بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی- معرفی 4 گروه رشته تحصیلی

بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی

آیا می‌دانید که بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی کدام‌اند؟ دبی در سال‌های اخیر پیشرفت فوق‌العاده‌ای را در زمینه تحصیل کسب کرده است و دانشجویان زیادی به دنبال این هستند که به دبی مهاجرت کنند؛ اما مهاجرت تحصیلی در رشته‌هایی که بازار کار ندارند، انتخاب عاقلانه‌ای نیست.

این سؤال برای متقاضیان پیش می‌آید که چه رشته‌ای را برای مهاجرت به دبی انتخاب کنیم؟ رشته‌های پرطرفداری در دبی وجود دارد که بازار کار خوبی دارند؛ بنابراین در ادامه شما را با بهترین شغل برای مهاجرت به دبی آشنا می‌کنیم.

بهترین رشته‌های تحصیلی در دبی

مهم‌ترین سؤالی که ذهن متقاضیان ویزای دبی را به خود مشغول می‌کند، این است که رشته ‌های تحصیلی پرطرف‌دار در امارات کدام‌اند؟ امروزه دبی به یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرتی در جهان تبدیل شده است که اقتصادی پویا و فرصت‌های شغلی فراوان دارد.

مدارس و دانشگاه‌های دبی از اعتبار بالایی برخوردار هستند و با تحصیل در آن‌ها می‌توانید به اقامت امارات دست پیدا کنید. برای پاسخ به سؤال متقاضیان در ادامه به معرفی بهترین رشته ‌های تحصیلی در امارات می‌پردازیم.

رشته‌های مهندسی در دبی

درباره رشته مهندسی چه چیزی می‌دانید؟ رشته مهندسی در دبی متقاضی زیادی دارد و به عنوان بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی شناخته می‌شود. حال به نظر شما دلیل این افزایش داوطلبان رشته مهندسی چیست؟ رشته مهندسی در دبی بازار کار فوق‌العاده‌ای دارد و شما با تحصیل در این رشته بیکار نخواهید ماند.

اغلب نخبه‌ها و دانشجویان ممتاز علاقه دارند که در کشورهای خارجی به تحصیل خود ادامه دهند. کشور امارات نیز در لیست این دسته از افراد قرار دارد؛ زیرا امکانات ارزنده‌ای را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی در دوره کارشناسی رشته‌های مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی نفت، مهندسی الکترونیک، مهندسی کامپیوتر و مهندسی شیمی هستند.

مهندسی شیمی، مهندسی هوافضا، مهندسی مدیریت، امنیت سایبری و مهندسی رباتیک از جمله رشته‌هایی هستند که در دوره کارشناسی‌ارشد برگزار می‌شوند. امروزه دولت دبی از مهاجرت مهندس شیمی به امارات استقبال ویژه‌ای به عمل می‌آورد.

رشته‌های علوم کامپیوتر در دبی

آیا علاقه دارید که در رشته کامپیوتر تحصیل کنید؟ یکی دیگر از رشته‌هایی که بازار کار خوبی در دبی دارد، رشته علوم کامپیوتر است. شما با مهاجرت به دبی و تحصیل در این رشته می‌توانید مهارت‌های لازم برای کار در زمینه فناوری اطلاعات را کسب کنید.

کارشناسان ما به خوبی شما را در زمینه انتخاب بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی راهنمایی می‌کنند تا به‌سرعت وارد بازار کار شوید. متقاضیان تحصیل در رشته علوم کامپیوتر باید این موضوع را بدانند که می‌توانند در مقطع کارشناسی در رشته‌های فناوری اطلاعات و امنیت اطلاعات به تحصیل بپردازند.

اگر قصد ادامه تحصیل تا کارشناسی‌ارشد را دارید، رشته‌های مدیریت شبکه و رایانش ابری، امنیت سایبری و فناوری اطلاعات از جمله رشته‌هایی هستند که می‌توانید، انتخاب کنید.

رشته‌های تجارت و مدیریت در دبی

به نظر شما تحصیل در رشته مدیریت چه مزایایی دارد؟ کالج‌های مدیریت دبی در تراز با بهترین دانشگاه‌های جهان قرار می‌گیرند و بسیاری از اساتید آن بین‌المللی هستند. این رشته جزو بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی قرار می‌گیرد و به خوبی کمک می‌کند که توانایی مدیریت سازمان یا چندین مؤسسه را به دست آورید.

با تحصیل در این رشته می‌توانید به خوبی سرمایه گذاری در امارات را مدیریت کنید یا با راه‌اندازی برند خود به تجارت بپردازید. رشته‌های تبلیغات، مدیریت بازرگانی، تجارت بین‌الملل، بازاریابی، مدیریت امور مالی و روابط‌عمومی از دیگر رشته‌های مدیریت و تجارت هستند که در دانشگاه‌های امارات ارائه می‌شوند.

در سال‌های اخیر به رشته دیجیتال مارکتینگ توجه ویژه‌ای شده است. شما می‌توانید این رشته پرتقاضا را با اقامت دبی در بهترین دانشگاه‌های امارات، زیر نظر استادان تحصیل‌کرده آموزش ببینید. کارهای اقامت خود را به مؤسسه مهاجرتی افدل بسپارید تا در کمترین زمان ممکن به خواسته خود برسید.

رشته‌های پزشکی در دبی

قطعاً این موضوع را می‌دانید که رشته پزشکی در سراسر جهان متقاضی دارد و علاقه‌مندان زیادی وجود دارد که قصد دارند در رشته پزشکی تحصیل کنند. بهتر است که مهاجرت به امارات و انتخاب دانشگاه خود را با کمک مؤسسه باتجربه‌ای همچون افدل انجام دهید تا موانع کمتری سر راه شما قرار بگیرد.

بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی، رشته‌های داروسازی، دندانپزشکی، پرستاری، علوم تغذیه، گفتاردرمانی، روانشناسی و زیست‌شناسی هستند که بهتر است قبل از هرگونه اقدامی درمورد شرایط و ضوابط پذیرش دانشگاه‌ها تحقیق کنید.

هر دانشگاهی شرایط منحصربه‌فرد خود را دارد که شما باید باتوجه‌به هدف و شرایط خود انتخاب کنید. افدل به خوبی شرایط شما را مدیریت می‌کند و اعتمادبه‌نفس کاملی را برای ادامه تحصیل در امارات به شما می‌دهد.

بهترین دانشگاه‌های دبی برای تحصیل

آیا متقاضی مهاجرت به کشور امارات برای تحصیل هستید؟ بدیهی است که دوست دارید در برترین دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزشی امارات به تحصیل بپردازید. بهترین رشته ‌های تحصیلی در دبی در دانشگاه‌های معروف آن تدریس می‌شوند.

چند مورد از دانشگاه‌های معروف دبی را می‌شناسید؟ برای اینکه شناخت بهتری درباره دانشگاه‌ها و بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی کسب کنید، می‌توانید همین‌الان با مؤسسه مهاجرتی افدل تماس بگیرید و از مشاوره‌های ما نهایت بهره را ببرید.

دانشگاه زاید دبی

یکی از بهترین دانشگاه‌های دبی، دانشگاه زاید است که در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد. اگر علاقه دارید که در این دانشگاه تحصیل کنید، می‌توانید در نزدیکی‌های این دانشگاه اقدام به خرید ملک در دبی کنید. افدل گروپ خدمات گسترده‌ای را در زمینه خرید ملک به مهاجران ارائه می‌دهد.

این دانشگاه جزو سه دانشگاه دولتی دبی قرار می‌گیرد که برنامه‌های متفاوتی را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد ارائه می‌دهد. بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی نیز در این دانشگاه تدریس می‌شود. یکی از امتیازهای مثبت دانشگاه زاید، اعطای کمک مالی و بورسیه به دانشجویان است.

دانشگاه هریوت وات دبی

دانشگاه هریوت وات یکی از موفق‌ترین کالج‌های خارجی در دبی است که مدارک انگلیسی معتبری را به دانشجویان خود ارائه می‌دهد. شما در این دانشگاه با امکانات فوق‌العاده روبه‌رو هستید و می‌توانید به بهترین شغل در دبی برای ایرانیان برسید. دانشگاه هریوت هر ساله بیش از ۵۰ دوره را به دانشجویان خود ارائه می‌دهد.

دانشگاه میدلسکس دبی

دانشگاه میدلسکس در سال ۲۰۰۵ در دبی تأسیس شد. شعبه اصلی دانشگاه میدلسکس دبی در لندن است. تعداد دانشجویان این دانشگاه به ۳۰۰۰ تن می‌رسد. بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی در این دانشگاه ارائه می‌شوند.

تحقق رویای مهاجرت به امارات را به افدل گروپ بسپارید!

بدیهی است که متقاضیان مهاجرت به امارات به دنبال مؤسسه مهاجرتی کاربلد باشند تا مسیر مهاجرتی خود را با یک همراه متخصص طی کنند. افدل گروپ همان همراه کاربلدی است که اغلب متقاضیان به دنبال آن هستند. افدل بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه سرمایه گذاری در دبی دارد.

کارشناسان افدل بلافاصله بعد از اخذ اقامت، برای افتتاح حساب بانکی در دبی اقدام می‌کنند تا در معاملات مالی و انتقال وجه دچار مشکل نشوید. مشاوران افدل بااطلاع از جدیدترین شرایط مهاجرت و ثبت شرکت در دبی، بهترین راهکارها را به شما ارائه می‌دهند و خدمات آن‌ها شبانه‌روزی است.

سخن پایانی

اگر شما در هنگام مهاجرت تحصیلی، بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی را انتخاب کنید؛ به‌سرعت بعد از اتمام کار وارد بازار کار می‌شوید و به درآمدزایی می‌رسید. در این مقاله درباره رشته‌هایی که در دبی متقاضی زیادی دارد و دانشگاه‌های معتبر آن صحبت کردیم که امیدواریم برای شما مفید واقع شود.

سؤالات متداول

۱.‌ آیا امکان اشتغال در دبی بدون مدرک تحصیلی وجود دارد؟

بله بسیاری از مشاغل دبی نیاز به مدرک تحصیلی ندارند.

۲. ثبت شرکت در دبی چه مزایایی دارد؟

اخذ اقامت، افتتاح حساب بانکی و استفاده رایگان از خدمات درمانی

۳. بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی کدام‌اند؟

رشته مهندسی عمران، رشته پزشکی و رشته کامپیوتر

 

سایر مقالات:

بهترین شغل برای مهاجرت به دبی + میانگین دستمزدها در 2024
استفاده از هوش مصنوعی در دبی-4 مورد از مهم‌ترین کاربردآن
اخذ اقامت با ثبت شرکت در دبی – بررسی شرایط و هزینه‌های 2024

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *