10جاذبه زیباترین شهر امارات + مهاجرتی بی‌دردسر با افدل گروپ

زیباترین شهر امارات

آشنایی با زیباترین شهر امارات

کاندیداهای انتخاب زیباترین شهر امارات کدام‌اند؟ برای پاسخ به این سؤال باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت. توسعه شهری، جاذبه‌های گردشگری، شرایط آب و هوایی، آرامش و امکانات رفاهی همگی در این انتخاب دخیل هستند.

اگر مهاجرت به امارات را در لیست برنامه‌های آینده خود و خانواده‌تان دارید، لازم است تا با بهترین شهر امارات برای زندگی آشنایی داشته باشید. پس با ما همراه شوید تا بتوانید زیباترین شهر امارات را بر اساس فاکتورهای مورد نظرتان انتخاب کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

پادکست : زیباترین شهر امارات

 

1. دبی؛ شهر رویاهای دست یافتنی

دبی یکی از هفت شهر شیخ‌نشین و مهم امارت متحده عربی است و به عنوان یکی از گزینه‌های جذاب در انتخاب زیباترین شهر امارات در نظر گرفته می‌شود. این شهر جهانی در اصل یک شهر کویری است. دبی عمدتاً به دلیل معماری مجلل، خطوط افق باورنکردنی خود شناخته شده است.

زندگی در دبی مجموعه‌ای از مکان‌های دیدنی توریستی را برای گردشگران از سراسر جهان ارائه می‌دهد و این شهر را به یک نقطه ایده‌آل برای تعطیلات تبدیل می‌کند. به گفته بسیاری از گردشگران و مسافران، این شهر همچنان بهترین شهر امارات متحده عربی است.

اگر می‌خواهید به امارات سفر کنید و شهر زیبای دبی را در نظر دارید، بلیت خود را بین ماه‌های نوامبر تا آوریل رزرو کنید؛ زیرا بهترین زمان سفر به دبی این ماه‌ها هستند.

دبی

 

2. ابوظبی؛ پایتخت لاکچری و جذاب امارات

ابوظبی با ارائه ارزش‌های سنتی همراه با امکانات مدرن قرن بیست و یکم، یک کلان شهر مجلل و یکی از گزینه‌های جذاب در انتخاب زیباترین شهر امارات است. ابوظبی بزرگ‌ترین شهر از هفت شهر اصلی و مهم امارات است که از آن به عنوان بهشت گردشگران برای خرید یاد می‌شود.

معماری تاریخی و در عین حال مدرن ابوظبی، این شهر را تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری می‌کند که حتماً باید از آن بازدید کرد؛ زیرا مملو از دیدنی‌های جذاب تاریخی و سرگرمی در سطح جهانی است. اگر در حال برنامه‌ریزی هستید، اواخر اکتبر تا آوریل بهترین زمان برای رفتن به ابوظبی است.

موزه لوور ابوظبی، مسجد جامع شیخ زاید و دنیای فراری از جاذبه‌های اصلی و گردشگری شهر ابوظبی هستند که از نظر بسیاری از کارشناسان، این جاذبه‌های ابوظبی را به زیباترین شهر امارات تبدیل کرده‌اند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

3. رأس‌الخیمه؛ مروارید نهان امارات

رأس‌الخیمه

رأس‌الخیمه یکی از شهرهای دیدنی امارات است که در انتهای بخش شمالی و امتداد ساحل خلیج فارس قرار دارد. این شهر با سواحل شنی و محیط آرامش‌بخشی که دارد، مکان مناسب و دیدنی برای مردم محلی و مسافران است. بسیاری از اماراتی‌ها معتقد هستند که رأس‌الخیمه را در لیست زیباترین شهر عربی قرار دارد.

این شهر به ‌خاطر جبل جایس، جزیره الحمره و موزه ملی خود شهرت دارد. اکتبر تا اواسط آوریل یکی از زمان‌های ایده‌آل برای سفر به این شهر دیدنی هستند. همچنین اگر به شهرهای خلوت تر و آرام تر برای مهاجرت به امارات متحده عربی علاقه دارید، این شهر گزینه خوبی است.

4. شارجه؛ پایتخت فرهنگ و هنر امارات

شارجه به عنوان پایتخت هنری کشور و یکی از گزینه‌های موجود برای انتخاب زیباترین شهر امارات شناخته می‌شود. شارجه از طریق چشم انداز متفاوتی که ارائه می‌دهد، تاریخ و میراث خود را به نمایش می‌گذارد. موزه‌های متنوع و زندگی محافظه‌کارانه، از جاذبه‌هایی هستند که باید در شارجه ببینید.

شارجه به دلیل زیبایی جاذبه‌های گردشگری مانند: پارک صحرای شارجه و آکواریوم القصبه نیز معروف است و اکتبر تا آوریل بهترین زمان برای بازدید از شارجه، یکی از شهرهای هوشمند امارات متحده عربی، است. همچنین شارجه را می توان به عنوان یکی از بهترین شهرهای امارات برای تحصیل به شمار آورد.

5. العین؛ به دور از هیاهو و آلودگی هوا

العین

العین در زبان انگلیسی به معنای «بهار» ترجمه می‌شود و در گذشته یک منطقه مهم و حیاتی در مسیر کاروان‌هایی بود که از امارات به عمان سفر می‌کردند. این محله همچنان به روی گردشگران باز است و در حال حاضر زیباترین شهر امارات برای کسانی است که آرامش را به هر امکانات و مزایای دیگری ترجیح می‌دهند.

العین در مرز کشورهای امارات و عمان واقع شده و شهری کوچک و به دور از شلوغیِ ثروتمندترین شهرهای امارات از جمله ابوظبی و دبی است. این شهر بیشتر به خاطر باغ وحش الجاهیلی، قلعه جبل حفیت العین و سرسبزی خود شناخته شده است. اکتبر تا آوریل همیشه بهترین زمان برای سفر به این شهر محسوب می‌شوند.

6. فجیره؛ جدیدترین شهر در سواحل امارات

فجیره جوان‌ترین شهر در امارات متحده عربی است و یک شهر صنعتی به شمار می‌رود؛ این شهر در امتداد ساحل شرقی مستقر شده است و هنوز هم جوهره‌ای از سادگی را در سبک زندگی خود منعکس می‌کند. جذابیت فجیره سبب شده تا در بررسی زیباترین شهر امارات مورد توجه قرار بگیرد.

فجیره به خاطر جاذبه‌های گردشگری مانند: قلعه فجیره، روستای فجیره، جزیره اسنوپی و مسجد البدیه شناخته شده است. سپتامبر تا دسامبر و ژانویه تا مارس، ماه‌های مناسبی برای سفر به این شهر هستند.

7. کلبا؛ با زیبایی‌های شگفت‌انگیز طبیعی

کلبا یکی از شهرهای معروف کشور و از کاندیداهای انتخاب زیباترین شهر امارات است که در نزدیکی شارجه قرار دارد. شهر کلبا به عنوان یک منطقه‌ و بخشی از شهر شارجه تعریف شده و در خط ساحلی هم مرز با کشور عمان قرار دارد.

این منطقه که بین عمان و فجیره قرار دارد، منطقه‌ای باتلاقی است که با جنگل‌های انبوه مانگرو و قدیمی‌ترین جنگل‌های عربستان محصور شده است. این شهر امارات همچنین مرکز برخی از نادرترین گونه‌ها و شگفت‌انگیزترین پرندگان است.

8. غیاثی؛ زیبایی در میان سکوت آرامش بخش

غیاثی

شهر غیاثی حدود 3 ساعت با ماشین از ابوظبی فاصله دارد و لقب «مکانی در میان ناکجاآباد» را به خود اختصاص داده است. شما می‌توانید در اینجا برای یک آخر هفته، به دور از هیاهوی شهر و در فضایی نیمه شهری استراحت کنید.

این شهر در یکی از بهترین شهرها برای انتخاب زیباترین شهر امارات به حساب می‌آید. هتل وسترن یکی از بهترین مکان‌های این شهر برای صرف صبحانه است. شما می‌توانید از هایپر مارکت غیاثی، سرگرمی‌ها، مرکز خرید روویس و دیگر مراکز خرید اطراف دیدن کنید.

پارک آبی غیاثی شهر زیبا نیز بسیار معروف است. شاید بتوان این شهر را به عنوان ارزان ترین شهر امارات نیز نام‌گذاری کرد؛ بنابراین دیگر نگران هزینه های زندگی در امارات نخواهید بود.

9. ضید؛ شهری کوچک با جاذبه‌هایی متفاوت

Dhaid یکی از 10 شهر برتر کشور و جزو لیست زیباترین شهر امارات است که تنها به دلیل استراحت و لذت بردن از آرامش منطقه محبوب شده است. جمعه بازار این شهر به خاطر سفال، فرش، خشکبار و خرما، معروف‌ترین بازار این شهر محسوب می‌شود.

شما می‌توانید از مسابقات شتر‌سواری را که در پیست شتر‌سواری آن برگزار می‌شوند، دیدن کنید. کمپ Oasis Baduin بهترین مکان برای گذراندن شب در این منطقه است. بعد از 60 کیلومتر می‌توانید به اینجا برسید که با ماشین 50 دقیقه از شارجه فاصله دارد. در شهر، مزارع بزرگی از میوه‌ها و سبزیجات را خواهید دید.

10. دیبا الحسن؛ اقامتی متفاوت در امارات

اگر به دنبال زیباترین شهر امارات هستید، دیبا یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای شما است. دیبا به خاطر قلعه پرتغالی باقی‌مانده‌اش شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که این شهر تا دبی 148 کیلومتر فاصله دارد. در این شهر کوچک اماراتی، چیزهای زیادی برای بازدید وجود دارند که تمام روز شما را مشغول می‌کنند.

اگر به هنر علاقه دارید، باید از انجمن هنرهای فرهنگی و تئاتر شهر دیبا دیدن کنید. همچنین می‌توانید با کشتی کروز و در امتداد ساحل حرکت کنید و دلفین‌هایی را که در کنار شما شیرجه می‌زنند، تماشا کنید. دیبا به دلیل غذاهای دریایی و بازار ماهی خود بسیار معروف است.

هتل‌های مقرون‌به‌صرفه مختلفی مانند استراحتگاه Dibba Beach، Radisson Blu و غیره در شهر دیبا وجود دارند که این شهر را برای اسکان نیز مناسب می‌کنند.

11. آل مادام؛ بازدید از شهر ارواح امارات!

آل مادام

لیست زیباترین شهر امارات بدون آل مادام ناقص است! «شهر ارواح» عنوانی است که این شهر به دست آورده است؛ به این دلیل که این مکان بیش از یک دهه پیش توسط ساکنانش رها شده بود و امروز خانه‌ها در شن غرق شده‌اند. مردم می‌گویند این اتفاق به دلیل حضور روحی رخ داده که ساکنان آن را رانده یا احتمالاً یک طوفان صحرای این کار را کرده است.

اگر واقعاً می‌خواهید از این شهر دیدن کنید، برای پیاده‌روی زیاد و داشتن حال و هوای شبح آور آماده باشید. برای رسیدن به اینجا می‌توانید یک رانندگی 50 دقیقه‌ای از دبی انجام دهید. ممکن است یک یا دو مکان برای غذا خوردن و یک مسجد در نزدیکی شهر پیدا کنید.

از این رو اگر مهاجرت به شهر دبی را به دلیل شلوغی یا هر دلیل دیگری انتخاب نمی کنید، آل مادام یکی از گزینه های پیش روی شماست که برای مهاجرت به شهری زیبا و آرام مناسب است.

12. ام القوین؛ قدیمی اما دیدنی

ام القوین دومین شهر کم جمعیت امارت و یکی از شهرهای دیدنی در لیست زیباترین شهر امارات است. مساحت این شهر حدود 750 کیلومتر مربع است. ام القوین شبیه شهرهای همسایه‌اش نیست و در معرض شهرنشینی فاجعه بار قرار ندارد و همچنان به عنوان یک مرکز مهم ماهیگیری شناخته می‌شود.

مکان‌هایی مانند: موزه ملی UAQ، پارک آبی دریم لند و جزیره السینیه از جاذبه‌های گردشگری مهم این شهر قدیمی در امارات به حساب می‌آیند.

13. عجمان؛ شهری کوچک با عجایب گوناگون

عجمان

اگر به دنبال شهری آرام و در عین حال زیبا در امارات متحده عربی هستید، عجمان یک شهر زیبا و آرام است که باید از آن دیدن کنید. عجمان کوچک‌ترین شهر در بین هفت شهر مهم امارات است که به خاطر مناظر زیبا و سواحل جذابش جزو گزینه‌های موجود برای انتخاب زیباترین شهر امارات محسوب می‌شود.

این شهر با گزینه‌های متعدد گشت و گذار مانند: موزه‌ها، سواحل، قلعه و مجتمع‌های خرید، اقتصاد روبه‌رشدی نیز دارد. زمان ایده‌آل برای بازدید از این شهر از نوامبر تا مارس است. مرکز شهر عجمان، موزه ملی عجمان و حیاط دوو یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم عجمان هستند.

مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی شهرهای امارات را در جدول زیر مشاهده می‌کنید. در این جدول می‌توانید فاکتور جاذبه‌های گردشگری را برای انتخاب زیباترین شهر امارات در نظر بگیرید.

نام شهر مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری
دبی برج خلیفه – برج العرب – دهکده جهانی دبی – اوت لت مال – ساحل جمیرا – شهربازی آی ام جی – اسکای دایو – موزه آینده – آکواریوم لاست چمبرز – مرکز خرید ابن بطوطه و…
ابوظبی موزه لوور – شهربازی فرار ورلد – مسجد شیخ زاید – جزیره یاس – برج‌های اتحاد – پیست یاس مارینا – واحه لیوا – پارک دنیا برادران وارنر – ساحل کرنیش – ترن هوایی فرمولا روسا و…
رأس‌الخیمه راک مال – پارک آبی آیسلند – زیپ لاین – الحمرا مال – کوه جیص – قلعه ضایه – چشمه‌های آبگرم خط و…
شارجه بازار طلا – موزه تمدن اسلامی – شهربازی و پارک آبی المنتزه – آکواریوم شارجه – جزیره النور – برج ساعت و…
العین واحه العین – محوطه باستان شناسی بدع بنت سعود – پارک باستان شناسی هیلی و…
فجیره چشمه آبگرم عین المضب – بازار جمعه – قلعه فجیره – مسجد بدیه – روستای میراث و…
کلبا موزه بیت شیخ سعید بن حامد القاسمی و…
غیاثی هتل وسترن – هایپر مارکت غیاثی – مرکز خرید روویس
ضید مسابقات شترسواری – جمعه بازار و…
دیبا الحسن قلعه پرتغالی – دیدنی‌های فرهنگی و هنری و…
آل مادام ساحل شنی
ام القوین پارک آبی دریم لند – موزه ملی UAQ – جزیره السینیه و…
عجمان موزه‌ها – قلعه – مجتمع‌های خرید و…

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

افدل گروپ؛ مهاجرتی بی‌دردسر را تجربه کنید!

مهاجرت می‌تواند یک رویای دست یافتنی و در عین حال پیچیده باشد؛ بنابراین لازم است تا قبل از مهاجرت خود، یک شرکت مهاجرتی مطمئن و معتبر پیدا کنید. افدل گروپ با سابقه درخشان خود در زمینه مهاجرت به دبی و شهرهای دیگر امارات به شما کمک می‌کند تا بهترین‌ها را تجربه کنید.

این مجموعه با ارائه جدیدترین شرایط مهاجرت به این کشور و دریافت سریع اقامت امارات، راه مهاجرت شما را هموار می‌کند. کافی است تا با اعتماد به تیم افدل، نگاهی آینده‌نگرانه به روزهای پیشِ روی خود و خانواده‌تان داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و جدید در رابطه با دریافت پاسپورت دومینیکا، هزینه زندگی در امارات و خرید ملک در دبی با مشاوران متخصص افدل تماس حاصل فرمایید.

 

سخن پایانی

زیباترین شهر امارات کدام است؟ تمام 13 شهر برتر ذکر شده در این مقاله جزو پربازدیدترین شهرهای امارات متحده عربی با بهترین مکان‌های دیدنی و گردشگری هستند که ارزش بازدید دارند و می توان از طریق هر یک از این شهرها اقامت در امارات را دریافت کرد.

اگر آرامش بیشتری از اقامت خود در امارات می‌خواهید، می‌توانید شهرهای کوچک‌تر و آرام‌تر را انتخاب کنید؛ در غیر این صورت شهرهای دبی و ابوظبی پرطرفدارترین شهرهای امارات برای مهاجران هستند.

 

سؤالات متداول

  1. کدام شهر امارات به شهر ارواح مشهور است؟

آل مادام

  1. شهر ضید امارات در نزدیکی کدام شهر قرار دارد؟

شارجه

  1. جدیدترین شهر امارات کدام است؟

فجیره

سایر مقالات:

بهترین مشاغل امارات – لیست مشاغل مورد نیاز کشور امارات 2024
بررسی 6 تفاوت سرمایه گذاری در دبی با کویت + مشاوره رایگان
5 تفاوت سرمایه گذاری در دبی با کشورهای اروپایی+مشاوره رایگان

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *