شرایط اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه‌ +معرفی 3منطقه ایده‌آل


شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه‌

اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه‌ یکی از روش‌های محبوب برای افرادی است که به دنبال اقامت دائم یا موقت در این شهر فوق‌العاده هستند. خرید  ملک در دبی نه تنها به شما امکان می‌دهد تا به‌عنوان یک مالک مسکن در این شهر زیبا حضور پیدا کنید، بلکه امکان حق اقامت دبی  برای شما و خانواده‌تان را نیز به همراه دارد.

این روند به شما امکان می‌دهد تا به‌عنوان یک ساکن دائم یا موقت در دبی زندگی کرده و از تمامی مزایا و امکانات بهره‌مند شوید. در مقاله زیر همراه ما باشید تا به بررسی اقامت دبی از طریق خرید ملک، مراحل و فرایند خرید ملک و مواردی که برای اخذ اقامت امارات لازم است، بپردازیم.

چند شرط مهم برای اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه‌

برای اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه‌ شرایط مشخصی برای ملک و سرمایه‌گذاری شما لازم است و مستندات خاصی نیز باید به مراجع زیر ارائه شود. در اینجا به بررسی مختصری از ۹ شرط لازم برای اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه‌ می‌پردازیم:

  • ارزش خرید ملک شما باید دست‌کم ۱ میلیون درهم باشد که این مبلغ باید بیشتر از ارزش بازار فعلی باشد.
  • مهم است که بدانید در زمان تقاضای ویزا، ارزش خرید ثبت‌شده در سند مالکیت باید بیشتر از ارزش بازار فعلی ملک باشد.
  • درصورتی‌که مالکیت ملک به‌صورت مشترک (مثلاً بین زن و شوهر) باشد، ارزش کلی ملک باید بیش از ۱ میلیون درهم باشد.
  • تنها مالکان املاک مسکونی می‌توانند برای ویزای اقامتی اقدام کنند. شما میتوانید با سرمایه‌گذاری حداقل ۱ میلیون درهم و راهنمایی های ما در آپارتمان‌های مسکونی، هتل‌آپارتمان‌ها، ویلاها، خانه‌های شهری و ادارات شما واجد شرایط دریافت اقامت باشید.

بازار املاک و سرمایه‌گذاری در دبی بسیار متنوع است و شما می‌توانید در تمامی رده‌های قیمتی املاکی را خریداری و از میان ویلاهای مدرن دبی بر اساس نکات زیر انتخاب کنید:

  • ملک خریداری‌شده باید آماده بهره‌برداری باشد. سرمایه‌گذاری در املاک پیش‌فروش شده، شما را واجد شرایط دریافت اقامت نخواهد کرد.
  • درصورتی‌که ملک به‌صورت اقساطی خریداری شده باشد، تنها پس از پرداخت کامل اقساط می‌توانید برای اقامت اقدام نمایید. برای اطلاعات بیشتر در مورد اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه‌ شما می‌توانید از کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.
  • برای دریافت اقامت دبی با خرید ملک از طریق سرمایه‌گذاری باید ملک خریداری‌شده در مناطق آزاد قرار داشته باشد که این ملک اجازه خرید و نگهداری  را به مهاجران و افراد غیر تابع امارات می‌دهد.
  • اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه‌ تا زمانی که ملک را نفروخته‌اید، قابل‌تمدید خواهد بود.
  • فقط خرید املاک مسکونی برای دریافت ویزای دبی مجاز است و پروژه‌های تجاری مجاز نمی‌باشند.

نحوه اقامت دبی با خرید ملک

باید توجه داشته باشید که اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه‌ ممکن است بسته به  قوانین و مقررات مربوطه تغییر کند. برای اطلاعات دقیق‌تر و کسب مشاوره حقوقی، توصیه می‌کنیم با مشاوران ما در افدل گروپ تماس بگیرید.

همچنین بعد از نهایی کردن اقامت دبی با خرید ملک داماک می‌توانید برای دریافت اقامت در امارات اقدام کنید. برای دریافت اخذ اقامت در دبی باید مراحل زیر را رعایت کنید.

ارسال درخواست به دپارتمان زمین دبی

برای درخواست اقامت در دبی باید اطلاعات خانه خود را به دفتر دپارتمان زمین دبی بفرستید و مدارکی مانند اصل گذرنامه خود، اصل سند خانه خریداری شده، عکس متقاضیان در اندازه عکس پاسپورت  و پرینت صفحه وضعیت ویزا را ارسال کنید و بعد از آن یک مدرک اثباتی به زبان عربی دریافت خواهید کرد.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

ارائه نامه DLD   به ستاد پلیس دبی

پس از دریافت نامه DLD  باید به ستاد پلیس دبی مراجعه کرده و نامه حسن اخلاق (عدم سو پیشینه) را دریافت کنید. این نامه نشان می‌دهد که شما سوابق کیفری ندارید و واجد شرایط دریافت ویزای اقامت هستید. برای دریافت نامه حسن اخلاق، شما باید نامه DLD و کپی پاسپورت خود را به همراه داشته باشید.

هزینه تقریبی برای صدور نامه حسن اخلاق حدود ۲۲۰ درهم است و معمولاً طی دو روز کاری نامه صادر می‌شود. پس از دریافت نامه حسن اخلاق از ستاد پلیس دبی، می‌توانید به مراحل نهایی بروید.

تکمیل درخواست در دفتر DLD

در صورت داشتن هرگونه سؤال دیگر می‌توانید با ما تماس بگیرید و از کارشناسان باتجربه ما راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. برای تکمیل شرایط جدید اقامت دبی علاوه بر تمامی مدارک لازم در مرحله بالا شما باید مدارک زیر را نیز ارائه دهید:

  • یک کپی از صورت‌حساب DEWA
  • کپی پاسپورت متقاضی
  • گواهی ازدواج (درصورتی‌که ملک خریداری شده، سرمایه‌گذاری مشترک باشد)
  • گواهی از بانک رهن به DLD

بعد از ارائه مدارک اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه‌، ممکن است از شما بخواهند که وام مسکن و سند مالکیت خود را تأیید کنید. سپس باید مدارک ذکر شده را به مؤسسه ثبت املاک ارائه داده و حدود ۱۵۹۰ درهم پرداخت کنید.

زمانی که این مراحل را با کمک تیم ما انجام دادید و هزینه‌های مربوطه را پرداخت کرده‌اید، می‌توانید اقامت امارات خود را دریافت کنید. هزینه‌های مربوط به هر نوع ویزا ممکن است، متفاوت باشد و هزینه‌های تمدید معمولاً کمتر از هزینه‌های صدور است.

با راهنمایی و توضیحات ما، شما با شرایط و انواع ویزا برای دریافت اقامت امارات از طریق خرید ملک در دبی آشنا شدید. در ادامه به بحث مهم بهترین مناطق برای اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه‌ و هزینه اقامت دبی+کار می‌پردازیم تا با دید بازتری برای گرفتن اقامت امارات اقدام کنید.

بهترین مناطق برای اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه‌

قوانین مالکیت ملک در مناطق مختلف امارات متحده عربی ممکن است متفاوت باشد. برای دریافت ویزا و اقامت دبی با ثبت شرکت سرمایه‌گذاران باید ملکی در مناطق آزاد داشته باشند. در ادامه  ما به بررسی برخی از مناطق محبوب دبی برای خرید ملک و دریافت اقامت امارات می‌پردازیم.

خرید ملک در پالم جمیرا

پالم جمیرا یکی از مناطق منحصربه‌فرد دبی است. این  مجموعه بزرگ‌ترین جزیره دست‌ساز جهان است و پروژه‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد. ویلاهای وان پالم از جمله این پروژه‌ها هستند که به شما در دریافت ویزای اقامتی و سرمایه‌گذاری در امارات  کمک می‌کنند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

خرید ملک در دبی مارینا

دبی مارینا یکی از مناطق محبوب دبی است که ساکنان آن از زندگی در کنار آب به بهترین شکل لذت می‌برند. آپارتمان‌های مارینا گیت و داماک هایتس در دبی مارینا به شما در دریافت مهاجرت به دبی کمک می‌کنند.

خرید ملک در ورلد آیلند دبی

پروژه فلوتینگ رزیدنس ونیز یکی از پروژه‌های مورد انتظار برای متقاضیان است؛ به همین دلیل شما می‌توانید با مهاجرت به امارات و سرمایه‌گذاری در این پروژه از مزایای اقامت در دبی بهره‌مند شوید.

هزینه‌های زندگی در دبی

باتوجه‌به سبک زندگی لوکسی که در امارات وجود دارد، هزینه زندگی در این کشور بسیار بالا است. این هزینه‌ها شامل مواردی همچون خوراک، پوشاک، تحصیل، بیمه، حمل‌ونقل و تفریحات می‌شود.

میانگین هزینه زندگی در دبی برای یک نفر بدون درنظرگرفتن هزینه اجاره‌خانه حدود ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار در ماه است. باید توجه داشت که هزینه‌ها ممکن است بسته به نیازها و سبک زندگی شخص متفاوت باشد.

اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه‌ با افدل گروپ

افدل گروپ خدمات متنوعی در زمینه مهاجرت از جمله اقامت در کشورهایی مانند امارات، کانادا، پرتغال و استرالیا ارائه می‌دهد. شرکت ما خدماتی مانند خرید ملک، ثبت شرکت در دبی، ویزای خانواده و سرمایه‌گذاری را ارائه می‌دهد.

همچنین تیم ما در زمینه دریافت پاسپورت دومینیکا پیشتاز است و راهنمای دریافت اقامت دبی با خرید ملک را از ابتدای فرایند تا دریافت اقامت کشور مقصد ارائه می‌دهد؛ به همین دلیل شما می‌توانید با اطمینان بالا افدل را انتخاب کنید.

سخن پایانی

اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه‌ نه تنها یک فرصت برای دستیابی به یک ملک در این شهر زیباست؛ بلکه این عمل به شما امکان می‌دهد تا به‌عنوان یک ساکن دائم یا موقت در دبی زندگی کرده و از تمامی امکانات و فرصت‌های این شهر بهره‌مند شوید.

سؤالات متداول

۱. هزینه اجاره‌خانه در امارات چقدر است؟

حدود ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار در ماه

۲. چه مناطقی بهترین مکان برای اقامت در دبی هستند؟

 پالم جمیرا، مارینا و…

۳. بهترین شرکت مهاجرتی برای سفر به امارات کدام است؟

مؤسسه مهاجرتی افدل گروپ

سایر مقالات:

هزینه تحصیل در مدارس امارات چقدر است؟ هزینه‌های 2024
3 مزیت مهم مشاوره حقوقی برای شرکت ‌های دبی در کسب‌وکار شما!
مشاوره مالی برای شرکت های دبی+10 ایده جذاب برای شروع بیزینس!

 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *