جدیدترین شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا 2024+ مشاوره رایگان


راهنمای کامل اخذ ویزای استارتاپ کانادا

آیا می‌دانستید که ویزای استارتاپ کانادا یکی از روش‌های اخذ اقامت دائم این کشور محسوب می‌شود؟ این مزیت، فرصت خوبی را برای شمایی که کارآفرین هستید و می‌خواهید یک کسب و کار جدید را آغاز کنید، فراهم کرده می‌کند.

اگر شما هم کارآفرین هستید و قصد دارید تا برای برنامه ویزای استارتاپ درخواست دهید، این راهنمای 2023 برای شما مناسب است. این مقاله به شما کمک می‌کند تا برای شروع کسب و کار ویزای استارتاپ کانادا آماده شوید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

چرا کانادا گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

کانادا دارای یک اقتصاد پررونق با نرخ رشد عالی و آینده امیدوارکننده است. علاوه بر این، مقررات مالی سرمایه‌گذار پسند دولت، آن را به یک انتخاب عالی برای کارآفرینان، تجار، بنیان‌گذاران و سرمایه‌گذاران تبدیل می‌کند. این بازار، طیف گسترده‌ای از فرصت‌های سرمایه گذاری برای جذب سرمایه گذاران دارد.

کانادا گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری

اقتصاد قوی و روبه‌رشد

اقتصاد کانادا در مواجه شدن با رکودها یا رویدادهای مختلفی مانند عدم امنیت اقتصاد جهانی به طرز باورنکردنی پایدار و انعطاف پذیر است. اقتصاددانان نرخ رشد بالایی را برای اقتصاد کانادا در آینده پیش‌بینی می‌کنند که همین موضوع، این کشور را به یک بازار سرمایه گذاری امن تبدیل می‌کند.

همچنین این اقتصاد قوی بر پایه‌ نهادهای مالی قوی و سیاست‌های مالی مسئولانه بنا شده است. فراوانی منابع طبیعی نیز به ثبات مالی آن کمک می‌کند و آن را به محیطی قابل اعتماد برای سرمایه گذاری و دریافت مجوز کار ویزای استارتاپ کانادا تبدیل می‌کند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

دسترسی آسان به بازار آمریکای شمالی

یکی دیگر از مزیت‌های متمایز سرمایه گذاری در کانادا برای سرمایه گذاران خارجی، نزدیکی آن به آمریکا، بزرگ‌ترین اقتصاد جهان است. موقعیت استراتژیک کانادا به سرمایه گذاران امکان دسترسی به بازار بزرگ آمریکای شمالی را می‌دهد.

این امر به ویژه برای کارآفرینان سودمند است؛ زیرا آنها می‌توانند از یک پایگاه مشتری بزرگ بهره ببرند و از این طریق فروش قابل توجهی را برای کسب و کار جدید یا راه‌اندازی خود فراهم کنند.

کیفیت بالای زندگی

کیفیت بالای زندگی در کانادا

کانادا به دلیل ارائه کیفیت زندگی فوق‌العاده بالا به شهروندانش مشهور است. چه برای شما باشد یا برای خانواده، کانادا می‌داند که چگونه از مردم خود مراقبت کند. سرمایه گذاری در کانادا به شما اجازه می‌دهد تا شهروندی این کشور را بگیرید و به تمام امکانات باورنکردنی آن دسترسی داشته باشید.

سیستم مراقبت‌های بهداشتی با بودجه مناسب همراه با پزشکان ماهر و امکانات پزشکی پیشرفته، دانشگاه‌های شناخته شده در سطح جهانی و محیط نسبتاً عاری از جرم و جنایت و ایمن تنها برخی از مزایای شگفت‌انگیز سرمایه گذاری و زندگی در کانادا هستند.

علاوه بر این، اکوسیستم فرهنگی این کشور دارای مهاجرانی از سراسر جهان است که آن را به مرکز فرهنگ‌ها و سنت‌های مختلف تبدیل می‌کند. به همین دلیل است که ویزای استارتاپ کانادا برای کارآفرینان به یک شیوه ایده‌آل برای رسیدن به این کیفیت زندگی تبدیل شده است.

ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

شاید برای شما هم سؤال باشد که اصلاً ویزای استارتاپ چیست و برای چه کسانی مناسب است؟ برنامه ویزای استارت اپ کانادا یا به اختصار SUV مسیری است که توسط دولت تأیید شده و برای کارآفرینان و بازرگانان بین‌المللی که می‌خواهند استارتاپ خود را در کانادا ثبت کنند، مناسب است.

این برنامه ابتدا یک دهه پیش و در سال 2013 راه‌اندازی شد و از آن زمان تاکنون در ساده سازی فرآیند ویزا و شهروندی برای سرمایه گذاران بسیار موفق عمل کرده است. برنامه Star-Up Visa کانادا در زمینه های نوآوری های تکنولوژیکی و رشد اقتصادی بسیار موثر بوده است.

این مزیت به این دلیل است که ویزای استارتاپ کانادا به طور خاص برای جذب بازرگانان، بنیان‌گذاران، کارآفرینان و سایر استعدادهای بین‌المللی به کشور طراحی شده و به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا از فرصت‌های متعدد در کانادا استفاده و در عین حال با ایجاد شغل به اقتصاد روبه‌رشد کانادا کمک کنند.

مزایای ویزای استارتاپ کانادا

ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

این برنامه ویزا یک گزینه سریع و قابل اعتماد است. بسیاری از سرمایه گذاران این مسیر را در پیش گرفته‌اند و زندگی جدید خود را به عنوان شهروندان این ملت بزرگ با موفقیت آغاز کرده‌اند. به علاوه، مزیت این برنامه این است که تمام خانواده سرمایه گذار می‌توانند واجد شرایط شهروندی باشند.

اضافه کردن اعضای خانواده به درخواست، هزینه‌های شما را افزایش می‌دهد؛ اما طرح ویزا هیچ محدودیتی برای تعداد اعضای واجد شرایط برای درخواست ایجاد نمی‌کند.

علاوه بر این، مجوز کار ویزای استارت اپ کانادا مستقیماً منجر به دریافت مجوز اقامت دائم متقاضی از دولت می‌شود. این موضوع، شما را قادر می‌سازد تا از بیشتر مزیت‌ها به عنوان یک شهروند بهره‌مند شوید؛ به جز توانایی رأی دادن یا عضویت در دفاتر سیاسی!

از مزایا و امکانات خانواده ویزای استارتاپ کانادا می‌توان به مزایای مراقبت‌های بهداشتی، شهریه‌های یارانه‌ای، امنیت اجتماعی و موارد دیگر اشاره کرد.

علاوه بر این، بر خلاف سایر طرح‌های ویزای دولتی مانند برنامه ویزای کارآفرین، ویزای استارتاپ سرمایه‌گذار را به عملکرد کسب‌وکارشان مرتبط نمی‌کند. این قانون یک مزیت بزرگ است؛ زیرا برخی از استارتاپ‌ها ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا به سود برسند.

در نهایت، این برنامه ویزا پس از گذراندن 3 سال در کشور، مسیری یکپارچه و ساده را برای شهروندی به سرمایه گذاران ارائه می‌دهد و یک گزینه آسان و ساده است که بیشتر بنیانگذاران و کارآفرینان از آن استفاده می‌کنند.

شرایط و معیارهای ویزای استارتاپ کانادا

ویزای استارتاپ کانادا

در حالی که این برنامه مزایای هیجان‌انگیزی را ارائه می‌دهد، باید بدانید که آیا شما واجد شرایط آن هستید یا خیر. برای واجد شرایط بودن برای برنامه ویزای استارتاپ کانادا، سرمایه‌گذاران خارجی ابتدا باید چند شرط را رعایت کنند.

چهار شرط اصلی برای درخواست ویزای استارتاپ در کانادا:

ارائه نامه حمایت از یک سازمان ثبت شده

داشتن یک کسب و کار واجد شرایط

الزامات زبان و مهارت

اثبات تمکن مالی

ارائه نامه حمایت از یک سازمان ثبت شده

اولین و مهم‌ترین شرط برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا این است که همه سرمایه گذاران خارجی باید یک نامه حمایتی از یک شرکت سرمایه گذاری کانادایی تعیین شده و ثبت شده، یک صندوق سرمایه گذار یا یک مرکز رشد کسب و کار دریافت کنند.

این نامه برای موفقیت برنامه کسب و کار شما ضروری است و یک شرط اساسی برای واجد شرایط بودن شما محسوب می‌شود. برای انجام این کار، باید ایده‌های راه‌اندازی خود را به این سازمان‌های تعیین شده ارائه دهید و آنها را متقاعد کنید که طرح شما ارزش حمایت مالی را دارد.

در صورت موفقیت‌آمیز بودن این مرحله، شما این تأییدیه و حمایت مالی را از سازمان دریافت خواهید کرد. این نامه باید در درخواست ویزای شما گنجانده شود.

داشتن یک کسب و کار واجد شرایط

ویزای استارتاپ کانادا

در ادامه، شما هم باید نشان دهید که ایده کسب و کار یا استارتاپ شما یک نهاد واجد شرایط است. این موضوع بدان معناست که استارتاپ باید نوآورانه بوده و از نظر پتانسیل مقیاس‌پذیر و مهم‌تر از همه ظرفیت ایجاد شغل در کانادا را داشته باشد.

علاوه بر این، شما باید حداقل 10 درصد از سهام شرکت را با حق رای کامل در اختیار داشته باشید. با وجود صندوق تعیین شده که شما را تأیید می‌کند، کل سهام سرمایه گذاری باید حداقل 50٪ از تجارت باشد. این موضوع برای ویزای استارتاپ کانادا بسیار مهم است.

الزامات زبان و مهارت

متقاضیان باید یک آزمون استاندارد مهارت زبان را از یک مرکز ثبت شده انجام دهند تا نشان دهند که صلاحیت واجد شرایط بودن را دارند. سرمایه گذار خارجی باید حداقل سطح 5 را در معیار زبان کانادایی (CLB) تضمین کند. این زبان می‌تواند به هر دو زبان انگلیسی یا فرانسوی باشد.

اثبات تمکن مالی

سرمایه‌گذارانی که برای ویزای استارتاپ در کانادا درخواست می‌دهند، باید نشان دهند که برای حمایت از خود و خانواده‌شان در زمانی که در مراحل اولیه کسب‌وکارشان در کانادا زندگی می‌کنند، بودجه کافی را در اختیار دارند.

میزان تأمین حمایت مالی ویزای استارتاپ کانادا به درخواست فردی و عواملی مانند سبک زندگی و تعداد اعضای خانواده بستگی دارد.

مزایای سرمایه گذاری در کانادا شرایط اخذ ویزای استارتاپ در کانادا
اقتصاد قوی و روبه‌رشد ارائه نامه حمایت از یک سازمان ثبت شده
دسترسی آسان به بازار آمریکای شمالی داشتن یک کسب و کار واجد شرایط
کیفیت بالای زندگی الزامات زبان و مهارت
  اثبات تمکن مالی

سؤالات متداول

  1. آیا با ویزای استارتاپ می‌توان شهروندی کانادا را گرفت؟

بله بعد از 3 سال کار در کانادا می‌توانید درخواست اخذ شهروندی بدهید.

  1. برای ویزای استارتاپ کانادا باید چه مدرک زبانی داشته باشیم؟

سطح 5 از CLB برای زبان فرانسه یا انگلیسی

  1. با ویزای استارتاپ کانادا از چند نفر می‌توان حمایت کرد؟

شما می‌توانید با این ویزا از همه اعضای خانواده به صورت نامحدود حمایت کنید.

مراحل درخواست ویزای استارتاپ کانادا

مراحل درخواست ویزای استارتاپ کانادا

همه مهاجرانی که در کانادا سرمایه گذاری می‌کنند، واجد شرایط اقامت دائم و در نهایت شانس دریافت شهروندی این کشور هستند. پس از انجام موفقیت‌آمیز کلیه شرایط، شما می‌توانید درخواست خود را برای دریافت اقامت دائم ارسال کنید.

توجه داشته باشید که زمان پردازش ویزای استارتاپ کانادا برای تأیید معمولاً بین 12 تا 16 ماه طول می‌کشد.

متقاضیانی که ویزای خود را با موفقیت دریافت کنند، در لیست افراد واجد شرایط اخذ شهروندی کانادا قرار می‌گیرند. اجازه دهید تا به مراحلی که یک سرمایه گذار برای ساده کردن فرایند خود باید دنبال کند، نگاهی بیندازیم.

درخواست ویزا

اخذ تعهدنامه از یک سازمان تعیین شده برای درخواست ویزای استارتاپ کانادا یک مرحله کلیدی است. این تعهدنامه، نامه‌ای است که پتانسیل کسب و کار شما را به نمایش می‌گذارد.

گذراندن آزمون‌های زبان و ارائه سوابق تسویه حساب

هنگامی که نامه شما توسط مقامات مربوطه تأیید شد، باید مدارک باقیمانده مانند مدرک مهارت زبان، سوابق وجوه تسویه حساب و سایر مدارک پشتیبانی مهم را جمع‌آوری کند. این سوابق باید در یک پاکت مهروموم شده قرار گیرند و امضا شوند. پس از ارسال مدارک، باید هزینه درخواست (حدود 170 دلار کانادا) را بپردازید.

بررسی‌های امنیتی و پزشکی

ویزای استارتاپ کانادا

متقاضیان موفق و همچنین اعضای خانواده آنها برای بررسی‌های امنیتی، ارزیابی سابقه و معاینات پزشکی فراخوانده می‌شوند. پس این مرحله از درخواست ویزای استارتاپ کانادا مهم است و باید مدارک را به همراه خانواده و به طور کامل ارائه دهید.

انجام مصاحبه

در حالی که مصاحبه یک روش استاندارد نیست، همچنین غیر معمول هم نیست که به طور جداگانه برای مصاحبه با یک افسر مهاجرت فراخوانده شوید. این مرحله و معمولاً زمانی لازم است که به اطلاعات بیشتری نیاز باشد که به اندازه کافی در برنامه ارائه نشده باشد.

دریافت ویزا و اقدام برای شهروندی

اگر همه چیز به خوبی پیش برود، سرمایه گذار خارجی اجازه اقامت دائم خود را دریافت می‌کند. این مجوز به سرمایه گذاری حقوقی مشابه (به جز حق رأی) با افراد محلی کانادایی را می‌دهد. پس از 3 سال کار در کشور، کارآفرین می‌تواند برای شهروندی اقدام کند.

این مرحله از دریافت ویزای استارتاپ کانادا، پاسپورت دوم و همچنین توانایی تصدی پست‌های دولتی را به شما می‌دهد.

چه کسانی نباید برای ویزای استارتاپ کانادا اقدام کنند؟

ویزای استارتاپ برای کارآفرینان خارجی که سرمایه محدودی برای سرمایه گذاری دارند، برنامه مناسبی نیست. یکی از الزامات کلیدی برای برنامه ویزای استارتاپ کانادا، دریافت نامه پشتیبانی یا تعهد سرمایه گذاری از یکی از سازمان‌های تعیین شده در کانادا است.

اگر شما یا شرکتتان سرمایه کافی برای سرمایه گذاری را نداشته باشید، شانس دریافت پشتیبانی از سازمان تعیین شده نزدیک به صفر است. اگرچه برنامه SUV به عنوان یک برنامه با حداقل سرمایه گذاری مورد نیاز تبلیغ می‌شود، اما داشتن حداقل سرمایه ضروری است.

در واقع، سرمایه گذاری شما باید به خوبی انجام شود تا از سازمان‌های تعیین شده پشتیبانی دریافت کنید. ساده‌لوحانه است که باور کنید اگر ایده خوبی دارید، VCها یا سرمایه گذاران در کانادا در طرح شما سرمایه گذاری می‌کنند و سرمایه اولیه را در اختیار شما قرار می‌دهند؛ زیرا معمولاً این طور نیست.

ویزای استارتاپ کانادا

بنابراین اگر شما یک کارآفرین با محصول یا خدمات عالی و سرمایه محدود برای رشد سرمایه گذاری خود هستید (کمتر از 200000 دلار)، برنامه ویزای استارتاپ ممکن است مسیر مناسبی برای شما نباشد.

اخذ شهروندی کانادا با سرمایه گذاری

دریافت شهروندی کانادا معمولاً بین 3 تا 5 سال طول می کشد. برای دریافت تابعیت از طریق سرمایه گذاری در این کشور، هر فرد خارجی ابتدا باید مجوز اقامت دائم (PR) را دریافت کند؛ زیرا تنها در این صورت می توان به درخواست شهروندی به دولت کانادا را ارائه داد.

خوشبختانه، سیاست‌های مهاجرت دوستانه دولت کانادا، شهروندی چندگانه را از طریق برنامه‌های سرمایه‌گذاری برای اتباع خارجی ارائه می‌کند. این طرح شهروندی به افراد این امکان را می‌دهد تا در ابتدا از طریق سرمایه گذاری، ویزای کانادا را دریافت کنند و در آینده به شهروند کانادا تبدیل شوند.

هزینه ویزای استارتاپ کانادا

هزینه ویزای استارتاپ کانادا

هزینه‌های برنامه ویزای استارتاپ در کانادا بین 200000 تا 300000 دلار کانادا بسته به عوامل مختلف متغیر است؛ بنابراین این برنامه برای کارآفرینانی که به سرمایه جهت سرمایه گذاری تجاری خود در کانادا دسترسی ندارند، مناسب نیست.

همه هزینه‌های بیان شده در این مقاله تخمینی تقریبی هستند و برای اطلاع از جدیدترین و دقیق‌ترین قیمت‌های ویزای استارتاپ کانادا بر اساس شرایط خود باید با مشاوران مربوطه تماس بگیرید.

هزینه اولیه شروع کار شما از 3000 دلار آغاز می‌شود؛ اگر استارتاپ نوآورانه ای داشته باشید، سالانه بیش از 500 هزار دلار درآمد ایجاد خواهد کرد. اگر استارتاپ شما الزامات لازم را برآورده نکند، بیش از 100000 دلار باید برای هزینه پایه پرداخت کنید.

هزینه‌های دریافت شده توسط سازمان‌های تعیین شده عبارت‌اند از:

  • انکوباتورها: 40000 دلار برای یک شرکت
  • سرمایه گذاران کمک‌کننده: 35000 دلار برای یک شرکت
  • صندوق‌های سرمایه گذاری: 50000 دلار برای یک شرکت

هزینه‌های قانونی ویزای استارتاپ هم شامل موارد زیر می‌شوند:

  • هزینه‌های حرفه‌ای (وکلا): تقریباً 20000 دلار به ازای هر متقاضی
  • هزینه‌های دولتی

هزینه درخواست برنامه SUV را به تفکیک تمام اعضای خانواده در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

اعضای خانواده هزینه درخواست ویزای استارتاپ
متقاضی اصلی 1540 دلار
همسر 1040 دلار
هر فرزند وابسته 150 دلار

هزینه‌های اجرایی کسب و کار هم به ماهیت کسب و کار شما بستگی دارند. با این حال، آماده باشید که حداقل 100000 دلار به ازای هر متقاضی برای تأمین هزینه‌های عملیاتی سرمایه گذاری خود در حالی که منتظر اقامت دائم خود هستید، کنار بگذارید.

هزینه ویزای استارتاپ کانادا

عوامل مؤثر بر موفقیت ویزای استارتاپ کانادا

اگر درخواست SUV شما به درستی انجام شود، تمام الزامات آن برآورده شده باشند و مدارک لازم ارائه شوند، به شما اجازه داده می‌شود تا کسب و کار خود را در کانادا توسعه دهید. IRCC (اداره مهاجرت و شهروندی کانادا) بیان کرده که برنامه SUV دارای میزان موفقیت عمومی بالای 75٪ است.

میزان تأیید و موفقیت ویزای استارتاپ کانادا بسته به نوع سازمان تعیین شده متفاوت است:

  • 78٪: برای استارتاپ‌هایی که توسط انکوباتورهای کسب و کار حمایت می‌شوند.
  • 80٪: برای استارتاپ‌هایی که توسط شبکه های سرمایه گذاری پشتیبانی می‌شوند.
  • 43٪ :برای استارتاپ‌هایی که توسط صندوق‌های سرمایه گذاری حمایت می‌شوند.

مدت زمان پردازش ویزای استارتاپ کانادا

مدت زمان پردازش ویزای استارتاپ کانادا

زمان پردازش برنامه SUV کانادا بسته به حجم کاری سازمان IRCC می‌تواند متفاوت باشد. دستورالعمل‌های عمومی بیان می‌کنند که دوره انتظار برای تصمیم‌گیری نهایی در مورد این درخواست و دریافت اقامت دائم یا شهروندی کانادا می‌تواند بین 3 تا 5 سال باشد.

دلایل تأخیر و رد درخواست ویزای استارتاپ کانادا

گاهی افسر مهاجرت ممکن است در صورتی که به واقعی بودن یا موفقیت شرکت شک داشته باشد، بازبینی همتا را آغاز کند. هیئت بازبینی همتا بررسی می‌کند که آیا نهاد تعیین شده بررسی‌های مناسب را مطابق با استانداردهای صنعت انجام داده است یا خیر.

دلایل ریجکت ویزای استارتاپ کانادا شامل موارد زیر می‌شوند:

  • واحد سرمایه‌گذاری دارای درصد نامتناسب سهام است یا نقشی کمی در کنترل قانونی کسب‌وکار دارد.
  • متقاضی ارزش سهام کم یا کنترل کمی بر تجارت دارد.
  • بیشتر متقاضیان با یکدیگر مرتبط یا فاقد تجربه یا تحصیلات باشند.
  • پروژه هیچ مالکیت معنوی نداشته باشد.
  • سازمان تعیین شده هزینه‌های غیرعادی بالایی را دریافت کرده باشد.
  • متقاضیان از ارائه شواهدی مبنی بر تأیید نقش اساسی خود در شرکت کوتاهی کنند.
  • متقاضی در طول دوره‌ای که به طور قانونی مجوز کار در کانادا را داشته، پیشرفت قابل توجهی در راه‌اندازی کسب نکرده باشد.

به طور کلی، مطمئن شوید که فرایند بررسی شما به خوبی مستند شده است و شواهد قابل توجهی برای نشان دادن واقعی بودن و قابل اجرا بودن تعهد شما وجود دارند. در این صورت احتمال ریجکت شدن درخواست ویزای شما بسیار پایین خواهد بود.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

سازمان تعیین شده برای ویزای استارتاپ کانادا

بسته به نوع سازمان تعیین‌شده‌ای که با آن شریک می‌شوید، باید ارائه برنامه کسب و کار ویزای استارتاپ کانادا را انجام دهید یا از آن‌ها در ازای سهام در شرکت خود برای دریافت نامه پشتیبانی بودجه دریافت کنید. این مرحله یکی از ضروری‌ترین الزامات SUV است.

شما باید یک گواهی تعهد و نامه پشتیبانی از یک یا چند صندوق سرمایه گذاری، گروه‌های سرمایه گذار یا مراکز رشد کسب و کار دریافت کنید.

افدل؛ بهترین انتخاب برای مهاجرت به کانادا

روش‌های متعدد و متنوع مهاجرت به کانادا همیشه راهی را پیش پای شما می‌گذارند تا به آرزوهای خود نزدیک شوید. تنها باید شرایط لازم را برای دریافت انواع ویزای کانادا داشته باشد؛ البته دریافت مشاوره قبل از هر اقدامی را جدی بگیرید.

مؤسسات مهاجرتی زیادی در زمینه مهاجرت به کشور کانادا فعالیت می‌کنند و برخی از آن‌ها قابل اعتماد نیستند؛ پس انتخاب یک شرکت معتبر و مطمئن اولین قدم به سوی موفقیت شماست. افدل گروپ با سابقه درخشان خود به شما اطمینان می‌دهد که مهاجرتی با کمترین دغدغه را تجربه کنید.

کارشناسان ما تجربه کافی را در رابطه با ویزای توریستی کانادا، ویزای سرمایه گذاری کانادا، ویزای کاری کانادا و… دارند و از جدیدترین شرایط اخذ هر یک از ویزاها و دریافت اقامت دائم و شهروندی کانادا مطلع هستند.

پس برای دریافت مشاوره تخصصی درباره روش‌های مختلف مهاجرتی مانند ثبت شرکت در کانادا، سرمایه گذاری در کانادا و خرید ملک در کانادا با کارشناسان ما تماس بگیرید و مطمئن باشید که با دریافت مشاوره‌های صادقانه و تخصصی ما به هدف خود نزدیک‌تر خواهید شد.

حتی اگر سرمایه لازم را برای سرمایه گذاری در کشور کانادا نداشته باشید و تنها بخواهید در یکی از دانشگاه‌های این کشور تحصیل کنید، باز هم شما را راهنمایی خواهیم کرد تا با کمترین هزینه ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

کلام پایانی

مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا از طریق ویزای استارتاپ کانادا یکی از موضوعات داغی است که ایرانیان سؤالات زیادی در این باره دارند. این ویزا برای کارآفرینان و سرمایه گذارانی مناسب است که بودجه کافی و طرح مناسبی برای کسب و کار خود دارند و از موفقیت طرح خود تا حد زیادی مطمئن هستند.

برای اخذ این ویزا باید شرایط لازم را داشته و گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری خود انتخاب کنید تا دچار ضرر نشوید و بتوانید ایده‌های خود را بهترین شکل اجرا کنید. در این مقاله به طور مفصل درباره شرایط، مراحل، هزینه و هر آنچه باید بدانید، توضیح دادیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران تیم افدل تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول

  1. چقدر طول می‌کشد تا ویزای استارتاپ کانادا صادر شود؟

معمولاً زمان پردازش این ویزا بین 12 تا 16 ماه طول می‌کشد.

  1. هزینه درخواست ویزای استارت اپ کانادا چقدر است؟

1540 دلار

  1. ویزای استارت اپ کانادا برای چه کسانی مناسب است؟

کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که سرمایه کافی داشته و به موفقیت کسب و کار خود تا حد زیادی اطمینان دارند.

سایر مقالات:

جدیدترین قوانین و شرایط خرید ملک در کانادا+قیمت آپارتمان2024
ثبت شرکت در کانادا 100% تضمینی توسط افدل گروپ+ مشاوره رایگان
خرید فرانچایز در کانادا (6برند محبوب)+سرمایه گذاری در کانادا

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *