5 روش پیدا کردن کار در دبی برای ایرانیان- شرایط و قوانین

پیدا کردن کار در دبی

چگونه در دبی کار پیدا کنیم؟

پیدا کردن کار در دبی چگونه است؟ کار در دبی می‌تواند فرصتی درخشان برای بسیاری از مهاجران متخصص برای پیشرفت شغلی، به دست آوردن ثروت و تجربه یک فرهنگ و کشور متفاوت باشد. این شهر پر جنب و جوش و لوکس در تلاش است تا به قطب نوآوری جهان در بخش‌هایی مانند انرژی سبز، مراقبت‌های بهداشتی، آموزش، فناوری و… تبدیل شود.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

شهر دبی فرصت‌های شغلی متنوع و زیادی را در مقابل مهاجران قرار می‌دهد؛ اما چگونه می‌توان بهترین مشاغل دبی را تصاحب کرد؟ با ما همراه شوید تا شما را با مزایا و شرایط یافتن کار در دبی، مشاغل مورد نیاز در این شهر و نحوه پیدا کردن کار در دبی آشنا کنیم.

 

ویدیو : پیدا کردن کار در دبی

 

 

پادکست : پیدا کردن کار در دبی

 

مزایای پیدا کردن کار در دبی

جای تعجب نیست که شهر دبی با داشتن بهترین فرصت‌های تجاری و شغلی در جهان، مهاجران متخصص و کارگران بین‌المللی زیادی را از سراسر جهان جذب می‌کند؛ از این رو می‌توان گفت که پیدا کردن کار در دبی دارای مزایای بسیاری است که آشنایی با آنها اهمیت زیادی دارد.

مهم ترین مزایای استخدامی در دبی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • درآمد معاف از مالیات
  • دستمزد بالا
  • کیفیت بالای زندگی
  • جامعه چند فرهنگی
  • فرصت‌های متعدد شغلی
  • کشور امن و پایدار
  • ارائه تفریحات جذاب
مزایای پیدا کردن کار در دبی
پیدا کردن کار در دبی

 

درآمد معاف از مالیات

امارات متحده عربی یک سیاست درآمد معاف از مالیات دارد؛ به این معنی که مهاجران مجبور به پرداخت مالیات بر درآمد شخصی نیستند. این نکته یکی از مهم‌ترین مزیت‌های مهاجرت به امارات و پیدا کردن کار در دبی است.

دستمزد بالا

دبی به دلیل ارائه حقوق بالا به ویژه برای متخصصان مانند: پزشکان، مهندسان و مدیران شناخته شده است؛ درنتیجه مهاجران متخصص هیچ نگرانی در رابطه با هزینه زندگی در این شهر لوکس نخواهند داشت.

دبی استاندارد زندگی ایده‌آل را با امکانات و زیرساخت‌های مدرن ارائه می‌دهد که شامل مراقبت‌های بهداشتی در سطح جهانی، مراکز خرید و گزینه‌های لوکس مسکن برای خرید یا اجاره هستند.

کیفیت بالای زندگی در دبی
پیدا کردن کار در دبی

 

جامعه چند فرهنگی

دبی یک جامعه بزرگ با ملیت‌ها و فرهنگ‌های گوناگون است که آن را به مکانی عالی برای زندگی و کار برای افرادی تبدیل می‌کند که خواهان تنوع و آشنایی با جوامع مختلف هستند.

فرصت‌های متعدد شغلی

دبی مرکز تجارت‌های جهانی است و فرصت‌های رشد شغلی زیادی جهت کار با شرکت‌های چند ملیتی را برای مهاجران فراهم می‌کند. شاید بتوان گفت که این گزینه مهم‌ترین مزیت پیدا کردن کار در دبی محسوب می‌شود. همچنین میانگین حقوق مشاغل در دبی سبب شده تا بسیاری از مهاجران، کار خود را رها و به این کشور مهاجرت کنند تا درآمد بالاتری داشته باشند.

کشور امن و پایدار

امارات متحده عربی به خاطر فضای امن و باثباتش، با میزان جرم و جنایت پایین و تمرکز قوی بر نظم و قانون شناخته شده است؛ بنابراین یک کشور امن برای زندگی با خانواده است.

ارائه تفریحات جذاب

داشتن تفریحات لوکس و جذاب بعد از ساعات کاری می‌تواند خستگی را از تن شما درکند. دبی دارای آب و هوای آفتابی و گرم است و فعالیت‌های مختلف در فضای باز مانند: سافاری در صحرا، فعالیت‌های ساحلی و ورزش‌های آبی را ارائه می‌دهد.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

شرایط پیدا کردن کار در دبی

امارات متحده عربی یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای کارگران مهاجر از سراسر جهان است. شهرهای دبی و ابوظبی در بین 5 شهر برتر برای کار در سطح جهان قرار دارند. طبق آخرین آمار، امارات متحده عربی میزبان 8.45 میلیون مهاجر است که 88.5 درصد از جمعیت آن را تشکیل می‌دهند.

هر ساله هزاران مهاجر برای کار در امارات و دبی درخواست می‌کنند. اگر شما هم از آن دسته هستید، ابتدا از آشنایی با شرایط سفر، کار و زندگی در این کشور شروع کنید؛ به این ترتیب می‌توانید راه پیدا کردن کار در دبی را برای خود هموارتر کنید.

شرایط پیدا کردن کار در دبی
پیدا کردن کار در دبی

 

شرایط ویزای دبی

خارجی‌ها برای استخدام شدن در دبی به پاسپورت، ویزا و مجوز کار نیاز دارند. تنظیم ویزای کار برای استخدام جدید بر عهده کارفرما است. کارمندان جهت دریافت ویزای اقامت برای همسر، فرزندان و والدین خود باید معیارهای خاصی را رعایت کنند تا قادر به دریافت اقامت شوند.

ذکر این نکته ضروری است که معیارهای حمایت از ویزای دبی برای اقامت زنان شاغل متفاوت است. شما باید قبل از استخدامی تمام جزئیات مربوط به گذرنامه و شرایط ویزا را در زمان پیدا کردن کار در دبی از کارفرمای خود سؤال کنید.

ساعت کاری در دبی

انتظار می‌رود که کارمندان در امارات حداکثر 48 ساعت در هفته کار کنند (6 روز در هفته و روزی 8 ساعت). کار معمولاً از ساعت 9 صبح شروع می‌شود و ساعت 6 بعد از ظهر به پایان می‌رسد؛ اما برخی از صنایع مانند خدمات ضروری ممکن است ساعات کاری بیشتری داشته باشند.

ماده 66 قانون کار امارات متحده عربی بیان می‌کند که کارکنان نباید بیش از 5 ساعت بدون استراحت، غذا و نماز کار کنند.

مرخصی در دبی

شرایط مرخصی برای مهاجران در امارات متحده عربی با استانداردهای بین‌المللی برابری می‌کند. این موارد در قراردادهای کار به درستی ذکر می‌شوند و کارمند در زمان بستن قرارداد از آنها مطلع می‌شود. کارمندان پس از اتمام یک سال خدمت، مشمول 30 روز مرخصی سالانه می‌شوند. طبق قوانین استخدام، متخصصان در طول دوره آزمایشی خود اجازه مرخصی استعلاجی ندارند.

حقوق و مزایا در دبی

هر مهاجری که بیش از یک سال در دبی شاغل باشد، مستحق دریافت کمک هزینه پایان خدمت (ESG) است. فرمول محاسبه همان مجموع 21 روز حقوق در سال برای پنج سال اول خدمت و 30 روز حقوق در سال برای هر سال اضافه خدمت است. پس در زمان پیدا کردن کار در دبی به این نکته توجه داشته باشید.

حقوق و مزایا در دبی
پیدا کردن کار در دبی

 

شرایط مالیات در دبی

درآمدی که در امارات متحده عربی به دست می‌آید، هم برای افراد محلی و هم برای مهاجران معاف از مالیات است. با این حال، معاهدات مالیات مضاعف با 115 کشور وجود دارد که به دولت این امکان را می‌دهد تا بر درآمد کسب شده در این کشور مالیات وضع کند.

برای مهاجران خارجی مهم است که با یک حسابدار یا مشاور مالیاتی مشورت کنند تا درک روشنی از بدهی مالیاتی خود داشته باشند و آن را در زمان پیدا کردن کار در دبی لحاظ کنند. از این رو به شما توصیه می کنیم تا از مشاوره حقوقی برای شرکت های دبی و تمامی مشاغل موجود در امارات کارشناسان ما استفاده کنید.

هزینه زندگی در دبی

به طور کلی هزینه زندگی در دبی و ابوظبی بالا است؛ البته این نکته را هم در نظر بگیرید که میزان دستمزدها در این شهر بالاست و هزینه زندگی در این شهر لوکس برای بسیاری از کسانی که در حوزه کاری خود متخصص هستند، به چشم نمی‌آید؛ بنابراین بهتر است تا در زمان پیدا کردن کار در دبی، برآورد دقیقی از هزینه‌های زندگی در این شهر داشته باشید.

حمل و نقل در دبی

بیشتر مردم دبی با ماشین شخصی خود تردد می‌کنند؛ اما تاکسی‌ها هم برای رفت و آمد در شهر محبوب هستند. دبی استفاده از اتوبوس را برای شهروندان فراهم کرده؛ چراکه جایگزین ارزان‌تری برای تاکسی است. دبی همچنین خدمات مترو را نیز ارائه می‌کند و بسیاری از مردم از این خدمات استفاده می‌کنند.

امکانات درمانی در دبی

امارات متحده عربی یکی از بهترین امکانات مراقبت‌های بهداشتی در خاورمیانه را دارد که با ایالات متحده، اروپا و ژاپن قابل مقایسه است. تعدادی بیمارستان دولتی و مراکز بهداشتی درمانی در سراسر کشور وجود دارند که تعدادی از بهترین آنها در شهر دبی خدمت رسانی می‌کنند.

همچنین چندین بیمارستان چند تخصصی با زیرساخت‌های پیشرفته برای افراد محلی و مهاجران خارجی راه‌اندازی شده‌اند تا شهروندان بتوانند از امکانات بهداشتی و درمانی باکیفیت بهره مند شوند.

امکانات درمانی در دبی
پیدا کردن کار در دبی

 

قوانین محلی در دبی

دین اکثریت جامعه در دبی اسلام است و کنوانسیون‌های اجتماعی خواستار احترام به قوانین اسلامی هستند که شامل موارد مختلفی می‌شوند. خوردن، آشامیدن و سیگار کشیدن در اماکن عمومی در ماه رمضان ممنوع است و برای نوشیدن الکل باید مجوز داشته باشید.

از طرف دیگر سیگار کشیدن در مکان‌های تعیین شده مجاز است. بعضی مکان‌ها به زوج‌های مجرد اجازه زندگی مشترک نمی‌دهند. از این رو باید شرایط و قوانین امارات را در زمان پیدا کردن کار در دبی در نظر داشته باشید تا با هیچ یک از مشکلات رایج زندگی در این شهر روبرو نشوید و آرامش کامل داشته باشید.

زبان رسمی دبی

عربی زبان رسمی کشور است و بیشتر قراردادها، از مدارک استخدامی گرفته تا قراردادهای اجاره خانه، با این زبان تنظیم شده‌اند. انگلیسی زبان رایج بیشتر مؤسسات چند ملیتی در دبی است. به همین دلیل آشنایی با زبان‌های عربی و انگلیسی از ضروریات سفر به دبی و زندگی در این شهر است.

انواع ویزا برای پیدا کردن کار در دبی

قبل از ورود به دبی برای کار، اتباع خارجی باید ویزای کار امارات را دریافت کنند. خارجی‌ها می‌توانند از بین سه نوع ویزای کاری امارات، یکی را انتخاب کنند. البته امکان ورود به امارت برای پیدا کردن کار در دبی با ویزای دانشجویی، ویزای توریستی دبی، ویزای درمان پزشکی و… نیز امکان‌پذیر است و شرایط خاص خود را دارد.

انواع ویزا برای پیداکردن کار در دبی
پیدا کردن کار در دبی

 

ویزای کار معمولی دبی

ویزای کار استاندارد در امارات متحده عربی یک ویزای کاری با حمایت کارفرما است که به مهاجران اجازه می‌دهد تا به مدت 2 تا 3 سال به عنوان کارمند در امارات زندگی و کار کنند. پس از این مدت، کارفرما باید ویزا را تمدید یا لغو کند. در غیر این صورت شما نمی توانید در امارات متحده اقامت داشته باشید.

ویزای کار استاندارد یکی از رایج‌ترین گزینه‌ها برای کار یا استخدام استعدادها در امارات است. البته دریافت این نوع ویزا به قرارداد کاری و تأییدیه وزارت منابع انسانی و امارات (MoHRE) نیاز دارد.

مهاجران خارجی باید قبل از ورود به دبی با ویزای کار استاندارد یک پیشنهاد شغلی کتبی و مجوز ورود دریافت کنند. مجوز ورود به آنها اجازه می‌دهد تا وارد امارات متحده عربی شده و روند صدور ویزای کاری و ویزای اقامت خود را آغاز کنند. این مرحله را باید در زمان پیدا کردن کار در دبی انجام دهید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

ویزای سبز دبی

امارات متحده عربی ویزای سبز را در ماه اکتبر 2022 و به منظور جذب و حمایت فریلنسرها خارجی معرفی کرد. ویزای سبز به دارندگان اقامت 5 ساله اعطا می‌کند و بر خلاف ویزای کار استاندارد، نیازی به حمایت کارفرما ندارد.

متأسفانه در حال حاضر امکان دریافت ویزای سبز برای ایرانیان وجود ندارد و ایرانیان برای پیدا کردن کار در دبی باید از انواع دیگر ویزا استفاده کنند.

ویزای طلایی دبی

ویزای طلایی امارات یک مجوز اقامت طولانی مدت است که به افراد حرفه‌ای با شرایط استثنایی اجازه می‌دهد تا به مدت 10 سال بدون حامی مالی در امارات زندگی، کار و تحصیل کنند. افرادی که واجد شرایط ویزای طلایی هستند، معمولاً جزو یکی از گروه‌های دانشمندان، ورزشکاران، پزشکان، مخترعان، کارکنان مراقبت‌های بهداشتی، هنرمندان و… هستند.

دارندگان ویزای طلایی از مزایای مختلفی مانند دسترسی به بسته‌های بیمه درمانی انحصاری و توانایی حمایت نامحدود اعضای خانواده و کارکنان برخوردار هستند. آنها همچنین می‌توانند زمان نامحدودی را در خارج از امارات سپری کنند؛ بدون اینکه اعتبار ویزای خود را از دست بدهند.

ویزای طلایی دبی

 

مشاغل مورد نیاز در دبی

همان طور که دبی راه خود را به سوی آینده دیجیتالی‌تر هموار می‌کند، کارفرمایان مشاغل پردرآمدی را معرفی کرده‌اند که تا 20 سال آینده همچنان مورد تقاضا خواهند بود. پس اگر برای پیدا کردن کار در دبی به دنبال بهترین مشاغل هستید، لازم است تا با این شغل‌ها آشنا شوید.

مهندس هوش مصنوعی در دبی

زمانی که هوش مصنوعی برای اولین بار وارد امارات شد، مردم نگران بودند که جایگزین کارگران شده و منجر به بیکاری گسترده شود. از آن زمان، اتوماسیون برخی از نقش‌ها را بر عهده گرفته است؛ اما برخی از مهارت‌های انسانی هیچگاه قابل جایگزین نیستند.

هوش مصنوعی در سراسر کشور امارات و برای سیستم‌های مختلفی مانند: کنترل ترافیک زمینی و هوایی، مراقبت‌های بهداشتی، ادارات دولتی و سیستم‌های آموزش استفاده می‌شود. اخیراً دانشگاه هوش مصنوعی محمد بن زاید در امارات افتتاح شده است که مهندسان هوش مصنوعی را آموزش می‌دهد.

مهندس داده‌ها در دبی

این حرفه در زمان پیدا کردن کار در دبی بسیار مورد تقاضا است و برای سال‌های دیگر نیز چنین خواهد بود. ویزای طلایی یک مجوز اقامت 10 ساله را در دسترس دانشمندان قرار داده است. این شغل همچنین شرایطی دارد که افراد برای شهروندی امارات در نظر گرفته شوند؛ اما باید توسط مقامات دربار سلطنتی معرفی شوند.

مشاور مدیریت در دبی

مشاوران مدیریت به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا مشکلات تجاری را حل کنند و رشد خود را به حداکثر برسانند. این افراد با مشاهده اطلاعات موجود می‌توانند به بهبود عملکرد شرکت کمک کنند. با توجه به اهمیت کارآفرینی در امارات متحده عربی، مشاغل مشاوره مدیریت تقاضای زیادی خواهند داشت.

مشاور مدیریت در دبی

 

بانکداری در دبی

این متخصصان، افراد یا شرکت‌ها را راهنمایی می‌کنند که چگونه پول خود را سرمایه‌گذاری کنند و درآمد بیشتری کسب کنند. به دلیل اهمیت دادن کشور امارات به تولید ثروت و سرمایه‌گذاری، این شغل در رده بهترین مشاغل برای پیدا کردن کار در دبی قرار گرفته است.

دانشمندان در دبی

دانشمندان یک گروه کاری را برای برنامه‌ریزی، انجام و تفسیر آزمایش‌ها رهبری می‌کنند؛ همچنین واجد شرایط اخذ ویزای طلایی هستند و افراد برجسته می‌توانند توسط دادگاه سلطنتی برای شهروندی امارات نامزد شوند. از این رو دانشمندان حوزه های مختلف واجد شرایط دریافت گلدن ویزای امارات متحده هستند.

حوزه کاری آنها می‌تواند بسیار متفاوت باشد؛ از حوزه مراقبت‌های بهداشتی گرفته تا تحقیقات انرژی یا حتی شرکت در پروژه‌های فضایی از جمله فعالیت‌های این افراد به شمار می‌روند.

پزشکان در دبی

پزشکان همیشه جزو مشاغل مورد تقاضا هستند؛ اما همه‌گیری ویروس کرونا به دولت‌ها یادآوری کرد که داشتن یک سیستم مراقبت‌های بهداشتی مؤثر تا چه اندازه مهم است. طبیعتاً دستمزدها بسته به آموزش و تخصص پزشکان متفاوت است.

با تمرکز شدید امارات متحده عربی بر ایجاد بخش مراقبت‌های بهداشتی، به احتمال زیاد در آینده جای خالی بیشتری باز خواهد شد؛ بنابراین اگر پزشک هستید، می‌توانید برای پیدا کردن کار در دبی امید زیادی داشته باشید.

این نکته را مد نظر داشته باشید که متخصصان، جراحان و مشاوران می‌توانند چندین برابر میانگین 33000 درهم درآمد داشته باشند. البته این میانگین درآمد ممکن است در زمان درخواست شما تغییر کرده باشد؛ بنابراین باید شرایط و قوانین جدید کشور را در نظر بیگرید.

پزشکان در دبی

 

مهندس امنیت سایبری در دبی

حملات سایبری هر سال در حال افزایش است و شرکت‌ها به دنبال مهندسان باتجربه امنیت سایبری هستند که بتوانند از اطلاعات آنلاین محافظت کنند. سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی به دنبال توسعه و استفاده از فناوری‌های امن‌تر هستند و به چنین متخصصانی نیاز دارند.

با توجه به افزایش حملات سایبری در سطح جهان در سال‌های اخیر، سازمان‌ها میلیاردها دلار ضرر کرده‌اند. به همین دلیل کشور امارات نیز به دنبال افراد متخصص در این زمینه است و کسانی که در این زمینه تخصص دارند، پیدا کردن کار در دبی برای آنها راحت‌تر است.

مدیر مالی در دبی

در حالی که دنیای دیجیتال مشاغل جدیدی ایجاد کرده است؛ برخی از موقعیت‌های سنتی 20 سال بعد همچنان مورد تقاضا خواهند بود؛ مدیر مالی یکی از این مشاغل است. یک مدیر مالی باتجربه می‌تواند بین 33000 تا 35000 درهم درآمد داشته باشد و بر هزینه‌های افراد یا شرکت‌ها نظارت داشته باشد و آنها را راهنمایی کند.

مهندس نرم افزار در دبی

این رشته شاخه‌ای از علوم کامپیوتر است که شامل توسعه و ساخت نرم‌افزار سیستم‌های کامپیوتری است. مهندسی نرم‌افزار بازار بزرگی در آینده دبی خواهد بود؛ زیرا نرم‌افزارهای زیادی وجود خواهند داشت که جهان را اداره می‌کنند؛ بنابراین اگر در این رشته تحصیل کرده‌اید، به پیدا کردن کار در دبی امیدوار باشید.

مدیر منابع انسانی در دبی

مدیران منابع انسانی هم کارمندان را استخدام و هم بر کار آنها نظارت می‌کنند و کسانی که در موقعیت‌های بالاتر قرار دارند، می‌توانند حقوق خوبی دریافت کنند. پیش از این اعتقاد بر این بود که هوش مصنوعی جایگزین این شغل خاص خواهد شد؛ اما در عوض این فناوری به جای جایگزینی به نقش آنها کمک کرده است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

حداقل درآمد ماهیانه مشاغل مورد نیاز دبی در 20 سال آینده را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

عنوان شغل درآمد (ماهانه)
مهندس هوش مصنوعی 32000 درهم
مهندس داده‌ها 32000 درهم
مشاور مدیریت 35000 درهم
بانکداری 45000 درهم
دانشمند 38000 درهم
پزشک 33000 درهم
مهندس امنیت سایبری 30000 درهم
مدیر مالی 33000 درهم
مهندس نرم‌افزار 35000 درهم
مدیر منابع انسانی 30000 درهم

از شغل‌های دیگر مورد نیاز در دبی با حقوق کمتر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنعت نفت و پتروشیمی
  • معماری و مهندسی
  • مشاور املاک
  • صنعت ساخت و ساز
  • کادر درمان
  • صنعت آلومینیوم
  • تعمیر کشتی و ساخت قایق
  • و…

حداقل درآمد ماهیانه مشاغل در دبی

 

نحوه پیدا کردن کار در دبی

با افزایش رقابت برای تصاحب مشاغل در دبی، برجسته کردن خود به عنوان یک کارمند در امارات از هر کار دیگری مهم‌تر است. به گفته مهاجرانی که سال‌ها در دبی زندگی می‌کنند، بازار کار دبی یک بازار کارفرمایی است و برای پیدا کردن کار در دبی باید مورد توجه کارفرما قرار بگیرید.

امارات یک مقصد جذاب برای کار کردن مهاجران خارجی از سراسر کره خاکی است؛ به همین دلیل کارفرمایان می‌دانند که هنگام استخدام نامزدها می‌توانند بسیار گزینشی عمل کنند. چگونه می‌توانید برای کار در دبی به عنوان زیباترین شهر امارات درخواست دهید و خود را متمایز کنید؟

نحوه پیدا کردن کار در دبی

 

تهیه رزومه کاری (CV)

با تهیه یک رزومه درجه یک شروع کنید. بهتر است بدانید که ممکن است تنها برای یک موقعیت با هزاران متقاضی دیگر رقابت کنید. داشتن رزومه‌ای که کامل و مختصر باشد و بهترین توانایی‌های شما را نشان بدهد، بسیار مهم است.

یک بیوگرافی مختصر از خودتان و تجربه کاری و تحصیلی خود را در CV بنویسید. چیزی که رزومه‌های کاری امارات متحده عربی را متفاوت می‌کند، این است که بسیاری از شرکت‌ها ممکن است از شما بخواهند موارد زیر را نیز درج کنید:

  • ملیت
  • جنسیت
  • دین
  • عکس
  • و…

جستجوی آنلاین

در چنین بازار کار رقابتی و مترقی، بهترین راه برای پیدا کردن کار در دبی شیوه آنلاین است. برخی از بهترین سایت‌های کاریابی در دبی عبارت‌اند از:

  • Bayt
  • Efinancial Careers
  • Gulf News Careers
  • GulfTalent
  • Khaleej Times Jobs

مؤسسات کاریابی آنلاین

دبی میزبان چندین مؤسسه کاریابی است. این مؤسسه‌ها فرصتی را برای جویندگان کار فراهم می‌کنند تا با سازمان‌ها به صورت مستقیم ملاقات و در مورد فرصت‌های شغلی آن اطلاعات کسب کنند. مؤسسات کار همچنین فرصت شبکه‌سازی را برای افراد جویای کار فراهم می‌کند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

با افدل گروپ، شغل ایده‌آل خود را پیدا کنید

آیا برای پیدا کردن کار در دبی به مشاوره نیاز دارید؟ یافتن کار در دبی برای مهاجران خارجی دشوار است؛ زیرا مهاجران اطلاعات دقیقی از مشاغل مورد نیاز امارات و نحوه پیدا کردن کار در این کشور ندارند و ممکن است با چالش‌های زیادی مواجه شوند.

در این مواقع نیاز به دریافت مشاوره از هر زمان دیگری بیشتر احساس می‌شود. تیم افدل با سابقه درخشانی که در امور مهاجرتی و مشاوره تخصصی در این زمینه دارند، می‌توانند راهنمای بسیار خوبی برای کاریابی در امارات باشند.

پس اگر قصد دارید تا به دبی مهاجرت کنید و به دنبال یک شغل ایده‌آل هستید، افدل گروپ در این راه همراه شما خواهد بود تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌های ثبت شرکت در دبی، سرمایه گذاری در دبی و موارد دیگر به اینستاگرام افدل مراجعه کنید.

افدل گروپ بهترین موسسه مهاجرتی دبی

 

چکیده

چگونه در دبی کار پیدا کنیم؟ در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعات دقیقی را برای پاسخ به این سؤال مهم در اختیار شما قرار دهیم. پیدا کردن کار در دبی دارای شرایط و روش‌های مختلفی است که به مهم‌ترین آنها اشاره و تعدادی از مشاغل مورد نیاز این شهر را به شما معرفی کردیم.

چنانچه سؤالی در زمینه کاریابی در دبی و شرایط آن داشتید، می‌توانید با کارشناسان افدل گروپ تماس گرفته و مشاوره تخصصی دریافت کنید.

سؤالات متداول

  1. برای کار در دبی به چه نوع ویزایی نیاز دارم؟

ویزای کاری

  1. ویزای کار معمولی دبی معمولاً چند ساله است؟

2 تا 3 سال

  1. بهترین ویزای کاری دبی برای اقامت طولانی مدت کدام است؟

ویزای طلایی امارات

  1. درآمد پزشکان در دبی چقدر است؟

درآمد یک پزشک عمومی در دبی حداقل 33000 درهم در ماه است.

  1. بهترین روش برای پیدا کردن کار در دبی کدام است؟

جستجوی آنلاین

 

سایر مقالات:

کامل ترین ملزومات سفر به دبی در 2024 { ویزا-سیمکارت-وسایل و…}
معرفی شغل های پر درآمد در دبی در 2024 | مشاوره شغلی رایگان
ارزان ترین زمان برای سفر به دبی (تابستان/زمستان)-2 نکته مهم!

 

43 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *