جدیدترین لیست نمایشگاه های امارات 2024 + زمان برگزاری

جدیدترین لیست نمایشگاه های امارات 2024-2023 + زمان برگزاری

جدیدترین لیست نمایشگاه های امارات 2024

آیا از زمان برگزاری نمایشگاه های امارات اطلاع دارید؟ اگر می‌خواهید بهترین زمان سفر به دبی و امارات را بر اساس تقویم نمایشگاه دبی یا شهرهای دیگر تنظیم کنید، باید از رویدادهای پیشِ رو خبر داشته باشید تا با برنامه‌ریزی دقیق‌تری سفر کنید.

جای نگرانی نیست؛ زیرا ما در این مقاله، تقویم نمایشگاه های امارات را به همراه تمامی اطلاعاتی که ممکن است نیاز داشته باشید، بررسی خواهیم کرد؛ پس مقاله نمایشگاه‌های امارات متحده عربی را از دست ندهید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

آزمایشگاه Arab Lab دبی 2023

آزمایشگاه Arab Lab دبی 2023
تقویم نمایشگاه های امارات

آزمایشگاه عرب یکی از نمایشگاه های دبی است که تجهیزات، فناوری و خدمات آزمایشگاهی را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه بین‌المللی، متخصصان صنایع مختلف را از سراسر جهان جذب می‌کند. نمایشگاه Arab Lab غرفه‌داران مختلفی مانند تأمین‌کنندگان، تولیدکنندگان و بازرگان‌های فناوری آزمایشگاهی و دستگاه‌ها را گرد هم می‌آورد.

غرفه‌داران مجموعه‌ای از محصولات مانند: ابزارهای تحلیلی، تجهیزات آزمایشگاهی، راه‌حل‌های علمی و موارد دیگر را به نمایش خواهند گذاشت؛ بنابراین یکی از مهم‌ترین نمایشگاه های امارات محسوب می‌شود. نمایشگاه عرب لب دبی 2023 یکی از رویدادهای B2B است و بیشتر مدیران آن از بخش‌های مختلف به این نمایشگاه می‌پیوندند.

آزمایشگاه عرب لب برای نمایشگاه 2023 دبی مهم است؛ زیرا فرصتی منحصر به فرد برای غرفه‌دارانی است که به دنبال مکانی برای نمایش محصولات خود هستند؛ این غرفه‌داران با مدیران صنایع مختلف ارتباط برقرار می‌کنند و با آخرین فناوری‌های صنعت آزمایشگاهی همراه می‌شوند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

پادکست : نمایشگاه های دبی

 

نمایشگاه Edilsocial شارجه

نمایشگاه Edilsocial یکی از نمایشگاه های امارات است که امکان حضور غرفه‌های نمایشگاهی شرکت‌های تولیدی و استودیوهای بین‌المللی معماری، طراحی، مهندسی و خدمات را فراهم می‌کند. طراحی و پیاده‌سازی در یک مکان واحد برای ارتباط و بحث در مورد محصولات نوآورانه، بخش اصلی این نمایشگاه است.

رویدادهای آموزشی این نمایشگاه به معماری، طراحی، فضای باز و همچنین اجرای پروژه‌ها با شرکت‌ها و متخصصان کالاهای مرتبط با ساخت و ساز و مواد، گیاهان و تهویه مطبوع، نرم افزار و… اختصاص داده می‌شود.

زمانی که مهاجرت به امارات انتخاب کنید، متوجه می شوید که شارجه هم نمایشگاه های جذابی مانند Edilsocial دارد که سبب محبوبیت هر چه بیشتر این شهر شده اند.

نمایشگاه Edilsocial شارجه

 

نمایشگاه جهانی GITEX دبی 2023

GITEX Global Dubai یک نمایشگاه و کنفرانس بزرگ فناوری است که در دبی و امارات متحده عربی برگزار می‌شود. این نمایشگاه یکی از نمایشگاه های بین‌المللی امارات محسوب می‌شود و مکانی است که در آن می‌توانید نمایندگان و متخصصان برجسته صنعت را بیابید.

نمایشگاه جهانی جیتکس، غرفه‌داران مختلفی از جمله شرکت‌های بزرگ فناوری، استارت‌آپ‌ها و نوآوران را معرفی می‌کند. در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان ممکن است طیف گسترده‌ای از نوآوری‌ها و خدمات مانند: هوش مصنوعی، محاسبات ابری، نوآوری‌های اینترنتی، امنیت سایبری و موارد دیگر را بیابند.

این نمایشگاه تجاری B2B یکی از بهترین نمایشگاه های امارات است که در آن می‌توانید با متخصصان این صنعت شبکه بسازید. نمایشگاه تجاری GITEX Global 2023 ممکن است بیشتر تصمیم‌گیرندگان این صنعت را جمع کند و به شما کمک کند تا به یک برند شناخته شده در سراسر جهان تبدیل شوید.

نمایشگاه جواهرات JWS ابوظبی 2023

برای نزدیک به سه دهه، JWS ظرافت صنعت جواهرات را با موفقیت به نمایش گذاشته است و ابوظبی را به مقصد منطقه برای هزاران طراح، تأمین کننده، تولید کننده و عمده فروش جواهرات و ساعت مسافرتی تبدیل کرده است.

این نمایشگاه به عنوان یکی از لوکس‌ترین نمایشگاه های امارات و یک محل تجمع قابل توجه برای علاقه‌مندان و برندهای شناخته شده عمل کرده و جواهرات لوکس، باکیفیت و زیبا را در خود جای داده است. این نمایشگاه، ابوظبی را به یکی از گزینه های ایده آل جهت انتخاب بهترین شهر امارات برای زندگی تبدیل کرده است.

نمایشگاه JWS ظرافت را به نمایش می‌گذارد، طراحان جواهرات تازه‌کار و استعدادهای محلی اماراتی را تشویق می‌کند. شما می‌توانید یکی از برندهای معتبر در زمینه ساعت و جواهرات باشید تا نوآوری‌های خاص و مجموعه‌های خیره‌کننده خود را در کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس به نمایش بگذارید.

نمایشگاه جواهرات JWS ابوظبی 2023

 

نمایشگاه Gulfood Manufacturing 2023

Gulfood Manufacturing یک نمایشگاه پیشرو با تمرکز بر صنعت غذا و نوشیدنی است. این رویداد که در لیست نمایشگاه های تجاری امارات متحده عربی قرار دارد، بیشتر متخصصان و تنظیم‌کنندگان صنعت از جمله تولیدکنندگان، فروشندگان و تأمین‌کنندگان را جذب می‌کند.

این نمایشگاه که جزو برترین نمایشگاه های امارات محسوب می‌شود، دارای فناوری‌هایی مانند: ماشین‌آلات بسته‌بندی، ابزارهای پردازش مواد غذایی، مواد اولیه و غیره خواهد بود؛ همچنین قرار است جلسات B2B، کنفرانس‌ها و بحث‌های تجاری برای شبکه‌سازی، کاوش و انجام معاملات تجاری در صنعت F&B را داشته باشد.

این نمایشگاه بین‌المللی یک فرصت عالی برای کسانی است که در این بخش‌ها یا صنایع ماشین‌سازی تجارت می‌کنند. همچنین شرکت در این نمایشگاه تجاری دبی می‌تواند به شما کمک کند تا با نمایش فناوری بهبودیافته خود، به یک فروشنده بزرگ در صنعت تبدیل شوید.

برای متمایز شدن از سایر غرفه‌داران در این نمایشگاه تجاری، می‌توانید از یک غرفه ساز نمایشگاهی در دبی کمک بگیرید. این کار می‌تواند تأثیر چشمگیری بر موفقیت و دیده شدن شما داشته باشد؛ زیرا این نمایشگاه جزو بهترین نمایشگاه های امارات خواهد بود.

نمایشگاه اتومکانیکا دبی 2023

اتومکانیکا دبی 2023 یک نمایشگاه و کنوانسیون بزرگ در صنعت پس از فروش خودرو است و طراحان مختلف صنعت را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. نمایشگاه اتومکانیکا یکی از نمایشگاه های خودرو دبی است که غرفه دارانی را از بخش خودرو از جمله تاجران، توزیع‌کنندگان و تأمین‌کنندگان محصولات و راه‌حل‌های پس از فروش خودرو به دبی می‌کشاند.

بازدیدکنندگان با جدیدترین قطعات و لوازم جانبی خودرو، ابزار کارگاهی و خدمات عملیاتی برای بازار پس از فروش خودرو آشنا خواهند شد؛ بنابراین می‌توان گفت که اتومکانیکا یکی از جذاب‌ترین نمایشگاه های امارات برای جوانان و عاشقان ماشین است.

نمایشگاه اتومکانیکا دبی 2023
نمایشگاه های امارات

 

نمایشگاه Paperworld East  2023

Paperworld Middle East در لیست نمایشگاه های تجاری دبی و بهترین نمایشگاه های امارات قرار دارد و برای نمایش صنعت نوشت افزار و لوازم اداری برگزار می‌شود. این نمایشگاه عمده‌فروشان، خرده‌فروشان، تولیدکنندگان و سایر متخصصان صنعت دنیا را گرد هم می‌آورد تا جدیدترین محصولات و فناوری‌ها را به نمایش بگذارند.

نمایشگاه تجاری Paperworld محصولات متنوعی مانند: ابزار نوشتاری، ماشین‌های کاغذ، تجهیزات اداری و لوازم‌التحریر مدرسه و وسایل هنری را معرفی می‌کند. بازدیدکنندگان این نمایشگاه می‌توانند فناوری‌ها و پیشرفت‌های مربوط به این بخش‌ها مانند: پلتفرم‌های فروش آنلاین، نوآوری‌های چاپ و بسته‌بندی و نرم‌افزارهای مدیریت داده‌ها و همچنین فروش را ببینند.

این نمایشگاه به عنوان یکی از نمایشگاه های امارات، مکانی است که می‌توانید با بسیاری از متخصصان ارتباط برقرار کرده و در مورد فرصت‌ها و ایده‌های مرتبط با صنعت لوازم‌التحریر بحث کنید و ایده های جذابی برای راه اندازی کسب و کار در دبی را بیابید.

نمایشگاه بین‌المللی پوشاک و نساجی دبی 2023

نمایشگاه بین‌المللی پوشاک و نساجی (IATF) یکی از مهم‌ترین نمایشگاه های دبی است که متخصصان صنعت را از سراسر جهان گرد هم می‌آورد تا محصولات به‌روز، پیشرفت‌ها و فناوری‌های جدید در زمینه پوشاک و نساجی را به نمایش بگذارد.

IATF طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع مانند: جواهرات، لباس، تزیینات، لباس‌های مد روز و کیف‌های دستی را معرفی می‌کند. بازدیدکنندگان ممکن است طیف وسیعی از محصولات نساجی و پوشاک مانند: نخ‌های سنتی، پوشاک جین، لباس‌های مد روز، لباس‌های روزانه، لباس‌های رسمی و لباس‌های طراحان انحصاری را در این نمایشگاه پیدا کنند.

نمایشگاه تجاری IATF دارای طراحان و برندهای لباس درجه یک است که در یادگیری روند مد و کسب سود بیشتر در صنعت نساجی به شما کمک خواهند کرد. IATF  به عنوان یکی از نمایشگاه های امارات در سال  2023 برای کسانی که مشاغل مربوط به پوشاک، کارخانه‌های پارچه و شرکت‌های نساجی دارند، مناسب است.

نمایشگاه بین‌المللی پوشاک و نساجی دبی 2023

 

نمایشگاه بین‌المللی غذا ابوظبی 2023

نمایشگاه بین‌المللی غذا در ابوظبی یکی از نمایشگاه های امارات و از بزرگ‌ترین رویدادهای تخصصی در بخش غذا، نوشیدنی و مهمان‌نوازی در منطقه است. دوره بعدی نمایشگاه بین‌المللی غذا در شهر ابوظبی از 27 تا 29 نوامبر 2023 در ADNEC ابوظبی برگزار خواهد شد.

دوره دوم این نمایشگاه که تحت حمایت شیخ منصور بن زاید آل نهیان، معاون رئیس‌جمهور، معاون نخست وزیر، وزیر دادگاه ریاست جمهوری و رئیس هیئت مدیره سازمان کشاورزی و ایمنی غذایی ابوظبی (ADAFSA) برگزار می‌شود، بار دیگر بر اهمیت مسئولان به سلامت جامعه تأکید دارد.

چشم انداز مسئولان اماراتی برای تضمین موقعیت پیشرو و جهانی در امنیت غذایی از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود. همچنین در این نمایشگاه می توانید با برخی از رستوران های برتر در دبی آشنا شوید.

نمایشگاه Big 5 Show دبی 2023

نمایشگاه بیگ 5 یک نمایشگاه تجاری پیشرو در ساخت و ساز در دبی و یکی از معروف‌ترین نمایشگاه های امارات متحده عربی است. تولیدکنندگان، عمده‌فروشان و ارائه‌دهندگان خدمات از سراسر جهان برای نمایش جدیدترین راه‌حل‌ها، تجهیزات و فناوری در صنعت ساخت و ساز به این نمایشگاه ملحق خواهند شد.

Big 5 Show 2023 به بخش‌هایی مانند: مصالح ساختمانی، تجهیزات ساخت و ساز، دکوراسیون داخلی و تکمیل و فناوری مدرن ساختمان تقسیم می‌شود. بازدیدکنندگان این نمایشگاه می‌توانند جدیدترین راه‌حل‌ها  و نوآوری‌های شرکت‌های بزرگ در صنعت را ببینند و اطلاعات مفیدی از کارشناسان کسب کنند.

این نمایشگاه تجاری فرصت قابل توجهی را برای غرفه‌داران فراهم می‌کند تا با مخاطبان هدف مانند: معماران، مهندسان، پیمانکاران، مشاوران و تأمین‌کنندگان از کشورهای مختلف در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند؛ بنابراین این نمایشگاه در لیست نمایشگاه های دبی 2023 و بهترین رویدادهای امارات قرار گرفته است.

نمایشگاه Big 5 Show دبی 2023

 

نمایشگاه INTERSEC دبی

بیست و چهارمین دوره این نمایشگاه در ژانویه 2023 و تحت حمایت اعلی حضرت شیخ منصور بن محمد بن راشد آل مکتوم برگزار شد. این نمایشگاه میزبان 43305 متخصص آتش نشانی، امنیت و ایمنی از 131 کشور جهان بود.

این رویداد قرار است جزو نمایشگاه های امارات در سال 2024 نیز باشد تا با نوآوران، شرکت‌ها و متخصصان پیشرو در صنعت شبکه و تجارت انجام دهد. در دوره قبل، 5 کنفرانس به رهبری مدیران عامل، سیاست گذاران، استراتژیست‌ها، اخلالگران و تأثیرگذاران برگزار شدند و بینش‌های نوآورانه‌ای را در سراسر بخش‌های کلیدی در مورد آخرین پیشرفت‌های فناوری امنیتی ارائه کردند.

نمایشگاه فرودگاه دبی 2024

نمایشگاه فرودگاه 2024 یکی از نمایشگاه های امارات است که در دبی برگزار می‌شود. این نمایشگاه و کنوانسیون بزرگ فرودگاهی برای نمایش پیشرفت‌های اخیر در صنعت فرودگاهی است. این نمایشگاه مکانی است که صدها غرفه‌دار، خدمات خود را از کشورهای مختلف به نمایش می‌گذارند.

بازدیدکنندگان در این نمایشگاه می‌توانند محصولات و خدمات متنوعی مانند: خدمات ساخت و ساز فرودگاه، نقشه‌ها و برنامه‌ریزی فرودگاه، اقدامات امنیتی، سیستم‌های فناوری اطلاعات، دستگاه‌های حمل و نقل زمینی و سیستم‌های عامل را مشاهده کنند.

نمایشگاه فرودگاه دبی 2024 به عنوان یکی از برترین نمایشگاه های امارات می‌تواند عرصه مناسبی برای کسانی باشد که در صنعت هوانوردی درگیر فعالیت می‌کنند؛ مانند: خدمه هوانوردی، مدیران زمینی، اپراتورهای فرودگاه، بازرگانان فرودگاه، مدیریت فرودگاه و سایر کارشناسان هوانوردی.

این نمایشگاه بر آخرین روندها و فناوری تأکید می‌کند و بازدیدکنندگان را از طریق کنفرانس‌ها و بحث‌ها آموزش می‌دهد. معمولاً زمان برگزاری نمایشگاه های دبی به گونه‌ای تنظیم می‌شود که بازدیدکنندگان هدف راحت بتوانند در آن‌ها شرکت کنند؛ نمایشگاه فرودگاه 2024 هم از این قاعده مستثنی نیست.

نمایشگاه Cabsat  دبی 2024

Cabsat یک نمایشگاه تجاری پیشرو مرتبط با کانال پخش، رسانه‌های دیجیتال و صنایع ماهواره‌ای است. نمایشگاه Cabsat Dubai 2024 مکانی است که در آن تولیدکنندگان، فروشندگان و ارائه‌دهندگان خدمات برجسته با یکدیگر ملاقات می‌کنند و آخرین پیشرفت‌های خود را به بازدیدکنندگان نشان می‌دهند.

کارشناسانی مانند: اپراتورهای ماهواره‌ای، پخش‌کننده‌ها، تولیدکنندگان محتوا، روزنامه‌نگاران رسانه‌ای و مدیران دولتی در این نمایشگاه پربازدید در دبی حضور خواهند داشت. این نمایشگاه را می‌توان یکی از برترین نمایشگاه های امارات در سال 2024 پیش بینی کرد.

این نمایشگاه مکانی برای به نمایش گذاشتن پیشرفت این حوزه‌ها و گسترش شبکه شرکت‌کنندگان با حرفه‌ای‌ها در مشاغل مشابه است. همچنین شما می‌توانید به دنبال غرفه ساز نمایشگاهی در دبی باشید تا یک غرفه نمایشگاه تجاری شخصی داشته باشید.

نمایشگاه Cabsat  دبی 2024
نمایشگاه های امارات

 

نمایشگاه World Vape Show دبی 2024

نمایشگاه جهانی ویپ 2024 دبی یکی از نمایشگاه‌های بزرگ تجاری این شهر برای محصولات بین‌المللی ویپینگ است. این نمایشگاه توسط مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود و بستری برای شرکت‌ها است تا خدمات خود را به نمایش بگذارند، با خریداران صنعت ارتباط برقرار کنند و در مورد پیشرفت‌ها اطلاعات کسب کنند.

رویداد World Vape Show Dubai 2024 غرفه‌دارانی را معرفی می‌کند که خالق و فروشنده سیگارهای الکترونیکی، مایعات الکترونیکی و افزودنی‌های بخارپز هستند؛ به همین دلیل یکی از بهترین نمایشگاه های امارات است که در سال 2024 برگزار خواهند شد.

این نمایشگاه می‌تواند فرصتی را برای متخصصان شرکت بخارپز ایجاد کند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، روابط تجاری جدیدی ایجاد کنند و در مورد روندهای آینده در این صنعت بیاموزند. این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه های دبی در سال 2024 شناخته می‌شود؛ زیرا ویپینگ یک صنعت در حال رشد سریع است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

در جدول زیر می‌توانید لیست و زمان برگزاری نمایشگاه های امارات متحده عربی را مشاهده کنید.

عنوان نمایشگاه تاریخ برگزاری
آزمایشگاه عرب دبی 19 تا 21 سپتامبر 2023
نمایشگاه Edilsocial شارجه 9 تا 11 اکتبر 2023
نمایشگاه جهانی GITEX دبی 16 تا 20 اکتبر 2023
نمایشگاه جواهرات JWS ابوظبی 1 تا 5 نوامبر 2023
نمایشگاه Gulfood Manufacturing ابوظبی 7 تا 9 نوامبر 2023
نمایشگاه اتومکانیکا در دبی 15 تا 17 نوامبر 2023
نمایشگاه Paperworld East دبی 21 تا 23 نوامبر 2023
نمایشگاه بین‌المللی پوشاک و نساجی دبی 27 تا 29 نوامبر 2023
نمایشگاه بین‌المللی غذا ابوظبی 27 تا 29 نوامبر 2023
نمایشگاه Big 5 Show دبی 4 تا 7 دسامبر 2023
نمایشگاه INTERSTC دبی 16 تا 18 ژانویه 2024
نمایشگاه فرودگاه دبی 14 تا 16 می 2024
نمایشگاه Cabsat  دبی 21 تا 23 می 2024
نمایشگاه World Vape Show دبی 10 تا 12 ژوئن 2024

 

نمایشگاه‌های هنری دبی 2024

همواره نمایشگاه‌های هنری از پرطرفدارترین نمایشگاه های امارات محسوب می‌شوند و محبوبیت خاصی در بین علاقه‌مندان به هنر دارند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در این بخش به بررسی و معرفی تعدادی از بهترین نمایشگاه های هنری دبی که قرار است در 2024 برگزار شوند و نمادی از فرهنگ امارات هستند، بپردازیم.

نمایشگاه‌های هنری دبی 2024

 

نمایشگاه ART DUBAI MODERN دبی

Art Dubai Modern برای اولین بار در سال 2014 راه‌اندازی شد و آثار هنری باکیفیت از قرن بیستم را ارائه می‌کرد. هدف این نمایشگاه،  ارائه آثار انفرادی یا دو هنرمند با حضور استادان تأثیرگذار مدرن از خاورمیانه، آسیای جنوبی و آفریقا بود.

هم اکنون نیز این نمایشگاه، آثار هنری از اوایل دهه 1950 تا 1990 را گرد هم می‌آورد که تنوع زیادی از زبان‌های هنری متمایز را توسط مجموعه‌ای از هنرمندان که معمولاً کمتر معرفی می‌شوند، نشان می‌دهند؛ بنابراین این نمایشگاه را می‌توان یکی از جذاب‌ترین نمایشگاه های امارات در حوزه هنر به حساب آورد.

این نمایشگاه که بین 10 تا 15 گالری را شامل می‌شود، نقش آرت دبی را به عنوان نمایشگاهی از اکتشاف و تنوع تأیید می‌کند و دامنه آن را در طول تاریخ و همچنین جغرافیا افزایش می‌دهد و همیشه بر کیفیت و رویکرد کیوریتوری تمرکز دارد.

گالری‌های شرکت کننده در Art Dubai Modern هر ساله توسط متصدیان دعوت شده بین‌المللی که در شیوه‌های مدرنیستی منطقه تخصص دارند، با دقت انتخاب می‌شوند؛ از این رو این نمایشگاه را در لیست بهترین نمایشگاه های امارات قرار داده‌اند.

نمایشگاه BAWWABA  دبی

Bawwaba توسط Emiliano Valdés، مدیر ارشد موزه هنرهای مدرن و معاون متصدی دهمین بینال گوانگجو سرپرستی می‌شود و 10 ارائه انفرادی با آثار هنری خلق شده در سال گذشته یا طراحی شده برای نمایشگاه ارائه خواهد کرد.

نمایشگاه باووابا دبی، آثار هنرمندانی را به نمایش خواهد گذاشت که به هنر به عنوان مکانی برای حسابرسی و شفا، رویارویی با مسائل اجتماعی و سیاسی، درگیر شدن در گفتگوهای انتقادی و ایجاد حس اجتماعی و تعلق فکر می‌کنند؛ بنابراین یکی از متفاوت‌ترین نمایشگاه های امارات خواهد بود.

این هنرمندان از طریق رسانه‌های مختلف، هنر را به عنوان یک کاتالیزور برای تغییر، دگرگونی و شفا کاوش می‌کنند و این نمایشگاه به بررسی چگونگی تغییر این فرآیندها در مناطق مختلف می پردازد. نمایشگاه Bawwaba بستری را برای گفتمان فراهم کرده و وجوه متعدد مدرنیسم را باز می‌کند؛ همچنین به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد تا بین شیوه‌های مدرن و معاصر پیوند برقرار کنند.

برنامه‌های Art Dubai Modern همچنین شامل پیشنهادات رهبری فکری مانند مجموعه دبی، گفتگوهای مدرن و کلکسیونر که در نمایشگاه برگزار می‌شود و همچنین تورهای نمایشگاهی امارات و ابتکارات آموزشی در طول سال است؛ بنابراین یکی از کامل‌ترین نمایشگاه های امارات به حساب می‌آید.

نمایشگاه BAWWABA  دبی

 

نمایشگاه ART DUBAI DIGITAL دبی

همان طور که دنیای هنر به تطبیق و تکامل در حوزه دیجیتال و NFT ادامه می‌دهد، گروه‌های جدیدی برای حمایت از این دنیا ظهور می‌کنند که شامل سازندگان و سهام‌داران جدید می‌شوند. در سال 2022، آرت دبی Art Dubai Digital را راه‌اندازی کرد که هم اکنون یکی از نمایشگاه های امارات است.

نمایشگاه آرت دبی دیجیتال دارای بخش سرپرستی شده‌ای است که یک پایگاه جغرافیایی گسترده را نشان می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به مدل‌های گالری سنتی، پلتفرم‌ها و مجموعه‌های دیجیتالی بومی و ارائه‌های برخی از هیجان‌انگیزترین و مبتکرترین هنرمندانی که امروزه در فضای دیجیتال کار می‌کنند، اشاره کرد.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

دریافت ویزای امارات با افدل گروپ

نمایشگاه های امارات در کنار معماری برج‌های دبی از دلایل مهم سفر به این کشور هستند؛ اما تنها زیبایی‌های ظاهری امارات نیستند که مهاجران را به دریافت ویزای دبی و شهرهای دیگر امارات ترغیب کرده‌اند. مهاجرت به امارات به دلیل داشتن فرصت‌های شغلی متعدد و اقتصاد پایدار روزبه‌روز در حال افزایش است.

دریافت ویزای هر کشوری به مشاوره تخصصی و آشنایی با قوانین جدید آن کشور نیاز دارد؛ در غیر این صورت ممکن است با مشکلات متعددی روبرو شوید. افدل گروپ با ارائه مشاوره‌های تخصصی، به شما کمک می‌کند تا بهترین روش را برای دریافت ویزای امارات انتخاب کنید.

شاید هم بخواهید با دریافت پاسپورت دومینیکا خیال خود را از داشتن مجوز ورود به چندین کشور دنیا راحت کنید! در این حالت باز هم می‌توانید روی راهنمایی‌ها و مشاوره‌های تخصصی تیم افدل حساب کرده و پاسپورت دوم خود را با کمترین دردسر دریافت کنید.

برای دریافت جدیدترین اطلاعات درباره ثبت شرکت در دبی، هزینه زندگی در امارات و ویزای طلایی امارات با کارشناسان ما در افدل گروپ تماس حاصل فرمایید. از تماس شما تا تحقق رویاهایتان تنها چند قدم فاصله دارید!

دریافت ویزای امارات با افدل گروپ
نمایشگاه های امارات

 

در انتها

نمایشگاه های امارات فرصتی ناب برای دسترسی به جدیدترین دستاوردهای این کشور به فناوری‌های مختلف و محصولات متنوع هستند. این نمایشگاه‌ها به منظور ارائه محصولات و خدمات جدید برگزار می‌شوند و امارات با برگزاری این رویدادها، قدرت خود را به رخ جهانیان می‌کشد.

تاریخ برگزاری نمایشگاه های امارات متحده عربی از چند ماه قبل مشخص می‌شود تا علاقه‌مندان به حوزه مورد نظر از سراسر جهان بتوانند برای شرکت در این رویدادهای بزرگ برنامه‌ریزی کنند. در این مقاله تعدادی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های دبی و شهرهای دیگر امارات را که در ماه‌های آینده برگزار می‌شوند، به شما معرفی کردیم.

 

سؤالات متداول

  1. نمایشگاه جواهرات امارات در چه شهری برگزار می‌شود؟

ابوظبی

  1. نمایشگاه بین‌المللی غذا چه محصولاتی را ارائه می‌دهد؟

فناوری‌هایی مانند: پردازش مواد غذایی، ماشین‌آلات بسته‌بندی، ابزارهای مواد اولیه و غیره

  1. نمایشگاه اتومکانیکا دبی در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

15 تا 17 نوامبر 2023

  1. نمایشگاه Big 5 Show 2023 دبی چه بخش‌هایی دارد؟

مصالح ساختمانی، تجهیزات ساخت و ساز، دکوراسیون داخلی و تکمیل و فناوری مدرن

  1. مهم‌ترین نمایشگاه های امارات 2024 در دبی کدام‌اند؟

نمایشگاه INTERSTC ، نمایشگاه فرودگاه دبی، نمایشگاه Cabsat  و نمایشگاه World Vape Show

سایر مقالات:

بهترین شهر امارات برای مهاجرت + زندگی در 2 شهر دبی و ابوظبی
بهترین شهرهای امارات برای کار + 10 شغل مورد نیاز در امارات
فصل مناسب سفر به امارات+ 10تفریح جذاب در اولین سفر به امارات

17 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *