ارزان ترین زمان برای سفر به دبی (تابستان/زمستان)-2 نکته مهم!

ارزان ترین زمان سفر به دبی

با ارزان ترین زمان برای سفر به دبی آشنا شوید!

ارزان ترین زمان برای سفر به دبی چه زمانی است؟ سفر به شهر زیبا و مدرن دبی یکی از رؤیاهای هر یک از ماست که برخی به دلیل هزینه‌های بالای سفر نمی‌توانند این رؤیای شیرین و لذت‌بخش را تجربه کنند؛ اما ما یک خبر خوب برایتان داریم و آن هم این است که شما با سفر به دبی در زمان‌هایی خاص می‌توانید هزینه‌های سفر را کاهش داده و از جاذبه‌های بسیاری دیدن کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

اگر شما هم تا الان فکر می‌کردید سفر ارزان به دبی غیرممکن است و لازم است برای بازدید از این شهر بی‌نظیر همواره هزینه بسیار بالایی بپردازید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا به شما نشان دهیم چگونه در کنار صرف هزینه‌ای مناسب می‌توانید از شگفتی‌های دبی لذت برده و سفر خاطره‌انگیزی داشته باشید.

ارزانترین زمان سفر به دبی
ارزان ترین زمان برای سفر به دبی

 

 

ویدیو : ارزان ترین زمان سفر به دبی

 

 

پادکست : ارزان ترین زمان سفر به دبی

 

سفری ارزان به دبی در فصل لو سیزن

ارزان‌ترین زمان سفر به امارات و دبی فصل لو سیزن (low season) یا کم مسافر دبی است. منظور از لو سیزن در گردشگری این است که در این فصل به دلیل شرایط آب‌وهوایی نه چندان مناسب تعداد گردشگرانی که به دبی سر می‌زنند کاهش پیدا می‌کند. لو سیزن دبی شامل اواسط اردیبهشت ماه تا اواخر شهریور ماه است که در آن هوای دبی بسیار گرم و شرجی است.

در تابستان دبی دما به بالای ۴۵ درجه نیز می‌رسد و اغلب گردشگران به همین علت ترجیح می‌دهند که در زمستان دبی که شامل آبان ماه تا بهمن ماه است به دبی سفر کنند؛ بنابراین اگر می‌خواهید در ارزان‌ترین زمان سفر به دبی به این شهر محبوب و معروف سر بزنید، باید بهار و تابستان را انتخاب کنید.

از این رو بهترین زمان سفر به دبی برای شما که هزینه هایتان را به حداقل برساند، ارتباط مستقیمی با آب و هوا دارد و تأثیر زیادی بر انتخاب زمانی ارزان برای مسافرت شما خواهد داشت.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

نکته مهم دیگری که باید درمورد ارزان ترین زمان برای سفر به دبی بدانید این است که در این فصل قیمت تور‌های مسافرتی و هزینه اقامت در هتل‌های دبی کاهش پیدا می‌کند و شما می‌توانید سفری اقتصادی را تجربه کنید. از طرف دیگر با صرف هزینه کمتر می‌توانید از جاذبه‌ها و امکانات دبی بهره‌مند شوید و لذت ببرید.

همچنین در تابستان دبی دیگر خبری از ازدحام و شلوغی بالای جمعیت نیست و می‌توانید به‌راحتی از هر مکانی دیدن کنید. به طور کلی اگر دوست دارید در اماکن خلوت و با آرامش به گشت‌وگذار پرداخته و هزینه کمتری برای رفت‌وآمد و اقامت در دبی بپردازید، فصل لو سیزن بهترین انتخاب برای شما است.

البته توجه داشته باشید به دلیل گرمای بالای هوا برخی تفریحات همچون سافاری و صحرا گردی در بیابان‌های دبی در این فصل انجام نمی‌شوند و مخصوص فصل ‌های سیزن (high season) یا زمستان دبی هستند. البته نگران نباشید تفریحات دبی در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی آن‌قدر متنوع هستند که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کرده و خاطرات زیبایی برای شما رقم بزنند.

سفر ارزان به دبی در فصل لو سیزن
ارزان ترین زمان برای سفر به دبی

 

تفریحات دبی در فصل بهار و تابستان

حال که قصد دارید در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی اقدام کرده و به بازدید از جذابیت‌های گل سرسبد خاورمیانه بروید، لازم است بدانید در این زمان می‌توانید از چه تفریحاتی استفاده کنید. در این باره باید بگوییم از آنجایی که هوا در تابستان‌های دبی بسیار گرم و طاقت‌فرسا است بهتر است تفریحات آبی را در اولویت خود قرار دهید.

همچنین باید بدانید تفریحات بهاره و تابستانه دبی آن‌قدر متنوع و جذاب هستند که مطمئن باشید شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید از آن‌ها لذت برده و حسابی تفریح کنید. در ادامه درمورد تعدادی از تفریحات پرطرف‌دار دبی در فصل لو سیزن صحبت خواهیم کرد.

شما می توانید تفریحات رایگان در دبی مانند: سواحل، فواره ها، پارک های رایگان و… را در برنامه سفر خود قرار دهید تا علاوه بر انتخاب ارزان ترین زمان سفر به دبی، باز هم هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش دهید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

تماشای بلند‌ترین آسمان خراش دنیا

امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که برج خلیفه را نشناسد. برج خلیفه بلند‌ترین برج جهان است که از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی محسوب می‌شود و بهانه اصلی بسیاری از گردشگران برای سفر به دبی است. ارتفاع این آسمان خراش بی‌نظیر حدود ۸۳۰ متر است که شما می‌توانید با پرداخت هزینه وارد آن شده و شهر دبی را از نمای بالا ببینید.

در این برج ۱۶۳ طبقه تفریحات بسیار جذابی وجود دارند که بازدید از آن‌ها می‌تواند تجربه به‌یادماندنی باشد و شما را بسیار شگفت‌زده کند. از امکانات این برج می‌توان به هتل، انواع رستوران، باشگاه، استخر، اسپا، تور تماشای طلوع آفتاب و سریع‌ترین آسانسور جهان اشاره کرد.

آسانسور برج خلیفه سرعتی حدود ۳۶ کیلومتر بر ساعت دارد و سوار شدن به آن می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز و مهیج برای شما باشد. در مقابل این برج دریاچه‌ای مصنوعی قرار دارد که تماشای رقص آب و نور آن به یکی از اصلی‌ترین تفریحات گردشگران در چند سال اخیر تبدیل شده است.

 آب‌نمای موزیکال دبی یکی از خارق‌العاده‌ترین صحنه‌هایی است که شما می‌توانید در تمام عمرتان ببینید. این آب‌نما به‌عنوان بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال دنیا و بلند‌ترین فواره‌های دنیا شهرت پیدا کرده و عملکرد این فواره‌ها با ریتم موسیقی هماهنگ است.

 پیشنهاد می‌کنیم در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی حتماً به تماشای آب‌نمای موزیکال برج خلیفه بروید و از اجرای باشکوه و بی‌نظیر فوار‌ه‌های رقصنده دریاچه لذت ببرید. اجرای این نمایش هر روز از ساعت ۶ عصر تا ۱۱ شب است و حدود ۵ الی ۶ دقیقه طول می‌کشد.

همچنین برج خلیفه همه روزه از ساعت ۸:۳۰ الی ۲۲:۰۰ پذیرای مهمانان است و شما می‌توانید در این ساعت‌ها به بازدید از جذابیت‌های درون این آسمان خراش اقدام کنید. قیمت بلیت برج خلیفه برای افراد بزرگسال ۱۰۰ درهم و کودکان ۷۵ درهم است. این مجموعه به عنوان یکی از بهترین تفریحات دبی برای کودکان نیز شناخته می شود.

آدرس: دبی، منطقه داون تاون

بلندترین آسمان خراش دنیا
ارزان ترین زمان برای سفر به دبی

 

لذت برف بازی در دل تابستان دبی

از دیگر تفریحاتی که در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی می‌توانید از آن لذت ببرید پیست اسکی دبی است. شاید خیلی دور از ذهن باشد که در دل تابستان داغ دبی بتوان برف بازی کرده و روی برف و یخ اسکی کرد؛ اما باید بگوییم در دبی این رؤیا به حقیقت تبدیل شده است و تنها کافی است به پیست اسکی دبی سر بزنید.

این پیست را می‌توان به بزرگ‌ترین یخچال جهان تشبیه کرد که حدود ۶۰۰۰ تن برف تمیز و سفید در آن وجود دارد. شما می‌توانید در این پیست لحظات هیجان‌انگیزی از برف بازی، اسنو بورد، اسکی و سورتمه سواری را در کنار عزیزان خود تجربه کنید و بسیار لذت ببرید.

در این مجموعه تفریحی کلیه امکانات لازم برای اسکی و برف بازی فراهم شده است و لازم نیست نگران چیزی باشید. از بخش‌های اصلی پیست اسکی دبی می‌توان به بوستان برفی، قلمروی پنگوئن‌های قطبی، سینما ووکس و غیره اشاره کرد؛ بنابراین اگر عاشق برف و برف بازی هستید، پیست اسکی دبی بهترین تفریح برای شما خواهد بود.

پیشنهاد می‌کنیم در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی اصلاً پیست اسکی دبی را فراموش نکنید و بازدید از این مجموعه را در اولویت خود قرار دهید. این مجموعه برای کودکان نیز تفریح بسیار هیجان‌انگیزی است و شما می‌توانید در آن با کودک خود تفریح کرده و سرگرم شوید.

قیمت بلیت این مرکز تفریحی در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی برای شیب یک روزه ۳۱۰ درهم، شیب ۲ ساعته ۲۱۰ درهم و شیب ویژه خانم‌ها ۱۸۰ درهم است. ساعت کاری این پیست از ۹ صبح الی ۱۲ بامداد است.

آدرس: دبی، واقع در خیابان شیخ زاید، مرکز خرید امارات

لذت برف بازی در دل تابستان
ارزان ترین زمان برای سفر به دبی

 

دیدنی شگفتی‌های زیر آب در آکواریوم دبی

آکواریوم دبی از دیگر جاذبه‌های این شهر است که در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی و زیر گرمای داغ تابستان می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند. از بخش‌های مختلف این آکواریوم می‌توان به ساحل صخره‌ای، جنگل بارانی، اقیانوس زنده و غیره اشاره کرد.

شما در این آکواریوم می‌توانید به تماشای تعداد زیادی از گونه‌های  دریایی پرداخته و حتی با پرداخت هزینه در محیطی مناسب غواصی کنید. تفریحات این مجموعه شامل موارد زیر هستند:

  • غواصی با کوسه‌ها
  • برنامه شارک واکر در قفس
  • غواصی اسکوبا
  • غواصی تخصصی
  • بازدید از باغ وحش آکواریوم
  • بازدید از سمور آبی، کروکدیل پنگوئن،، سفره ماهی
  • تماشای غذا دادن به ماهی‌ها
  • جشن تولد در آکواریوم آبی
  • مهمانی زیر آب
  • مهمانی سفر دریایی

حضور در این آکواریوم حس قدم زدن در کف اقیانوس را برای شما تداعی می‌کند و شما می‌توانید از نزدیک موجودات دریایی که تا به حال ندیده‌اید را تماشا کنید و محو زیبایی طبیعت شوید. بازدید از این آکواریوم در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی می‌تواند تجربه بسیار خاطره‌انگیزی برای شما و خانواده‌تان رقم بزند.

 اگر همراه با فرزندتان در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی اقدام کردید، حتماً به آکواریوم زیر آبی دبی سر بزنید؛ زیرا این مجموعه تفریحی چه برای بزرگسالان و چه کودکان پر از تجربه‌های بی‌نظیر و به‌یادماندنی است. قیمت بلیت ورودی این مجموعه ۳۰۰ درهم بوده و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب پذیرای گردشگران است.

آدرس: دبی، واقع در خیابان المرکز المالی، طبقه همکف و دوم دبی مال

آکواریوم زیبا در دبی
ارزان ترین زمان برای سفر به دبی

 

 

ریلکس کردن در سواحل زیبای دبی

سواحل دبی از پرطرف‌دارترین و جذاب‌ترین تفریحاتی هستند که در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی یعنی تابستان می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. در این سواحل زیبا و چشم‌نواز می‌توانید تا ساعت‌ها ریلکس کرده و آفتاب بگیرید و سپس در رستوران‌ها و کافه‌های ساحل خود را به یک نوشیدنی خنک مهمان کنید.

دبی از خط ساحلی پهناوری برخوردار است و در سواحل آن تفریحات بسیاری همچون قایقرانی، محوطه چمن، جت اسکی آبی، دوچرخه، شاتل سواری، فلای فیش، فلای بورد، جتوویتر، موج سواری، ویک بوردینگ و غیره در اختیار شما قرار دارند.

از معروف‌ترین سواحل دبی که جزو بهترین تفریحات در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی هستند می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • ساحل پالم جمیرا یا نخل جمیرا
  • ساحل الصفوح
  • ساحل کایت
  • ساحل ام سقیم
  • ساحل مارینا دبی یا مارینا بیچ
  • ساحل لامر
  • پارک ساحلی الممزار
  • ساحل جمیرا

تجربه‌ای هیجان‌انگیز در پارک‌های آبی دبی

از دیگر تفریحاتی که در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی به شما پیشنهاد می‌کنیم آب تنی در پارک‌های آبی دبی است. در دبی پارک‌های آبی بسیاری وجود دارند که با داشتن امکانات متنوع و مفرح و سرسره‌های بسیار بلند و هیجان‌انگیز می‌توانند سفر متفاوت و مهیجی برای شما رقم بزنند.

در واقع سرگرم شدن در پارک‌های آبی دبی بهترین کاری است که برای خلاص شدن از شر گرما در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی می‌توانید انجامد دهید. در این پارک‌ها علاوه بر سرسره‌های بسیار متنوع می‌توانید از تفریحاتی همچون کایاک سواری، جت اسکی، موج سواری، استخر، رستوران و کافی شاپ لذت برده و تا ساعت‌ها به خوش گذرانی و تفریح بپردازید.

در جدول زیر می‌توانید با معروف‌ترین پارک‌های آبی دبی به همراه آدرس و هزینه بلیت آشنا شوید.

نام پارک آبی آدرس قیمت بلیت
پارک آبی وایلد وادی دبی دبی، واقع در جاده جمیرا ۳۰۰ درهم
پارک آبی آتلانتیس دبی دبی، واقع در جزیره پالم جمیرا ۳۰۰ درهم
پارک آبی لاگونا دبی دبی، واقع در ساحل لامر ۱۲۵ درهم
پارک آبی لگولند دبی دبی، واقع در اتوبان شیخ زاید، منطقه جبل علی ۳۳۰ درهم
پارک آبی اسپلش پد دبی دبی، روبروی اقامتگاه ساحل جمیرا دبی ۶۵ الی ۱۰۰ درهم

توصیه می‌کنیم سر زدن به پارک‌های آبی دبی را در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی اصلاً فراموش نکنید؛ زیرا تجربه فراموش نشدنی برای شما خواهد بود.

پارک های آبی دبی
ارزان ترین زمان برای سفر به دبی

 

راهنمای سفر ارزان به دبی

جدا از اینکه با سفر به دبی در فصل لو سیزن هزینه‌های سفر شما کاهش پیدا می‌کند، می‌توانید از راه‌های دیگری نیز برای کاهش مخارج خود استفاده کنید. حال که با ارزان ترین زمان برای سفر به دبی آشنا شده‌اید، وقت آن است که شما را با این راه‌ها به طور کامل آشنا کنیم.

استفاده از ایرلاین‌های ارزان

شما می‌توانید برای بازدید از جاذبه‌های بی‌نظیر دبی از سفر هوایی یا دریایی استفاده کنید. ارزان‌ترین راه سفر به دبی از طریق خطوط هوایی است. شما می‌توانید در این زمینه برای کاهش هزینه‌ها از بلیت‌های لحظه آخری یا بلیت چارتر دبی استفاده کنید.

پرواز به دبی از شهر‌های مختلفی همچون تهران، اهواز، مشهد، اصفهان، بندرعباس و جزیره قشم انجام می‌شود و شرکت‌هایی همچون فلای دبی، قشم ایر، ایران ایر، ما‌هان ایر، ایر عربیا و غیره این خدمات را ارائه می‌دهند. در بین این شرکت‌ها، شرکت فلای دبی با داشتن امکانات مناسب، هزینه کمتری دریافت می‌کند و در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی گزینه بسیار مناسبی است.

استفاده از خدمات ایرلاین‌های ارزان به کاهش هزینه‌های سفر شما کمک می‌کند و دیگر لازم نیست مبلغ زیادی را تنها برای پرواز به دبی بپردازید. لازم به ذکر است قیمت بلیت دبی از بندرعباس و قشم به دلیل نزدیکی به دبی کمتر در نظر گرفته می‌شود.

اگر عاشق سفر‌های دریایی و کشتی‌های مسافربری هستید، می‌توانید سفر دریایی به دبی را انتخاب کنید؛ اما باید بدانید حمل و نقل دریایی زمان بیشتری طول می‌کشد و اغلب برای کسانی مناسب است که قصد خرید اجناس زیادی از دبی دارند و می‌خواهند هزینه حمل بار کمتری بپردازند.

استفاده از ایرلاین ارزان در دبی

 

اقامت در هتل‌های ارزان دبی

یکی از پرهزینه‌ترین بخش‌های سفر به دبی اقامت در هتل است. دبی به داشتن هتل‌های بسیار لوکس و لاکچری که شهرت جهانی دارند معروف است و بسیاری گردشگران آرزوی یک شب اقامت در این هتل‌ها را دارند؛ اما این‌گونه هتل‌ها از هزینه بسیار بالایی نیز برخوردار هستند که به دلیل امکانات و خدمات بی‌نظیر آن‌ها است.

اگر در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی اقدام کردید، می‌توانید هتل‌های ارزان‌قیمت‌ را برای اقامت در دبی انتخاب کنید. معمولاً هتل‌های واقع در مناطق البرشا و دیره این شهر از خدمات و قیمت‌های مناسبی برخوردار هستند. شما می‌توانید در دبی از هتل‌های ۲ ستاره یا ۳ ستاره‌ای که خدمات بسیار خوبی در حد هتل‌های ۴ ستاره دارند استفاده کنید.

اقامت در هتل‌هایی با قیمت پایین یکی از بهترین راه‌ها برای داشتن سفر کم‌هزینه به دبی است. برای اقامت در هتل هم لازم نیست تا حتماً بهترین منطقه دبی را انتخاب کنید؛ زیرا هزینه این مناطق بالاست. از هتل‌های ارزان دبی که در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی انتخاب مناسبی هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

نام هتل آدرس
هتل ۲ ستاره ایبیس الرقه

 

دبی، دیره، واقع در خیابان رقه
هتل ۳ ستاره سیتی استار

 

دبی، خیابان صلاح‌الدین
هتل ۳ ستاره لواندر

 

دبی، منطقه دیره، خیابان الجزیره
هتل ۳ ستاره سان اند سندرز

 

دبی، منطقه دیره، خیابان الرقه
هتل ۳ ستاره دریم پلاس

 

دبی، واقع در خیابان المراقبت
هتل ۳ ستاره کلاریج

 

دبی، منطقه دیره، خیابان عمر بن خطاب
هتل ۳ ستاره مای فر

 

دبی، واقع در ریگا البوستان، خیابان A42
هتل ۳ ستاره دلمون پالاس

 

دبی، منطقه دیره، خیابان رقه
هتل ۳ ستاره نیهال پالاس

 

دبی، واقع در خیابان المکتوم
هتل ۳ ستاره فونیکس

 

دبی، واقع در خیابان ۲۸، کامیونیتی ۱۱۸، منطقه نخیل، دیره
هتل های ارزان دبی
ارزان ترین زمان برای سفر به دبی

غذا خوردن در غذاخوری‌های محلی دبی

شما به هنگام بازدید از دبی در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی می‌توانید به جای استفاده از غذا‌های گران قیمت هتل‌ها به غذا خوری‌های محلی و خیابانی این شهر سر زده و از طعم لذیذ و خوشمزه غذا‌های عربی لذت ببرید. علاوه بر این در دبی رستوران‌های بسیاری دایر هستند که برخی لوکس و گران قیمت بوده و برخی دیگر در کنار کیفیت مناسب هزینه معقولی نیز دارند.

در واقع شما با مراجعه به رستوران‌های ارزان قیمت و غذا خوری‌های محلی دبی می‌توانید در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کرده و با پرداخت هزینه‌ای مناسب مزه غذا‌های سنتی و خوشمزه این شهر را بچشید.

دیدن جاذبه‌های ارزان یا رایگان دبی

در شهر زیبای دبی تفریحات بسیار جذاب و هیجان‌انگیزی وجود دارند که از قیمت بالایی برخوردار هستند؛ اما اگر شما می‌خواهید سفر کم هزینه‌ای داشته باشید، باید از تفریحات دیگری که کم‌هزینه یا رایگان هستند استفاده کنید. شاید برایتان غیر قابل باور باشد؛ اما باید بگوییم تمامی‌ تفریحات دبی پولی نیستند و در این شهر برای گردشگران تفریحات رایگان نیز در نظر شده‌اند.

از تفریحاتی که در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید میتوان به سواحل زیبای دبی، بازار‌های سنتی، تماشای آب‌نمای دبی، گشت‌وگذار در داخل شهر، قدم زدن در پارک البرشا، خور دبی و برج خلیفه اشاره کنیم. شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه یا با هزینه‌ای کم از این تفریحات استفاده کرده و سفر خاطره‌انگیزی داشته باشید.

بازارهای دبی هم فرصتی فوق العاده را برای شما فراهم می کنند تا از قدیمی ترین تا جدیدترین بازارهای این شهر دیدن کنید؛ بدون اینکه حتی یک درهم بپردازید.

دیدن جاذبه های ارزان در دبی
ارزان ترین زمان برای سفر به دبی

 

خرید از بازار‌های سنتی دبی

در دبی مراکز خرید بسیار معروف و بزرگی وجود دارند که از مشهور‌ترین آن‌ها می‌توان به دبی مال اشاره کرد. در این مراکز نمایندگی‌های بسیاری از برند‌های معتبر جهانی وجود دارند و محصولات و خدمات بسیار زیادی در آن‌ها ارائه می‌شوند؛ اما جدا از این مراکز لوکس و گران قیمت، بازار‌هایی با قیمت‌های کمتر نیز در دبی وجود دارند.

شما در بازار‌های سنتی و محلی دبی می‌توانید کالا‌هایی با کیفیت و قیمت مناسب پیدا کنید و از تماشای فرهنگ عربی و صنایع دستی دبی لذت ببرید.

مهم‌ترین و جذاب‌ترین بازار‌های سنتی دبی که در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی می‌توانید به آن‌ها سر بزنید؛ عبارت‌اند از:

  • بازار سوق مدینه جمیرا
  • بازار طلای دبی
  • بازار الکرامه
  • بازار ادویه
  • شنبه بازار زعبیل
  • شنبه بازار البرشا

استفاده از وسایل نقلیه عمومی‌

بعد از اینکه در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی اقدام کردید، لازم است برای داشتن سفری ارزان از وسایل حمل و نقل عمومی‌ استفاده کنید. هزینه تاکسی و کرایه خودرو در دبی بسیار بالا است و بهترین روش حمل و نقل در این شهر استفاده از مترو و اتوبوس است.

هزینه مترو و اتوبوس حدود ۳ الی ۱۵ درهم است و از امکانات مناسبی نیز برخوردار هستند. برای اینکه هزینه رفت و آمد خود را در دبی کاهش بدهید، بهتر است از نول کارت استفاده کنید. لازم است بدانید هزینه تمامی‌ وسایل نقلیه عمومی‌ در دبی با نول کارت پرداخت می‌شوند.

نول کارت نوعی بلیت کاغذی است که تا ۹۰ روز اعتبار دارد و می‌توانید تا ۱۰ بار برای یک نوع وسیله نقلیه عمومی‌ در دبی از آن استفاده کنید. قیمت این کارت حدود ۲ درهم است و به علت ارزان بودن برای رفت‌وآمد گردشگران گزینه مناسبی است.

وسایل نقلیه عمومی در دبی
ارزان ترین زمان برای سفر به دبی

 

سفر به دبی با استفاده از تور‌های گردشگری

مؤثرترین راه کم کردن هزینه‌های سفر به شهر لوکس و مدرن دبی استفاده از تور مسافرتی است. شما می‌توانید از این تور‌ها در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی استفاده کرده و با هزینه‌ای مناسب از جاذبه‌های دیدنی این شهر بازدید کنید.

سفر با تور به دبی علاوه بر کاهش هزینه سبب می‌شود تا رزرو هتل، اخذ ویزا، خرید بلیت رفت و برگشت و غیره نیز بر عهده مسئولان تور باشد.

در این شرایط شما دیگر دغدغه‌ای برای سفر ندارید و می‌توانید با خیال راحت با صرف هزینه‌ای معقول کار‌ها را به مسئول تور سپرده و سفر خاطره‌انگیزی تجربه کنید. حتماً برای بازدید از دبی در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی به موارد گفته شده توجه داشته باشید.

چیزی که کاملاً واضح و روشن است این است که به دلیل لوکس و گران بودن دبی، سفر به آن بسیار کم هزینه نخواهد بود؛ اما شما می‌توانید با شناخت کافی از هزینه‌های سفر به دبی و انتخاب به‌صرفه‌ترین راه‌های سفر در کنار مدیریت هزینه‌ها سفری اقتصادی و به‌یادماندنی را تجربه کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

هزینه سفر به دبی در سال 1403

در این بخش از راهنمای سفر به دبی قصد داریم شما را با هزینه‌های سفر به این شهر جذاب و لاکچری آشنا کنیم. به طور کلی می‌توان گفت برای داشتن سفر لوکس به دبی باید حدود ۴۰۰ میلیون، سفری متوسط و معمولی ۱۵۰ میلیون و سفر اقتصادی به دبی ۱۰۰ میلیون تومان هزینه در نظر بگیرید.

در ادامه می‌توانید با مطالعه جدول زیر به طور کامل درمورد هزینه سفر به دبی اطلاعات کسب کنید و با خیال راحت به دبی سفر کنید.

هزینه پاسپورت دبی ۳۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان
ویزای توریستی دبی ۲۹۰ درهم
عوارض خروج از دبی بار اول ۲۶۴۰۰۰ تومان، بار دوم ۳۹۶۰۰۰ تومان و بار سوم به بعد حدود ۵۲۸۰۰۰ تومان
بلیت هواپیما از ۸ میلیون الی ۴۸ میلیون تومان
هتل ۱ ستاره ۱ میلیون الی ۳ میلیون تومان
هتل ۲ ستاره ۲ میلیون الی ۱۲ میلیون تومان
هتل ۳ ستاره ۳ میلیون الی ۱۴ میلیون تومان
هتل ۴ ستاره ۵ میلیون الی ۱۰۰ میلیون
هتل ۵ ستاره ۱۵ میلیون الی ۲۳۰ میلیون تومان
تفریحات لوکس ۴۰۰۰ الی ۸۰۰۰ درهم
تفریحات متوسط ۲۰۰۰ الی ۴۰۰۰ درهم
تفریحات اقتصادی ۵۰۰ درهم
خورد و خوراک (رستوران گران قیمت) ۴۰۰ الی ۷۰۰ درهم
خورد و خوراک (رستوران میان رده) ۹۰ الی ۲۵۰ درهم
خورد و خوراک (رستوران ارزان قیمت) ۲۰ الی ۷۰ درهم
خورد و خوراک (غذاخوری خیابانی) کمتر از ۲۵ درهم
فست فود ۲۰ الی ۳۵ درهم
حمل و نقل با تاکسی هزینه ورودی حدود ۸ درهم (هر کیلومتر اضافه ۸۲/۱ درهم بیشتر)
حمل و نقل با مترو و اتوبوس ۳ الی ۱۵ درهم
حمل و نقل با تراموا ۳ درهم
حمل و نقل با فرابر ۲۵ الی ۷۵ درهم
حمل و نقل با اتوبوس دریایی ۳ الی ۱۱ درهم

درمورد هزینه‌ بازدید از دبی در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی لازم است نکاتی را بدانید که توجه به آن‌ها کمک می‌کند از لحاظ هزینه به مشکل نخورده و سفر خوبی را تجربه کنید.

هزینه سفر به دبی در سال 1402
ارزان ترین زمان برای سفر به دبی

نکات سفر اقتصادی به دبی شامل موارد زیر هستند:

  • هزینه دریافت، تمدید یا تعویض پاسپورت در شهر‌های ایران با یکدیگر تفاوت دارد و به طور حدودی از ۳۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان است.
  • بازه‌ای که برای قیمت بلیت هواپیما معرفی شده است بسیار گسترده است و دلیل این تفاوت قیمت‌ها نوع پرواز، زمان سفر و خدمات مختلفی است که توسط شرکت‌های هواپیمایی در حین سفر ارائه می‌شوند.
  • قیمت‌های معرفی شده برای هتل‌هایی است که در بخش‌های مختلف دبی قرار دارند و تعداد ستاره‌های هتل، موقعیت جغرافیایی و امکانات و خدمات هتل‌ روی قیمت آن‌ تأثیرگذار هستند.
  • لازم است بدانید تنها وعده صبحانه به همراه اتاق هتل به شما ارائه می‌شود و برای نا‌هار و شام باید غذا تهیه کنید. در این شرایط می‌توانید برای کاهش هزینه‌ها به جای غذا‌های رستوران از خدمات رستوران‌های اطراف هتل که قیمت پایین‌تری دارند استفاده کنید.
  • در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی شما تنها برای استفاده از فرابر (قایق یا کشتی‌هایی برای جابه‌جایی مسافران) می‌توانید از پول نقد، نول کارت یا کارت‌های اعتباری استفاده کنید.
  • می‌توانید به دفاتر گردشگری محلی دبی سر زده و کارت گردشگری دریافت کنید. با این کارت‌ها می‌توانید از ورودی‌های رایگان و تخفیفات جاذبه‌های گردشگری، موزه‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی‌ در دبی بهره‌مند شوید.
  • بهتر است پیش از سفر به دبی در ارزان ترین زمان برای سفر به دبی پول‌های خود را در بازار‌های ارزی و بانک‌هایی که نرخ ارز مناسب و کارمزد پایینی دارند تبدیل کنید.
  • سیم کارت تلفن همراه شما در سفر به دبی به حالت رومینگ در می‌آید و بهتر است برای برقراری ارتباط یک سیم کارت ۱۰۰ درهمی‌ بخرید.
  • در هتل‌های دبی از ساعت ۱۰ صبح خودرو‌هایی جلوی هتل قرار دارند که می‌توانند به شکل رایگان شما را به مراکز خرید و سواحل دبی ببرند. توصیه می‌کنیم برای داشتن سفری کم هزینه و ارزان به دبی از این موقعیت استفاده کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

با افدل گروپ سفری ارزان به دبی را تجربه کنید!

حال که متوجه شده‌اید در فصل تابستان می‌توانید با کم‌ترین هزینه به دبی سفر کرده و از جاذبه‌های دیدنی و بی‌نظیر این شهر لذت ببرید، وقت آن است چمدان خود را جمع کرده و مقدمات سفر به دبی را فراهم کنید.

اگر از شرایط سفر به دبی، هزینه‌ها و مدارک لازم خبر ندارید، اصلاً لازم نیست نگران باشید؛ زیرا تیم مجرب و باتجربه افدل گروپ در کنار شما خواهد بود.

مشاوران باسابقه افدل گروپ می‌توانند در کلیه زمینه‌های ویزای توریستی دبی، مهاجرت به امارات، ویزای طلایی امارات و غیره شما را به بهترین شکل راهنمایی کرده و پاسخگوی سؤالات شما باشند.

علاوه بر این از آنجایی که دبی امروزه به بستری مناسب برای رشد کسب و کار‌ها تبدیل شده است، شما می‌توانید برای ایجاد و گسترش کسب و کار خود در دبی از افدل گروپ کمک بگیرید.

تیم ما جدیدترین شرایط ثبت شرکت در دبی، سرمایه گذاری در امارات، کار در دبی، و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین اگر قصد مهاجرت کاری به دبی از طریق آزمون‌های پزشکی را دارید، می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی کامل از این مسیر با تیم افدل گروپ درمورد دیتا فلو، گود استندینگ و آزمون پرومتریک مشورت کنید.

پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید از جدید‌ترین شرایط و اخبار مهاجرت یا سفر به دبی آشنا شوید، صفحه اینستاگرام افدل گروپ را دنبال کنید یا با کارشناسان ما در تیم افدل تماس حاصل فرمایید.

افدل گروپ سفری ارزان به دبی

 

سخن پایانی

شاید فکر کنید سفری ارزان و کم‌هزینه به شهر لوکس دبی بسیار دست‌نیافتنی باشد؛ اما باید بگوییم شما با سفر به دبی در فصل‌های خاصی از سال می‌توانید تا حد زیادی هزینه‌های خود را کاهش داده و لحظات بسیار خاطره‌انگیزی در این شهر رؤیایی تجربه کنید. در واقع لازم است بدانید در این سفر چگونه می‌توانید با صرف کم‌ترین هزینه از تفریحات بسیاری لذت ببرید.

ما در این مطلب سعی کردیم کلیه نکات مهم در زمینه ارزان‌ترین و بهترین زمان سفر به دبی را برای شما توضیح دهیم تا بتوانید به بهترین شکل تصمیم گرفته و سفر به‌یادماندنی برای خود رقم بزنید. لطفاً نظرات و تجربه‌های خود را درمورد ارزان ترین زمان برای سفر به دبی با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول

۱. ارزان ترین زمان برای سفر به دبی چه زمانی است؟

ارزان ترین زمان برای سفر به دبی از اواسط اردیبهشت تا اواخر شهریور ماه است.

۲. پایین‌ترین هزینه برای سفر به دبی چقدر است؟

می‌توان گفت برای سفر لوکس به دبی ۴۰۰ میلیون، سفر متوسط ۱۵۰ میلیون و سفر اقتصادی ۱۰۰ میلیون تومان باید بپردازید.

۳. لو سیزن دبی چه فصلی است؟

لو سیزن دبی را می‌توان فصل بهار و تابستان معرفی کرد.

۴. چه فصلی به دبی سفر کنیم؟

بهترین زمان برای دیدن جاذبه‌های شهر دبی زمستان دبی یعنی از آبان تا بهمن ماه است.

 

سایر مقالات:

راه اندازی کسب و کار در دبی – شرایط 2024+ قوانین +راهـنـمـا
کامل ترین ملزومات سفر به دبی در 2024 {ویزا-سیمکارت-وسایل و…}
معرفی شغل های پر درآمد در دبی در 2024 | مشاوره شغلی رایگان

 

20 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *