هزینه مهاجرت به آلمان با آوسبیلدونگ 2024+ ویزای تحصیلی آلمان

هزینه مهاجرت به آلمان با آوسبیلدونگ 2023+ ویزای تحصیلی آلمان

هزینه مهاجرت به آلمان با آوسبیلدونگ

هزینه مهاجرت به آلمان با آوسبیلدونگ چقدر است؟ مهاجرت تحصیلی بهترین و هوشمندانه‌ترین گزینه برای مهاجرت به آلمان است که می‌تواند راه را برای هر مهاجر هموار و مهاجرت را آسان‌تر کند،؛ صرفا به دلیل شرکت در دوره آوسبیلدونگ که مورد استقبال مهاجرین تحصیلی قرار گرفته است.

هزینه‌ سفر، هزینه اقامت و هزینه تحصیل در کشور‌های خارجی بسیار بالا‌ست پس مهاجرین سعی بر این دارند تا با ادامه تحصیل این هزینه‌ها را پایین بیاورند. با پایین آمدن هزینه مهاجرت به آلمان با آوسبیلدونگ مسیرها تا حدودی برای اقامت در آلمان هموار می‌شوند.

دوره‌ آموزشی آوسبیلدونگ

آوسبیلدونگ یک کلمه با ریشه آلمانی برای یادگیری حرفه‌ای که در آن یک پیشه خاصی را آموزش می‌بینند و در این زمینه کسب مهارت می‌کنند. این دوره آموزشی در آلمان برگزار می‌شود و از یک سال تا سه سال مدت‌زمان یادگیری در نظر گرفته شده است.

به دلیل اینکه هنر‌جو برای گذراندن این دوره هیچ هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کند و حتی در هنگام گذراندن دوره عملی حقوق معینی را از سوی شرکت انتخابی دریافت می‌کند هزینه مهاجرت به آلمان با آوسبیلدونگ کم شده و این یک راه برای اقامت راحت‌تر در کشور آلمان است.

پس از پایان دوره آوسبیلدونگ آلمان یک گواهی‌نامه کسب مهارت از سوی کشور آلمان به کار‌آموز داده می‌شود و در آن نوشته شده که دارنده این گواهی‌نامه دارای مهارت کامل در رشته مورد آموزش است و با این مدرک می‌تواند در همین کشور مشغول به کار شود.

اجرای دوره آوسبیلدونگ در آلمان به دو صورت بخش عملی و بخش تئوری انجام می‌شود که بخش تئوری در دانشگاه و بخش عملی در یک شرکت یا کار‌خانه گذرانده می‌شود و نمره‌ی آزمون‌های گرفته شده از هر دو بخش عملی و تئوری برگرفته شده است.

هزینه مهاجرت به آلمان با آوسبیلدونگ
هزینه مهاجرت به آلمان با آوسبیلدونگ

 

مزایای داشتن آوسبیلدونگ در آلمان

تقریباً تمام حرفه‌ها در آلمان تنها در صورتی قابل انجام هستند که متقاضیان قبلاً یک دوره آموزشی حرفه‌ای را با موفقیت به پایان رسانده باشند. در اکثر کشورهای جهان، هیچ مدرکی قابل مقایسه با سیستم آموزش حرفه‌ای آلمان وجود ندارد؛ پس شرکت در این دوره از اهمیت بالایی برخوردار است.

دانش‌آموختگان این دوره در واقع کارمندان شرکتی هستند که تقریباً 50 درصد از زمان خود را برای یادگیری صرف می‌کنند. در طول 50٪ دیگر آنها در یک مدرسه حرفه ای آموزش می بینند. این شرکت تمام هزینه های دوره را برای کارآموزان پرداخت می کند.

از این رو متقاضیان باید توسط یک شرکت استخدام شوند، فقط در این صورت می‌توانند آموزش را شروع کنند. به همین دلیل است که نامزدهای بین‌المللی نیز باید ابتدا درخواست دهند و در یک فرایند گزینش موفق شوند.

لیست رشته‌های آوسبیلدونگ آلمان

به دلیل پایین‌بودن آمار بیکاری در کشور آلمان است که کار‌آموزان تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند تا در رشته‌ی خود مهارت کافی را به دست آورند و تحت حمایت کشور آلمان مشغول به کار شوند اینجاست که می‌گویند هزینه مهاجرت به آلمان با آوسبیلدونگ کاهش‌یافته و آینده شغلی تضمین می‌شود.

رشته‌های فنی و عملی را کشور آلمان در اولویت یادگیری توسط آوسبیلدونگ قرار داده از جمله این رشته‌ها می‌توان به پرستاری، نانوایی، برق‌کاری، لوله‌کشی، نقاشی ساختمان، حسابداری، عکاسی و … اشاره کرد در میان این رشته ها رشته‌ی پرستاری از محبوبیت بالایی برخوردار است.

شرایط شرکت در آوسبیلدونگ آلمان

هر فردی برای شرکت در دوره‌های آموزشی آوسبیلدونگ نیاز به یادگیری زبان آلمانی دارد پس شرط اول فراگیری زبان آلمانی و تسلط داشتن در آن هم به‌صورت گفتاری و هم به‌صورت نوشتاری است به‌گونه‌ای این نکته حائز اهمیت است که کلیه آزمون‌های آوسبیلدونگ به زبان آلمانی برگزار می‌شوند.

متقاضیان شرکت در دوره‌های آموزشی باید ویزای تحصیلی داشته باشند و برای گرفتن ویزای تحصیلی باید پایان دوره تحصیلی خود یعنی دیپلم را گرفته باشند و یا یک دوره از فنی و حرفه‌ای را گذرانده و مدرکی را به این واسطه کسب کرده باشند.

هزینه مهاجرت به آلمان با آوسبیلدونگ

 

شرایط سنی مهاجرت به آلمان از 18 سال تا 25 سال در نظر گرفته شده؛ ولی این به این معنا نیست که افراد بالای 25 سال قادر به شرکت در این دوره‌ها نیستند فقط می‌توان گفت بهترین زمان برای آموزش 18 تا 25 سالگی انتخاب شده است.

قبل از اخذ ویزای تحصیلی و یا ویزای کار‌آموزی باید یک تأییدیه از یکی از شرکت‌های آلمان در دست داشته باشید که این شرکت بسته به رشته‌ی انتخابی هنر‌جو است داشتن چنین تأییدیه‌ای الزامی است تا کار‌آموز دوره عملی خود را در این شرکت بگذراند و در برخی مواقع با اتمام دوره به استخدام آن شرکت در بیاید.

بیمه سلامت از موارد قابل‌ذکر در شرایط پذیرش کار‌آموز آوسبیلدونگ در آلمان است. داشتن حدود یک سال بیمه از طرف یکی از سازمان‌های بیمه معتبر از ملزومات به‌ حساب می‌آید.

کشور آلمان یک حدود قیمتی را برای مصارف ماهیانه هر فرد برای زندگی در آلمان در نظر گرفته که مثلا یک شهروند آلمانی در ماه چقدر صرف مخارج خود می‌کند و این مبلغ را مهاجرین باید بتوانند برای مصارف خود داشته باشند یا به‌ دست آورند.

وقتی هزینه مهاجرت به آلمان با آوسبیلدونگ کاهش یابد پس خود کمکی به مهاجر شده تا به‌ راحتی مخارج ماهیانه خود را تأمین کند.

مهاجرت تحصیلی به آلمان یا ترکیه

با شرکت در آوسبیلدونگ آلمان دانشجویان و کار‌آموزانی که در آوسبیلدونگ آلمان شرکت می‌کنند نه تنها هزینه مهاجرت به آلمان با آوسبیلدونگ را کاهش می‌دهند، بلکه می‌توانند به آلمان مهاجرت کنند و به راحتی تحصیل خود را ادامه دهند و پس از اتمام دوره‌ی تحصیل خود مشغول به کار شوند.

همین کار‌ها توسط آزمون‌های دوره‌ای که کشور ترکیه برای دوستداران تحصیل فراهم کرده هم موقعیت شغلی آینده آنها را تضمین کرده و شما با صرف کمترین هزینه می‌توانید ویزای تحصیلی بگیرید؛ زیرا بهترین راه و کم‌هزینه‌ترین راه ادامه تحصیل، مهاجرت تحصیلی به ترکیه است.

آلمان تحت عنوان بهترین کشور اروپایی و با داشتن موقعیت خوب زندگی و کم‌بودن نرخ بیکاری در این کشور و ترکیه از کشور‌های با تمدن‌های متعدد هر دو گزینه‌‌هایی عالی برای ادامه تحصیل و زندگی هستند. همه کسانی که خواهان مهاجرت هستند به دنبال بهترین راه و بهترین کشور هستند.

هزینه مهاجرت به آلمان با آوسبیلدونگ به‌گونه‌ای چشم هر خواستار مهاجرتی را به سمت خود می‌کشاند به شیوه‌ای که تمام تلاش خود را برای به‌‌دست‌آوردن این ویزای تحصیلی می‌کنند تا بتوانند در این دوره شرکت کنند و با کسب مدرک حرفه‌ای آینده شغلی خود را در آلمان تضمین کنند.

ویزای تحصیلی آلمان

هر ساله کشور‌های مدرن و خواهان پیشرفت فراخوانی صادر می‌کنند مبنی بر این که دانشجویان و هنرجویانی که دارای مدرک تحصیلی دیپلم با معدل بالا را می‌پذیرند و با شرکت در دوره‌های آموزشی خود آنها را کاملا تعلیم‌دیده و در شرکت‌ها مشغول به کار می‌کنند.

این اقدام دولت‌های فرهیخته برای این است که از استخدام نیروی کار مبتدی و ناکارآمد جلوگیری کنند و هزینه‌های تحصیل را کاهش دهند. دو کشور آلمان و ترکیه از جمله کشور‌هایی هستند که افراد زیادی قصد مهاجرت را به این کشور‌ها دارند تا به پیشرفت و داشتن زندگی ایده‌آلیست مورد ‌نظر خود برسند.

مهاجرت تحصیلی به آلمان با آوسبیلدونگ و مهاجرت به ترکیه با آزمون‌های تومر، یوس و… راهی است که متقاضیان مهاجرت تحصیلی به ترکیه و آلمان انتخاب می‌کنند تا به اهداف خود دست یابند. بیایید تا با این دوره‌ها و شرایط شرکت در آن بیشتر آشنا شویم.

ویزای تحصیلی آلمان
هزینه مهاجرت به آلمان با آوسبیلدونگ

 

هزینه مهاجرت به آلمان با آوسبیلدونگ

این روش مهاجرتی طرفداران زیادی دارد و لازم است که قبل از تصمیم‌گیری به شرایط لازم توجه داشته باشید. هزینه آوسبیلدونگ آلمان بسته به شرایط شما و زمانی که مهاجرت می‌کنید، متفاوت است و باید با کارشناسان مربوطه مشورت داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *