اخذ فوری ویزای سرمایه گذاری کانادا با افدل گروپ در سال 2024


راهنمای کامل اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا (Investor Visa)

شاید تا نام ویزای سرمایه گذاری کانادا را شنیدید، به این فکر افتاده باشید که اگر هزینه زیادی را برای سرمایه‌گذاری در کانادا صرف کنید و اقامتی در کار نباشد، ضرر زیادی را متحمل خواهید شد. نگرانی شما به جا است؛ اما با شناخت درست از این مسیر می‌توانید با خیالی آسوده اقامت خود را بگیرید.

در وهله اول نباید گول هر تبلیغی را بخورید و سنجیده عمل کردن شما از هر چیز دیگری مهم‌تر است. پس ما را همراهی کنید تا شما را با شرایط و نحوه دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا آشنا کنیم و در آخر به شما بگوییم که کدام مؤسسه مهاجرتی می‌تواند به شما کمک کند تا راه درست را انتخاب کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

ویزای سرمایه گذاری کانادا چیست؟

کانادا ویزای سرمایه‌گذاری را برای تشویق مهاجرانی ارائه می‌دهد که سابقه فعالیت تجاری ثابتی دارند و به ایجاد یک کسب‌وکار در خارج از کشور علاقه‌مند هستند. شما می‌توانید یک کسب و کار جدید در کانادا راه‌اندازی کنید یا یکی از تجارت‌های موجود را بخرید.

این برنامه‌های سرمایه گذاری به دنبال جذب سرمایه گذاران خارجی هستند که سرمایه یا تجربه کافی را در زمینه مدیریت داشته باشند. کانادا یکی از پیشرفته‌ترین و معتبرترین برنامه‌های مهاجرتی مبتنی بر سرمایه گذاری را برای اقامت دائم این کشور به شما ارائه می‌دهد.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

اگر یک تاجر یا کارآفرین هستید، شانس ویزای سرمایه گذاری کانادا برای شما بالا است؛ زیرا کانادا به دنبال جذب افرادی است که به اقتصاد کانادا کمک کنند. بر اساس کسب و کارهای موجود در کانادا، مهاجرانی که برای منافع تجاری مهاجرت می‌کنند، می‌توانند از مزایای بهداشت و درمان، آموزش باکیفیت و سیستم بازنشستگی ملی بهره‌مند شوند.

ویزای سرمایه گذاری کانادا

مزایای ویزای سرمایه گذاری کانادا

کانادا کشوری ثروتمند با فرصت‌هایی برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران مشتاق است و می‌تواند مکانی عالی برای کشف پتانسیل‌های کاری شما باشد. اقتصاد کانادا با کسب و کارهای خارجی خود در حال رونق است. اگر قصد سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار خود در کانادا را دارید، به کانال‌های ارتباطی مناسب نیاز خواهید داشت.

مجوز سرمایه گذاری در کانادا به کارآفرینان خارجی اجازه می‌دهد تا اقامت دائم و در نهایت شهروندی این کشور را از طریق برنامه‌های مهاجرتی سرمایه گذاری فدرال و استانی دریافت کنند. این برنامه‌های سرمایه‌گذاری در ابتدا به متقاضیان موفق اجازه کار می‌دهد تا کسب‌وکار خود را در کانادا راه‌اندازی کنند.

اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا مزایای متعددی برای شما دارد؛ از جمله:

  • اقامت کانادا را گرفته و کسب و کار خود را اداره می‌کنید.
  • به همراه خانواده مهاجرت می‌کنید.
  • از آموزش رایگان برای فرزندان خود در مدارس دولتی کانادا بهره‌مند می‌شوید.
  • حداقل سرمایه برای چندین گزینه ویزای سرمایه گذاری مورد نیاز نیست.
  • زمان پردازش ویزا طولانی نیست.
  • از طریق سرمایه گذاری واجد شرایط اخذ شهروندی کانادا خواهید شد.

انواع ویزای سرمایه گذاری کانادا برای مهاجرت

برنامه‌های مهاجرتی متنوعی برای کارآفرینان، سرمایه گذاران و شرکت‌های خارجی در کانادا طراحی شده‌اند که متقاضیان را واجد شرایط دریافت اقامت دائم می‌کنند. این برنامه‌ها را می‌توان به گزینه‌های فدرال و استانی تقسیم کرد.

انتخاب برنامه مهاجرتی مناسب برای دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا نقش بسزایی در موفقیت استراتژی مهاجرت شما خواهد داشت.

انواع ویزای سرمایه گذاری کانادا برای مهاجرت

برنامه‌های سرمایه گذاری فدرال کانادا

برنامه‌های فدرال کانادا یکی از گزینه‌های موجود جهت دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا برای ایرانیان محسوب می‌شود. این برنامه‌ها مبتنی بر تمکن مالی شما هستند و برای اخذ آن باید سابقه داشتن کسب و کار معتبر را داشته باشید.

برنامه‌های فدرال توضیحات
انتقال درون شرکتی (ICT)

 

برنامه ICT برای شرکت‌های خارجی با دفتر یا شرکت در کانادا یا افرادی که به دنبال گسترش فعالیت‌های خود در کانادا هستند، ایده‌آل است.

این برنامه مهاجرت کاری به شما اجازه می‌دهد تا کارمندان خود را از دفتر خارجی خود به دفتر کانادا منتقل کنید.

به همین منظور مجوز کار موقت برای کارمندان صادر می‌شود و معمولاً پس از 1 سال کار در کانادا، واجد شرایط اقامت دائم خواهند بود.

برنامه ویزای استارت آپ (SUV)

 

تحت برنامه ویزای استارت آپ کانادا، حداکثر 5 شریک که مؤسس یک شرکت نوآور خارجی هستند، می‌توانند تا 3 سال واجد شرایط مجوز کار آزاد باشند.

علاوه بر این، متقاضیان می‌توانند واجد شرایط اقامت دائم در کانادا شوند. برنامه SUV نیاز به نامه پشتیبانی یا تعهد سرمایه گذاری از یکی از سازمان‌های تعیین شده در کانادا دارد.

ویزای کارآفرین (C11)

 

C11 Entrepreneur Stream برای کارآفرینان خارجی که می‌خواهند در یک کسب‌وکار فعلی در کانادا سرمایه‌گذاری یا کسب‌وکار جدیدی راه‌اندازی کنند، عالی است.

ابتدا کارآفرین مجوز کار موقت دریافت می‌کند که به او اجازه می‌دهد تا تجارت خود را در کانادا راه‌اندازی کند. سپس، پس از 1 سال فعالیت در کانادا، واجد شرایط اقامت دائم خواهد بود.

برنامه مجوز کار LMIA

 

کارآفرینان و سرمایه گذاران می‌توانند از طریق روش LMIA مجوز کار و در نهایت پس از 2 سال کار در کانادا، اقامت دائم دریافت کنند.

با این حال، این برنامه بیشتر برای استخدام کارگران خارجی طراحی شده است. سایر برنامه‌های ذکر شده در بالا معمولاً برای مهاجرت سرمایه گذار به کانادا بر این برنامه ترجیح داده می‌شوند.

برنامه‌های سرمایه گذاری استانی کانادا

استان‌های مختلف کانادا، برنامه‌های متنوعی را برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و اقامت دائم در سراسر کشور ارائه می‌دهند. این برنامه‌های نامزدی استانی (PNP) فرصت خوبی برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا محسوب می‌شوند.

با برنامه استانی آلبرتا شروع می‌کنیم؛ برنامه آلبرتا به عنوان برنامه مهاجرت در استان آلبرتا (AAIP) شناخته شده است. به دلیل اقتصاد رو به رشد آلبرتا در منطقه، این استان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در دشت‌های کانادا به حساب می‌آید.

برنامه‌های سرمایه گذاری استانی کانادا

این برنامه به کارآفرینان خارجی اجازه می‌دهد تا ابتدا مجوز کار دریافت کنند و پس از 1 تا 2 سال فعالیت تجاری خود در آلبرتا به آنها اجازه می‌دهد تا برای اقامت دائم درخواست دهند؛ بنابراین یکی از برنامه‌های محبوب برای گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا است.

برنامه استانی آلبرتا
ویژگی‌ها این برنامه استانی توسط AAIP و با همکاری سازمان کشاورزی و جنگلداری آلبرتا مدیریت می‌شود.

افراد دارای مهارت‌های مدیریت مزرعه و منابع مالی را برای سرمایه گذاری در مشاغل کشاورزی در آلبرتا هدف قرار می‌دهد.

صنعت کشاورزی در استان را توسعه می‌دهد.

برنامه کارآفرینان فارغ‌التحصیل خارجی

 

این برنامه به فارغ‌التحصیلان اجازه می‌دهد تا شرکت‌های نوپا در آلبرتا را راه‌اندازی و اقامت دائم دریافت کنند.

استعدادهای برتر کارآفرینی را از سراسر جهان پرورش می‌دهد.

برنامه کارآفرینان روستایی

 

این برنامه برای کارآفرینانی که علاقه‌مند به راه‌اندازی یا خرید یک کسب و کار در مناطق روستایی آلبرتا هستند، مناسب است.

این برنامه با هدف ارتقای رشد اقتصادی و فرصت‌های شغلی در مناطق روستایی طراحی شده است.

در استان بریتیش کلمبیا، شما می‌توانید واجد شرایط مهاجرت به روش BC PNP باشید. روش PNP این استان به همراه برنامه انتاریو یکی از محبوب‌ترین مسیرها برای دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا هستند.

سه برنامه اصلی در این روش وجود دارند: مهاجرت کارآفرینان، آزمایشی منطقه‌ای و پروژه‌های استراتژیک. هر سه مورد به متقاضیان اجازه می‌دهند تا در نهایت واجد شرایط اقامت دائم در کانادا شوند.

برنامه استانی بریتیش کلمبیا
شرایط ایجاد یا توسعه کسب و کار در بریتیش کلمبیا

داشتن حداقل سرمایه تعیین شده

داشتن حداقل یک شغل تمام وقت به عنوان شهروند کانادایی یا مقیم دائم این کشور

معیار زبان کانادایی سطح 4 مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی

داشتن کسب و کار یا تجربه مدیریت

مانیتوبا چند گزینه سرمایه گذاری کشاورزی و کارآفرینی را ارائه می‌دهد. هر دو برنامه به متقاضیان اجازه می‌دهند تا با گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا در نهایت اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

برنامه استانی مانیتوبا
روش کارآفرینی (EP)

 

این برنامه برای صاحبان مشاغل و کارآفرینان باتجربه طراحی شده که مایل به راه‌اندازی یا خرید یک کسب و کار در مانیتوبا هستند.

متقاضیان باید حداقل دارایی خالص شخصی 500,000 دلار داشته باشند و مایل به سرمایه گذاری حداقل 250,000 دلار در یک تجارت در منطقه پایتخت منیتوبا یا 150,000 دلار خارج از منطقه پایتخت را داشته باشند.

متقاضیان باید حداقل 3 سال سابقه مالکیت تجاری یا مدیریت ارشد داشته باشند و باید فعالانه در مدیریت روزانه کسب و کار در مانیتوبا شرکت کنند.

روش سرمایه گذاری در بخش کشاورزی (FIP)

 

متقاضیان باید حداقل دارایی خالص 500,000 دلار داشته باشند و حداقل 300,000 دلار در یک کار کشاورزی سرمایه گذاری کنند.

یک سپرده قابل استرداد 75000 دلار باید به دولت منیتوبا واریز شود که با رعایت شرایط و ضوابط یک توافقنامه عملکرد تجاری بازپرداخت می‌شود.

متقاضیان باید حداقل 3 سال سابقه مالکیت و بهره برداری مزرعه یا حداقل 5 سال سابقه مدیریت مزرعه داشته باشند.

تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه باید از طریق آزمون‌های زبان استاندارد نشان داده شود.

انتاریو یک برنامه مهاجرت تجاری است که توسط استان انتاریو در کانادا ارائه می‌شود. هدف این برنامه جذب کارآفرینان باتجربه است که مایل به ایجاد یا خرید یک کسب و کار موجود در انتاریو هستند. این روش هم برای دریافت کردن ویزای سرمایه گذاری کانادا بسیار محبوب است.

برنامه استانی انتاریو
مهم‌ترین شرایط اگر به دنبال ایجاد کسب و کار در منطقه تورنتو هستید، باید حداقل دارایی خالص 800000 دلار و اگر به دنبال ایجاد کسب و کار خارج از این منطقه هستید، باید حداقل 400000 دلار داشته باشید.
همچنین باید حداقل 600000 دلار سرمایه گذاری شخصی برای مشاغلی که در انتاریو قرار دارند یا 200000 دلار برای مشاغل خارج از اتاریو داشته باشید.
همراه با سرمایه گذاری شخصی، باید حداقل دو شغل تمام وقت برای شهروندان کانادایی یا مقیم دائم ایجاد کنید.
همچنین باید حداقل 24 ماه تجربه کاری تمام وقت به عنوان مالک یا مدیر ارشد در 60 ماه گذشته قبل از درخواست داشته باشید.
مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی نیز مورد نیاز است که از طریق آزمون زبان تأیید شده مشخص می‌شود.
پس از تأیید، کارآفرینان می‌توانند دارای مجوز کار موقت برای راه‌اندازی مشاغل خود در انتاریو اقدام کنند.

کارآفرینان خارجی می‌توانند از برنامه‌های مهاجرتی استان کبک بهره‌مند شوند. به عنوان یک سرمایه گذار و مهاجر کبک، می‌توانید یک کسب و کار راه‌اندازی یا در یک تجارت موجود سرمایه گذاری کنید و در نهایت پس از راه‌اندازی کسب و کار خود تحت مجوز کار، اقامت دائم کسب کنید.

این استان محبوبیت خاصی در بین مهاجران دارد و بسیاری از ایرانیان نیز از این طریق توانسته‌اند تا ویزای سرمایه گذاری کانادا را دریافت کنند.

برنامه استانی کبک
برنامه سرمایه گذاری کبک این برنامه در حال حاضر در حالت تعلیق است و هیچ برنامه جدیدی را نمی‌پذیرد!
برنامه کارآفرینی کبک

 

ابتدا باید پیشنهاد خدمات را از یک سازمان پشتیبانی مانند شتاب دهنده کسب و کار، مرکز رشد یا مرکز کارآفرینی دانشگاهی دریافت کنید.

سازمان پشتیبانی باید ظرفیت خود را برای حمایت از پروژه تجاری شما نشان دهد. لازم است تا با درخواست مهاجرت خود یک طرح تجاری ارائه دهید.

باید حداقل امتیاز 41 از 85 را در جدول انتخاب و گواهی یادگیری در مورد ارزش‌های ارزش‌های کبک را دریافت کنید.

برنامه خوداشتغالی کبک

 

حداقل دارایی خالص باید 100000 دلار باشد و لازم است تا منشا قانونی و انباشت ارزش خالص خود را ثابت کنید.

داشتن حداقل دو سال سابقه کار خوداشتغالی در حرفه مورد نظر ضروری است.

گواهی یادگیری در مورد ارزش‌های کبک را دریافت کنید. توجه داشته باشید که امتیاز 63 از 107 لازم است.

در نوا اسکوشیا، کارآفرینان مهاجر می‌توانند از روش کارآفرینی استفاده کنند. هدف این برنامه جذب افرادی باتجربه کاری و قصد مشارکت فعال در مدیریت یک کسب و کار و فعالیت‌های روزانه در نوا اسکوشیا است. با این روش نیز می‌توانید برای ویزای سرمایه گذاری کانادا اقدام کنید.

برنامه استانی نوا اسکوشیا
شرایط شما باید حداقل 600,000 دلار دارایی خالص داشته باشید و مایل به سرمایه گذاری حداقل 150,000 دلار در یک تجارت جدید یا موجود در استان باشند.

همچنین ملزم به ارائه یک طرح تجاری دقیق هستید که در آن سرمایه گذاری تجاری پیشنهادی خود و نحوه همسویی آن با اولویت‌های اقتصادی نوا اسکوشیا مشخص می‌شود.

متقاضیان موفق یک مجوز کار 2 ساله برای راه‌اندازی کسب و کار خود در نوا اسکوشیا دریافت خواهند کرد.

لازم است تا قبل از درخواست، شرایط و دستورالعمل‌های روش کارآفرینی را به طور کامل درک کنید و در صورت نیاز از مشاوره حرفه‌ای استفاده کنید.

این‌ها تنها تعدادی از برنامه‌های استانی کانادا برای سرمایه گذاری هستند. برای اطلاع از همه این برنامه‌ها و بررسی واجد شرایط بودن خود، بهتر است با مشاوران مجرب مشورت کنید.

سؤالات متداول

  1. ویزای سرمایه گذاری کانادا برای چه افرادی مناسب‌تر است؟

کارآفرینان و سرمایه‌گذاران

  1. آیا می‌توان با ویزای سرمایه گذاری اقامت کانادا را برای خانواده گرفت؟

بله یکی از مزایای مهم ویزای سرمایه گذاری، دریافت اقامت برای متقاضی و خانواده او است.

  1. کانادا چند نوع ویزای سرمایه گذاری دارد؟

دو نوع اصلی این ویزا، برنامه‌های استانی و فدرال هستند.

شرایط اخذ ویزای سرمایه‌گذاری کانادا

سرمایه گذاری در کانادا به دو سال تجربه کاری یا مدیریت در 5 سال گذشته نیاز دارد. هر شرکت به حداقل دو کارمند تمام وقت به استثنای متقاضی نیاز دارد. سایر مشرایط اخذ ویزای سرمایه‌گذاری کاناداشاغل می‌توانند به اداره یا سازمان دولتی خارجی، سازمان داخلی یا مدیریت صنعتی مرتبط باشند.

 

شرایط سنی برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا حداقل 18 سال است و حداقل مدرک تحصیلی باید دیپلم باشد.

کسب و کار واجد شرایط برای این برنامه بخشی از مدیریت، برنامه‌ریزی و کنترل هر دو جنبه مالی و فیزیکی سازمان تجاری را شامل می‌شود. توجه به این نکته ضروری است که هرگونه تجربه کاری غیرمجاز به حساب نمی‌آید و جزو شرایط ویزای سرمایه گذاری کانادا محسوب نخواهد شد.

معیارهای واجد شرایط بودن ویزای سرمایه گذاری کانادا شامل موارد زیر می‌شوند:

  • در دسترس بودن سرمایه برای سرمایه گذاری در کانادا
  • مشخصات کسب و کارهای قبلی در دو سال گذشته
  • مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی
  • مدارک تجاری و سابقه بانکی
  • ارزیابی پزشکی و رفتاری

همچنین سرمایه گذاران برای واجد شرایط بودن باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • سرمایه گذار نباید قصد زندگی در کبک را داشته باشد (اگر استان مورد نظر شما کبک است به برنامه سرمایه گذار کبک مراجعه کنید).
  • سرمایه گذار باید حداقل دارایی خالص 1600000 دلار کانادا (از طریق مشاغل مجاز و قانونی) داشته باشد.
  • سرمایه گذار باید یک سرمایه گذاری 800000 دلار کانادا به دولت کانادا انجام دهد (که پس از 5 سال بدون بهره به سرمایه گذار بازگردانده می‌شود).
  • سرمایه گذار و اعضای خانواده او باید در بررسی سلامت و امنیت قبول شوند.

مدت زمان صدور ویزای سرمایه گذاری کانادا

ویزای سرمایه گذاری کانادا چقدر طول می‌کشد؟ معمولاً متقاضیان باید ظرف 30 روز پس از تأیید درخواست خود سرمایه گذاری کنند. پس از تأیید درخواست و انجام سرمایه گذاری، شما و خانواده‌تان می‌توانید برای گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا اقدام کنید.

با این حال، زمان پردازش برای متقاضیان برنامه سرمایه‌گذاری کبک می‌تواند از 16 تا 24 ماه طول بکشد. همچنین مدت زمان پردازش به عوامل مختلفی مانند به تعداد متقاضیان سرمایه گذار فعلی بستگی دارد. پس از تأیید، شما و اعضای خانواده‌تان می‌توانید به مدت 4 سال تابعیت کانادا را دریافت کنید.

هزینه ویزای سرمایه گذاری کانادا

قیمت ویزای سرمایه‌گذاری کانادا چقدر است؟ برای سرمایه‌گذاری در کشور کانادا به حداقل 800000 دلار نیاز خواهید داشت و مبلغ دقیق بستگی به نوع سرمایه گذاری و منطقه‌ای که در آن سرمایه گذاری می‌کنید، بستگی دارد.

سازمان IRCC سرمایه 800000 دلار را تقریباً 5 سال پس از پرداخت، بدون بهره به شما برمی گرداند. این سرمایه گذاری توسط استان‌های کانادا تضمین و نظارت می‌شود که از این سرمایه گذاری برای ایجاد شغل و کمک به رشد اقتصادی کشور استفاده می‌کنند.

توجه داشته باشید که میزان تمکن مالی برای ویزای سرمایه گذاری کانادا به شرایط شما و روش انتخابی شما بستگی دارد.

مراحل دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا تا اخذ شهروندی

هر مهاجر خارجی که از طریق مهاجرت کاری به کانادا می‌آید، واجد شرایط اقامت دائم است. هنگامی که برای اولین بار برای درخواست ویزای سرمایه‌گذاری خود تأییدیه دریافت می‌کنید، مجوز کار نیز دریافت خواهید کرد.

شما می‌توانید پس از حداقل 1 سال از راه‌اندازی کسب و کار خود، واجد شرایط اقامت دائم شوید. پس از دریافت اقامت دائم، در نهایت می‌توانید واجد شرایط شهروندی کانادا شوید. توجه داشته باشید که مدارک مورد نیاز ویزای سرمایه گذاری کانادا را به طور کامل ارائه دهید تا با هیچ مشکلی مواجه نشوید.

مراحل دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا

1. تأسیس یا خرید یک شرکت کانادایی

اولین قدم برای دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا، تأسیس یا خرید یک شرکت است. این شرکت به عنوان بستری برای فعالیت‌های کارآفرینی شما در کانادا خواهد بود. باید مطمئن شوید که کسب و کار شما با الزامات برنامه مهاجرتی انتخاب شده مطابقت دارد.

2. استخدام به عنوان مدیرعامل شرکت

هنگامی که شرکت کانادایی شما تأسیس یا خریداری شد، شما را به عنوان مدیر اجرایی یا صاحب کسب و کار استخدام می‌کنند. این استخدامی جزء مهمی از درخواست شما است و واجد شرایط بودن شما را برای مجوز کار مشخص می‌کند.

3. درخواست مجوز کار از طریق برنامه مهاجرتی

اکنون می‌توانید از طریق یک برنامه مهاجرتی برای مجوز کار اقدام کنید. این مجوز کار به شما اجازه می‌دهد تا به صورت قانونی در کانادا فعالیت کنید. برنامه خاصی که برای ویزای سرمایه گذاری کانادا انتخاب می‌کنید، به معیارهای واجد شرایط بودن و اهداف بلند مدت شما بستگی دارد.

4. مدیریت کسب و کار به مدت یک سال

پس از دریافت مجوز کار، وقت آن است که مهارت‌های کارآفرینی خود را به کار ببندید و به طور فعال کسب و کار خود را در کانادا راه‌اندازی کنید. ارائه سوابق و فعالیت‌های کاری شما در این دوره بسیار مهم است؛ زیرا در هنگام درخواست اقامت دائم لازم است.

5. درخواست اقامت دائم

هنگامی که کسب و کار خود را با موفقیت در کانادا به مدت حداقل 1 سال اداره کردید، واجد شرایط درخواست اقامت دائم می‌شوید. این مرحله از ویزای سرمایه گذاری کانادا، معمولاً از طریق برنامه مهاجرتی که در ابتدا وارد کرده‌اید، ایجاد می‌شود.

مقامات مربوطه در کانادا، عملکرد تجاری، مالی و مطابقت با الزامات برنامه انتخابی شما را به طور کامل بررسی خواهند کرد.

درخواست اقامت دائم کانادا

6. بررسی شرایط اخذ شهروندی کانادا

پس از اخذ اقامت دائم، می‌توانید برای شهروندی کانادا اقدام کنید. معیارهای واجد شرایط بودن برای شهروندی عبارت‌اند از: داشتن شرایط اقامت، نشان دادن مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی، قبولی در آزمون شهروندی و…

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا با افدل گروپ

اگر به دنبال بهترین آژانس برای ویزای سرمایه گذاری کانادا می‌گردید، افدل گروپ انتخابی مطمئن و عالی است. حتماً می‌پرسید چرا؟ شرکت افدل با کارشناسان مجرب و سابقه درخشانی که در زمینه ارائه خدمات مهاجرتی دارد، می‌توانید بهترین راهنما برای دریافت انواع ویزای کانادا باشد.

از ویزای توریستی کانادا برای تفریح یا انجام کارهای کوتاه مدت گرفته تا ویزای خانواده کانادا را برای مهاجرت خانوادگی به تیم ما بسپارید. حتی با ویزای کاری موقت کانادا می‌توانید به برخی از اهداف خود برسید و بعداً آن را به اقامت دائم تبدیل کنید؛ تنها کافی است تا با قوانین کشور کانادا آشنا باشید.

هر گونه سؤالی در زمینه ویزای تحصیلی کانادا یا ویزای کاری کانادا داشتید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید یا به اینستاگرام افدل مراجعه کنید. فاصله شما تا مهاجرت به کانادا تنها یک تماس است!

سخن آخر

در صورتی که به دنبال پناهندگی با ویزای سرمایه گذاری کانادا هستید یا سرمایه زیادی دارید و می‌خواهید از طریق آن به کانادا مهاجرت کنید، ابتدا باید شرایط لازم را بررسی کنید. در این مقاله به بررسی کامل شرایط جدید دریافت این نوع ویزا و روش‌های مختلف آن برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان پرداختیم.

سؤالات متداول

  1. اخذ ویزای سرمایه گذاری کاناداچقدر طول می‌کشد؟

بسته به شرایط و روش مهاجرت شما متغیر است؛ اما نهایتاً 24 ماه طول می‌کشد.

  1. آیا می‌توان با ویزای سرمایه گذاری اقامت دائم کانادا را گرفت؟

شما می‌توانید پس از حداقل 1 سال از راه‌اندازی کسب و کار خود، واجد شرایط اقامت دائم شوید.

  1. دریافت شهروندی کانادا با ویزای سرمایه گذاری چه شرایطی دارد؟

داشتن شرایط اقامت، نشان دادن مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی، قبولی در آزمون شهروندی و…

  1. آیا برای دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا به مدرک زبان نیاز دارم؟

بله داشتن گواهی زبا انگلیسی یا فرانسوی الزامی است.

  1. روش‌های سرمایه گذاری در استان کبک کدام‌اند؟

کارآفرینی، خوداشتغالی و برنامه سرمایه‌گذاری

سایر مقالات:

شرایط اخذ ویزای کاری موقت کانادا برای ایرانیان در2024+مشاوره
جدیدترین شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا 2024+ مشاوره رایگان
جدیدترین شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا 2024 + مشاوره رایگان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *