اخذ اقامت کاری دائم کانادا با 5 روش مختلف برای ایرانیان

اقامت کاری دائم کانادا

راهنمای کامل اخذ اقامت کاری دائم کانادا

آیا اخذ اقامت کاری دائم کانادا برای ایرانیان امکان‌پذیر است؟ چقدر طول می‌کشد تا این ویزا را دریافت کنیم؟ قبل از رسیدن به پاسخ این سؤالات این را بدانید که شما باید ابتدا ویزای کاری موقت را دریافت کرده و بعد آن را به ویزای کاری دائم تبدیل کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

دریافت مجوز کار موقت در کانادا اغلب به عنوان گامی مهم در جهت رسیدن به اقامت دائم در این کشور تلقی می‌شود. برای کسانی که قبلاً مجوز کار موقت فعال در کانادا را دارند، راه‌های مختلفی برای دریافت اقامت کاری دائم کانادا وجود دارند که در این مقاله به بررسی شرایط و مراحل آن‌ها می‌پردازیم؛ پس همراه ما باشید.

راهنمای کامل اخذ اقامت کاری دائم کانادا

 

دریافت مجوز برای اقامت کاری دائم کانادا

مجوز کار برای کارگری صادر می‌شود که قصد دارد به طور موقت در کانادا زندگی و کار کند. این مدرک به کارگر اجازه ورود و ماندن در کشور را برای مدت زمانی مشخص می‌دهد. همچنین به کارگر اجازه می‌دهد تا در هر صنعتی از جمله کشاورزی، معدن یا سایر بخش‌هایی که در حال حاضر کمبود کارگر وجود دارد، کار کند.

انواع مختلفی از مجوزهای کار برای دریافت اقامت کاری دائم کانادا وجود دارند که هر کدام قوانین و شرایط خاص خود را دارند. بسته به موقعیت خود، ممکن است لازم باشد قبل از آمدن به کانادا برای ویزای اقامت موقت (TRV) درخواست دهید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

مجوز کار با ویزای کار یکی نیست! مجوز کار برای کارگر خارجی که از یک کارفرما پیشنهاد کار دارد یا در خارج از کانادا که دعوت شده است به کانادا بیاید و کار کند، صادر می‌شود.

یک مجوز کار معمولاً با TRV شما همراه می‌شود تا نشان دهد دارنده آن اجازه کار در کانادا را دارد؛ در حالی که TRV او در حال بررسی است. پس قبل از هر کاری باید نسبت به دریافت مجوز کار دائم در کانادا اقدام کنید و ویزای موقت داشته باشید تا بتوانید نسبت به دریافت اقامت کاری دائم کانادا اقدام کنید.

برای دریافت مجوز کار در کانادا باید کارفرمایی را پیدا کنید که مایل به استخدام شما باشد. پس از تضمین کار، گام بعدی درخواست مجوز کار کانادا است و دو راه برای گرفتن مجوز کار در کشور کانادا وجود دارد.

روش اول این است که کارفرمایی را پیدا کنید که بخواهد به شما کاری پیشنهاد دهد. صنایع مختلف کشور از جمله کشاورزی، معدن و بهداشت و درمان با کمبود نیرو مواجه هستند. اگر کارفرمایی را پیدا کردید که مایل به استخدام شما باشد، می‌توانید از طریق مسیر ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA) برای مجوز کار درخواست دهید.

اگر هیچ کارفرمای کانادایی به شما پیشنهاد شغلی نمی‌دهد، باید از طریق مسیر Express Entry  برای مجوز کار اقدام کنید. این مسیر به کارگران حرفه‌ای و فنی و نامزدهای استانی ارائه می‌شود.

اگر واجد شرایط روش Express Entry  باشید، می‌توانید تا 3 سال مجوز کار دریافت کنید. پس از این مدت هم می‌توانید برای اقامت کاری دائم کانادا اقدام کنید.

اقامت کاری دائم کانادا

 

شرایط اخذ ویزای کار دائم کانادا

لازم است بدانید که صرف داشتن مجوز کار، دریافت ویزای کار دائم کانادا را تضمین نمی‌کند. اولین مرحله حیاتی، ارزیابی واجد شرایط بودن برای ورود به اکسپرس اینتری است. در این صورت شانس ویزای کار دائم کانادا افزایش پیدا می‌کند.

متقاضیان باید از طریق برنامه‌های فدرال زیر برای ورود به اکسپرس اینتری واجد شرایط باشند:

  • برنامه کارگران ماهر فدرال (FSW)
  • برنامه تجارت ماهر فدرال (FST)
  • برنامه کلاس تجربه کانادایی (CEC)

از طرف دیگر، اگر کارگر موقت بخواهد در کبک مستقر شود، باید معیارهای برنامه کارگر ماهر منظم کبک (RSW) یا برنامه کلاس تجربه کبک (PEQ) را داشته باشد. هر برنامه اقامت کاری دائم کانادا مجموعه‌ای از الزامات خاص خود را دارد که نیازمند ارزیابی کامل واجد شرایط بودن برای هر یک است.

سیستم اکسپرس انتری کانادا نقشی اساسی را در این برنامه‌ها ایفا می‌کند. این سیستم، سه برنامه فدرال را مدیریت می‌کند که هر کدام مسیری را برای اقامت و کار دائم در کانادا برای ایرانیان ارائه می‌دهند. درک نحوه عملکرد Express Entry بسیار مهم است.

اکسپرس انتری سیستم جامع رتبه‌بندی (CRS) است که امتیازات افراد را بر اساس فاکتورهای مختلف تخصیص داده و آن‌ها را رتبه‌بندی می‌کند.

 

تجربه کاری در کانادا می‌تواند تا 70 امتیاز در فاکتور اصلی و تا 100 امتیاز در ضریب انتقال مهارت‌ها را به همراه داشته باشد. همچنین یک پیشنهاد شغلی معتبر می‌تواند 200 امتیاز اضافی را کسب کند؛ بنابراین برای باید امتیاز بالایی در این رتبه‌بندی کسب کنید تا واجد شرایط اخذ اقامت دائم کانادا باشید.

در اصل، یک دارنده مجوز کار با تجربه کاری قابل توجه و یک پیشنهاد شغلی تحت اکسپرس انتری از امتیاز قابل توجهی برخوردار است و شانس دریافت دعوتنامه برای درخواست (ITA) و در نهایت تبدیل شدن به یک اقامت کاری دائم کانادا را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

شرایط اخذ ویزای کار دائم کانادا

 

روش‌های اخذ اقامت کاری دائم کانادا

روش‌های اخذ اقامت کاری دائم کانادا

خبر خوب این است که دارندگان مجوز کار می‌توانند برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند. در اینجا پنچ مورد از برنامه‌های مخصوص اقامت دائم کانادا که برای کارگران خارجی موقت جهت دریافت ویزای کار طراحی شده‌اند، معرفی خواهند شد.

1. برنامه کارگران ماهر فدرال (FSW)

برنامه کارگران ماهر فدرال (FSW)

برنامه کارگر ماهر فدرال تحت سیستم اکسپرس اینتری مدیریت می‌شود و از سیستم رتبه‌بندی جامع (CRS) برای رتبه‌بندی نامزدهایی که مایل به دریافت اقامت کاری دائم کانادا هستند، استفاده می‌کند. داوطلبان باید حداقل امتیاز مورد نیاز را بر اساس عواملی مانند: تسلط به زبان و تحصیلات را داشته باشند.

برای واجد شرایط بودن برنامه FSW، باید حداقل شرایط خاصی را در رابطه موارد زیر داشته باشید:

  • تجربه کاری: حداقل 12 ماه به صورت مستمر و در 10 سال گذشته
  • مهارت زبانی: حداقل سطح 7 معیار زبان کانادایی (انگلیسی یا فرانسوی)
  • تحصیلات: حداقل مدرک دیپلم
  • پشتیبانی مالی: بودجه کافی برای حمایت از خود، همسر و فرزندان
  • اقامت در کانادا: زندگی در خارج از استان کبک

اگر شما شرایط ذکر شده در بالا را برآورده کنید، باید نشان دهید که حداقل 67 امتیاز از 100 را در شبکه امتیازات واجد شرایط بودن FSW کسب کرده‌اید.

چه مدت طول می‌کشد تا برنامه FSW پردازش شود؟ مشخصات اکسپرس انتری برای کارگر ماهر فدرال (FSW) برای مدت 12 ماه در مجموعه داوطلبان معتبر خواهد بود. اگر زمانی که در لیست نامزدها هستید، دعوتنامه ای برای درخواست (ITA) دریافت می‌کنید، 60 روز فرصت دارید تا درخواست و مدارک کامل را برای دولت کانادا ارسال کنید.

زمان استاندارد رسیدگی به درخواست‌های اکسپرس اینتری از زمان دریافت درخواست توسط مقامات کانادا تا صدور ویزا و دریافت اقامت کاری دائم کانادا 6 ماه است.

عوامل دیگری ممکن است بر زمان پردازش ویزای شما تأثیر بگذارند؛ از جمله:

  • پیچیدگی یا کامل بودن درخواست شما
  • مدت زمان تأیید اطلاعات ارائه شده در درخواست شما توسط افسر مربوطه
  • افزودن یک عضو دیگر از اعضای خانواده شما به برنامه

2. برنامه تجارت ماهر فدرال (FST)

برنامه تجارت ماهر فدرال (FST)

برنامه تجارت ماهر فدرال یکی از سه برنامه مهاجرت فدرال برای دریافت اقامت کاری دائم کانادا است که توسط سیستم اکسپرس انتری مدیریت می‌شود. این برنامه نیز از سیستم رتبه‌بندی جامع (CRS) برای رتبه‌بندی داوطلبان علاقه‌مند در برابر یکدیگر استفاده می‌کند و فقط بهترین نامزدها را برای درخواست اقامت دائم کانادا دعوت می‌کند.

ابتدا باید بررسی کنید که آیا شما واجد شرایط به عنوان یک کارگر حرفه‌ای فدرال هستید یا خیر. هر سال بیش از نیمی از مهاجران به کانادا، کارگران ماهری هستند که از طریق برنامه‌های اقتصادی از جمله برنامه تجارت ماهر فدرال موفق به دریافت اقامت کاری کانادا به صورت دائمی می‌شوند.

برای بازرگانان واجد شرایط، برنامه مهاجرت اقتصادی FST می‌تواند یک گزینه سریع برای اخذ اقامت کاری دائم کانادا و به همراه آن، حق زندگی و کار دائمی در کانادا باشد.

برای واجد شرایط بودن از طریق برنامه FST، باید حداقل 2 سال سابقه کار تمام وقت در یک حرفه مشخص داشته باشید. این تجربه باید در 5 سال گذشته به دست آمده باشد و تنها تجربه کاری را که پس از اعطای مدرک به یک فرد برای انجام تجارت در کشور محل اقامت خود به دست آورده است، در نظر می‌گیرند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

اگر فردی تجربه کاری لازم را داشته باشد، باید سایر معیارهای واجد شرایط بودن که توسط برنامه FST مشخص شده است را نیز داشته باشد؛ از جمله:

  • پیشنهاد معتبر استخدام تمام وقت برای موقعیتی به مدت حداقل 12 ماه یا گواهی صلاحیت در حرفه خود صادر شده توسط یک مقام استانی یا منطقه‌ای کانادا
  • کسب حداقل امتیاز 4 در آزمون تایید شده زبان انگلیسی یا فرانسوی (CLB)
  • زندگی در خارج از استان کبک

در صورتی که نامزدی این شرایط را داشته باشد، واجد شرایط ارسال مشخصات اکسپرس اینتری برای برنامه تجارت ماهر فدرال خواهد بود. با این حال، نامزدها باید توجه داشته باشند که باید شرایط اولیه پذیرش را داشته باشند و مدارک مورد نیاز ویزای کار دائم کانادا را به طور کامل ارائه دهند.

3. برنامه کلاس تجربه کانادایی (CEC)

برنامه کلاس تجربه کانادایی (CEC)

برنامه CEC تحت سیستم اکسپرس اینتری مدیریت می‌شود و از سیستم رتبه بندی جامع CRS استفاده می‌کند. متقاضیانی که نمرات CRS رقابتی دارند، دعوتنامه‌هایی برای درخواست اقامت کاری دائم کانادا را دریافت خواهند کرد.

چه کسانی برای برنامه کلاس تجربه کانادایی واجد شرایط هستند؟ جهت واجد شرایط بودن برای CEC، یک نامزد باید حداقل 12 ماه سابقه کار تمام وقت (یا معادل آن به صورت پاره وقت) در کانادا را داشته باشد. تجربه کار کانادایی باید در 3 سال گذشته از تاریخ درخواست کسب شده باشد.

این نکته را در نظر داشته باشید که برنامه CEC برای اتباع خارجی که تجربه کاری جدید در کانادا را ندارند، گزینه مناسبی نیست.

برای محاسبه 12 ماه تجربه کاری کانادایی برای درخواست CEC، باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • در طول 36 ماه قبل از تاریخ ارسال، درخواست الکترونیکی برای اقامت دائم (eAPR) در کانادا آماده شود.
  • وظایف شغلی شما در کانادا تحت یک یا چند مورد از دسته‌بندی‌های آموزشی، تحصیلی و مسئولیت‌های تعریف شده قرار بگیرد.
  • به طور قانونی تجربه کار با حقوق در کانادا را داشته باشید.
  • متقاضی نمی‌تواند تجربه کاری کسب شده در حین تحصیل تمام وقت در کانادا را محاسبه کند.

علاوه بر الزامات تجربه کانادایی برای دریافت اقامت کاری دائم کانادا، CEC چندین معیار واجد شرایط بودن دیگر نیز دارد که برای ارسال باید رعایت شوند؛ از جمله:

  • زبان: در آزمون زبان انگلیسی یا فرانسوی تایید شده برای مشاغل سطح مهارت NOC 0 یا A به سطح 7 معیار زبان کانادایی (CLB) و برای مشاغل NOC B به سطح 5 برسید.
  • اقامت در کانادا: قصد زندگی در خارج از استان کبک را داشته باشید.

در صورتی که نامزدی این شرایط را داشته باشد، واجد شرایط ارسال مشخصات اکسپرس اینتری برای برنامه کلاس تجربه کانادا خواهد بود. با این حال، نامزدها باید توجه داشته باشند که باید شرایط اولیه پذیرش و تمکن مالی برای ویزای کاری دائم کانادا را داشته باشند.

4. برنامه نامزدهای استانی (PNP)

برنامه‌های مخصوص مناطق خاص کانادا به متقاضیان این امکان را می‌دهند تا به طور کلی در عرض یک تا یک سال و نیم برای اقامت دائم خود درخواست دهند. کارگران خارجی توسط کارفرمایان برای اقامت دائم نامزد می‌شوند و معیارهای خاصی در استان‌های مختلف تعریف شده‌اند.

5. کلاس تجربه کبک (QEC)

کلاس تجربه کبک (QEC)

مشابه کلاس تجربه کانادایی، کلاس تجربه کبک (QEC) یکی از روش های دیگر دریافت اقامت کاری دائم کانادا را ارائه می دهد. با این حال، QEC دارای الزامات اضافی از جمله حداقل 2 سال سابقه کار در کبک و مهارت زبان فرانسه در سطح متوسط است.

سؤالات متداول

  1. با اکسپرس اینتری تا چند سال مجوز کار داریم؟

3 سال

  1. برنامه کارگران ماهر فدرال کانادا به چه مدرک زبانی نیاز دارد؟

حداقل سطح 7 معیار زبان کانادایی (انگلیسی یا فرانسوی)

  1. برنامه کلاس تجربه کانادایی برای چه کسی مناسب نیست؟

برای اتباع خارجی که تجربه کاری جدید در کانادا را ندارند.

  1. رسیدگی به درخواست اکسپرس اینتری چقدر طول می‌کشد؟

6 ماه

  1. سابقه کاری برای برنامه کلاس تجربه کانادایی چقدر است؟

 حداقل 12 ماه

تبدیل ویزای موقت به اقامت کاری دائم کانادا

تبدیل ویزای موقت به اقامت کاری دائم کانادا

توجه به این نکته مهم است که در حالی که تجربه کاری و پیشنهاد شغلی معتبر می‌تواند مزایای قابل توجهی در هنگام درخواست اقامت کاری دائم کانادا داشته باشد، سایر شرایط نیز باید رعایت شوند؛ این شرایط ممکن است شامل مهارت های زبانی، بودجه کافی و مدارک تحصیلی باشد.

به طور مثال، در حالی که هیچ الزام آموزشی تحت کلاس تجربه کانادا وجود ندارد، برنامه کارگر ماهر فدرال، ارزیابی مدرک تحصیلی (ECA) را اجباری کرده و اگر متقاضی فاقد مدرک از یک موسسه کانادایی باشد، نمیتواند واجد شرایط جدید ویزای کار دائم کانادا باشد.

برای کسانی که ویزای توریستی کشور کانادا را دارند، انتقال مستقیم به اقامت دائم معمولاً امکان‌پذیر نیست. با این حال، تغییر از ویزای توریستی به اقامت دائم ممکن است در موارد استثنایی مانند واجد شرایط بودن به عنوان پناهنده یا داشتن شریک یا همسر با شهروندی کانادا رخ دهد.

از طرف دیگر، انتقال از ویزای توریستی به ویزای کاری در صورتی امکان‌پذیر است که شما در کانادا شغل خود را تضمین کنید؛ اگرچه ممکن است در طول فرایند درخواست به خروج موقت از کشور نیاز داشته باشد. این موضوع برای انواع ویزای کار دائم کانادا برای مهاجرت صدق می‌کند.

کارگران خارجی در کانادا اغلب دارای ویزای W-1 هستند که نشان‌دهنده وضعیت آنها به عنوان کارگر است. این ویزا در دو نوع اصلی ارائه می شود: مجوز کار باز و مجوز کار خاص کارفرما. انتقال از ویزای W-1 به اقامت کاری دائم کانادا از طریق مسیرهای مهاجرتی که قبلاً ذکر شدند، امکان‌پذیر است.

اخذ اقامت کاری دائم کانادا برای کارگران موقت

در حالی که داشتن پیشنهاد شغلی معتبر برای ورود به اکسپرس اینتری اجباری نیست؛ اما به طور قابل‌توجهی شانس شما را برای دریافت دعوت‌نامه برای درخواست اقامت دائم و دریافت ویزای کار دائم کانادا برای ایرانیان افزایش می‌دهد.

با این حال، برای تبدیل موفقیت‌آمیز یک کارگر موقت به یک شهروندی که اقامت دائم کانادا را دارد، باید الزامات خاصی را مطابق با برنامه کارگر ماهر که برای آن درخواست می‌کنید، برآورده کنید. در این صورت می‌توانید برای دریافت اقامت دائم یا شهروندی کانادا امیدوار باشید.

اگر می خواهید به عنوان یک کارگر موقت به کانادا بیایید یا در حال حاضر با مجوز کار موقت در اینجا هستید و می‌خواهید اقامت کاری دائم کانادا را داشته باشید، باید با کارشناسان مرتبط مشورت کنید؛ زیرا شرایط هر کسی برای اخذ اقامت دائم ممکن است با دیگران متفاوت باشد و باید از این موضوع اطلاع داشته باشید.

هزینه ویزای کار دائم کانادا

هزینه ویزای کار دائم کانادا

موضوع مهمی که احتملاً ذهن شما را هم به خود مشغول کرده، قیمت ویزای کار دائم کانادا است. این هزینه به نوع ویزای کاری شما بستگی دارد و برای کسانی که می‌خواهند کار خود را در کانادا راه‌اندازی کنند با کسانی که با پیشنهاد شغلی یا هر روش دیگری وارد این کشور شده‌اند، فرق دارد.

هزینه ویزای کار کانادا جهت دریافت اقامت دائم برای افرادی که قصد راه‌اندازی کسب‌وکار خود را در این کشور دارند، بیشتر است؛ زیرا روشی که برای اخذ اقامت کاری دائم کانادا انتخاب کرده‌اند، نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و به سرمایه اولیه نیاز دارد.

حداقل تمکن مالی برای دریافت انواع ویزا و اقامت کاری دائم کانادا را به صورت حدودی در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

نوع ویزای کار حداقل تمکن مالی
برنامه کارآفرینی 150 هزار دلار کانادا
برنامه ICT 150 تا 200 هزار دلار کانادا
برنامه استارتاپ 27.514 دلار کانادا
برنامه اونر اپراتور 150 هزار دلار کانادا

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

اخذ اقامت کاری دائم کانادا در کم‌ترین زمان با افدل

دریافت ویزای کاری کانادا و کار در این کشور پیشرفته با مجوز معتبر، اولین قدم برای به دست آوردن شهروندی کامل است. برای گرفتن اقامت کاری دائم کانادا باید برای ویزای معتبر یا برنامه مهاجرت اقدام کنید؛ پس باید با کارشناسان مربوطه مشورت کنید و انواع ویزای کانادا را بشناسید.

مؤسسه مهاجرتی افدل گروپ با ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت این کشور، به شما کمک می‌کند تا به هر هدفی که در سر دارید، برسید و بهترین مهاجرت کاری به کانادا را تجربه کنید.

فرقی نمی‌کند که ثبت شرکت در کانادا را انتخاب می‌کنید یا روش‌های دیگر سرمایه‌گذاری در کانادا را ترجیح می‌دهید. افدل در کنار شماست تا مسیر دریافت اقامت کاری دائم کانادا را برای شما هموار کند و تا انتهای مسیر همراه شما خواهد بود.

حتی اگر هنوز برای کار در این کشور پیشرفته و پر از فرصت‌های طلایی تردید دارید، می‌توانید از تیم افدل کمک بخواهید و شرایط دریافت ویزای کاری موقت کانادا را بررسی کنید. بعد از اینکه مدتی را در این کشور کار و زندگی کردید، می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید برای اقامت دائم اقدام کنید یا خیر.

در صورتی که قصد دارید با خانواده مهاجرت کنید، ممکن است سؤالات زیادی در رابطه با دریافت ویزای تحصیلی کانادا داشته باشید یا بخواهید برای اخذ ویزای خانواده کانادا اقدام کنید و پدر، مادر یا حتی پدربزرگ و مادربزرگتان را هم با خود همراه کنید؛ پس به دریافت مشاوره تخصصی برای همه این موارد احتیاچ پیدا خواهید کرد.

اگر در مورد هر جنبه‌ای از روند مهاجرت خود به کمک نیاز دارید، وکلای مهاجرت در افدل خوشحال می‌شوند به شما کمک کنند تا استرس خود را کاهش و شانس موفقیت خود را افزایش دهید. با مشاوران باتجربه افدل گروپ تماس بگیرید تا در مورد خدمات ارائه شده بیشتر بدانید و روند ایجاد یک برنامه موفق را شروع کنید.

سخن آخر

دریافت اقامت کاری دائم کانادا یکی از اهداف مهم مهاجرانی است که این کشور را برای کار و زندگی انتخاب کرده‌اند. قبل از هر کاری باید نسبت به دریافت ویزای کاردائم کانادا برای ایرانیان اقدام کنید؛ سپس بسته به نوع ویزای کاری خود، درخواست تبدیل ویزای فعلی را به اقامت دائم بدهید.

روش‌های مختلفی برای دریافت اقامت کاری دائم کانادا وجود دارند که باید بر اساس شرایط، هدف و نوع ویزای کاری خود یکی از آن‌ها را برای آینده کاری مدنظرتان انتخاب کنید. هر یک از این روش‌ها، شرایط خاص خود را دارند و لازم است تا این شرایط را برای بالا رفتن شانس خود جهت دریافت اقامت دائم در نظر بگیرید.

سؤالات متداول

  1. آیا ویزای موقت کانادا را می‌توان به اقامت دائم تبدیل کرد؟

بله به روش‌های مختلف و بر اساس شرایط لازم می‌توان این کار را انجام داد.

  1. شرایط سنی برای اخذویزای کار دائم کانادا چیست؟

حداقل 18 سال

  1. صدور ویزای کار دائم کاناداچقدر طول می‌کشد؟

حدود 12 ماه

  1. هزینه اقامت کاری دائم کانادا چقدر است؟

بستگی به نوع ویزا و شرایط شما دارد.

  1. چگونه شانس خود را برای اخذ اقامت دائم کانادا بالا ببریم؟

با داشتن پیشنهاد شغلی معتبر برای ورود به اکسپرس اینتری

سایر مقالات:

راهنمای خرید بیزینس در کانادا + معرفی 5 روش تأمین مالی
اخذ ویزای ICT کانادا و بررسی 4 مورد از مهم‌ترین شرایط + هزینه
شرایط مهاجرت با ویزای کارآفرینی کانادا + هزینه‌های 24-2023

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *