات متداول

  1. آیا می‌توانم برای مجوز کار از داخل کانادا اقدام کنم؟

بله در شرایط خاصی مانند: دانشجوی بین‌المللی، همسر یا شریک قانونی یک دانشجو یا کارگر ماهر بودن یا داشتن اجازه اقامت موقت با اعتبار 6 ماه یا بیشتر

  1. آیا می‌توانم مجوز کارم را در کانادا تمدید کنم؟

بله شما می‌توانید برای تمدید مجوز کار خود تا زمانی که قبل از انقضا آن را انجام دهید، درخواست دهید.

  1. آیا می‌توانم زمانی که درخواست مجوز کار من در حال بررسی است کار کنم؟

بله تنها در صورتی که قبلاً مجوز کار داشته باشید و قبل از انقضای مجوز فعلی برای یک مجوز جدید درخواست دهید.

 

سایر مقالات:

مهاجرت کاری استان های کانادا برای ایرانیان + 12 فرصت استثنایی و عالی
راهنمای خرید بیزینس در کانادا + معرفی 5 روش تأمین مالی
اخذ ویزای ICT کانادا و بررسی 4 مورد از مهم‌ترین شرایط + هزینه

 

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *