مشاوره مالی برای شرکت های دبی+10 ایده جذاب برای شروع بیزینس!


مشاوره مالی برای شرکت های دبی

درباره مشاوره مالی برای شرکت های دبی چه چیزی می‌دانید؟ اگر قصد مهاجرت به دبی و ثبت شرکت دارید، باید بدانید که چه قوانینی در امارات برای امور مالی شرکت‌ها وجود دارد. این عمل شما را به یک سرمایه‌گذار حرفه‌ای در دبی تبدیل می‌کند.

در این قسمت سؤالی برای سرمایه‌گذاران پیش می‌آید که از کجا با قوانین مالیاتی دبی آشنا شویم که در بازار شلوغ کسب‌وکار ضرر نکنیم؟ این مقاله مختص شماست تا شما را با صفر تا صد قوانین دبی آشنا کنیم و نگرانی‌های شما را درباره مشاوره مالی برای شرکت های دبی از بین ببریم؛ پس این مطالب را از دست ندهید.

قوانین مالیاتی در دبی

آیا برای آشنایی با قوانین مالیاتی دبی به دنبال مشاوره مالیاتی در دبی هستید؟ اهمیت مشورت با کارشناس و مشاوره در این حوزه بسیار حیاتی است و بدون آن لنگ خواهید ماند. به‌جرئت می‌توان گفت که مشاوره‌های افدل در زمینه قوانین مالیاتی یکی از بهترین مشاوره‌های حال حاضر در خاورمیانه است.

احتمالاً شما هم از این موضوع خبر دارید که امارات را به بهشت مالیاتی در جهان می‌شناسند و این موضوع باعث شده است که از سراسر جهان سرمایه‌گذاران مختلفی را جذب کند. نرخ پایین مالیات و معافیت‌های مالیاتی برای سرمایه‌گذاران همانند بهشت برین است.

به‌طورکلی قوانین مالیاتی پیچیده‌ای در دبی وجود دارد که با مشاوره مالی برای شرکت های دبی و تسهیلات ویژه‌ای که به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهند، این پیچیدگی برای مهاجران کم‌رنگ می‌شود. نرخ مالیات در دبی صفر است؛ اما استثنائاتی نیز وجود دارد که نرخ آن‌ها متغیر است.

دولت امارات در اغلب مواقع هوای کسب‌وکارهای کوچک را دارد و سودی که از درآمد خود در کشور به دست می‌آورند را با نرخ ۹ درصد مالیات محاسبه می‌کند. همیشه بحث مالیات شرکت‌های دبی جزو بحث‌های چالش‌برانگیز است که بعد از اول ژوئن سال ۲۰۲۳ تغییراتی در آن اعمال شد.

این تغییرات به این صورت است که کلیه شرکت‌های ثبت شده در دبی که سود خالص سالانة آن‌ها بیشتر از ۳۷۵ هزار درهم است، مشمول پرداخت مالیات ۹ درصدی می‌شوند. اظهارنامه مالیاتی مشاوره مالی برای شرکت های دبی باید به صورت مرتب در هر سال به اداره مالیات فدرال امارات ارسال شود.

کارشناسان افدل می‌توانند در زمینه تکمیل اظهارنامه مالیاتی به شما کمک کنند تا از وارد کردن اطلاعات غلط و پرداخت جریمه جلوگیری شود. با این اوصاف و قوانین جدید مالیاتی، همچنان دبی جزو بهترین مناطق برای سرمایه‌گذاران خارجی و کسب‌وکارهای متنوع است. در ادامه به صورت جزئی‌تر با این مسئله آشنا می‌شوید.

قوانین مالیات شرکت در مناطق آزاد تجاری

اگر قصد دارید که در مناطق آزاد تجاری دبی ثبت شرکت کنید، قبل از هر کاری با شماره مشاور مالی در امارات تماس بگیرید تا از تصمیم خود مطمئن شوید. کارشناسان ما در افدل نکات کلیدی سرمایه‌گذاری و مشاوره مالی برای شرکت های دبی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا به بیراهه نروید.

آیا می‌دانید که امارات چند منطقه آزاد تجاری دارد؟ در امارات بیش از ۴۰ منطقه آزاد وجود دارد که برای هر کدام قوانین مالیات و گمرک مخصوصی در نظر گرفته شده است. شما بعد از راه‌اندازی شرکت خود به مدت ۵۰ سال از پرداخت مالیات معاف هستید و نرخ صادرات و واردات برای شما صفر است.

احتمالاً در این باره چیزی نمی‌دانید که شرکت‌هایی که هم در منطقه آزاد امارات و هم در منطقه عادی این کشور فعالیت می‌کنند و شعبه دارند، مشمول این معافیت نمی‌شوند و باید مانند سایر شرکت‌ها و مشاوره مالی برای شرکت های دبی مالیات خود را پرداخت کنند.

قوانین مالیات کالاها و خدمات برای شرکت‌ها

مالیات بر ارزش‌افزوده و کالاهای غیرمستقیم یکی از منابع درآمدی دولت در اغلب کشورها است که از شهروندان دریافت می‌کنند. جزئیات این مالیات در دبی زیاد است. شرکت‌هایی که در زمینه واردات، نگهداری کالاهای غیرمستقیم یا تولید آن‌ها در کشور امارات فعالیت می‌کنند، مشمول پرداخت مالیات غیرمستقیم هستند.

این شرکت‌ها باید در سامانه FTA ثبت‌نام و اطلاعات خود را وارد کنند. در مواقعی که ارزش کالای وارداتی یک شرکت بیش از ۳۷۵ هزار درهم می‌شود، باید ۵ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده نیز پرداخت کند. مالیات بر ارزش‌افزوده در دبی از مصرف‌کننده نهایی دریافت می‌شود.

هزینه گمرک برای واردات کالا در دبی، ۵ درصد است. این میزان هزینه در واردات و مشاوره مالی برای شرکت های دبی در برخی از کالاها مانند تنباکو و سیگار تا ۱۰۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

قوانین مالیات شرکت‌های چندملیتی

درباره شرکت‌های چندملیتی چه چیزی می‌دانید؟ اگر اطلاعاتی درباره شرکت‌های چندملیتی ندارید، می‌توانید از مشاوره سرمایه‌گذاری در دبی کمک بگیرید و درباره نحوه راه‌اندازی و پرداخت مالیات آن‌ها اطلاعات کسب کنید.

شرکت‌های چندملیتی در دبی که در سال بیش از ۷۵۰ میلیون یورو سود کسب می‌کنند، مشمول مالیات ۱۵ درصدی هستند. طبق گفته مشاوره مالی برای شرکت های دبی، این نرخ مالیات در جهان بسیار کم است و مطابق حداقل نرخ توافقنامة جهانی در نظر گرفته شده است.

قوانین مالیات شرکت‌های معاف از پرداخت

به نظر شما کدام شرکت‌ها در دبی از پرداخت مالیات معاف هستند؟ طبق قانونی که در دبی رواج دارد، موسسههای خیریه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، سازمان‌های عام‌المنفعه، شرکت‌های دولتی و حوزه‌های استخراج نفت و گاز از پرداخت مالیات معاف هستند.

مشاوه مالی و حسابداری در دبی

در مشاوره مالی برای شرکت های دبی، آیتم حسابداری بسیار مهم محسوب می‌شود و آشنایی با نکات آن شما را چند قدم جلوتر می‌اندازد. سالانه افراد زیادی از نقاط مختلف جهان برای شغل حسابداری به امارات مهاجرت می‌کنند؛ زیرا این کشور نیاز زیادی به حسابدار حرفه‌ای دارد.

قطعاً شما هم به این موضوع واقف هستید که امور مالی چه در ارگان‌های کوچک چه در ارگان‌های بزرگ از اهمیت بالایی برخوردار است و خدمات حسابداری و مالی در امارات نیز شامل این قضیه هستند. یکی از عواملی که باعث رشد هر چه‌بهتر شرکت‌های دبی شد، استخدام حسابداران باسابقه است.

آیا می‌دانید که حقوق حسابدار در امارات چقدر است؟ امارات حقوق بالایی را برای کارمندان حسابداری در نظر گرفته است و این موضوع به طرز چشمگیری درصد مشاوره مالی برای شرکت های دبی و مهاجرت حسابداران را افزایش می‌دهد. البته سابقه کاری، میزان تحصیلات و مهارت فرد از عوامل تأثیرگذار بر حقوق هستند.

ساعت کاری کشور امارات برای حسابداران در روز ۸ ساعت است. افرادی که به دنبال افزایش حقوق هستند، می‌توانند از ساعت کاری بیشتری استفاده کنند. یکی از مزیت‌های مهم کار در دبی این است که هیچ مبلغی از حقوق بابت مالیات کسر نمی‌شود.

مهاجرت و قوانین حسابداری در دبی یک مسئله کاملاً تخصصی است؛ در همین راستا بهتر است شما روند مهاجرتی خود را با کارشناسان ما در افدل سپری کنید تا مانعی سر راه شما قرار نگیرد. چنانچه در مشاوره مالی برای شرکت های دبی نیاز به خدمات داشتید، افدل را از یاد نبرید.

مشاوره شروع بیزینس در دبی

آیا به دنبال مشاوره شروع بیزینس در دبی هستید؟ یک اقدام عاقلانه در راه‌اندازی کسب‌وکار این است که با افراد و مؤسسه‌هایی که در این صنف تجربه دارند، مشورت و همکاری کنید تا به تصمیم درست برسید.

افدل گروپ یکی از این مؤسسه‌ها است که ایده‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا باتوجه‌به علاقه و میزان بودجه خود تصمیم بگیرید. در ادامه چند ایده‌ای که در مشاوره مالی برای شرکت های دبی اجرایی شده و به نتیجه رسیده است را به شما معرفی می‌کنیم.

راه‌اندازی شرکت نظافتی در دبی

شما کارهای خدماتی منزل خود را به شرکت‌های نظافتی می‌سپارید یا خودتان انجام می‌دهید؟ امروزه از شرکت نظافتی در دبی استقبال خوبی می‌کنند و به عنوان شغل آزاد در دبی درآمد خوبی دارد. برخی از سرمایه‌گذاران علاقه دارند که در این صنف فعالیت کنند.

آیا می‌دانید که هزینه راه‌اندازی این شرکت در دبی چقدر می‌شود؟ همیشه در بحث هزینه عوامل مختلفی تأثیرگذار هستند. عامل اول در شرکت نظافتی، نوع شرکت است؛ یعنی شما باید در مشاوره مالی برای شرکت های دبی تعیین کنید که شرکتتان سهامی عام است یا سهامی خاص.

از موارد تأثیرگذار دیگر می‌توان به محل ثبت شرکت، متراژ شرکت، تعداد پرسنل، تجهیزات اولیه و وسایل نظافتی اشاره کرد. علاوه بر این هزینه‌های اولیه، هزینه‌های دیگری همچون مجوز ثبت شرکت، مجوز فعالیت از اداره کار و مجوز بهداشت و ایمنی وجود دارد که باید قبل از شروع فعالیت آن‌ها را پرداخت کنید.

اگر تجربه‌ای در زمینه ثبت شرکت ندارید، با کارشناسان افدل تماس بگیرید و روند کاری را به آن‌ها بسپارید. این کار باعث می‌شود که در صرف هزینه‌های اضافی صرفه‌جویی شود. در مجموع مشاوره مالی برای شرکت های دبی، هزینه این نوع شرکت از ۵۰ هزار تا ۲۰۰ هزار درهم است.

راه‌اندازی شرکت عمران در دبی

بعد از اینکه پروسه مشاوره مهاجرتی به دبی را در مؤسسه باتجربه افدل سپری کردید، نوبت به این مرحله می‌رسد که سرمایه خود را در مسیر راه‌اندازی چه شرکتی قرار دهید؟ امروزه رونق ساخت‌وساز در دبی شدت گرفته است و پروژه‌های عمرانی متعددی در مسیر تولید قرار می‌گیرد.

با این اوصاف، ثبت شرکت عمرانی گزینه خوبی در میان سایر شرکت‌ها به نظر می‌آید. فرصت مناسبی برای رشد کسب‌وکار شما وجود دارد؛ زیرا پروژه‌های تفریحی و آسمان‌خراش‌های دبی هیچ‌وقت متوقف نمی‌شوند. شما برای راه‌اندازی این شرکت به جواز تخریب، جواز ساخت‌وساز و پروانه پیمانکاری نیاز دارید.

راه‌اندازی شرکت گردشگری در دبی

برخی از افراد گمان می‌کنند که ثبت شرکت گردشگری دشوار است؛ اما روند آسانی دارد؛ ولی باید مراحل ضروری آن را به‌درستی طی کنید. برای این کار می‌توانید از مشاوره مالی برای شرکت های دبی و افدل کمک بگیرید؛ زیرا خدمات حرفه‌ای در زمینه ثبت انواع شرکت ارائه می‌دهد.

تعیین اینکه آژانس مسافرتی خود را در خود دبی راه‌اندازی می‌کنید یا در منطق آزاد بسیار مهم است. ایرانیان با ثبت شرکت در دبی به اقامت صددرصدی می‌رسند. شما برای اینکه بتوانید مجوز گردشگری خود را دریافت کنید، باید مبلغی را به حساب دپارتمان بازاریابی و گردشگری دبی واریز کنید.

در مشاوره مالی برای شرکت های دبی سابقه مدیر آژانس بسیار مهم است و باید حداقل ۵ سال سابقه کار داشته باشد. یکی دیگر از اقدامات ضروری در ثبت شرکت گردشگری، پوشش بیمه‌ای برای کلیه فعالیت‌های تجاری است.

راه‌اندازی شرکت حمل‌ونقل در دبی

دبی یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای خاورمیانه است که حمل‌ونقل در آن اهمیت زیادی دارد؛ بنابراین شما با راه‌اندازی این نوع شرکت به درآمد زیادی می‌رسید. در این سال‌های اخیر اقتصاد امارات از وابستگی به نفت فاصله گرفته است و در زمینه‌های دیگری با کمک مشاوره مالی برای شرکت های دبی سرمایه‌گذاری می‌کند.

شما می‌توانید سرمایه خود را در مسیر راه‌اندازی شرکت حمل‌ونقل قرار دهید. تنوع حمل‌ونقل در این کشور زیاد است و این به انتخاب شما بستگی دارد که شرکت حمل‌ونقل زمینی را انتخاب کنید یا هوایی. هر کدام از مشاوره مالی برای شرکت های دبی روش مخصوص به خود را دارد.

راه‌اندازی کافی‌شاپ در دبی

در مشاوره کسب‌وکار در امارات، راه‌اندازی کافی‌شاپ به افرادی که قصد سرمایه‌گذاری دارند، پیشنهاد می‌شود. قطعاً از تعداد توریست‌های دبی خبر دارید. رونق توریست و گردشگر در یک منطقه باعث می‌شود که مشاغل خدماتی همچون رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها به درآمد زیادی برسند.

ابتدا در این زمینه بهتر است که با مشاوران افدل ارتباط بگیرید تا درباره هزینه‌ها و مجوزهای موردنیاز اطلاعات جامعی داشته باشید. انتخاب موقعیت مکانی کافی‌شاپ تأثیر بسیار زیادی در فروش و درآمد شما دارد. البته بهتر است به این نکته نیز توجه کنید که هزینه اجاره در مناطق بالاشهر دبی هزینه بیشتری دارد.

برای راه‌اندازی کافی‌شاپ به ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون درهم نیاز دارید. تجهیزات کافی‌شاپ شامل قهوه‌ساز، یخچال، اسپرسوساز، مواد اولیه، تجهیزات آشپزخانه، میز و صندلی می‌شود. شما می‌توانید با مشاوره مالی برای شرکت های دبی تبلیغات گسترده‌ای را برای کافی‌شاپ خود انجام دهید.

راه‌اندازی شرکت مشاوره املاک در دبی

برخی از افراد در زمینه معامله و دلالی املاک استعداد زیادی دارند. دبی برای این دسته از افراد مجوزی در نظر گرفته است که از طریق آن در حوزه خریدوفروش املاک فعالیت کنند. سود سرشاری در راه‌اندازی شرکت مشاوره املاک وجود دارد و از طریق آن کمیسیون زیادی دریافت می‌کنید.

برای راه‌اندازی این شرکت می‌توانید از افدل کمک بگیرید تا کار شما را بر روی غلتک بیندازند. برای شروع این کار به ۳۰ هزار دلار نیاز دارید. میزان تجربه، حجم معاملات و مناطق معامله در درآمد شما تأثیر بسیاری دارند و شما می‌توانید با کسب تجربه این درآمد را تغییر دهید.

راه‌اندازی شرکت طراحی جواهرات در دبی

طبق نظرسنجی‌هایی که در مشاوره مالی برای شرکت های دبی انجام شد، شرکت طراحی جواهرات نیز درآمد بسیار زیادی دارد. اگر سرمایه هنگفتی دارید، افدل به شما پیشنهاد می‌دهد که در صنف طراحی طلا و نقره فعالیت خود را شروع کنید.

شما با راه‌اندازی این شغل می‌توانید با شرکت‌های بین‌المللی بزرگی همکاری کنید و اعتبار خود را افزایش دهید. با ثبت سفارش جواهراتی که طرح منحصربه‌فرد دارند، می‌توانید به درآمد بیشتری برسید. قبل از شروع کار می‌توانید در آکادمی‌های طلا تحصیل کنید تا به صورت اصولی فعالیت خود را ادامه دهید.

یکی دیگر از کارهایی که در مشاوره مالی برای شرکت های دبی منجر به رونق کسب‌وکار شما می‌شود، شرکت در مسابقات طراحی جواهر است. شما با طراحی ایده‌های ناب و شیک می‌توانید برند خود را در معرض نمایش قرار دهید.

راه‌اندازی شرکت صنایع‌دستی در دبی

یکی از کارهایی که ایرانیان ساکن دبی به آن علاقه دارند، راه‌اندازی کسب‌وکاری است که در آن به تولید و فروش صنایع‌دستی بپردازند. شما با سرمایه‌گذاری در این شغل به درآمد قابل‌توجهی دست پیدا می‌کنید. صنایع‌دستی در شهر توریستی دبی علاقه‌مندان زیادی دارد.

با مشورت کارشناسان افدل و مشاوره مالی برای شرکت های دبی می‌توانید در محیط مناسبی شرکت خود را راه‌اندازی کنید و با استخدام پرسنل ماهر و باتجربه به شروع فعالیت بپردازید. بازاریاب در این شغل تأثیر بسیار زیادی دارد و با کمک آن می‌توانید به فروش فوق‌العاده‌ای برسید.

مشاوره مالی برای شرکت های دبی با افدل گروپ

امروزه انتخاب مؤسسه مهاجرتی خوش‌سابقه که پرسنل کاربلد داشته باشد و در کل مسیر مهاجرت شما را راهنمایی کند، بسیار دشوار است. ما به شما افدل گروپ را معرفی می‌کنیم که بیش از ۱۰ سال سابقه در حوزه کارهای مهاجرتی دارد. تبدیل رؤیای شما به واقعیت و رسیدن به اقامت امارات هدف این مؤسسه است.

شاید برای شما هم پیش‌آمده که مقصد مهاجرت خود را انتخاب کرده باشید؛ اما در خرید ملک با مشکل مواجه شوید. مؤسسه افدل با تضمین صددرصدی برای شما خرید ملک در دبی انجام می‌دهد تا دیگر نگران اسکان خود نباشید.

بعد از مهاجرت به امارات می‌توانید با کمک کارشناسان افدل برای افتتاح حساب بانکی در دبی اقدام کنید. اگر به دنبال سرمایه گذاری در امارات هستید، ثبت شرکت در دبی بهترین راه است که می‌توانید صفر تا صد مراحل اخذ مجوز و راه‌اندازی شرکت را به مشاوره‌های مؤسسه بسپارید.

از دیگر خدمات افدل می‌توان به اخذ گواهی گود استندینگ برای پزشکان اشاره کرد که محدودیت‌های کار در دبی را از سر راه شما برمی‌دارد. آزمون پرومتریک و دیتا فلو نیز نمونه‌ای دیگر از گواهی‌های پزشکی است که کادر درمان به آن نیاز دارد.

در آخر

آیا از اهمیت مشاوره مالی برای ثبت شرکت اطلاع دارید؟ یکی از گام‌های مهم که به موفقیت شما کمک می‌کند، مشاوره مالی برای شرکت های دبی است که شما را با بایدونبایدهای قانون جدید دبی مطلع می‌کند. دبی در خاورمیانه به بهشت مالیاتی معروف است.

شما باید در این بهشت مالیاتی با قانون‌های مناطق مختلف آن آشنا شوید. در این مقاله سعی بر این داشتیم که به طور کامل قوانین مالیاتی، امور حسابداری و حقوق حسابدارها را برای شما شرح دهیم؛ همچنین ایده‌های متنوعی را برای شروع کسب‌وکار در دبی به شما معرفی کردیم.

سؤالات متداول

۱.‌ مالیات شرکت‌های دبی چند درصدی است؟

۹ درصد

۲. شرکت‌های چندملیتی مشمول چند درصد مالیات هستند؟

۱۵ درصد

۳. ساعت کار حسابدار در دبی چقدر است؟

۸ ساعت در روز

۴. چه شرکت‌هایی در دبی از پرداخت مالیات معاف هستند؟

موسسه های خیریه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌های دولتی

۵. راه‌اندازی شرکت در منطقه آزاد دبی چه مزایایی دارد؟

تا ۵۰ سال از پرداخت مالیات معاف هستند.

سایر مقالات:

صادرات برای شرکت های دبی+15موردکالای صادراتی ایران به امارات
هزینه تحصیل در مدارس امارات چقدر است؟ هزینه‌های 2024
3 مزیت مهم مشاوره حقوقی برای شرکت ‌های دبی در کسب‌وکار شما!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *