جدیدترین الزامات ثبت شرکت در استرالیا در سال 25-2024

جدیدترین شرایط و قوانین ثبت شرکت در استرالیا

اگر به فکر راه‌اندازی یا رشد کسب‌وکار خود هستید، ثبت شرکت در استرالیا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اگرچه ثبت شرکت در یک کشور دیگر می‌تواند مسیر سخت و پیچیده‌ای به نظر برسد؛ اما تجارت در قالب یک شرکت، مزایای زیادی نیز برای شما دارد.

اما قبل از اقدام به ثبت شرکت باید شرایط این روش مهاجرتی را به طور کامل بدانید. برای اطلاع از مزایا، جدیدترین شرایط و قوانین، مراحل و مهم‌ترین نکات درباره ثبت شرکت در استرالیا، این مقاله را از دست ندهید.

جدیدترین شرایط و قوانین ثبت شرکت در استرالیا

مزایای ثبت شرکت در استرالیا چیست؟

با توجه به گستردگی کسب‌وکارها، ثبت شرکت می‌تواند روش خوبی برای رشد تجارت شما باشد و باعث می‌شود که از رقبای خود پیشی بگیرید. در این بخش 5 مزیت ثبت شرکت و اینکه چگونه می‌تواند منجر به توسعه کسب‌وکار شما شود را بیان می‌کنیم.

1. مسئولیت شخصی خود را محدود خواهید کرد

به عنوان تاجر یا صاحب یک کسب‌وکار، از نظر قانونی مسئول تمام جنبه‌های تجارت خود از جمله بدهی‌‎ها و زیان‌ها هستید. علاوه بر این، در صورت فروش محصول معیوب یا خطا در هر بخش از تجارت، شخصاً مسئول خواهید بود.

مدیریت یک کسب‌وکار به این شیوه می‌تواند مخاطره‌آمیز باشد؛ زیرا به این معنی است که سرمایه شخصی شما نیز در خطر است. در مقابل، ثبت شرکت در استرالیا یک راه آسان برای محافظت از سرمایه شما در برابر اقدامات تجاری است.

2. بدهی مالیاتی خود را به حداقل می‌رسانید

بسته به میزان درآمدی که کسب‌وکار شما به دست می‌آورد، احتمالاً در ساختار شرکت مالیات کمتری پرداخت خواهید کرد. نرخ مالیات فعلی برای شرکت‌ها و مشاغل کوچک در استرالیا کمتر از بالاترین نرخ مالیات برای یک فرد است.

به عنوان یک تاجر انحصاری، شما به عنوان یک فرد مشمول مالیات هستید و سود کسب‌وکار شما بخشی از درآمد فردی شما محسوب می‌شود. علاوه بر این، شرکت شما مستحق کسری مالیات برای تبلیغات، آموزش، تعمیرات و نگهداری خواهد بود.

3. از درگیری با بنیانگذاران پیشگیری می‌کنید

ثبت شرکت در استرالیا از بروز اختلاف با بنیانگذار به شما کمک می‌کند. هنگامی که شرکت خود را ثبت می‌کنید، کنترل مالکان به تعداد سهام آنها بستگی دارد. مالکان درک روشنی از این موضوع خواهند داشت که سرمایه‌گذاری آنها در شرکت با هیچ قول شفاهی یا کتبی از قبل مشخص نمی‌شود.

در صورت بروز اختلاف، تخصیص سهم تعیین می‌کند که چه کسی بیشترین قدرت تصمیم‌گیری را دارد. به طور مشابه، شرکت‌ها می‌توانند به شما اجازه دهند که مالکیت و مدیریت کسب‌وکار را از هم جدا کنید. به عنوان مثال، ممکن است چندین سهام‌دار داشته باشید؛ اما مدیرانی را منصوب کنید که مالک شرکت نیستند.

این کار اجازه می‌دهد تا کسب‌وکار توسط متخصصان خبره‌ای اداره شود که بر ایجاد سود برای سهام‌داران متمرکز هستند.

4. مشروعیت و آگاهی از برند را افزایش می‌دهید

به بزرگ‌ترین برندهای امروزی در جهان فکر کنید؛ گوگل، نایک و فیس‌بوک! همه اینها شرکت‌های ثبت شده هستند. برای اینکه کسب‌وکار شما تا آنجا که می‌تواند موفق و گسترده باشد، ثبت شرکت در استرالیا ضروری است.

ثبت شرکت شما شهرت و درک کسب‌وکارتان را افزایش می‌دهد. شما همچنین به ASIC پاسخگو خواهید بود و تحت شماره شرکت استرالیایی (ACN) فعالیت می‌کنید.

تبدیل شدن به یک شرکت ثبت شده نیز برای هرگونه معاملات آتی با اشخاص ثالث مهم است؛ زیرا بسیاری از کسب‌وکارها تنها شرکت‌های ثبت شده را استخدام می‌کنند یا با آنها تعامل دارند. این بدان معناست که در قراردادهای تجاری شما، نام شرکت درج خواهد شد.

مزایای ثبت شرکت در استرالیا چیست؟

5. سرمایه قابل‌توجهی را جذب خواهید کرد

به عنوان یک شرکت، توانایی شما برای جذب سرمایه‌گذار و جمع‌آوری سرمایه برای کسب‌وکارتان آسان‌تر خواهد بود. ثبت شرکت در استرالیا به شما این امکان را می‌دهد که وام بگیرید؛ اما مهم‌تر از آن، فروش سهام و افزایش سرمایه است.

اگر ساختار تجاری دیگری دارید باید مالیات بر درآمد شخصی را بپردازید؛ حتی اگر آن سرمایه در تجارت شما باقی بماند. جمع‌آوری سرمایه برای توسعه و گسترش کسب‌وکار شما ضروری است. همچنین سرمایه‌گذاران در یک شرکت ثبت شده بیشتر سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ زیرا می‌دانند که یک ساختار رسمی و معتبر برای پذیرش سرمایه‌گذاری آنها وجود دارد.

انواع ثبت شرکت در استرالیا

انواع مختلفی از نهادهای تجاری در استرالیا وجود دارند که می‌توان در هنگام تصمیم به ثبت شرکت در این کشور انتخاب کرد؛ بنابراین لازم است تا درک درستی از انواع شرکت در استرالیا داشته باشید تا بتوانید شرکت مناسبی را برای ایجاد یا توسعه کسب‌وکارتان در استرالیا انتخاب کنید.

انواع ثبت شرکت در استرالیا

ثبت شرکت سهامی خاص در استرالیا

نزدیک‌ترین سیستم به سیستم یک شرکت با مسئولیت محدود، سهامی خاص است. این نوع شرکت محبوب‌ترین ساختار شرکتی در استرالیا است و یکی از مناسب‌ترین شرکت‌ها برای سرمایه‌گذاران خارجی محسوب می‌شود که می‌خواهند در این کشور تجارت کنند.

ثبت شرکت در استرالیا به صورت اختصاصی حداقل به یک مدیر مقیم نیاز دارد. اگر مقیم استرالیا نیستید، باید مدیری یا سازمانی را پیدا کنید که اداره شرکت شما را برعهده بگیرد. شرکت‌های Pty Ltd می‌توانند به طور کامل متعلق به سرمایه‌گذاران خارجی باشند.

ثبت شرکت عمومی در استرالیا (ASX)

شرکت‌های عمومی استرالیا معمولاً توسط تاجرانی تأسیس می‌شوند که می‌خواهند از تعداد بیشتری از سرمایه‌گذاران به جای شرکت‌های Pty Ltd سرمایه جذب کنند. تیم مدیریت این شرکت‌ها معمولاً مستقل از صاحبان کسب‌وکار است.

این نوع نهاد تجاری از همان رویه ادغام یک شرکت سهامی خاص پیروی می‌کند؛ اگرچه برای تأیید مالیات باید حداقل سه مدیر (از جمله دو مدیر مقیم استرالیا) همراه با یک منشی شرکت و یک افسر عمومی داشته باشید تا از نظر مالیاتی کارآمد باشید.

ثبت شرکت شراکتی در استرالیا

شراکت در استرالیا اغلب برای ارائه خدمات حسابداری و حقوقی به مشتریان استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید یک شراکت در استرالیا ایجاد کنید، باید حداقل یک شریک مقیم استرالیا داشته باشید. در حالی که یک شراکت مجبور نیست روی سودهایی که به دست می آورد مالیات بپردازد، هر یک از شرکای آن باید علاوه بر پرداخت مالیات شخصی، سهم خود از سود را نیز اعلام کنند.

ثبت شرکت Trust در استرالیا

یکی دیگر از ساختارهای تجاری رایج برای مشاغل کوچک جهت ثبت شرکت در استرالیا، Trust است. کسب‌وکارهای خانوادگی معمولاً از این ساختار استفاده می‌کنند. با این حال، شرکت‌های بزرگ‌تری که بیش از یک نفر کارمند دارند، تمایل دارند از شرکت تراست استفاده کنند.

تراست‌ها اشخاص حقوقی نیستند و به تنهایی مالیات دریافت نمی‌کنند؛ مشروط بر اینکه تمام درآمدهای تراست به ذینفعان آن داده شود.

ذینفعان مسئول مالیات خود بر سود می‌شوند. این شرکت‌ها با سند ایجاد می‌شوند و نیازی به ثبت در مراجع مربوطه ندارند؛ بنابراین می‌توان گفت که یکی از گزینه‌های بی‌دردسر برای تأسیس شرکت شما در کشور استارلیا هستند.

ثبت شعبه شرکت در استرالیا

برای ایجاد یک شعبه به عنوان بخشی از استراتژی توسعه، شرکت‌های خارجی می‌توانند از طریق ASIC (کمیسیون سرمایه‌گذاری و امنیت) و اداره مالیات استرالیا ثبت‌نام کنند. دفاتر شعب یک گزینه برای شرکت‌هایی هستند که می‌خواهند در استرالیا حضور و درآمد بالاتری داشته باشند.

شما برای ثبت شرکت در استرالیا به این شیوه باید یک نماینده در منطقه محلی تعیین کنید که اعلان‌ها را از طرف کسب‌وکار شما بپذیرد و سپس یک آدرس در داخل کشور ایجاد کند. دفاتر شعبه در استرالیا برای درآمدهای استرالیایی خود مالیات می‌گیرند و باید سالانه گزارش‌های مالی را به ASIC ارسال کنند.

ثبت شعبه شرکت در استرالیا

ثبت دفتر نمایندگی در استرالیا

یک دفتر نمایندگی در استرالیا تنها انجام فعالیت‌های غیرتجاری و محدود را مجاز می‌داند و گزینه محبوبی برای شرکت‌هایی است که به دنبال گسترش دامنه فعالیت بین‌المللی خود یا انجام تحقیقات و تحلیل قبل از ورود به بازار کار هستند.

ایجاد یک دفتر نمایندگی در استرالیا نسبتاً ساده و آسان است؛ اما ایجاد شعبه یا نوع دیگری از تجارت برای کاهش زمان مقرون‌به‌صرفه‌تر است. قبل از اقدام برای ثبت شرکت در استرالیا از کارشناسان بخواهید که ساختار مناسب را بر اساس شرایط شما پیشنهاد بدهند.

شرایط ثبت شرکت در استرالیا

برای واجد شرایط بودن معیارهای تأسیس شرکت در استرالیا، شرکت شما باید ساختار مناسبی داشته باشد و قبل از شروع فعالیت خود تمامی مراحل انجام کار را بشناسید. این گونه می‌توانید به موفقیت کسب‌وکار خود در استرالیا امیدوار باشید و با ریسک کمتری قدم بردارید.

جدیدترین شرایط ثبت شرکت در استرالیا عبارت‌اند از:

  • شرکت باید حداقل یک مدیر مقیم استرالیا داشته باشد.
  • شرکت باید یک منشی مقیم استرالیا داشته باشد.
  • شرکت باید یک دفتر ثبت شده در استرالیا داشته باشد.
  • شرک شما باید دارای یک نام منحصربه‌فرد باشد که قبلاً ثبت نشده و شباهت زیادی به نام شرکت موجود نداشته باشد.
  • شما باید از قوانین اضافی مندرج در قانون شرکت‌ها پیروی کنید.
  • توجه داشته باشید که شرکت باید در کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری استرالیا (ASIC) ثبت شود.
الزامات فرایند ثبت شرکت در استرالیا
تعداد سهام‌داران حداقل 1 نفر
مدیران خارجی حداقل 1 نفر
منشی شرکت الزامی
آدرس ثبت شده شرکت (مجازی یا فیزیکی) الزامی

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در استرالیا

مدارک مورد نیاز برای تأسیس یک شرکت استرالیایی بسته به نوع شرکت ثبت شده و ایالت یا منطقه‌ای که در آن ثبت می‌شود، متفاوت است. این مدارک باید به طور دقیق و کامل ارائه شوند تا هیچ مشکلی در زمان درخواست به وجود نیاید.

به طور کلی، مدارک لازم برای شروع یک کسب و کار در استرالیا شامل موارد زیر می‌شوند:

  • شماره شرکت استرالیایی (ACN)
  • مشخصات مدیران و منشی
  • آدرس دفتر ثبت شده
  • جزئیات اطلاعات سهام‌داران
  • هر گونه اسناد مرتبط دیگر مطابق با مقررات ایالتی

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در استرالیا

سؤالات متداول

  1. آیا ایرانیان می‌توانند مالک شرکت خود در استرالیا باشند؟

بله شرکت‌های سهامی خاص بهترین گزینه برای ثبت در استرالیا در این زمینه هستند.

  1. برای ثبت شرکت در استرالیا به چند مدیر نیاز است؟

حداقل یک مدیر

  1. چه نوع شرکتی برای کسب‌وکارهای خانوادگی مناسب است؟

شرکت‌ها تراست (Trust)

  1. مالیات استرالیا برای شرکت‌ها بیشتر است یا اشخاص حقیقی؟

مالیات بر درآمد در استرالیا برای شرکت‌ها کمتر از تاجران مستقل است.

  1. آیا برای ثبت شرکت استرالیایی به دفترکار نیاز داریم؟

بله آدرس شرکت خود را باید به صورت مجازی یا فیزیکی ثبت کنید.

مالیات‌های مختلف برای ثبت شرکت استرالیایی

زمانی که به ثبت شرکت در استرالیا فکر می‌کنید، چند نوع مالیات مختلف در مراحل انجام کار و فعالیت شما اعمال خواهند شد؛ پس بهتر است تا در رابطه با این مالیات اطلاعات کسب کنید. مالیات‌های اعمال شده در کشور استرالیا برای تأسیس شرکت شما در ادامه توضیح داده شده‌اند.

مالیات‌های مختلف برای ثبت شرکت استرالیایی

مالیات بر درآمد

همه نهادهای تجاری ملزم به پرداخت مالیات بر درآمد با نرخ مالیات شرکتی هستند که این نرخ در حال حاضر 30 درصد تعیین شده است؛ به استثنای سازمان‌های کوچک یا متوسط که مشمول نرخ مالیات کمتر از 25 درصد هستند.

لازم به ذکر است که شرکت‌هایی با حقوق و دستمزد بالاتر از یک آستانه مشخص (بسته به ایالت متفاوت است) ملزم به پرداخت مالیات بر حقوق و دستمزد خود هستند.

مالیات کالاها و خدمات (GST)

شرکت‌هایی که گردش مالی بیش از 75000 دلار دارند، ملزم به ثبت‌نام برای مالیات کالاها و خدمات هستند و هزینه فروش GST از آنها دریافت می‌شود. GST مالیاتی است که توسط دولت فدرال و با نرخ 10 درصد اعمال و درآمد حاصل از آن به دولت‌های ایالتی داده می‌شود.

مالیات بر مزایای جانبی (FBT)

ممکن است کارفرمایان در زمان ثبت شرکت در استرالیا ملزم به پرداخت FBT در مورد برخی از مزایای غیرنقدی که به کارگران داده می‌شوند مانند اتومبیل‌های شرکتی یا وام‌های کم‌‍بهره باشند. در حال حاضر مالیات بر مزایای جانبی در استرالیا 47 درصد است.

مالیات بر عایدی سرمایه (CGT)

ممکن است شرکت‌های فعال در کشور استرالیا ملزم به پرداخت مالیات CGT در قبال هرگونه سود سرمایه‌ای حاصل از فروش دارایی خود باشند. برای درک تعهدات مالیاتی خاص شرکت خود، مشورت با یک متخصص مالیاتی مهم است تا از جزئیات دقیق مالیات بر عایدی سرمایه و سایر مالیات‌ها مطلع شوید.

هزینه ثبت شرکت در استرالیا

هزینه ثبت شرکت در کشور استرالیا بسته به نوع شرکت و خدمات مورد استفاده برای ثبت آن می‌تواند متفاوت باشد. کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) برای ثبت شرکت شما، هزینه‌ای دریافت می‌کند که در حال حاضر برای درخواست آنلاین 487 دلار و برای درخواست حضوری 582 دلار است.

علاوه بر این، ممکن است برای ثبت شرکت در استرالیا، هزینه‌های دیگری مانند: هزینه‌های قانونی برای تهیه پیش‌نویس قانون اساسی یا هزینه‌های جستجوی نام شرکت در صورت استفاده از یک سرویس حرفه‌ای برای ثبت شرکت وجود داشته باشند؛ بنابراین خدمات دریافتی شما بر هزینه تمام‌شده تأثیر می‌گذارند.

هزینه ثبت شرکت در استرالیا

مراحل ثبت شرکت در استرالیا

بعد از اینکه با مزایا، شرایط، مدارک و هزینه تأسیس شرکت خود در استرالیا آشنا شدید، لازم است تا روند درخواست تا زمانی که شروع به فعالیت می‌کنید را بدانید. این گونه می‌توانید درصد موفقیت خود را بالا ببرید و لازم نیست نگرانی بابت انجام این فرایند داشته باشید. مراحل ثبت شرکت در استرالیا را در ادامه توضیح داده‌ایم.

1. نام شرکت را انتخاب کنید

زمانی که شرکتی را ثبت می‌کنید، باید یک نام منحصربه‌فرد برای آن انتخاب کنید. شما می‌توانید نامی جدید برای شرکت تازه تأسیس خود انتخاب کنید یا از نامی که قبلاً با کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری استرالیا (ASIC) رزرو کرده‌اید، استفاده کنید.

برای استفاده از کلمات خاص در نام شرکت خود به دریافت تأییدیه خاص نیاز خواهید داشت. بررسی کنید که آیا نام شرکت پیشنهادی شما در جستجوی ASIC موجود است یا خیر.

اگر در زمان ثبت شرکت در استرالیا تصمیم به استفاده از نام قبلی شرکت دارید، باید وضعیت حقوقی شرکت را نیز مشخص کنید. شما تنها می‌توانید نام شرکتی را انتخاب کنید که قبلاً برای هیچ شرکت دیگری ثبت نشده یا به عنوان نام تجاری استفاده نشده باشد.

2. مدیر و منشی شرکت را تعیین کنید

حداقل یک مدیر و یک منشی (شرکت سهامی خاص) یا دو مدیر (شرکت سهامی عام) را تعیین کنید. همچنین لازم است تا مسئولیت‌های مدیران و کارکنان دیگر را درک و در همان مراحل اولیه تأسیس شرکت مشخص کنید.

هر شرکت مدیرانی دارد که سازمان را مدیریت می‌کنند. مدیران موظف به رعایت قانون شرکت‌ها هستند و این مسئولیت‌ها و تعهدات ممکن است با مسئولیت‌های شما به عنوان یک تاجر انحصاری متفاوت باشند؛ بنابراین مهم است که تعهدات قانونی خود را به عنوان مدیر شرکت درک کنید.

برای جزئیات بیشتر در مورد شرکت و قوانین موجود به وب‌سایت ASIC مراجعه کرده یا از یک مؤسسه ثبت شرکت در استرالیا کمک بگیرید.

3. فرم ثبت را ارسال و هزینه‌ها را پرداخت کنید

فرم ارزیابی مهاجرت و فرم‌های مربوط به ثبت شرکت را ارسال کنید و هزینه‌های مورد نیاز را به کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری استرالیا بپردازید. هنگام ثبت‌نام از طریق خدمات ثبت کسب‌وکار می‌توانید این هزینه‌ها را با کارت‌های اعتباری و مسترکارت پرداخت کنید.

4. شماره کسب‌وکارتان را دریافت کنید

اگر مدیر یک شرکت خارجی ثبت شده یا شرکت بومی و جزیره‌نشین تنگه تورس هستید، باید برای شماره شناسایی مدیر (شناسه مدیر) درخواست دهید. در این مرحله باید یک شماره تجاری استرالیایی (ABN) بگیرید و در صورت لزوم برای مالیات کالا و خدمات ثبت‌نام کنید.

5. در سیستم مالیاتی ثبت‌نام کنید

در صورت لزوم باید برای مالیات‌هایی مانند: مالیات پرداختی و مالیات بر مزایای جانبی ثبت‌نام کنید. برای طی کردن این مرحله از ثبت شرکت در استرالیا لازم است تا با مشاوران متخصص در این زمینه مشورت کنید.

مراحل ثبت شرکت در استرالیا

6. یک دفتر ثبت شده راه‌اندازی کنید

در نهایت، یک دفتر ثبت شده و یک آدرس پستی برای شرکت خود ایجاد کنید. تکمیل آنلاین درخواست شرکت حدود 15 دقیقه طول می‌کشد. اگر با استفاده از خدمات ثبت‌نام تجاری ثبت‌نام کرده‌ و تمام مدارک مورد نیاز را ارائه داده‌اید و هزینه را نیز پرداخت کرده‌اید، باید ظرف 2 روز کاری تأییدیه را دریافت کنید.

7. یک حساب بانکی افتتاح کنید

وقتی کسب‌وکاری را در استرالیا راه‌اندازی می‌کنید، به یک حساب بانکی نیاز پیدا خواهید کرد. این مرحله شامل ثبت ASIC است که برای همه شرکت‌های ایرانی در استرالیا اجباری است. پس از انجام این مراحل، نام کسب‌وکار خود را در ASIC ثبت و یک نام دامنه برای وب‌سایت خود انتخاب کنید.

داشتن یک حساب بانکی محلی نه تنها به شما کمک می‌کند تا امور مالی خود را به طور مؤثرتری مدیریت کنید؛ بلکه برای دریافت مجوزهای کسب‍‌وکار شما نیز ضروری است.

دریافت مشاوره ثبت شرکت در استرالیا با افدل

آیا تا به حال شنیده‌اید که برخی از مؤسسات مهاجرتی، دریافت اقامت استرالیا با ۵۰۰۰۰ دلار را تبلیغ می‌کنند؟ اما این جملات تا چه اندازه درست هستند؟ برای اینکه از قوانین جدید مهاجرتی مطلع شده و اطلاعات صحیحی از شرایط اخذ انواع ویزای استرالیا به دست آورید، باید یک مشاور باتجربه را در کنار خود داشته باشید.

افدل گروپ با کارشناسان مجرب و سابقه درخشان خود توانسته تا محبوبیت زیادی را در سال‌های اخیر به دست آورد. با دریافت مشاوره‌های این مجموعه قادر خواهید بود تا اطلاعات مربوط به ویزای سرمایه گذاری استرالیا، ویزای جاب آفر استرالیا و انواع دیگر ویزاها را به راحتی کسب کنید.

همچنین اگر به دنبال مهاجرت به همراه خوانواده خود هستید، شرایط اخذ ویزای والدین استرالیا، ویزای ازدواج استرالیا و ویزای آخرین فرد بازمانده استرالیا نیز می‌تواند به شما کمک کند تا نوع مناسب ویزا را بر اساس شرایط خود و خانواده‌تان انتخاب کنید.

ویزای گلوبال تلنت استرالیا و ویزای اسکیل ورکر استرالیا هم انواع ویزای کاری این کشور هستند که با توجه به شرایطتان می‌توانید یکی از آن‌ها را برای مهاجرت خود انتخاب کنید؛ اما قبل از هر کاری مشاوره تخصصی می‌تواند راه را برای شما هموارتر کند و دید جامع‌تری نسبت به زندگی در استرالیا در اختیار شما قرار دهد.

سخن آخر

ثبت شرکت در استرالیا برای ایجاد یا توسعه کسب‌وکارها به برنامه‌ریزی دقیق و اجرای بهترین شیوه‌ها برای اطمینان از موفقیت این روش مهاجرتی نیاز دارد. برنامه‌ریزی جریان نقدینگی برای بقای هر کسب‌وکاری بسیار مهم است و آشنایی با قانون و رعایت مقررات به همان اندازه مهم است.

در این مقاله به بررسی مزایا، شرایط، مراحل، هزینه و تمامی نکات مربوط به ثبت کشور در کشور استرالیا پرداختیم. با این اطلاعات می‌توانید یک برنامه‌ریزی مناسب برای اجرای ایده‌های خود داشته باشید و دریافت مشاوره هم می‌تواند در این راه به شما کمک کند.

سؤالات متداول

  1. بهترین روش برای توسعه برند در استرالیا چیست؟

ثبت شرکت

  1. مالیات بر درآمد شرکت‌ها در استرالیا چقدر است؟

برای کسب‌وکارهای کوچک کمتر از 25% و برای بقیه شرکت‌ها 30%

  1. مالیات GST استرالیا به چه شرکت‌هایی تعلق می‌گیرد؟

شرکت‌های با درآمد بیش از 75 هزار دلار​

  1. هزینه درخواست ثبت شرکت در استرالیا چقدر است؟

برای درخواست آنلاین 487 دلار و برای درخواست حضوری 582 دلار

  1. چقدر طول می‌کشد تا درخواست ثبت شرکت استرالیایی تأیید شود؟

اگر از خدمات ثبت‌نام استفاده، تمام مدارک مورد نیاز را ارائه داده و هزینه را پرداخت کنید، 2 روز کاری تأییدیه را دریافت خواهید کرد.

 

سایر خدمات:

شرایط اخذاقامت استرالیا-مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا2023
شرایط ویزای اسکیل ورکر استرالیا + معرفی 10 نوع ویزای اسکیل ورکر برای
آشنایی با 7 مورد از انواع ویزای استرالیا برای ایرانیان
هزینه‌ های زندگی در استرالیا و بررسی شرایط زندگی در 6 شهر آن
ویزای گلوبال تلنت استرالیا – جدیدترین شرایط اخذ ویزای 858
ویزای ازدواج استرالیا- 5 نوع ویزای ازدواج + شرایط و مدت آن
راهنمای اخذ ویزای آخرین فرد بازمانده استرالیا ساب کلاس 115 و 835
3 نوع ویزای والدین استرالیا برای ایرانیان +هزینه و مراحل اخذ
خرید ملک در استرالیا +شرایط و هزینه- 4شهر اقتصادی در استرالیا
سفر با 5 نوع ویزای توریستی استرالیا را با افدل گروپ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *