شرایط اخذ ویزای کاری موقت کانادا برای ایرانیان در2024+مشاوره


راهنمای کامل اخذ ویزای کاری موقت کانادا (Temporary Work Visa)

ویزای کاری موقت کانادا برای چه مواقعی صادر می‌شود؟ آیا هر کسی می‌تواند این ویزا را بگیرد؟ دریافت ویزای موقت یا فصلی کانادا در مواقع خاص و برای افراد بخصوصی صادر می‌شود و اطلاع از قوانین کانادا برای اخذ این ویزا ضروری است.

اگر می‌خواهید برای کار در کانادا ویزا بگیرید و اطلاعات چندانی از ویزای موقت آن ندارید، این مطلب را از دست ندهید! زیرا در این مقاله به بررسی شرایط اخذ ویزای کاری موقت کانادا برای ایرانیان می‌پردازیم.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

ویزای کاری موقت کانادا چیست؟

مجوز کار موقت کانادا ترکیبی از ویزای اقامت موقت و مجوز کار است. شما با این ویزا مجاز به اقامت 6 ماه یا کمتر در کانادا هستید؛ در حالی که مجوز کار کانادا به شما این امکان را می‌دهد تا در شغلی که پیدا کرده‌اید نیز کار کنید یا به دنبال شغل جدید بگردید.

این ویزای کاری دائمی نیست و بسته به نوع درخواست و شرایط شما پس از چند ماه یا چند سال منقضی می‌شود. این موضوع به این معنی است که پس از انقضای ویزای کاری موقت کانادا، می‌توانید برای تمدید آن اقدام کنید یا به کشور خود بازگردید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

شما نمی‌توانید پس از انقضای ویزای خود در کانادا بمانید و کار کنید؛ زیرا خود را در معرض خطر ریجکت قرار خواهید داد. این مسئله بدان معناست که دیگر نمی‌توانید هیچ نوع ویزای کانادایی را دریافت کنید.

حداکثر زمانی که می‌توانید به طور موقت در کانادا با تمام تمدیدها کار کنید، 4 سال است. با این حال، این مسئله برای هر کسی قابل اجرا نیست و ممکن است به کشوری که از آن هستید و نوع ویزای شما بستگی داشته باشد.

ویزای کاری موقت کانادا

مزایای ویزای کاری موقت کانادا برای ایرانیان

کانادا یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای متخصصانی است که به دنبال یک شغل مناسب در خارج از کشور هستند. مهم‌ترین مزیت ویزای کاری موقت کانادا این است که پیدا کردن شغل در این کشور بسیار آسان بوده و این کشور دارای یک برنامه مهاجرت عالی است.

کانادا، اجازه کار را برای مهاجران صادر کرده و تسهیلات مختلفی را برای دریافت شهروندی کانادا فراهم می‌کند. به غیر از فرصت‌های شغلی بهتر و رشد فردی، چندین دلیل دیگر وجود دارند که کانادا را به مقصد برتر برای جویندگان کار تبدیل کرده‌اند.

چه کسانی به ویزای کاری موقت کانادا نیاز دارند؟

هر کسی که قصد ورود به کشور کانادا را به دلایل کاری و دریافت حقوق دارد، باید ویزای کار موقت یا مجوز کار را دریافت کند. ویزای کاری موقت رایگان کانادا هم به هر کسی داده نمی‌شود و باید شرایط ویژه‌ای برای دریافت آن داده باشید.

همه کسانی که می‌خواهند به صورت موقت در کانادا کار کنند و بعد از اتمام پروژه مورد نظر به کشور خود بازگردند، مشمول دریافت این ویزا هستند. همچنین برخی از افرادی که موفق به اخذ ویزای کاری نمی‌شود، این نوع را انتخاب می‌کنند تا بعداً بتوانند با داشتن شرایط لازم، ویزای کاری دائم کانادا را بگیرند.

ویزای کاری موقت کانادا

در برخی موارد، دریافت ویزای کاری موقت کانادا برای این افراد ضروری نیست:

  • کارگران فصلی خارجی
  • نماینده‌های دولت‌های خارجی به همراه اعضای خانواده آنها
  • پرسنل نظامی
  • تاجران
  • هنرمندان
  • ورزشکاران
  • داوران
  • خبرنگاران
  • سخنرانان
  • دانشجویان بهداشت و درمان
  • بازرسان هواپیمایی کشوری
  • بازرسان سوانح هوایی
  • ارائه‌دهندگان خدمات اضطراری
  • محققان

 

شرایط جدید ویزای کاری موقت کانادا

آیا من واجد شرایط ویزای کاری موقت کانادا هستم؟ برای واجد شرایط بودن، هر متقاضی که می‌خواهد به طور موقت در کانادا کار کند، باید واجد شرایط تعیین شده از سوی دولت کانادا باشد؛ در غیر این صورت دریافت این نوع ویزای کاری امکان‌پذیر نخواهد بود.

شرایط ویزای کاری موقت کانادا

شرایط ویزای کاری فصلی کانادا شامل موارد زیر می‌شوند:

  • باید ثابت کنید که مایل به ترک کانادا و بازگشت به کشور خود با اتمام مجوز کار هستید.
  • به شرایط مجوز کار خود احترام بگذارید؛ بسته به اینکه آیا این مجوز فعال است و می‌توانید برای هر کارفرمایی کار کنید یا تنها مجاز به کار برای یک کارفرما هستید، شرایط مجوز شما متفاوت است.
  • باید ثابت کنید که برای هر کارفرمایی حاضر به کار کردن نیستید؛ منظور از این شرط، ممانعت از کار برای کارفرماهایی است که از شما درخواست‌های غیرقانونی یا غیراخلاقی دارند.
  • اگر از کشور خود درخواست می‌دهید، باید شرایط ویزای موقت را به طور کامل رعایت کنید.

مدارک مورد نیاز برای ویزای کاری موقت کانادا

برای اینکه شانس ویزای کاری موقت کانادا را افزایش دهید، باید مدارک مورد نیاز را در زمان ثبت درخواست و مراحل آن به طور کامل ارائه دهید. هر گونه نقص اسناد مربوط به ویزای کاری می‌تواند روند دریافت آن را با مشکل روبرو کند.

 فرم‌های درخواست مانند: درخواست مجوز کار در خارج از کانادا، فرم اطلاعات خانواده و…

  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • کپی پاسپورت و صفحات آن
  • دو قطعه عکس
  • اثبات وضعیت فعلی مهاجرت
  • کپی سند ازدواج (در صورت وجود)
  • کپی شناسنامه کودکان (در صورت وجود)
  • رزومه
  • مدارک تحصیلی
  • پیشنهاد شغلی معتبر از طرف کارفرما
  • سند LMIA
  • گواهی عدم سوءسابقه
  • و…

انواع ویزای کاری موقت کانادا برای مهاجرت

برای رفع تمام نیازهای کارگران خارجی، دولت کانادا انواع مختلفی از ویزای کار موقت را بسته به نیاز متقاضیان صادر می‌کند. 4 نوع مجوز کار یا ویزای کار موقت کانادا وجود دارند که می‌توانید یکی از آن‌ها را بر اساس شرایط خود دریافت کنید.

روش درخواست برای برخی افراد می‌تواند پیچیده و گیج کننده باشد؛ بنابراین بهترین کار این است که فرایند مهاجرت را تنها با راهنمایی یک شرکت مهاجرتی مورد اعتماد انجام دهید.

انواع ویزای کاری موقت کانادا

برنامه کارگر خارجی موقت کانادا

برنامه کارگر خارجی موقت یک نوع ویزای کاری موقت کانادا است. این برنامه برای کارگران خارجی صادر می‌شود که قبلاً پیشنهاد شغلی از یک شرکت کانادایی را دریافت کرده‌اند و شرکت قبلاً ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA) را از دولت کانادا دریافت کرده است.

ویزای کار باز کانادا

مجوز کار باز کانادا به کارگران خارجی داده می‌شود که با پیشنهاد شغلی به کانادا می‌روند؛ اما این مجوز به آنها اجازه می‌دهد تا کارفرما را تغییر دهند. این ویزا با ویزاهای کاری دیگر متفاوت است؛ زیرا مختص کارفرما نیست. سایر مجوزهای کاری به شما اجازه نمی‌دهند که کارفرما را در زمان اقامت در کانادا تغییر دهید.

ویزای تعطیلات کاری کانادا

ویزای تعطیلات یک نوع ویزای کاری موقت کانادا است که به جوانان 30 کشور داده می‌شود؛ بنابراین آنها می توانند در کانادا کار کنند و سفر بروند. این ویزا به این معنی است که متقاضیان درخواست‌های خود را ارسال می‌کنند و منتظر می مانند تا برای درخواست مجوز کار به صورت تصادفی انتخاب شوند.

مجوز کار کانادا پس از فارغ‌التحصیلی

اجازه کار Post Graduate Work Permit به دانشجویانی داده می‌شود که مدرک تحصیلی خود را از یک مؤسسه آموزشی معتبر در کانادا به پایان رسانده‌اند و می‌خواهند مدت بیشتری از طریق کار در این کشور بمانند.

انواع ویزای کار موقت کانادا
برنامه کارگر خارجی موقت برای افرادی که از طرف یک کارفرما در کانادا، پیشنهاد شغلی دریافت کرده‌اند.
ویزای کار باز برای افرادی که پیشنهاد شغلی دریافت کرده‌اند؛ با این تفاوت که می‌توانند کارفرما را تغییر دهند.
ویزای تعطیلات کاری این ویزا برای درخواست مجوز کار و انتخاب به صورت تصادفی صادر می‌شود و مخصوص جوانان است.
ویزای کار پس از فارغ‌التحصیلی برای دریافت مجوز کار دانشجویان فارغ‌التحصیل که در یکی از مراکز آموزشی کانادا تحصیل کرده‌اند.

مجوز کار کانادا

سؤالات متداول

  1. مدت زمان اعتبار ویزای کار موقت کانادا چقدر است؟

6 ماه یا کمتر و باید به طور مداوم آن را تمدید کنید.

  1. چه کسانی به ویزای کاری موقت کانادا نیاز ندارند؟

محققان، ورزشکاران، هنرمندان، سخنرانان، پرسنل نظامی و… تنها در شرایط خاص

  1. آیا میتوانم بعد از اتمام اعتبار ویزای کار موقت در کانادا بمانم؟

خیر در این صورت ریجکت خواهید شد.

  1. آیا نمایندگان دولت ها هم به مجوز کار موقت کانادا نیاز دارند؟

خیر این افراد جزو کسانی هستند که به این مجوز نیاز ندارند.

  1. ویزای کار باز کانادا چگونه است؟

برای افرادی که پیشنهاد شغلی دریافت کرده‌اند، مناسب است؛ با این تفاوت که می‌توانند کارفرما را تغییر دهند.

مراحل اخذ ویزای کاری موقت کانادا

در ابتدای کار باید یک پیشنهاد شغلی موقت از یک شرکت کانادایی دریافت کنید. بسته به نوع مجوز کاری که برای آن درخواست می‌دهید، به احتمال زیاد به یک پیشنهاد شغلی از سوی یک کارفرما در کانادا نیاز خواهید داشت.

مراحل اخذ ویزای کاری موقت کانادا

دریافت پیشنهاد شغلی موقت از کارفرما

اگر مجوز کار آزاد دریافت کرده‌اید، این فرصت را خواهید داشت که کارفرمایان خود را تغییر دهید و زمانی که در کانادا هستید، کارفرمای دیگری را پیدا کنید؛ اما اگر می‌خواهید یک مجوز خاص کارفرما داشته باشید، باید قبل از درخواست کار، آن کار را پیدا کنید.

برای دریافت ویزای کار موقت کانادا، باید از کشور خود کار پیدا کنید. اگر فقط قصد رفتن به کانادا و پیدا کردن کار را دارید، این مرحله برای شما نیست. اگر برای ویزای تعطیلات کاری درخواست می‌دهید، اگر از قبل بدانید که کجا کار خواهید کرد، شانس دریافت ویزا بیشتر می‌شود.

منابع آنلاین زیادی وجود دارند که به شما در جستجوی شغل در کانادا کمک می‌کنند. شما می‌توانید از وب‌سایت‌های مختلف دیدن کنید یا می‌توانید با خدمات در این زمینه تماس بگیرید و برای یافتن شغل به آنها پول بدهید.

هر راهی را که انتخاب کنید، باید کارفرما موافقت کند که یک پیشنهاد شغلی برای کار موقت برای شما ارسال کند. استفاده از یک سایت ویزای کاری موقت کانادا نیز در این راه به شما کمک زیادی می‌کند.

بررسی LMIA شرکت مورد نظر

توجه کنید که شرکتی که در آن کار خواهید کرد، باید LMIA داشته باشد. پس از یافتن شغل، شرکتی که با استخدام شما موافقت کرده باید برای ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA) از دولت کانادا درخواست دهد.

LMIA سندی است که دولت صادر می‌کند و به عنوان مجوزی برای شرکت برای استخدام کارگران موقت خارجی عمل می‌کند.

برای شرکتی که می‌خواهید در آن کار کنید، باید درخواست دهد و شرکت باید نشان دهد که با دادن این شغل به شما، شغلی را از شهروندان کانادایی مقیم دائمی نمی‌گیرد. همچنین لازم است تا شرکت شما ثابت کند که هیچ فرد مایل، در دسترس یا واجد شرایطی در کانادا برای آن موقعیت شغلی وجود ندارد.

پس از دریافت LMIA، شما باید مدارک مورد نیاز ویزای کاری موقت کانادا را داشته باشید؛ سپس برای اجازه کار در کانادا اقدام کنید.

ارسال درخواست ویزای کار کانادا و مجوز

پس از اینکه دولت کانادا LMIA را برای شرکتی که شما را استخدام کرده صادر کرد، نوبت به درخواست ویزای کار موقت می‌رسد. شما می‌توانید این کار را به صورت آنلاین و از طریق وب سایت دولت کانادا یا شخصاً در هر دفتر کنسولگری کانادا انجام دهید.

همچنین باید فرم‌های درخواست و مدارکی را ارسال کنید که از طرف افسران کنسولی ارزیابی می‌شوند. افسران همچنین ممکن است از شما بخواهند که معاینه پزشکی و همچنین مصاحبه‌ای انجام دهید تا واجد شرایط بودن شما و اینکه آیا پس از انقضای مجوز کار کانادا برمی‌گردید یا خیر را بررسی کنند.

ارسال درخواست ویزای کار کانادا

دریافت گواهی پذیرش کبک (در صورت انتخاب این استان)

مقامات کنسولگری کانادا ممکن است از شما بخواهند که یک معاینه پزشکی انجام دهید تا ثابت کند که از سلامتی کامل برخوردار بوده و قادر به کار کردن هستید. شما باید دستورالعمل‌های آنها را دنبال کنید و از یک پزشک مجاز بخواهید که مدارک شما را امضا کند.

مصاحبه ویزای کاری کانادا

مقامات همچنین ممکن است درخواست مصاحبه کنند تا مشخص شود که شما مدرک درستی ارائه کرده‌اید و راست می‌گویید یا خیر. آنها اغلب سعی می‌کنند بدانند که آیا پس از انقضای مجوز کار به کشور خود بازمی‌گردید یا خیر. شما باید در زمان مقرر برای مصاحبه خود حاضر شوید و صادقانه به سؤالات پاسخ دهید.

پردازش ویزا

هنگامی که درخواست ویزای کار موقت کانادا را ارسال می‌کنید، افسران کنسولی باید آن را بررسی کرده و تصمیم بگیرند. بسته به کشوری که از آن مهاجرت می‌کنید، مدت زمان صدور ویزای کاری موقت کانادا بین 3 تا 27 هفته است. پس از این، افسران تصمیم می گیرند که آیا شما می‌توانید در کانادا کار کنید یا خیر.

سفر به کانادا

اگر دولت کانادا تصمیم گرفت که می‌توانید در این کشور کار کنید، می‌توانید مقدمات سفر و اقامت خود را فراهم کنید. هنگامی که وارد کشور کانادا می‌شوید، باید تمام مدارک و مجوز کار تأیید شده خود را ارائه دهید.

افسران این اختیار را دارند که تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند به شما اجازه ورود به کشور را بدهند یا خیر و این مجوز برای چه مدت باشد. حتی اگر دفتر کنسولی ویزا را به مدت 6 ماه صادر کند، افسران می توانند آن را تنها برای 3 ماه صادر کنند و شما فقط این زمان را برای کار در کانادا خواهید داشت. پس از آن باید برای تمدید درخواست دهید یا به کشور خود بازگردید.

هزینه ویزای کاری موقت کانادا

قیمت ویزای کاری موقت کانادا چقدر است؟ هزینه ویزای کار کانادا به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. هنگامی که برای مجوز کار و ویزای خود به صورت موقت درخواست می‌دهید، باید هزینه‌های درخواست را بپردازید.

هزینه مجوز کار 155 دلار کانادا است. هر بار که درخواستی برای تمدید ارسال می‌کنید، باید دوباره این هزینه را بپردازید. اگر برای مجوز کار آزاد درخواست می‌دهید، هزینه آن 100 دلار کانادا خواهد بود.

دولت کانادا به فردی که دارای مجوز کار است، اجازه می‌دهد تا خانواده نزدیک خود را به افراد تحت تکلف خود اضافه کند. افرادی که اجازه دارند شما را تا کانادا همراهی کنند، همسر و فرزندان زیر سن قانونی شما هستند.

هنگام درخواست جهت دریافت ویزای کاری موقت کانادا برای متأهلین باید مدارک آنها را نیز اضافه کنید تا به عنوان یک درخواست خانوادگی در نظر گرفته شود.

هزینه ویزای کاری موقت کانادا

دریافت اقامت دائم با ویزای کاری موقت کانادا

با ویزای کار موقت کانادا نمی‌توانید برای اقامت دائم اقدام کنید. با این حال، زمانی که در کانادا هستید، می‌توانید برای ویزاهای دائمی مختلف درخواست دهید. البته باید معیارهای واجد شرایط بودن این ویزاها را داشته باشید.

در هر صورت تضمینی وجود ندارد که درخواست شما برای دریافت اقامت دائم کانادا تأیید شود؛ اما اگر قبلاً در کانادا کار کرده‌اید، مراحل درخواست شما آسان‌تر خواهد بود و امیدی به دریافت این اقامت هست.

تمدید ویزای کاری موقت کانادا

از آنجایی که ویزای موقت کاری کانادا به مدت 6 ماه یا کمتر اعتبار دارد، شما باید برای تمدید آن درخواست دهید یا پس از انقضا به کشور خود بازگردید. اگر می‌خواهید ویزای کاری خود را تمدید کنید، باید حداقل 30 روز قبل از انقضا برای تمدید ویزا اقدام کنید.

تنها در صورتی می‌توانید جخت تمدید ویزای کاری خود اقدام کنید که:

  • قرارداد کاری جدیدی را با کارفرمای خود امضا کنید.
  • کارفرما باید ارزیابی تأثیر بازار کار جدید یا همان LMIA را دریافت کند.
  • کارفرما هزینه انطباق را بپردازد و پیشنهاد جدید استخدامی ارائه دهد.

تمدید ویزای کاری موقت کانادا

نکته قابل توجه این است که شما می‌توانید برای تمدید مجوز کاری موقت کانادا هم به روش آنلاین و هم حضوری درخواست دهید.

برای درخواست به صورت آنلاین باید یک حساب کاربری در وب سایت IRCC ایجاد کنید. در آنجا می‌توانید چک‌لیست‌های مدارک، فرم‌های درخواست و دستورالعمل‌های نحوه درخواست را پیدا کنید.

همچنین برای درخواست به صورت حضوری باید تمام فرم‌های درخواست را پُر، آنها را پرینت و امضا، تمام مدارک لازم را دریافت، هزینه‌ها را پرداخت و آنها را به آدرس درج شده در بسته درخواست پست کنید.

مدارک و فرم‌های لازم برای تمدید ویزای کاری موقت کانادا عبارت‌اند از:

  • درخواست تغییر شرایط، ماندن در کانادا یا تمدید اقامت
  • اختیار انتشار اطلاعات شخصی به یک نفر فرد تعیین شده
  • کپی LMIA
  • کپی نامه پیشنهاد شغلی از کارفرما
  • کپی قرارداد کاری امضا شده
  • گواهی‌نامه پذیرش کبک (CAQ) برای برنامه استانی کبک
  • و…

مدارک مورد نیاز برای تمدید مجوز کار همسران یا شرکای حقوقی عبارت‌اند از:

  • قرارداد کار یا پیشنهاد شغلی کارفرمای فعلی
  • کپی سه فیش حقوقی آخر
  • کپی مجوز کار
  • نامه ثبت‌نام (مخصوص دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان)
  • کپی مجوز تحصیل (مخصوص دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان)

مدارک مورد نیاز متقاضیان پناهندگی با ویزای کاری موقت کانادا عبارت‌اند از:

  • اثبات اینکه بدون رفاه اجتماعی نمی‌توانید از خود حمایت کنید.
  • مدرکی که شما ادعای پناهندگی خود را به هیئت مهاجرت و پناهندگی (IRB) ارجاع داده‌اید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

افدل گروپ؛ بهترین آژانس برای ویزای کاری موقت کانادا

با توجه به اینکه تعداد زیادی از شرکت‌های مهاجرتی در زمینه انواع ویزای کانادا فعالیت می‌کنند و برخی از آن‌ها اعتبار یا تجربه لازم را برای کمک به شما ندارند، بهتر است تا در انتخاب مؤسسه مهاجرتی مورد نظر خود دقت کافی را به کار ببرید.

افدل یکی از شرکت‌های معتبر و فعال در زمینه مهاجرت به کانادا و کشورهای محبوب دنیاست و با سابقه درخشانی که در این حوزه دارد، در بین ایرانیان شناخته شده است. از ویزای توریستی کانادا گرفته تا انواع مختلف ویزای کاری کانادا جزو خدمات افدل گروپ هستند.

در صورتی که قصد مهاجرت خانوادگی به کانادا را دارید، کسب اطلاعات درباره شرایط ویزای خانواده کانادا بسیار اهمیت دارد؛ زیرا بر شرایط دریافت اقامت و هزینه‌های شما تأثیرگذار است. همچنین در این صورت، دریافت مشاوره درباره ویزای تحصیلی کانادا نیز مهم خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جدیدترین شرایط ویزای سرمایه گذاری کانادا می‌توانید با ما در تماس باشید. مشاوران ما اطلاعات دقیقی در رابطه با هزینه زندگی در کانادا و شرایط ویزای کاری موقت کانادا در اختیار شما قرار خواهند داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی در مورد شیوه‌های مختلف مهاجرت به کشور کانادا و دریافت شهروندی آن به اینستاگرام افدل مراجعه کنید.

 

سخن آخر

ویزای کار کانادا چند ساله است؟ آیا می‌توان این ویزا را به صورت موقت گرفت؟ در این مقاله به بررسی پاسخ این سؤالات و شرایط ویزای کاری موقت کانادا پرداختیم. این نوع ویزا برای افرادی که به صورت پروژه‌ای کار می‌کنند یا برای یک سفر کاری به کانادا می‌روند، مناسب است.

نکته قابل توجه در مورد دریافت این نوع ویزا این است که لازم نیست تا نگران میزان تمکن مالی برای ویزای کاری موقت کانادا باشید؛ تنها کافی است تا یک پیشنهاد کاری از یک کارفرما در کانادا را دریافت و درخواست خود را برای اخذ آن ثبت کنید.

سؤالات متداول

  1. صدور ویزای کاری موقت کاناداچقدر طول می‌کشد؟

3 تا 27 هفته

  1. هزینه ویزای کار موقت کانادا چقدر است؟

هزینه مجوز کار 155 دلار و هزینه مجوز کار آزاد 100 دلار کانادا است.

  1. اولین مرحله برای دریافت ویزای موقت کاری کانادا چیست؟

دریافت پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما

  1. ویزای موقت کار کانادا را چند بار می‌توان تمدید کرد؟

به تعداد نامحدود؛ اما حداکثر اعتبار آن با تمدید 4 سال است.

  1. نحوه درخواست برای مجوز کار موقت کانادا چگونه است؟

به صورت آنلاین و حضوری

سایر مقالات:

جدیدترین شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا 2024+ مشاوره رایگان
جدیدترین شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا 2024 + مشاوره رایگان
شرایط دریافت انواع ویزای کانادا برای ایرانیان در2024 +مشاوره

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *