شرایط جدید ثبت شرکت در دبی بدون کفیل در سال 2024

ثبت شرکت در دبی بدون کفیل

ثبت شرکت در دبی بدون کفیل یک فرصت بزرگ برای کسب‌وکارهای جدید کارآفرینان است که به دنبال تجارت و فعالیت در یکی از پررونق‌ترین بازارهای خاورمیانه هستند.

اما این اقدام ممکن است به نظر یک چالش بزرگ برای بسیاری از افراد بیاید؛ بنابراین همراه ما باشید تا در ادامه به بررسی روش‌ها و قوانین ثبت شرکت در دبی بدون کفیل بپردازیم.

شرایط ثبت شرکت در دبی بدون کفیل برای ایرانیان

 آیا می‌دانستید که تأسیس و ثبت شرکت در دبی به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های سرمایه‌گذاری تجاری تبدیل شده است؟ سرمایه‌گذاران این فرصت را دارند که به طور فعال با جامعه‌ای چندفرهنگی در ارتباط باشند و به بازارهای متنوع دبی دسترسی پیدا کنند.

 با تغییرات اخیر در قوانین شرکت‌های تجاری و شیوه‌های سرمایه‌گذاری در دبی، روند تأسیس شرکت‌های اصلی دچار تحولات مهمی شده و مراحل آن نسبت به قبل ساده‌تر شده‌اند.

با راهنمایی‌های کارشناسان ما در افدل گروپ برای تأسیس یک شرکت اصلی در دبی، دیگر نیازی به حمایت یک اسپانسر محلی ندارید که این امر موجب افزایش تمایل افراد برای تأسیس شرکت در این شهر زیبا و امکان خرید ملک در دبی شده است.

هرچند شرکت‌های اصلی اکنون قادر به داشتن مالکیت خارجی کامل در برخی از دسته‌های تجاری مانند تجارت و صنعت هستند؛ اما همچنان بخش‌های استراتژیکی مانند انرژی، بانکداری، نفت و گاز، امنیت، دفاع و فعالیت‌های نظامی وجود دارند که مالکیت ۱۰۰ درصدی خارجیان را نمی‌پذیرند.

 یکی از مهم‌ترین مراحل ثبت شرکت در دبی بدون کفیل برای ایرانیان، کسب مجوزهای ضروری است. وزارت توسعه اقتصادی دبی مسئولیت صدور مجوزهای شرکت‌های محلی را بر عهده دارد.

 پس از دریافت مجوزهای لازم، انتخاب یک نام تجاری مناسب برای شرکت ضروری است. در نهایت، پس از تأسیس شرکت باید برای شرکت خود در امارات حساب بانکی باز کنید.

انواع ثبت شرکت در دبی بدون کفیل

باید توجه داشته باشید که برای ثبت شرکت در دبی بدون کفیل، انواع مختلفی از شرکت‌ها وجود دارد؛ اما ممکن است هر نوع شرکت نیاز به مدارک و مراحل خاصی داشته باشد.

 برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و مشاوره حقوقی شما می‌توانید با مشاوران متخصص ما در این زمینه تماس بگیرید و از راهنمایی‌ها آنها بهره ببرید. برخی از انواع ثبت شرکت در دبی بدون کفیل شامل موارد زیر می‌شوند.

شرکت به ‌صورت مسئولیت محدود

افرادی که علاقه‌مند به تأسیس شرکت و مهاجرت به امارات هستند، مجاز به انجام معاملات تجاری داخلی و بین‌المللی و همچنین فعالیت‌های تولیدی هستند.

بااین‌حال لازم است که دست‌کم ۵۱٪ از سهام به نام یک فرد اماراتی ثبت شود یا اینکه شرکت تنها به‌منظور پشتیبانی مالی تحت مدیریت یک شهروند اماراتی فعالیت کند. همچنین، شرکت باید حداقل دارای دو سهام‌دار باشد.

شرکت مشاوره تخصصی حقوقی و مدنی

اشخاصی که در زمینه‌هایی نظیر مشاوره بین‌المللی، حقوق، حسابرسی، مشاوره مالی و اقتصادی یا پزشکی فعالیت دارند، می‌توانند شرکتی را با تمرکز بر ارائه مشاوره و خدمات متخصصانه تأسیس نمایند.

 آنها همچنین مجاز به داشتن کلیه مالکیت شرکت هستند به شرطی که مستندات کافی برای اثبات تخصص خود، مانند سوابق کاری مرتبط و مدارک تحصیلی معتبر ارائه دهند. در صورت عدم ارائه این مدارک، شرکت به‌عنوان یک مؤسسه تجاری شناخته شده و امکان دارد که نتوانند تمام سهام را به نام خود ثبت کنند.

علاوه بر این، یکی از راهنمایی‌های ما این است که برای ثبت شرکت در دبی بدون کفیل در اداره توسعه اقتصادی امارات (DED) باید یک نماینده خدمات محلی استخدام کنید که با پرداخت دستمزد سالانه و امضای قرارداد رسمی، ارتباطات لازم را با مقامات دولتی برای شما برقرار سازد.

ثبت شرکت از طریق نمایندگی شرکت‌های خارجی

سرمایه‌گذارانی که دفتر مرکزی‌شان در خارج از مرزهای امارات قرار دارد، مجاز به ثبت شعبه‌ای رسمی در امارات هستند؛ بنابراین آنها می‌توانند برای نماینده‌شان اقامت امارات را بگیرند.

البته برای تأیید وضعیت قانونی نمایندگی شرکت خارجی، لازم است افراد اسناد و مدارکی که نشان‌دهنده سودآوری شرکت در امارات و همچنین داشتن گردش مالی مناسب است را ارائه دهند.

ثبت شرکت جنرال تریدینگ

مجوز جنرال تریدینگ، اجازه‌نامه‌ای برای انجام دادوستد عمومی در دبی و سایر نقاط امارات است. این مجوز که به‌صورت قانونی صادر می‌شود شما را قادر می‌سازد تا در امارات به فعالیت‌های تجاری مشخصی بپردازید و در صورت نداشتن آن، ممکن است با عواقب قانونی روبرو شوید.

 این مجوز همچنین به اعتبار و شناخت شرکت شما در بازار کمک می‌کند. مجوز تجارت عمومی در امارات به شما این امکان را می‌دهد که انواع مختلف کالاها را بدون توجه به ارتباط آن‌ها با یکدیگر، تحت یک مجوز واحد وارد، صادر یا بازرگانی کنید.

این مجوز بر خلاف مجوزهای تخصصی، اجازه می‌دهد تا در زمینه‌ای گسترده از کالاها فعالیت داشته باشید، به جز موارد ممنوعه مانند روغن، تنباکو و محصولاتی که با استانداردهای بهداشتی و ایمنی سازگار نیستند.

در نتیجه شما می‌توانید در زمینه‌های متنوعی مانند مبلمان، مواد غذایی، لوازم الکترونیکی و وسایل، حیوانات خانگی و… فعالیت کنید.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در دبی بدون کفیل

در فرایند ثبت شرکت در دبی بدون کفیل تهیه و تدارک مستندات موردنیاز برای اخذ اقامت دبی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. هرگونه کمبود یا خطا در این مستندات می‌تواند مانع از ثبت شرکت شما و مهاجرت به دبی شود.

مجموعه مستندات لازم برای اقامت و ویزای دبی از طریق ثبت شرکت عبارت‌اند از:

  • فرم درخواست برای رزرو نام تجاری و دریافت تأییدیه مجوز کسب‌وکار
  • یک طرح کسب‌وکار منسجم و جامع
  • کپی از گواهینامه ثبت شرکت، مجوز کسب‌وکار موجود (درصورتی‌که قبلاً شرکتی داشته‌اید)
  • گزارش‌های مالی حسابرسی شده و تصمیمات هیئت‌مدیره
  • اسناد مربوط به سهام‌داران شرکت
  • کپی رنگی پاسپورت سهام‌داران و مدیران تعیین شده برای شرکت جدید
  • نمونه امضا سهام‌داران و مدیران تعیین شده
  • توضیحات کامل در مورد نوع فعالیت‌های تجاری که شرکت قصد انجام آن را دارد.
  • NOC از طرف اسپانسر محلی
  • فرم کد شناسایی ثبت (RIC) برای مدیران
  • ارائه حداقل سه نام پیشنهادی برای شرکت
  • کپی صفحه مهر ورود یا ویزا
  • کپی پاسپورت
  • عکس‌های با اندازه پاسپورت

پس از دریافت تأییدیه اولیه، مرحله بعدی شامل پرداخت هزینه لایسنس برای ثبت شرکت در دبی بدون کفیل  است که بسته به نوع فعالیت تجاری و مجوز موردنظر متفاوت خواهد بود.

هزینه ثبت شرکت در دبی بدون کفیل

یکی از جنبه‌های حیاتی در راه‌اندازی کسب‌وکار، آگاهی از هزینه‌های مرتبط با ثبت شرکت در دبی بدون کفیل است. عدم شناخت دقیق این هزینه‌ها در کشور مقصد می‌تواند منجر به افزایش ناخواسته آن‌ها شده و برنامه‌ریزی‌های مالی را دچار اختلال کند.

توصیه می‌کنیم که قبل از اقدام برای ثبت شرکت با مشاوران حقوقی متخصص ما در زمینه سرمایه‌گذاری در امارات و ثبت شرکت در کشورهای عربی تماس گرفته و از هزینه‌های به‌روز مطلع شوید.

هزینه‌های تأسیس شرکت در امارات متناسب با نوع فعالیت تجاری متغیر است؛ اما تمامی هزینه‌ها به‌صورت شفاف اعلام می‌گردد و هیچ هزینه مخفی یا غیرمنتظره‌ای وجود ندارد. این هزینه‌ها شامل ترجمه و بررسی مدارک، دریافت مجوزهای تجاری، پردازش ویزا و هزینه‌های مربوط به اداره مهاجرت می‌شود.

برای ثبت شرکت نوع LLC هزینه اجاره دفتر و ویزا تقریباً به ۳۵۰۰۰ درهم است. درحالی‌که هزینه ثبت شرکت مشاوره‌ای با سهام‌داری کامل مالک، حدود ۴۵۰۰۰ درهم تخمین زده می‌شود.

نوع هزینه میزان هزینه (درهم)
هزینه ثبت شرکت ۹۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰
هزینه مجوز ۱۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰
هزینه دفتر ۱۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰
سرمایه سهام ۵۰۰۰۰

مهاجرت آسان و راحت را از افدل گروپ بخواهید!

افدل گروپ یک شرکت مشاوره حقوقی و معتبر در زمینه مهاجرت و اقامت است که باهدف کمک به افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند، خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد.

درصورتی‌که با مشکلات مهاجرتی، اخذ ویزا، پاسپورت دومینیکا، ثبت شرکت و اقامت روبه‌رو هستید، می‌توانید با متخصصان ما تماس بگیرید و با کمک و راهنمایی‌های مشاوران حقوقی ما بهترین انتخاب را برای خود و خانواده داشته باشید.

سخن پایانی

ثبت شرکت در دبی بدون نیاز به کفیل یک فرصت فوق‌العاده برای افرادی است که به دنبال ورود به یک بازار بین‌المللی پر رونق هستند. این اقدام نه تنها به شما امکان می‌دهد تا به‌عنوان یک کارآفرین خلاق و موفق در دبی فعالیت کنید؛ بلکه امکان رشد و دستیابی به فرصت‌های بیشتر را فراهم می‌آورد.

سؤالات متداول

۱ . هزینه اجاره دفتر و ویزای دبی برای شرکت LLC چقدر است؟

 تقریباً ۳۵۰۰۰ درهم

۲ . منظور از ثبت شرکت در دبی به‌صورت مسئولیت محدود چیست؟

۵۱٪ از سهام به نام یک فرد اماراتی ثبت شود و شرکت باید حداقل دارای دو سهام‌دار باشد.

۳ . هزینه ثبت شرکت مشاوره‌ای در دبی چقدر است؟

 حدود ۴۵۰۰۰ درهم

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *