اجاره آپارتمان در دبی- معرفی روزانه 100 آپارتمان {عکس+ آدرس + تماس}

اجاره آپارتمان در دبی- معرفی روزانه 100 آپارتمان {عکس+ آدرس + تماس}

هر آنچه باید درباره اجاره آپارتمان در دبی بدانید!

شاید اجاره آپارتمان در دبی یک چشم انداز ترسناک باشد؛ بخصوص اگر اولین بار باشد که به این شهر سفر می‌کنید. پیچیدگی‌های صنعت و موانعی که باید از آنها عبور کنید، ممکن است در ابتدا گیج‌کننده به نظر برسند؛ اما همه چیز با کمی تحقیق و راهنمایی مشخص خواهد شد.

در اینجا یک مرور کلی از همه چیزهایی که باید در مورد اجاره آپارتمان در دبی بدانید، آورده شده است. پس همراه ما باشید تا اطلاعات دقیقی در رابطه با انواع آپارتمان‌ها، مناطق لاکچری و ارزان و نحوه اجاره آپارتمان در شهر دبی کسب کنید و بدانید که برای اجاره ملک در دبی باید به چه شرایطی توجه داشته باشید.

هر آنچه باید درباره اجاره آپارتمان در دبی بدانید!

 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

دلایل اجاره آپارتمان در دبی

آپارتمان‌های اجاره‌ای در دبی بزرگ و زیبا ساخته شده‌اند و مجهز به امکانات رفاهی پیشرفته هستند. آنها شما را با مناظر بی‌نظیر نهر و بندر، زمین‌های گلف سبز و باشکوه، افق و مکان‌های دیدنی مانند برج خلیفه وسوسه می‌کنند و دلایل محکمی برای زندگی و اجاره آپارتمان در این شهر به حساب می آیند.

بسیاری از این آپارتمان‌ها دارای امکانات باورنکردنی هستند که در رتبه دوم جهانی قرار دارند. سالن‌های ورزشی، سونا، استخر، فضاهای بازی، دسترسی ویژه به سواحل، باشگاه‌ها، زمین‌های گلف و سایر امکانات موجود در این آپارتمان‌ها سبب شده‌اند تا میزان مهاجرت به دبی و زندگی در این شهر لوکس افزایش چشمگیری داشته باشد.

اگر به دنبال خانه‌ای هستید که از هر نظر عالی باشد، لوکس بودن این اقامتگاه‌ها در کنار سبک زندگی هیجان‌انگیز آن عالی است و یک گزینه ایده‌آل برای اجاره آپارتمان در دبی محسوب می‌شود.

 

ویدیو : اجاره آپارتمان در دبی

 

 

پادکست : اجاره آپارتمان در دبی

 

 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

انواع آپارتمان برای اجاره در دبی

هنگامی که انواع آپارتمان‌های اجاره‌ای را بررسی می‌کنید، با لیست بزرگی روبرو می‌شوید. بر اساس تعداد اتاق‌ها و متراژ، آپارتمان‌ها تفاوتی وجود دارند. ما لیستی از انواع مختلف آپارتمان‌ها را که ممکن است مورد توجه شما قرار گیرند، گردآوری کرده‌ایم.

انواع آپارتمان برای اجاره در دبی

 

اجاره استودیو آپارتمان در دبی

آپارتمان استودیویی با فضای نشیمن خوب و فضای کافی برای مبلمان و سایر وسایل، یک گزینه مناسب برای اجاره آپارتمان در دبی است. این نوع آپارتمان یک واحد اجاره‌ای است که شامل یک اتاق مرکزی برای اهداف مختلف، یک فضا برای استراحت، اتاق و آشپزخانه است؛ همچنین سرویس بهداشتی با یک ورودی و یک جداکننده از اتاق مرکزی قرار دارد.

گاهی آشپزخانه فضایی را برای وسایلی مانند کولر و مایکروویو فراهم می‌کند. هزینه اجاره و آب و برق در آپارتمان‌های استودیویی در مقایسه با سایر آپارتمان‌ها کمتر است و تمیز کردن آن‌ها ساده‌تر از آپارتمان‌هایی است که ابعاد بزرگ‌تری دارند. پس اگر به فضای کمی نیاز دارید، این آپارتمان ها برای شما بهترین هستند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

اجاره آپارتمان تودرتو در دبی

چیدمان یک آپارتمان تودرتو چیزی است که آن را نسبت به سایر آپارتمان‌های هم اندازه خودش منحصر به فرد و جادار می‌کند. یک آپارتمان تودرتو شامل یک راهرو است که دسترسی به فضای پشت آن از طریق راهرو امکان‌پذیر است.

اتاق‌های این واحد آپارتمانی در یک طرف لابی چیده شده‌اند؛ آشپزخانه و سالن پذیرایی در سمت جلوی انباری و اتاق‌ها در فضای پشت ساختمان قرار دارند. این نوع آپارتمان‌ها در زمان اجاره آپارتمان در دبی طرفداران زیادی دارند.

اجاره آپارتمان تودرتو در دبی

 

اجاره زیرزمین آپارتمان در دبی

بسیاری از مستأجران به دلایل مختلف ترجیح می‌دهند تا در زیرزمین زندگی کنند؛ بنابراین آپارتمان‌های زیرزمینی می‌توانند به بهترین وجه نیازهای آنها را برآورده کنند. این نوع آپارتمان، زیرزمینی است که پایین‌تر از سطح زمین و زیر یک مجتمع آپارتمانی ساخته می‌شود.

برای اجاره آپارتمان در دبی از نوع زیرزمینی به صورت قانونی باید به یک سری ملزومات توجه شود؛ برای مثال، سقف این واحدهای آپارتمانی باید 7 فوت ارتفاع داشته باشد و یک پنجره مناسب در هر اتاق وجود داشته باشد.

دیوارهای این نوع آپارتمان باید ضد آب باشند تا نمدار و پوسیده نشوند. این آپارتمان‌ها مزایای زیادی از جمله ارزان بودن و دور بودن از فضای شلوغ شهری را با هم ارائه می‌دهند.

اجاره آپارتمان باغ دار در دبی

یک آپارتمان به سبک باغ معمولاً در طبقه همکف یک مجتمع آپارتمانی ساخته می‌شود و به ساکنان اجازه ورود به باغ را می‌دهد. مستأجرین می‌توانند به چمن یا هر فضای سبز دیگری دسترسی داشته باشند. آپارتمان‌های باغ دار در سازه‌های کم ارتفاع سه طبقه کاربرد دارند.

اجاره آپارتمان یک خوابه در دبی

آپارتمان یک خوابه یک آپارتمان کوچک اما با اتاق خواب بزرگ، حمام و آشپزخانه است. بیشتر این آپارتمان‌ها بر اساس طراحی بدون دیوار ساخته شده‌اند و هیچ دیواری در داخل خانه وجود ندارد. این خانه‌ها در زمان اجاره آپارتمان در دبی طرفداران زیادی در بین مجردین و خانواده‌های کم جمعیت دارند. حداقل متراژ آپارتمان یک خوابه باید 70 تا 80 متر مربع باشد.

اجاره آپارتمان یک خوابه در دبی

 

اجاره آپارتمان دو خوابه در دبی

معمولاً آپارتمان‌های دو خوابه بهترین گزینه برای خانواده‌هایی هستند که یک یا دو فرزند دارند. میانگین متراژ آپارتمان‌های دو خوابه در دبی حدود 100 متر مربع است؛ بنابراین فضای کافی را برای زندگی خانواده‌ها فراهم می‌کنند.

اجاره آپارتمان سه خوابه در دبی

اگر به دنبال فضای کافی برای زندگی خانواده خود هستید و بودجه زیادی را برای اجاره آپارتمان در دبی کنار گذاشته‌اید، آپارتمان‌های سه خوابه می‌توانند گزینه‌ای ایده‌آل برای شما باشند. حتی اگر تعداد اعضای خانواده شما کم است، می‌توانید از یکی از اتاق‌ها به عنوان اتاق کار خود استفاده کنید.

مناطق لاکچری برای اجاره آپارتمان در دبی

فرقی نمی‌کند که قصد سرمایه گذاری در دبی از طریق اجاره ملک را دارید یا تنها می‌خواهید یک جای لاکچری را برای اجاره خانه در دبی انتخاب کنید؛ در هر صورت می‌توانید با فهرستی که از بهترین گزینه‌ها برای شما ارائه کرده‌ایم، استفاده و آپارتمان ایده‌آل خود را اجاره کنید.

مناطق لاکچری برای اجاره آپارتمان در دبی

 

منطقه البراری دبی

جویبارهای متلاطم، سرسبزی و زیبایی منطقه البراری، آن را به مکانی لذت بخش برای زندگی تبدیل کرده است. منطقه البراری که در صدر فهرست لاکچری‌ترین مناطق برای اجاره آپارتمان در دبی قرار دارد، می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در امارات را دارند نیز باشد.

با بازده سرمایه گذاری بالا، آپارتمان‌ها و ویلاهای البراری هم برای یک استفاده شخصی و هم برای سرمایه گذار ارزش قیمت بالایی را ارائه می‌دهند.

منطقه زعبیل دبی

منطقه نسبتاً جدید Zaabeel که در قلب دبی واقع شده، یک منطقه پر جنب و جوش و شلوغ است که به دلیل میراث فرهنگی متنوع و پیشرفت‌های مدرن خود شناخته می‌شود. این محله پویا ترکیبی از گزینه‌های مسکونی، تجاری و تفریحی را ارائه می‌دهد که آن را به مقصدی محبوب هم برای مردم محلی و هم برای گردشگران تبدیل می‌کند.

زعبیل به‌خاطر مکان‌های دیدنی نمادین خود از جمله قاب دبی و پارک زعبیل شهرت دارد و به یکی از بهترین مناطق برای اجاره آپارتمان در دبی تبدیل شده است. این منطقه همچنین دارای چندین مؤسسه آموزشی مشهور، امکانات بهداشتی و درمانی و مراکز خرید است که مکانی مناسب برای ساکنان است.

منطقه دبی مارینا

منطقه ساحلی دبی مارینا با میزبانی از تعداد زیادی از جوانان، به داشتن فضایی جهانی و آزاد معروف است. این منطقه همچنین طیف گسترده‌ای از تفریحات شبانه فعال و طیف وسیعی از غذاخوری‌ها را فراهم می‌کند و برای اجاره خانه در دبی بسیار ایده‌آل است.

منطقه دبی مارینا

 

منطقه دبی هیلز استیت

دبی هیلز استیت واقع در قلب دبی، یک منطقه معتبر و پرطرفدار است که به خاطر ویلاهای مجللش شناخته شده است. این ویلاها و آپارتمان‌های لوکس دارای معماری مدرن، طراحی زیبا و امکانات رفاهی پیشرفته هستند و سبک زندگی مجلل و راحت را به ساکنان ارائه می‌دهند.

خانه‌های دبی هیلز استیت از آپارتمان‌های بزرگ 3 خوابه تا عمارت‌های بزرگ 6 خوابه را شامل می‌شوند که پاسخگوی نیازهای همه خانواده‌ها هستند. این منطقه در میان فضایی سرسبز با پارک‌ها، زمین‌های گلف و باغ‌های محوطه‌سازی شده واقع شده است و گزینه جذابی برای اجاره آپارتمان در دبی محسوب می‌شود.

منطقه جمیرا گلف دبی

جمیرا گلف استیت یک منطقه مسکونی معتبر است که به خاطر آپارتمان‌ها و ویلاهای خیره‌کننده‌اش که در پس زمینه دو زمین گلف در کلاس جهانی قرار گرفته‌اند، شناخته می‌شود. این خانه‌های مجلل یک سبک زندگی منحصر به فرد و آرام را در محیطی سرسبز به ساکنان ارائه می‌دهند.

خانه‌های جمیرا گلف استیت با معماری خیره‌کننده، فضایی جادار و چشم‌انداز باکیفیت طراحی شده‌اند و تجربه زندگی لاکچری و راحت را برای ساکنین فراهم می‌کنند؛ به همین دلیل در فهرست بهترین مناطق برای اجاره آپارتمان در دبی قرار دارد.

منطقه جمیرا گلف دبی

 

منطقه جمیرا بیچ رزیدنس دبی

منطقه ساحلی بین‌المللی جمیرا بیچ رزیدنس (JBR) به عنوان یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری و مناطق  مهم برای اجاره آپارتمان در دبی شناخته می‌شود. این منطقه که بزرگ‌ترین پروژه مسکونی و تجاری تک فاز در جهان است، 40 برج بلند دارد که به شش خوشه تقسیم شده و مشرف به خلیج فارس است.

JBR با ارائه سبک زندگی ساحلی و تفریحی در تمام طول سال، یک گزینه ایده‌آل برای اجاره و خرید ملک در دبی برای زوج‌ها و خانواده‌های جوان است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

منطقه بیزینس بی دبی

Business Bay به عنوان مرکز جدید تجارت دبی در چند کیلومتری مرکز شهر واقع شده است. این منطقه مجلل میزبان یک قایق بادبانی جدید و اسکله قایق بادبانی در ساحل کانال جدید است. Business Bay مجموعه‌ای از سوپرمارکت‌ها، غذاخوری‌ها و مراکز تفریحی را به همراه تعدادی از هتل‌های بین‌المللی مجلل را ارائه می‌کند و گزینه‌ای لاکچری برای اجاره آپارتمان در دبی است.

لازم به ذکر است که این منطقه برای اجاره مغازه در دبی هم می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد؛ بنابراین می توانید آپارتمان و مغازه خود را در یک منطقه اجاره کنید تا راحت تر بتوانید رفت و آمد داشته باشید.

منطقه مرکز شهر دبی

مرکز شهر دبی، زندگی شهری مدرن را در بهترین حالت خود تعریف می‌کند. این منطقه مجموعه‌ای از جاذبه‌های شگفت‌انگیز از جمله: برج خلیفه، مرکز خرید دبی و فواره دبی را در خود جای داده است. این شهر میزبان ساکنان بلند پرواز در جهان است و آنها را با طیف وسیعی از گزینه‌های مسکن، سرگرمی، غذاخوری و خرده فروشی روبرو می‌کند.

منطقه مرکز شهر دبی

 

منطقه پالم جمیرا دبی

آپارتمان‌های پالم جمیرا با طراحی‌های معاصر، چشم اندازهای با کیفیت بالا و مجموعه‌ای از امکانات رفاهی، سبک زندگی مجلل و جذابی را به ساکنان ارائه می‌دهند. این منطقه دارای طیف وسیعی از گزینه‌های متنوع برای اجاره آپارتمان در دبی است؛ از استودیوهای دنج گرفته تا پنت‌هاوس‌های بزرگ برای اجاره در این منطقه موجود هستند.

ساکنان این منطقه می‌توانند از دسترسی به سواحل خصوصی، استخرهای شنا، مراکز تناسب اندام و انواع گزینه‌های ناهارخوری و سرگرمی لذت ببرند که آن را به مکانی منحصر به فرد و مطلوب برای اجاره مسکن در دبی تبدیل می‌کند.

پالم جمیرا یکی از گزینه های ایده آل برای اجاره رستوران در دبی هم هست؛ زیرا رفت و آمد به این منطقه به دلیل توریستی بودن آن زیاد است و می توانید به موفقیت رستوران و غذاخوری خود امیدوار باشید.

منطقه سیتی واک دبی

سیتی واک واقع در قلب دبی، یک منطقه مسکونی پویا و پر جنب و جوش است که به خاطر آپارتمان‌های مدرن و مجلل خود شهرت دارد. این آپارتمان‌ها زندگی شیک و مجللی را با طراحی‌های معاصر، تزئینات لاکچری و مجموعه‌ای از امکانات به ساکنان ارائه می‌دهند؛ بنابراین سیتی واک را می‌توانید برای اجاره آپارتمان در دبی انتخاب کنید.

مناطق ارزان برای اجاره آپارتمان در دبی

علی رغم شهرتی که دبی به عنوان یکی از گران‌ترین شهرها دارد، شما گزینه‌های مختلفی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود برای اجاره آپارتمان و خانه در دبی دارید. برای پرداخت اجاره آپارتمان رویایی خود در دبی، نیازی به داشتن بودجه نجومی نیست!

اگر باور نمی‌کنید، لیست زیر را که از مناطق ارزان دبی برای اجاره آپارتمان توسط Property Finder جمع‌آوری شده‌اند، بررسی کنید.

مناطق ارزان برای اجاره آپارتمان در دبی

 

منطقه دبی اینترنشنال سیتی

اینترنشنال سیتی با وسعت 8 میلیون متر مربع، تمامی امکانات لازم برای زندگی در دبی را برای شما فراهم می‌کند. این پروژه به ده بخش جذاب با  فضاهای سرسبز تقسیم شده و به دلیل تعداد زیاد آپارتمان‌های استودیویی برای اجاره آپارتمان در دبی، محبوبیت زیادی در بین جوانان دارد؛ اما برای خانواده‌ها نیز عالی است.

یکی از ویژگی‌های اصلی این منطقه، معماری بخصوص و جذاب است. هر منطقه مسکونی به نام یک کشور نام‌گذاری شده است. با متروی دبی یا با وسایل حمل و نقل دیگر می‌توانید در کمترین زمان به جاذبه‌های شهر دبی دسترسی داشته باشید.

برخی از نزدیک‌ترین جاذبه‌ها و مناطق به دبی اینترنشنال سیتی عبارت‌اند از:

  • واحه سیلیکون دبی: 12 دقیقه
  • فرودگاه بین‌المللی دبی: 15 دقیقه
  • مرکز شهر دبی: 20 دقیقه
  • مارینا دبی: 30 دقیقه

قیمت اجاره آپارتمان در دبی اینترنشنال سیتی را به صورت حدودی در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

نوع آپارتمان قیمت اجاره (سالانه)
استودیو 15990 درهم
یک خوابه 29500 درهم
دو خوابه 34000 درهم
سه خوابه 70000 درهم

منطقه واحه سیلیکون دبی

اگر در حال راه‌اندازی کسب و کار خود در دبی هستید، واحه سیلیکون یک گزینه ایده‌آل برای شما است. داشتن فضاهای تجاری بزرگ و ساختمان‌های ارزان قیمت برای اجاره آپارتمان در دبی از مهم‌ترین مزایای این منطقه برای کار و زندگی در امارات محسوب می‌شوند.

منطقه واحه سیلیکون دبی به سرعت در حال رشد است و به دلیل موقعیت مرکزی آن در دبی، در بین مهاجران شناخته شده است؛ همچنین فاصله کمی با برخی از محبوب‌ترین جاذبه‌های دبی دارد.

  • دبی اینترنشنال سیتی: 10 دقیقه
  • فستیوال سیتی دبی: 15 دقیقه
  • فرودگاه بین‌المللی دبی: 15 دقیقه
  • دبی مال: 20 دقیقه
  • دیره: 23 دقیقه

قیمت اجاره آپارتمان در منطقه واحه سیلیکون دبی

 

قیمت اجاره آپارتمان در واحه سیلیکون دبی را به صورت حدودی در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

نوع آپارتمان قیمت اجاره (سالانه)
استودیو 23000 درهم
یک خوابه 32000 درهم
دو خوابه 45000 درهم
سه خوابه 65000 درهم

دبی پروداکشن سیتی

دبی پروداکشن سیتی در سال 2003 توسط گروه TECOM و با هدف کمک به شرکت‌های رسانه‌ای راه‌اندازی شد. با ارائه واحدهای تجاری و مسکونی ارزان، ممکن است بخواهید این منطقه را به عنوان خانه بعدی خود در نظر بگیرید.

این منطقه در حاشیه شهر قرار دارد و فرصتی عالی برای زندگی دور از ساعات شلوغی دبی بوده و از نظر موقعیت مکانی به اندازه کافی به همه چیز نزدیک است. طیف وسیعی از برج‌های مسکونی خیره‌کننده برای اجاره آپارتمان در دبی وجود دارند که دارای آپارتمان‌های بزرگ و مقرون به صرفه هستند.

زندگی در دبی پروداکشن سیتی به معنای نزدیک بودن به برخی از جاذبه‌های شناخته شده شهر است؛ مانند:

  • اسپرت سیتی دبی: 5 دقیقه
  • منطقه جمیرا: 10 دقیقه
  • واحه سیلیکون دبی: 20 دقیقه
  • شهربازی IMG: 20 دقیقه
  • فرودگاه بین‌المللی دبی: 25 دقیقه

قیمت اجاره آپارتمان در دبی پروداکشن سیتی را به صورت حدودی در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

نوع آپارتمان قیمت اجاره (سالانه)
استودیو 18000 درهم
یک خوابه 32000 درهم
دو خوابه 39000 درهم
سه خوابه 56000 درهم

منطقه تاون اسکوایر دبی

تاون اسکوایر دبی که توسط شرکت معتبر Nshama Group توسعه یافته، یکی از بزرگ‌ترین مناطق ارزان قیمت برای اجاره آپارتمان در دبی است. اگر به دنبال ارزان‌ترین مکان برای اجاره آپارتمانی هستید که متناسب با نیازهای شما باشد، این منطقه را هم در فهرست خود قرار دهید.

این منطقه زیبا که در خیابان القضرا واقع شده، یک زندگی را برای شما ایجاد می‌کند که ترک آن سخت خواهد بود. در حالی که تاون اسکوایر به گونه‌ای طراحی شده که از مرکز شهر پرهیاهو دبی دور باشد، هنوز چند مقصد محبوب دبی در نزدیکی آن وجود دارند؛ از جمله:

  • اسپرت سیتی دبی: 13 دقیقه
  • عربین رنچز: 16 دقیقه
  • مرکز خرید امارات: 23 دقیقه
  • مارینا دبی: 25 دقیقه
  • مرکز خرید ابن بطوطه: 25 دقیقه

قیمت اجاره آپارتمان در تاون اسکوایر دبی

 

قیمت اجاره آپارتمان در تاون اسکوایر دبی را به صورت حدودی در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

نوع آپارتمان قیمت اجاره (سالانه)
استودیو 20000 درهم
یک خوابه 30000 درهم
دو خوابه 40000 درهم
سه خوابه 58000 درهم

حومه روستای جمیرا (JVC)

اگر به دنبال آرامش در منطقه‌ای هستید که ارزان‌ترین خانه‌ها را برای اجاره آپارتمان در دبی ارائه می‌دهد، حومه روستای جمیرا پاسخگوی نیازهای شما است. حومه روستای جمیرا همچنین یکی از محبوب‌ترین مناطق مسکونی برای کودکان و خانواده‌ها محسوب می‌شود.

زندگی در این منطقه به معنای دسترسی آسان به برخی از بهترین جاذبه‌های دبی است؛ از جمله:

  • باغ معجزه دبی: 10 دقیقه
  • موتور سیتی دبی: 10 دقیقه
  • مرکز خرید امارات: 15 دقیقه
  • مرکز شهر دبی: 20 دقیقه
  • فرودگاه بین‌المللی دبی: 25 دقیقه

قیمت اجاره آپارتمان در حومه روستای جمیرا (JVC) را به صورت حدودی در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

نوع آپارتمان قیمت اجاره (سالانه)
استودیو 22000 درهم
یک خوابه 42000 درهم
دو خوابه 50000 درهم
سه خوابه 70000 درهم

اجاره آپارتمان در دبی به صورت آنلاین

انتخاب از بین آپارتمان‌ها و ویلاهای بی شماری که برای اجاره آنلاین آپارتمان در دبی در دسترس هستند، می‌تواند بسیار دشوار باشد. دبی شهری است که به سرعت پیشرفت می‌کند و محله‌های جدید دائماً در حال ظهور هستند؛ علاوه بر این، جستجو در بسیاری از موارد به زمان نیاز دارد.

از جمله معروف‌ترین وب‌سایت‌های اجاره آپارتمان در دبی می‌توان به milkfinder.ae و dubizzle.com اشاره کرد. اگر تحقیقات خود را در مورد مکانی که می‌خواهید در آن اقامت کنید انجام دهید، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین مکان را بر اساس بودجه و نیاز خود پیدا کنید.

از این رو امکان اجاره خانه، آپارتمان، مغازه و دفتر کار در مناطق مختلف دبی فراهم شده و شما می توانید اجاره دفتر کار در دبی را از طریق یکی از سایت های معتبر انجام دهید.

اجاره آپارتمان در دبی به صورت آنلاین

 

نکات مهم در زمان اجاره آپارتمان در دبی

قبل از امضای هر گونه اجاره‌نامه، چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. اجاره باید معقول و بر اساس بازار فعلی اجاره آپارتمان در دبی باشد. هنگام معامله با یک مالک خصوصی، مدارک شناسایی و مالکیت را درخواست کنید.

هنگام کار با یک نماینده، مطمئن شوید که کسب و کار معتبری دارد. باید رسید دریافت کنید و سپرده و چک‌ها را مستقیماً به صاحبخانه و نه شخص ثالث پرداخت کنید. بسیار مهم است که نسبت به اجاره‌نامه‌هایی که تلاش می‌کنند بار هزینه‌های تعمیر و نگهداری را به دوش مستأجر منتقل کنند، محتاط باشید.

صاحب خانه باید مسئول هزینه‌های نگهداری ملک باشد. اگر به دنبال اجاره آپارتمان در امارات هستید، مشخص کنید که چه کسی مسئول نگهداری قسمت‌های مشترک است. علاوه بر این، سعی کنید با مستأجرهای قبلی صحبت کنید تا مطمئن شوید که همه چیز خوب پیش می‌رود.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

اجاره بهترین آپارتمان‌ها در دبی با تیم افدل

اجاره آپارتمان در دبی می‌تواند چالش برانگیز باشد؛ زیرا به اطلاعات دقیقی در این زمینه نیاز دارد. مشورت با کارشناسان همیشه یک راه مطمئن برای خرید و اجاره ملک در کشورهای دیگر باشد. افدل گروپ نامی آشنا در مهاجرت به امارات است که می‌تواند در اجاره یا خرید ملک به شما کمک کند.

تیم افدل با جدیدترین شرایط مهاجرت و اخذ اقامت امارات آشنایی داشته و می‌توانند بهترین راهنما برای شما در امور مهاجرتی باشند. شما همچنین می‌توانید در زمینه‌های ثبت شرکت در دبی و سرمایه گذاری در دبی نیز با کارشناسان این تیم مشورت کرده تا بهترین نتیجه را کسب کنید.

شاید شما هم جزو افرادی باشید که ویزای طلایی امارات به آنها تعلق می‌گیرد. تنها راه مطمئن شدن از واجد شرایط بودن این است که شرایط لازم را از کارشناسان مهاجرتی سؤال کنید؛ پس با کارشناسان ما در افدل گروپ تماس بگیرید.

اجاره بهترین آپارتمان‌ها در دبی با تیم افدل

 

سخن پایانی

خرید یا اجاره آپارتمان در دبی دارای شرایطی است که قبل از اقدام به مهاجرت یا سفر به این شهر باید در نظر داشته باشید. شناخت انواع آپارتمان‌های موجود برای اجاره در دبی و مناطق لاکچری و ارزان آن می‌تواند در انتخاب درست به شما کمک کند.

در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با مهم‌ترین نکات در رابطه با اجاره خانه و آپارتمان در دبی و قیمت انواع آپارتمان در مناطق ارزان این شهر آشنا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان تیم افدل در ارتباط باشید.

سؤالات متداول

  1. ارزان‌ترین مناطق برای اجاره آپارتمان در دبی کجاست؟

دبی اینترنشنال سیتی، واحه سیلیکون، دبی پروداکشن سیتی، تاون اسکوایر و حومه روستای جمیرا (JVC)

  1. هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در دبی چقدر است؟

حدود 30000 درهم در سال

  1. منطقه دبی اینترنشنال سیتی با مرکز شهر چقدر فاصله دارد؟

20 دقیقه

  1. چطور یک آپارتمان ارزان در دبی اجاره کنم؟

اجاره آپارتمان در مناطق ارزان می‌تواند در هزینه‌های شما صرفه جویی زیادی بکند.

  1. استودیو آپارتمان‌های دبی برای چه کسانی مناسب هستند؟

مجردین و خانواده‌های کم جمعیت

سایر مقالات:

رستوران های برتر در دبی {آدرس و تلفن 5 رستوران ایرانی}
معماری برج های دبی- معرفی و نکات جالب 10 برج در دبی
سوغاتی از دبی چی بخریم – 20 سوغاتی (خوراکی + کادویی) – قیمت

 

25 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *