سوغاتی از دبی چی بخریم – 20 سوغاتی (خوراکی + کادویی) – قیمت

سوغاتی از دبی چی بخریم

سوغاتی از دبی چی بخریم؟

سوغاتی از دبی چی بخریم؟ اگر جایزه‌ای برای انتخاب بهترین مرکز خرید جهان در نظر گرفته می‌شد، دبی یکی از گزینه‌های بی‌رقیب بود! شما می‌توانید هر چیزی را در دبی بخرید. از وسایل الکترونیکی گرفته تا جواهرات، وسایل تزیینی، خوراکی‌های متنوع و… همگی در دبی پیدا می‌شوند.

پس اگر قصد سفر به دبی را دارید و مدام از خود می‌پرسید که سوغاتی از دبی چی بخریم، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قرار است تا بهترین گزینه‌ها را برای خرید سوغاتی دبی به همراه مکان‌هایی که می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید، به شما معرفی کنیم.

بهترین سوغاتی دبی
سوغاتی از دبی چی بخریم

 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

ویدیو :سوغاتی دبی

 

 

پادکست : سوغاتی از دبی چی بخریم ؟

 

بهترین سوغاتی دبی

اگرچه همه چیز برای خرید سوغاتی از دبی در دسترس است؛ اما ما بهترین گزینه‌ها را جمع‌آوری کرده‌ایم و 20 سوغاتی که می‌توانید از دبی بیاورید را به شما معرفی خواهیم کرد. این لیست به شما کمک می‌کند تا هنگام بازگشت از دبی بهترین سوغاتی را انتخاب کنید و به جواب سؤال سوغاتی از دبی چی بخریم، برسید.

بهترین سوغاتی دبی
سوغاتی از دبی چی بخریم

 

چراغ‌های علاءالدین؛ عاشقان افسانه‌ای

نگران نباشید! از این لامپ‌ها غول چراغ جادو بیرون نمی‌آید. این لامپ‌های برنجی با الهام گرفتن از افسانه علاءالدین و با کنده‌کاری بسیار دقیق خود یکی از بهترین سوغاتی‌هایی هستند که می‌توانید از دبی خریداری کنید. این سوغاتی امارات در مراکز خرید و برخی بازارهای دبی به وفور پیدا می شوند.

اگر به دنبال چیزی برای هدیه دادن به یکی از عزیزان خود هستید، این لامپ‌های علاءالدین بسیار عالی خواهند بود. اگر می‌خواهید بدانید که این لامپ‌ها را باید از کجا بخرید، بازار الکرامه بهترین بازارهای دبی برای خرید این چراغ‌ها هستند. مطمئناً این چراغ‌ها یکی از بهترین چیزها برای خرید از دبی هستند.

شکلات شیر شتر؛ خوش طعم و خاص

شکلات شیر شتر یکی دیگر از جواب‌های سؤال سوغاتی از دبی چی بخریم است و یک شکلات لذیذ خانگی محسوب می‌شود که با یک بار امتحان عاشق آن خواهید شد؛ زیرا یکی از خوشمزه‌ترین خوراکی‌هایی است که می‌توانید از دبی تهیه کنید.

در ابتدا این شکلات‌ها فقط در دبی یافت می‌شدند؛ اما اکنون به اروپا و سایر کشورهای آسیایی نیز صادر می‌شوند. شکلات شیر شتر النسما دارای انواع مختلفی از جمله شیر کامل، ماکادمیا و شکلات طعم‌دار است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

فانوس؛ روشن مثل ماه

اگر به دنبال خرید بهترین سوغاتی از دبی هستید، فانوس هم یکی از انتخاب‌های جذاب است. زحمتی زیادی برای ساخت این فانوس‌ها کشیده می‌شود و همین امر این نوع وسیله دست‌ساز را به یکی از ایده‌آل‌ترین گزینه‌های صنایع دبی برای سوغاتی تبدیل کرده است؛ بنابراین فانوس هدیه‌ای عالی برای خرید از دبی محسوب می‌شود.

یک فانوس با تکه‌های کوچک شیشه‌ای که روی آن کار شده‌اند، یک هدیه ایده‌آل خواهد بود و هر کسی را خوشحال می‌کند. پس دیگر نگران این موضوع نباشید که سوغاتی از دبی چی بخریم.

فانوس روشن سوغاتی دبی
سوغاتی از دبی چی بخریم

 

خرمای دبی؛ شیرین مثل قند

خرما بخش مهمی از فرهنگ خاورمیانه است و خرید آن به عنوان سوغاتی از دبی، بهترین کار است. یکی از بهترین خوراکی‌هایی که می‌توانید از دبی تهیه کنید، خرما است که غنی از کلسیم، آهن، منیزیم و بسیاری از مواد ضروری دیگر است و یک تأمین‌کننده انرژی است.

دبی با بیش از 20 نوع خرما از جمله: سوکاری، خولاس، مدجول و… جزو یکی از صادرکنندگان خرمای درجه یک به سراسر جهان است؛ بنابراین خرمای دبی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای جواب سؤالِ سوغاتی از دبی چی بخریم، محسوب می‌شود. برخی از خوراکی های محبوب دبی را می توانید در نمایشگاه های امارات مربوط به مواد غذایی هم پیدا کنید.

عطر عربی؛ خوشبو مانند گل‌های بهاری

عطر عربی از تقطیر گلبرگ‌های گل در آب با فشار و حرارت ملایم به دست می‌آید. رایحه عجیب این روغن‌های قدرتمند بسیار مطبوع است و هرگاه از کنار یک زن عرب رد شوید، بویی از این عطر به مشامتان می‌رسد. گاهی از روغن ملایم چوب صندل هم برای تکمیل بوی عطر عربی استفاده می‌شود.

اگر از خرید عطر عربی مطمئن نیستید، می‌توانید در مغازه‌های معروفی مانند Hind Al Oud و Amouage به سراغ گزینه‌های مارک‌دار بروید. این فروشگاه‌ها از بهترین مراکز برای خرید در دبی هستند و شما را به پاسخ سؤالِ سوغاتی از دبی چی بخریم، می‌رسانند.

عطر عربی سوغاتی دبی
سوغاتی از دبی چی بخریم

 

فرش ایرانی؛ ظرافتی تکرار نشدنی

دیگر به این فکر نکنید که سوغاتی از دبی چی بخریم؛ اگر بودجه کافی ندارید و می‌خواهید روی چیزی زیبا و در عین حال بسیار شیک سرمایه‌گذاری کنید، فرش ایرانی بهترین انتخاب است. یکی از بهترین محصولات برای دکوراسیون خانه و وسایل بسیار جذاب با طرح‌های پیچیده و جزئیات ظریف، فرش‌های هستند که با قیمتی مقرون به صرفه در بازارهای دبی به فروش می‌رسند.

لاکی استونز؛ خوش شانس مثل سنگ‌های خوش شانس

سنگ‌های خوش شانس معمولاً در حلقه‌ها یا آویزهای طلا، نقره و پلاتین قرار می‌گیرند و اعتقاد بر این است که باعث خوش شانسی می‌شوند؛ این سنگ‌ها بر اساس ماه تولد ساخته شده و یکی از بهترین گزینه‌ها در زمان خرید سوغاتی به شمار می‌روند.

نکته قابل توجه در رابطه با این سنگ‌ها این است که شما می‌توانید آنها را بر اساس سلیقه خود سفارش دهید و در طرح‌های متنوعی موجود هستند. سنگ‌هایی که طرح‌های عربی دارند، منحصر به فرد و بسیار زیبا هستند و با خرید آنها دیگر لازم نیست مدام از خودتان بپرسید که سوغاتی از دبی چی بخریم.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

عود و بخور؛ آرامش بخش و خوشبو

اگر می‌خواهید عطری به کسی هدیه دهید، هیچ چیز بهتر از عود یا بخور نیست؛ زیرا عطر سنتی بسیار متفاوت و خاص است. عود از رزین آگاروود که یکی از دلپذیرترین عطرهایی است که تا به حال با آن برخورد کرده‌اید، گرفته می‌شود و کمی گران است.

برعکس بخور واژه‌ای است که برای آگاروود خرد شده به کار می‌رود و با سوختن آن عطر بسیار مطبوعی به مشام می‌خورد و خیلی سریع پخش می‌شود. پس این دو سوغاتی را در جواب سؤال سوغاتی از دبی چی بخریم، در نظر داشته باشید.

قلیان؛ به وقت استراحت

قلیان یک کالای بسیار برجسته و رایج است که هر خانواده اماراتی از آن استفاده می‌کنند و قلیان برای آنها به عنوان وسیله‌ای برای آرامش و استراحت عمل می‌کند. به همین دلیل اگر فرد مورد نظرتان به قلیان علاقه دارد، می‌توانید آن را به عنوان سوغاتی خریداری کنید.

دبی مغازه‌هایی دارد که قلیان‌های بسیار شیک و گران قیمتی را ارائه می‌دهند که می‌تواند یک هدیه بسیار خاص و فوق‌العاده باشد. قلیان را به عنوان یک سوغاتی تفاوت بخرید؛ زیرا به عنوان یکی از بهترین سوغاتی‌های ارزان برای خرید در دبی محسوب می‌شود.

قلیان عربی سوغاتی دبی
سوغاتی از دبی چی بخریم

 

شال پشمینه؛ به لطافت ابریشم

اگر پس از مرور همه گزینه‌ها هنوز مطمئن نیستید و باز هم می‌پرسید که سوغاتی از دبی چی بخریم، شاید این همان چیزی باشد که به دنبال آن بودید. شال پشمینه یکی از گران‌ترین و بهترین سوغاتی‌های معروف دبی برای خرید و هدیه دادن است.

شال‌های پشمینه اصل بسیار گران هستند؛ اما یک هدیه عالی به شمار می‌روند. اگر بودجه محدودی دارید، می‌توانید انواع ابریشمی یا ویسکوز محصول را امتحان کنید. تفاوت زندگی دبی با کشورهای شرق آسیا در همین سوغاتی های متفاوت و جذاب امارات است.

ظروف و ست‌های قهوه کاوا؛ سرو راحت غذاها و نوشیدنی‌ها

کاوا چیزی جز یک قهوه خالص نیست و یک فنجان از آن به اندازه شهرتی که دارد، شگفت‌انگیز است. مردم محلی ترجیح می‌دهند که قهوه خود را خالص و تلخ میل کنند. این قهوه که در قابلمه‌های فانتزی و فنجان‌های طراحی شده سرو می‌شود، جایگاه خاص خود را در فرهنگ عربی پیدا کرده است.

قهوه‌جوش‌های کاوا معمولاً با روکش طلا یا نقره ساخته می‌شوند و گران‌بهاترین آن‌ها دارای سنگ‌های نیمه قیمتی هستند. اینها هدایای عالی بوده و سوغاتی‌های خوبی برای بردن از دبی به خانه هستند. با این هدایای لاکچری دیگر لازم نیست از دیگران بپرسید که سوغاتی از دبی چی بخریم!

ظروف و ست های قهوه سوغاتی دبی
سوغاتی از دبی چی بخریم

 

جواهرات؛ ظرافتی ماندگار و لوکس

در سفر بعدی خود به دبی، خرید طلا را در شهر طلا فراموش نکنید! شاید عجیب به نظر برسد؛ اما از آنجایی که دبی به جواهرات طلا و الماس معروف است، خرید یک هدیه عالی برای عزیزانتان را نباید از دست بدهید. شما می‌توانید جواهرات با طراحی زیبا را با نرخ بسیار کمتری نسبت به سایر نقاط جهان خریداری کنید.

قهوه عربی؛ برای عاشقان قهوه

آیا شما عاشق قهوه هستید و از دم کردن قهوه‌های کمیاب در خانه خود لذت می‌برید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پس حتماً باید به نزدیک‌ترین کافی شاپ در دبی مراجعه کنید و قهوه خود را آنجا بنوشید. قهوه عربی به خاطر طعم قوی‌اش شناخته شده است و بازارهای دبی بهترین مکان برای خرید آن هستند.

این نوع قهوه دوست داشتنی را برای خرید از دبی فراموش نکنید تا مدام از اطرافیان نپرسید که سوغاتی از دبی چی بخریم! زیرا قهوه یک نوشیدنی محبوب در بین مردم کل کشورهای خاورمیانه و جهان محسوب می شود و سوغاتی جذابی به حساب می آید.

وسایل الکترونیکی؛ همگام به تکنولوژی

شهر دبی، کالاهای الکترونیکی متنوعی را با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه عرضه می‌کند؛ بنابراین فراموش نکنید که قبل از اینکه از امارات بازگردید، تعدادی از لوازم الکترونیکی مورد علاقه خود را از شهر دبی خریداری کنید.

اگر برای سفر به شهر دبی در فصل جشنواره برنامه‌ریزی می‌کنید، مطمئناً می‌توانید خریدهای جذاب و ارزانی را در دبی تجربه کنید و خود را از شر سؤالِ سوغاتی از دبی چی بیارم راحت کنید؛ بنابراین خرید سوغاتی در زیباترین شهر امارات چندان سخت هم نیست.

ادویه دبی؛ تجربه عطر و طعمی دلپذیر

بهترین راه برای افزودن عطر و طعم بی نظیر به غذای خود، استفاده از ادویه‌های معروف دبی است. این ادویه‌ها پر از طعم هستند و در تمام بازارهای محلی با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می‌رسند؛ بنابراین با تهیه این ادویه‌های معطر، غذاهای خوش طعم با عطر دلپذیر بپزید و در کنار خانواده از آنها لذت ببرید. با ادویه دبی دیگر سؤالِ معروفِ سوغاتی از دبی چی بخریم را نپرسید!

ادویه دبی بهترین سوغاتی دبی
سوغاتی از دبی چی بخریم

 

نگهدارنده بخور؛ وسیله‌ای کاربردی و مفید

نگهدارنده‌های بخور بخشی از مهمان‌نوازی و فرهنگ مردم دبی را به تصویر می‌کشند و رایحه‌ای ملایم و آرامش بخش را به مهمانان هدیه می‌دهند. اگرچه نگهدارنده‌های بخور در مراکز خرید سراسر دبی موجود هستند؛ اما بهترین مکان برای دستیابی به این هدایای زیبا، بازدید از Spice Souq در منطقه دیره قدیم است.

کفش‌های سنتی عربی؛ رنگین کمانی از رنگ‌ها

با یک نگاه به کفش‌های سنتی عربی، یاد علاءالدین می‌افتید؛ شخصیت خیالی که از این نوع کفش‌ها استفاده می‌کرد. این کفش‌ها اغلب باریک هستند و در قسمت نوک انگشتان به شکل مخروطی طراحی و در انواع رنگ‌های مختلف ساخته می‌شوند.

این کفش‌ها از نخ‌کاری گرفته تا مهره‌ها و توپ‌های پارچه‌ای، در سبک‌های مختلفی برای مطابقت با لباس‌ها و ترجیحات شما ارائه می‌شوند. این کفش‌های سنتی به شکل‌های مختلفی پوشیده می‌شوند و بسته به میل شما یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید در دبی هستند. با خرید این کفش‌ها از شر سؤال سوغاتی از دبی چی بخریم، راحت می‌شوید.

خنجر؛ هدیه‌ای متفاوت و کلاسیک

خنجر یکی از مهم‌ترین عناصر در طراحی لباس سنتی مردان اماراتی است و از بهترین وسایل برای خرید در دبی محسوب می‌شود. این وسایل عموماً روی لباس مردانه پوشیده می‌شوند و به شکل منحنی هستند و روی آنها نقره و طلا نقش بسته است.

خنجر در اصل از شاخ کرگدن ساخته می‌شد؛ اما اکنون بیشتر از چوب درست می‌شود. برخی از خنجرها مجهز به دسته‌هایی از جنس نقره، مرمر یا چوب صندل هستند. عموماً غلاف خنجر با نخ نقره‌ای تزیین می‌شود. پس یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای سوغاتی از دبی چی بخریم، مشخص شد.

صندوقچه جواهرات؛ محافظ جواهرات شما

اگر قصد جواهرات را دارید، چیزی بهتر از یک صندوق جواهر وجود ندارد! این صندوقچه‌های چوبی که عموماً از چوب صندل ساخته می‌شوند، در رنگ‌ها، طرح‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. این صندوقچه‌ها جادار هستند و راه‌حلی عالی برای مرتب کردن جواهرات شما به شمار می‌آیند.

صندوقچه‌های جواهرات اغلب با سنگ‌های قیمتی یا نیمه قیمتی، برنج و نقره تزیین می‌شوند. این جعبه‌های جواهر نیز گزینه‌ای عالی برای هدیه دادن هستند و شما را از سؤال همیشگی سوغاتی از دبی چی بخریم، راحت می‌کنند. همین تنوع سوغاتی های دبی سبب شده تا این شهر به یکی از بهترین شهرهای امارات برای تحصیل، کار و زندگی تبدیل شود.

صندوقچه جواهرات سوغاتی دبی

 

پایه قرآن؛ زیبا و کاربردی

دبی یک شهر اسلامی و همچنین یک مرکز خرید بزرگ است؛ به این معنی که شما می‌توانید اقلام مختلف مذهبی را خریداری کنید. یکی از محبوب‌ترین محصولات برای پاسخ به سؤال سوغاتی از دبی چی بخریم، پایه و نگهدارنده قرآن است.

برای قرار دادن قرآن از بین انواع استندهای زیبا می‌توانید گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. این پایه‌ها که عمدتاً از چوب با منبت‌های مرمر ساخته شده‌اند، در طرح‌های مختلف و پیچیده تزیین می‌شوند و دارای پایه‌های جمع‌شونده هستند که می‌توانند تنظیم شوند یا پایه‌های ساده برای خواندن در حالت نشسته دارند.

اگر با سؤال سوغاتی از دبی چی بخریم مواجه شده‌اید، سوغاتی‌های معرفی شده و آدرس مکان‌هایی که می‌توانید آنها را خریداری کنید را در جدول زیر مشاهده کنید.

نام سوغاتی از کجا بخریم؟
چراغ‌های علاءالدین بازار الکرامه واقع در خیابان شماره 18b
شکلات شیر شتر دبی مال واقع در مرکز شهر دبی

برج العرب واقع در ام سقیم 3

برج خلیفه واقع در بلوار شیخ محمد بن رشید

فانوس مجتمع تجاری دراگون مارت واقع در اینترنشنال سیتی دبی، کنار جاده رأس الخور

بازار الکرامه واقع در خیابان شماره 18b

خرمای دبی بازار خرما واقع در بازار غذای دیره
عطر عربی بازار عطر واقع در دیره

عطرفروشی‌ها در مراکز خرید و فرودگاه

فرش ایرانی بازار البهار واقع در دبی مال

سیتی سنتر میردف واقع در محله میردف

لاکی استونز (سنگ‌های خوش شانس) فروشگاه Pearlicious واقع در دبی مارینا
عود و بخور بازار عطر واقع در دیره

فروشگاه‌های عطر در مراکز خرید

قلیان شعب مختلف هایپر مارکت کارفور

بازارهای دبی

شال پشمینه بازار الکرامه واقع در خیابان شماره 18b

بازار پارچه دبی واقع در سمت مخالف منطقه دیره

ظروف و ست‌های قهوه کاوا مرکز خرید امارات واقع در البرشا 1

دبی مال واقع در جاده مرکز شهر دبی

جواهرات بازار طلا در منطقه دیره دبی

شعبه‌های مختلف فروشگاه‌های Joyalukkas

جواهرفروشی‌های سطح شهر

قهوه عربی موزه قهوه دبی واقع در منطقه الفهیدی

بازارهای دبی

وسایل الکترونیکی فروشگاه شرف دی جی واقع در خیابان الفهیدی در منطقه بَر دبی
ادویه دبی بازار ادویه واقع در سیکات الخی

سوپرمارکت‌های سطح شهر

نگهدارنده بخور بازار ادویه واقع در سیکات الخی

Spice Souq واقع در منطقه دیره قدیم

کفش‌های سنتی عربی بازار پارچه دبی واقع در سمت مخالف منطقه دیره
خنجر غرفه یمن واقع در Global Village
صندوقچه جواهرات بازار طلای دبی واقع در منطقه دیره
پایه قرآن فروشگاه کتاب‌های اسلامی العبس

مرکز کتاب اسلامی سارا یا مکه

بهترین فروشگاه‌های سوغاتی در دبی

بعد از اینکه به پاسخ سؤالِ سوغاتی از دبی چی بخریم رسیدید، نوبت آن رسیده تا بهترین مراکز خرید و بازارهای دبی را برای خرید سوغاتی بشناسید. خرید سوغاتی در دبی از وسایل مقرون‌به‌صرفه گرفته تا قطعات لوکس در بهترین مراکز خرید سوغاتی در دبی امکان‌پذیر است.

بهترین فروشگاه های سوغاتی در دبی

 

گالری آل جابر دبی

این فروشگاه زنجیره‌ای سوغاتی تقریباً در تمام مراکز خرید اصلی دبی یافت می‌شود و بازدیدکنندگان با انتخاب گسترده اقلام مختلف غافلگیر خواهند شد. سوغاتی‌هایی مانند چرم شتر یا مینیاتورهای برج العرب و برج خلیفه بهترین گزینه‌ها برای خرید هستند؛ پس دیگر نگران نیستید و نمی‌پرسید که از دبی چی بخریم!

اگر به دنبال سوغاتی‌هایی سنتی‌تر شهر دبی هستید، می‌توانید از میان صنایع دستی نفیس و متنوعی که از چوب، برنج، مس و غیره ساخته شده‌اند، انتخاب کنند. طیف وسیعی از عطرهای عربی، شال، روسری، کفتان و جلبیه سنتی نیز در این فروشگاه موجود هستند. لازم به ذکر است که شعبه‌های متعددی از این فروشگاه در سطح شهر دبی و ابوظبی تأسیس شده‌اند.

شرکت کَمِل (شتر) دبی

یکی دیگر از فروشگاه‌های سوغاتی محبوب در دبی، شرکت Camel است که مجموعه‌ای از هدایای زیبا را ارائه می‌دهد. از جا مسواک گرفته تا لوازم التحریر کلاسیک و جذاب، برای هر مناسبتی یک هدیه در اینجا وجود دارد. این فروشگاه توریستی را در بازارهایی مانند: سوق (بازار) البهار و جمیرا خواهید یافت.

پس هر گاه این سؤال برایتان پیش آمد که سوغاتی از دبی چی بخریم، سری به فروشگاه سوغاتی کمل بزنید و از میان انتخاب‌های گسترده‌ای که دارید، یک گزینه را انتخاب کنید.

فروشگاه Bateel دبی

آیا سوغاتی‌های معمولی دبی را نمی‌خواهید؟ از فروشگاه‌های Bateel می‌توانید سوغاتی‌های متفاوتی خریداری کنید. خرمای شیرین و غنی این فروشگاه‌ها در مزارع خرمای ارگانیک در منطقه الغات عربستان سعودی کشت می‌شود.

فروشگاه‌های Bateel در دبی انواع خرماهایی را عرضه می‌کنند که با آب نبات، آجیل و شکلات پر شده‌اند و بر خلاف خرماهایی هستند که قبلاً امتحان کرده‌اید. خرمای بتیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای جواب سؤالِ سوغاتی از دبی چی بخریم است.

فروشگاه-Bateel-دبی

 

فروشگاه سوغات موزه دبی

موزه دبی شما را به تاریخ پر فراز و نشیب امارات خواهد برد و یکی از بهترین سوغات فروشی‌های دبی است که می‌توانید لامپ‌های عربی و سنگ‌های قیمتی، مجسمه‌های شتر، اسباب‌بازی‌های کلاسیک، لوازم التحریر و… را از این فروشگاه تهیه کنید.

سوغاتی از دبی چی بخریم، بهانه خوبی برای بازدید از موزه‌ای است که تاریخ و فرهنگ بی پایانی را در خود جای داده است.

گالری One دبی

هنردوستان باید به گالری وان که زنجیره‌ای از گالری‌های هنری در بیشتر مراکز خرید دبی است، بروند. شعار گالری وان با مجموعه‌ای متنوع از آثار هنری این است که «هنر در همه چیز» وجود دارد، خواه یک کارت پستال زیبا باشد یا هنر دیواری باشکوه.

علاقه‌مندان به هنر در این فروشگاه می‌توانند از میان مجموعه‌ای از آثار هنری معاصر، فضای منزل خود را زیباتر کنند و یادآور سفر خود به دبی باشند. با گالری وان دیگر به دنبال پیدا کردن پاسخ این سؤال که سوغاتی از دبی چی بخریم، نیستید.

نام مرکز خرید آدرس
گالری آل جابر مرکز خرید ابن بطوطه واقع در خیابان شیخ زائد

بازار البهار واقع در دبی مال

مرکز خرید دبی مارینا واقع در خیابان شیخ زائد

بازار طلای دبی واقع در منطقه دیره

شرکت کمل دبی مال واقع در مرکز شهر دبی و خیابان فایننشال سنتر
فروشگاه Bateel مرکز خرید امارات واقع در البرشا 1

دبی مال واقع در مرکز شهر دبی و خیابان فایننشال سنتر

موزه دبی خیابان الفهیدی در منطقه بَر دبی
گالری One دبی مال واقع در مرکز شهر دبی و خیابان فایننشال سنتر

مراکز خرید دبی

سفری بی دردسر به دبی با افدل گروپ

قصد سفر به شهر دبی را دارید و نمی‌دانید چه کار کنید؟ کافی است با کارشناسان افدل گروپ تماس بگیرید تا از جدیدترین اطلاعات درباره ملزومات سفر به دبی مطلع شوید. شناخت شرایط و قوانین جدید کشور امارات برای مسافران و مهاجران به شما کمک می‌کند تا سفری بی دردسر به دبی داشته باشید.

مشاوران باتجربه تیم افدل با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه مهاجرت به دبی، می‌توانند راهنمای خوبی برای شما باشند تا بهترین روش سرمایه گذاری در دبی یا روش‌های دیگر مهاجرتی را بر اساس شرایطتان انتخاب کنید.

بسیاری از کسانی که با افدل گروپ کار کرده‌اند، بعد از دریافت مشاوره متوجه شده‌اند که شرایط اخذ ویزای طلایی امارات را دارند و تعدادی از آنها نسبت به دریافت پاسپورت دومینیکا اقدام کرده‌اند؛ پس دریافت مشاوره، مهم‌ترین و اولین قدم در رسیدن شما به رویاهایتان خواهد بود.

اگر جزو کادر درمان هستید و مهاجرت به امارات را انتخاب کرده‌اید، علاوه بر اطلاع از شرایط اولیه مهاجرت باید درباره آزمون پرومتریک، گواهی گود استندینگ و دیتا فلو نیز اطلاعات دقیقی داشته باشید. مراجعه به اینستاگرام افدل نیز اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد.

همچنین می توانید برای دریافت مشاوره های حقوقی، مالی و مهاجرتی با کارشناسان ما در افدل تماس بگیرید و از راهنمایی های آن ها در زمینه امور مهاجرتی و سرمایه گذاری بهره مند شوید. تا رسیدن شما به رویاهای همیشگی که در سر داشته اید، تنها یک تماس با مشاوران افدل فاصله است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

سخن آخر

سوغاتی از دبی چی بخریم؟ شهر دبی به عنوان یکی از مراکز گردشگری جهان دارای سوغاتی‌های متنوعی است که در این مقاله تعدادی از بهترین و مهم‌ترین سوغاتی‌های دبی را به شما معرفی کردیم. در آخر هم به شما گفتیم که این سوغاتی‌ها را می‌توانید از کدام یک از فروشگاه‌ها و بازارهای دبی بخرید. با این اطلاعات دیگر نگران نیستید و از خودتان نمی‌پرسید که سوغاتی از دبی چی بخریم!

 

سؤالات متداول

  1. شال پشمینه دبی را از کجا تهیه کنیم؟

بازار الکرامه و بازار پارچه دبی

  1. سوغاتی از دبی چی بخریم؟

چراغ علاءالدین، شکلات شیر شتر، عطر عربی، قهوه عربی و ظروف آن، خنجر و…

  1. عطر عربی اصل دبی را از کدام فروشگاه بخرم؟

مغازه‌های معروفی مانند: Hind Al Oud و Amouage

سایر مقالات:

مسابقات اسب سواری در دبی {تاریخچه، قوانین و شرایط 2024}
رستوران های برتر در دبی {آدرس و تلفن 5 رستوران ایرانی}
معماری برج های دبی- معرفی و نکات جالب 10 برج در دبی

 

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *