استفاده از هوش مصنوعی در دبی-4 مورد از مهم‌ترین کاربردآن

استفاده از هوش مصنوعی در دبی

آیا می‌دانید که در سال ۲۰۲۴ بیشترین استفاده از هوش مصنوعی در دبی بوده است؟ امروزه صنعت هوش مصنوعی به یکی از پرچالش‌ترین صنعت‌های جهان تبدیل شده است که کشور امارات در آن پیشتازی می‌کند. شما با مهاجرت به امارات می‌توانید از خدمات هوش مصنوعی استفاده کنید.

این دانش ساخته بشر حدود ۳ میلیارد دلار در هزینه‌های امارات صرفه‌جویی کرده است و مزایای آن در ذهن نمی‌گنجد. اگر مطالعه زیادی درباره استفاده از ربات ‌ها در شهر دبی ندارید، همراه افدل باشید تا با جدیدترین هوش مصنوعی‌های جهان و تأثیر آن‌ها بر بخش‌های مختلف آشنا شوید.

انواع هوش مصنوعی در دبی

در سال‌های اخیر به گفته محققان، کشور امارات در استفاده از هوش مصنوعی پیشتازی می‌کند و به دنبال این است که به هوشمندترین شهر جهان تبدیل شود. این دانش محدود به یک بخش خاص نیست و ابعاد مختلفی را در برمی‌گیرد که شما در ادامه با جالب‌ترین آن‌ها آشنا می‌شوید.

تاکسی‌های پرنده در دبی

درباره تاکسی‌های پرنده دبی چه چیزی می‌دانید؟ پیشتازی امارات با هوش مصنوعی به بخش حمل‌ونقل نیز سرایت کرده و اقدام به طراحی و تولید تاکسی‌های پرنده کرده است. هوش مصنوعی دانشی است که به‌هیچ‌وجه متوقف نمی‌شود.

به‌زودی در کشور امارات از تاکسی‌های پرنده‌ای رونمایی می‌کنند که در مسیر فرودگاه‌ها و خیابان‌های عمومی به انتقال توریست‌ها و شهروندهای دبی بپردازند. این پرنده که با استفاده از هوش مصنوعی در دبی ساخته شده است، حدود ۲۴۱ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد. آیا می‌دانید که سازنده این هوش مصنوعی کدام کشور است؟

کشور چین اولین سازنده تاکسی‌های پرنده است که امارات از آن‌ها خریداری کرده است و در سال ۲۰۲۶ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند. شما می‌توانید با مهاجرت به دبی از نزدیک شاهد این تکنولوژی باشید و مؤسسه مهاجرتی افدل گروپ همراه شما در این مسیر است.

گذرگاه هوشمند عابر در دبی

دولت امارات در این روزهای اخیر خبر از راه‌اندازی گذرگاه عابر پیاده هوشمند داد که با استفاده از هوش مصنوعی در دبی ساخته شده است. این دستاورد، حاصل آزمایش‌های گسترده دو‌ساله و سرمایه گذاری در امارات است که برای شناسایی عابر پیاده، دوچرخه‌سوار و سایر شهروندان آسیب‌پذیر تولید شده است.

این فناوری با زیرساخت‌های جاده‌های امارات و تمامی شهرهای آن ادغام خواهد شد و به طرز قابل‌توجهی آمار حوادث و تصادف را کاهش می‌دهد. دبی هوشمند ترین شهر جهان است که با این کار موقعیت اقتصادی و توریستی خود را در منطقه تثبیت می‌کند.

ربات‌های انسان‌نما در دبی

شما می‌توانید با سرمایه گذاری در دبی به کمک کارشناسان افدل بخشی از پروژه بزرگ ربات‌های انسان‌نما در امارات شوید. این ربات‌ها طراحی شده‌اند که فعالیت انسان را به حداقل برسانند. استفاده از هوش مصنوعی در دبی به‌سرعت درحال‌توسعه است و در رشته‌های مختلف استفاده می‌شود.

دولت امارات به‌تازگی از ربات‌های پلیس رونمایی کرده است که شباهت بسیار زیادی به انسان دارند. این ربات‌های پلیس قابلیت تشخیص چهره، ضبط ویدئو و جریمه مجرم در سرعت‌های غیرمجاز دارد. این ربات‌ها علی‌رغم ترسی که ایجاد می‌کنند؛ کمک زیادی در برقراری امنیت و کاهش جرائم کرده‌اند.

هتل روزمونت در دبی

آیا در زندگی خود به دنبال تجربه‌های متفاوت هستید؟ شما با ویزای دبی می‌توانید این لحظات هیجان‌انگیز را در زندگی خود ثبت کنید. هتل روزمونت دبی یکی از فوق‌العاده‌ترین ساخته‌های بشر است که پیشنهاد می‌کنیم برای یک‌بار هم که شده در آن اتاق رزرو کنید.

اگر اطلاعی در زمینه سفر به دبی ندارید، با مؤسسه افدل تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن کارهای اخذ ویزا را برای شما انجام دهند و با مشورت خودتان در این هتل شگفت‌انگیز اتاق رزرو کنند. استفاده امارات از هوش مصنوعی در هتل روزمونت منجر به طراحی استخر شیشه‌ای معلق در زمین و هوا شده است.

تأثیر هوش مصنوعی در اقتصاد

آیا به دنبال این هستید که وارد اقتصاد دبی شوید و با استفاده از هوش مصنوعی در دبی پیشرفت کنید؟ لازمه این کار ثبت شرکت در دبی است که کارشناسان ما در افدل صفر تا صد مراحل را برای شما انجام می‌دهند. رشد اقتصاد دبی با هوش مصنوعی در سال ۲۰۳۰ به ۲۰ تریلیون دلار می‌رسد.

کارهای مهاجرت به دبی را به افدل گروپ بسپارید!

آیا تابه‌حال نام مؤسسه مهاجرتی افدل گروپ به گوشتان خورده است؟ مؤسسه ما بیش از ۱۰ سال سابقه کاری درخشان در حوزه اقامت امارات دارد که رؤیای شما را به حقیقت تبدیل می‌کند. کارشناسان ما در زمینه خرید ملک در دبی به بیش از ۳۰۰۰ مشتری مشاوره موفق داده‌اند.

اگر به افتتاح حساب بانکی در دبی نیاز دارید، می‌توانید با همکاران ما در افدل ارتباط برقرار کنید. شما تنها یک تماس تا رسیدن به اقامت دبی فاصله دارید؛ بنابراین دست بجنبانید که ضرر نخواهید کرد.

سخن پایانی

در سال‌های اخیر استفاده از هوش مصنوعی در دبی رشد بسیار خوبی داشته است؛ به‌طوری‌که اغلب کشورها شگفت‌زده شده‌اند. تأثیر این تکنولوژی بر جنبه‌های مختلفی گسترده شده است که در این مقاله به توضیح آن پرداختیم و انواع هوش مصنوعی دبی را معرفی کردیم.

سؤالات متداول

۱.‌ استفاده از هوش مصنوعی در دبی چه مزایایی دارد؟

کاهش خطای انسانی، قدرت تحلیل و تصمیم‌گیری و حذف ریسک

۲. چرا هوش مصنوعی ترسناک است؟

زیرا هوش مصنوعی به‌تمامی اطلاعات شخصی دسترسی دارد.

۳. کدام مراکز تفریحی دبی با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده‌اند؟

هتل روزمونت و موزه آینده

سایر مقالات:

مشاوره مالی برای شرکت های دبی+10 ایده جذاب برای شروع بیزینس!
شرایط اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه‌ +معرفی 3منطقه ایده‌آل
بهترین شغل برای مهاجرت به دبی + میانگین دستمزدها در 2024

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *