اخذ ویزای تحصیلی استرالیا + معرفی 6 دانشگاه برتر این کشور

راهنمای دریافت ویزای تحصیلی استرالیا

چگونه از نتیجه ویزای تحصیلی استرالیا باخبر شویم؟ نرخ پذیرش ویزای تحصیلی چقدر است؟ دلایل رد ویزای تحصیلی کشور استرالیا چیست؟ استرالیا یکی از کشورهای مهاجرپذیر است که شرایط و زمینه‌های مختلفی برای جذب‌کردن مسافران در نظر گرفته است.

تحصیل در این کشور و بهره‌بردن از یک محیط آموزشی مناسب و پویا در دانشگاه‌هایی با رنکینگ عالی در سطح جهانی آرزوی بسیاری از دانشجویان بین‌المللی است. اگر می‌خواهید اطلاعات جامعی درباره AQF استرالیا، TAFE استرالیا و سایر موارد بدانید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

شرایط ویزای تحصیلی استرالیا

اگر به‌عنوان یک دانشجوی بین‌المللی قصد دارید در استرالیا تحصیل کنید، باید مطمئن شوید که آیا معیارهای واجد شرایط بودن بخش زیر را برای گرفتن ویزای تحصیلی خود دارید و می‌توانید آن‌ها را محقق سازید.

قبل از آن که درباره شرایط و مدارک ویزای تحصیلی این کشور برایتان بگوییم لازم است ابتدا با مزایای ویزای تحصیلی استرالیا که شامل موارد زیر هستند آشنا شوید:

·       امکان تجربه زندگی در محیط چندفرهنگی با تمام ملیت‌های جهان و افزایش تجربه میدانی

·       امکان یافتن کار تخصصی با درآمد حداقل 53000 دلار در سال همزمان با تحصیل یا پس از آن

·       اخذ ویزای کار بعد از تحصیل بین 2 تا 5 سال بسته به نوع مقطع و شهر موردنظر در کشور استرالیا شانس خیلی بالایی برای گرفتن اقامت دائم این کشور از طریق ویزای کار و مهارت

·       امکان کسب کمک‌هزینه‌های تحصیلی مختلف برای دوره‌های Foundation، لیسانس، فوق‌لیسانس و…

·       امکان معرفی به شرکت‌ها و صنایع وابسته به دانشگاه‌ها یا جذب‌شدن در محیط دانشگاه برای انجام کار دانشجویی یا کار پس از فارغ‌التحصیل شدن

حال که مزایای مهم ویزای تحصیلی کشور استرالیا آشنا شدید باید این را بدانید که برای تقاضای ویزای تحصیلی در این کشور یک‌سری مدارک از ثبت‌نام که معمولاً به یکی از شکل‌های زیر وجود دارد باید ارائه داده شوند.

COE یا تأیید ثبت‌نام

به دانشجویان پذیرش شده برای دوره‌های تمام‌وقت ثبت شده در  CRICONS(ثبت‌نام مؤسسه‌ها و دوره‌های مشترک‌المنافع برای دانشجویان خارج از کشور) ارائه می‌شود.

پکیج دوره‌ها و COE

از شرایط مهم دیگر ویزای تحصیلی استرالیا می‌توان به پکیج دوره‌ها اشاره کرد. زمانی که برای بیشتر از یک دوره درخواست می‌دهید، ویزای شما باید شامل تمام کدهای COE باشد.

در غیر این صورت ویزای تحصیلی‌تان فقط مدت اقامت برای COE تعیین شده را پوشش می‌دهد. از جمله 2 نکته مربوط به این بخش شامل:

·       متقاضیان می‌توانند برای 2 یا چند دوره درخواست دهند.

·       فاصله بین شروع دو دوره نباید بیشتر از 2 ماه باشد؛ البته استثنایی در مورد دوره فواصل زمانی وجود دارد که اولین نوبت در پایان سال تحصیلی به اتمام برسد و نوبت بعدی با شروع سال تحصیلی آیند شروع می‌شود.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

نامه حمایت Letter of support

در صورت پذیرفته‌شدن در یک دوره آموزشی تمام‌وقت که زیر نظر وزیر امور خارجه و طرح‌های بورسیه بازرگانی استرالیا پشتیبانی می‌شود، نامه حمایت خود را می‌توانید به‌عنوان مدرک ثبت‌نام ارائه دهید.

درصورتی‌که از وزارت دفاع کشور استرالیا پشتیبانی دریافت می‌کنید، همچنین برای ویزای تحصیلی با نامه حمایت خود نیز می‌توانید اقدام کنید.

مشاوره درباره پذیرش دانشجویان تبادل متوسطه (AASES)

دانشجویانی که تمایل دارند مدرک مبادله‌ای از کشور استرالیا بگیرند، باید این مورد را به همراه درخواست ارسال کنند. همچنین برای اطمینان کار خود می‌توانند از یک مشاوره ویزای تحصیلی استرالیا مشورت بگیرند.

نامه‌ای از استاد Letter from Educator

برای دانشجویان با مدرک کارشناسی‌ارشد PG که باید در استرالیا ماندگار شوند چنانچه پایان‌نامه آن‌ها تمام نشده باشد، باید نامه‌ای از جانب استاد خود ارسال کنند تا این موضوع را تأیید کند.

معرفی دانشگاههای برتر استرالیا

با داشتن سیستم آموزشی مناسب در سطح جهانی و استانداردهای بالای زندگی، کشور استرالیا همچنان جزو پرطرف‌دارترین مقاصد آموزشی بین‌المللی شناخته شده است. برای دریافت نمونه ویزای تحصیلی استرالیا باید یکی از دانشگاه‌های استرالیا پذیرش بگیرید.

ما در این بخش فهرستی از دانشگاه‌های برتر استرالیا را برای دانشجویان بین‌المللی تدارک دیده‌ایم که امیدوارم به شما در انتخاب بهترین دانشگاه برای تحصیل در استرالیا کمک کند.

دانشگاه ملی استرالیا

این دانشگاه دارای رتبه برتر در کشور محسوب می‌شود. در دانشگاه ملی پرس‌وجوهایی واقع در کانبرا پایتخت استرالیا ۱۴. ۴۲ در مجموع ثبت‌نام‌شده است. علاوه این دانشگاه دارای رکورد قابل‌توجهی از رضایت و اشتغال دانشجویان است.

دانشگاه ملبورن

دومین دانشگاه برای اخذ ویزای تحصیلی استرالیا که دارای رتبه برتر در این کشور بوده، دانشگاه ملبورن است که در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر دنیا در رتبه ۴۰ قرار دارد. این دانشگاه در سال ۱۸۵۳ افتتاح شد که دومین دانشگاه قدیمی در استرالیا و قدیمی‌ترین‌ها در ویکتوریا است.

این دانشگاه با داشتن استانداردهای بالای آموزشی، تدریس و تحقیق معروف است که طیف وسیعی از برنامه‌های کارشناسی و کارشناسی‌ارشد را ارائه می‌دهد. محوطه اصلی دانشگاه ملبورن در اکتون شامل ۷ دانشکده آموزشی و تحقیقاتی و همچنین چندین آکادمی و مؤسسه ملی است.

دانشگاه نیو ساوت ولز

این دانشگاه در سیدنی واقع شده که سومین دانشگاه برتر استرالیا است. دانشگاه نیو ساوت ولز در بین بهترین دانشگاه‌های جهان مقام ۴۵ را دریافت کرده است.

به طور میانگین ۵۳۴۸۱ دانشجو در حدود ۱۳۰ کشور در تمام دنیا به این دانشگاه روی می‌آورند و در آن تحصیل می‌کنند. دانشگاه ذکر شده دارای مشارکت‌های بین‌المللی و تحقیقاتی با بیش از ۲۰۰ دانشگاه در سرتاسر جهان است.

دانشگاه کوئینزلند

چهارمین دانشگاه برتر جهت گرفتن ویزای تحصیلی استرالیا که به استانداردهای بالای سیستم آموزشی و تحقیقاتی شناخته شده، دانشگاه کوئینزلند است. کوئینزلند پنجمین دانشگاه قدیمی در استرالیا که در بین ایدئال‌ترین دانشگاه‌های جهان رتبه ۴۵ را دارد.

ناگفته نماند که این دانشگاه در بریزبن پایتخت کوئینزلند قرار گرفته که بالای 52.00 دانشجو دارد و شامل ۱۵.۰۰۰ دانشجوی بین‌المللی از ۱۴۰ کشور در تمام جهان است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

دانشگاه سیدنی

مورد بعدی برای کسب ویزای تحصیلی استرالیا، دانشگاه سیدنی بوده که یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های استرالیا است که در رتبه‌بندی جهانی در مقام ۵۰ قرار دارد. این دانشگاه شامل ۵۵.۰۰۰ دانشجو است که پردیس دانشگاه آن در بین ۱۰ دانشگاه برتر دنیا قرار دارد.

دانشگاه سیدنی نسبت به سایر دانشگاه‌های استرالیا بیشترین دوره‌های آموزشی را ارائه و مهم‌تر اینکه از نظر اشتغال فارغ‌التحصیلان در رتبه اول کشور استرالیا و چهارم در دنیا قرار گرفته است.

دانشگاه موناش

موناش که یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در ملبورن قرار گرفته و در میان ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان در رتبه ۶۰ قرار دارد. این دانشگاه حدود ۷۴.۰۰۰ دانشجو دارد.

بر اساس رتبه‌بندی دانشگاه‌های تحصیلات عالی جهان تایمز، دانشگاه موناش در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر مقام ۲۱ را کسب کرده و به دلیل تحقیقات عالی و سابقه دانشگاهی بسیار معروف شده است.

دلایل ریجکتی ویزای تحصیلی استرالیا

استرالیا با آغوشی گرم به استقبال دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه‌های خود می‌رود. احتمال ردشدن ویزای دانشجویی در این کشور خیلی زیاد است؛ ازاین‌رو برخی از دلایل مهم رد ویزای تحصیلی که شامل موارد زیر هستند را برایتان روشن می‌کنیم:

·       ارائه اسناد و مدارک ناصحیح یا ناقص

·       تعیین رشته مربوط نشده با تحصیلات آکادمیک قبلی

·       عدم توانایی در پشتیبانی از هزینه‌های تحصیل، زندگی و سایر هزینه‌ها در استرالیا

·       عدم توانایی در ارائه نمرات لازم برای اثبات مهارت زبان انگلیسی

·       مسائل مربوط به‌سلامت

·       سابقه کیفری

·       قصد خارج‌شدن از کشور

·       عدم احراز شرایط تحصیلی

تمکن مالی ویزای تحصیلی استرالیا

در این بخش باید ثابت کنید که برای اقامت خود پول لازم را دارید یا خیر. مراجعه‌کننده باید مدارک مالی تحویل دهد تا اطمینان کسب شود که پول کافی برای اقامت در استرالیا دارد.

درخواست‌کننده باید پول کافی برای پوشش هزینه‌های زندگی، دوره و هزینه‌های کلی سفر خود را داشته باشد. سندهای که باید ارائه دهید عبارت‌اند از:

·       سرمایه‌گذاری پول در یک مؤسسه مالی وام یا بقیه اسناد حمایت مالی

·       بورسیه تحصیلی در استرالیا یا مدارک پشتیبانی مالی متشابه

·       نیاز به هزینه‌هایی معادل 72592 (AUD  چنانچه اعضای خانواده را همراه خود داشته باشد.)

·       هزینه‌های موردنیاز (این هزینه‌ها شامل هزینه‌های زندگی، شهریه و هزینه تحصیلی مربوط به دوره‌ها)

مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی استرالیا

افرادی که خواهان دریافت ویزای تحصیلی کشور استرالیا هستند، باید به وزارت امور داخلی این کشور نشان دهند تا از شرایط موردنیاز برای گرفتن این ویزا برخوردار شوند؛ بنابراین از آنها انتظار ارائه مدارک زیر را دارند:

·       کامل‌کردن فرم درخواست مربوط به ویزای تحصیلی

·       مدارک بانکی یا مالی برای تثبیت ۱۵۶۰۰ دلار استرالیا در سال (چنانچه والدین یا هر یک از اعضای خانواده شخص متقاضی قصد پشتیبانی از وی در استرالیا را داشته باشند، این وجه در سال به ۴۶۰۰۰ دلار استرالیا افزایش پیدا میکند.)

·       مدرک آزمون زبان انگلیسی مربوط به آزمون آیلتس، تافل، PTE،  CAE

·       گواهی سلامت

·       گذرنامه

·       مدارک تحصیلی قبلی

·       نامه پذیرش

·       گواهی پلیس

·       4  قطعه عکس با ویژگیهای عکس پاسپورت که در چند ماه اخیر گرفته شده

·       بیمه سلامت

·       فیش پرداخت هزینه رسیدگی به تقاضای مربوطه

سؤالات متداول

1. آیا ویزای تحصیلی کشور استرالیا تبدیل به اقامت دائم می‌شود؟

بله؛ اما نیاز به برنامه صحیح و دقیقی برای اخذ اقامت است.

2. شرایط سنی ویزای تحصیلی استرالیا چگونه است؟

برای مهاجرت به کشور استرالیا از طریق تحصیل باید حداقل 18 سال سن داشته باشید.

3. مدت زمان صدور ویزای تحصیلی دانش آموزی استرالیا چقدر است؟

2 ماه

مدت ‌زمان ویزای تحصیلی استرالیا

تصمیم پایانی اکثر پرونده‌های ویزای تحصیلی کشور استرالیا در مدت ۴ هفته مشخص می‌شود. اگر تصمیم نهایی ویزا بیشتر از این ۴ هفته طول بکشد، دلیل آن می‌تواند یکی از موارد زیر باشد:

·       وجود نقص در پرونده یا مدارک

·       آیا آفیسر پرونده مدارک بیشتری از دانشجو درخواست می‌کند یا نه

·       آیا آفیسر پرونده از درخواست‌کننده تقاضای انجام انگشت‌نگاری یا آزمایش‌های پزشکی بکند یا نه

مراحل اخذ ویزای تحصیلی استرالیا

اگر برای سپری‌کردن یک دوره آموزشی و تحصیلی کوتاه‌مدت قصد سفر به کشور استرالیا را داشته باشید، می‌توانید از ویزای توریستی این کشور استفاده کنید؛ ولی چنانچه هدفتان تحصیل طولانی‌مدت در این کشور باشد، باید حتماً به گرفتن ویزای تحصیلی اقدام کنید.

گرفتن ویزای تحصیلی استرالیا یک‌سری شرایط و مراحل گوناگونی دارد که می‌خواهیم گام‌به‌گام آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

اخذ پذیرش از دانشگاههای استرالیا

برای دریافت پذیرفته‌شدن در دانشگاه‌های استرالیا نخستین کاری که باید انجام دهید این است که:

·       تعیین کنید در چه رشته و مقطعی قصد تحصیل دارید.

·       پس از آن به دنبال دانشگاههایی در استرالیا بگردید که رشته تحصیلی موردنظر شما را در مقطع تحصیلیتان ارائه میکند.

·       بعد از آن ‌که شرایط مختلف دانشگاه‌ها نظیر شهریه را بررسی کردید، باید یک تا چند دانشگاه را به‌عنوان انتخاب نهایی خود مدنظر قرار دهید.

·       از این جا به بعد وارد فرایند دریافت پذیرش از دانشگاه‌های استرالیا می‌شوید.

·       برای گرفتن پذیرش دانشگاه استرالیا باید به سایت دانشگاه ذکر شده مراجعه و فرم درخواست را دانلود کنید.

·       سپس فرم را تکمیل کرده و برای دانشگاه موردنظر میفرستید.

·       چنانچه درخواستتان مورد تأیید قرار گرفت، نامهای پذیرش تحت عنوان letter of Offer  برایتان ارسال میشود.

·       برای قبول‌کردن نامه پذیرش باید آن را امضا و دوباره برای دانشگاه ارسال کنید.

·       برای اخذ پذیرش باید شرایطی همچون مهارت در زبان انگلیسی، بودجه کافی برای تحصیل و غیره را داشته باشید.

·       پس از تأیید شرایط پذیرش دانشگاه مدنظر باید کلیه شهریه یک ترم یا قسمتی از آن را پرداخت کنید.

پس از پرداخت شهریه یک تأییدیه ثبت‌نام COE برای شما فرستاده می‌شود که اطلاعاتی نظیر زمان شروع دوره تحصیلی در آن نوشته شده است. دقت کنید COE کدی است که در فرایند درخواست آنلاین ویزای تحصیلی استرالیا به آن نیاز اساسی خواهید داشت.

ثبت‌نام در سایت اداره مهاجرت استرالیا

شرایط مهاجرت تحصیلی استرالیا به چه صورت است؟ ازآنجایی‌که امکان تقاضای ویزای تحصیلی کشور استرالیا به‌صورت آنلاین وجود دارد اول از هر کاری باید اکانتی را در سایت اداره مهاجرت این کشور ایجاد کنید.

برای ایجاد حساب ImmiAccount  باید اطلاعاتی مانند نام، شماره‌تلفن، آدرس ایمیل و… را در صفحه مربوطه وارد کنید؛ البته این کار را می‌توانید در هنگام ارسال درخواست ویزا هم انجام دهید.

جمعآوری مدارک موردنیاز

پیش از اقدام برای ویزا استرالیا اطمینان کسب کنید که کلیه مدارک مربوطه برای اخذ ویزا را دارید تا در صورت ناقص بودن مدارک نسبت به کامل‌کردن آنها اقدام کنید. به‌علاوه بسیاری از مدارک هم باید به‌صورت رسمی ترجمه شوند. مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای تحصیلی استرالیا به شرح موارد زیر هستند:

·       گذرنامه معتبر و گذرنامههای قبلی در صورت وجود

·       ترجمه شناسنامه و کارت ملی

·       نامه پذیرش دانشگاه

·       تأییدیه ثبت‌نام COE

·       ترجمه مدارک شغلی مثل سابقه بیمه

·       ترجمه سند ازدواج

·       ترجمه کارت پایان خدمت

·       مدارک زبان انگلیسی

·       بیمه دانشجویی

·       ترجمه مدارک تحصیلی

·       ترجمه گواهی عدم سوءپیشینه

·       1 قطعه عکس

·       حساب بانکی فرد متقاضی یا پشتیبان مالی او

تقاضای ویزای تحصیلی استرالیا

تقاضای ویزای تحصیلی کشور استرالیا به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. در زمان ارسال درخواست این امکان وجود دارد که فرد متقاضی در داخل یا خارج از کشور استرالیا باشد.

ویزای تحصیلی شامل چند زیر کلاس مختلفی می‌شود که متداول‌ترین آن‌ها ویزای تحصیلی زیر کلاس 500 است. دانشجویان ایرانی اغلب برای همین نوع ویزای تحصیلی اقدام می‌کنند.

اقدامات بعد از ارسال درخواست ویزا

پس از درخواست ویزا بر اساس شرایط شما ممکن است لازم باشد که بعضی اقدامات از قبیل انجام معاینات پزشکی را انجام دهید. همچنین در اغلب موارد ممکن است از شما درخواست انجام انگشت‌نگاری شود.

تعیین نتیجه درخواست ویزا

مرحله پایانی در پروسه دریافت ویزای تحصیلی استرالیا، انجام بررسی و مشخص‌کردن نتیجه آن است. اگر درخواست شما قابل‌قبول باشد یک نامه دریافت می‌کنید که در آن اطلاعاتی همچون شماره ویزا، تاریخ اتمام اعتبار و شرایط ویزا نوشته شده است.

همچنین وقتی تقاضای ویزایتان رد شد باز هم نامه‌ای دریافت می‌کنید که در آن علت ریجکت ویزا هزینه انجام شده قابل‌برگشت نیست. زمان رسیدگی به تقاضا و اعلام نتیجه قطعی نیست و طبق شرایط شما متغیر است. چنانچه موفق به گرفتن ویزای تحصیلی استرالیا شدید، می‌توانید:

·       حداکثر تا 5 سال در این کشور اقامت داشته باشید.

·       داشتن این ویزا می‌توانید اعضای خانواده‌تان را به این کشور دعوت کنید.

·       به‌صورت محدود در استرالیا کار کنید.

اگر که قصد تحصیل در کشور استرالیا را دارید، قبل از اقدام برای دریافت ویزای این کشور درباره شرایط پذیرش دانشگاه‌های این کشور و مهم‌تر از همه شرایط اخذ ویزای تحصیلی استرالیا حتماً دانستنی‌های لازم را به دست بیاورید.

هزینه ویزای تحصیلی استرالیا

هزینه تحصیل در استرالیا چقدر است؟ هزینه‌های تحصیل در کشور استرالیا باتوجه‌به رشته تحصیلی و دانشگاه انتخابی متفاوت است و تنها کسانی که تابعیت یا اقامت دائم استرالیا را دارند از پرداخت هزینه‌های تحصیل معاف هستند.

در جدول‌ زیر هزینه‌های مربوط به تحصیل در استرالیا برای متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی استرالیا را شرح داده‌ایم.

مقاطع تحصیلی

هزینه به دلار استرالیا

دبستان

7.800 تا 30.000

دبیرستان

4.000 تا 22.000

کالج

10.000 تا 20.000

کارشناسی

10.000 تا 25.000

کارشناسی‌ارشد

15.000 تا 30.000

دکترا

14.000 تا 35.000

 

با افدل گروپ آسوده سفر کنید!

زندگی در استرالیا شوخی‌بردار که نیست! مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل چالش‌های بخصوص خودش را دارد؛ پس برای یک انتخاب منطقی و آگاهانه باید تمامی جوانب را در نظر گرفت. اگر قصد اقامت دائم به استرالیا یا موقت این کشور را دارید باید اقدام به اخذ ویزای استرالیا بکنید.

جهت اطلاع از انواع مختلف ویزای استرالیا اعم از ویزای والدین استرالیا، ویزای کاری استرالیا، ویزای جاب آفر استرالیا و… می‌توانید به مؤسسه افدل گروپ مراجعه کنید.

این مجموعه با سال‌ها سابقه در زمینه ثبت شرکت در استرالیا، اقامت استرالیا، سرمایه‌گذاری در استرالیا و غیره تمامی شرایط را در نظر می‌گیرد و بهترین راهکار را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

دریافت انواع ویزاهای متعدد از جمله ویزای توریستی استرالیا، ویزای کار استرالیا، ویزای اسکیل ورکر استرالیا و… تضمین‌کننده اعتبار این شرکت است. این مؤسسه از کادر مجرب، کارشناسان و وکلای متخصص تشکیل شده و در این سال‌های فعالیت خود توانسته پرونده‌های موفقی در زمینه مهاجرت تحصیلی به استرالیا انجام دهد.

در انتهای مقاله

در این مقاله با صفر تا صد و فرایند کامل اخذ ویزای تحصیلی استرالیا به‌خوبی آشنا شدید و متوجه شدید که صدور ویزای تحصیلی برای دانشجویان از اهمیت بسیار خاصی برخوردار است.

برای اینکه تقاضای شما با موفقیت پذیرفته شود، بهترین کار این است که با معتبرترین مؤسسه ویزای تحصیلی استرالیا ارتباط برقرار کرده و از خدمات متنوع و جامع آن بهره‌مند شوید.

سؤالات متداول

1. آیا تحصیل در استرالیا رایگان است؟

تحصیل در مدارس استرالیا برای ساکنان این کشور و اشخاصی که اقامت دائم دارند، رایگان است.

2. هزینه ویزای تحصیلی استرالیا برای افغانها چقدر است؟

نرخ ویزای توریستی کشور استرالیا برای افغانی‌ها متغیر بوده و به تاریخ دریافت درخواست آن‌ها از جانب سفارت این کشور بستگی دارد.

3. بهترین رشته‌ ها برای تحصیل در استرالیا کدام‌اند؟

رشته معماری، ساخت‌وساز و برنامه‌ریزی شهری، کامپیوتر و فناوری اطلاعات و…

معمولاً بین 1.5 تا 3 ماه

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

سایر محصولات:

خرید ملک در استرالیا +شرایط و هزینه- 4شهر اقتصادی در استرالیا
سفر با 5 نوع ویزای توریستی استرالیا را با افدل گروپ
ویزای جاب آفر استرالیا- 4نوع ویزای جاب آفر که باید بشناسید!
شرایط اخذاقامت استرالیا-مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا2023
شرایط ویزای اسکیل ورکر استرالیا + معرفی 10 نوع ویزای اسکیل ورکر برای
آشنایی با 7 مورد از انواع ویزای استرالیا برای ایرانیان
هزینه‌ های زندگی در استرالیا و بررسی شرایط زندگی در 6 شهر آن
ویزای گلوبال تلنت استرالیا – جدیدترین شرایط اخذ ویزای 858
ویزای ازدواج استرالیا- 5 نوع ویزای ازدواج + شرایط و مدت آن
راهنمای اخذ ویزای آخرین فرد بازمانده استرالیا ساب کلاس 115 و 835
3 نوع ویزای والدین استرالیا برای ایرانیان +هزینه و مراحل اخذ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *