مهاجرت کاری استان های کانادا برای ایرانیان + 12 فرصت استثنایی و عالی

مهاجرت کاری استان های کانادا

 مهاجرت کاری استان های کانادا

چرا این روزها از مهاجرت کاری استان های کانادا به عنوان یکی از روش‌های سریع دریافت اقامت یاد می‌کنند؟ برنامه‌های مهاجرت استانی کانادا (PNPs) راهی مطمئن و سریع برای اخذ اقامت دائم کانادا هستند و ایرانیان زیادی تاکنون موفق به مهاجرت و دریافت اقامت از این طریق شده‌اند.

هر استان کانادا برنامه مخصوص به خود را دارد که برای رفع نیازهای اقتصادی و جمعیتی آن منطقه طراحی شده است. اگر می‌خواهید بهترین ایالت‌های کانادا برای مهاجرت را بشناسید و به دنبال اطلاعات دقیق درباره مهاجرت کاری استان های کانادا هستید، این مقاله را از دست ندهید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

برنامه مهاجرت استانی کانادا چیست؟

هر استان کانادا به غیر از کبک و نوناووت، چندین برنامه PNP را اداره می‌کند. برنامه‌های مهاجرت کاری استان های کانادا توسط استان‌های مختلف آن طراحی شده‌اند تا به اهداف مهاجرتی منحصربه‌فرد خود کمک کنند؛ بنابراین معیارهای واجد شرایط بودن و مراحل درخواست آن‌ها متفاوت است.

با این حال، PNPها یک گزینه محبوب برای مهاجرت کاری به کانادا هستند؛ زیرا می‌توانند ساده‌ترین مسیر برای دریافت اقامت دائم کانادا باشند. تمام تصمیمات مربوط به اقامت دائم کانادا باید در سطح ملی و توسط دولت فدرال تایید شوند، بنابراین استان‌های کانادا نمی‌توانند به تنهایی وضعیت اقامت دائم را تأیید کنند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

به همین دلیل است که مهاجرت کاری استان های کانادا را با عنوان برنامه های نامزد استان‌ها در نظر معرفی می‌کنند. متقاضی که موفق می‌شود تا از طریق PNP توسط استان مورد نظر و برای درخواست اقامت دائم به دولت فدرال معرفی شود، شانس زیادی برای اخذ شهروندی کانادا خواهد داشت.

مهاجرت از طریق برنامه‌های استانی کانادا همیشه مرحله اول در یک فرایند دو قسمتی است. ابتدا مهاجر علاقه‌مند در سطح استان تأیید می‌شود و سپس باید به سطح فدرال مراجعه کند.

مهاجرت استانی کانادا

 

مهاجرت کاری استان های کانادا با اکسپرس اینتری

در سال 2015، کانادا اکسپرس انتری را به عنوان سیستمی برای مدیریت درخواست‌های اقامت دائم از طریق همان برنامه‌های مهاجرت اقتصادی عمده معرفی کرد. از آن زمان، بسیاری از استان‌ها و مناطق کانادا برنامه‌های استانی را ایجاد کرده‌اند که با اکسپرس اینتری همسو هستند.

این موضوع به این معنی است که برخی از برنامه‌های استانی برای برآورده کردن شرایط نیاز دارند که متقاضی دارای مشخصات اکسپرس اینتری باشد. اگر متقاضی از طریق یک برنامه استانی که با اکسپرس اینتری هماهنگ است نامزد شود، می‌تواند 600 امتیاز اضافی سیستم رتبه‌بندی جامع (CRS) را درخواست کند.

این برنامه عملاً تضمین می‌کند که دعوت‌نامه‌ای برای درخواست اخذ اقامت دائم در اکسپرس اینتری بعدی را دریافت خواهد کرد و مهاجرت کاری استان های کانادا با مشکل روبرو نمی‌شود.

همچنین اگر متقاضی از این طریق نامزدی دریافت کند که با اکسپرس اینتری همسو نیست، باید یک درخواست فدرال غیر اکسپرس انتری برای اقامت دائم به عنوان نامزد استانی ارسال کند.

توجه داشته باشید که رسیدگی به درخواست‌های فدرال غیر اکسپرس اینتری برای اقامت دائم می‌تواند بسیار بیشتر از درخواست‌های اکسپرس انتری الکترونیکی طول بکشد.

مهاجرت استانی کانادا

 

مدارک لازم برای مهاجرت کاری استان های کانادا

کاندیداها باید مدارکی را ارائه دهند که واجد شرایط بودن آنها را برای برنامه نامزد استانی (PNP) که برای آن درخواست می‌کنند، نشان دهد. البته این مدارک ممکن است برای متقاضیان بر اساس شرایط، میزان بودجه و روشی که برای مهاجرت انتخاب می‌کنند، متفاوت باشند.

به طور کلی مدارک مورد نیاز برای مهاجرت کاری استان های کانادا عبارت‌اند از:

  • نتایج آزمون زبان
  • گزارش های ارزیابی اعتبار آموزشی (ECA)
  • اثبات سابقه کار
  • اثبات وجوه تسویه حساب
  • اسناد وضعیت
  • و…

بسیاری از برنامه‌های استانی در کانادا به مدارک اضافه‌ای نیاز دارند که نشان دهند متقاضی قصد دارد پس از نامزد شدن در استان خود اقامت داشته باشد. سایر مدارک مورد نیاز به برنامه‌ای که تحت آن درخواست می‌دهید، بستگی دارد.

مهاجرت کاری استان های کانادا

 

تجربه کاری برای مهاجرت به کانادا از طریق PNP

اکثر برنامه‌های نامزد استانی برای درخواست حداقل به یک سال تجربه کاری نیاز دارند. با این حال، برخی از برنامه‌های نامزدی که برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی طراحی شده‌اند، برای درخواست نیازی به تجربه کاری یا پیشنهاد شغلی ندارند.

نمونه هایی از این برنامه‌ها برای مهاجرت کاری استان های کانادا عبارتند از: جریان فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد انتاریو، جریان فارغ‌التحصیلان دکتری انتاریو و جریان تحصیلات تکمیلی بین‌المللی بریتیش کلمبیا

مهاجرت به کانادا از طریق PNP بدون مدرک زبان

تقریباً همه برنامه‌های استانی در کانادا از داوطلبان می‌خواهند که برای نشان دادن مهارت خود در یکی از زبان‌های رسمی کانادا (انگلیسی و فرانسوی) شرکت کنند. اگر قصد مهاجرت به استان خاصی را دارید، باید شرایط زبان برنامه مورد نظر را بررسی کنید تا بدانید که چه سطحی از مهارت زبان مورد نیاز است.

نحوه درخواست برای مهاجرت کاری استان های کانادا

مهاجرت به کانادا

اگر برای مهاجرت تحصیلی به کانادا اقدام می‌کنید یا می‌خواهید کار خود را در یکی از استان‌های کانادا آغاز کنید، باید بدانید که چه مراحلی طی می‌شوند تا برنامه انتخابی شما با موفقیت پشت سر گذاشته شود. این راهنمای گام به گام درخواست برای PNP کانادا در این زمینه به شما کمک می‌کند.

مراحل درخواست برای مهاجرت کاری استان های کانادا شامل موارد زیر می‌شوند:

  • PNP مناسب خود را بیابید: برای تعیین محل مهاجرت به لیست ایالت‌های کانادا مراجعه کنید و شرایط لازم برای هر PNP را بررسی کنید تا واجد شرایط بودن خود را مورد بررسی قرار دهید.
  • برای PNP انتخابی خود درخواست دهید: یک درخواست را مستقیماً به استان یا منطقه انتخابی خود ارسال کنید.
  • دریافت گواهی نامزدی استانی: اگر درخواست شما موفقیت‌آمیز باشد، استان یا منطقه شما را برای درخواست اقامت دائم کانادا معرفی می‌کند.
  • درخواست خود را برای اقامت دائم ارسال کنید: جهت دریافت اقامت دائم خود باید از دولت فدرال کانادا درخواست دهید. اگر برنامه انتخابی شما با اکسپرس اینتری همسو باشد، می‌توانید این کار را به صورت آنلاین انجام دهید. اگر نه، باید یک درخواست مبتنی بر کاغذ ارسال کنید.

برخی از PNPها برای اجرا نیازی به پروفایل اکسپرس اینتری ندارند. به این برنامه‌ها PNPهای پایه می‌گویند.

 

در حالی که فرایند نامزدی برای هر برنامه مهاجرت کاری استان های کانادا متفاوت است، روند کلی اساساً به این شرح است. ابتدا برای نامزدی اقدام کنید و در صورت نامزدی، از طریق پورتال اقامت دائم برای اقامت دائم کانادا اقدام کنید.

هنگامی که توسط یک استان برای مهاجرت کاری استان های کانادا نامزد شدید، می‌توانید درخواست خود را برای اقامت دائم کانادا از طریق پورتال اقامت دائم آنلاین IRCC به اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا ارسال کنید.

رسیدگی به درخواست‌های اقامت دائم پایه PNP بسیار بیشتر از درخواست‌های الکترونیکی ارسال شده از طریق اکسپرس اینتری طول می‌کشد. در حالی که میانگین زمان پردازش برای درخواست اقامت دائم ارسال شده از طریق اکسپرس اینتری 6 ماه است، درخواست مبتنی بر کاغذ به طور متوسط در 18 ماه پردازش می‌شود.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

سؤالات متداول

  1. آیا همه برنامه‌های استانی کانادا به اکسپرس اینتری نیاز دارند؟

خیر برنامه‌های پایه استانی کانادا به پروفایل اکسپرس اینتری نیاز ندارند.

  1. برای مهاجرت استانی به کانادا به مدرک زبان نیاز دارم؟

بله بیشتر برنامه‌های استانی به مدرک زبان (فرانسوی یا انگلیسی) نیاز دارند.

  1. پردازش اکپرس اینتری برای اقامت دائم کانادا چقدر طول می‌کشد؟

حدود 6 ماه

روش‌های مهاجرت کاری استان های کانادا

مهاجرت به کانادا

الزامات برنامه و روش های درخواست بین استان‌های کانادا بسیار متفاوت هستند؛ بنابراین متقاضیان علاقه‌مند باید با هر یک از استان‌ها مشورت کنند تا واجد شرایط بودن خود را تعیین کنند. انتخاب از میان روش‌های مهاجرتی استان‌های کانادا به هدف و شرایط شما بستگی دارد.

به طور کلی بهترین ایالت‌هابرای مهاجرت کاری استان های کانادا عبارت‌اند از:

  • آلبرتا
  • بریتیش کلمبیا
  • مانیتوبا
  • نیوبرانزویک
  • نیوفاندلند و لابرادور
  • سرزمین‌های شمال غربی
  • نوا اسکوشیا
  • انتاریو
  • جزیره پرنس ادوارد
  • کبک
  • ساسکاچوان
  • یوکان

مهاجرت کاری به آلبرتا

استان آلبرتا واقع در غرب کانادا، مرکز تولید محصولات کشاورزی کانادا است. این استان در صدر ذخایر عظیم نفت قرار دارد و در نتیجه صنعت نفت استان پررونق است. آلبرتا یکی از بهترین ایالت‌ها برای مهاجرت کاری استان های کانادا به شمار می‌رود.

مهاجرت کاری به استان آلبرتا
جریان فرصت آلبرتا این جریان اتباع خارجی را هدف قرار می‌دهد که در حال حاضر در آلبرتا کار می‌کنند و از کارفرمای خود پیشنهاد رسمی استخدام دارند.

نامزدهای این جریان باید تجربه کاری، پیشنهاد شغلی، مهارت زبان و تحصیلات را داشته باشند.

جریان اکسپرس اینتری آلبرتا

 

نامزدها باید در سیستم اکسپرس انتری فدرال، پروفایل فعال داشته باشند.

کاندیداهایی که از این طریق اقدام می‌کنند، امتیاز سیستم رتبه‌بندی جامع خود را 600 امتیاز افزایش می‌دهند.

مسیر فناوری شتاب آلبرتا برای برخی از کاندیداهای اکسپرس انتری با پیشنهاد شغلی آلبرتا در صنعت فناوری مناسب است.

نامزدها باید تحت اکسپرس اینتری آلبرتا واجد شرایط باشند و در یکی از 38 شغل فنی که توسط AAIP به عنوان مورد تقاضا شناسایی شده‌اند کار کنند یا یک پیشنهاد شغلی داشته باشند.

جریان مزرعه AAIP

 

این جریان، اتباع خارجی باتجربه در مالکیت و راه اندازی مزرعه را هدف قرار می‌دهد که منابع مالی برای راه ‌ندازی یک عملیات کشاورزی جدید در آلبرتا را دارند.
کارآفرین فارغ‌التحصیل

 

این جریان مسیری برای اقامت دائم فارغ‌التحصیلان بین‌المللی از مؤسسات آلبرتا که مایل به راه‌اندازی کسب‌وکار در استان هستند، ارائه می‌شود.

مهاجرت کاری به بریتیش کلمبیا

مهاجرت کاری به بریتیش کلمبیا

برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) یک روش دیگر مهاجرت کاری استان های کانادا و مجموعه‌ای از مسیرهای مهاجرتی است که اتباع خارجی را قادر می‌سازد تا ساکنان دائمی کانادا شوند. این برنامه برای کارگران ماهر، کارگران در بخش‌هایی با کمبود نیروی کار، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران مناسب است.

این استان چندین جریان مهاجرتی دارد که به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند:

  • مهاجرت اسکیل ورکر بریتیش کلمبیا
  • مهاجرت کارآفرین بریتیش کلمبیا
مهاجرت کاری به بریتیش کلمبیا
اسکیل ورکر بریتیش کلمبیا این برنامه مهاجرانی را هدف قرار می‌دهد که مهارت‌های را لازم برای تبدیل شدن به اعضای تأثیرگذار نیروی کار BC را دارند.

لازم نیست کاندیداها واجد شرایط اکسپرس اینتری باشند؛ با این حال، اکثر برنامه‌های موجود، مسیری سریع را جهت اقامت دائم برای نامزدهای واجد شرایطی که پروفایل اکسپرس اینتری فعال دارند، ارائه می‌دهند.

مهاجرت کارآفرین بریتیش کلمبیا

 

این برنامه، اتباع و شرکت‌های خارجی را هدف قرار می‌دهد که سابقه درخشانی در مالکیت، مدیریت و سرمایه‌گذاری کسب‌وکار را دارند.

کارآفرینان با سرمایه خالص شخصی قابل توجه و شرکت‌های بین‌المللی با درآمد سالانه بالا می‌توانند از طریق تأسیس شرکت‌های جدید در استان مهاجرت کنند.

مهاجرت کاری به مانیتوبا

منیتوبا میزبان شهر وینیپگ است و از شرق با استان انتاریو و از غرب با استان ساسکاچوان هم مرز است و در حال حاضر یکی از بهترین ایالت‌ها برای مهاجرت کاری استان های کانادا محسوب می‌شود. برنامه نامزد استانی مانیتوبا (MPNP) مجموعه‌ای از مسیرهای مهاجرتی برای اخذ اقامت دائم کانادا را ارائه می‌دهد.

این برنامه به طور استراتژیک برای جذب مهاجران در مناطقی طراحی شده که به نفع استان بوده و جهت مهاجرت استانی به کانادا برای کارگران ماهر، کارگران در بخش هایی که کمبود نیروی کار دارند، فارغ‌التحصیلان جدید و کارآفرینان کشاورزی مناسب است.

این استان چندین جریان مهاجرتی دارد که به 4 دسته تقسیم می‌شوند:

  • کارگران ماهر در منیتوبا (SWM)
  • کارگران ماهر خارج از کشور (SWO)
  • جریان آموزش بین‌المللی (IES)
  • جریان سرمایه‌گذار تجاری (BIS)

مهاجرت کاری به نیوبرانزویک

مهاجرت کاری به نیوبرانزویک

استان نیوبرانزویک در ساحل شرقی کانادا و در اقیانوس اطلس واقع شده است. این استان میزبان تعدادی از برنامه‌های نامزدی منحصربه‌فرد برای مهاجرت کاری استان های کانادا است که برای جذب و حفظ تازه‌واردهایی طراحی شده‌اند که می توانند شکاف های موجود در نیروی کار را پر کنند و به اقتصاد جوامع محلی کمک کنند.

استان نیوبرانزویک برای مهاجرت به کانادا چندین جریان مهاجرتی دارد که عبارت‌اند از:

  • جریان بازار کار نیوبرانزویک اکسپرس اینتری
  • جریان کارآفرینی پس از فارغ‌التحصیلی نیوبرانزویک
  • کارگران ماهر نیوبرانزویک با پشتیبانی کارفرما

استان نیوبرانزویک به طور منظم رویدادهایی را در خارج از کشور برای اتباع خارجی که مایل به مهاجرت به کانادا هستند، برگزار می‌کند. این برنامه می‌تواند به منظور مهاجرت کادر درمان به استان‌های کانادا و موارد دیگر مفید باشد.

مهاجرت کاری به نیوفاندلند و لابرادور

نیوفاندلند که به لطف انرژی و منابع طبیعی خود بر موجی از رشد اقتصادی سوار است، به دنبال استعدادهای کارگران ماهر و فارغ‌التحصیلان برای ادامه روند صعودی اقتصاد این استان است و گزینه مناسبی برای جاب آفر کانادا نیز محسوب می‌شود.

برنامه نامزد استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLPNP) به مهاجران آینده‌نگر، این فرصت را می‌دهد تا به عنوان نیروی کار ماهر و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی، بخشی از نیروی کار رو به رشد این استان شرقی شوند و راهی مطمئن را برای مهاجرت کاری استان های کانادا ارائه می‌دهد.

مهاجرت کاری به نورث وست تریتوریز

سرزمین‌های شمال غربی کانادا با بیش از 1 میلیون کیلومتر مربع زمین و جمعیتی بیش از 50000 نفر که آن را به پرجمعیت‌ترین قلمرو شمالی در کانادا تبدیل می‌کند، فرصت های مهاجرتی فراوانی برای کارگران و کارآفرینان خارجی دارند تا برای مهاجرت کاری استان های کانادا اقدام کنند.

مهاجرت کاری به مناطق شمال غربی کانادا شامل مجموعه‌ای از مسیرهای مهاجرتی است که فرصتی را برای اتباع خارجی برای دریافت اقامت دائم کانادا فراهم می‌کند.

برنامه نامزدی مناطق شمال غربی (NTNP) کارگران در مشاغل ماهر، نیمه ماهر و کم مهارت را از طریق جریان‌های مهاجرت کارفرما محور هدف قرار می‌دهد. از سوی دیگر، همتای تجاری‌محور آن، به دنبال کارآفرینان و صاحبان مشاغل از همه بخش‌ها برای ایجاد مشاغل جدید در این منطقه دورافتاده شمالی است.

این استان چندین جریان مهاجرت دارد که به 2 دسته تقسیم می شوند:

  • اکسپرس اینتری مناطق شمال غربی
  • مناطق شمال غربی کسب‌وکار محور

مهاجرت کاری به نوا اسکوشیا

مهاجرت کاری به نوا اسکوشیا

استان نوا اسکوشیا در سواحل شرقی کشور پهناور کانادا و اقیانوس اطلس قرار دارد. این استان میزبان تعدادی از برنامه‌های نامزدی استانی است که برای مهاجرت کاری استان های کانادا طراحی شده‌اند و می‌توانند شکاف‌های موجود در نیروی کار را پر کنند و به طور معناداری به اقتصاد جوامع محلی کمک کنند.

استان نوا اسکوشیا چندین جریان مهاجرتی دارد که عبارت‌اند از:

  • تقاضای نوا اسکوشیا: تحت اکسپرس اینتری
  • تجربه نوا اسکوشیا: تحت اکسپرس اینتری
  • کارگر ماهر نوا اسکوشیا
  • پزشکان نوا اسکوشیا
  • کارآفرین نوا اسکوشیا
  • کارآفرین فارغ‌التحصیل بین‌المللی نوا اسکوشیا
  • اولویت‌های بازار کار نوا اسکوشیا
  • مشاغل نوا اسکوشیا در تقاضا

مهاجرت کاری به انتاریو

استان انتاریو واقع در مرکز کانادا، محبوب‌ترین مقصد برای مهاجران جدید به کانادا است. این استان میزبان شهر تورنتو، قطب اقتصادی کانادا و همچنین پایتخت این کشور، اتاوا است؛ بنابراین بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید برای مهاجرت کاری استان های کانادا انتخاب کنید.

برنامه نامزد مهاجر انتاریو (OINP)، تعدادی از روش‌های مهاجرت کاری به کشور کانادا است که اتباع خارجی را قادر می‌سازد تا ساکنان دائمی کانادا شوند و به طور استراتژیک برای جذب مهاجران در مناطقی طراحی شده که به نفع استان خواهد بود.

از مشاغلی که می‌توانند برای این برنامه مهاجرت کاری استان های کانادا کاندید شوند می‌توان به کارگران ماهر، کارگران در بخش‌هایی با کمبود نیروی کار، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران اشاره کرد.

استان انتاریو دارای چندین جریان مهاجرتی است که عبارت‌اند از:

  • سرمایه انسانی انتاریو
  • پیشنهاد شغلی کارفرمای انتاریو
  • کارآفرین انتاریو

مهاجرت کاری به جزیره پرنس ادوارد

مهاجرت کاری به جزیره پرنس ادوارد

با وجود وسعت و جمعیت کوچک جزیره پرنس ادوارد، این استانِ اقیانوس اطلس دارای فرهنگ ساحلی باورنکردنی با توریسم، ماهیگیری و صنایع کشاورزی پررونق است. در نتیجه این استان به یکی از بهترین فرصت‌ها برای مهاجرت کاری استان های کانادا تبدیل شده است.

برنامه نامزدهای استانی جزیره پرنس ادوارد (PEI PNP) مجموعه‌ای از مسیرهای مهاجرت است که مهاجران با هوش تجاری بالا، کارگران ماهر و فارغ‌التحصیلان جوانی را مورد هدف قرار می‌دهد که تازه تحصیلات متوسطه را به پایان رسانده‌اند.

PEI PNP به تازه‌واردان احتمالی این شانس را می‌دهد تا از طریق یکی از جریان‌های مهاجرت متعدد، نامزدی استانی دریافت کنند و ممکن است این مسیر آنها را به سمت اقامت دائم کانادا بکشاند؛ از این رو می‌توان این استان را یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای مهاجرت کاری استان های کانادا در نظر گرفت.

جزیره پرنس ادوارد چندین روش برای مهاجرت دارد که عبارت‌اند از:

  • اکسپرس اینتری PEI
  • تأثیر نیروی کار PEI
  • تأثیر بازار PEI

مهاجرت کاری به کبک

کبک برنامه‌های مهاجرتی مختلفی را اجرا می‌کند که به متقاضیان واجد شرایط این امکان را می‌دهد تا اقامت دائم کانادا را تضمین کنند. دولت فدرال به استان کبک استقلال قابل توجهی در سیاست‌ها و رویه‌های مهاجرت اعطا کرده است؛ از این رو برنامه‌های مهاجرتی کبک اغلب جدا از استان‌های دیگر بررسی می‌شوند.

برای انتخاب کبک جهت مهاجرت کاری استان های کانادا می‌توانید از روش‌های زیر اقدام کنید:

  • برنامه کارگران ماهر کبک (QSW)
  • برنامه تجربه کبک (PEQ)
  • برنامه سرمایه‌گذاری کبک
  • برنامه کارآفرینی کبک
  • برنامه خوداشتغالی کبک
  • پیشنهاد شغلی معتبر
  • و…

کبک تنها استان کاناداست که تنها زبان رسمی آن فرانسوی است. به همین دلیل برخی از برنامه‌های مهاجرتی کبک نیاز به مهارت دارند یا افراد مسلط به زبان فرانسه را ترجیح می‌دهند. با این حال، مسیرهایی نیز برای غیر فرانسوی زبانانی که مایل به مهاجرت به استان هستند، وجود دارند.

مهاجرت کاری به ساسکاچوان

مهاجرت کاری به ساسکاچوان

استان ساسکاچوان واقع در منطقه غربی کانادا، یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی در این کشور است. این استان که از نظر زمین‌های کشاورزی غنی است، میزبان دو شهر بزرگ کانادا، رجینا و ساسکاتون است. به دلیل رونق اقتصادی این منطقه، مهاجرت به ساسکاچوان در سال‌های اخیر افزایش یافته است.

برنامه نامزد مهاجرت ساسکاچوان (SINP)، تعداد زیادی از روش‌های مهاجرت به کشور کانادا را ارائه می‌دهد که اتباع خارجی را قادر می‌سازد تا اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. این برنامهِ مهاجرت کاری استان های کانادا برای کارگران ماهر، کارگرانی که پیشنهادهای شغلی دارند و کارآفرینان. مناسب است.

استان ساسکاچوان چندین جریان مهاجرتی دارد که به سه کلی دسته تقسیم می‌شوند:

  • کارگر ماهر بین‌المللی ساسکاچوان
  • تجربه ساسکاچوان
  • کارآفرین و مزرعه ساسکاچوان

مهاجرت کاری به یوکان

با جمعیتی بیش از 30000 نفر، بازار کار یوکان به کارگران ماهر خارجی برای پر کردن تقاضای بالا برای مشاغل ماهر و نیمه ماهر نیاز دارد؛ از این رو یکی از گزینه‌های روی میز برای ایرانیانی است که مهاجرت کاری استان های کانادا را برای آینده خود انتخاب کرده‌اند.

برنامه نامزدی یوکان (YNP)، یک برنامه نامزد استانی و مجموعه‌ای از مسیرهای مهاجرتی است که اتباع خارجی را قادر می‌سازد تا برای دریافت سریع‌تر اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

استان یوکان چندین جریان مهاجرت را اداره می‌کند که عبارت‌اند از:

  • کارگر ماهر یوکان
  • یوکان اکسپرس اینتری
  • نامزد کسب‌وکار یوکان
  • و…

افدل گروپ؛ با اطمینان مهاجرت کنید!

این روزها مهاجرت کاری به کانادا یکی از محبوب‌ترین روش‌های مهاجرتی در بین ایرانیان است؛ زیرا شما علاوه بر اینکه امکان دریافت ویزای کاری موقت کانادا را دارید، می‌توانید بعد از گذراندن مدت زمان مشخصی در این کشور نسبت به دریافت اقامت کاری دائم کانادا اقدام کنید.

چه چیزی بهتر از این که آینده کاری خود را با مهاجرت به کانادا تضمین کنید؟ البته در این راه باید شرایط لازم را در نظر گرفته و با کارشناسان باتجربه مشورت کنید. افدل گروپ این کار را به طور تخصصی برای شما انجام می‌دهد.

تنها کافی است تا با کارشناسان تیم افدل تماس گرفته و سؤالات خود را در رابطه با ثبت شرکت در کانادا، خرید ملک یا هر سرمایه‌گذاری دیگری مطرح کنید و درباره انواع ویزای کانادا بیشتر بدانید. شاید شما به ویزای استارتاپ کانادا یا ویزاهای دیگر نیاز داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویزای خانواده کانادا جهت کسب اطلاعات بیشتر برای مهاجرت خانوادگی یا شرایط دریافت ویزای تحصیلی کانادا با کارشناسان افدل تماس بگیرید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

سخن آخر

از روش‌های متداول و راحت برای دریافت اقامت دائم کشور کانادا می‌توان به مهاجرت کاری استان های کانادا اشاره کرد که در سال‌های اخیر با استقبال زیادی از سوی ایرانیان روبرو شده است؛ زیرا روش کم‌دردسری برای پیدا کردن کار در کانادا و در نهایت دریافت اقامت دائم این کشور است.

سؤالات متداول

  1. محبوب‌ترین استان‌های کانادا برای مهاجرت کدام‌اند؟

کبک و انتاریو

  1. چند شغل برای مسیر فناوری شتاب آلبرتا مشخص شده‌اند؟

38 شغل فنی

  1. برای مهاجرت کاری به کبک به چه مدرک زبانی نیاز دارم؟

مدرک زبان فرانسوی

سایر مقالات:

8 تفاوت زندگی دبی با کانادا برای ایرانیان+مشاوره برای مهاجرت
همه چیز درباره مهاجرت کاری به کانادا 2024+ بدون مدرک زبان!
اخذ اقامت کاری دائم کانادا با 5 روش مختلف برای ایرانیان

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *