12 مزیت مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک برای ایرانیان

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک


مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

آیا با مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک می‌توان اقامت این کشور را گرفت؟ بسیاری از افراد فکر می‌کنند خرید ملک در کشور کانادا تضمین‌کننده اقامت دائمی آن‌ها در این کشور است. علی‌رغم اینکه مهاجرت به کشور کانادا از طریق خرید ملک، راهی برای اخذ اقامت این کشور نیست!

اما مزیت‌های دیگری وجود دارد که خرید ملک در کانادا را توسط درخواست‌کنندگان مهاجرت بخصوص ایرانیان قابل‌توجیه کرده است. با ما همراه باشید تا همه چیز را در مورد شرایط اقامت کانادا از طریق خرید ملک و اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری را توضیح دهیم.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

در واقع اگرچه مهاجرت به کشور کانادا از طریق خرید خانه منجر به اخذ اقامت دائم این کشور نمی‌شود، بلکه به منزله بخشی از سرمایه شما به‌حساب می‌آید؛ ولی حالا مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک از چه مزیت‌هایی برخوردار است؟

قیمت مالکیت خانه در کانادا تقریباً 66% است. این یعنی درصد قابل توجهی از شهروندان کانادایی صاحب خانه نیستند و در خانه‌های اجاره‌ای زندگی می‌کنند؛ ولی خرید ملک مزیت‌های گوناگونی نسبت به اجاره خانه دارد که موجب شده افراد خارجی برای خرید مسکن در این کشور اقدام کنند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

برخی از مزیت‌های مهم مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک عبارت‌اند از:

  • بهره‌بردن از برخی طرح‌های معافیت مالیاتی برای مالکان خانه
  • افزایش سالانه بهای ملک‌ها در کشور کانادا و سوددهی برای خریداران
  • عدم تأثیر تورم بر صاحبان خانه برخلاف بالابودن نرخ کرایه مسکن
  • امکان تازه‌سازی خانه بر اساس سلیقه شخصی
  • بهره‌بردن از امکانات، ایمنی بالا و کیفیت درست زندگی در کانادا
  • راندمان بالا به علت پیشرفت بالای بازار املاک و مستغلات کانادا
  • قیمت به‌صرفه ملک در کانادا
  • بازار شفاف از نظر اقتصادی در بخش املاک و مستغلات
  • حمایت دولت فدرال از سرمایه‌گذاران خارجی
  • افزایش چشمگیر رشد نرخ مسکن در کانادا
  • فراهم بودن امکان گرفتن وام برای مسافران خارجی جهت خرید ملک
  • مالیات مقرون‌به‌صرفه نسبت به دیگر کشورها

هم اکنون هیچ روش مهاجرتی با خرید خانه در کانادا مشخص نشده و خرید ملک تنها به منزله سرمایه‌گذاری در این کشور است؛ بنابراین شما نمی‌توانید فقط با خرید خانه مسکونی، تجاری یا صنعتی به کشور کانادا سفر کنید؛ پس داشتن خانه در این کشور می‌تواند نشان‌دهنده وجود وابستگی شما به کانادا باشد.

شرایط اقامت و مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

همه کسانی که در کشور کانادا زندگی می‌کنند و اقامت این کشور را نگرفته‌اند، این امکان برایشان مقدور است که خانه‌ای خریداری کنند؛ ولی اقامت کانادا از طریق خرید ملک برای متقاضیان مهاجرت غیرممکن است.

برای کرایه‌خانه در کانادا حتماً قرار نیست شهروند یا مقیم باشید. از جمله شرایط اقامت کانادا از طریق خرید ملک شامل:

  • درصورتی‌که شما بدون ویزای کار یا تحصیل دارای ملکی در کانادا هستید، این اجازه را دارید برای سفرهای توریستی به این کشور بروید و وارد ملکتان شوید و طبق زمان اعتبار ویزا در آن اقامت داشته باشید؛ اما داشتن خانه دلیلی بر دادن ویزا به بازدیدکنندگان نیست.
  • داشتن ملک برای هر فردی که ساکن یا مقیم دائم کانادا نیست، یک امتیاز به‌حساب می‌آید. (این امتیازها می‌تواند شامل امتیاز بابت زندگی اعضای خانواده در کانادا، توانایی صحبت‌کردن به زبان انگلیسی یا فرانسوی، سن، سرمایه و همچنین مدرک تحصیلی باشد.)
  • دقت کنید که محدودیت سنی برای سفر به کانادا وجود ندارد؛ البته اگر سنتان بالای ۴۵ سال باشد، امکان مهاجرت به این کشور از طریق اکسپرس اینتری اندکی سخت‌تر خواهد شد؛ ولی خب راه‌های مهاجرتی فراوانی برای آن‌ها وجود دارد.
شرایط اقامت و مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک
مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

بهترین شهرهای کانادا برای خرید ملک

برای مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک باید به کدام یک از شهرهای این کشور مراجعه کرد؟ کانادا کشوری با منظره‌های زیبای کوهستانی و کشوری مدرن است که چشم هر کسی را به سمت خود جلب می‌کند. این کشور در زمینه کیفیت زندگی رتبه بالایی را از آن خودکرده است.

پرس‌وجوهایی که در این حوزه از ۲ هزار نفر با بررسی ۷۳ کشور انجام گرفت. در این تحقیق به دلایل مختلفی همچون ثبات اقتصادی، بازار کار و استحکام خانواده پرداخته شد و کشور کانادا توانست این مقام را کسب کند‌. در کل ۳ شهر کانادا به‌عنوان بهترین‌ شهرها برای زندگی و خرید خانه شناخته شدند.

بهترین شهرهای کانادا برای خرید ملک
مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

خرید ملک در تورنتو

تورنتو یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای کانادا است که در مرکز استان انتاریو قرار دارد. در این شهر بالای ۱۰۰ محله برای زندگی برقرار است. تنوع خانه در تورنتو موجب شده که طبق نیاز و سلیقه اشخاص مختلف تطابق داشته باشد.

این شهر از هر نظر که بگی برای زندگی حرف ندارد و یکی از شهرهای تمیز و امن کانادا محسوب می‌شود. شرکت‌های بزرگی در این شهر وجود دارند. برای افرادی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک در شهری مدرن با مراکز فرهنگی و تفریحی زیادی هستند، تورنتو بهترین گزینه برای آن‌ها است.

خرید ملک در ونکوور

شهر ونکوور علاوه بر این که به‌عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان شناخته شده، همچنین مکانی هیجان‌انگیز برای زندگی در کانادا است. ونکوور شهری شلوغ در ساحل غربی کشور کانادا بوده که اماکن گردشگری بی‌شماری دارد.

این شهر بزرگ‌ترین بندر کانادا محسوب می‌شود و به دلیل داشتن گسترده‌ترین مراکز صنعتی، اقتصاد متنوع و پررونقی دارد. این شرایط مناسب اقتصادی باعث شده که این شهر مناسب‌ترین مکان برای پیداکردن شغل باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک، حتماً شهر ونکوور را از قلم نیندازید.

خرید ملک در مونترال

یکی دیگر از شهرهای معروف و مناسب برای زندگی در کانادا، شهر مونترال است. هزینه‌های اجاره آپارتمان این شهر در مقایسه با سایر شهرهای دیگر کانادا بسیار ارزان‌تر بوده؛ ولی در عوض قیمت بالای ملک در مونترال خیلی بالا است.

نکته جالب اینکه قیمت ملک‌ها در این شهر نسبت به شهرهای تورنتو و ونکوور پایین‌تر است؛ پس اگر برای مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک اقدام کردید، مونترال انتخاب مناسبی برای شما است؛ چراکه هزینه پایین و بسیار معقولی دارد.

موانعی برای مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

یکی از شرط‌های مهم اخذ ویزا به کشور کانادا نداشتن هیچ نوع سوابق کیفری است؛ بنابراین در صورت داشتن سابقه کیفری حتی وقتی خانه‌ای در کانادا بخرید به شما مجوز ورود نمی‌دهند.

بدین سبب اقامت کانادا با خرید ملک امکان‌پذیر نیست و داشتن ملک در این کشور برای گرفتن اقامت دائم کانادا هیچ امتیازی محسوب نمی‌شود. شما می‌توانید بر اساس سابقه کاری، تحصیلات و سن اگر که واجد شرایط بودید، می‌توانید برای اقامت دائم این کشور درخواست دهید.

هر چند که دریافت اقامت از طریق ملک در کشور کانادا وجود ندارد؛ ولی می‌توانید به چشم یک سرمایه‌گذاری امن به آن بنگرید.

موانعی برای مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک
مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

قوانین جدید خرید ملک در کانادا برای مهاجرین

قوانین مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک به چه صورت است؟ قانون ممنوعیت خرید مسکن توسط شهروندان غیر کانادایی در ماه ژوئن سال گذشته یعنی 2022 در پارلمان کانادا به تصویب رسید و از اوایل ژانویه امسال اجرایی شده است. این مقررات 2 سال برقرار است و پس از آن به صورت خودکار لغو می‌شود.

قانون جدید سرمایه‌گذاری خارجی در ملک‌های کانادا را مطلقاً ممنوع می‌کند و افرادی که نه شهروند کانادا و نه مقیم این کشور هستند حق تملک املاک مسکونی غیر تفریحی شامل خانه‌های جدا، خانه‌های نیمه جدا، خانه‌هایی که با همسایه‌ها دیوار و سقف مشترک دارند و… در این کشور را ندارند.

شرایط خرید ملک برای مقیمان موقت

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک موضوعی است که قبل از اقدام به این کشور باید اطلاعات لازم و کافی را در خصوص جزئیات آن دانست. این قانون که مقیمان موقت می‌توانند در کانادا خانه خریداری کنند، تحت هیچ شرایطی امکان‌پذیر نیست.

اگر این مقیمان ویزای کاری کانادا یا ویزای تحصیلی کانادا را داشته باشند، می‌توانند در این کشور ملکی بخرند؛ اما چند شرط برای آن‌ها وجود دارد؛ چون دولت اثبات نیت و قصد برای اقامت دائم و اسکان در کشور کانادا را از آن‌ها درخواست می‌کند.

مثلاً فردی که در برنامه و رشته‌ای مجاز در یکی از موسسه‌های آموزش عالی مشخص شده کانادا ثبت‌نام کرده است باید دست‌کم یکی از معیارهای زیر را داشته باشد:

  • کلیه اظهارنامه‌های مالیاتی را به‌موجب قانون مالیات بر حقوق برای هر کدام از 5 سال مالیاتی قبل از سالی که در آن اقدام به خرید ملک کرده‌، ارائه داده باشد.
  • در هر یک از 5 سال قبل از سالی که برای خرید ملک در کانادا اقدام کرده‌ به مدت 244 روز در این کشور حضور فیزیکی داشته‌ باشد.
  • نرخ خرید خانه مسکونی بالاتر از 500.000 دلار نباشد.
  • بیشتر از یک ملک مسکونی خریداری نکرده باشند.
شرایط خرید ملک برای مقیمان موقت
مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

محض یادآوری سقف قیمتی 500.000 دلار برای خرید ملک در انتاریو یا بریتیش کلمبیا که در آن‌ها متوسط قیمت مسکن همچنان بالای 800.000 دلار است و مهم‌تر اینکه بحران خانه که در این 2 شهر بالا بوده، صدق نمی‌کند. کسانی که در کانادا با ویزای کاری مطمئن حضور دارند باید دارای شرایط زیر باشند:

  • در طی 4 سال پیش از سالی که برای خرید ملک دست‌به کار می‌شوند، باید حداقل 3 سال در کانادا کار کرده باشند. چنانچه کارشان طبق تعریف بخش 73(1) مقررات محافظت از مسافرت و پناه‌جویی تمام وقت بوده باشد.
  • کلیه اظهارنامه‌های مالیاتی موردنظر را برای 3 سال از 4 سال مختوم به سالی که خانه را خریداری می‌کنند، به موجب قانون مالیات بر درآمد تکمیل کرده باشند.
  • بیشتر از 1 خانه مسکونی نخرید باشند.

قانون فوق این‌طوری بیان کرده که غیر کانادایی‌ها باید واجد شرایط بودن خود را به مشاور املاک گفته و ثابت کرده باشند. مقیمان موقت می‌بایست تمام مخارج دریافت مدرک دارای شرایط همچون مدارک مربوط به ویزاهای کاری و اعلامیه‌های ارزیابی را پرداخت کنند.

مقیمان همچنین باید از طریق نشان‌دادن قرارداد اجاره، مدارک پرداخت شارژ، هزینه‌های آپارتمان، مدارک ورود و خروجشان از کانادا و حضور خود در این کشور را تثبیت کنند.

خرید ملک در کانادا برای تازه‌واردها

احتمالاً در جریان هستید که هیچ‌گونه مقرراتی در شرایط خرید مسکن در کانادا وجود ندارد که افراد تازه‌وارد به این کشور را از خرید خانه در آن منصرف کند. هر فردی که در کانادا بتواند هزینه‌های خرید خانه را پرداخت کند، واجد شرایط خرید خانه است.

علاوه‌برآن هیچ نوع محدودیتی در زمینه شرایط خانه نظیر کاندو، خانه‌ها دوبلکس، آپارتمان یا خانه یک‌واحدی برای خرید مشخص نشده است. کسانی که عزم مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک را دارند و از عهده هزینه‌های آن برمی‌آیند، این امکان برایشان وجود دارد که بتوانند یک‌خانه در این کشور خریداری کنند.

سؤالات متداول

  1. آیا با مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک می‌توان ویزای سرمایه‌گذاری گرفت؟

خیر! خرید مسکن در کانادا از گزینه‌های اخذ اقامت این کشور از طریق سرمایه‌گذاری امکان‌پذیر نیست.

  1. کدام کشورها با خرید ملک اقامت می‌دهند؟

کشورهای ترکیه، پرتغال، یونان، امارات، قطر، اسپانیا و…

  1. آیا یک فرد خارجی می‌تواند در کانادا ملکی خریداری کند؟

بله هر فرد غیر کانادایی در صورت داشتن سن و شرایط قانونی می‌تواند در کانادا مسکن خریداری کند.

مراحل مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

در مطلب بالا گفتیم که امکان گرفتن اقامت با خرید ملک در کانادا وجود ندارد؛ ولی در بعضی از کشورهای دیگر همچون ترکیه، اسپانیا، ایرلند، پرتغال و… مهاجرت از طریق خرید ملک امکان‌پذیر است.

 اشخاصی که در این کشورها ملکی خریداری می‌کنند بعد از ۵ سال می‌توانند شهروندی آن کشور را کسب کنند؛ پس چنانچه سرمایه لازم دارید، می‌توانید از طریق ویزای سرمایه‌گذاری در کانادا اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.

 کشور کانادا برنامه‌های متنوع سرمایه‌گذاری را برای مسافران در نظر گرفته است. حالا باهم برویم مراحل مهاجرت به کانادا از طریق خرید مسکن را مروری بکنیم.

مراحل مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک
مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

آماده‌کردن مبلغ پیش‌پرداخت

آماده‌کردن مبلغ پیش‌پرداخت مرحله خیلی مهم در مورد مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک محسوب می‌شود. بودجه پیش‌پرداخت خرید ملک به‌طورکلی به ارزش و قیمت خانه بستگی دارد و معمولاً بین 5 تا 20 درصد از مبلع کلی توافق شده برای خرید مشخص می‌شود.

پرداخت پیش‌پرداخت زیاد دو ویژگی برای خریدار ملک دارد. اول اینکه هرچه قدر این بودجه زیاد باشد، گرفتن وام مسکن برای شما ساده‌تر می‌شود. مزیت دوم مبلغ بیمه پیش‌فرض وام خانه که باید به سازمان وام مسکن کانادا (CMHC) پرداخت شود و طبق مبلغ پیش‌پرداخت و وام خانه حساب می‌شود.

درنظرگرفتن بودجه‌ برای هزینه‌های عقد نهایی قرارداد

دومین مرحله در باب مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک، درنظرگرفتن مبلغ موجود برای هزینه‌های عقد پایانی قرارداد است. بدون شک نمی‌توان مبلغ تعیین شده‌ای را برای هزینه‌های نهایی قرارداد در نظر گرفت؛ ولی اصولاً هزینه‌ای مابین 1.5 تا 4 درصد از نرخ اصلی خرید ملک را باید مدنظر قرار دهید.

این مبلغ شامل هزینه‌های مراحل قانونی و اداری است که بعد از اتمام معامله باید پرداخت شود. اغلب این هزینه‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • مالیات نقل‌وانتقال خانه
  • هزینه‌های حقوقی
  • بیمه پیش‌فرض وام مسکن یا بیمه CMHC
  • هزینه مرتبط با مالیات بر خدمات و کالا
  • هزینه مربوط به بازرسی فنی مسکن (اختیاری)

بررسی کلی امور مالی و کامل‌کردن اسناد

بعد از آن‌که در بازار املاک و مستغلات کشور کانادا سرچ کردید، می‌توانید مبلغ موردنیاز خود را برای خرید خانه تخمین بزنید. برای این کار از سایت‌های خرید ملک در کانادا کمک بگیرید تا ایدئال‌ترین گزینه‌های موجود را ارزیابی کنید.

با این کار می‌توانید مخارج مربوط به‌پیش پرداخت و عقد نهایی قرارداد را هم به‌صورت حدودی مشخص کنید. پس از بررسی امور مالی باید سندهای موردنظر را کامل پرکرده و جمع‌آوری کنید. اصلی‌ترین اسناد و مدارک موردنیاز برای مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک عبارت‌اند از:

  • مدارک شناسایی عکس‌دار دولتی (گواهینامه رانندگی، پاسپورت و…)
  • گواهی اشتغال و حقوق (4T، اظهارنامه مالیات بر حقوق، صورت‌حساب بانکی و…)
  • اثبات پیش‌پرداخت و نحوه پرداخت آن
  • گواهی اشتغال و تمکن مالی
  • اظهارنامه مالیاتی
  • صورت‌حساب بانکی
  • فیش یا رسید پرداخت مبلغ پیش‌پرداخت یا اسنادی
  • اطلاعات مربوط به تعهدات مالی
  • اطلاعات درباره مابقی اموال و دارایی‌ها
  • اطلاعات مربوط به بدهی‌های شما (موجودی کارت اعتباری، مبلغ وام یا هزینه اجاره خودرو در کانادا، خطوط اعتباری، وام‌های دانشجویی) یا تعهدات مالی (پشتیبانی از همسر و فرزند)
بررسی کلی امور مالی و کامل‌کردن اسناد
مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

اخذ پیش تأیید وام خانه

دریافت پیش تأیید وام مسکن درباره مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک مسئله‌ای مهم و اساسی است. پس از بررسی دقیق امور مالی و کامل‌کردن اسناد، گام بعدی مبلغی که در توان دارید بپردازید را تعیین کنید. داشتن پیش تأیید نشان‌دهنده این است که شما واقعاً درخواست‌کننده خرید ملک هستید یا خیر.

درصورتی‌که از وام استفاده کنید، آن‌ها مقدار پیش‌پرداخت، برنامه بازپرداخت، کل قیمت فروش و… را به طور دقیق برای مشخص‌کردن مبلغ نهایی بررسی می‌کنند. این روش پیش تأیید وام ملک است که طبق شرایط مالی شما مقدار وام موردنیاز و قیمت بهره آن را برای خرید مسکن در کانادا معین می‌کند.

بهره‌گیری از طرح‌های تشویقی خرید ملک در کانادا

کسانی که برای نخستین‌بار قصد مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک را دارند، طرح‌های تشویقی جالبی وجود دارد که شامل تخفیف، طرح‌های تشویقی مالیاتی و… است.

قبل از اقدام نهایی درباره این طرح‌های تحقیقات لازم را انجام دهید و در صورت لزوم از آن‌ها استفاده کنید. با این کار می‌توانید تا حدود زیادی بودجه موردنظر خود را ذخیره کنید.

یافتن خانه موردنظر

آخرین مرحله در خصوص مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک می‌توان به پیداکردن ملک موردنظر اشاره کرد. پس از انجام مراحل گفته شده قبل حال شما باید مبلغ موردنیاز خود را مشخص و تأمین کنید. با داشتن پیش تأیید وام این امکان را دارید تا با خیالی راحت به دنبال خانه موردنظر خود بگردید.

وب‌سایت‌های مختلفی برای خرید ملک وجود دارند که می‌توانید ملک‌های پیشنهادی در آن‌ها را بر اساس موقعیت مکانی، متراژ، امکانات، قیمت و سایر موارد این‌چنینی دسته‌بندی کنید. با این کار پیداکردن خانه‌ای که طبق سلیقه و نیاز شما باشد، ساده‌تر می‌شود.

لازم است بدانید که مشاوران املاک می‌توانند با بررسی شرایط خرید مسکن در کشور کانادا پروسه خرید را برایتان بسیار راحت‌تر کنند.

بررسی قیمت خانه در استان و شهرهای کانادا

حال که با شرایط و مراحل مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک آشنا شدید، اکنون به بحث قیمت مسکن در این بخش می‌خواهیم اشاره کنیم. قیمت ملک در کانادا به عوامل مختلفی مانند استان، منطقه قرارگیری خانه، موقعیت کلی مسکن و… بستگی دارد.

آمارها نشان می‌دهد که بازار ملک کانادا در ماه آوریل سال 2022 شاهد کاهش فروش بود؛ چون افزایش قیمت‌ها اشتیاق خریداران خانه را کاهش داد. شرایط خرید خانه برای کلیه استان‌ها اندکی تغییر کرده و ممکن است که قیمت خانه در این کشور حدود 10 تا 20 درصد کاهش پیدا کند.

در بخش زیر به بررسی قیمت خانه در استان و شهرهای مهم این کشور می‌پردازیم که بخش مهمی از مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک است، می‌پردازیم.

بررسی قیمت خانه در استان و شهرهای کانادا
مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

قیمت ملک در کانادا بر اساس شهرهای مهم

برای مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک گزینه‌های متعددی را پیش رو دارید. از مهم‌ترین دلایلی که روی نرخ خانه در کانادا تأثیر زیادی بر جای می‌گذارد، شهری است که ملک را در آن خریداری می‌کنید. در بعضی از شهرها قیمت خرید و کرایه مسکن به علت موقعیت آن در مقایسه با بقیه شهرها بالاتر است.

در جدول زیر قیمت خرید ملک در کانادا برای شهرهای گوناگون را می‌توانید مشاهده کنید. این نرخ‌ها برای هر مترمربع از یک آپارتمان در مرکز شهر حساب شده و قاعدتاً خانه‌های خارج از مرکز شهر قیمت پایین‌تری دارد.

نام شهر متوسط قیمت (دلار)
تورنتو 1.390.162
ونکوور 1.201.186
ویکتوریا 912.027
کلگری 623.427
همیلتون 819.340
ادمونتون 454.541
اوتاوا 415.533
مونترال 380.000
ایالت انتاریو 344.815
هالی فاکس 491.978
سنت جانز 267.511
وینیپگ 378.905
کبک 443.008
تروا ریویر 300.426

قیمت ملک در کانادا بر اساس استان‌ها

کشور کانادا از استان‌های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از نظر قیمت خرید خانه با یکدیگر فرق دارند. درصورتی‌که نیت مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک دارید، باید درباره هزینه خانه اطلاعات لازم را کسب کنید.

در نتیجه هنگام تصمیم‌گیری برای مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک تحقیق و درک روش‌های بازار محلی، نوسانات قیمت و پتانسیل رشد امری مهم و حیاتی است. اکنون در جدول زیر هزینه ملک در کانادا برای استان‌های مختلف این کشور و همچنین افزایش و کاهش قیمت‌ها را هم می‌توانید مشاهده کنید.

نام ایالت میانگین قیمت ملک (دلار کانادا) تغییرات در طول 12 ماه
بریتیش کلمبیا 736.000 7.6%+
انتاریو 594.000 3.2%-
آلبرتا 353.000 7.5%+
کبک 340.000 7.6%+
مانیتوبا 295.000 1.4%-
ساسکاچوان 271.000 3.8%-
نوااسکوشیا 266.000 3.5%+
جزیره پرنس ادوارد 243.000 3.0%+
نیوفاندلند یا لابرادور 236.000 1.6%-
نیوبرانزویک 183.000 2.2%-
متوسط کانادا 488.000 1.3%-

هزینه مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

یکی از موارد حیاتی که هنگام مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک باید در نظر گرفت، هزینه مربوط به خرید مسکن در این کشور است. اگر می‌خواهید در کانادا ملک بخرید، باید همه هزینه‌های آن را در نظر داشته باشید. نرخ خرید خانه به عواملی چون محله و مالیات‌های نقل‌وانتقال ملک بستگی دارد.

به‌علاوه کارمزدهای احتمالی هم که بابت هزینه‌های بازرسی خانه انجام می‌شود نیز در نرخ‌های مسکن کانادا تأثیر فراوانی دارد. اگرچه تفتیش ملک بر اساس قوانین الزامی نیست؛ ولی شما به‌عنوان خریدار نباید این ریسک را بپذیرید. بازرسان یا به اصلاح ناظران در بیشتر استان‌ها زیر نظر دولت هستند.

هزینه‌های حقوقی از جمله مالیات برای ملک‌های نوساز در هزینه خانه تأثیر چشمگیری دارد. جدول زیر نرخ‌های خرید خانه‌ها در کشور کانادا را نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید با مراجعه به انواع مختلف سایت‌ خرید خانه در کانادا درباره هزینه‌ها و شرایط خرید اطلاعات زیادی دریافت کنید.

عوامل تأثیرگذار خرید ملک هزینه‌ها (دلار)
قیمت مسکن 811.700
مالیات بر املاک غیرمقیم کانادا %1
هزینه بازرسی خانه 300 تا 500
گرفتن وام خرید مسکن %65 از قیمت خرید ملک

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک با افدل گروپ

کانادا به‌عنوان بهترین کشور جهان برای مهاجرت شناخته شده که سالانه هزاران نفر برای مهاجرت به کانادا اقدام می‌کنند. تجربه زندگی در کانادا برای اشخاص مختلف ثابت کرده بنا به مسیری که انتخاب می‌کنید، تجربیات گوناگونی هم ارائه می‌شود.

در این راستا گروه مهاجرتی افدل گروپ با تیمی حرفه‌ای و متخصص باسابقه چندین ساله فعالیت و پرونده‌های موفق در حوزه مهاجرت و تلاش‌های بی‌وقفه در جهت ثبت شرکت در کانادا، خرید ملک در کانادا، ویزای توریستی و غیره همواره در حال فعالیت بوده و است.

مشاورین آژانس فوق، آماده ارائه بهترین راهکارها در حیطه مهاجرت کادر درمان به کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک، سرمایه گذاری در کانادا، ویزای خانواده، گرفتن ویزای کانادا، خرید بیزینس در کانادا و معرفی بهترین مسیرهای مهاجرتی به کشورهای مختلف هستند.

راهنمایی‌هایی که این مؤسسه می‌تواند به متقاضیان ارائه دهد شامل مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج، هزینه خرید اقامت کانادا، تابعیت و شهروندی کانادا و… است. فقط کافی است برای رزرو مشاوره از طریق راه‌های ارتباطی تلگرام و اینستاگرام اقدام کنید تا روشی مناسب را برای مهاجرت خودتان برگزینید.

چکیده مطلب

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک مسئله فوق‌العاده مهم این روزها است که بسیاری از متقاضیان مهاجرت به دنبال آن هستند. بازار ملک‌ها و مستغلات کشور کانادا تنوع بسیار بالایی دارد و برای مهاجرت به این کشور از طریق خرید ملک گزینه‌های متعددی در اختیار دارید.

از طرفی قوانین و مقررات مربوط به املاک و مستغلات در کانادا، استان‌ها و مناطق متفاوت بوده و برای مسافران خیلی مهم است که با قوانین محلی آشنا شوند. با درنظرگرفتن تمامی این موارد، مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک یکی از بهترین راهکارهای زندگی در این کشور به‌حساب می‌آید.

سؤالات متداول

  1. آیا مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک شانس مسافرت را افزایش می‌دهد؟

مهاجرت به کشور کانادا پروسه‌ای پیچیده است و متأسفانه خرید ملک در این کشور یک راه مهاجرتی محسوب نمی‌شود.

  1. فرایند خرید ملک در کانادا چقدر طول می‌کشد؟

شما برای سپری‌کردن فرایند خرید ملک در کانادا باید زمانی حدود ۳۰ روز تا ۳ ماه را در نظر داشته باشید.

  1. قیمت خانه در کانادا به تومان چقدر است؟

در حال حاضر طبق آخرین داده‌های موجود، قیمت ملک در کانادا 2.300.000.000 دلار است.

سایر مقالات:

7 روش مهاجرتی اقامت دائم کانادا+شرایط و هزینه‌ها+مدارک لازم
تابعیت و شهروندی کانادا + 7مزیت شهروندی کانادا
سرمایه گذاری استان های کانادا-معرفی 12 منطقه سودآور

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *