چه شرکتی در دبی ثبت کنیم؟ معرفی 7 نوع شرکت برای ثبت در دبی

 چه شرکتی در دبی ثبت کنیم؟

احتمالاً با سرمایه‌ای که دارید، این سؤال ذهن شما را درگیر کرده است که چه شرکتی در دبی ثبت کنیم؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که یک سرمایه‌گذار حرفه‌ای و کاربلد، قبل از انجام هر کاری با جزئیات آن آشنا می‌شود و شرایط را تحلیل می‌کند.

آیا شما هم به دنبال این هستید که به یک سرمایه‌گذار باهوش تبدیل شوید؟ پس این مطالب را از دست ندهید که قرار است به چراغ‌راهنمای شما در طول مسیر تبدیل شود و بدانید که چه شرکتی در دبی ثبت کنیم؟

انواع شرکت در دبی

آیا به دنبال ثبت شرکت در دبی هستید؛ اما نمی‌دانید که کدام نوع شرکت برای شما بهتر است؟ در کشور امارات انواع مختلفی از شرکت‌ها وجود دارد که شما می‌توانید با کمک کارشناسان ما در افدل گروپ اطلاعات جامعی درباره آن‌ها کسب کنید. در ادامه چند مورد از این شرکت‌ها را معرفی می‌کنیم.

شرکت سهامی عام در دبی

آیا تابه‌حال چیزی درباره شرکت‌های سهامی عام شنیده‌اید؟ در راهنمای ثبت شرکت در دبی امارات، یکی از انواع شرکت‌ها، شرکت سهامی عام است که بیشترین تعداد سهام‌داران را می‌پذیرد. این شرکت سهامی باید حداقل ۱۰ سهام‌دار یا مؤسس داشته باشد که اجازه فعالیت آن‌ها صادر شود.

به نظر شما برای تأسیس این شرکت به چقدر سرمایه نیاز است؟ برای تأسیس شرکت سهامی عام به حداقل ۱۰ میلیون درهم؛ یعنی ۲۷۵ هزار دلار نیاز دارید. ۵۵ درصد از این مبلغ باید به عنوان سهام در اختیار عموم مردم قرار بگیرد و ۲۵ درصد آن هنگام خرید اشتراک هزینه می‌شود.

تعداد مدیرانی که هیئت‌مدیره این شرکت را تشکیل می‌دهند، حداقل ۳ نفر و حداکثر ۱۲ نفر است. شما می‌توانید برای برطرف‌کردن سؤال چه شرکتی در دبی ثبت کنیم، با افدل تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

شرکت سهامی خاص در دبی

با توضیحاتی که درباره شرکت سهامی عام داده شد، احتمالاً پیش‌زمینه‌ای از شرکت سهامی خاص به دست آوردید. سهام شما با سرمایه گذاری در دبی و تأسیس این شرکت به عموم مردم ارائه نمی‌شود و حداقل سه سهام‌دار دارید.

اگر به دنبال اخذ اقامت فوری با ثبت شرکت در دبی هستید، افدل گروپ بهترین گزینه است؛ زیرا کارشناسان حرفه‌ای این مجموعه با جدیدترین قانون‌های دبی آشنایی دارند و می‌توانند به خوبی شما را راهنمایی کنند.

شرکت مشارکت عمومی در دبی

آیا به دنبال اقامت امارات هستید و می‌خواهید برای این کار در دبی شرکت ثبت کنید؟ شرکت مشارکت عمومی یکی دیگر از شرکت‌هایی است که فقط افراد اماراتی مجاز به تأسیس آن هستند. مسئولیت سود و زیان در این شرکت به عهده دو یا چند شریکی است که با یکدیگر شرکت را راه‌اندازی کرده‌اند.

شرکت مشارکت محدود در دبی

اگر به دنبال این هستید که چه شرکتی در دبی ثبت کنیم که به‌اندازه سهم خود در بدهی‌های شرکت مسئول باشید، شرکت مشارکت محدود گزینه خوبی است. ثبت این شرکت ویژگی‌هایی دارد که نام شما در حین ثبت قید نمی‌شود و مسئولیتی در مدیریت نخواهید داشت.

شرکت سرمایه گذاری مشترک در دبی

یکی دیگر از شرکت‌های دبی، در پاسخ به سؤال شما که چه شرکتی در دبی ثبت کنیم، شرکت با سرمایه گذاری مشترک است که به عنوان Consortium شناخته می‌شود. این شرکت‌ها به‌وسیله چند شخص حقیقی یا حقوقی راه‌اندازی می‌شوند و یکی از سرمایه‌گذاران باید حتماً تابعیت و اقامت دبی را داشته باشند.

شرکت مدنی در دبی

نوع خاصی از شرکت‌ها در دبی، شرکت‌های مدنی هستند که هدف آن‌ها پیشرفت پزشکان، مهندسان، حسابداران و غیره است. در واقع این شرکت‌ها در دبی به عنوان شرکت‌های حرفه‌ای شناخته می‌شوند. برای انتخاب اسم شرکت در دبی نیز می‌توانید با مشورت کارشناسان افدل تصمیم بگیرید.

شرکت منطقه آزاد در دبی

آیا می‌دانید که دبی چند منطقه آزاد دارد؟ تعداد مناطق آزاد این کشور به ۴۵ عدد می‌رسد و این اعداد نشان‌دهنده اهمیت این مناطق هستند. یکی از مزایای اصلی ثبت شرکت در منطقه اصلی دبی است این که مالکیت آن به طور کامل با کارآفرین خارجی خود است.

احتمالاً این سؤال برای شما پیش می‌آید که چه شرکتی در دبی ثبت کنیم، باید گفت که شما امکان ثبت دو نوع شرکت در منطقه آزاد دبی دارید. یکی از شرکت‌ها با ۲ سهام‌دار اداره می‌شوند و شرکت بعدی تنها می‌تواند با یک سهام‌دار به فعالیت خود به عنوان شرکت فردی ادامه دهد.

مدارک موردنیاز برای ثبت شرکت در دبی

آیا اطلاعی درباره مدارک لازم برای ثبت شرکت در دبی دارید؟ یکی از مهم‌ترین مراحل ثبت شرکت در دبی، جمع‌آوری مدارک موردنیاز است که روند اخذ ویزا و راه‌اندازی شرکت شما را تسریع می‌بخشد. شما می‌توانید مدارک خود را به مجموعه مهاجرتی افدل تحویل دهید و دیگر نگران انجام سایر کارها نباشید.

شما بعد از پاسخ به سؤال چه شرکتی در دبی ثبت کنیم، نیاز به ویزای سرمایه گذاری در امارات دارید که کارشناسان ما در این بخش بیش از ۱۰۰۰ پرونده موفق دارند. مدارک موردنیاز شامل موارد زیر هستند:

  • کارت ملی متقاضی
  • اصل و کپی پاسپورت
  • اجاره‌نامه شرکت
  • اصل شناسنامه
  • کپی ویزای توریستی
  • کپی اساسنامه شرکت
  • کپی لایسنس شرکت

شرایط ثبت شرکت در دبی

اگر به دنبال فرصت تجاری و کسب‌وکار باشید، این سؤال برای شما پیش می‌آید که چگونه در دبی شرکت ثبت کنیم؟ ثبت شرکت در کشور امارات شرایط خاصی دارد و رعایت این شرایط باعث می‌شود که فعالیت خود را بدون هیچ مانعی شروع کنید.

شرط اول درباره سن متقاضی است. شما در هنگام مهاجرت به دبی و ثبت شرکت باید حداقل ۱۸ و حداکثر ۶۰ سال سن داشته باشید. تمکن مالی در این موضوع یکی دیگر از مهم‌ترین شرایط است. شما باید توانایی مالی خود را از طریق فیش بانکی به دولت امارات ثابت کنید.

در سال‌های گذشته برای ثبت شرکت نیاز به کفیل امارات بسیار ضروری بود؛ اما خوشبختانه امروزه این قانون تغییر پیدا کرده است و دیگر برای چه شرکتی در دبی ثبت کنیم، نیازی به کفیل ندارید.

هزینه ثبت شرکت در دبی

همیشه بحث هزینه یکی از مهم‌ترین مباحث در شروع کسب‌وکار است و اطلاع از آن باعث می‌شود که بهتر تصمیم بگیرید. برای اطلاع از هزینه ثبت شرکت در دبی با افدل گروپ ارتباط برقرار کنید تا مشاوران ما صفر تا صد هزینه‌ها را برای شما شرح دهند.

البته این هزینه به نوع شرکتی که در دبی ثبت می‌کنید، بستگی دارد و شما می‌توانید این هزینه‌ها را از طریق وام‌های بانکی پرداخت کنید. یکی از امتیازهای مثبت ثبت شرکت در امارات این است که با ویزای دبی هزینه‌ها بدون هیچ نوسانی محاسبه می‌شوند. این هزینه تقریباً ۳۶۰۰۰ درهم است.

ثبت شرکت در دبی را به افدل گروپ بسپارید!

آیا قصد مهاجرت دارید و کشور موردنظر خود را انتخاب کرده‌اید؟ مهاجرت به امارات انتخاب شماست که شما می‌توانید با مؤسسه افدل گروپ کارهای اخذ ویزا و مهاجرت خود را انجام دهید. این مجموعه بزرگ منجر به صدور بیش از ۵۰۰۰ ویزای امارات شده است.

در زمینه خرید ملک در دبی و چه شرکتی در دبی ثبت کنیم، می‌توانید از مشاوره رایگان مؤسسه ما بهره ببرید که در پرونده خود بیش از ۵۲۰۰ مشاوره رایگان دارد. اگر قصد افتتاح حساب بانکی در دبی دارید، با افدل تماس بگیرید تا شرایط را به طور کامل برای شما توضیح دهند.

و در آخر

احتمالاً این سؤال را داشتید که چه شرکتی در دبی ثبت کنیم؛ اما هیچ‌کس به طور کامل این موضوع را برای شما توضیح نداده است. ما در این مقاله به طور کامل دغدغه شما را برطرف کرده‌ایم؛ زیرا درباره انواع شرکت‌ها و مراحل ثبت شرکت در دبی توضیح دادیم.

سؤالات متداول

۱.‌ چند درصد از مبلغ سهام شرکت سهامی عام در اختیار مردم قرار می‌گیرد؟

۵۵ درصد

۲. هزینه ثبت شرکت در دبی چقدر است؟

این هزینه به نوع شرکت بستگی دارد.

۳. شرکت سهامی خاص در دبی چند سهام‌دار دارد؟

حداقل ۳ سهام‌دار

۴. چه شرکتی در دبی ثبت کنیم؟

شرکت‌های سهامی عام و سهامی خاص، شرکت مدنی، شرکت سرمایه گذاری مشترک و…

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *