4 شرط اصلی مهاجرت کادر درمان به کانادا + روشهای مهاجرت

آشنایی با جدیدترین شرایط مهاجرت کادر درمان به کانادا

آمار مهاجرت کادر درمان به کانادا در سال 2023 افزایش چشمگیری داشته است و اصلی‌ترین دلیل آن را می‌توان نیاز این کشور به استخدام نیروهای جدید و شرایط مناسبی دانست که برای مهاجرت کادر درمان فراهم شده‌اند تا به راحتی در کانادا زندگی و کار کنند.

اگر پزشک، پرستار یا یکی دیگر از اعضای کادر درمان هستید و قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید، با ما همراه شوید تا جدیدترین شرایط مهاجرت کادر درمان به کانادا را به شما توضیح دهیم. در این مقاله متوجه می‌شوید که چرا بسیاری از ایرانیانی که جزو کادر درمان هستند، هم اکنون در کانادا زندگی می‌کنند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

دلایل مهاجرت کادر درمان به کانادا

مهاجرت به عنوان پزشک بین‌المللی و اقامت در کانادا، فرصتی عالی برای پزشکان و اعضای دیگر کادر درمان است تا آینده خود را در یک کشور پیشرفته و با سطح بالای زندگی تضمین کنند؛ بنابراین بهتر است تا با مزایای مهاجرت کادر درمان به کانادا آشنا شوید.

کمبود پزشک و جراح ماهر در کانادا

کانادا با کمبود شدید پزشکان آموزش دیده در تخصص‌های مختلف مواجه است. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند که بین سال‌های 2022 تا 2031، حتی با ورود پزشکان و جراحان جدید به نیروی کار و مهاجرت پزشکان باتجربه به کانادا، ممکن است تا 40 درصد از فرصت‌های شغلی جدید در پزشکی تکمیل نشده باقی بمانند.

پزشکان مهاجر، تجربیات و تخصص‌های مختلفی را با خود به کانادا منتقل می‌کنند و کیفیت خدمات مراقبت‌های بهداشتی را افزایش می‌دهند. علاوه بر این، آنها به تنوع فرهنگی و رشد اقتصادی کانادا کمک می‌کنند؛ از این رو مهاجرت کادر درمان به کانادا افزایش چشمگیری داشته است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

کیفیت بالای خدمات درمانی در کانادا

با جذب و حفظ استعدادهای پزشکی، کانادا دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی باکیفیت را تضمین کرده و شهرت خود را به عنوان یک مقصد جهانی برای متخصصان ماهر حفظ می‌کند. در نهایت، مهاجرت کادر درمان به کانادا نقش اساسی در حفاظت سلامت عمومی، حمایت از سیستم‎‌های مراقبت‌های بهداشتی و تقویت نیروی کار کشور ایفا می‌کند.

تقاضای بالا در تمام استان‌های کانادا

در تمام استان‌های کانادا، چشم‌انداز شغلی 10 ساله برای پزشکان متخصص و کادر درمان پیش‌بینی می‌شود؛ به این معنی که فرصت‌های ‌شغلی زیادی برای اعضای کادر درمان وجود خواهد داشت. همین موضوع، مهم‌ترین مهاجرت کادر درمان به کانادا از طریق برنامه‌های استانی محسوب می‌شود.

مشاغل مربوط به کادر درمان، از جراح و پزشک متخصص گرفته تا پرستار و مشاغل دیگر، در لیست مشاغل مورد تقاضا در بسیاری از استان‌های کانادا قرار دارند و مقامات استانی و فدرال در تلاش هستند تا کادر درمان متخصص خارج از کشور را برای دریافت اقامت کانادا و کار در این کشور تشویق کنند.

دستمزد بالای کادر درمان در کانادا

کادر درمان شاغل در بیمارستان‎‌ها و مراکز مراقبت‌های بهداشتی در کانادا، حقوق بالایی دریافت می‌کنند؛ بنابراین آمار مهاجرت کادر درمان به کانادا روزبه‌روز در حال افزایش است. بسیاری از پزشکان در مطب‌های خصوصی نیز فعالیت می‌کنند و درآمد آنها بر اساس مدل پرداخت به ازای خدمات است.

برای مثال، متوسط درآمد پزشکان خانواده در کانادا 216833 دلار در سال است؛ در حالی که پزشکان متخصص و جراحان درآمد متوسط ​​273510 دلار در سال دارند.

شرایط کلی مهاجرت کادر درمان به کانادا

برای مهاجرت کادر درمان به کانادا از طریق مهاجرت کاری باید معیارهای واجد شرایط بودن خاصی را داشته باشید. مسیرهای مختلفی برای کادر درمان وجود دارند که امکان مهاجرت به کانادا را فراهم می‌کنند و هر یک از آن‌ها دارای الزامات خاصی هستند.

به طور کلی شرایط عمومی مهاجرت کادر درمان به کشور کانادا عبارت‌اند از:

  • تحصیلات: شما باید مدرک پزشکی یا مدارک مربوط به حوزه تخصصی خود را که از طرف مقامات کانادایی به رسمیت شناخته شوند، به همراه داشته باشید.
  • مهارت زبان: با شرکت در آزمون زبان تأیید شده، مهارت خود را در زبان انگلیسی یا فرانسوی ثابت کنید.
  • تجربه کاری: شما باید تجربه کاری مرتبط را در حوزه تخصصی خود داشته باشید.
  • ارزیابی اعتبار: مدارک خود را توسط یک نهاد نظارتی کانادایی ارزیابی و به رسمیت بشناسید.

برنامه‌های مهاجرت کادر درمان به کانادا

مهاجران ممکن است با مهارت‌ها و صلاحیت‌های مورد نیاز برای به دست آوردن موقعیت‌های شغلی مختلف واجد شرایط درخواست اقامت دائم (PR) در کانادا باشند. چندین برنامه مهاجرتی وجود دارند که شما می‌توانید برای مهاجرت به کانادا به عنوان یکی از اعضای کادر درمان انتخاب کنید.

برنامه کارگر ماهر فدرال (FSW)

برنامه کارگران ماهر فدرال اکسپرس اینتری کانادا به متخصصان بین‌المللی و متخصصِ واجد شرایط اجازه می‌دهد تا به عنوان مقیم دائم به کانادا مهاجرت کنند. در برنامه FSW از متقاضیان دعوت می‌شود تا بر اساس امتیاز رتبه‌بندی جامع (CRS) برای اقامت دائم درخواست دهند.

اکسپرس اینتری کانادا یک سیستم مهاجرتی است که مهاجران متخصص را بر اساس مهارت‌ها و صلاحیت‌هایی که دارند، جذب می‌کند.

امتیاز CRS شما بر اساس فاکتورهای مختلفی مانند: سن، تحصیلات، تجربه کاری، مهارت زبان و عوامل دیگر تعیین می‌شود. همچنین در صورت داشتن پیشنهاد شغلی از یک کلینیک، بیمارستان یا سایر مراکز بهداشتی کانادا، نامزدی استانی و… امتیاز بیشتری دریافت می‌کنید.

برای دریافت پیشنهاد شغلی، ابتدا باید فرایند صدور مجوز خود را تکمیل کنید و واجد شرایط مهاجرت کادر درمان به کانادا باشید.

برنامه‌های نامزد استانی (PNP)

همه استان‌ها و مناطق کانادا به جز کبک و نوناووت دارای برنامه‌های نامزد استانی هستند که به آنها اجازه می‌دهد تا نامزدهایی را با مهارت‌ها و شرایط مورد نیاز برای اقامت دائم معرفی کنند. دو استان ذکر شده با شرایط متفاوتی مهاجر می‌پذیرند و الزامات مهاجرت کادر درمان به کانادا از طریق این دو استان متفاوت است.

چندین برنامه PNP با جریان اکسپرس اینتری ارائه می‌شوند که در آن کاندیداها بر اساس امتیازات CRS انتخاب می‌شوند؛ اما سایر جریان‌ها به استان‌ها اجازه می‌دهند تا کارگران ماهر را در حرفه‌های خاص یا کدهای طبقه‌بندی مشاغل ملی (NOC) برای پر کردن شکاف‌های مهارتی در بازار کار خود را معرفی کنند.

شما ممکن است شانس بیشتری برای دریافت نامزدی استانی از استانی را داشته باشید که به دنبال پزشک یا کادر درمان واجد شرایط داشته باشید. برای اطلاع از کدهای NOC مربوط به حرفه خود، بخش مشاغل مورد تقاضا برای مهاجرت کادر درمان به کانادا را بررسی کنید.

برخی از برنامه‌های PNP به تجربه کاری در NOC شما نیاز دارند. بسته به حوزه تخصصی خود می‌توانید یک پیشنهاد شغلی از یک مرکز بهداشتی درمانی در کانادا را دریافت کنید.

کارفرمای احتمالی شما باید یک ارزیابی تأثیر بازار کار مثبت (LMIA) را دریافت کرده باشد تا نشان دهد که هیچ پزشک متخصص دیگری در رشته شما وجود ندارد تا بتواند این موقعیت شغلی را تصاحب کند. با این حال، ابتدا باید مدرک خود را از شورای پزشکی کانادا (LMCC) دریافت کنید.

برنامه‌های استانی برای مهاجرت کادر درمان به کانادا
بریتیش کلمبیا

 

اعضای کادر درمان که در برنامه‌های استانی ثبت‌نام کرده‌اند یا می‌خواهند با پیشنهاد کار دائمی از یک مرکز درمانی مهاجرت کنند.
آلبرتا نامزدهای واجد شرایط که از طریق اکسپرس اینتری درخواست می‌دهند.
انتاریو برای متقاضیان با پروفایل‌های اکسپرس اینتری و تجربه کاری، تحصیلات و مهارت‌های زبانی، همچنین افراد متخصص دو زبانه با مشخصات اکسپرس انتری، تجربه کاری مورد نیاز و مدارک تحصیلی مناسب است.
مانیتوبا کادر درمان متخصص با شغل تمام وقت در مانیتوبا که حداقل 6 ماه با آن کارفرما کار کرده‌اند. همچنین برای مهاجران خارجی باتجربه با مهارت‌های مورد نیاز در بازار کار مناسب است.
نوا اسکوشیا پزشکان عمومی، پزشکان خانواده یا پزشکان متخصصی که پیشنهاد تأیید شده از سازمان بهداشت نوا اسکوشیا دارند.

همچنین برای افرادی که در سیستم اکسپرس اینتری، نیازهای بازار کار نوا اسکوشیا را برآورده می‌کنند یا فارغ‌التحصیلان باتجربه و پیشنهاد کار تمام وقت در نوا اسکوشیا مناسب است.

نیوبرانزویک برای متقاضیان مهاجرت کادر درمان به کانادا با تجربه کاری مرتبط، تحصیلات و مهارت زبان فرانسوی یا انگلیسی مناسب است.
ساسکاچوان متقاضیان با پیشنهاد شغلی در مشاغل تعیین شده از یک کارفرمای ساسکاچوان و پزشکان و متخصصان بهداشتی که حداقل 6 ماه با مجوز کار معتبر در ساسکاچوان به طور تمام وقت کار کرده‎اند.
نیوفاندلند و لابرادور

 

برای افرادی که تجربه کاری در مشاغل مورد تقاضا و تحصیلات و توانایی زبان بالایی دارند یا نامزدهای واجد شرایط با یک شغل با مهارت بالا یا پیشنهاد شغلی از یک کارفرما یا افراد ماهر خارجی با پیشنهاد کار تمام وقت یا اشتغال مداوم در این استان مناسب است.
جزیره پرنس ادوارد برای داوطلبان واجد شرایط در سیستم اکسپرس اینتری یا متقاضیان واجد شرایط با پیشنهاد شغلی از سوی کارفرما یا نامزدهای واجد شرایط با مشخصات اکسپرس اینتری یا افراد واجد شرایط با صلاحیت‌ها و تجربه لازم جهت پر کردن کمبودهای بازار کار مناسب است.
یوکان متقاضیان اکسپرس اینتری که یک پیشنهاد شغلی تمام وقت و تمام سال از یک کارفرمای واجد شرایط یوکان را دارند.

سؤالات متداول

  1. آیا مهاجرت کادر درمان به کانادا به مدرک زبان نیاز دارد؟

بله داشتن مدرک معتبر زبان انگلیسی یا فرانسوی الزامی است.

  1. درآمد پزشکان در کانادا چقدر است؟

به طور میانگین 216000 الی 270000 دلار در سال

  1. آیا برنامه استانی یوکان برای چه کسانی مناسب است؟

متقاضیان اکسپرس اینتری که از کارفرمای واجد شرایط یوکان پیشنهاد شغلی دارند.

مجوز لازم برای مهاجرت کادر درمان به کانادا

قبل از اینکه بتوانید به عنوان کادر درمان در کانادا کار کنید، باید از سوی مقامات مربوطه استانی یا منطقه‌ای خود، مجوز دریافت کنید. قبل از ورود به کانادا می‌توانید فرایند صدور مجوز را به صورت آنلاین آغاز و درخواست خود را ثبت کنید.

اخذ مجوز از شورای پزشکی کانادا (LMCC)

مجوز شورای پزشکی کانادا یک مدرک مخصوص برای مهاجرت کادر درمان به کانادا است که توسط شورای پزشکی این کشور و برای فارغ‌التحصیلان واجد شرایط صادر می‌شود. پس از دریافت LMCC، ثبت‌نام شما تکمیل خواهد شد.

توجه داشته باشید که LMCC تنها مجوز لازم برای مهاجرت کادر درمان به کانادا نیست؛ اما برای واجد شرایط بودن جهت ثبت‌نام در برنامه‌های استانی باید این مرحله را طی کنید.

برای واجد شرایط بودن جهت دریافت مجوز از شورای پزشکی کانادا باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • تحصیلات مربوطه: شما باید از یک دانشکده معتبر علوم پزشکی فارغ‌التحصیل شده باشید؛ همچنین باید مدارک خود را از جمله مدرک تحصیلی با موفقیت از طریق MCC تأیید کنید تا ثابت کنید که مدرکتان معتبر و معادل یک مدرک پزشکی کانادایی است.
  • آزمون واجد شرایط: متقاضیان باید آزمون MCCQE را با موفقیت پشت سر بگذارند. این آزمون یک امتحان یک روزه است که دانش پزشکی و توانایی شما در تصمیم‌گیری بالینی را ارزیابی می‌کند. این آزمون در بیش از 80 کشور به صورت آنلاین برگزار می‌شود؛ بنابراین ممکن است بتوانید قبل از ورود به کانادا آن را کامل کنید.
  • تجربه کاری واجد شرایط: شما باید حداقل 12 ماه دوره تحصیلات تکمیلی پزشکی قابل قبول را در کشور خود گذرانده باشید.

برای درخواست مجوز LMCC، به سایت physiciansapply.ca مراجعه کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. روی سایر درخواست های خدمات کلیک کنید و برای LMCC درخواست دهید. دستورالعمل‌های ارائه شده را برای ایجاد درخواست و ارسال مدارک مهاجرت کادر درمان به کانادا دنبال کنید.

به طور معمول، 3 تا 4 هفته طول می‌کشد تا MCC اطلاعات شما را بررسی و واجد شرایط بودن شما را برای دریافت مجوز LMCC تأیید کند. پس از آن، ممکن است 6 تا 8 هفته دیگر طول بکشد تا اسناد LMCC و گواهی ثبت برای شما پست شود.

اخذ مجوز از دانشکده پزشکی استان

گام بعدی این است که برای مجوز فعالیت به رگولاتور استانی خود درخواست دهید. روند صدور مجوز برای کادر درمان در کانادا بر اساس استان یا منطقه متفاوت است. استان‌های مختلف انواع گوناگونی از مجوزها را ارائه می‌دهند؛ از صدور مجوز برای فعالیت مستقل تا صدور مجوز برای نظارت بالینی جزو این مجوزها هستند.

بسته به استانی که به آن علاقه دارید، ممکن است بتوانید قبل از مهاجرت به کانادا، تمام یا بخشی از فرایند صدور مجوز را از کشور خود تکمیل کنید. توصیه می‌کنیم که اطلاعات ثبت‌نام ارائه شده توسط دانشکده خود را بررسی کنید. این موضوع برای موفقیت مهاجرت کادر درمان به کانادا اهمیت زیادی دارد.

معمولاً برای واجد شرایط بودن جهت دریافت مجوز فعالیت باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • دارای مدرک تحصیلی معتبر
  • داشتن شهروندی کانادا، اقامت دائم، مجوز کار معتبر یا گواهی ثبت‌نام
  • اثبات مهارت در تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسوی

ممکن است در برخی از استان‌ها لازم باشد قبل از واجد شرایط بودن برای مجوز فعالیت مستقل، تجربه کاری کانادایی خود را با مجوز موقت کسب کنید. الزامات مجوز موقت مشابه است و شما باید از طریق مقامات مربوطه استانی یا منطقه‌ای خود درخواست دهید.

پیدا کردن کار در کانادا برای کادر درمان

هنگامی که مجوز فعالیت خود را برای آغاز فعالیت در کانادا دریافت کردید، می‌توانید در بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها یا مراکز بهداشتی شغلی پیدا کنید یا مطب خصوصی خود را افتتاح کنید. مسئله اصلی در این مرحله از مهاجرت کادر درمان به کانادا این است که چگونه می‌توان یک شغل مناسب پیدا کرد؟

راه‌اندازی یک مطب خصوصی معمولاً مستلزم چند مرحله اضافی از جمله یافتن و اجاره یک مکان، ثبت‌نام برای مجوز جراحی، درخواست برای انجمن حفاظت پزشکی کانادا (CMPA)، تنظیم صورتحساب و موارد دیگر است.

بیشتر کادر درمان آموزش دیده خارجی، کار خود را در کانادا با کار در یک بیمارستان یا مرکز بهداشتی آغاز می‌کنند. اگرچه می‌توانید شغل‌هایی برای کادر درمان در پورتال‌های شغلی محبوب مانند: LinkedIn، Monster، Indeed و Glassdoor بیابید؛ اما پلتفرم‌های استخدام اختصاصی زیادی نیز برای این کار وجود دارد.

بهترین پلتفرم‌های موجود جهت پیدا کردن کار در کانادا برای کادر درمان عبارت‌اند از:

  • MD Work
  • MD Search
  • Careers
  • CASPR Public Job Board
  • Locums

به عنوان یک تازه وارد، فرایند جستجوی کار می‌تواند گیج کننده و طاقت فرسا باشد؛ حتی اگر در یک شغل پرتقاضا مانند پزشکی هستید. در اینجا چند نکته وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا در فرایند استخدام و پیدا کردن شغل مناسب به عنوان کادر درمان را پیدا کنید.

تخصص‌های مورد نیاز در بازار کار کانادا را پیدا کنید

تخصص‌هایی که سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی کانادا برای استخدام نیروهای جدید جستجو می‌کنند، ممکن است با کشور شما متفاوت باشند. ساده‌ترین راه برای شناسایی شکاف‌های مهارتی و فرصت‌های شغلی مناسب، مرور آگهی‌های شغلی برای گروه حرفه‌ای‌تان است.

یک رزومه کاری کانادایی بسازید

فرم‌های رزومه کاری شما ممکن است برای بازار کار کانادا مناسب نباشد. فرمت ایده‌آل رزومه به اندازه تجربه کاری شما اهمیت دارد. بسیاری از کارفرمایان کانادایی، رزومه‌ها را با استفاده از سیستم ردیابی متقاضی (ATS) انتخاب می‌کنند و این موضوع اهمیت زیادی در مهاجرت کادر درمان به کانادا دارد.

به همین دلیل باید مطمئن شوید که رزومه خود را برای هر شغل سفارشی کرده و کلمات کلیدی را در شرح شغل موردنظرتان درج کنید. برای شروع، الگوهای رایگان رزومه به سبک کانادایی را امتحان کنید. در رزومه باید مدارک تحصیلی و گواهی‌های مرتبط به وضوح ذکر شوند؛ همچنین باید دستاوردهای حرفه‌ای و مقالات تحقیقاتی خود را درج کنید.

از فضای مجازی استفاده کنید

اینترنت یک راه عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حرفه شما و ارتباط با مشاغل مناسب در کانادا است. با افرادی که از قبل می شناسید یا متخصصانی که قبل از شما به کانادا نقل مکان کرده‌اند، ارتباط برقرار کنید. داوطلب شدن راه عالی دیگری برای ملاقات با متخصصان مراقبت های بهداشتی در منطقه شما است.

شبکه‌سازی به شما امکان دسترسی به فرصت‌های شغلی زیادی را می‌دهد که ممکن است در حالت عادی در دسترس نباشند و به شما اجازه می‌دهد تا اطلاعاتی در مورد فرایند صدور مجوز، بازار کار و فرایند ایجاد یک مطب خصوصی را جمع‌آوری کنید.

از قبل برای مصاحبه شغلی آماده شوید

بیشتر مراکز درمانی قبل از انتخاب نامزد مورد نظر خود برای هر شغل، چندین بار مصاحبه انجام می‌دهند. حتی اگر در کار خود ماهر باشید، ایده مصاحبه ممکن است شما را نگران کند؛ بنابراین حتماً قبل از مصاحبه پاسخ به سؤالات متداول را تمرین کنید.

همچنین باید فهرستی از سؤالات را آماده و تمرین کنید تا علاقه خود را به شغل نشان دهید و در مورد کارفرما بیشتر بدانید. این نکات برای مهاجرت کادر درمان به کانادا و پیدا کردن شغل مناسب بسیار مهم هستند.

شغل‌های برتر حوزه درمان در کانادا

بسیاری از استان‌ها و مناطق کانادا به پزشکان و جراحان نیاز دارند تا نیازهای بازار کار را برآورده کنند. انتظار می‌رود که کمبود متخصصان پزشکی آموزش دیده حداقل تا سال 2031 ادامه داشته باشد؛ حتی برای فارغ‌التحصیلان جدید رشته پزشکی که به کانادا مهاجرت می‌کنند.

بین سال‌های 2022 تا 2031، پیش‌بینی می‌شود که حدود 48900 فرصت شغلی برای پزشکان عمومی و پزشکان خانواده وجود داشته باشند؛ اما تنها 29400 کارجوی جدید برای پر کردن این نقش‌ها وجود داشته باشند. از این رو مهاجرت کادر درمان به کانادا به مسئله‌ای مهم برای مقامات کانادا تبدیل شده است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

مهاجرت به کانادا را به افدل گروپ بسپارید!

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر، مهاجرت کاری به کانادا طرفداران زیادی پیدا کرده، احتمالاً سؤالات زیادی در این زمینه برای شما نیز پیش آمده باشند. انواع ویزای کانادا با شرایط متفاوتی به متقاضیان ارائه می‌شوند؛ بنابراین اطلاع از جدیدترین شرایط مهاجرت کادر درمان به کانادا ضروری است.

دریافت مشاوره‌های تخصصی افدل گروپ بهترین روش برای کسب اطلاعات دقیق است؛ زیرا این تیم تجربه کافی را برای راهنمایی شما دارند و به شما کمک می‌کنند تا روشی مناسب را برای مهاجرت به کانادا و بر اساس شرایط خود انتخاب کنید.

چه مهاجرت کاری استان‌های کانادا را انتخاب کنید یا حتی بخواهید با ثبت شرکت در کانادا و خرید ملک اقامت بگیرید، افدل گروپ در کنار شماست تا به تحقق رویاهایتان کمک کند. ویزای ICT کانادا یکی دیگر از روش‌های مهاجرتی مورد علاقه ایرانیان است که شما هم می‌توانید از آن برای مهاجرت استفاده کنید.

کافی است تا تلفن را بردارید یا سری به اینستاگرام افدل  بزنید و از جدیدترین شرایط و اخبار در رابطه با دریافت اقامت کاری دائم کانادا یا روش‌های مختلف سرمایه گذاری در کانادا مطلع شوید.

در انتها

برای مهاجرت کادر درمان به کانادا باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید. اطلاع از شرایط و قوانین مهاجرت، مهم‌ترین فاکتور در موفقیت شما محسوب می‌شود؛ سپس باید روش درستی را بر اساس شرایط و هدف خود انتخاب کنید. ما در این مقاله به بررسی تمامی این مسائل پرداختیم و سعی کردیم تا به سؤالات شما پاسخ دهیم.

سؤالات متداول

  1. شرایط دریافت مجوز از شورای پزشکی کانادا چیست؟

داشتن مدارک تحصیلی معتبر، تجربه کاری و قبولی در آزمون‌های مرتبط

  1. دریافت مجوز LMCC چقدر طول می‌کشد؟

3 الی 4 هفته

  1. شرایط مهاجرت کادر درمان به کانادا چیست؟

تحصیلات، تجربه کاری، ارزیابی اعتبار و مهارت زبان

سایر مقالات:

شرایط مهاجرت با ویزای کارآفرینی کانادا + هزینه‌های 24-2023
جدیدترین شرایط دریافت ویزای خود اشتغالی کانادا + لیست مشاغل 2024
شرایط و قوانین مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج +11 مزیت این مهاجرت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *