جدیدترین شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا 2024 + مشاوره رایگان

ویزای توریستی کانادا

جدیدترین شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا (Visitor Viza)

آیا چیزی درمورد چگونگی دریافت ویزای توریستی کانادا می‌دانید؟ اگر شما هم عاشق طبیعت‌گردی و بازدید از مناظری زیبا در دل طبیعت، آبشار‌های متنوع و جزایر ناب و دیدنی هستید، به هیچ وجه نباید کانادا را از دست بدهید. کشور کانادا به دلیل چشم‌اندازهای طبیعی به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا شناخته می‌شود.

البته شما برای بازدید از زیبایی‌های کانادا و اقامت موقت در این کشور باید برای دریافت ویزای توریستی کانادا، اقدام کنید که از مراحل و شرایط خاصی برخوردار بوده و لازم است در این زمینه  شناخت کافی داشته باشید. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا برای ایرانیان را بررسی کنیم.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

انواع ویزای توریستی کانادا

دولت کانادا در زمینه اقامت موقت و صدور ویزای توریستی دو نوع ویزا (ویزای سینگل و ویزای مالتیپل) را در نظر گرفته است که از لحاظ دفعات ورود به کانادا با یکدیگر متفاوت هستند. علاوه بر این یک نوع ویزای مالتیپل به نام سوپر ویزای کانادا نیز وجود دارد که به والدین افراد مقیم کانادا اجازه سفر به این کشور را می‌دهد.

در ادامه به بررسی تک‌تک انواع ویزای توریستی کانادا برای مهاجرت و شرایط اخذ آن‌ها خواهیم پرداخت؛ شما باید نوع ویزای توریستی را بر اساس شرایط و هدف خود از سفر به این کشور انتخاب کنید.

انواع ویزای توریستی کانادا

ویزای سینگل کانادا (Entry Single)

شما با داشتن ویزای سینگل کانادا می‌توانید در مدت زمان مشخص شده تنها یک بار وارد خاک کانادا شده و تا زمان پایان اعتبار ویزای خود در این کشور بمانید. توجه داشته باشید با خروج از کانادا ویزای شما اعتبار خود را از دست می‌دهد، حتی اگر تاریخ انقضای آن به پایان نرسیده باشد.

در این شرایط باید برای ورود به کانادا دوباره درخواست ویزا بدهید، مگر اینکه به طور مستقیم به ایالات متحده آمریکا، سنت پیر یا میکلون سفر کرده باشید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

ویزای مالتیپل کانادا (Multiple Entry)

این ویزا که با نام ویزای مولتی کانادا نیز شناخته می‌شود این امکان را برای مهاجران فراهم می‌کند که تا پایان اعتبار ویزای خود به صورت کاملاً نامحدود به کانادا رفت‌وآمد داشته و در هر بار ورود تا ۶ ماه در این کشور اقامت داشته باشند.

بعد از پایان دوره ۶ ماه نیز تنها کافی است برای چند ساعت از کانادا خارج شوید و بعد از ورود دوباره می‌توانید تا ۶ ماه اجازه اقامت در این کشور را داشته باشید. شما می‌توانید این تمدید ۶ماهه را در شرایطی افزایش دهید. تنها کافی است برای افزایش مدت اقامت خود درخواست دهید.

البته در صورتی که شرایط شما قانع‌کننده باشد با درخواست شما موافقت خواهد شد. مدت زمان اعتبار ویزای مالتیپل کانادا به‌اندازه مدت زمان اعتبار گذرنامه شما است.

سوپر ویزای کانادا (Super Visa)

از دیگر ویزاهای توریستی کانادا باید به سوپر ویزا اشاره کنیم که مختص کسانی است که فرزندان یا نوه‌های آن‌ها جزو شهروندان و مقیمان دائم کانادا هستند. مدت اعتبار این ویزا نیز به مدت زمان اعتبار پاسپورت افراد بستگی دارد. شما با داشتن سوپر ویزای کانادا می‌توانید شما با داشتن این ویزا می‌توانید بدون نیاز به تمدید در هر بار ورود به کانادا تا ۵ سال در این کشور بمانید.

مهم‌ترین شرط دریافت این ویزا دعوت نامه رسمی‌ فرزند یا نوه بالای ۱۸ سال است. همچنین شخص دعوت کننده باید ثابت کند توان ساپورت هزینه‌های شخص دعوت شونده را در طول مدت اقامت دارد. به این منظور دعوت کننده باید مدارک اقامت و برگه‌های ارزشیابی شرایط مالی و مالیاتی خود را ضمیمه پرونده درخواست کند.

مدت زمان اعتبار ویزای توریستی کانادا

مدت زمان اعتبار ویزا‌های توریستی کانادا بنا به نوع ویزا متفاوت بوده و توسط آفسر مرزی مشخص می‌شود. همچنین اعتبار ویزا به مدت زمان پاسپورت شما نیز بستگی دارد. معمولاً اعتبار ویزا‌های توریستی سینگل نهایتاً ۶ ماه است و همان‌طور که قبلاً به آن اشاره کردیم با داشتن این ویزا تنها یکبار اجازه ورود به کانادا را خواهید داشت.

ویزای توریستی مالتیپل نیز از اعتبار ۱۰ساله برخوردار است؛ اما از آنجایی که مدت اعتبار پاسپورت ایران ۵ سال است، اعتبار این ویزا نیز برای مهاجران ایرانی به ۵ سال کاهش پیدا می‌کند. شما در مدت این ۵ سال می‌توانید هر چند بار که می‌خواهید به خاک کانادا وارد شده و هر بار به مدت ۶ ماه در آنجا سکونت داشته باشید.

درمورد مدت زمان اعتبار سوپر ویزای کانادا نیز باید بگوییم ۱۰ سال است؛ اما مانند ویزای مالتیپل برای ایرانیان ۵ سال در نظر گرفته می‌شود.

توجه داشته باشید به طور کلی که اگر تنها یک روز به پایان اعتبار ویزای توریستی شما مانده باشد نیز می‌توانید به کانادا وارد شده و در صورت موافقت افسر مرزی تا ۶ ماه در کانادا اقامت داشته باشید.

زمان اعتبار ویزای توریستی کانادا

مدارک و شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا

شما در اولین قدم برای اقدام جهت دریافت ویزای توریستی کانادا باید مدارک لازم را مهیا کرده و در سایت ویزای توریستی کانادا بارگذاری کنید. حتماً حواستان باشد کلیه مدارک موردنیاز ویزای توریستی کانادا را به‌دقت آماده و ارسال کنید؛ زیرا کوچک‌ترین اشتباه ممکن است روند درخواست ویزای شما را دچار مشکل کند.

به طور کلی برای اقدام جهت اخذ ویزا‌های توریستی کانادا باید شرایط و مدارک زیر را فراهم کنید:

  • مدارک شخصی شامل ترجمه شناسنامه، پاسپورت معتبر، ترجمه سند ازدواج (در صورت وجود)، ترجمه کارت پایان خدمت برای آقایان (در صورت وجود) و ترجمه مدارک تحصیلی
  • ترجمه گواهی عدم سوءپیشینه
  • سپری کردن مراحل بیومتریک کانادا شامل انگشت‌نگاری و ثبت عکس دیجیتال
  • فرم‌های پرشده ویزای توریستی
  • ارائه سابقه سفر با نشان دادن مهر‌های درج شده در پاسپورت
  • نامه هدف از سفر
  • گواهی تمکن مالی
  • مدارک مربوط به شخص دعوت کننده همچون مشخصات کامل، کارت شهروندی یا اقامت دائم، نامه ثبت‌نام دانشگاه، نامه اشتغال به کار،، ویزای کار ویزای دانشجویی، اسناد ملکی، ارائه تمکن مالی و سایر موارد
  • مدارک مربوط به دارایی‌های متقاضی همچون سند آپارتمان، زمین، مغازه و غیره
  • مدارک شغلی نظیر گواهی کسب، نامه شغلی، قرارداد کاری، حکم بازنشستگی، فیش‌های حقوقی ۶ ماه اخیر، سوابق بیمه، گواهی مرخصی کاری، ارائه مدارک شرکت (در صورت داشتن بیزینس در کشور مبدأ)، لیست پرداخت مالیات، پرداخت حقوق کارمندان و غیره

 

توجه داشته باشید به منظور دریافت انواع ویزای توریستی کانادا نیازی به ویزای شنگن نیست؛ اما وجود این ویزا یک نکته قوت مهم در روند رسیدگی پرنده شما و دریافت ویزای کانادا محسوب می‌شود.

 

میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا

در این بخش از راهنمای کامل اخذ ویزای توریستی کانادا لازم است به یک موضوع بسیار مهم و تأثیرگذار در روند اخذ ویزای توریستی بپردازیم که آن هم چیزی نیست جز ارائه تمکن مالی کافی برای طول مدت اقامت در کانادا. به طور کلی میزان حداقلی برای تمکن مالی ویزای توریستی کانادا تعیین نشده است.

در واقع بنا به مدت زمان حضور شما در این کشور و اینکه آیا در هتل اقامت خواهید داشت یا در منزل دوستان و بستگان، میزان تمکن مالی موردنظر متفاوت خواهد بود؛ اما معمولاً مبلغی بین ۱۰۰۰۰ الی ۱۳۰۰۰ دلار به منظور تمکن مالی جهت دریافت ویزای توریستی این کشور نیاز دارید.

توجه داشته باشید شخص دعوت کننده شما می‌تواند ارائه این مبلغ را بر عهده بگیرد. علاوه بر این لازم است مبلغی را تحت عنوان بیمه پزشکی در نظر بگیرید. معمولاً هزینه بیمه پزشکی توسط شرکت‌های خصوصی کانادا روانه ۵ دلار است و اگر حدوداً ۳ ماه در کانادا اقامت داشته باشید، مجموعاً باید ۴۵۰ دلار برای بیمه بپردازید.

میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا

مدت زمان صدور ویزای توریستی کانادا

همرا‌هان عزیز احتمالاً تا به اینجای مطلب این سؤال برایتان پیش آمده است که اخذ ویزای توریستی کانادا چقدر طول می‌کشد؟ در این زمینه باید بدانید کانادا جزو کشور‌هایی است که متقاضیان بسیاری جهت اخذ ویزای توریستی دارد و از این رو در برخی از فصول به دلیل افزایش تقاضا، زمان رسیدگی به درخواست‌ها ممکن است طولانی‌تری شود.

در حال حاضر طبق آخرین به‌روزرسانی سال ۲۰۲۳ مدت زمان صدور ویزا‌های توریستی کانادا برای متقاضیان ایرانی حدوداً ۶۸ روز است. توصیه می‌کنیم به منظور دریافت به‌روزترین اطلاعات در این زمینه به سایت اداره مهاجرت کانادا به آدرس www.canada.ca/en مراجعه کنید.

همچنین از آنجایی که کانادا قوانین سخت‌گیرانه‌ای جهت صدور ویزای توریستی دارد به طور کلی می‌توان گفت محدوده زمانی صدور ویزا بین ۲ الی ۴ ماه است؛ البته ناگفته نماند این مدت زمان ممکن است برای تمامی‌ افراد صدق نکرده و برخی در کمتر از این مدت یا بیشتر از آن موفق به دریافت ویزا شوند.

همچنین به این موضوع نیز دقت داشته باشید اخذ ویزای توریستی کشور کانادا به معنای اجازه ورود قطعی به این کشور نیست؛ بلکه به هنگام ورود افسر مرزی در این باره تصمیم می‌گیرد و شما باید او را کاملاً متقاعد کرده و هدف خود را از اقامت موقت در کانادا شرح دهید. درنتیجه، بعد از موافقت افسر شما اجازه ورود به کانادا را خواهید داشت.

سؤالات متداول

۱. آیا داشتن ویزای شنگن برای اخذ ویزای توریستی کانادا الزامی‌ است؟

خیر ولی سابقه ویزای شما کمک بسیاری به روند دریافت ویزای توریستی می‌کند.

۲. بهترین زمان برای درخواست ویزای توریستی کانادا چه زمانی است؟

بهتر است ۲ الی ۳ ماه قبل از سفر خود برای اخذ ویزا اقدام کنید.

۳. آیا شغل متقاضی در اخذ ویزای توریستی کانادا تأثیر دارد؟

اگر مدارک نشان دهد متقاضی از شغل چندان مهمی‌ برخوردار نبوده و وابستگی به آن ندارد، ممکن است درخواست ویزا رد شود.

مراحل اخذ ویزای توریستی کانادا

درمورد مراحل اخذ ویزا‌های توریستی کانادا باید بدانید کلیه مراحل به غیر از ثبت اطلاعات انگشت‌نگاری به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام می‌شوند. هریک از این مراحل از حساسیت بالایی برخوردار هستند و لازم است در این مسیر با شناخت و آگاهی کافی از شرایط و قوانین جدید کانادا پیش بروید.

مراحل اخذ ویزای توریستی کانادا

آماده کردن مدارک و مقدمات دریافت ویزا

شما در اولین قدم باید کلیه مدارک موردنیاز برای درخواست ویزای توریستی کشور کانادا را آماده کرده و اسکن کنید؛ زیرا لازم است در ادامه این مدارک را در سایت اداره مهاجرت کانادا بارگذاری کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

ساخت حساب کاربری و پر کردن فرم

بعد از ورود به سایت اداره مهاجرت کانادا لازم است یک حساب کاربری برای خود بسازید و به‌دقت به سؤالات امنیتی در این بخش توجه کنید؛ زیرا برای هر بار ورود به حسابتان باید به طور کامل به آن‌ها پاسخ دهید. درنهایت فرم درخواست ویزای توریستی را به صورت کامل پر کرده و تمامی‌ مدارک را در سایت بارگذاری کنید.

پرداخت هزینه‌های درخواست ویزا

بعد بارگذاری مدارک موردنیاز و امضای الکترونیکی با نوشتن فامیل خود به شکل آنلاین، لازم است هزینه درخواست ویزای توریستی را با استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی پرداخت کنید. در محاسبه این قیمت هزینه درخواست و ثبت اطلاعات انگشت‌نگاری لحاظ می‌شود.

توجه داشته باشید کودکان زیر ۱۴ سال و متقاضیانی که بیش از ۷۹ سال سن دارند از انجام بیومتریک سفارت کانادا معاف هستند. درمورد اعتبار انگشت‌نگاری ویزای کانادا باید بدانید ۱۰ساله بوده و در صورت معتبر بودن، برای درخواست مجدد ویزای توریستی نیازی به انجام دوباره انگشت‌نگاری نیست.

البته اگر در طی ۱۰ سال گذشته برای انواع ویزا‌های موقت همچون ویزای توریستی انگشت‌نگاری کرده باشید و بخواهید برای ویزا‌های اقامت دائم کانادا درخواست دهید، باید مجدداً مراحل انگشت‌نگاری را طی کنید.

مراجعه به کارگزاری ویزا

بعد از انجام مراحل گفته بعد از گذشت ۲۴ الی ۷۲ ساعت نامه‌ای برایتان ارسال می‌شود که شما پس از دریافت آن تا ۳۰ روز فرصت دارید به یکی از دفاتر کارگزاری کانادا مراجعه کرده و اطلاعات بیومتریک خود را ثبت کنید؛ البته لازم به ذکر است سفارت کانادا در ایران هیچ گونه فعالیتی ندارد.

بنابراین، شما باید از روش ثبت‌نام آنلاین ویزای توریستی کانادا استفاده و سپس برای انجام انگشت‌نگاری و عکس بیومتریک به یکی از کشور‌های همسایه همچون ترکیه، آذربایجان، امارات یا ارمنستان برای تکمیل این مرحله مراجعه کنید.

پیکاپ پاسپورت ویزا

بعد از انجام انگشت‌نگاری در صورتی که دولت کانادا با درخواست ویزای شما موافقت کرده باشد، باید پاسپورت خود را به یکی از دفاتر وک (VAC) ارسال کنید تا ویزا به پاسپورت شما الصاق شود. معمولاً پیکاپ پاسپورت کانادا بین ۲ الی ۳ روز طول می‌کشد. هزینه این مرحله به دو بخش هزینه باربری و هزینه پرداختی به سفارت تقسیم می‌شود.

همچنین شما می‌توانید به صورت خانوادگی برای خدمات پیکاپ ویزا اقدام کرده و به شکل هم‌زمان پاسپورت تمامی‌ افراد خانواده که با درخواست ویزای آن‌ها موافقت شده است را ارسال کنید.

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای مهاجرتی کانادا به شرح زیر هستند:

  • اصل پاسپورت امضا شده
  • دو قطعه عکس ۵×۷ سانتی‌متر (در قسمت پشت عکس باید تاریخ گرفتن عکس و نام و نام خانوادگی شخص درج شده و عکس حتماً در عکاسی گرفته شده باشد.)
  • نامه تأییدیه ویزای کانادا
  • تکمیل صفحه آخر ایمیل سفارت (شامل نام متقاضی، رنگ چشم، قد، ایمیل، آدرس و شماره تماس)
  • وکالت‌نامه به فرد یا آژانس مجاز برای انجام امور پیکاپ ویزا

بهتر است امور پیکاپ را به متخصصان باتجربه در زمینه امور مهاجرتی و اخذ ویزای توریستی کانادا بسپارید تا در وقت و هزینه‌های شما صرفه‌جویی شده و در کمترین زمان صفر تا صد پیکاپ پاسپورت شما انجام شود. درمورد هزینه پیکاپ ویزای کانادا نیز می‌توانید جدول زیر را مطالعه کنید:

شهر پیکاپ هزینه
ابوظبی ۴۴۰ درهم امارات
دبی ۲۵۰ درهم امارات
ترکیه ۱۰۰۰۰۰۰ الی ۱۲۰۰۰۰۰ تومان
ارسال یا دریافت یک‌طرفه ویزا ۵۵۰۰۰۰ تومان
تمدید و پیکاپ پاسپورت کانادایی ۲۴۰ دلار امریکا
تمدید و پیکاپ یک‌طرفه پاسپورت کانادایی ۱۲۰ دلار امریکا

آیا امکان مهاجرت از طریق ویزای توریستی وجود دارد؟

در این بخش لازم دیدیم به یکی از متداول‌ترین سؤالات شما عزیزان در رابطه با امکان مهاجرت از طریق اخذ ویزای توریستی کانادا بپردازیم. در این باره باید بدانید امکان تغییر مستقیم ویزای توریستی به اقامت دائم کانادا وجود ندارد؛ بلکه شما باید در ابتدا برای دریافت ویزای تحصیلی یا کاری کانادا اقدام کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که بعد از ورود به کانادا از طریق ویزای توریستی، دوره‌های دانشگاه و وضعیت تحصیلی در این کشور را دیده و تصمیم گرفته‌اید ویزای خود را تغییر دهید، باید بدانید تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی در شرایطی مشخص و برای افراد خاصی امکان‌پذیر است.

برای این کار می‌توانید از راه‌های مختلفی شامل دریافت اپن ورک پرمیت یا ویزای کار پس از تحصیل (PGWP)، گرفتن جاب آفر دارای تأییدیه LMIA، اخذ اپن ورک پرمیت به کمک همسر، سرمایه‌گذاری در کانادا و اخذ اپن ورک پرمیت به‌وسیله پناهندگی اقدام کنید.

برای مثال بعد از اینکه در کشور کانادا ویزای تحصیلی دریافت کردید، می‌توانید بعد از فارغ‌التحصیل شدن به منظور اخذ اپن ورک پرمیت اقدام کنید که با توجه به دوره تحصیل شما تعیین می‌شود و معمولاً ۳ سال است. البته هریک از این موارد شرایط خاص خود را دارند و بهتر است در این زمینه با بهترین آژانس برای ویزای توریستی کانادا مشورت کنید.

مهاجرت از طریق ویزای توریستی

 از آنجایی که با ویزای توریستی کانادا مدت محدودی را می‌توانید در این کشور بمانید، حتماً توجه داشته باشید طی این مدت برای آماده‌سازی مقدمات پذیرش دانشگاه و اخذ ویزای تحصیلی اقدام کنید تا مبادا بعد از پایان اعتبار این ویزا کارهایتان ناقص باقی بمانند.

بر اساس آخرین اخبار ویزای توریستی کانادا، ایرانیانی که تا تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۴ با ویزای توریستی وارد خاک کانادا شوند می‌توانند به طور رایگان برای دریافت ورک پرمیت درخواست دهند.

همچنین بعد از پایان اعتبار این نوع ویزای کانادا نیز می‌توانید برای تمدید مجوز کار خود تا سقف ۱۸ ماه درخواست دهید.

در قدم بعدی بعد از یک سال کار در کانادا در صورت داشتن شرایط لازم باید از طریق سیستم اکسپرس اینتری و برنامه تجربه کانادایی که از سریع‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا هستند، درخواست خود را برای دریافت اقامت دائم کانادا ثبت کنید.

همچنین با داشتن یک سال تجربه کار در کانادا می‌توانید از طریق برنامه‌های مهاجرت استانی کانادا (PNP) نیز برای دریافت اقامت دائم در این کشور اقدام کنید. درمورد تبدیل ویزای توریستی کشور کانادا به ویزای کاری نیز باید بدانید شرایط به همین صورت است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

شما در اولین قدم باید به کارفرمایان کانادایی از طریق راه‌های ارتباطی همچون لینکدین دسترسی پیدا کرده و رزومه خود را ارسال کنید. در صورت موافقت کارفرما، جاب آفر یا پیشنهاد شغلی برای شما صادر شده و شما در قدم بعدی می‌توانید برای گرفتن ورک پرمیت درخواست دهید.

درنهایت بعد از یک سال تجربه کاری می‌توانید از طریق برنامه‌های PNP و تجربه کانادایی برای دریافت اقامت دائم درخواست دهید. همچنین شایان ذکر است در سال ۲۰۲۳ مدت پردازش درخواست‌های مبنی بر ورک پرمیت کانادا حدوداً ۱۴۵روز اعلام شده است؛ اما ممکن است متغیر بوده و کمتر یا بیشتر شود.

آیا ویزای توریستی کانادا قابلیت تمدید دارد؟

در این باره باید بدانید اگر مدت زمان اعتبار ویزای شما به پایان برسد، دیگر این ویزا قابلیت تمدید ندارد و در صورت تمایل به داشتن ویزای توریستی این کشور باید مجدداً برای اخذ ویزا درخواست داده و مراحل را طی کنید. حال ممکن است بپرسید اگر ویزای توریستی شما همچنان اعتبار داشته باشد چطور؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم اگر در کانادا حضور داشته باشید و ویزای شما اعتبار داشته باشد؛ اما مدت زمان اقامت شما (حداکثر ۶ ماه در هر بار ورود) به پایان رسیده باشد، در این صورت با ارائه دلایل کافی و اثبات توانایی مالی می‌توانید به منظور تمدید اقامت خود در کانادا درخواست دهید.

هزینه ویزای توریستی کانادا

آیا از هزینه‌ها و قیمت ویزای توریستی کانادا خبر دارید؟ شما در اقدام جهت دریافت ویزای ویزیتوری کانادا باید چند هزینه را در نظر داشته باشید که شامل هزینه بررسی اپلیکیشن در اداره مهاجرت کانادا، ارائه تمکن مالی، هزینه بیومتریک یا انگشت‌نگاری هستند.

هزینه ویزای توریستی کانادا

با توجه به اهمیت این موضوع ما در این قسمت جزئیات هزینه سفر توریستی به کانادا را در قالب جدول زیر بررسی خواهیم کرد.

شرح هزینه مورد نیاز به ‌ازای هر نفر خانواده
ترجمه رسمی‌ مدارک ۵۰۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰۰ تومان
دستمزد وکیل مهاجرت ۵۰۰ الی ۶۰۰ دلار
هزینه انگشت‌نگاری ۸۵ دلار ۱۷۰ دلار (خانواده ۲ نفره یا بیشتر)
بررسی پرونده توسط سفارت ۱۰۰ دلار ۵۰۰ دلار (خانواده ۵ نفره یا بیشتر)
سفر ۳ روزه به ترکیه به منظور انجام انگشت‌نگاری ۱۵ الی ۲۰ میلیون تومان
بلیت رفت‌وبرگشت ۲۸۰۰ الی ۳۵۰۰ دلار
بیمه درمانی ما‌هانه ۱۵۰ دلار
تمدید ویزای توریستی ۱۰۰ دلار

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

با افدل گروپ در کمترین زمان به کانادا مهاجرت کنید!

تفاوتی ندارد که قصد شما از مهاجرت به کانادا اقامت موقت در این کشور باشد یا اقامت دائم، به‌هرحال شما برای اینکه بتوانید مسیر چالش‌برانگیز دریافت ویزای کانادا را به شکل موفقیت‌آمیز طی کنید و دولت کانادا با ورود شما به این کشور موافقت کند، لازم است از مشاوران باتجربه و باسابقه در این زمینه کمک بگیرید.

از این رو تیم تخصصی افدل گروپ به لطف داشتن سال‌ها سابقه و اخذ انواع ویزای کانادا برای شمار بسیاری از هم‌وطنان عزیزمان، در کنار شما است تا در کلیه مراحل اخذ ویزای توریستی کانادا، ویزای سرمایه گذاری کانادا، ویزای تحصیلی کانادا، ویزای خانواده کانادا و غیره بهترین نتیجه را دریافت کنید.

اگر قصد کار در کانادا از طریق ویزای موقت کاری کانادا یا ویزای کاری کانادا را نیز دارید، اصلاً لازم نیست نگران باشید، با وجود تمام سخت‌گیری‌های دولت کانادا همکاران تیم ما همراه شما خواهند بود تا در کمترین زمان طعم شیرین زندگی در کانادا و اخذ اقامت کانادا را تجربه کنید.

سؤالات متداول

۱. چه مدت بعد از ریجکت شدن ویزای توریستی کانادا می‌توانیم دوباره اقدام کنیم؟

درخواست مجدد برای اخذ ویزای توریستی کشور کانادا از همان فردای روز ریجکتی امکان‌پذیر است.

۲. آیا با ویزای توریستی می‌توان در کانادا کار کرد؟

خیر به طور کلی افراد تنها با داشتن ویزای توریستی کانادا مجاز به کار در این کشور نیستید.

۳. آیا امکان دریافت پناهندگی با ویزای توریستی کانادا وجود دارد؟

بله شما بعد از دریافت ویزای توریستی و ورود به کانادا می‌توانید به اداره مهاجرت کانادا درخواست پناهندگی دهید.

سایر مقالات:

6 فرصت طلایی سرمایه گذاری در کانادا برای ایرانیان+ مشاوره
جدیدترین شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا 2024+ مشاوره رایگان
جدیدترین قوانین و شرایط خرید ملک در کانادا+قیمت آپارتمان2024

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *