تجارت در امارات چگونه است؟ معرفی 5 حوزه پرسود برای تجارت

با نحوه تجارت در امارات آشنا شوید!

آیا قصد تجارت در امارات دارید؟ چه حوزه‌ای را برای شروع فعالیت خود در نظر گرفته‌اید؟ امروزه تجارت از کشور امارات به یکی از خواسته‌های بزرگ تاجران تبدیل شده است و عده زیادی به دنبال آن هستند که ممکن است شما هم یکی از آن‌ها باشید.

اگر سرمایه کافی دارید و به دنبال کالای پرفروشی هستید که به سود هنگفت برسید، به‌هیچ‌عنوان این مقاله را از دست ندهید که مانند غول چراغ جادو برای شما عمل می‌کند. در این مقاله ما به عنوان مشاوره واردات از دبی برای شما عمل می‌کنیم.

پرسودترین کالاهای وارداتی از دبی

بهترین کالا برای واردات از دبی چیست؟ اگر به دنبال تجارت در دبی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که با کمک مؤسسه افدل اقدام به افتتاح حساب بانکی در دبی کنید تا در حین معاملات با موانع حقوقی روبه‌رو نشوید.

واردات طلا از دبی

شهر دبی در میان تاجران طلا به عنوان مقاصد مهم تجاری به شمار می‌رود و اغلب بازرگانان به دنبال تجارت از این کشور هستند. شهروندان دبی از رفاه و وضعیت اقتصادی بسیار مطلوبی برخوردار هستند؛ به همین دلیل بازار طلا در این شهر رونق دارد.

قوانین تجارت دبی، صادرات طلا از دبی را بسیار آسان کرده است؛ به‌گونه‌ای که صادرات طلا پس از صادرات نفت، جزو سودآورترین تجارت در امارات است. اگر قصد تجارت و سرمایه گذاری در دبی دارید، می‌توانید با کارشناسان افدل تماس بگیرید و وارد تجارت پرسودی شوید.

نزدیکی ایران به دبی باعث کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل صادرات می‌شود و سود بیشتری برای تاجر دارد. از منظر اقتصادی نیز تجارت طلا برای ایران بسیار مفید است؛ زیرا ذخیره ارزی کشور را افزایش می‌دهد.

واردات قطعات یدکی خودرو از دبی

یکی دیگر از پرسودترین کالاهای وارداتی تجارت در امارات، قطعات یدکی خودرو است که مزایای بسیاری دارد. قطعاً شما هم در جامعه امروز شاهد افزایش روزافزون خودرو در کشور هستید. خودرو باگذشت زمان نیاز به تعمیر و تعویض قطعه دارد.

اغلب سرمایه‌گذاران کشور واردات قطعات خودرو را انتخاب می‌کنند؛ زیرا درصد ضرردهی آن بسیار کم است. به تعداد خرابی‌های خودرو می‌توانید، قطعات یدکی وارد ایران کنید و به بهترین تاجر در دبی تبدیل شوید.

واردات کالاهای استوک از دبی

آیا از کالاهای استوک استفاده می‌کنید؟ اگر به دنبال تجارت غیر نفتی امارات هستید، واردات استوک از دبی گزینه خوبی به نظر می‌رسد. البته بهتر است این نکته را بدانید که کالای استوک با کالای دست‌دوم تفاوت دارد. کالاهای استوک به دلیل ماندن در انبار یا آسیب‌های جزئی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

دبی در بین شهرهای خاورمیانه گزینه مناسبی برای تأمین کالاهای استوک است و شما می‌توانید با ویزای دبی این تجارت در امارات را شروع کنید.

واردات لوازم جانبی موبایل از دبی

در چند دهه اخیر شاهد پیشرفت صنعت تکنولوژی بوده‌ایم و این صنعت محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. امروزه درصد زیادی از کودکان و بزرگسالان از موبایل استفاده می‌کنند و بعد از مدتی قطعات آن خراب می‌شود. شما می‌توانید از این موضوع به نفع خود استفاده کنید و وارد تجارت در امارات شوید.

ابتدا با کمک کارشناسان حرفه‌ای افدل با قوانین تجارت در دبی آشنا شوید؛ سپس فعالیت خود را با لوازم جانبی موبایل و تجارت در امارات آغاز کنید.

واردات قطعات کامپیوتر از دبی

رشد تکنولوژي علاوه بر اینکه بازار موبایل را پررونق کرده است، به بازار کامپیوتر نیز سرایت کرده است. بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال واردات قطعات کامپیوتری و الکترونیکی از دبی هستند؛ زیرا این قطعات در تمامی صنایع بسیار ضروری هستند.

قطعات کامپیوتری در بازار به عنوان بهترین کالای تجاری ایران و دبی شناخته شده‌اند. شما می‌توانید بعد از اخذ اقامت امارات با کمک مشاوران افدل بزرگ‌ترین بازارهای دبی را شناسایی کنید و قطعات کامپیوتر را در کیفیت‌های متفاوتی بخرید.

واردات چمدانی از دبی

درباره واردات چمدانی چه چیزی می‌دانید؟ در حوزه واردات و صادرات اصطلاحی با عنوان چمدانی وجود دارد که به معنای واردات مقدار کمی از کالا به همراه چمدان مسافر به کشور است؛ یعنی به‌اندازه مقدار باری که در سفر هوایی حمل می‌کنید، استفاده کرده و کالا وارد کشور کنید.

آیا تجارت چمدانی از دبی به ایران امکان‌پذیر است؟ برخی از بازرگانان ایرانی از این قابلیت تجاری استفاده کرده و اقدام به واردات کالا به داخل کشور می‌کنند. این روش مناسب افرادی است که به دنبال واردات از دبی با سرمایه کم هستند.

این نوع تجارت در امارات از نظر قانونی مشکلی ندارد و نیازی به پرداخت عوارض گمرکی نیست. افرادی که بیشتر از سهمیه خود اقدام به واردات چمدان می‌کنند، باید هزینه اضافه‌بار هواپیما را پرداخت کنند.

افدل گروپ؛ پشتیبان شما در مهاجرت به امارات

احتمالاً شما هم به مهاجرت به امارات فکر می‌کنید و به دنبال زندگی جدیدی هستید؛ اما در انجام کارهای مهاجرتی به مشکل برمی‌خورید و مردد می‌شوید! پیشنهاد ما به شما یک راه مطمئن است؛ یعنی تماس با مؤسسه افدل گروپ. با کارشناسان ما در افدل ارتباط برقرار کنید تا بهترین راهکار اخذ اقامت دبی را به شما ارائه دهند.

شرکت ما با مجوزهای رسمی خدماتی در حوزه ثبت شرکت در دبی و خرید ملک در دبی ارائه می‌دهد. با مشاوره‌های کارشناسان افدل می‌توانید به طور کامل بازار امارات را بررسی کنید؛ سپس برای سرمایه گذاری در امارات اقدام کنید. با این مزایا معطل چه هستید؟ پس صفر تا صد کارهای مهاجرتی خود را به افدل بسپارید.

صحبت نهایی

امروزه تجارت در امارات به یکی از پرسودترین اقدامات در خاورمیانه تبدیل شده است که اغلب سرمایه‌گذاران استقبال بسیاری زیادی از آن می‌کنند؛ زیرا تجارت دبی به ایران امتیازهای مثبتی همچون نزدیکی راه و تنوع محصولات دارد که در این مقاله به آن پرداختیم.

سؤالات متداول

۱.‌ پرسودترین کالاهای واردات از دبی کدام‌اند؟

طلا، لوازم جانبی کامپیوتر، لوازم آرایشی و قطعات خودرو

۲. تجارت چمدانی چیست؟

واردات مقدار کمی از کالا به‌اندازه بار مسافر

۳. آیا تجارت چمدانی مالیات و عوارض گمرکی دارد؟

خیر هیچ مالیاتی ندارد.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *