سرمایه گذاری استان های کانادا-معرفی 12 منطقه سودآور

سرمایه گذاری استان های کانادا

سرمایه گذاری استان های کانادا


راهنمای سرمایه گذاری استان های کانادا

اگر به دنبال امن‌ترین راه رسیدن به کانادا هستید، سرمایه گذاری استان های کانادا را انتخاب کنید. این روش یکی از راه‌های اخذ اقامت کانادا است که هیچ‌گونه محدودیتی ندارد؛ بلکه امتیازهای فراوانی نیز دارد که شما را از تصمیمتان پشیمان نمی‌کند.

آیا می‌دانید که از چه راهی باید برای سرمایه گذاری استانی کانادا اقدام کنید یا چرا از میان روش‌های متعددی که وجود دارد‌ این نوع را انتخاب می‌کنید؟ برای اینکه شما به پاسخ سؤالات خود برسید، قصد داریم درباره این موضوع مهم در این مقاله صحبت کنیم، پس ادامه مطالب را از دست ندهید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

چرا سرمایه گذاری استان های کانادا؟

در قدم اول شما باید به این سؤال فکر کنید که چرا کانادا را برای سرمایه گذاری انتخاب می‌کنید؟ در سال‌های اخیر دولت کانادا برنامه‌های تشویقی زیادی را برای جذب سرمایه گذاران خارجی و شرکت‌های بین‌المللی عملی کرد که نتیجه مثبتی را به دنبال داشت.

اقتصاد پایدار بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دلیل انتخاب این کشور برای سرمایه گذاری است. کانادا جزو کشورهای برجسته گروه G20 قرار می‌گیرد. سیستم سیاست‌های مهاجرتی و سیستم مالیات کانادا یکی از منحصربه‌فردترین سیستم‌های حال حاضر است که منجر به شروع کسب و کارهای زیادی شده است.

از سال ۲۰۰۷ بازار کانادا رشد فوق‌العاده‌ای داشته است. این موضوع باعث می‌شود که ارتباط بین فروشنده و خریدار تقویت شود و با یکدیگر به پیشرفت اقتصاد کانادا کمک کنند. این ارتباط به مدیریت بحران‌های مالی بازارهای جهانی کمک زیادی می‌کند. در ادامه مهم‌ترین مزایای سرمایه گذاری استان های کانادا را معرفی می‌کنیم.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

امنیت بالا

مهم‌ترین عنصر در انتخاب یک کشور برای سرمایه گذاری، امنیت آن است. طبق جدیدترین آمار، کشور کانادا جزو ۱۰ کشور برتر از لحاظ امنیت قرار دارد و طبق شاخص جهانی صلح جزو امن‌ترین کشورهای جهان معرفی شده است. با این آمار سرمایه گذاری استان های کانادا انتخاب عاقلانه‌ای به نظر می‌رسد.

آمار جرائم و جنایت‌ها در کانادا بسیار پایین است و شهروندان در محیط کاملاً مسالمت آمیزی با یکدیگر زندگی می‌کنند. کانادا جزو کشورهایی قرار می‌گیرد که نرخ مالکیت اسلحه در آن بسیار پایین است.

امکان اخذ اقامت دائم

اغلب مهاجران در تکاپوی این هستند که به اقامت دائم کشور مورد علاقه خود برسند. حال شما تصور کنید که با سرمایه گذاری استان های کانادا به اقامت دائم این کشور دست پیدا می‌کنید؛ چه چیزی بهتر از این؟ نه تنها خود متقاضی به اقامت دائم کانادا دست پیدا می‌کند؛ بلکه می‌تواند برای خانواده و فرزندان خود نیز اقدام کند.

پاسپورت کانادا یکی از معتبرترین پاسپورت‌های دنیا است که با داشتن آن می‌توانید به راحتی به اغلب کشورهای جهان سفر کنید. دنباله اقامت دائم کانادا برخورداری از بیمه درمانی، سیستم آموزشی پیشرفته، تحصیلات رایگان و استفاده از امکانات بهداشتی و خدماتی است.

امکان اخذ اقامت دائم
سرمایه گذاری استان های کانادا

حفظ ارزش سرمایه

یکی از پایدارترین کشورها در حفظ ارزش سرمایه‌های خود، کشور کانادا است که به دلیل سیستم بانکی قوی که دارد، بستر امنی را برای فعالیت در حوزه اقتصاد فراهم می‌کند. طبق آمار کانادا هر ساله کسری بودجه بسیار کمی در مقایسه با سایر کشورها دارد.

نرخ مالیات پایین

سرمایه گذاران ارتباط خوبی با پرداخت مالیات ندارند و اغلب به دنبال کشوری هستند که نرخ پایینی داشته باشد. اگر شما هم با پرداخت مالیات هنگفت مشکل دارید، سرمایه گذاری استان های کانادا را انتخاب کنید؛ زیرا نرخ مالیاتی بسیار پایینی دارند.

در واقع نرخ پایین مالیات به منزله حمایت از سرمایه گذاران است و باعث می‌شود که سریع‌تر وارد بازار رقابتی شوند. همچنین سود پرداختی کانادا به سهام‌داران خود در مقایسه با سایر کشورها بیشتر است. برای آشنایی بیشتر شما با داده‌های اقتصادی کانادا در سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ جدول زیر را آماده کرده‌ایم.

سال مد نظر ۲۰۱۸ ۲۰۱۹ ۲۰۲۰ ۲۰۲۱
نرخ تورم ۱.۸ درصد ۱.۶ درصد ۲.۲ درصد ۱ درصد
نرخ مالیات ۳۳ درصد ۳۳ درصد ۳۳ درصد ۳۳ درصد
نرخ بهره ۱.۲ درصد ۱.۶۷ درصد ۱.۶۷ درصد ۰.۲۵ درصد
نرخ تولید ناخالص داخلی ۱۷۲۱.۸۵ ۱۷۴۱.۵۸ ۱۶۴۴.۰۴ 1670

بهترین استان‌های کانادا برای سرمایه‌گذاری

در سرمایه گذاری استان های کانادا، انتخاب شما کدام استان است؟ شرایط و برنامه‌های استان‌های کانادا با یکدیگر متفاوت است؛ به همین دلیل شما باید پیش از هر اقدامی درباره این استان‌ها تحقیق کنید و هر استانی که با شرایط شما سازگاری داشت را مهر تأیید بزنید.

در ادامه پرطرف‌دارترین استان‌های کانادا و برنامه‌های آن‌ها را معرفی می‌کنیم تا بر اساس موقعیت خود بهترین سرمایه گذاری استان های کانادا را انجام دهید.

بهترین استان‌های کانادا برای سرمایه‌گذاری
سرمایه گذاری استان های کانادا

سرمایه‌گذاری در استان بریتیش کلمبیا

سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا یکی از روش‌های سرمایه گذاری پرطرف‌دار است. بریتیش کلمبیا یکی از پیشرفته‌ترین استان‌های کانادا است که هر ساله تعداد زیادی از مهاجران را به خود جذب می‌کند. این استان در سواحل غربی کانادا در میان کوه‌های راکی و اقیانوس آرام واقع شده است.

استان بریتیش کلمبیا در زمینه حمل و نقل، صنایع کشاورزی، معادن، جنگلداری و گردشگری به نیروی کار نیاز دارد و این نیاز، استان کلمبیای کانادا را به یکی از مقاصد مهم مهاجرتی تبدیل کرده است.

افراد کارآفرینی که به عنوان سرمایه گذار وارد خاک کانادا می‌شوند، جایگاه ویژه‌ای در دولت این کشور دارند و اقامت دائم به آن‌ها تعلق می‌گیرد. برنامه‌های استانی بریتیش کلمبیا از تنوع بالایی برخوردار هستند و این برنامه‌ها دانشجویان بین‌المللی، کارگران خارجی و کارآفرینان را مورد حمایت قرار می‌دهند.

یکی از برنامه‌های این استان، برنامه نامزد استانی (BC PNP) است که به برنامه مهاجرت اقتصادی شهرت دارد و توسط دولت کلمبیا اداره می‌شود. برای سرمایه گذاری استان های کانادا باید واجد شرایطی باشید که این شرایط شامل موارد زیر می‌شوند:

  • بازه سنی از ۲۵ تا ۶۵ سال
  • ارائه مدرک دانشگاهی
  • داشتن مدرک زبان CLB5
  • داشتن حداقل سابقه ۳ سال مدیریت
  • ایجاد شغل برای شهروندان بومی کانادا
  • حداقل دارایی حدود ۶۰۰ دلار به صورت سهام یا وجه نقد
سرمایه‌گذاری در استان بریتیش کلمبیا
سرمایه گذاری استان های کانادا

سرمایه‌گذاری در استان آلبرتا

یکی از جذاب‌ترین استان‌های کانادا که یک چهارم جمعیت کانادا را در خود جای می‌دهد، استان آلبرتا است. این استان از سمت غرب با کوه‌های راکی هم مرز است و به تولید محصولات کشاورزی شهرت دارد. در واقع این استان به منبع عظیم ذخایر نفت شناخته می‌شود و بهترین انتخاب در سرمایه گذاری استان های کانادا است.

صنعت کشاورزی در این استان پرطرف‌دار است و به افرادی که در زمینه احداث مزرعه فعالیت می‌کنند، پاداش‌های خوبی اهدا می‌شود. برای شروع سرمایه گذاری در آلبرتا به حداقل ۵۰۰ هزار دلار نیاز دارید. همچنین باید در زمینه کشاورزی مهارت خاصی داشته باشید و مدارک مربوط به آن را به مراکز استان آلبرتا ارائه دهید.

قبولی در مصاحبه یکی دیگر از قدم‌های مهم در سرمایه گذاری استان های کانادا است که حتماً برای آن برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. کالگری و ادمنتون از شهرهای معروف استان آلبرتا هستند که اغلب مهاجران را به خود جذب می‌کنند.

سرمایه‌گذاری در استان مانیتوبا

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید و علاقه دارید در استانی زندگی کنید که مردم آن به انگلیسی صحبت می‌کنند، استان مانیتوبا را انتخاب کنید. ۹۸ درصد مردم مانیتوبا به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. سرمایه گذاری در مانیتوبا شرایط مناسبی دارد؛ زیرا برنامه‌های کارآفرینی خوبی در جهت جذب مخاطب در نظر گرفته شده است.

مرکز استان مانیتوبا، شهر وینیپگ است که غالب جمعیت آن را جوانان تشکیل می‌دهند و این موضوع در سرمایه گذاری استان های کانادا یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود. مانیتوبا در مرکز کشور کانادا قرار دارد. با توجه به منابعی که در اختیار استان مانیتوبا قرار دارد، از لحاظ اقتصادی در رده خوبی قرار گرفته است.

کشاورزی نیمه جدا نشدنی اقتصاد استان مانیتوبا است. علاوه بر کشاورزی، صنعت گردشگری، نفت و جنگلداری نیز از دیگر حوزه‌های فعالیت اقتصادی مانیتوبا است. در سرمایه گذاری استان های کانادا، استان مانیتوبا بزرگ‌ترین تولید کننده دانه‌های آفتاب گردان است.

یکی دیگر از منابع اصلی اقتصاد این استان کاشت سیب زمینی است. سیب زمینی رستوران‌های بزرگی همچون مک دونالد و وندیز از زمین‌های استان مانیتوبا تأمین می‌شود. اغلب برنامه‌های سرمایه گذاری در این استان در کارآفرینی و کشاورزی خلاصه می‌شود.

سرمایه‌گذاری در استان مانیتوبا
سرمایه گذاری استان های کانادا

سرمایه‌گذاری در استان ساسکاچوان

در سرمایه گذاری استان های کانادا، ساسکاچوان پتانسیل بسیار قوی دارد و در سال ۲۰۲۰ حدود ۷۷ میلیارد از سهم تولید ناخالص ملی را به خود اختصاص داد. ساسکاچوان در منطقه دشت غربی کانادا واقع شده است که پوشش گیاهی وسیعی از دشت و چمن زار در آنجا وجود دارد.

سرمایه گذاری در ساسکاچوان شما در محیط بزرگی از شرکت‌های بین‌المللی قرار می‌دهد که باعث می‌شود حرفی برای گفتن داشته باشید. پایتخت استان ساسکاچوان، شهر رجینا است که حدود ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارد. کل جمعیت این استان ۱.۱ میلیون نفر است.

ساسکاچوان در کانادا به قطب تولید محصولات کشاورزی شناخته می‌شود. از دیگر عوامل مؤثر در اقتصاد ساسکاچوان املاک و مستغلات و بخش‌های خدماتی همچون بیمه است. این استان از لحاظ زغال سنگ، نفت، اورانیوم و پتاس غنی است. برخی از شرایط سرمایه گذاری استان های کانادا شامل موارد زیر هستند:

  • سابقه ۳ سال مدیریت در چند سال اخیر
  • ۵۰۰ هزار دلار سرمایه
  • رده سنی از ۲۲ تا ۵۵ سال
  • حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم
  • ارائه مدرک زبان معتبر
  • سکونت فرد متقاضی به همراه خانواده در ساسکاچوان

سرمایه‌گذاری در استان انتاریو

طبق آخرین اخبار از سال ۲۰۱۵ استان انتاریو جزو سرمایه گذاری استان های کانادا قرار گرفت. این استان یکی از مهم‌ترین استان‌ها در جهت سرمایه گذاری است و در میان مهاجران طرف‌داران زیادی دارد. راه اندازی کسب و کارهای خاص و حمایت از برنامه‌های کارآفرینان به موفقیت‌های روزافزون مهاجران کمک زیادی می‌کند.

برنامه کارآفرینی در انتاریو راه اندازی شده است که در آن به جذب کارآفرینان باتجربه‌ای که به دنبال راه اندازی کسب و کار جدید یا رونق تجاری هستند، می‌پردازند. از طریق این برنامه، فرد متقاضی می‌تواند هم وطن خود را شریک تجاری خود اعلام کند و با یکدیگر کسب و کار راه اندازی کنند.

سرمایه گذاری در انتاریو در مقایسه با سایر سرمایه گذاری استان های کانادا متنوع‌تر است. این استان در صنعت خودرو سازی نیز فعالیت گسترده‌ای می‌دهد و از رقبای آمریکایی خود پیشی گرفته است. این استان که در مرکز کانادا قرار دارد، میزبان شهر تورنتو و اتاوا است.

یکی از عوامل پیشرفت این استان منابع طبیعی و معادنی زیادی است که در اختیار آن‌ها قرار دارد. تورنتو که یکی از شهرهای انتاریو است، در کانادا به بازار خدمات مالی و صنعت بانکداری شهرت دارد. در استان انتاریو نیز می‌توان در صنعت گردشگری سرمایه گذاری کرد و سود خوبی را به دست آورد.

اغلب برنامه‌های این استان در برنامه مهاجرت اقتصادی خلاصه می‌شود و افراد پناهنده‌ای که به این کشور مراجعه می‌کنند را وارد بازار کار می‌کند. برای سرمایه گذاری در انتاریو شرایطی وجود دارد که در ادامه آن‌ها را نام می‌بریم:

  • ارائه مدرک زبان با نمره ۵
  • سابقه حداقل ۲ سال مدیریت
  • حداقل سرمایه ۶۰۰ هزار دلار
  • در اختیار داشتن مالکیت یک سوم کسب و کار راه اندازی شده در انتاریو
  • اشتغال زایی برای شهروند کانادایی
  • ارائه اسناد مبنی بر مالکیت کسب و کار در ۵ سال اخیر
سرمایه‌گذاری در استان انتاریو
سرمایه گذاری استان های کانادا

سؤالات متداول

۱.‌ برای سرمایه گذاری در ساسکاچوان به چقدر سرمایه نیاز است؟

۵۰۰ هزار دلار

۲. آیا به سرمایه گذاری استان های کانادا اقامت دائم تعلق می‌گیرد؟

بله بعد از انجام شرایط لازم می‌توانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.

۳. مردم استان مانیتوبا به چه زبانی صحبت می‌کنند؟

۹۰ درصد به زبان انگلیسی

۴. پرجمعیت‌ترین استان‌های کانادا کدام‌اند؟

استان ساسکاچوان و آلبرتا

سرمایه‌گذاری در استان کبک

آیا تابه‌حال درباره استان کبک واقع در کانادا شنیده‌اید؟ کبک یکی از استان‌های شرقی کانادا است که بیشتر شهروندان آن به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند. اگر به دنبال سرمایه گذاری استان های کانادا و زندگی در یک محیط آرام هستید، استان کبک را انتخاب کنید؛ زیرا متناسب با مساحت خود جمعیت دارد.

کبک دومین استان بزرگ کانادا از لحاظ جمعیت و دارای زمین‌های کشاورزی ثروتمند و جنگل‌های وسیع است. همچنین در حوزه تولید برق آبی پتانسیل بسیار قوی دارد. برنامه‌های سرمایه گذاری کبک متنوع است؛ زیرا به دنبال این است که امکان مهاجرت را برای سرمایه گذاران فراهم کند.

سیاست‌ها و رویه‌های مهاجرتی استان کبک به صورت مستقل است؛ زیرا از سمت فدرال این اجازه را دریافت کرده است که استقلال برنامه‌های مهاجرتی داشته باشد. بعد از ارائه مدارک و تأیید آن برای دریافت اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری استان های کانادا دیگر نیازی به مصاحبه حضوری نیست.

عدم محدودیت سنی، نیاز به ۲ میلیون دلار سرمایه، عدم نیاز به مدارک دانشگاهی و تحصیلات عالیه، داشتن حداقل ۲ سال سابقه مدیریتی و عدم نیاز به مدرک زبان از جمله شرایط سرمایه گذاری در استان کبک است.

سرمایه‌گذاری در استان کبک
سرمایه گذاری استان های کانادا

سرمایه‌گذاری در استان نیوبرانزویک

آیا شما نیروی کار ماهری هستید که فکر مهاجرت و سرمایه گذاری استان های کانادا را در سر دارید؟ استان نیوبرانزویک بهترین انتخاب شما خواهد شد. این استان در ساحل شرقی کانادا در کنار اقیانوس اطلس قرار دارد و هر ساله با توجه به نیازهای خود سرمایه گذاران خارجی را جذب می‌کند.

این استان فرصتی را برای سرمایه گذاران و تاجران موفق فراهم می‌کند که در آن بتوانند کسب و کار خود را در کشور کانادا نیز راه اندازی کنند. سرمایه گذاری در نیوبرانزویک بر پایه امتیازهای متقاضی می‌چرخد که این امتیازها بر اساس سن داوطلب، تحصیلات و رزومه کاری آن تعیین می‌شود.

با موفقیت در زمینه سرمایه گذاری استان های کانادا امکان کار در کانادا و دریافت اقامت دائم آن برای شما فراهم می‌شود. این افراد از بهترین سیستم‌های آموزشی و مراقبت‌های بهداشتی برخوردار می‌شوند. برای شروع سرمایه گذاری در این استان به حداقل ۱۰۰ هزار دلار نیاز دارید.

سرمایه‌گذاری در استان نیوفاندلند و لابرادور

یکی دیگر از شرقی‌ترین ایالت‌های کانادا، نیوفاندلند و لابرادور است که به دو بخش نیوفاندلند و لابرادور تقسیم می‌شوند و ۷ جزیره کوچک را در خود جای داده‌اند. شما در این استان می‌توانید شاهد مرز ساحلی با اقیانوس اطلس باشید و از این طریق به سرمایه گذاری استان های کانادا بپردازید.

به لطف منابع طبیعی و انرژی که در این استان وجود دارد، سرمایه گذاری در نیوفاندلند و لابرادور روزبه‌روز در حال پیشرفت است. برای اینکه این روند پیشرفت متوقف نشود، دولتمردان این استان به دنبال جذب افراد ماهر و فارغ‌التحصیلان خارجی هستند و بازار کار خوبی را نیز برای آن‌ها فراهم کرده‌اند.

سرمایه‌گذاری در استان نوا اسکوشیا

یکی دیگر از مناطقی که سرمایه گذاری استان های کانادا در آن نتیجه خوبی دارد، استان نوا اسکوشیا است. این استان برنامه‌های متعددی را برای جذب فارغ‌التحصیلان خارجی و کارآفرینان در نظر گرفته است. ۴۰ درصد از امکانات نظامی کانادا در این استان قرار دارد.

هدف برنامه‌های کارآفرینی استان نوا اسکوشیا، جذب و ترغیب افرادی است که قصد خرید ملک یا راه اندازی کسب و کار جدیدی را دارند تا از این راه به پیشرفت استان کمک کنند. این استان به دلیل منابع طبیعی زیادی که دارد، به‌عنوان اصلی‌ترین تولید کننده میوه‌جات در کانادا شناخته می‌شود.

یکی دیگر از برنامه‌هایی که در استان نوا اسکوشیا جریان دارد، ایجاد فرصت مهاجرت برای دانشجویانی است که از دانشگاه‌های این استان فارغ‌التحصیل شده‌اند. سرمایه گذاری در نوا اسکوشیا شرایطی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • ۵ سال سابقه کاری
  • محدودیت سنی تا ۲۱ سال
  • حداقل مدرک تحصیلی دیپلم
  • ۵۰۰ هزار دلار سرمایه مورد نیاز
  • ارائه مدرک زبان
سرمایه‌گذاری در استان نوا اسکوشیا
سرمایه گذاری استان های کانادا

سرمایه‌گذاری در جزیره پرنس ادوارد

در سرمایه گذاری استان های کانادا، جزیره پرنس ادوارد به عنوان یکی از مهم‌ترین‌ها تلقی می‌شود. در میان استان‌هایی که وجود دارد، استان پرنس ادوارد جزو کوچک‌ترین‌ها است که در کنار اقیانوس اطلس و سواحل شرقی کانادا قرار دارد.

علی رغم وسعت و جمعیت کمی در این استان وجود دارد، صنعت توریسم، ماهیگیری و کشاورزی بسیار پر رونق است و موقعیت باورنکردنی دارد. افراد تازه واردی که برای اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد اقدام می‌کنند، در مدت زمان کوتاه‌تری به این مهم دست پیدا می‌کنند.

سرمایه‌گذاری در استان یوکان

یکی از کوچک‌ترین و غربی‌ترین استان‌های کانادا، استان یوکان است که برای سرمایه گذاری استان های کانادا در میان ۳ قلمرو قرار گرفته است. این استان در میان استان‌های کانادا از کمترین میزان جمعیت برخوردار است و قلمرو محدودی دارد.

بزرگ‌ترین حوزه فعالیت اقتصادی و سرمایه گذاری در یوکان در معادن نقره، طلا، سرب، مس و روی خلاصه می‌شود و دائماً در حال استخراج از این معادن هستند. دومین حوزه فعالیت استان یوکان، مشاغل تجاری و اداری است که درصد زیادی از جمعیت را به خود مشغول کرده است.

در سال‌های اخیر گردشگری سهم قابل توجهی از اقتصاد یوکان را به خود اختصاص داده است و از این طریق اشتغال زایی خوبی صورت گرفته است. این موضوع به بخش خدماتی استان یوکان نیز رونق بخشیده است. جمعیت این استان در ۳۶ هزار نفر خلاصه می‌شود.

سرمایه‌گذاری در مناطق شمال غربی

در سرمایه گذاری استان های کانادا، قلمروهایی وجود دارد که به عنوان سرزمین‌های شمال غربی شناخته می‌شوند. این سرزمین در شرق استان یوکان، جنوب غربی استان نوناووت و شمال استان‌های ساسکاچوان، آلبرتا و کلمبیا واقع شده است.

مرکز استان مناطق شمال غربی، شهر یلونایف است و بزرگ‌ترین دریاچه کانادا یعنی گریت بر در این منطقه قرار دارد. علی رغم جمعیت نسبتاً کمی که این استان دارد، بالاترین سرانه تولید ناخالص داخلی را در میان استان‌های کانادا به خود اختصاص داده است.

سرمایه گذاری در مناطق شمال غربی در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی سوددهی خوبی را در پی دارد؛ زیرا این استان از منابع طبیعی گسترده‌ای برخوردار است و در زمینه طلا، الماس و گاز طبیعی نیز جزو استان‌های غنی به شمار می‌رود.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

امن‌ترین سرمایه گذاری در استان های کانادا با افدل گروپ

آیا با خواندن این مطالب ترغیب به سرمایه گذاری استان های کانادا شده‌اید؛ اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ برای مهاجرت به کانادا باید از یک مؤسسه مهاجرتی که سابقه درخشانی در حوزه مهاجرت و سرمایه گذاری در کانادا دارد، کمک بگیرید. پیشنهاد ما به شما مؤسسه افدل گروپ است.

در حال حاضر افدل گروپ یکی از بهترین مؤسسه‌های مهاجرتی است که رزومه کاری درخشانی دارد و میزان رضایت مشتریان آن بسیار بالا است. شما می‌توانید در زمینه ویزای خوداشتغالی کانادا، ویزای استارتاپ کانادا، ویزای ICT کانادا و ویزای تحصیلی کانادا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اگر قصد خرید بیزینس در کانادا یا خرید فرنچایز در کانادا را دارید، به توصیه‌های مشاوره‌های ما عمل کنید و قبل از هر اقدامی از آن‌ها مشورت بگیرید؛ زیرا کارشناسان افدل گروپ در بهترین آکادمی‌های دنیا تجربه خود را به دست آوردند و تحصیلات عالی در این زمینه دارند.

آیا عضو کادر درمان هستید و کشور کانادا را برای مهاجرت خود انتخاب کرده‌اید؟ اگر به دنبال یک مهاجرت آسان و بدون دردسر هستید، تنها کافی است که چمدان‌های خود را ببندید و صفر تا صد کارهای خود را به مؤسسه ما بسپارید. افدل بهترین خدمات را در زمینه مهاجرت کادر درمان به کانادا ارائه می‌دهد.

سؤالات متداول

۱.‌ جمعیت استان یوکان کانادا چقدر است؟

۳۶ هزار نفر

۲. امکانات نظامی کشور کانادا در کدام استان قرار دارد؟

استان نوا اسکوشیا

۳. برای سرمایه گذاری استان های کانادا به چقدر سرمایه نیاز است؟

از ۱۰۰ هزار تا ۲ میلیارد دلار

۴. بهترین استان‌های کانادا برای سرمایه گذاری کدام‌اند؟

استان کبک، بریتیش کلمبیا و مانیتوبا

سایر مقالات:

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت + هزینه ثبت شرکت در9 استان
7 روش مهاجرتی اقامت دائم کانادا+شرایط و هزینه‌ها+مدارک لازم
تابعیت و شهروندی کانادا + 7مزیت شهروندی کانادا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *