شرایط و قوانین مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج +11 مزیت این مهاجرت


 شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

پرتکرارترین سؤالی که امروزه در بین مهاجران وجود دارد، این است که آیا مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج امکان‌پذیر است؟ ازدواج یکی از مهم‌ترین تصمیم‌های زندگی و از روش‌های مطمئن رسیدن به خاک و ویزای کانادا است.

به نظر شما سریع‌ترین راه مهاجرت به کانادا چیست؟ عده‌ای از افراد گمان می‌کنند که به راحتی می‌توانند از طریق کیس ازدواج در کانادا به ویزای این کشور دست پیدا کنند؛ اما این تصور غلط است. اگر چیزی درباره مراحل و قوانین ازدواج در کانادا نمی‌دانید؛ از مطالب این مقاله کمک بگیرید.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

چرا مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج؟

احتمالاً قصد مهاجرت به کانادا را دارید؛ اما نمی‌دانید از چه روشی برای اخذ ویزا اقدام کنید. در این چند سال اخیر آمار مهاجرت به کشورهای اروپایی رشد چشمگیری داشته است و شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که در رؤیای رسیدن به کشورهای پیشرفته اروپایی همچون کانادا سپری می‌کنید.

به جرئت می‌توان گفت که یکی از سریع‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج است؛ زیرا دولت کانادا اهمیتی زیادی برای تشکیل خانواده قائل است. اغلب مهاجران نیز به دنبال روشی هستند که بدون دردسر به خواسته خود برسند؛ پس استقبال خوبی از این برنامه مهاجرتی می‌کنند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

کشور کانادا در برنامه‌های مهاجرتی خود قصد دارد که از سال ۲۰۲۱ تا سال ۲۰۲۳ حدود ۸۰ هزار مهاجر از طریق ازدواج و اسپانسرشیپ کردن همسران خود جذب کند و اقامت دائم به این افراد تعلق می‌گیرد.

افراد غیر کانادایی که در خارج از کانادا زندگی می‌کنند و افرادی که با ویزای توریستی، تحصیلی یا کاری در کانادا هستند، می‌توانند برای اقامت دائم و شهروندی کانادا اقدام کنند.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج مزایایی دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

·       عدم نیاز به تحصیلات عالی یا شغل خاص

·       عدم نیاز ارائه متقاضی مبنی بر تمکن مالی

·       بهره‌مندی از بیمه درمانی

·       تحصیل رایگان فرزندانتان در مدارس کانادا

·       اخذ اقامت دائم کانادا

·       امکان درآمد زایی و کار در کانادا

·       عدم نیاز به ارائه نمره زبان

·       استفاده از تمامی خدمات شهروندی

·       کیفیت بالای زندگی

·       برخورداری از حقوق و حمایت‌های قانونی

·       دسترسی به خدمات اجتماعی متنوع

قوانین ازدواج در کانادا

قوانین ازدواج در کانادا

برای دسترسی به ویزای ازدواج کانادا چه قانون‌هایی وجود دارد؟ قوانین کشور کانادا در زمینه ازدواج و طلاق توسط دولت فدرال تعیین می‌شود؛ سپس به استان‌های کانادا ابلاغ می‌شود و تمامی ارگان‌ها و افراد ملزم به رعایت آن هستند. البته جزئیات این قوانین در برخی از استان‌ها متفاوت است.

اولین قانون در مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج منوط به سن است. حداقل سن ازدواج در کانادا ۱۸ سال اعلام شده است؛ اما در برخی از استان‌ها افراد ۱۶ سال می‌توانند با رضایت پدر و مادر خود برای ازدواج اقدام کنند.

رضایت طرفین از قوانین مهم در ازدواج است و در مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج نیز اعمال می‌شود. در ازدواج شهروندان کانادا نباید هیچ‌گونه اجبار و دخالتی از سوی والدین در کار باشد؛ وگرنه ازدواج آن‌ها به رسمیت شناخته نمی‌شود.

حتماً قبل از برگزاری مراسم ازدواج از اداره دولتی محلی کانادا مجوزی مبنی بر ازدواج رسمی دریافت کنید تا از لحاظ مقررات با دولت درگیر نشوید. حضور مقام رسمی مذهبی در مراسم ازدواج از دیگر تشریفات مهم ازدواج در کانادا است یا باید ازدواج در کمیسیون‌های مخصوص کانادا که دارای مجوز رسمی هستند، انجام شود.

علاوه بر حضور مقام رسمی، حضور دو نفر از اقوام زوجین به عنوان شاهد ضروری است و عدم حضور آن‌ها رسمیت ازدواج را کاهش می‌دهد. ازدواج با هم خون در کانادا و تمامی ایالت‌های آن ممنوع است و عاملین آن با مجازات شدید دولت روبه‌رو می‌شوند.

برخی از افراد گمان می‌کنند که چند همسری در کشورهای اروپایی همانند ایران آزاد است؛ اما این موضوع در کانادا ممنوع است و افراد خاطی به مجازات کیفری دچار می‌شوند؛ بنابراین، اگر به دنبال چند همسری بعد از مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج هستید، این کشور را فراموش کنید.  

اگر به فکر این هستید که با همسر کانادایی خود به صورت غیر حضوری ازدواج کنید، باید این موضوع را بدانید که پروسه ازدواج در کانادا حضوری انجام می‌شود و نه باید یکی از طرفین غایب باشند؛ در غیر این صورت ازدواج آن‌ها قانونی تلقی نمی‌شود و نمی‌توانند برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

گاهی اوقات افرادی که به دنبال مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج هستند، مراسم خود را در کشور ثالث برگزار می‌کنند. باید ازدواج خود را طبق قوانین کشور کانادا و کشور مبدأ انجام دهند. همچنین باید ازدواج توسط کشور میزبان به رسمیت شناخته شود.

به عنوان نمونه اگر ملیت یکی از زوجین ایتالیایی باشد و قرار باشد که با یک شهروند کانادایی در کنسولگری ترکیه ازدواج کنند، ازدواج این زوج باید از سوی دولت ترکیه مورد تأیید باشد تا در کانادا به رسمیت شناخته شود.

در مواقعی که ازدواج در کشور ثالث برگزار می‌شود و به طور کامل طبق قوانین فدرال قضایی دولت کانادا عمل می‌کنند؛ اما طبق قوانین کشور مبدأ نیست؛ همچنان این ازدواج از طرف کانادا مورد قبول است.

یکی از قانون‌هایی که در انجام آن سخت‌گیری چندانی انجام نمی‌دهند، نام فامیلی است. تغییر نام فامیلی خود به نام فامیلی همسرتان با توجه به تصمیم شما انجام می‌شود و هیچ اجباری در این قضیه وجود ندارد. در مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج می‌توانید از ترکیب هر دو فامیلی برای خود استفاده کنید.

امروزه همجنس بازی در کشورهای اروپایی زیاد شده است و در مقایسه با کشورهای خاورمیانه بهتر با این موضوع برخورد کردند. در این چند سال اخیر ازدواج همجنس گرایان در کانادا آزاد اعلام شده و قوانینی مشترکی با زوج‌های معمولی دارند.  

مهم‌ترین مانع ازدواج در کانادا ازدواج‌های قبلی است که هنوز منحل نشده‌اند. ازدواج از طریق فوت همسر یا طلاق منحل می‌شود؛ پس باید یکی از دلایل را داشته باشد. طلاق حتماً باید به صورت قانونی از سوی وزارت مربوطه تأیید شده باشد.

خط قرمز مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

آیا به دنبال سایت ازدواج صوری برای اقامت کانادا هستید؟ اگر به دنبال این هستید که با ازدواج صوری به اقامت دائم کانادا دست پیدا کنید، باید به شما گفت که دردسر بزرگی گریبان گیر شما می‌شود؛ زیرا دولت کانادا روی این موضوع بسیار حساس است و افسرانی را برای بررسی استخدام می‌کند.

اگر افسران اداره مهاجرت کانادا به ازدواج شما مشکوک شوند، به سرعت کارت اقامت شما را باطل کرده و شما را از خاک کانادا اخراج می‌کنند. حتی اگر پرونده شما در حال بررسی و تأیید ویزا باشد، به تشخیص رئیس دیوان پرونده مهاجرتی شما بسته می‌شود.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

 سه مورد از حساسیت‌هایی که مأمورین دارند، شامل موارد زیر می‌شوند:

·       ازدواج افراد با دین متفاوت

·       ازدواج افراد با زبان متفاوت

·       ازدواج با تفاوت سنی بالا

شرایط ویزای اسپانسرشیپ همسر در مهاجرت به کانادا

آیا تابه‌حال کلمه اسپانسرشیپ به گوشتان خورده است؟ در واقع اسپانسرشیپ به حامی مالی گفته می‌شود که شرایط مهاجرت و اقامت را برای شما آسان‌تر می‌کند و هزینه‌های شما را تا چند سال اخیر پوشش می‌دهد.

هنگامی که شما به دنبال مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج هستید و می‌خواهید با شهروند کانادایی ازدواج کنید، همسر شما به عنوان اسپانسر شما به دولت کانادا اعلام می‌شود و حامی شما در تمامی مراحل مهاجرت است.

متقاضی اسپانسرشیپ باید دارای شرایطی باشد که عبارت‌اند از:

·       بالای ۱۸ سال باشد.

·       شهروند دائم کانادا باشد.

·       هیچ‌گونه کمک مالی از دولت کانادا دریافت نکند.

·       بدهکاری و سوءپیشینه اخلاقی نداشته باشد.

·       باید به مدت ۳ سال از شما حمایت مالی کند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

علاوه بر اینکه باید فرد اسپانسرشیپ دارای شرایطی باشد، شرایطی نیز برای اسپانسر شونده وجود دارد. اسپانسر شونده فردی است که به دنبال اخذ اقامت دائم و مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج است.

شرایط فرد اسپانسر شونده شامل موارد زیر می‌شود:

·       سلامت جسمی و عدم ابتلا به هرگونه بیماری

·       عدم هرگونه سوءپیشینه

·       اثبات صوری نبودن ازدواج

·       شرایط سنی ۱۸ سال

مراحل مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

به نظر شما مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج چقدر طول می‌کشد و باید چه مراحلی را طی کرد؟  در وهله اول مهم‌ترین نکته این است که حتماً اسپانسرشیپ اقامت دائم کانادا را دریافت کرده و به عنوان شهروند در کانادا به رسمیت شناخته شود.

مرحله بعدی اعلام آمادگی اسپانسرشیپ به ازدواج با فردی غیر کانادایی به دولت و سازمان مربوطه در کانادا است. اسپانسرشیپ باید تمامی هزینه‌های ۳ سال زندگی همسر خود در کانادا را برعهده بگیرد و مراحل اداری آن را برای در جریان انداختن مدارک مهاجرتی همسر خود طی کند.

مراحل مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

مأموران مهاجرتی دولت کانادا بعد از اعلام درخواست فرد به بررسی توان مالی اسپانسرشیپ می‌پردازند تا مطمئن شوند که می‌تواند هزینه‌های دو نفر را پرداخت کند. در صورت تأیید از سمت مأموران مهاجرتی، فرد باید برای انجام سایر مراحل اقدام کند.

اپلیکیشنی در رابطه با این درخواست توسط دولت کانادا تهیه شده است که در بعضی از فرم‌های آن نیاز به تکمیل مدارک توسط هر دو نفرتان دارد. مراحلی که باید در این برنامه برای مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج طی شوند؛ عبارت‌اند از:

·       وارد سایت اداره مهاجرت کانادا شوید و در صفحه Permanent Resident portal یک اکانت بسازید.

·       بعد از اینکه وارد اکانت خود شدید، سؤالات اپلیکیشن را پاسخ دهید و نوع درخواست خود را اعلام کنید.

·       فرم‌هایی که مربوط به درخواست ویزای ازدواج است را در سایت تکمیل و بارگذاری کنید.

·       مدارک اسپانسرشیپ و اسپانسر شونده را به صورت پی دی اف آپلود کنید.

·       هزینه‌های مربوطه را در اپلیکیشن پرداخت کنید.

·       در مرحله بعدی آزمایش‌های پزشکی را انجام دهید.

·       بعد از بررسی‌های لازم ویزای اقامت متقاضی درخواست می‌شود.

مدارک مورد نیاز در مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

آمار رضایت مهاجران از کشور کانادا بالا است و آن را به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت از طریق ازدواج معرفی می‌کنند. یکی دیگر از مهم‌ترین مراحل مهاجرت از طریق ازدواج جمع‌آوری مدارک و ارائه آن‌ها به مؤسسه مهاجرتی در کانادا است.

در ارائه این مدارک باید دقت زیادی داشته باشید تا به مشکل برنخورید. ارائه مدارک برای هر یک از زوجین ضروری است و باید به موقع ارسال کنند. این مدارک شامل موارد زیر هستند:

·       شناسنامه

·       سند رسمی ازدواج

·       تعهد نامه مالی

·       مدارک شغلی و فیش حقوقی

·       مدارک تحصیلی

·       ارائه مدارک شهروندی و اقامت دائم

·       گواهی‌های سلامت پزشکی

·       ارائه مدارک سوءپیشینه کیفری

·       کارت پایان خدمت برای آقایان

·       فرم درخواست اسپانسرشیپ

·       طلاق نامه یا وفات نامه در صورت وجود

·       یک قطعه عکس ۳.۴

·       مدارکی مبنی بر اثبات ازدواج (عکس و نامه)

 

سؤالات متداول

۱.‌ برای درخواست مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج به چه سایتی مراجعه کنیم؟

سایت اداره مهاجرت کانادا

۲. اسپانسرشیپ چیست؟

حامی مالی کانادایی که به مدت ۳ سال تمامی هزینه‌های متقاضی را پرداخت می‌کند.

۳. اسپانسر شونده چه شرایطی دارد؟

سلامت جسمی، عدم سوءسابقه، بالای ۱۸ سال سن و اثبات واقعی بودن ازدواج

۴. آیا چند همسری در کانادا وجود دارد؟

خیر این موضوع در کانادا ممنوع است و مجازات دارد.

۵. مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج چه مزایایی دارد؟

اقامت دائم، تحصیل رایگان، برخورداری از خدمات درمانی و فرصت شغلی متنوع

 

انواع درخواست ویزای مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

به نظر شما برای درخواست ویزای کانادا به وسیله ازدواج چند روش وجود دارد؟ فردی که خود را به عنوان اسپانسرشیپ به دولت کانادا اعلام می‌کند، می‌تواند از دو روش برای درخواست ویزا عمل کند. روش اول درون کشوری یا Inland و روش دوم خارج از کشور یا Outland.

ویزای مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

درخواست ویزای درون کشور

این نوع روش مخصوص زوج‌هایی است که هر دو در کشور امارات زندگی می‌کنند. اقامت زوجین باید تا اتمام بررسی مدارک و انجام مراحل در کانادا باشد. در روش درخواست داخلی اگر با ویزایی غیر از ویزای کار در کانادا هستید، می‌توانید برای ویزای کار اوپن ورک پرمیت اقدام کنید.

برای درخواست ویزای داخلی باید حداقل ۱۸ سال سن را داشته باشید و برای جواز ازدواج اقدام کنید. برای جواز ازدواج در ویزای داخلی ازدواج باید مدتی صبر کنید. نیاز به شاهدان ازدواج، مجری عقد دارید. وضعیت تأهل شما (فوت همسر یا طلاق) در مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج نیز باید از قبل مشخص شده باشد.

درخواست ویزای خارج از کشور

منظور از این روش زمانی است که در هنگام ارسال درخواست ازدواج و ثبت ازدواج ایرانی در کانادا حضور ندارید یا در کانادا زندگی می‌کنید و بعد از ثبت درخواست از کانادا خارج می‌شوید تا نتیجه اقامت را به شما اعلام کنند.

طبق قانون ۷ جون ۲۰۲۳، اگر در روش ویزای خارج از کشور Outland با ویزای موقت در کانادا حضور دارید؛ بعد از درخواست اقامت دائم می‌توانید برای ویزای کار خود در کانادا اقدام کنید. به این ترتیب دریافت شهروندی کشور کانادا نیز برای شما هموار خواهد شد؛ به شرطی که تمامی الزامات مورد نیاز را برآورده کنید.

مدت زمان اعلام نتایج مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

آیا می‌دانید روش مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج چقدر زمان می‌برد؟ قطعاً کسانی که به دنبال مهاجرت هستند، دوست دارند که هر چه زودتر تکلیف آن‌ها مشخص و کارت اقامت آن‌ها صادر شود؛ اما مدت زمان صدور ویزا با توجه به اینکه از داخل کانادا یا خارج از کانادا درخواست ارسال کرده‌اید، متفاوت است.

طبق آخرین اخبار و اطلاعیه‌های سایت اداره مهاجرت کانادا، ویزای که از داخل کانادا درخواست شده است، حدود ۱۲ الی ۱۵ ماه به زمان نیاز دارد. ویزایی که از خارج از کشور ارسال شده است، ۲۰ تا ۲۳ ماه زمان می‌برد. البته این مدت زمان بیشتر به شرایط سفارت کانادا و میزان درخواست‌ها بستگی دارد.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج صوری

آیا خبر دارید که در سایت معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت چه می‌گذرد؟ عده‌ای از افراد به دنبال این هستند که در سایت‌های ازدواج کیس صوری پیدا کنند و برای ویزای دائم کانادا اقدام کنند؛ اما این کار به معنی فریب دادن دولت کانادا و اداره مهاجرتی است.

شاید به جرئت می‌توان گفت که این کار به یکی از بدترین تصمیمات مهاجرتی شما تبدیل می‌شود؛ زیرا در صورت مشخص شدن ازدواج مصلحتی شما پرونده مهاجرتی لغو یا اقامت دائم شما باطل و از کانادا دیپورت می‌شوید و دیگر نمی‌توانید برای مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج اقدام کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج صوری

این کار در کانادا جرم بزرگی به حساب می‌آید و در صورت همدست بودن اسپانسرشیپ، او نیز به مجازات‌های مالی و کیفری محکوم می‌شود. اسپانسر شونده نیز به مدت ۵ سال نمی‌تواند وارد کانادا شود و این اتفاق در پرونده مهاجرتی آن به عنوان سابقه ثبت می‌شود.

در سال ۲۰۱۲ قانونی در باب ازدواج صوری و مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج ابلاغ شد که زوجین ملزم به ۲ سال زندگی مشترک با همسر خود هستند. در این ۲ سال باید به صورت قانونی با یکدیگر ارتباط داشته باشند و جدا از یکدیگر زندگی نکنند.

اقامت دائم شما بعد از تأیید ۲ سال زندگی مشترک صادر می‌شود. برخی از افراد به این فکر هستند که دولت کانادا را فریب بدهند و کمتر از ۲ سال با همسر صوری خود زندگی کنند؛ اما اگر از این مدت زمان کمتر در کنار هم باشند، از کانادا و لیست شهروندان حذف می‌شوند.

حتی با گذشت چند سال از ازدواج صوری، در صورت پی‌بردن به این قضیه اقامت اسپانسرشیپ را باطل می‌کنند. این قانون از سوءاستفاده افراد سودجو جلوگیری می‌کند. در سایت ازدواج در کانادا افرادی وجود دارند که مبلغ زیادی را برای ازدواج صوری پرداخت می‌کنند؛ اما اقامت دائم کانادا به چه قیمتی؟

آیا ازدواج در کانادا با ویزای توریستی امکان دارد؟

آیا شما هم فکر می‌کنید که ازدواج در کانادا با ویزای توریستی شدنی است؟ عده‌ای از افراد با ویزای توریستی وارد خاک کانادا می‌شوند تا سپس کارهای ازدواج خود را برای اخذ اقامت دائم کانادا انجام دهند. حال به نظر شما تکلیف این دسته از متقاضیان چیست؟

یک خبر خوب برای متقاضیان ازدواج با ویزای توریستی این است که می‌توانند از این روش برای اخذ اقامت دائم و ازدواج اقدام کنند. برای ثبت ازدواج در کانادا نیازی به شهروند بودن نیست؛ اما در اینجا یک نگرانی برای این دسته از متقاضیان پیش می‌آید؛ آن هم این است که با تمام شدن انقضای ویزای توریستی خود چه کنند؟

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج با ویزای توریستی در مقایسه با سایر ویزاها مقداری زمان بر است و حدود ۶ ماه طول می‌کشد. شما باید قبل از اتمام تاریخ ویزای توریستی برای تمدید آن اقدام کنید تا برای شما ویزیتور رکورد صادر شود و بتوانید تا اتمام مراحل اداری خود در کانادا بمانید.

مهریه در کانادا به چه صورت است؟

یکی از دانستنی‌های جالب درباره کانادا، درباره میزان مهریه زوج‌های کانادایی است. آیا فکر می‌کنید که مهریه زوجین کانادایی مانند زوج‌های ایرانی است و با سکه تعیین می‌شود؟ خیر تعریف مهریه در ایران با کانادا متفاوت است که بعد از مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج متوجه آن می‌شوید.

اگر بنا به هر دلیلی زوج‌ها با همدیگر تفاهم نداشتند و به فکر جدایی بودند، تمامی اموالی که بعد از ازدواج به دست آورده‌اند؛ بین هر دو زوج به صورت عادلانه تقسیم می‌شود. ممکن است که برخی از زوج‌ها طبق قانون ایران ازدواج کرده باشند و برای خود مهریه تعیین کنند. حال تکلیف این افراد چیست؟

اگر میزان مهریه تعیین شده این زوج در دفاتر رسمی ایران ثبت شده باشد، باید مهریه را پرداخت کند؛ زیرا این مبلغ همچون تعهد مالی است و شخص می‌تواند آن را پیگیری کند. دادگاه‌های کانادایی در صورت مشاهده مهریه در زوج‌ها آن‌ها را به دادگاه‌های ایرانی ارجاع می‌دهند.

هزینه مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

قطعاً آگاهی درباره هزینه‌های ویزای کانادا برای ازدواج باعث می‌شود که شما برنامه ریزی بهتری داشته باشید و بهترین تصمیمات را در رابطه با مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج بگیرید. پرداخت هزینه‌های ویزا قبل از درخواست برای IRCC ضروری است.

هزینه مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

عدم پرداخت هزینه‌های مربوطه، روند درخواست شما را به تعویق می‌اندازد و این به نفع شما نیست؛ اما آیا از هزینه‌های دقیق ویزای ازدواج اطلاعی دارید؟ در جدول زیر هزینه دقیق خدمات مورد نیاز را طبق مصوبه ۱۴۰۲ آماده کرده‌ایم. با اطلاع از این هزینه‌ها می‌توانید برآورد دقیق‌تری از مهاجرت خود به کشور کانادا داشته باشید.

نوع هزینه

میزان هزینه

بایومتریک

۸۵ دلار

انگشت نگاری

۸۵ دلار

انگشت نگاری برای اعضای خانواده

۱۸۵ دلار

آزمایش‌های پزشکی

۱۶۰ الی ۱۸۰ دلار

بررسی درخواست اسپانسرشیپ

۱۰۸۰ دلار

حق اقامت دائم

۵۰۰ دلار

حمایت مالی

۷۰ دلار

پردازش متقاضی اصلی

۴۷۰ دلار

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

تحقق رؤیاهای شما با افدل گروپ

این قسمت از مقاله مختص افرادی است که قصد مهاجرت به کانادا را دارند. آیا مؤسسه معتبری را برای مهاجرت کاری به کانادا در نظر دارید یا در جستجوی آن هستید؟ ما به شما بهترین مؤسسه مهاجرتی حال حاضر در ایران؛ یعنی افدل گروپ را معرفی می‌کنیم.

تیم تخصصی ما صفر تا صد ویزای کاری کانادا، ویزای خانواده کانادا و ویزای کاری موقت کانادا را برای شما با هزینه مقرون به‌صرفه‌ای انجام می‌دهد. همچنین در زمینه ثبت شرکت در کانادا می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی ما استفاده کنید.

مشاوره‌های افدل در به‌روزترین آکادمی‌های جهان تحصیل کرده‌اند و تجربه فوق‌العاده‌ای در این حوزه دارند. اگر قصد سرمایه گذاری در کانادا را دارید و می‌خواهید از طریق آن انواع ویزای کانادا را دریافت کنید؛ اما نمی‌دانید کدام حوزه را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید، با تیم زبده افدل تماس بگیرید.

مشاوره‌های تلفنی ما رؤیاهای شما را به حقیقت تبدیل می‌کنند. پشتیبانی و خدمات ما تنها محدود به پایتخت کانادا نیست؛ بلکه تمامی استان‌های این کشور را در بر می‌گیرد. پس اگر به دنبال مهاجرت کاری استان‌های کانادا هستید؛ می‌توانید از افدل گروپ کمک بگیرید.

صحبت نهایی

اگر قصد مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج را دارید، به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید. ما در این مقاله تلاش خود را کردیم تا به صورت کاملاً اختصاصی دربارة مزایای مهاجرت به کانادا، مدارک مورد نیاز، شرایط و مراحل ازدواج در این شهر رؤیایی صحبت کنیم.

همچنین پاسخگوی تمامی سؤالات شما در زمینه ازدواج صوری، مهریه و جدیدترین قانون‌های کانادا در زمینه ازدواج بوده‌ایم تا تمامی ابهامات شما را در حوزه مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج برطرف کنیم که همواره مسیر مهاجرتی آسان‌تری را طی کنید.

سؤالات متداول

۱.‌ چند نوع درخواست ویزای ازدواج کانادا داریم؟

دو نوع داخل کانادا (Inland) و بیرون از کانادا (Outland)

۲. بررسی ویزای ازدواج کانادا چقدر طول می‌کشد؟

۱۵ الی ۲۳ ماه

۳. آیا ازدواج غیابی در کانادا امکان دارد؟

خیر، زوجین باید به صورت حضوری ازدواج کنند. 

۴. شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج چیست؟

۱۸ سال سن، عدم سوءسابقه کیفری، سلامت جسمی و توانایی مالی

5. هزینه اقامت دائم کانادا با ازدواج چقدر است؟

حدود 500 دلار کانادا

 

سایر مقالات:

اخذ ویزای ICT کانادا و بررسی 4 مورد از مهم‌ترین شرایط + هزینه
شرایط مهاجرت با ویزای کارآفرینی کانادا + هزینه‌های 24-2023
جدیدترین شرایط دریافت ویزای خود اشتغالی کانادا + لیست مشاغل 2024

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *