بهترین شغل برای مهاجرت به دبی + میانگین دستمزدها در 2024


شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

بهترین شغل برای مهاجرت به دبی

آیا به دنبال انتخاب بهترین شغل برای مهاجرت به دبی هستید؟ دبی با برخورداری از فرصت‌های شغلی و اقتصادی فراوان یکی از مقصدهای محبوب برای مهاجرت و کارآفرینی است. این شهر با اقتصاد پویا، زیرساخت‌های عالی، مناطق امن و پر از امکانات، فرصت‌های شغلی گوناگون را برای مهاجران فراهم می‌کند.

در این مقاله ما به بررسی شغل‌های پردرآمد دبی باتوجه‌به توانایی‌ها، تخصص‌ها و علاقه‌های فردی خواهیم پرداخت و به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین شغل برای مهاجرت به دبی را بادقت و اطمینان انتخاب کنید.

لیست مشاغل مورد نیاز دبی

در دبی مشاغل متنوع و پردرآمدی وجود دارد که برای افراد با مهارت‌ها و تخصص‌های گوناگون، جذابیت بسیاری دارد. برخی از بهترین شغل برای مهاجرت به دبی شامل موارد زیر می‌شوند.

مهندسی در دبی

مهم نیست که در چه رشته‌ای مهندسی تحصیل‌کرده و در حال حاضر در چه حوزه‌ای مشغول به کار هستید در شهر دبی همواره نیاز به مهندسین متخصص وجود دارد؛ بنابراین باتوجه‌به رشته تحصیلی خود، می‌توانید به‌راحتی با کمک‌های ما کار و اقامت دبی پیدا کنید.

مهندسی یکی از بهترین شغل برای مهاجرت به دبی است؛ زیرا دبی یکی از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین شهرهای جهان است و برای توسعه خود در تمامی زمینه‌ها به نیروی کار ماهر و متخصص نیاز دارد.

مشاغل فنی و مهندسی به‌ویژه مهندسی برق، مهندسی الکترونیک، مهندسی عمران و مهندسی پروژه، از جمله بهترین شغل‌های موردنیاز در دبی هستند.

بااین‌حال، باید توجه داشت که زبان‌های رایج در دبی عربی و انگلیسی هستند و برای شروع کار و خرید ملک در دبی ضروری است که به این زبان‌ها تسلط داشته و مدارک زبان معتبری ارائه کنید. درآمد مهندسان در دبی بستگی به تخصص، مهارت و گرایش تحصیلی شما دارند.

خدمات پزشکی در دبی

دبی درحال‌توسعه خدمات پزشکی و درمانی است تا در این زمینه نیز در سطح جهانی شناخته شود؛ بنابراین اگر شما یک پزشک، پرستار، بهیار یا فردی با توانایی‌های درمانی و پزشکی خاصی هستید، مسئولین دبی قطعاً حامی حرفه شما خواهند بود و باید بدانید که این حرفه بهترین شغل برای خانم‌ها در دبی است.

همچنین پس از شیوع ویروس کرونا در سال ۲۰۱۹، درخواست‌های مربوط به شغل پرستاری و مهاجرت به امارات به طرز چشمگیری افزایش یافت. حتی در حال حاضر که بسیاری از افراد واکسینه شده‌اند و آمار کرونا به‌شدت کاهش‌یافته است،

شغل پرستاری همچنان یکی از بهترین شغل در دبی است که موردتوجه کارفرمایان اماراتی قرار گرفته است. اگر شما دارای تحصیلات پرستاری و تجربه کاری قوی در این زمینه هستید، می‌توانید با راهنمای‌های مشاوران ما از همین‌الان به داشتن اقامت امارات و زندگی در دبی فکر کنید.

فیلم‌برداری و عکاسی در دبی

باتوجه‌به حضور شرکت‌های بین‌المللی متعدد در شهر دبی، صنعت ساخت تیزر و تبلیغات در این شهر بسیار پررونق است. اگر تجربه کار خوبی در زمینه فیلم‌برداری به‌ویژه ساخت تیزر و تبلیغات دارید، می‌توانید با کمک کارشناسان ما در افدل گروپ در این شهر به دنبال فرصت‌های شغلی بگردید.

صنعت عکاسی نیز یکی از بهترین شغل برای مهاجرت به دبی است که به‌عنوان یک صنعت پرطرف‌دار شناخته می‌شود، البته با شرطی که عکس‌های شما حرفه‌ای باشند. متخصصان سرمایه‌گذاری در امارات برای عکس‌های با کیفیت و خلاقانه دستمزدهای بسیار بالا را در نظر می‌گیرند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

کارشناس شبکه‌های اجتماعی

یکی از بهترین شغل برای مهاجرت به دبی، متخصص شبکه‌های اجتماعی است. اگر دانش و استعداد لازم برای انجام این کار را دارید، می‌توانید با راهنمایی‌های تیم ما به‌عنوان یک متخصص سرمایه‌گذاری در دبی فعالیت کنید.

همچنین با استفاده از پاسپورت دومینیکا و راهنمایی ما می‌توانید به‌سرعت یک شرکت را بدون نیاز به داشتن دفتر کاری در دبی راه‌اندازی کنید.

دولت امارات متحده به شما اجازه می‌دهد تا بدون داشتن دفتر اداری و حتی در سال اول، مجوز خود را بگیرید. برای شروع این کسب‌وکار به‌صورت فردی شما باید امکان مهاجرت به دبی، توانایی فنی لازم را برای دریافت پروژه و به‌دست‌آوردن نتایج عالی را داشته باشید.

تأسیس سالن زیبایی در دبی

 سالن زیبایی یکی از بهترین شغل برای مهاجرت به دبی است؛ زیرا این کسب‌وکار می‌تواند با نیازمندی کمی به امکانات آغاز شود. سالن زیبایی یکی از بهترین تجارت در دبی است که شما می‌توانید به‌راحتی خدمه موردنیاز را استخدام کنید و مزیت مهم این کسب‌وکار این است که نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه زیاد و ویزای دبی ندارید.

اگرچه هزینه‌های روزانه آرایشگری نسبتاً بالا است؛ اما در مقایسه با هزینه‌های لوازم کار و شغل خیاطی در دبی درآمدی قابل‌توجه دارد. مزیت دیگر این حرفه علاوه بر درآمد بالا، محیط کار آرام و بدون خطرات و شرایط آب‌وهوایی نامطلوب است.

از معایب این حرفه می‌توان به افتتاح آرایشگاه پس از اتمام دوره آموزش آرایشگری اشاره کرد. هزینه‌های اولیه شامل اجاره مکان مناسب، لوازم آرایشی و بهداشتی و… نسبتاً بالا است؛ اما با رعایت مراحل صحیح و دقیق، آرایشگاه‌ها در دبی می‌توانند یکی از بهترین مشاغل ایرانی‌ها در دبی باشند.

فعالیت‌های گردشگری در دبی

دبی یکی از شهرهای جذاب و دیدنی در جهان است و همواره مقصد مهمی برای گردشگران محسوب می‌شود. انجام فعالیت‌های در حوزه گردشگری می‌تواند یکی از بهترین شغل برای مهاجرت به دبی باشد که منجر به درآمدهای بسیار بالا برای شما شود.

 برگزاری تورهای مسافرتی، ارائه تخفیف‌های ویژه، بازدید از مناطق دیدنی دبی از فعالیت‌هایی هستند که می‌توانید در این حوزه انجام دهید. همچنین پس از انتخاب بهترین شغل برای مهاجرت به دبی و بررسی موقعیت‌های مختلف برای مهاجرت، نیاز است برای دریافت ویزای کاری از طریق تیم ما اقدام کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

حقوق مشاغل در دبی

در انتخاب بهترین شغل برای مهاجرت به دبی لازم است تا تمامی عوامل مختلف مانند: امنیت شغلی، تعادل بین کار و زندگی و درآمد آن را بررسی کنید.

در دبی مفهوم حداقل حقوق یا درآمد وجود ندارد و میزان دستمزد در مشاغل مختلف بر اساس عواملی مانند سن، جنسیت، صلاحیت کاری، تجربه و ملیت فرد تعیین می‌شود. در جدول زیر شما می‌توانید حداقل حقوق در دبی را بررسی کنید.

وضعیت حقوق و درآمد در دبی دستمزد ماهیانه
حداقل میزان حقوق ۴۸۱۰ درهم
میانگین حقوق دریافتی ۲۱۵۰۰ درهم
بیشترین میزان حقوق ۹۹۰۰۰ درهم

لازم به ذکر است که وضعیت حقوق و درآمد شغل‌ های آزاد در دبی ممکن است بر اساس شرایط شغلی و اقتصادی در آینده تغییر کند و همچنین بستگی به نوع ویزای کاری و وضعیت قانونی شما دارد که ممکن است شما به بیمه‌های اجتماعی و مالیات‌های مختلفی نیز مشمول شوید.

افدل گروپ؛ معتبرترین مؤسسه مهاجرت به دبی

کارشناسان ما در مؤسسه مهاجرتی افدل گروپ خدمات متنوعی در زمینه مهاجرت به دبی، خرید ملک، ثبت شرکت در دبی، ویزای توریستی و مشاوره حقوقی را ارائه می‌دهند.

تیم ما با داشتن سابقه درخشان، تیمی مجرب و ارائه مشاوره‌های تخصصی در کنار متقاضیان از ابتدای فرایند مهاجرت تا دریافت اقامت کشور مقصد حضور دارد؛ بنابراین اگر به دنبال موفقیت و شادکامی در زندگی و شغل ایده‌آل در دبی هستید، افدل گروپ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما است.

سخن پایانی

بهترین شغل برای مهاجرت به دبی بستگی به تخصص‌ها، تجربیات و علاقه‌های شخصی شما دارد. با وجود فرصت‌های شغلی گسترده در دبی، شغلی که با توانایی‌ها و استعدادهای شما همخوانی داشته، می‌تواند بهترین انتخاب شغلی پایدار و موفق برای شما باشد.

توصیه ما این است که بادقت و توجه به تخصص‌ها و اهداف شغلی خود به دنبال شغلی بگردید که با پتانسیل رشد و توسعه حرفه‌ای شما همخوانی داشته باشد. همچنین قبل از تصمیم‌گیری، تحقیقات کافی انجام دهید و با کارشناس افدل گروپ مشورت کنید.

سؤالات متداول

۱. کدام حرفه بهترین شغل برای خانم‌ها در دبی است؟

حرفه خدمات پزشکی

۲. بهترین مؤسسه مهاجرت به دبی کدام است؟

افدل گروپ

۳. در هنگام انتخاب بهترین شغل به دبی به چه عواملی توجه کنیم؟

امنیت شغلی، تعادل بین کار و زندگی، امنیت شغلی، درآمد و…

سایر مقالات:

3 مزیت مهم مشاوره حقوقی برای شرکت ‌های دبی در کسب‌وکار شما!
مشاوره مالی برای شرکت های دبی+10 ایده جذاب برای شروع بیزینس!
شرایط اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه‌ +معرفی 3منطقه ایده‌آل

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *