ویزای کار استرالیا -مدارک، شرایط و هزینه +7 مراحله دریافت ویزا

صفر تا صد ویزای کار استرالیا

آیا به دنبال ویزای کار استرالیا هستید؟ یکی از مطمئن‌ترین راه‌های مهاجرت به استرالیا، اخذ ویزای کار آن است که از طریق آن به حقوق بالا و امکانات پیشرفته دست پیدا می‌کنید. این کشور محبوب کمبود نیروی کار دارد و شما می‌توانید از این فرصت به نفع خود استفاده کنید؛ اما چگونه؟

تنوع ویزای کاری این کشور بالا است و باید از طریق ویزای مناسب خود اقدام کنید. این مقاله به این منظور آماده شده تا شما را برای این هدف آماده کند؛ بنابراین تا انتهای مطالب همراه ما باشید تا شرایط ویزای کار استرالیا را طبق قانون ۲۰۲۴ از طریق منابع موثق خدمت شما عرض کنیم.

چرا ویزای کار استرالیا

شما چرا کشور استرالیا را برای مهاجرت و کار انتخاب می‌کنید؟ کشور استرالیا یکی از بهترین و خوش آب و واترین کشورهای جهان است که هر ساله تعداد زیادی مهاجر به خود جذب می‌کند. حال به نظر شما دلیل این مهاجرت‌ها چیست؟

استرالیا کشوری است که اقتصاد پایدار دارد و هر ساله حدود ۲.۵ درصد رشد می‌کند. شما با زندگی در این کشور از فرصت‌های شغلی متنوع برخوردار می‌شوید و می‌توانید به درآمد و پس‌انداز برسید. سطح علمی بالا، امنیت و مراقبت‌های بهداشتی رایگان از جمله فرصت‌های استثنایی این کشور هستند.

استرالیا به کشور چند فرهنگی مشهور است و شما با دریافت ویزای داما فرصت زندگی در یک محیط هیجان‌انگیز را به دست می‌آورید. در این کشور امکان پیشرفت شغلی و ترفیع نیز وجود دارد و تلاش‌های شما بی‌ثمر نمی‌ماند.

انواع ویزای کار استرالیا

آیا می‌دانید که کشور استرالیا چند نوع ویزای کار دارد؟ انواع مختلفی از ویزای کار وجود دارد که شما باید نوع نیازتان را مشخص کنید. هر کدام از ویزاها باتوجه‌به شرایط، اهداف کاری و مهارت‌های متنوعی طراحی شده‌اند که در ادامه متوجه این موضوع می‌شوید.

ویزای ۱۴۳ کشور استرالیا

یکی از ویزاهایی که از طریق آن به اقامت دائم استرالیا برای خود و والدینتان دست پیدا می‌کنید، ویزای ۱۴۳ است. شما برای اقامت والدین خود می‌توانید از سایر روش‌ها نیز استفاده کنید؛ اما این روش به مدت زمان کمتری نیاز دارد. البته باید این موضوع را در نظر گرفت که هزینه بیشتری نیز دارد.

شما از طریق این ویزای کار استرالیا به خدمات پزشکی رایگان، امکانات تحصیلی و کار در استرالیا دسترسی پیدا می‌کنید. فردی که برای این نوع ویزا اقدام می‌کند، باید حامی مالی داشته باشد. این حامی مالی شامل فرزندان، همسر یا بستگانی می‌شود که اقامت دائم استرالیا را دارند.

یکی از شرایطی که حامی مالی موظف به رعایت آن است، این است که حداقل دو سال قبل از درخواست ویزا در یکی از شرکت‌های استرالیا استخدام شود و اقامت دائم را اخذ کرده باشد. این ویزا شرایط دیگری نیز دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

·       فرد حامی باید ۱۸ سال به بالا باشد.

·       این ویزا مختص والدینی است که بالای ۶۵ سال سن دارند.

·       فرد متقاضی باید تحت اسپانسری فرزند خود قرار بگیرد.

·       فرد حامی باید قبل از درخواست این ویزا به مدت ۲ سال در استرالیا زندگی کرده باشد.

ویزای ۱۹۰ کشور استرالیا

آیا می‌دانید که ویزای ۱۹۰ چه نوع ویزایی است؟ ویزای ۱۹۰ یک ویزای کار دائم است که در صورتی به شما تعلق می‌گیرد که اسپانسر ایالتی داشته باشید. بعد از اینکه اسپانسر ایالتی شما برای کار مورد تأیید قرار گرفت، باید امتیازهای بالایی را در آزمون‌های مربوطه و مراحل مختلف کسب کنید.

حداقل امتیاز موردنظر ۶۵ است که ۵ تا ۱۰ نمره آن مختص افرادی است که اسپانسر ایالتی دارند. تسلط به زبان، داشتن سابقه کار، سن، همسر و تحصیل نیز امتیازهای خود را دارند. این ویزای کار استرالیا به افرادی که کمتر از ۴۵ سال سن دارند، تعلق نمی‌گیرد. روند پرونده ویزای ۱۹۰ به مدت ۷ الی ۹ ماه طول می‌کشد.

ویزای ۴۹۱ کشور استرالیا

آیا جزو نیروی کار ماهر به حساب می‌آیید؟ این خبر خوب برای شما است که با اخذ ویزای ۴۹۱ کشور استرالیا می‌توانید به همراه خانواده در مناطق خاصی از استرالیا زندگی کنید. مدت اعتبار این ویزا ۵ سال است و پس از ۳ سال می‌توانید برای اقامت دائم این کشور اقدام کنید.

طبق قوانین جدید از سال ۲۰۱۹ ویزای ۴۹۱ استرالیا جایگزین ویزای ۴۸۹ شده است. البته فرد متقاضی باید از طریق اعضای خانواده، دوستان یا آژانس‌های دولتی دعوت‌نامه دریافت کرده باشد تا در لیست افراد مجاز این ویزا قرار بگیرد.

ویزای ۴۸۲ کشور استرالیا

اگر کسب‌وکار فعال در ایران دارید و می‌خواهید یکی از شعبه‌های خود را در استرالیا ثبت کنید، ویزای ۴۸۲ برای شما طراحی شده است. برای این ویزای کار استرالیا باید حداقل ۳ سال سابقه کار، گردش مالی خوب، بیمه پرداخت شده پرسنل و پرداخت حقوق به‌موقع کارمندان را در رزومه خود داشته باشید.

بعد از موافقت و تأیید شرایط، شما می‌توانید برای بیزینس خود در استرالیا اقدام کنید و به عنوان یک کارمند شناخته شوید. ویزای ۴۸۲ در طی ۹ ماه صادر می‌شود و از همان ابتدا می‌توانید فرزند و همسر خود را به استرالیا منتقل کنید. اعتبار این ویزا به مدت ۴ سال و ۳ ماه است.

این ویزا در صورتی تمدید می‌شود که شما کسب‌وکار فعالی داشته باشید. شرایط سنی ویزای کار استرالیا برای این نوع اقامت ترجیحاً زیر ۴۳ سال است. شما باید برنامه‌های کسب‌وکار خود را به دولت استرالیا ارائه دهید و منتظر تأیید آن باشید.

اگر برنامه بیزینس شما مورد تأیید قرار بگیرد، می‌توانید برای احداث شعبه اقدام کنید و نیروی کار از سوی دولت به شما معرفی می‌شود. مدرک فوق‌دیپلم برای ویزای ۴۸۲ نیز قابل‌قبول است.

ویزای ۱۸۶ کشور استرالیا

یکی دیگر از ویزاهای کاری استرالیا، ویزای ۱۸۶ است که نیاز به حامی مالی دارد و باید از سوی کارفرمای استرالیا مورد حمایت قرار بگیرد. شما با استفاده از این ویزا به اقامت دائم استرالیا دست پیدا می‌کنید. موضوع مهم این است که باید حرفه شما در لیست مشاغل موردنیاز ویزای ۱۸۶ وجود داشته باشد.

نمره مدرک آیلتس باید بیشتر از ۶ باشد و حداکثر سن ۴۵ سال است. افرادی که برای اقامت موقت نیاز به ویزای ۱۸۶ دارند، می‌توانند تا حداکثر ۵۰ سال سن داشته باشند و مانعی وجود ندارد. اگر سالیانه حدود ۱۸۰۰۰۰ دلار حقوق دریافت می‌کنید، نیازی به ارائه مدرک زبان برای ویزای کار استرالیا ندارید.

ویزای ۱۸۷ کشور استرالیا

افرادی که از طرف مناطق کم‌جمعیت استرالیا پیشنهاد شغلی دریافت می‌کنند، با حمایت کارفرمای خود می‌توانند برای ویزای ۱۸۷ استرالیا اقدام کنند. نکته مهم در اینجا مناطقی است که جمعیت کمی دارند و دولت استرالیا قصد دارد، جمعیت این مناطق را افزایش دهد.

افرادی که از خارج از استرالیا هستند، نمی‌توانند برای ویزای ۱۸۷ اقدام کنند؛ اما افرادی که ویزای موقت استرالیا را دارند، می‌توانند با انجام مراحلی ویزای موقت خود را به اقامت دائم تبدیل کرده و ویزای ۱۸۷ را دریافت کنند. باید توسط کارفرمای خود پیشنهاد و به مدت ۳ سال به صورت تمام وقت برای او کار کرده باشید.

ویزای ۱۸۸ کشور استرالیا

آیا به دنبال ویزای کار کشور استرالیا هستید و از طریق آن می‌خواهید در کشور استرالیا سرمایه‌گذاری کنید؟ مؤسسه ویزای کار استرالیا برای افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری ویزای ۱۸۸ را در نظر گرفته است. برای برگزاری این ویزا حدود ۵ لاین در نظر گرفته شده است.

این ویزا مختص افرادی است که به دنبال راه‌اندازی و رهبری کسب‌وکار قدیمی خود یا یک بیزینس جدید هستند. لاین نوآوری بیزینس، لاین سرمایه‌گذاری معمولی، لاین سرمایه‌گذاری عمده، لاین سرمایه‌گذاری کلان و لاین کارآفرینی نمونه‌ای از لاین‌های ویزای ۱۸۸ هستند.

اطلاعات ویزای ۱۸۸ استرالیا

مدت اقامت

۲ الی ۴ سال

کار و تحصیل

۴ سال

سن

زیر ۵۵ سال

امتیاز موردنظر

۶۵

معرف یا حامی مالی

نیاز ندارد

امکان تمدید

دارد

 

ویزای ۱۸۹ کشور استرالیا

اگر به دنبال این هستید که بر اساس مهارت و صلاحیت‌های خود مهاجرت و موفق به اخذ ویزای کار استرالیا شوید، از طریق ویزای ۱۸۹ اقدام کنید. با این ویزا می‌توانید به همراه خانواده خود مهاجرت کنید. شما بعد از ورود به کشور استرالیا می‌توانید برای ادامه تحصیل اقدام کنید.

با ویزای ۱۸۹ استرالیا دسترسی به طرح درمان ملی برای شما باز می‌شود و دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی ندارید. علی‌رغم سایر ویزاها، این ویزا نیازی به حامی مالی ندارد و متقاضیان می‌توانند به صورت مستقل برای آن اقدام کنند.

برای اخذ این ویزای کار استرالیا نیاز به ۶۵ الی ۷۰ امتیاز دارید. با این ویزا می‌توانید در هر نقطه از استرالیا که علاقه دارید به کار، تحصیل و زندگی مشغول شوید. هر چقدر که مهارت شما در این ویزا بالا باشد، سریع‌تر موفق به دریافت آن می‌شوید.

ویزای ۴۷۶ کشور استرالیا

یکی از ویزاهای کاری استرالیا، ویزای ۴۷۶ است که به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص‌داده‌شده است. اخذ این ویزا برای افرادی مجاز است که از دانشگاه و موسسههای معتبر استرالیا فارغ‌التحصیل شده باشند. ویزای ۴۷۶ امکان تمدید ندارد و مدت اعتبار آن ۱۸ ماه است.

مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی سازه، مهندسی مکانیک، مهندسی معدن، مهندسی صنایع و مهندسی محیط‌زیست از جمله رشته‌های مورد تأیید ویزای کار استرالیا هستند. مدارک فارغ‌التحصیلی دو دانشگاه ایرانی که مورد تأیید ویزای ۴۷۶ هستند، دانشگاه امیر کبیر و دانشگاه تهران نام دارند.

ویزای نخبگان کشور استرالیا

یکی دیگر از مهم‌ترین ویزاهای استرالیا، ویزای نخبگان یا تلنت است که به افرادی که دستاورد و اختراع جهانی دارند، تعلق می‌گیرد. ویزای تلنت شرایط خاصی دارد و باید فرد متقاضی در حوزه کاری، علمی، هنری، ورزشی و آکادمیک موفقیت کسب کند.

اخذ این ویزای کار استرالیا نیاز به اسپانسر مالی دارد و باید ثابت کنید که این مهارت شما برای کشور استرالیا سود اقتصادی، اجتماعی یا فرهنگی دارد و باعث افزایش رتبه استرالیا در سطح جهانی می‌شود.

ویزای تحصیلی کشور استرالیا

آیا می‌دانستید که می‌توانید از طریق ویزای تحصیلی استرالیا برای کار در این کشور درخواست خود را اعلام کنید؟ این ویزا مختص دانشجویانی است که قصد ندارند بعد از پایان تحصیل به کشور خود برگردند. بهتر است این موضوع را بدانید که ویزای کاری که از طریق تحصیل به آن می‌رسید، ویزای موقت است.

مراحل دریافت ویزای کار استرالیا

آیا می‌دانید که باید برای دریافت ویزای استرالیا چه مراحلی را طی کرد؟ انجام درست و به‌موقع مراحل شما را چند قدم در دریافت ویزا جلوتر می‌اندازد و می‌توانید سریع‌تر ویزای خود را دریافت کنید. این مراحل شامل موارد زیر هستند:

·       ابتدا به سایت رسمی وزارت کشور به نشانی homeaffairs.gov.au مراجعه کنید.

·       در مرحله بعدی نوع ویزای خود را انتخاب و فرم مربوطه را تکمیل کنید.

·       سپس باید توسط حامی مالی خود معرفی شده و برای آزمون سنجش مهارت اقدام کنید.

·       در سامانه اسکیل سلکت ابزار تمایل خود را برای کار در استرالیا اعلام کنید.

·       تقاضای شما مورد بررسی قرار می‌گیرد و باید منتظر دعوت‌نامه باشید.

·       بعد از دریافت دعوت‌نامه مدارک موردنیاز خود را به سازمان مربوطه ارسال کنید.

·       در مرحله آخر می‌توانید به صورت آنلاین ویزای خود را دریافت و چاپ کنید.

مدارک موردنیاز برای ویزای کار استرالیا

در فرم درخواست ویزای کار استرالیا ارائه چه مدارکی الزامی است؟ باتوجه‌به نوع ویزای کار، ارائه مدارک نیز تغییر می‌کنند؛ اما در ادامه به صورت کلی این مدارک را معرفی می‌کنیم که عبارت‌اند از:

·       پاسپورت معتبر

·       کپی و اصل مدارک هویتی

·       ۲ قطعه عکس رنگی

·       مدارک تحصیلی و ترجمه آن‌ها به زبان انگلیسی

·       سند ازدواج و ترجمه آن در صورت وجود

·       ارائه گواهی عدم سوءپیشینه

·       ارائه درخواست پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای استرالیایی

·       ارائه مدرک زبان

وضعیت کار در استرالیا

به نظر شما نرخ بیکاری در کشور استرالیا چقدر است؟ اگر نرخ بیکاری کشوری بالا باشد، به این معنی است که نمی‌توانید در آن کشور به کار و درآمد خوب برسید. نرخ بیکاری کشور استرالیا با محاسبه نسبت جمعیت افراد بیکار به نسبت جمعیت فعال این کشور به دست می‌آید.

در فوریه ۱۹۹۳ نرخ بیکاری در استرالیا حداکثر ۱۲.۳ درصد بود و این آمار در سال ۲۰۰۸ در کشور استرالیا به حدود ۳.۸۵ درصد کاهش پیدا کرد. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که برخی از با میل خود و به دلایل شخصی وارد بازار کار نمی‌شوند.

میزان حقوق در استرالیا

به نظر شما کشور استرالیا با امکانات و رفاهی که دارد، چه میزان حقوقی را برای شهروندان خود در نظر می‌گیرد؟ تقریباً می‌توان گفت که سیستم حقوق دهی استرالیا عادلانه است و کارکنان آن به میزان فعالیتی که دارند، حقوق دریافت می‌کنند.

البته اضافه‌کار و شیفت‌های سنگین در میزان حقوق تأثیرگذار است. متوسط حقوق و درآمد در استرالیا با ویزای کار استرالیا به شرح زیر است:

·       پزشک متخصص: ۱۱۰ هزار دلار

·       پرستار: ۸۰ هزار دلار

·       مهندس: ۸۵ هزار دلار

·       معلم و استاد: ۷۶ هزار دلار

·       کشاورز: ۶۹ هزار دلار

·       مراقبت‌های بهداشتی و اجتماعی: ۱۰۲ هزار دلار

·       خرده‌فروشی: ۹۰ هزار دلار

ساعت کاری کشور استرالیا

برخی از افراد فکر می‌کنند که ساعت کاری کشور استرالیا بسیار فشرده است و نمی‌توانند در آنجا به تفریح بپردازند. طبق گزارش‌هایی که صورت گرفته، در این چند سال اخیر ساعت کار کشور کاهش پیدا کرده است؛ یعنی به طور میانگین هر فرد در روز ۷ ساعت و در هفته حداکثر ۳۸ ساعت کار می‌کند.

اغلب ساعت‌های کار توسط کارفرما تعیین می‌شوند و دولت دخالتی در آن ندارد. روزهای کاری معمولاً از دوشنبه تا جمعه است و کارمندان می‌توانند هر ۵ ساعت در کار خود استراحت کرده و وعده غذایی میل کنند. البته در سازمان‌های دولتی زمان بیشتری صرف صبحانه و ناهار می‌شود.

مشاغل موردنیاز استرالیا

آیا می‌دانید با ویزای کار استرالیا می‌توانید به چه شغلی در این کشور برسید؟ هر ساله کشور استرالیا در حوزه‌های مختلف نیاز خود را برای نیروی کار اعلام می‌کند. مشاغلی که هر ساله نیاز به نیروی کار دارند شامل موارد زیر می‌شوند:

·       ساخت و ساز

·       حسابدار

·       پرستار

·       مهندس مکانیک

·       مهندس عمران

·       اپتومتری

·       حوزه بهداشتی

جدول امتیازبندی ویزای کار استرالیا

آیا می‌دانید که امتیازبندی ویزای کار استرالیا به چه صورت است؟ درخواست متقاضی برای ویزای کاری به سازمان‌های مربوطه اعلام می‌شود و کارشناسان باتوجه‌به معیارهایی به متقاضیان امتیاز می‌دهند. سقف امتیازدهی در کشور استرالیا ۱۰۰ است که باید حداقل ۶۵ را کسب کنید.

 

افرادی که جزو نیروی ماهر کشور خود محسوب می‌شوند، می‌توانند از طریق سایت Skillselect درخواست خود را ارسال کنند. EOI مخفف کلمه Experssion of interest است که به فرم ابراز علاقه برای اخذ ویزای استرالیا گفته می‌شود و متقاضی باید آن را تکمیل کند.

 

در ادامه قصد داریم درباره معیارهایی که باتوجه‌به آن امتیازبندی ویزای کار استرالیا انجام می‌شود، صحبت کنیم؛ بنابراین، جدول زیر را مشاهده کنید.

سن متقاضی

آیا می‌دانید که گروه سنی ویزای کار کشور استرالیا چقدر است؟ برخی از سن‌ها برای اخذ ویزا امتیاز بیشتری دارند و برخی از سن‌ها امتیاز کمتر.

سن متقاضی

امتیاز

۱۸ تا ۲۴

۲۵

۲۵ تا ۳۲

۳۰

۳۳ تا ۳۹

۲۵

۴۰ تا ۴۴

۱۵

۴۵ تا ۴۹

۰

 

سابقه کار متقاضی

سابقه کاری یکی از مهم‌ترین رکن در ویزای کار استرالیا بوده و امتیاز آن در اخذ ویزا تأثیرگذار است. در جدول زیر امتیازهای مربوطه به سابقه کار در استرالیا و خارج از استرالیا را مشاهده می‌کنید.

سال

امتیاز

کمتر از ۳ سال

۰

۳ الی ۴ سال

۵

۵ الی ۷ سال

۱۰

۸ الی ۱۰ سال

۱۵

 

مدرک تحصیلی متقاضی

شما برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار چه مدرکی دارید؟ اگر مدرک تحصیلی شما بالا باشد، بیشترین امتیاز را کسب خواهید کرد. مدارک تحصیلی شما باید با مدارک تحصیلی استرالیا قابل مقایسه باشد و امتیازات آن به شرح زیر است.

میزان تحصیلات

امتیاز

دکترا

۲۰

فوق‌لیسانس

۱۵

لیسانس

۱۵

فوق‌دیپلم

۱۰

دیپلم

۱۰

 

مهارت زبان انگلیسی متقاضی

شما برای اینکه موفق به دریافت ویزای کار استرالیا شوید، باید مدرک زبان انگلیسی داشته باشید؛ اما آیا هر امتیازی مورد قبول است؟ در جدول زیر می‌توانید امتیاز مدرک خود را با معیارهای دولت استرالیا مطابقت دهید.

نمره مدرک زبان

امتیاز

آیلتس ۸

۲۰

آیلتس ۷

۱۰

آیلتس ۶

۰

 

مدت زمان صدور ویزای استرالیا چقدر طول می‌کشد؟

برای صدور ویزای کار استرالیا نمی‌توان زمان دقیقی را اعلام کرد و این موضوع بستگی به روند پرونده متقاضی دارد. هر چقدر که امتیاز متقاضی بیشتر باشد، سریع‌تر به پرونده آن رسیدگی و ویزا را دریافت می‌کند. به طور میانگین به ۱۴ تا ۲۴ ماه زمان نیاز دارد.

هزینه ویزای کار استرالیا

فرد متقاضی برای اینکه بتواند در کشور استرالیا مشغول به کار شود، باید ویزای این کشور را دریافت کند که هزینه‌هایی به دنبال دارد. این موضوع در مسیر اخذ ویزا بسیار مهم است و باید درباره آن اطلاعات کاملی داشته باشید. برای این اطلاعات می‌توانید از جدول زیر استفاده کنید.

نوع ویزا

برای متقاضی

برای همسر و فرزند

برای فرزند زیر ۱۸ سال

ویزای ۱۸۶

۴۰۴۵ دلار

۲۰۲۵ دلار

۱۰۱۰ دلار

ویزای ۱۸۷

۴۰۴۵ دلار

۲۰۲۵ دلار

۱۰۱۰ دلار

ویزای ۱۸۸

۵۳۷۵ دلار

۲۶۸۵ دلار

۱۳۴۵ دلار

ویزای ۱۸۹

۴۰۴۵ دلار

۲۰۲۰ دلار

۱۰۱۵ دلار

ویزای ۴۷۶

۴۰۵ دلار

۲۰۰ دلار

۱۰۰ دلار

ویزای ۴۸۵

۱۵۳۵ دلار

۷۶۵ دلار

۳۸۵ دلار

ویزای ۴۹۱

۴۰۴۵ دلار

۲۰۲۵ دلار

۱۰۱۰ دلار

 

افدل گروپ؛ بهترین راه برای اخذ ویزای کار استرالیا

انتخاب شما برای انجام کارهای مهاجرتی ویزای استرالیا کدام مؤسسه است؟ تقریباً می‌توان گفت که اقامت استرالیا یکی از پرطرف‌دارترین و سخت‌ترین اقامت‌های کشورهای خارجه است که با افدل گروپ به‌راحتی به آن دست پیدا کرده و زندگی در استرالیا را تجربه می‌کنید.

مؤسسه افدل یکی از باتجربه‌ترین موسسههای مهاجرتی است که در زمینه ویزای تحصیلی استرالیا، ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا و ویزای گلوبال تلنت استرالیا فعالیت حرفه‌ای می‌کند. ثبت شرکت در استرالیا نیاز به انجام مراحل قانونی دارد که صفر تا صد آن را می‌توانید به افدل بسپارید.

خرید ملک در استرالیا یکی از بهترین خدمات افدل است که شما می‌توانید با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. آیا قصد تمدید ویزای توریستی دارید؟ با مؤسسه افدل تماس گرفته و در سریع‌ترین زمان ممکن ویزای توریستی استرالیا را تمدید کنید.

سؤالات متداول

۱.‌ کدام ویزای کار استرالیا نیاز به حامی مالی ندارد؟

ویزای ۱۸۹ استرالیا

۲. آیا استرالیا ویزای جاب آفر دارد؟

خیر این اصطلاح به اشتباه جاافتاده است و استرالیا ویزایی تحت عنوان جاب آفر ندارد.

۳. شغل‌های موردنیاز استرالیا کدام‌اند؟

مهندسی مکانیک، ساخت و ساز، حسابدار و پزشک

سایر مقالات:

ویزای جاب آفر استرالیا- 4نوع ویزای جاب آفر که باید بشناسید!
اخذ ویزای تحصیلی استرالیا + معرفی 6 دانشگاه برتر این کشور
دریافت 4 نوع ویزای سرمایه گذاری در استرالیا + نحوه امتیازبندی
هزینه‌ های زندگی در استرالیا و بررسی شرایط زندگی در 6 شهر آن
ویزای گلوبال تلنت استرالیا – جدیدترین شرایط اخذ ویزای 858
ویزای ازدواج استرالیا- 5 نوع ویزای ازدواج + شرایط و مدت آن
راهنمای اخذ ویزای آخرین فرد بازمانده استرالیا ساب کلاس 115 و 835
3 نوع ویزای والدین استرالیا برای ایرانیان +هزینه و مراحل اخذ
خرید ملک در استرالیا +شرایط و هزینه- 4شهر اقتصادی در استرالیا
سفر با 5 نوع ویزای توریستی استرالیا را با افدل گروپ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *