جدیدترین شرایط دریافت ویزای خود اشتغالی کانادا + لیست مشاغل 2024

ویزای خود اشتغالی کانادا

راهنمای جامع اخذ ویزای خود اشتغالی کانادا

آیا می‌دانستید که هنرمندان و ورزشکاران با ویزای خود اشتغالی کانادا می‌توانند اقامت دائم دریافت کنند؟ هدف برنامه خود اشتغالی، جذب افراد بااستعداد و خوداشتغال است تا بتوانند نقش مهمی را در توسعه فرهنگ و ورزش کانادا داشته باشند. اگر شرایط لازم را داشته باشید، این برنامه پیچیده نیست.

ویزای خود اشتغالی کانادا

اگر می‌خواهید بدانید که برای مطابقت با شرایط ویزای خود اشتغالی کانادا باید چه فاکتورهایی را در نظر بگیرید و رویای مهاجرت به کشور کانادا را در سر دارید، این مقاله را از دست ندهید. در این مطلب قصد داریم تا شما را با مزایا، شرایط، مراحل، هزینه و مدت زمان اعتبار این ویزا توضیح دهیم.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

برنامه کارآفرینی ویزای خود اشتغالی کانادا

ویزای خود اشتغالی در کانادا یک برنامه مهاجرتی خاص است که برای افرادی طراحی شده که خوداشتغال هستند و در زمینه فعالیت‌های هنری، فرهنگی یا ورزشی تخصص دارند. این برنامه فرصتی را برای این افراد فراهم می‌کند تا بدون نیاز به سرمایه کلان به کانادا مهاجرت کنند.

این مزیت بدان معناست که افراد جهت واجد شرایط بودن برای درخواست ویزای خود اشتغالی کانادا نیازی به داشتن حداقل تمکن مالی ندارند. برای این برنامه، متقاضی باید تجربه مرتبط و توانایی لازم را داشته باشد و نشان دهد که قصد و توانایی خود اشتغالی در کانادا را دارد.

این موضوع شرایط خاصی دارد و می‌تواند شامل مدارکی که نشان‌دهنده موفقیت‌های پیشین در فعالیت‌های مشابه، طرح کسب‌وکار قوی برای خود اشتغالی آینده و مدارک مورد نیاز تحصیلی، آموزشی یا گواهینامه‌های مربوطه باشد.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

مزایای ویزای خود اشتغالی کانادا

متقاضیان نه تنها باید آزمون‌های تخصصی را با موفقیت بگذرانند؛ بلکه باید آزمون مشارکت را نیز انجام دهند. این آزمون تضمین می‌کند که برنامه‌های بیهوده یا ضعیف رد می‌شوند و این ویزا تنها به افراد متخصص و با تجربه کافی در این زمینه اعطا می‌شود.

مزایای ویزای خود اشتغالی کانادا

از مهم‌ترین مزایای مهاجرت خود اشتغالی به کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیشنهاد شغلی لازم نیست.
  • هیچ شرط خاصی برای وضعیت و هدف شما وجود ندارد.
  • قبل از اینکه وارد کشور کانادا شوید، به خرید یا راه‌اندازی کسب‌و‌کار نیاز ندارید.
  • در صورت موفقیت، اقامت دائم کانادا را دریافت خواهید کرد.
  • زمان پردازش تا دریافت اقامت دائم نسبتاً سریع (18 تا 22 ماه) است.

مشاغل واجد شرایط ویزای خود اشتغالی کانادا

چه کسانی می‌توانند تحت جریان خود اشتغالی برای مهاجرت به کانادا درخواست دهند؟ برای واجد شرایط بودن به عنوان یک فرد خوداشتغال باید نشان دهید که قصد دارید به عنوان یک فرد خوداشتغال در کانادا کار کنید و حداقل 2 سال تجربه کاری در یکی از مشاغل تعیین شده داشته باشید.

لیست مشاغل خود اشتغالی کانادا
مشاغل فنی در کتابخانه وآرشیوهای عمومی محافظان و متصدیان ورزشکاران، مربیان و داوران
نویسندگان و مترجمان ویراستاران گویندگان و سایر اجراکنندگان
ترمینولوژیست‌ها هنرمندان خلاق تهیه کنندگان و کارگردانان
طراحان رقص و مشاغل مرتبط نوازندگان و خوانندگان رهبران ارکستر، آهنگساز و تنظیم‌کننده
عکاسان و گرافیست‌ها بازیگران و کمدین‌ها نقاشان و مجسمه سازان
طراحان و فعالان صنایع دستی خلاق رقصنده‌ها تکنسین‌های کتابخانه و آرشیو عمومی
طراحان گرافیک و تصویرگران کتابداران الگوسازان محصولات نساجی، چرم و خز
مشاغل فنی در موزه‌ها و گالری‌های هنری طراحان داخلی اپراتورهای فیلم و دوربین فیلم‌برداری
فعالان هنرهای نمایشی روزنامه‌نگاران تکنسین‌های ضبط صدا و تصویر

شرایط ویزای خود اشتغالی کانادا

برای اینکه واجد شرایط برنامه خود اشتغالی کانادا باشید، باید بر اساس شرایط ذکر شده زیر امتیاز جمع کنید تا بتوانید حداقل امتیاز مورد نظر برای این نوع ویزا را دریافت کنید و شانس خود را برای انتخاب از بین کاندیداها افزایش دهید.

شرایط ویزای خود اشتغالی کانادا

شرایط دریافت انواع ویزای خود اشتغالی کانادا شامل موارد زیر می‌شوند:

  • داشتن حداقل 2 سال سابقه کار در رشته تخصصی (این تجربه می‌تواند تا 5 سال باشد)
  • داشتن تحصیلات و مهارت‌های مرتبط با تخصص شما
  • داشتن سن بین 18 تا 35
  • ارائه مدرک مهارت‌های زبانی در یکی از زبان‌های رسمی انگلیسی یا فرانسوی
  • بررسی انطباق‌پذیری شرایط شما با هدفتان

عامل کلیدی برای گرفتن بهترین تصمیم، داشتن تمکن مالی قوی و در دسترس بودن بودجه برای اقامت در کانادا است؛ بنابراین هرچه سرمایه بیشتری داشته باشید، شانس شما برای اقامت در کشور کانادا بیشتر است.

شما باید مدارکی را ارائه دهید که نشان می‌دهند می‌توانید از نظر اقتصادی در کانادا مستقر شوید. اگر سرمایه قابل توجهی دارید، مطمئن شوید که تا حد امکان مدارکی از این دارایی‌ها از جمله صورت‌حساب بانکی، صورت‌های سرمایه‌گذاری، اظهارنامه مالیاتی، املاک و… را ارائه دهید.

برنامه خود اشتغالی منجر به اخذ اقامت دائم کانادا برای شما و اعضای خانواده میشود. اقامت دائم معادل گرین کارت آمریکا در ایالات متحده است. به عنوان یک مقیم دائم در کانادا، بر اساس منشور حقوق و آزادی‌های کانادا محافظت خواهید شد و می‌توانید در هر جایی که می خواهید در کانادا زندگی و کار کنید.

اقامت دائم یک پله کمتر از شهروندی کانادا است و اگر به مدت 1095 روز به عنوان مقیم دائم در کانادا زندگی کنید، می‌تواند برای دریافت شهروندی درخواست دهید. پس می‌توان ادعا کرد که ویزای خود اشتغالی کانادا یکی از بهترین گزینه‌ها برای دریافت شهروندی کانادا است.

حداقل درآمد افراد خوداشتغال در کانادا

به عنوان یک فرد خوداشتغال، شما باید خودپایدار باشید. در نتیجه باید نشان دهید که درآمد شما از فعالیت‌های خود اشتغالی می‌تواند هزینه‌های شما و اعضای خانواده را پوشش دهد. به طور کلی، اعضای خانواده شامل همسر یا شریک زندگی مشترک و فرزندان تحت تکفل شما هستند.

حداقل درآمد افراد خوداشتغال در کانادا

البته فرزند تحت تکفل فرزندی است که زیر 22 سال سن داشته و ازدواج نکرده باشد. با این وجود، فرزند بزرگ‌تر نیز می‌تواند به دلیل ناتوانی جسمی یا ذهنی وابسته به شما باشد و حامی او برای دریافت ویزای خود اشتغالی کانادا باشید.

دوره صلاحیت افراد خوداشتغال در کانادا

دوره صلاحیت 5 سال قبل از ارسال درخواست شروع می‌شود. با این حال، تنها زمانی پایان می‌یابد که یک افسر مهاجرتی در مورد پرونده تصمیم‌گیری کند. به عبارت دیگر آغاز آن مشخص است؛ اما پایان دوره بستگی به زمان پردازش دارد.

مهارت‌های زبانی افراد خوداشتغال در کانادا

هنگامی که شما به عنوان یک هنرمند یا ورزشکار خوداشتغال برای دریافت ویزای کانادا اقدام می‌کنید، باید حداقل شرایط را داشته باشید. البته اگر این کار را نکنید، افسر درخواست شما را رد خواهد کرد. در حال حاضر آیلتس یا سایر آزمون‌های زبان جزو حداقل معیارهای دریافت ویزای خود اشتغالی نیستند.

مهاجرت خود اشتغالی به کانادا یک سیستم امتیازی نیز دارد. شما باید حداقل امتیاز از یک سیستم 100 امتیازی را دریافت کنید. آزمون‌های زبان می‌توانند به شما کمک کند تا 24 امتیاز کسب کنید.

مجوز کار برای کارآفرینان و افراد خوداشتغال

برنامه تحرک بین‌المللی کانادا (IMP) راهی برای کارفرمایان کانادایی جهت استخدام کارگران موقت بین‌المللی است. ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA) بر درخواست‌های مجوز کار از سوی مهاجران تأثیر نمی‌گذارد. برنامه IMP دارای کد معافیت LMIA C11 است که به کارآفرینان و افراد خوداشتغال اجازه می‌دهد تا برای مجوز کاری که نیازی به LMIA ندارد، درخواست دهند.

دولت کانادا در نظر دارد تا از 1000 مقیم دائم جدید در سال تحت مهاجرت تجاری فدرال استقبال کند. این دسته شامل برنامه ویزای راه اندازی (SUD) و کلاس خود اشتغالی (SE2) می‌شود که هر دو تقاضای زیادی برای درخواست دارند.

انواع ویزای خوداشتغال کانادا

بیشتر روش‌های مهاجرت به کانادا به مدرکی دال بر خود اشتغالی شما نیاز دارند. اگر می‌خواهید برای یک برنامه کارگران ماهر درخواست دهید، ممکن است بتوانید تجربه کار خود اشتغالی خود را بر اساس معیارهای واجد شرایط بودن برنامه‌ای که برای آن درخواست می‌دهید، حساب کنید.

انواع ویزای خوداشتغال کانادا

اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) مدارک مختلفی از خود اشتغالی شما مانند: اساسنامه، شواهد درآمد خود اشتغالی و اسناد اشخاص ثالث مبنی بر خدمات ارائه شده و پرداخت را می‌پذیرد؛ بنابراین برای درخواست ویزای خود اشتغالی کانادا باید مدارکتان را کامل ارائه دهید.

برنامه خود اشتغالی فدرال کانادا

این برنامه به افراد خوداشتغال با تجربه مرتبط در فعالیت‌های فرهنگی یا ورزشی اجازه می‌دهد تا خود را به عنوان مقیم دائم در کانادا مستقر کنند. برای درخواست جهت دریافت این برنامه، باید تجربه و توانایی لازم برای کمک به فرهنگ یا ورزش کانادا را داشته باشید.

برای واجد شرایط بودن جهت دریافت ویزای خود اشتغالی کانادا برای هنرمندان و ورزشکاران باید حداقل 2 سال تجربه کاری از تجربه کار خود اشتغالی یا شرکت در سطح کلاس جهانی در رشته‌های فرهنگی یا ورزشی را طبق تعریف IRCC داشته باشید.

شما باید در یک جدول امتیازی که توانایی زبان، تحصیلات، سن، تجربه و سازگاری را ارزیابی می‌کند، امتیاز 35 را کسب کنید.

برنامه مهاجرت کارگران خوداشتغال کبک

برنامه مهاجرت کارگری خود اشتغالی کبک، فرصتی را به افراد واجد شرایط جهت دریافت اقامت کشور کانادا می‌دهد؛ البته در صورتی که بتوانند خود را به عنوان یک تاجر مستقل یا حرفه‌ای در این استان مهم کانادا معرفی کنند تا بتوانند به عنوان نامزد معرفی شوند و شانس دریافت اقامت بالایی داشته باشند.

طبق گفته مقامات کبک، شرایط لازم برای این ویزای خود اشتغالی کانادا عبارت‌اند از:

  • حداقل سن 18 سال
  • انتخاب ابزار و سازماندهی امور
  • تهیه ابزار و تجهیزات مورد نیاز
  • انجام وظایف تخصصی
  • و…

اگر می‌خواهید در مونترال مستقر شوید، همچنین باید یک سپرده استارتاپی به مبلغ 50000 دلار یا بیشتر در یک مؤسسه مالی محلی ثبت کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

برنامه مهاجرت خود اشتغالی پزشکان در کانادا

در تغییرات اخیر دولت کانادا و IRCC، پزشکان اکنون می‌توانند راحت‌تر به کانادا نقل مکان کنند. پیش از این، پزشکان برای دستیابی به اقامت دائم از طریق برنامه‌های اکسپرس انتری برای کارگران ماهر با موانعی مواجه بودند؛ زیرا برنامه هزینه خدمات که در کانادا برای متخصصان مراقبت‌های بهداشتی استفاده می‌شد، خارج از برنامه سنتی کارفرما – کارمند بود.

در نتیجه، برخی از پزشکان به عنوان خوداشتغال شناخته شدند و قادر به رعایت معیارهای واجد شرایط بودن برای این جریان‌های مهاجرتی نبودند. سال گذشته، IRCC اعلام کرد که پزشکانی را که در برنامه هزینه‌ای برای کار می‌کنند، از الزامات فعلی معاف می‌کند و به آنها امکان دسترسی به برنامه‌های اقامت دائم کانادا را می‌دهد.

این تغییر به بسیاری از پزشکان اجازه می‌دهد تا برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کنند. برای ورود به کانادا به عنوان یک فرد خوداشتغال، می‌توانید مجوز کار موقت را برای ورود به این کشور دریافت کنید.

این کار در دراز مدت می‌تواند سودمند باشد؛ زیرا بسیاری از برنامه های مهاجرتی به تجربه کاری در کانادا نیاز دارند و این موضوع می‌تواند از آنها برای اقامت دائم پشتیبانی کند. مجوز کار برای ویزای خود اشتغالی کانادا یک گزینه برای کارآفرینانی است که مالک یک تجارت کانادایی هستند و اقامت اولیه در خارج از کانادا ندارند.

در چنین مواردی، مجوز کار می‌تواند از آزمون بازار کار دولت کانادا که به عنوان ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA) شناخته می‌شود، مستثنی شود.؛ بنابراین باید نشان دهید که چگونه کسب‌وکار شما برای کانادا سود قابل‌توجهی خواهد داشت.

 

سؤالات متداول

  1. آیا برای ویزای خود اشتغالی کانادا به پیشنهاد شغلی نیاز داریم؟

خیر این ویزا به پیشنهاد شغلی از سوی کارفرما نیاز ندارد.

  1. زمان پردازش ویزای خود اشتغالی تا اخذ اقامت چقدر است؟

18 تا 22 ماه

  1. شرایط سنی ویزای خوداشتغالی کانادا چگونه است؟

18 تا 35 سال

  1. آیا ویزای خود اشتغالی کانادا به سابقه کاری نیاز دارد؟

بله داشتن حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط الزامی است.

  1. چه مدت بعد از اقامت دائم می‌توانم شهروندی کانادا را بگیرم؟

1095 روز

مراحل درخواست ویزای خود اشتغالی کانادا

در صورتی مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا از طریق ویزای خود اشتغالی با موفقیت همراه است که مراحل ارائه درخواست تا دریافت ویزا را بشناسید و مدارک لازم را در هر مرحله به طور دقیق و کامل ارائه دهید. در این بخش راهنمای گام به گام درخواست برای ویزای خود اشتغالی کانادا را بررسی کرده‌ایم.

ویزای خود اشتغالی کانادا

مرحله 1: جمع‌آوری مدارک

پس از بررسی شرایط لازم برای دریافت ویزای خود اشتغالی در کانادا، باید مدارک مورد نیاز را آماده کنید. فهرست مدارک باید مطابق فهرست IMM5784 باشد. همچنین باید تمام معاینات پزشکی لازم برای اثبات سلامتی جسمی متقاضی و اعضای خانواده تحت تکفل را آماده کنید.

گواهی‌های پلیس را از کشور مبداء جمع‌آوری کنید تا یک بررسی پیشینه را ارائه دهید. در این صورت پلیس کانادا مطمئن می‌شود که شما هیچ سوءپیشینه‌ای ندارید.

مرحله 2: ثبت درخواست

فرم‌های ضروری برای مرحله ثبت درخواست شامل IMM 0008، IMM 0008DEP، IMM 5669، IMM 008 ، IMM 5406، IMM 5476. و… می‌شوند. توجه داشته باشید که تمام فرم‌های درخواست را با جزئیات دقیق پر کنید تا با هیچ مشکلی مواجه نشوید؛ همچنین برای پر کردن پرسشنامه تعهد، اطلاعات مناسب و دقیق را یادداشت کنید.

مرحله 3: پرداخت هزینه‌های درخواست

متقاضی باید هزینه پردازش، اقامت و سایر هزینه‌های تعیین شده را با درگاه پرداخت رسمی خود بپردازد. میزان هزینه دریافت ویزای خود اشتغالی کانادا با توجه به شرایط هر متقاضی تعیین می‌شود و قبل از ثبت درخواست خود باید اطلاعات دقیقی در این رابطه به دست آورید. بعد از پرداخت نیز باید رسید پرداخت را پرینت بگیرید.

مرحله 4: ارسال درخواست

تمام مدارک و فرم‌های درخواستی را که پر کرده‌اید، مرتب کنید و از طریق پست درخواست خود را بفرستید. برای پست درخواست خود باید آدرس اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا، بخش خود اشتغالی، دفتر مرکزی پذیرش، صندوق پستی 7200، سیدنی، NS، B1P 0E9، کانادا را وارد کنید.

با توجه به اینکه نحوه نوشتن آدرس در کانادا با شیوه‌ای که در ایران آدرس می‌نویسیم فرق دارد، باید در یادداشت آدرس دقت لازم را داشته باشید و ترتیب را رعایت کنید.

مرحله 5: بررسی و تأیید برنامه

پس از ارسال فرم درخواست شما، اداره مهاجرت درخواست را بر اساس قوانین موجود و شرایط شما بررسی خواهد کرد. پس از مرحله بررسی، اگر درخواست شما مطابق با قوانین کانادا باشد، ویزای PR را تحت ویزای خود اشتغالی کانادا دریافت خواهید کرد.

هزینه ویزای خود اشتغالی در کانادا

هزینه ویزای خود اشتغالی در کانادا

هزینه پردازش درخواست برای یک نفر 2140 دلار کانادا است و این هزینه شامل هزینه پردازش 1625 و هزینه حق اقامت دائم 515 دلار کانادا می‌شود. اگر با همسر یا شریک زندگی خود مهاجرت می‌کنید، باید 1365 دلار اضافی برای هزینه درخواست آنها نیز پرداخت کنید.

هزینه درخواست برای هر فرزند وابسته 230 دلار کانادا است. علاوه بر آن، هزینه معاینات پزشکی 85 دلار کانادا برای هر نفر وجود دارد که برای یک خانواده 2 نفره یا بیشتر، حداکثر 170 دلار کانادا است. همچنین یک گروه 3 نفره یا بیشتر (گروه‌های موسیقی، شرکای تجاری و…) 255 دلار کانادا پرداخت خواهند کرد.

به طور کلی، هیچ راه قطعی برای یافتن هزینه دقیق مهاجرت به کانادا وجود ندارد. دلیل این امر دخالت اشخاص ثالث در بسیاری از بخش‌های فرایند درخواست است. برای مثال، هزینه‌های آزمون‌های زبان، ارزیابی مدرک تحصیلی، آزمون‌های پزشکی و… متفاوت است؛ بنابراین داشتن امکانات مالی ویزای خود اشتغالی کانادا مهم است.

زمان اخذ ویزای خود اشتغالی کانادا

در حالی که زمان پردازش این ویزای کانادایی برای افراد متفاوت است؛ اما معمولاً از 1 تا 2.5 سال طول می‌کشد تا درخواست شما تحت این جریان پردازش شود. با این حال، ممکن است برای دریافت مجوز کار برای ورود زودتر به کانادا جهت شروع کسب‌وکار خود در حالی که منتظر نتیجه درخواست اقامت دائم خود هستید، درخواست دهید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

رویای مهاجرت به کانادا را با افدل محقق کنید!

شاید مهاجرت به کانادا برای بسیاری از ایرانیان، آرزویی محال به نظر برسد؛ اما بسیاری از ایرانیان در حال حاضر در این کشور ایده‌آل زندگی می‌کنند و به رویاهای خود جامه عمل پوشانده‌اند. راز موقیت این افراد، پیدا کردن بهترین روش مهاجرتی بر اساس شرایط و هدفشان است و این کار تنها از طریق مشورت با کارشناسان حقوقی امکان‌پذیر است.

در درجه اول باید شناخت کاملی از انواع ویزای کانادا کسب کنید و بدانید که شرایط ویزای کاری کانادا چه تفاوتی با شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا دارد و کدام روش می‌تواند شما را به خواسته‌هایتان برساند؛ زیرا هر کدام از ویزاهای این کشور با شرایطی متفاوت از ویزای خود اشتغالی کانادا صادر می‌شوند.

سپس در صورتی که می‌خواهید با خانواده خود مهاجرت کنید، درباره ویزای خانواده کانادا تحقیق کنید تا بدانید که امکانات خانواده ویزای خود اشتغالی کانادا یا هر ویزای دیگری چگونه است. در بسیاری از موارد، مهاجرت کاری استان‌های کانادا با شرایط ایرانیان مطابقت دارد و الزامات مناسبی برای مهاجرت با خانواده دارد.

اگر قصد سرمایه گذاری در کانادا را دارید، با روش‌های مختلفی مواجه خواهید شد. ثبت شرکت در کانادا برای کارآفرینانی که می‌خواهند کسب‌وکاری جدید در این کشور راه‌اندازی کنند، بهترین روش است؛ همچنین دولت این کشور برای کسانی که به دنبال روشی سریع‌تر هستند، خرید بیزینس در کانادا را پیشنهاد می‌دهد.

هر روشی را برای مهاجرت خود انتخاب کنید، افدل گروپ در کنار شماست تا شما را راهنمایی و راه را برای شما هموار کند. پس وقت را تلف نکنید و جدیدترین اخبار مهاجرت به کشور کانادا را از افدل بخواهید. مشاوره‌های تخصصی تیم افدل مانند چراغی است که مسیر شما را روشن می‌کند و راهی مطمئن برای تضمین موفقیت شما در این راه پرپیچ‌وخم است.

سخن پایانی

ویزای خود اشتغالی کانادا بهترین روش برای مهاجرت هنرمندان و ورزشکارانی است که می‌خواهند بدون کارفرما به این کشور مهاجرت کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. شرایط سنی، تحصیلی، کاری و… این نوع ویزا به گونه‌ای در نظر گرفته شده تا راهی ساده و بی‌دردسر برای افراد فعال در زمینه فرهنگ و ورزش باشد.

اگر این روش را برای مهاجرت خود انتخاب کرده‌اید، باید از هزینه، مراحل، شرایط و مزایای آن اطلاع داشته باشید؛ همچنین لازم است تا مراحل پس از ورود ویزای خود اشتغالی کانادا را بشناسید تا با هیچ گونه مشکلی مواجه نشوید. در این مقاله تمامی این اطلاعات را بر اساس جدیدترین اخبار در اختیار شما قرار داده‌ایم.

سؤالات متداول

  1. مدت اعتبار ویزای خود اشتغالی کانادا چقدر است؟

1 تا 2 سال

  1. برای اخذ ویزای خوداشتغالی کانادا چه امتیازی لازم است؟

حداقل 35

  1. هزینه پردازش درخواست ویزای خوداستغالی کانادا چقدر است؟

2140 دلار کانادا

  1. حداقل سپرده استارتاپی برای استان کبک چقدر است؟

50000 دلار کانادا

  1. آزمون زبان برای ویزای خود اشتغالی کانادا چند امتیاز دارد؟

24 امتیاز

سایر مقالات:

راهنمای خرید بیزینس در کانادا + معرفی 5 روش تأمین مالی
اخذ ویزای ICT کانادا و بررسی 4 مورد از مهم‌ترین شرایط + هزینه
شرایط مهاجرت با ویزای کارآفرینی کانادا + هزینه‌های 24-2023

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *