رستوران های برتر در دبی {آدرس و تلفن 5 رستوران ایرانی}

رستوران های برتر در دبی

معرفی رستوران های برتر در دبی از سراسر دنیا!

تجربه طعم‌های جدید در رستوران های برتر در دبی، از جذابیت‌های تکرار نشدنی سفر به دبی است. همیشه کسانی که می‌خواهند به شهر لوکس و جذاب دبی سفر کنند، به دنبال پیدا کردن معروف‌ترین رستوران‌های دبی هستند یا می‌پرسند در دبی چه بخوریم؟

دبی یکی از شهرهای جهان است که بهترین رستوران‌های بین‌المللی را در خود جای داده است. پس اگر انتخاب از میان رستوران های برتر در دبی برای شما سخت شده، با ما همراه شوید تا بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی کنیم و در آخر به شما بگوییم که کدام یک از رستوران‌های دبی ارزش امتحان کردن دارند.

معرفی رستوران های برتر در دبی
رستوران های برتر در دبی

 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

ویدیو : رستوران های برتر دبی

 

پادکست : بهترین رستوران های دبی

 

بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی

طعم لطیف غذاهای ایرانی هر کسی را مجذوب خود می‌کند، این طور نیست؟ رستوران‌های ایرانی دبی به عنوان یکی از بهترین تفریحات دبی با کباب‌های معطر و برنج زعفرانی جزو رستوران های برتر در دبی هستند و مورد علاقه دوستداران کباب هستند. به همین دلیل آشنایی با بهترین رستوران‌های دبی با قیمت خالی از لطف نیست.

بهترین رستوران ایرانی در دبی
رستوران های برتر در دبی

 

رستوران شبستان در دبی

این رستوران ایرانی در کنار نهر دبی قرار دارد و کباب‌های خوشمزه آن مانند: چلو کباب (170 درهم) و کباب جوجه (190 درهم) را سرو می‌کند. همچنین شما می‌توانید بشقاب مخصوص شبستان با قیمت 850 درهم را سفارش بدهید یا دوستان خود را برای یک صبحانه جمعه بیاورید و غذای خود را به همراه موسیقی ایرانی میل کنید.

ساعات کاری رستوران ایرانی شبستان در دبی از 12:30 ظهر تا 15:30 و 19 تا 23 است.

رستوران شب‌های شیراز در دبی

این رستوران که در کرانه‌های بانیاس واقع شده، یک رستوران عالی برای صرف غذا بعد از یک سواری است. این رستوران علاوه بر اینکه به خاطر شاورماهای خود معروف است، مشتریان وفاداری نیز دارد که همیشه به دنبال یک غذای ایرانی مقرون به صرفه هستند.

شاورماهای این رستوران را حتماً امتحان کنید تا بدانید که چرا شب‌های شیراز به عنوان یکی از رستوران های برتر در دبی شناخته می‌شود. قیمت کباب سلطانی در این رستوران حدود 45 درهم است.

ساعات کاری رستوران ایرانی شبستان در دبی از  8 صبح تا 2 بامداد است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

رستوران ایران زمین در دبی

در حین کشیدن قلیان، از کباب‌های خوش طعم رستوران ایران زمین دبی لذت ببرید! به نظر می‌رسد یک گردش آخر هفته عالی با دوستانتان باشد. این رستوران ایرانی، بهترین گوشت بره‌های ایرانی را با قیمت 89 درهم و به نام کباب بره طبخ و سرو می‌کند.

همچنین باید زرشک پلو با مرغ این رستوران را با قیمت 68 درهم امتحان کنید تا بدانید که چرا رستوران ایران زمین یکی از رستوران های برتر در دبی برای ایرانیان است.

ساعات کاری رستوران ایران زمین در دبی از  8 صبح تا 1 بامداد است.

رستوران ایران زمین در دبی
رستوران های برتر در دبی

 

رستوران استادی در دبی

این رستوران به مدت 40 سال است که در دبی فعالیت می‌کند و مکانی دنج برای صرف بهترین غذاهای ایرانی است. حتماً از این رستوران که به خاطر کباب‌های خوشمزه‌اش معروف است، دیدن کنید. در کنار کباب‌های لذیذ در این رستوران، سوپ زعفرانی مرغ و عدس نیز سرو می‌شود.

غذای خود را با چای نعناع که یکی دیگر از خوراکی‌های اینجاست، تمام کنید و غذای ایرانی مقرون به صرفه خود را تکمیل کنید. این رستوران ایرانی برای ایرانیان جزو رستوران های برتر در دبی و تفریحات امارات محسوب می‌شود.

ساعات کاری رستوران ایرانی استادی در دبی از 12:30 ظهر تا 16 و 18:30 تا 1 بامداد است.

رستوران فارسی در دبی

فارسی یک رستوران ایرانی در دبی است که دو شعبه دارد و هر دو کباب‌های خوش طعمی سرو می‌کنند؛ اگرچه شعبه JLT آنها مشهورتر است. این رستوران دارای کباب‌های درجه یک است؛ قیمت کباب کوبیده آن حدود 60 درهم و کباب بختیاری آن 74 درهم است.

این رستوران ایرانی باکیفیت فضایی جذاب و دیدنی دارد و جزو رستوران های برتر در دبی برای ایرانیان محسوب می‌شود.

ساعات کاری رستوران فارسی در دبی از 11:30 تا  24:00 است.

نام رستوران آدرس شماره تماس
شبستان دیره، نهر دبی، هتل رادیسون بلو 97142227171+
شب‌های شیراز بانیاس دبی
ایران زمین دبی مارینا، مرکز شهر دبی، دبی مال 97144329661+
استادی مینا الحمریه دبی، نزدیک الفهیدی 97143971933+
فارسی JLT، خلیج تجاری 97144539998+

بهترین رستوران های برتر در دبی

 

 

بهترین رستوران‌های عربی در دبی

دبی شهری چندفرهنگی و متنوع با رستوران‌ها و کافه‌های بی شماری است که انواع زیادی از غذاها و نوشیدنی‌ها را سرو می‌کنند. در کنار همه گزینه‌های دیگر، باید غذاهای اصیل عربی را در رستوران های برتر در دبی امتحان کنید. انواع غذاهای عربی در رستوران‌های امارات سرو می‌شوند و طرفداران زیادی دارند.

بهترین رستوران های عربی
رستوران های برتر در دبی

 

رستوران TAGINE در دبی

Tagine یک رستوران عالی است که بهترین غذاهای مراکشی را در قلب دبی سرو می‌کند. از انواع تاگین با دستورالعمل‌های جذاب در این رستوران لذت ببرید. غذاهای محبوب عربی در این رستوران سرو می‌شوند و کیفیت آنها به قدری بالاست که در حال حاضر این رستوران به یکی از رستوران های برتر در دبی تبدیل شده است.

ساعات کاری رستوران Tagine در دبی از 7 صبح تا 23:30 و دوشنبه‌ها تعطیل است.

رستوران KHAYMAT AL BAHAR در دبی

خیمه البهار واقع در جمیرا القصر یکی دیگر از گزینه‌های جذاب برای  انتخاب بهترین رستوران عربی در دبی است. رستوران با ارائه غذاهای لبنانی با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از کانال مجلل مدینه جمیرا، برای یک شب دوست‌داشتنی ایده‌آل است.

ساعات کاری رستوران KHAYMAT AL BAHAR در دبی از 6:30 صبح تا 23:00 است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

رستوران AROOS DAMASCUS در دبی

عروس دمشق که یک ساختمان کامل را اشغال کرده، یکی از رستوران های برتر در دبی است. عروس دمشق غذاهای اصیل سوری را سرو می‌کند و آن شامل هر چیزی است که می‌توانید از یک رستوران اصیل سوری انتظار داشته باشید.

هوموس، شاورما، کباب، فلافل، فتوش و مرغ کبابی از غذاهایی هستند که حتماً باید امتحان کنید. طعم‌های اصیل سوریه، عروس دمشق را در میان رستوران های معروف دبی قرار داده است.

ساعات کاری رستوران AROOS DAMASCUS در دبی از 7 صبح تا 3 بامداد است.

رستوران BAIT MARYAM در دبی

اگر به دنبال غذاهای شامی در دبی هستید، Bait Maryam واقع در برج‌های دریاچه جمیرا یا JLT بهترین مکان شماست. این رستوران دارای یک چیدمان دنج است که شبیه یک کلبه آرامش‌بخش در کوه‌های اردن طراحی شده است. تفاوت زندگی دبی با ترکیه هم در داشتن چنین رستوران هایی در دبی است.

برخی از بهترین غذاهای منو غذاهای عربی در رستوران‌های امارات عبارت‌اند از: فاتح با بادمجان، پنیر مناکیش، باتاتا حرا، شاکشوکا، سالاد مریان و تبوله تازه. بیت مریم بدون شک یکی از رستوران های برتر در دبی است.

ساعات کاری رستوران BAIT MARYAM در دبی از 9:30 صبح تا 23:30 است.

رستوران-BAIT-MARYAM-در-دبی

 

رستوران AL FANAR در دبی

AL FANAR یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های عربی در شهر دبی است که غذاهای اماراتی از نقاط مختلف امارات را سرو می‌کند. این رستوران که در نزدیکی آپارتمان‌های اجاره‌ای در فستیوال سیتی دبی واقع شده است، کاملاً شبیه دبی در دوران دهه 1960 طراحی شده است.

این رستوران شعبه‌های متعددی در شهرهای امارات دارد و شعبه‌های دیگر آن در بریتانیا واقع شده‌اند. منوی رستوران و کافه الفنار دارای طیف وسیعی از صبحانه، پیش غذا و غذاهای اصلی است. این رستوران عربی باکیفیت و ایده‌آل به عنوان یکی از رستوران های برتر در دبی شناخته می‌شود.

ساعات کاری رستوران AL FANAR در دبی از 8:30 صبح تا 23:30 است.

 

نام رستوران آدرس شماره تماس
TAGINE دبی مارینا، خیابان الصفوح 97149939999+
KHAYMAT AL BAHAR جمیرای دبی، جمیرا القصر
AROOS DAMASCUS المراقبات دبی، روبروی هتل Dream Place 97142213673+
BAIT MARYAM برج‌های دریاچه جمیرا، کلاستر D 97180627926+
AL FANAR فستیوال سیتی دبی، فستیوال سیتی مال 97142329966+

 

بهترین رستوران‌های آسیایی در دبی

رستوران‌های آسیایی دبی به دلیل قرار گرفتن در امارات در این قاره، طرفداران زیادی دارند؛ زیرا مهاجران زیادی از این قاره پهناور به دبی مهاجرت یا سفر می‌کنند و مشتریان اصلی این رستوران‌ها را تشکیل می‌دهند. به همین دلیل رستوران‌های آسیایی در لیست رستوران های برتر در دبی نیز قرار می‌گیرند.

بهترین رستوران های آسیایی در دبی

 

رستوران زوما در دبی

رستوران ژاپنی Zuma در دبی به دلیل کیفیت بالای غذاها، خدمات عالی و فضای جذابی که دارد، از بیشتر رستوران‌های دبی پیشی گرفته است. بار این رستوران ژاپنی شیک و مدرن است و همیشه مکانی سرگرم کننده برای شب محسوب می‌شود.

ساعات کاری رستوران ژاپنی زوما در دبی از 12 ظهر تا 16 و 19 تا 24 است.

رستوران روکا در دبی

روکا (ROKA) یک رستوران جدید در دبی و یکی از شعبه‌های رستوران لندنی با همین نام است. این واقعیت که رستوران زوما یکی از 4 شعبه رستوران معروف لندنی است، حتی به سرسخت‌ترین منتقدان هم اطمینان می‌دهد که غذای این رستوران فوق‌العاده است.

این رستوران شیک که در ساختمان Opus واقع شده، توسط معمار بریتانیایی عراقی به نام Zaha Hadid طراحی شده است. به همین دلیل جزو رستوران های برتر در دبی محسوب می‌شود.

ساعات کاری رستوران روکا در دبی از 12 ظهر تا 16 و 18:30 تا 24 است.

رستوران هوتونگ در دبی

رستوران چینی Hutong در دبی دارای شعبه‌های شیکی در دبی، هنگ‌کنگ، لندن و نیویورک است. غذاهای منحصربه‌فرد این رستوران عبارت‌اند از: رول میگوی هوتونگ، رول سبک و ترد با میگو و گوش ماهی، گوشت گاو مزه‌دار شده، اردک برشته با پنکیک و خرچنگ پوسته نرم ادویه‌دار سرخ شده با فلفل خشک.

ساعات کاری رستوران هوتونگ در دبی از 12:30 ظهر تا 14:30 و 18:00 تا 2:00 صبح است.

رستوران هوتونگ در دبی

 

رستوران Shanghai Me در دبی

در رستوران Shanghai Me دبی، زرق و برق آسیای شرقی قدیم را به وفور پیدا خواهید کرد. با ورودی فرش قرمز، صندلی‌های مجلل مخملی قرمز، میزهای کتانی سفید بی عیب و نقص و تراس پر از بامبو و بوگنویل، این رستوران به یکی از رستوران های برتر در دبی تبدیل شده است.

برخلاف نام این رستوران چینی، تنها غذاهای چینی در آن طبخ نمی‌شود؛ بلکه شما می‌توانید همه غذاهای آسیای شرقی را در منوی این رستوران پیدا کنید.

ساعات کاری رستوران Shanghai Me در دبی از 12 ظهر تا 2:00 صبح است.

رستوران ایندوچین در دبی

ایندوچین در اصل یک رستوران کلاسیک نیویورکی است که افرادی مانند: اندی وارهول و مدونا از مشتریان آن بوده‌اند و یک شعبه در دبی راه‌اندازی کرده است. دکوراسیون داخلی این رستوران به شیوه فرانسوی طراحی شده و جذابیت خاصی دارد.

حتماً راویولی ویتنامی تهیه شده با رشته فرنگی، مرغ، میگو و قارچ این رستوران را امتحان کنید تا بدانید که چرا ایندوچین یکی از بهترین رستوران‌های دبی محسوب می‌شود.

ساعات کاری رستوران ایندوچین در دبی از 12 ظهر تا 1:00 صبح است.

رستوران THIPTARA در دبی

مکانی بهتر از این رستوران تایلندی فوق‌العاده و رمانتیک برای تماشای فواره‌های دبی وجود ندارد. آثار کلاسیک تایلندی، محیط جذاب، خدمات باکیفیت و مناظر خیره‌کننده، چیزهایی هستند که می‌توانید از Thiptara به عنوان یکی از رستوران های برتر در دبی انتظار داشته باشید.

ساعات کاری رستوران Thiptara در دبی از 12:30 ظهر تا 23:30 است.

رستوران MAIDEN SHANGHAI در دبی

منو این رستوران و بار شلوغ آن که در یکی از بهترین هتل‌های دبی قرار دارد، از آثار کلاسیک چینی مدرن الهام گرفته شده است. اگر دوست دارید یک نوشیدنی شبانه بنوشید یا مهمانی برگزار کنید، از پله‌ها بالا رفته و به پنت هاوس آن بروید.

ساعات کاری رستوران MAIDEN SHANGHAI در دبی از 12:30 ظهر تا 23:30 است.

رستوران FILS 3 در دبی

این رستوران دبی به دلیل غذاهای فوق‌العاده، کارکنان باشخصیت و چشم‌اندازهای زیبای تراس خود، همیشه شلوغ و پر رفت و آمد است. این مکان که یادآور رستوران‌های سنگاپور است، جمع و جور طراحی شده و غذاهایی باورنکردنی دارد.

کیفیت ماهی در اینجا آن‌قدر خوب است که هیچ سس سویا با سوشی با آن سرو نمی‌شود؛ به همین دلیل 3FILS  یکی از رستوران های برتر در دبی محسوب می‌شود.

ساعات کاری رستوران 3FILS در دبی از 12 ظهر تا 23:30 است.

نام رستوران آدرس شماره تماس
زوما (Zuma) Gate Village 6، خیابان المستقبل 97144255660+
روکا (ROKA) بیزینس بی دبی، خیابان ال آمال، هتل Opus 97144397171+
هوتونگ (Hutong) Gate Building 6، خیابان DIFC 97142200868+
Shanghai Me Gate Village 11، Podium Level 97145640505+
ایندوچین DIFC Gate Precinct Building 3 97142089333+
Thiptara بلوار شیخ محمد بن رشید، Palace Downtown 9770 97144287961+
MAIDEN SHANGHAI جمیرا دبی، پالم شماره 1 97144559989+
FILS 3 بندر ماهیگیری جمیرا، خیابان العروبا 1 97143334003+

 

بهترین رستوران‌های ایتالیایی در دبی

امکان ندارد که صحبت از غذاهای متنوع و رستوران های برتر در دبی باشد و نامی از رستوران‌های ایتالیایی برده نشود! به همین دلیل در این بخش به معرفی بهترین رستوران‌های ایتالیایی دبی می‌پردازیم تا اگر عاشق غذاهای ایتالیایی هستید، در سفر بعدی خود به دبی از آنها دیدن کنید.

بهترین رستوران های ایتالیایی در دبی

 

رستوران IL BORRO در دبی

این رستوران زیبا در کنار تالاب لاک‌پشت جمیرا النسیم قرار دارد. غذای این رستوران فوق‌العاده است و یکی از مکان‌های مورد علاقه گردشگران و مردم محلی در دبی محسوب می‌شود. بهترین غذاهای این رستوران ایتالیایی شامل پنیر بوراتا با گوجه فرنگی ارگانیک، ریحان و روغن زیتون ارگانیک ایل بورو، اسپاگتی ساده، توسکانی با سس گوجه فرنگی طبیعی به همراه سیر و ریحان است.

ساعات کاری رستوران IL BORRO  در دبی از 12 ظهر تا 1 بامداد است.

رستوران ALICI در دبی

آلیچی جواهری در کنار آب است و به عنوان یکی از رستوران های برتر در دبی برای طرفداران غذاهای ایتالیایی محسوب می‌شود. پرسنل خوش برخورد و مؤدب هستند، غذا به سرعت آماده می‌شود و این رستوران، فضای جذاب و دلنشینی دارد.

ساعات کاری رستوران ALICI در دبی از 12 ظهر تا 24 است.

رستوران TORNO SUBITO در دبی

سرآشپز افسانه‌ای ماسیمو بوتورا اخیراً این سرمایه‌گذاری جدید را در دبی راه‌اندازی کرده و رستوران TORNO SUBITO را به یکی از رستوران های برتر در دبی تبدیل کرده است. محیط بازی با رنگ‌های روشن طراحی شده است که حس ساحلی دهه 1960 را تداعی می‌کند.

ساعات کاری رستوران TORNO SUBITO در دبی از 12:30 ظهر تا 23:30 است.

نام رستوران آدرس شماره تماس
IL BORRO ام سقیم 3، خیابان جمیرا 906 97142752555+
ALICI جزیره بلوواترز دبی 97142752577+
TORNO SUBITO پالم جمیرای دبی 97142455555+

رستوران-TORNO-SUBITO-در-دبی

 

بهترین رستوران‌های فرانسوی در دبی

فرانسه یکی از کشورهایی است که با خوراکی‌هایی مانند قهوه و غذاهای جذابش شناخته می‌شود. برای انتخاب از میان رستوران های برتر در دبی، بد نیست به رستوران‌های فرانسوی هم سر بزنید و طعم متفاوت غذاهای فرانسوی را تجربه کنید. به همین دلیل است که دبی به بهترین شهر امارات برای مهاجرت تبدیل شده است.

رستوران CARINE در دبی

سرمایه‌گذاری انفرادی برای سرآشپز ایزو، جواهری الهام گرفته از مدیترانه است. از غذاهای کلاسیک این رستوران فرانسوی می‌توان به راویولی اشاره کرد که طعم بی‌نظیری دارد. از دسرهای این رستوران فرانسوی هم نمی‌توان گذشت و توصیه می‌کنیم حتماً آنها را امتحان کنید.

ساعات کاری رستوران CARINE در دبی از 12 ظهر تا 23:00 است.

رستوران و بار LPM در دبی

LPM یکی از رستوران های برتر در دبی است که مردم محلی و گردشگران علاقه خاصی به آن دارند. تجربه صرف غذا در این رستوران با نان تازه و گرم همراه با لیموی آبدار، گوجه فرنگی و روغن زیتون خوشمزه و باکیفیت آغاز می‌شود.  انواع ماهی، میگو و نان تست فرانسوی در این رستوران طبخ می‌شوند و طرفداران زیادی دارند.

ساعات کاری رستوران LPM در دبی از 12 ظهر تا 24:00 است.

11رستوران-و-بار-LPM-در-دبی

 

رستوران LA SERRE در دبی

این رستوران سبکی شیک و منحصر به فرد دارد و انواع مختلفی از نوشیدنی‌ها و غذاهای فرانسوی را سرو می‌کند. ما به شما توصیه می‌کنیم که برای صرف صبحانه به همراه شامپاین در آخر هفته به این رستوران مراجعه کنید.

ساعات کاری رستوران LA SERRE در دبی از 7 صبح تا 24:00 است.

رستوران BAGATELLE در دبی

باگاتل دقیقاً جایی است که برای یک شام خوشمزه آخر شب و رقص بسیار مناسب است. این رستوران همیشه شلوغ است و آهنگ‌های دهه 80 و 90 در آن پخش می‌شود. غذاهای تهیه شده از ریویرا فرانسه، این رستوران را به یکی از رستوران های برتر در دبی تبدیل کرده‌اند.

ساعات کاری رستوران BAGATELLE در دبی از 8 صبح تا 1 بامداد است.

رستوران BLEU BLANC در دبی

حال و هوای این رستوران از حومه شهرهای فرانسوی الهام گرفته شده و فضای داخلی آن شبیه خانه‌های روستایی پرووانسالی است. ظروف روستایی این رستوران، روح شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و میزهای دنج با شمع‌های روشن، فضایی صمیمی را ایجاد می‌کنند.

ساعات کاری رستوران BLEU BLANC در دبی از 13 تا 1 بامداد است.

نام رستوران آدرس شماره تماس
CARINE امارات هیلز ۲، باشگاه گلف امارات 97144179885+
LPM مرکز مالی بین‌المللی دبی، Gate Village 8 97144390505+
LA SERRE مرکز شهر دبی، بلوار شیخ محمد بن راشد 97145283779+
BAGATELLE خیابان شیخ زاید، هتل فیرمونت، طبقه اول 97143545035+
BLEU BLANC بیزینس بی دبی، Renaissance Downtown Hotel 97145125533+

 

بهترین رستوران‌های یونانی در دبی

غذاهای یونانی تنوع بالایی دارند و در میان مردم جهان محبوب هستند؛ شهر دبی هم از این قاعده مستثنی نیست. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این بخش به معرفی رستوران های برتر در دبی که غذاهای یونانی طبخ می‌کنند، می‌پردازیم.

بهترین رستوران های یونانی در دبی

 

رستوران GAIA در دبی

رستوران GAIA برنده جوایز بسیاری از جمله بهترین رستوران منطقه در سال 2019 بوده است. ماکارونی و غذاهای دریایی این رستوران را امتحان کنید، پشیمان نخواهید شد.

ساعات کاری رستوران در دبی از 12 ظهر تا 16 و 19 تا 23:30 است.

رستوران AVLI BY TASHAS در دبی

رستوران یونانی AVLI BY TASHAS که به جشن گرفتن فرهنگ و غذاهای مدرن آتن می‌بالد جزو رستوران های برتر در دبی است. غذاهای یونانی جذاب و فضای مدرن مدیترانه‌ای این رستوران، آن را بسیار محبوب کرده است.

ساعات کاری رستوران در دبی از 12 ظهر تا 00:30 بامداد است.

رستوران Nammos در دبی

Nammos گزینه‌ای است که بسیار مورد استقبال دیسکو‌های دبی است. این مکان دارای منوی مدیترانه‌ای با غذاهای آسیایی است که شامل غذاهای هیجان‌انگیزی مانند کالاماری با هوموس و تارتار تند شاه خرچنگ با ترافل یوزو است.

براتای این رستوران با چهار نوع گوجه‌فرنگی، آووکادو، مارچوبه کبابی و روغن زیتون تهیه می‌شود. Nammos جایی است که برای یک ناهار پر زرق و برق، سرگرم‌کننده و آرام به نظر می‌رسد. به همیت دلیل این رستوران آسیایی باکیفیت در لیست رستوران های برتر در دبی قرار دارد.

ساعات کاری رستوران در دبی از 12:30 ظهر تا 1 بامداد است.

رستوران FISH BEACH TAVERNA در دبی

با صرف غذا در این رستوران یونانی احساس خواهید کرد که در کشور یونان هستید؛ زیرا لبه آب، میز شما را لمس کرده و خاطرات تابستان‌های مطبوع مدیترانه را تداعی می‌کند. به این ترتیب می‌توانید روی این رستوران یونانی به عنوان یکی از رستوران های برتر در دبی حساب کنید.

ساعات کاری رستوران در دبی از 12 ظهر تا 16 و 18 تا 23 شب است.

نام رستوران آدرس شماره تماس
GAIA DIFC دبی،  خیابان چهارم، مرکز تجاری DIFC 97142414242+
AVLI BY TASHAS Gate Village Building 9، طبقه همکف 97143590008+
Nammos جمیرا ۲، استراحتگاه چهار فصل ساحلی 97143401002+
FISH BEACH TAVERNA مارینای دبی، Le Meridien Mina Seyahi Beach 97145117373+

رستوران-FISH-BEACH-TAVERNA-در-دبی

 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

سفری به یاد ماندنی به دبی با افدل گروپ

اکنون که با رستوران های برتر در دبی آشنا شدید، باید ملزومات سفر به دبی را هم بشناسید. آشنایی با جدیدترین شرایط سفر و بهترین تفریحات دبی تنها با دریافت مشاوره از یک شرکت معتبر امکان‌پذیر است. افدل گروپ با کارشناسان مجربی که دارد، در این راه همراه شما خواهد بود.

پس اگر قصد سفر یا مهاجرت به دبی را دارید و از شرایط آن خبر ندارید، می‌توانید از تیم حرفه‌ای افدل کمک بگیرید. تیم افدل بهترین روش را برای مهاجرت به شما معرفی خواهد کرد؛ از سرمایه گذاری در دبی گرفته تا ثبت شرکت در امارات، همگی در حوزه تخصصی شرکت افدل قرار دارند و مهاجرت به امارات می‌تواند بدون دردسر برای شما انجام شود.

شاید شما هم یکی از افرادی باشید که واجد شرایط دریافت ویزای طلایی امارات بوده و بتوانید به راحت‌ترین شکل ممکن مهاجرت کنید. علاوه بر این، با تیم افدل می‌توانید از شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا مطلع شده و آن را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

پس گوشی را بردارید و همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید و یک مشاوره تخصصی دریافت کنید. مراجعه به اینستاگرام افدل نیز اطلاعات سودمندی را در زمینه شناخت دبی و قوانین آن در اختیار شما قرار خواهد داد.

سفری به یادماندنی به دبی با تیم موسسه مهاجرتی افدل گروپ

 

در آخر

سفر به شهر لوکس و جذاب دبی در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته و یکی از موارد مهم در زمان سفر به این شهر لاکچری، پیدا کردن رستوران های برتر در دبی یا امتحان کردن طعم‌های متفاوت از رستوران‌های با ملیت‌های مختلف است.

در این مقاله به بررسی و معرفی رستوران های برتر در دبی پرداختیم و آدرس و شماره تماس آن‌ها را در اختیار شما قرار دادیم تا در زمان سفر خود به دبی بتوانید به راحتی آن‌ها را پیدا کرده و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

 

سؤالات متداول

  1. بهترین رستوران ایرانی در دبی کدام است؟

شبستان، شب‌های شیراز، ایران زمین، استادی و فارسی

  1. کدام رستوران ایرانی دبی جزو رستوران‌های دبی مال است؟

ایران زمین

  1. آدرس رستوران AL FANAR دبی کجاست؟

فستیوال سیتی دبی

  1. بهترین رستوران لبنانی در دبی کدام است؟

خیمه البهار

  1. رستوران های برتر در دبی متعلق به کدام کشورها هستند؟

ایتالیا، آمریکا، فرانسه، یونان، مراکش و…

 

سایر مقالات:

5 روش پیدا کردن کار در دبی برای ایرانیان- شرایط و قوانین
سفر به دبی چقدر پول میخواد؟ بررسی کامل هزینه ها در 2024
مسابقات اسب سواری در دبی {تاریخچه، قوانین و شرایط 2024}

18 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *