بهترین مراکز خرید و بازار های دبی-10مرکز خرید مناسب ایرانیان

بازار های دبی

بازار های دبی


معرفی بهترین مراکز خرید و بازار های دبی

بهترین بازار های دبی برای خرید کدام‌اند؟ بسیاری از مردم برای تماشای معماری برج‌های دبی، پارک‌های آبی و استراحتگاه‌های ساحلی از دبی دیدن می‌کنند. با این حال، اگر از بسیاری از بازارهای سنتی دبی بازدید نکنید، ممکن است آشنایی با هویت واقعی دبی را از دست بدهید.

در این بازارها می‌توانید فرهنگ و زندگی واقعی مردم امارات را کشف کنید؛ همچنین یاد بگیرید که چگونه غذاهای محلی بپزید، لباس‌ها و پارچه‌های سنتی بخرید، جواهرات محلی بخرید یا حتی یک اجرای زنده را از نزدیک ببینید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

در این مقاله لیست بازار های دبی و کالاهای جذابی که می‌توانید در سفر به دبی تهیه کنید، ارائه شده‌اند؛ پس با ما همراه باشید.

 

ویدیو : بهترین مراکز خرید دبی

 

بازار Flea دبی

اگر مایل به گشت و گذار در بازارهای محلی دبی هستید، بازار Flea جایی است که باید از آن دیدن کنید. Flea بهترین و بزرگ‌ترین بازار دبی برای خرید و فروش کالاهای دست دوم است. اگر به خرید کتاب به صورت عمده و همچنین لوازم برقی با نرخ بسیار ارزان علاقه دارید، این بازار برای شما مناسب است.

بازار Flea یکی از بازار های دبی است که نمایش‌های هنری و عتیقه‌های دست ساز را به شما ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که قبل از بازدید از بازارهای عمده فروشی دبی و تجربه خرید در یکی از بهترین مراکز خرید، دو بار مشخص کنید که چه چیزی لازم دارید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

بازار طلای دبی

بازار طلا دبی انواع جواهرات را برای خرید در مجموعه سنتی شهر ارائه می‌دهد و بهترین بازار برای دوستداران طلا است. بسیاری از مردم محلی و گردشگران برای خرید طلا با قیمت ارزان‌تر از این بازار دیدن می‌کنند. این بازار، خیابان‌های باریکی دارد و درهای آن با روکش طلا پوشانده شده‌اند.

در این بازار انواع جواهرات از جمله طلای سنتی و مدرن عرضه می‌شوند. رنگ‌های مختلف جواهرات مانند: صورتی، سفید، سبز و… در این بازار توجه شما را به خود جلب می‌کنند. تنوع و قیمت مناسب جواهرات این بازار سبب شده‌اند تا به یکی از محبوب‌ترین بازار های دبی تبدیل شود.

بازار پارچه دبی

بازار پارچه فروش‌های دبی که به نام بازار بور نیز شناخته می‌شود، بهترین پارچه‌ها را در رنگ‌های جذاب و متنوع در دسترس خریداران قرار می‌دهد. این بازار به دلیل تنوع پارچه‌ها همیشه شلوغ است؛ زیرا مرغوب‌ترین پارچه‌ها را در بهترین رنگ‌ها به شما عرضه می‌کند.

اگر خرید لباس را برای خرید سوغاتی امارات انتخاب کرده‌اید، این بازار دارای مغازه‌های سوغاتی زیادی است که بهترین گزینه‌ها را به شما ارائه می‌دهند. خیاطان در این بازار به قدری ماهر هستند که با لباس‌هایی که خریداری می‌کنید، هرگز مشکل پیدا نخواهید کرد.

برای خرید هر نوع پارچه و کفش و هر چیز دیگری که نیاز دارید، از این بازار دیدن کنید. مطمئناً این بازار یکی از بهترین بازار های دبی برای خرید لباس‌هایی است که باید امتحان کنید!

بازار رایپ دبی

بازار رایپ شلوغ‌ترین بازار غرفه‌ای در دبی است که محصولات صنایع‌دستی و محصولات غذایی را ارائه می‌کند. این بازار مکانی است که در آن محصولات ارگانیک، صبحانه در فضای باز و بسیاری از خوراکی‌های دیگر در دسترس هستند؛ از این رو جزو معروف‌ترین بازار های دبی به شمار می‌آید.

اگرچه بازار کاراما در دبی نیز محصولات مزرعه و ماهی تازه را عرضه می‌کند، اما تنوع و کیفیتی که در بازار Ripe پیدا می‌کنید، در هیچ بازار دیگری یافت نمی‌شود. این مکان با نیازهای خانواده شما مطابقت دارد و محیطی لذت بخش با غذا و غرفه‌های خرید فراوان به شما ارائه می‌دهد.

بازار رایپ دبی
بازار های دبی

بازار عطر دبی

بازار عطر یکی از بازارهای معروف دبی است که در نزدیکی بازار طلا قرار دارد. این بازار طیف گسترده‌ای از عطرها را ارائه می‌دهد. انتخاب و خرید یک عطر مناسب همواره شما را سردرگم می‌کند؛ اما مغازه‌داران شما را برای انتخاب بهترین عطر راهنمایی می‌کنند.

عودها و عطارها در اشکال مختلف چوبی، کریستالی و… عرضه می‌شوند و حس خوبی را به شما منتقل می‌کنند. این عطرها شما را به این بازار می‌رسانند تا آن‌ها را با قیمت‌های مقرون به صرفه خریداری کنید. بعد از سفر یا مهاجرت به دبی متوجه می شوید که دبی، منبع عطرهای جذاب و خواستنی برای هر سلیقه ای است.

بازار های دبی
بازار های دبی

 

بازار ادویه دبی

بازار ادویه یکی از بازار های دبی است که تجربه‌ای متفاوت از خرید ادویه‌جات متنوع را ارائه می‌دهد. بازار ادویه دارای غرفه‌های بزرگی از ادویه‌جات و گیاهان دارویی است که مردم محلی از آنها برای تهیه غذاهای سنتی عربی استفاده می‌کنند.

طعم و عطر غذاهای عربی را می‌توانید با ورود به بازار ادویه احساس کنید. فروشندگان به شما کمک می‌کنند تا نحوه استفاده از ادویه‌ها را یاد بگیرید و دستورالعمل‌هایی را برای امتحان کردن غذاهای عربی پیشنهاد می‌کنند. همچنین مجموعه‌ای از چای‌ها از سراسر جهان و همچنین آجیل، روغن و زعفران نیز در این بازار به چشم می‌خورند.

بازار ادویه دبی
بازار های دبی

بازار مینا دبی

این بازار در میان مردم محلی به عنوان «هند کوچک» شناخته می‌شود و در منطقه بَر دبی واقع شده است. این مکان برای خرید مدل‌های لباس آسیای جنوبی مناسب است. بازار مینای دبی در سال 1973 افتتاح شد و از آن زمان پارچه، پوشاک و لوازم جانبی را به خریداران عرضه می‌کند.

برخی از قدیمی‌ترین فروشندگان طلا و منسوجات دبی نیز در این بازار فعالیت می‌کنند. علاوه بر این، شما می‌توانید مبلمان، عطر و ادویه‌جات متنوعی را در این بازار پیدا کنید. علاوه بر اقلام پارچه‌ای، غرفه‌های مواد غذایی نیز در این بازار معروف وجود دارند که این بازار را به یکی از بهترین بازار های دبی تبدیل کرده‌اند.

بازار مینا و دیگر بازارها و مراکز خرید شهر دبی، این شهر را به بهترین شهر امارات برای زندگی، مسافرت، کار و مهاجرت تبدیل کرده اند.

بازار نایف دبی

بازار نایف دبی در دو طبقه ساخته شده و به خاطر کالاها و سوغاتی‌های خاصی که دارد، جزو معروف‌ترین بازار های دبی است. توصیه می‌شود که عصرها از این بازار دیدن کنید؛ زیرا شلوغ‌ترین و بهترین زمان در طول روز برای خرید است. این بازار یکی از بازارهای قدیمی دبی به شمار می‌رود و زمانی بازار شتر بوده است.

زنان محلی برای خرید لباس‌های سنتی اسلامی به اینجا می‌آیند. این بازار همچنین مکانی برای خرید منسوجات، لوازم الکترونیکی و اقلام چرمی است. فروشندگان، سوغاتی و زیورآلات جذابی را برای خرید به شما پیشنهاد می‌کنند.

بازار نایف دبی
بازار های دبی

بازار ساحلی دبی

بازار ساحلی که در محل بازار ماهی فروش‌های دبی ساخته شده، اکنون فروشگاه‌های خرده‌فروشی، غذاخوری و یک فروشگاه خرده‌فروشی معروف به نام هایپرمارکت لولو را در خود جای داده است. مردم محلی برای خرید گوشت، ماهی و محصولات تازه به این بازار می‌آیند. بیش از 800000 خریدار در هر ماه از این بازار خرید می‌کنند.

این بازار بیش از اینکه یک مرکز خرید باشد، مکانی فرهنگی برای مردم محلی و گردشگران است تا با فضا و سبک زندگی در دبی آشنا شوند. بازار ساحلی همچنین رویدادهای مهمی را میزبانی می‌کند؛ بنابراین از وب‌سایت آن بازدید کنید تا بتوانید در رویدادهای مهم یکی از بهترین بازار های دبی شرکت کنید.

بازار دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی یک مقصد استثنایی و چند فرهنگی در دبی است. این مکان در سال 1997 تأسیس شد و شامل بازارهای متنوع، رویدادهای معمولی، کارناوال با وسایل سواری، و موزه Ripley’s Believe it or Not است. دهکده جهانی همچنین دارای یک اپلیکیشن تلفن همراه است که می‌توانید از آن برای برنامه‌ریزی سفر خود استفاده کنید.

سالانه میلیون‌ها نفر از این بازار بزرگ بازدید و خرید می‌کنند. بازار دهکده جهانی، 93 فرهنگ را با فروشگاه‌های مختلف و 27 غرفه بین‌المللی غذا به نمایش می‌گذارد. امکانات بازار دهکده جهانی آن را به یکی از محبوب‌ترین بازار های دبی تبدیل کرده‌اند.

Farmer’s Market دبی

بازار کشاورز دبی همه کالاهای مورد نیاز کشاورزان و فروشندگان محلی را عرضه می‌کند و یکی از بهترین بازار های دبی محسوب می‌شود. بازدیدکنندگان می‌توانند محصولات تازه و همچنین اقلام مختلفی مانند: روغن زیتون، نان و سس را در این بازار پیدا کنند. محصولات این بازار دبی دارای گواهی ارگانیک هستند.

این بازار، قدیمی‌ترین بازار کشاورزان در امارات متحده عربی و همچنین یک مقصد گردشگری محبوب است. جدا از محصولات تازه، کالاهای نانوایی را هم در این بازار پیدا خواهید کرد. نان‌ها و شیرینی‌های تازه این بازار، خوراکی‌های ایده‌آل برای تکمیل تجربه خرید شما هستند.

برای تردد راحت تر در دبی و گشت و گذار در این شهر جذاب به شما توصیه می کنیم که اجاره ماشین در دبی را در برنامه خود داشته باشید تا بتوانید به راحتی در شهر رفت و آمد داشته باشید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

بازار سوق ‌البهار دبی

این بازار که یکی از بازارهای خوب دبی و خاورمیانه است، تجربه خرید، سرگرمی و غذاخوردن را برای گردشگران و شهروندان دبی فراهم می‌کند. این بازار مرکز بیش از 100 فروشگاه، 22 رستوران، کافه و استراحتگاه است و مناظر زیبایی از فواره دبی و برج خلیفه را ارائه می‌دهد.

مغازه‌های این بازار دارای فرش‌های سنتی، صنایع دستی عتیقه، جواهرات درخشان، لباس‌های محلی، عطرهای عربی، مبلمان، کتاب و آثار هنری هستند. این بازار نه تنها جزو مشهورترین بازار های دبی است، بلکه به عنوان یک بازار محبوب در خاورمیانه نیز شناخته می‌شود.

اگر می‌خواهید یک هدیه سنتی برای عزیزان خود بخرید، این بازار قدیمی در مرکز شهر دبی، بهترین مکان برای شما است. در اینجا می‌توانید مغازه‌های سوغاتی زیادی را بیابید که طیف متنوعی از محصولات را به شما ارائه می‌دهند.

از جمله محصولات عرضه شده در این بازار می‌توان به جواهرات مجلل، پارچه‌های دست‌بافت، عطرهای سنتی، عود و… اشاره کرد. همچنین می‌توانید فرش سنتی عربی را به عنوان هدیه خریداری کنید. با این اوصاف می‌توان سوق ‌البهار را به عنوان یکی از بازارهای لوکس دبی در نظر گرفت.

بازار سوق ‌البهار دبی
بازار های دبی

بازار مرشد دبی

بازار مرشد یکی از بازارهای ارزان دبی است که به دلیل تنوع کالاهایی که عرضه می‌کند، شهرت پیدا کرده است. علاوه بر مغازه‌های مختلف، می‌توانید رستوران‌ها و غذاخوری‌های جذابی را در بازار مرشد پیدا کنید. در این غذاخوری‌ها بیشتر غذاهای سنتی و محلی امارات طبخ می‌شوند.

در این بازار، رستوران‌های ایرانی نیز خواهید دید؛ بنابراین زمانی که از بازار مرشد دبی دیدن می‌کنید، تصور می‌کنید که پا در یک بازار ایرانی دبی گذاشته‌اید، چراکه بهترین غذاهای ایرانی در این رستوران‌ها طبخ می‌شوند.  از هتل‌های نزدیک بازار مرشد دبی می‌توان به البراق و سامایا اشاره کرد.

بازار آرته دبی

بازار آرته با نمایشگاه‌های صنایع دستی به یکی از محبوب‌ترین بازار های دبی تبدیل شده که باید از آن بازدید کنید. محصولات سازندگان و هنرمندان حوزه صنایع دستی در این بازار عرضه می‌شوند و این بازار به فرصتی برای نمایش هنر دست هنرمندان تبدیل شده است.

اسم بازار های دبی آدرس ساعات کاری
بازار Flea پارک زعبیل، نزدیک ایستگاه مترو الجفیلیا 8:00 تا 22:00
بازار طلا دیره، خیابان آل خلیل 9:30 تا 21:30

(جمعه: 16:00 تا 21:30)

بازار پارچه بر دبی، نزدیک ایستگاه بور دبی ابرا 10:00 تا 22:00

(جمعه: 16:00 تا 22:00)

بازار رایپ پارک زعبیل، میدان تایمز 9:00 تا 15:00
بازار عطر خیابان Sikkat al Khali 24 ساعته
بازار ادویه دیره، خیابان 34 دوشنبه تا جمعه: 7:30 تا 21:30

شنبه و یکشنبه: 7:30 تا 23:00

بازار مینا منطقه الفهیدی 10:30 تا 22:30
بازار نایف دیره دبی، خیابان نایف 8:00 تا 24:00
بازار ساحلی دیره دبی، خیابان الخلیج 24 ساعته
بازار دهکده جهانی خروجی 37، خیابان شیخ محمد بن زاید شنبه و یکشنبه: 18:00 تا 2:00 بامداد
Farmer’s Market خیابان شیخ زاید جمعه: 9:00 تا 19:00

شنبه: 10:00 تا 19:00

بازار سوق‌ البهار خیابان شیخ محمد بن راشد یکشنبه تا چهارشنبه: 10:00 تا 22:00

پنجشنبه تا شنبه: 10:00 تا 24:00

بازار مرشد دیره دبی، بعد از میدان جمال عبدالناظر 9:00 تا 22:00
بازار آرته خیابان القوز 8:00 تا 22:00

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

بهترین مراکز خرید دبی

اکنون که با بهترین بازار های دبی آشنا شدید، شاید بخواهید که مراکز خرید جدید در دبی را هم بشناسید تا برخی از خریدهای لوکس خود را در این مراکز انجام دهید. در این بخش به معرفی چند مرکز خرید در شهر دبی می‌پردازیم. آشنایی با این مراکز خرید به شما کمک می کند تا دیگر از خودتان نپرسید که سوغاتی از دبی چی بخریم!

بهترین مراکز خرید دبی
بازار های دبی

مرکز خرید دبی مال

این مرکز خرید با 1200 فروشگاه و 22 سینما، بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان است و تجربه‌ای از خرید را برای شما فراهم می‌کند که تاکنون با آن روبرو نشده بودید؛ بنابراین همین مرکز خرید برای معرفی دبی کافی است! بخش‌های مختلف این مرکز خرید با توجه به نوع کالایی که عرضه می‌کنند، به چند دسته تقسیم می‌شوند.

این مکان نه تنها تجربه خرید را به شما می‌دهد، بلکه سرگرمی‌های مختلفی را به شما و خانواده‌تان ارائه می‌دهد. این مرکز خرید همچنین دارای یک سوپرمارکت در داخل محوطه است و با امکاناتی که برای خانواده‌ها فراهم کرده، یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید دبی به شمار می‌آید.

همچنین این مرکز خرید با برخی از بهترین مکان‌های دیدنی در دبی احاطه شده است؛ به همین دلیل اگر به دنبال بازار های دبی هستید، از این مرکز خرید نیز دیدن کنید.

مرکز خرید دبی مال
بازار های دبی

مرکز خرید امارات

مرکز خرید امارات طیف گسترده‌ای از لباس‌های پوشیده و همچنین برندهای مد روز را در مکانی مجلل ارائه می‌دهد. برندهایی مانند: هاروی نیکولز و مارکس‌ اند اسپنسر در این مرکز خرید به چشم می‌خورند؛ بنابراین علاوه بر بازدید از بازار های دبی، خرید از این مرکز خرید لوکس را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کافی‌شاپ‌های دنج و غذاخوری‌های متنوع با کوفته‌های خوشمزه این مرکز خرید را از دست ندهید! همچنین می‌توانید در هر زمانی از سال از پیست اسکی سرپوشیده این مجموعه بالا بروید یا از Magic Planet  مناسب برای کودکان دیدن کنید.

شاید بتوان این مکان را بزرگ‌ترین مرکز خرید دبی دانست. مرکز خرید امارات فضایی مجلل و شیک داشته و تنها 13 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد.

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

مرکز خرید ابن بطوطه با الهام گرفتن از سفرهای کاشف همنام خود به تونس، هند، اندلس، مصر، چین و ایران راه‌اندازی شده است. هر بخش از این مرکز خرید با کاشی کاری و موزاییک‌های استادانه پوشیده شده است و سقف‌های بلند رنگ آمیزی شده آن، آسمان آبی بی پایان را برای بازدیدکنندگان تداعی می‌کند.

البته هدف اصلی بازدید از اینجا، خرید است و شما مجموعه کاملی از کالاهای مد روز، لباس‌های مجلل و فروشگاه‌های بزرگ کالاهای ورزشی را در آن خواهید یافت. این مرکز خرید یک تجربه منحصر به فرد را از سفر به شهر دبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

این مرکز خرید تنها 20 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد؛ بنابراین اگر بخواهید بعد از خرید از بازار های دبی به این مرکز خرید مراجعه کنید، به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. زمانی که مهاجرت به امارات یا سفر به شهر دبی را انتخاب کردید، این مرکز خرید را از دست ندهید!

فستیوال سیتی مال دبی

فستیوال سیتی مال در امتداد سواحل نهر دبی قرار دارد و شما می‌توانید به بیش از 400 فروشگاه و غذاخوری در این مرکز خرید دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید در محوطه این مجتمع تجاری قدم بزنید و از غذاخوری‌های درجه یک و مجلل این مرکز خرید در کنار آب لذت ببرید.

در فستیوال سیتی مال دبی می‌توانید نمایش خیره کننده فواره و نور را هر شب تماشا کنید. این نمایش رکوردهایی را برای استفاده از فناوری هایی مانند: طرح ریزی نمایش آب و نقشه برداری حرفه ای به ثبت رسانده است. در سفر بعدی خود به دبی، بازدید از این مرکز خرید را در کنار بازار های دبی در نظر بگیرید. این مرکز تنها 18 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

سیتی سنتر میردف دبی

سیتی سنتر میردف با بیش از 430 فروشگاه و گزینه های سرگرمی خلاقانه در لیست بهترین مراکز خرید و بازار های دبی قرار گرفته است. همچنین می‌توانید تجربه چتربازی در فضای داخلی را در این مرکز خرید داشته باشید.

می‌توانید به کودک خود اجازه دهید تا در بخش Little Explorers سیتی سنتر بازی کند یا له همراه خانواده به سالن بولینگ بروید. لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، لباس، کفش، بازی و سوغاتی از بهترین سوغاتی‌ها و محصولاتی هستند که می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. این مرکز خرید فقط 20 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد.

اوت لت مال دبی

مرکز خرید اوت لت دبی مکانی برای یافتن کالاهای فوق‌العاده با قیمت مناسب است و به عنوان یکی از بازارهای قیمت مناسب دبی نیز شناخته می‌شود. اگر به دنبال بهترین طراحان مد لباس هستید، اما نمی‌خواهید قیمت‌های بوتیک را پرداخت کنید، مارک‌های طراحانی مانند Diane von Furstenberg، Marc Jacobs و Burberry را در اینجا خریداری کنید.

آیا به دنبال لوازم الکترونیکی، جواهرات یا عطر هستید؟ در این مرکز خرید، گزینه‌های زیادی برای خرید این گونه کالاها خواهید یافت. روزهای دوشنبه به مرکز خرید اوت لت دبی سر بزنید و از حراجی‌های دبی در برخی از فروشگاه‌ها بهره‌مند شوید.

این مرکز خرید حدود 20 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد و یکی از گزینه‌های جذاب برای کسانی است که به دنبال بازار های دبی با قیمت مناسب می‌گردند.

مرکز خرید وافی دبی

وافی سیتی یکی از بهترین مراکز خرید و بازار های دبی است که تجربه خریدی لاکچری را در محیطی الهام گرفته از مصر باستان ارائه می‌دهد. این مرکز خرید به همان اندازه که تجربه خرید را برای شما فراهم می‌کند، فرصتی عالی برای عکاسی نیز در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

وقتی از بیرون ساختمان مرکز خرید وافی به آن نگاه کنید، به نظر می‌رسد که یک یک گورستان یا معبد مصری را تماشا می‌کنید. در داخل این مرکز خرید، تعداد زیادی بوتیک به سبک خاورمیانه و همچنین طیف گسترده‌ای از برندهای لوکس را مشاهده خواهید دید.

با ورود به این مرکز خرید احساس می‌کنید که در خیابان‌های مصر باستان قدم می‌زنید؛ اما مرکز خرید وافی بهترین برندهای روز دنیا را ارائه می‌دهد و تنها 11 دقیقه شمال از مرکز شهر فاصله دارد.

مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید BurJuman Center یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید و بازار های دبی است؛ اما هنوز برخی از بهترین برندهای روز دنیا را با امکانات سرگرمی ارائه می‌دهد. همه برندهای پیشرو مانند H&M و Zara را در این مرکز خرید خواهید یافت.

شما می‌توانید یک فیلم پرفروش را در سالن سینمای این مرکز خرید تماشا کنید. این مرکز خرید مجموعه‌ای کامل از فودکورت را ارائه می‌دهد و فضای کلی آن به سبکی رنگارنگ و دلپذیر تزیین شده است. مرکز خرید BurJuman تنها 19 دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد.

بسیاری از این مراکز خرید لاکچری و جذاب و همچنین بازار های دبی از دلایل اصلی جذب گردشگران به سفر و دریافت ویزای امارات محسوب می شوند.

مرکز خرید برجمان دبی
بازار های دبی

دبی مارینا مال

دبی مارینا مال یک تجربه خرید عالی را به همراه خانواده به شما می‌دهد؛ زیرا در دبی مارینا مال می‌توانید برندهای بین‌المللی و در عین حال مقرون به صرفه را ببینید. گزینه‌های خوبی برای خرید مارک‌های روز دنیا و خدمات زیبایی را در این مرکز خرید پیدا خواهید کرد. دبی مارینا مال را می‌توان یکی از بهترین و ارزان‌ترین مراکز خرید و بازار های دبی به حساب آورد.

این مرکز خرید بیش از 160 فروشگاه و خدمات متنوع رت ارائه می‌دهد و شامل یک مکان بازی برای کودکان است. این مرکز خرید در دبی برای خانواده‌ها سرگرم‌کننده و مناسب است و 22 دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد.

نام مرکز خرید آدرس ساعات کاری
دبی مال مرکز شهر دبی، خیابان فایننشال سنتر 10:00 تا 24:00
مرکز خرید امارات البرشا 1، خیابان شیخ زاید دوشنبه تا پنجشنبه: 10:00 تا 22:00

جمعه تا یکشنبه: 10:00 تا 24:00

مرکز خرید ابن بطوطه خیابان شیخ زاید یکشنبه تا پنجشنبه: 10:00 تا 22:00

جمعه تا شنبه: 10:00 تا 24:00

فستیوال سیتی مال دبی فستیوال سیتی دبی یکشنبه تا چهارشنبه: 10:00 تا 22:00

پنجشنبه تا شنبه: 10:00 تا 24:00

سیتی سنتر میردف خیابان شیخ محمد بن زاید دوشنبه تا پنجشنبه: 10:00 تا 22:00

جمعه تا یکشنبه: 10:00 تا 24:00

مرکز خرید اوت لت دبی العین، بلوار دبی یکشنبه تا پنجشنبه: 10:00 تا 22:00

جمعه تا شنبه: 10:00 تا 24:00

مرکز خرید وافی خیابان عود متا یکشنبه تا پنجشنبه: 10:00 تا 22:00

جمعه تا شنبه: 10:00 تا 24:00

مرکز خرید برجمان خیابان خالد بن الولید یکشنبه تا پنجشنبه: 10:00 تا 23:00

جمعه تا شنبه: 10:00 تا 24:00

دبی مارینا مال خیابان شیخ زاید یکشنبه تا پنجشنبه: 10:00 تا 23:00

جمعه تا شنبه: 10:00 تا 24:00

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

دریافت بهترین خدمات مهاجرتی از افدل گروپ

جذابیت دبی تنها در معماری آسمان‌خراش‌های آن خلاصه نمی‌شود و از نظر بسیاری از مردم جهان، زندگی در این شهر نماد لاکچری بودن است. پس اگر قصد مهاجرت به دبی را دارید، شرکت افدل گروپ با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب، زمینه مهاجرت شما را به کشور امارات فراهم خواهد کرد.

تیم افدل با ارائه مشاوره درباره جدیدترین شرایط مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا روند مهاجرت و دریافت ویزای امارات با کمترین دردسر طی شود؛ بنابراین برای اطلاع از جدیدترین شرایط ثبت شرکت در دبی، سرمایه گذاری در امارات و خرید ملک در دبی با کارشناسان افدل تماس بگیرید.

همچنین اگر جزو کادر درمان هستید و به دنبال روشی مناسب برای مهاجرت به امارات می‌گردید، باید از شرایط مهاجرت کادر درمان به امارات مطلع شوید. از این رو اطلاع درباره گواهی گود استندینگ، آزمون پرومتریک و دیتا فلو می‌تواند بسیار مفید است.

سخن آخر

بازار های دبی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی محسوب می‌شوند؛ زیرا فرصت آشنایی گردشگران با فرهنگ مردم امارات را فراهم می‌کنند. در این مقاله تعدادی از بهترین بازار های دبی و مراکز خرید این شهر را برای آشنایی هر چه بیشتر شما با مراکز و بازارهای خرید این شهر معرفی کردیم.

سؤالات متداول

  1. آدرس مرکز خرید امارات در دبی کجاست؟

البرشا 1، خیابان شیخ زاید

  1. ساعات کاری بازار سوق‌البهار چگونه است؟

یکشنبه تا چهارشنبه: 10:00 تا 22:00 و پنجشنبه تا شنبه: 10:00 تا 24:00

  1. مرکز خرید ابن بطوطه دبی چند دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد؟

20 دقیقه

 

سایر مقالات:

3مزیت اجاره ملک در دبی- در دبی ملک بخریم یا اجاره کنیم؟
حقوق مشاغل در دبی در سال 2024- لیست 10 شغل مورد نیاز در دبی
زندگی شبانه در دبی- 20 تفریح جذاب و مهیج برای شبهای دبی+ عکس

26 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *