بهترین شهر امارات برای مهاجرت + زندگی در 2 شهر دبی و ابوظبی

بهترین شهر امارات برای مهاجرت + زندگی در 2 شهر دبی و ابوظبی

بهترین شهر امارات برای مهاجرت

چه تنها مهاجرت کنید یا با خانواده، پیدا کردن بهترین شهر امارات برای مهاجرت یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر شما محسوب می‌شود. به طور کلی محبوب‌ترین کاندیداها جهت انتخاب بهترین شهر امارات برای زندگی، دبی و ابوظبی هستند.

در صورتی که برای مهاجرت به امارات برنامه‌ریزی می‌کنید و نمی‌دانید که کدام شهر را برای اقامت خود انتخاب کنید، با ما همراه باشید تا مزایای زندگی در دو شهر دبی و ابوظبی را برای شما توضیح بدهیم. در این صورت راحت‌تر می‌توانید بهترین شهر امارات برای مهاجرت را انتخاب کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

محبوب‌ترین شهرهای امارات برای مهاجرت

شهر ابوظبی پایتخت و همسایه آن دبی، شهرهای مهم امارات متحده عربی برای مهاجرت هستند. آسمان‌خراش‌های متعدد، صنعت گردشگری پررونق و سواحل درون شهری از مکان‌های جذاب برای ترغیب مهاجران به دریافت اقامت دبی و ابوظبی هستند.

محبوب‌ترین شهرهای امارات برای مهاجرت
بهترین شهر امارات برای مهاجرت

 

مزایای ابوظبی برای مهاجرت

ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی و دومین شهر بزرگ این کشور عربی پس از دبی است. اگر ابوظبی را برای زندگی انتخاب می‌کنید، گزینه‌های زیادی برای خرید یا اجاره ملک در این شهر وجود دارند؛ اما یکی از تصمیمات مهمی که باید بگیرید این است که ترجیح می‌دهید در خانه ویلایی زندگی کنید یا یک آپارتمان!

هر ساله مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک، طرفداران این مسابقه را از سرتاسر جهان به ابوظبی می‌کشاند. کسانی که از این مسابقات بازدید می‌کنند، می‌توانند از جاذبه‌های جدید مانند: فراری ورلد ابوظبی و موزه لوور ابوظبی نیز لذت ببرند؛ بنابراین ابوظبی یکی از گزینه‌های انتخاب بهترین شهر امارات برای مهاجرت است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

پادکست : بهترین شهر امارات برای کار

 

مزایای دبی برای مهاجرت

دبی ممکن است پایتخت امارات نباشد، اما بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر این کشور است. مانند ابوظبی، گزینه‌های اقامتی آپارتمان‌ها و ویلاها هستند. تعداد زیادی از نمایشگاه‌های امارات در این شهر برگزار می‌شوند و این رویدادها فرصت مناسبی برای توسعه این شهر فراهم کرده‌اند.

خرید یکی از بزرگ‌ترین دلایلی است که مردم به خاطر آن به دبی سفر می‌کنند. دبی مال بزرگ‌ترین مرکز خرید در سرتاسر جهان به حساب می‌آید. هتل آتلانتیس و The Palm نیز مردم محلی و گردشگران را به این شهر می‌کشانند.

جاذبه‌های دیگری که ممکن است برای بازدید از آن‌ها در دبی بیایید، برج خلیفه، پارک نهر دبی و مسلماً زندگی شبانه در دبی است. از این رو دبی را می‌توان بهترین شهر امارات برای مهاجرت بسیاری از افراد دانست.

مزایای دبی برای مهاجرت

 

بهترین شهر امارات برای مهاجرت با خانواده

اولویت نخست برای بسیاری از خانواده‌هایی که به مکان جدید نقل مکان می‌کنند، تحصیل باکیفیت است و امارات متحده عربی آموزش با کیفیت بالا را در سطح جهانی ارائه می‌دهد. امارات مانند بسیاری از کشورهای پیشرفته دیگر، مدارس بین‌المللی زیادی را برای انتخاب در اختیار خانواده‌های قرار می‌دهد.

نزدیکی به امکاناتی مانند مراکز تفریحی نیز در انتخاب بهترین شهر امارات برای مهاجرت خانوادگی مهم است. بسته به نیاز خانواده شما، مناطق زیادی برای انتخاب در هر دو شهر دبی و ابوظبی وجود دارند. توجه داشته باشید که همه مناطق مسکونی در ساختمان‌های مرتفع قرار ندارند.

وقتی در شهر محبوب دبی زندگی می کنید، تفاوت زندگی دبی با قطر و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس را احساس نخواهید کرد تا زمانی که تفریحات خاص و لاکچری این شهر به میان می آیند.

بهترین شهر امارات برای مهاجرت با خانواده
بهترین شهر امارات برای مهاجرت

 

زندگی در دبی به همراه خانواده

دبی به عنوان محبوب‌ترین و زیباترین شهر امارات شناخته می‌شود و بسیاری از افراد با خانواده خود به این شهر مهاجرت می‌کنند. این شهر همچنین محبوب‌ترین مقصد برای ایرانیان است و زندگی در امارات برای ایرانیان در دبی خلاصه می‌شود.

زندگی در دبی به همراه خانواده

 

منطقه میردف دبی

این منطقه در اولویت نخست خانواده‌هایی است که به امکاناتی مانند: مدارس عالی (از جمله مدرسه رویال دبی GEMS و مدرسه بین‌المللی ستاره)، پارک المشرف و امکانات تفریحی که دارای زمین‌های والیبال، بسکتبال و تنیس هستند، نیاز دارند.

این ویلاها که نزدیک به مرکز شهر دبی واقع شده‌اند، قیمت مناسبی دارند و از مناطق مورد علاقه مهاجران برای اقامت محسوب می‌شوند. میردف یک منطقه مسکونی جذاب برای کسانی است که به دنبال بهترین شهر امارات برای مهاجرت هستند.

امارات هیلز دبی

منطقه امارات هیلز، دریاچه‌ها و اسپرینگز را در بر می‌گیرد و اقامتگاه مناسبی را برای خانواده‌ها بدون در نظر گرفتن بودجه آنها فراهم می‌کند. امارات هیلز یکی از بهترین محله‌های دبی است که از نظر قیمت در بالاترین سطح قرار دارد و البته مکانی امن را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند.

این نکته را هم در نظر بگیرید که این منطقه به مدارس بزرگی از جمله: آکادمی بین‌المللی دبی و مدرسه بریتانیایی دبی نیز نزدیک است.

امارات هیلز یکی از بهترین محله‌های دبی است

 

شهرک موتور سیتی دبی

این منطقه در بین مهاجران امارات بسیار محبوب است و خانواده‌هایی که زندگی آپارتمانی را ترجیح می‌دهند، موتور سیتی را انتخاب می‌کنند. این منطقه پر جنب و جوش، همه امکانات رفاهی را در اختیار شما قرار می‌دهد و آپارتمان‌های جادار زیادی دارد؛ به همین دلیل است که دبی، بهترین شهر امارات برای مهاجرت است.

بهترین شهر امارات برای مهاجرت- شهرک موتور سیتی دبی
بهترین شهر امارات برای مهاجرت

 

منطقه پالم جمیرای دبی

یکی از شناخته‌شده‌ترین مناطق دبی، پالم جمیرا است که یک منطقه مسکونی را برای خانواده‌های مهاجری ارائه می‌دهد که به راحتی و فعالیت‌های فراوان اهمیت می‌دهند. Cirque du Soleil، کودکان همیشه چیزی برای سرگرم شدن دارند.

این منطقه دارای مدارس و حتی مونوریل مخصوص به خود است که آن را برای زندگی راحت خانوادگی بسیار مناسب می‌کند.

زندگی در ابوظبی به همراه خانواده

به طور کلی، خرید یا اجاره مسکن در خارج از شهر ابوظبی منجر به افزایش امکانات رفاهی برای حمایت از ساکنان شده است. از این رو تمامی مناطق ابوظبی برای زندگی جذاب هستند و آن را به یکی از دو کاندیدای اصلی برای انتخاب بهترین شهر امارات برای مهاجرت تبدیل کرده‌اند.

زندگی در ابوظبی به شما این فرصت را می دهند تا از برخی از تفریحات امارات که در این شهر هستند، استفاده کنید و سطح زندگی عالی را داشته باشید.

بهترین شهر امارات برای مهاجرت- زندگی در ابوظبی به همراه خانواده

 

جزیره ال ریم ابوظبی

آپارتمان‌های این منطقه در امتداد اسکله قرار دارند و پیاده‌روها در میان ساختمان‌های مرتفع اطراف واقع شده‌اند. این منطقه با آپارتمان‌های شیک و لوکس مزین شده‌ است و برای زندگی خانوادگی عالی است. مهدکودک‌های معروفی مانند Mosaic Nursery و Repton نیز در این محله قرار دارند.

جزیره ال ریم در میان خانواده‌ها و متخصصان جوان محبوب زیادی دارد. این منطقه ابوظبی در درجه اول برای کسانی که آپارتمان را به محیط ویلایی سنتی ترجیح می‌دهند، مناسب است.

منطقه خلیفه سیتی ابوظبی

این منطقه مسکونی که در اصل از شهر خلیفه الف و شهر خلیفه ب تشکیل شده، این معمولاً به نام خلیفه سیتی و شهر شخبوت شناخته می‌شوند. خلیفه سیتی به دلیل داشتن مدارس برتر و امکانات رفاهی مناسب، یکی از مناطقی است که ابوظبی را به بهترین شهر امارات برای مهاجرت تبدیل می‌کند.

در این محله می‌توانید سوپرمارکت‌های زیاد و سایر امکانات رفاهی را به وفور پیدا کنید. مدارس به محل سکونت افراد نزدیک هستند؛ بنابراین والدین نگرانی بابت رفت و آمد فرزندان خود ندارند. همچنین مراکز بازی کودکان در نزدیکی بسیاری از محله‌های مسکونی آن وجود دارند.

بهترین شهر امارات برای مهاجرت- منطقه خلیفه سیتی ابوظبی

 

منطقه الکرامه ابوظبی

Al Karamah برای خانواده‌هایی که می‌خواهند در مرکز شهر مستقر باشند، ایده‌آل است. مرکز خرید الوحده دارای فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، و فعالیت‌های دیگر برای راحتیِ خانواده‌ها است. برای رفت‌وآمدهای کوتاه‌تر، الکرامه یک گزینه عالی است و مدارس و مهدکودک‌های زیادی در این محله ایده‌آل وجود دارند.

منطقه المشرف ابوظبی

المشرف حومه شهر ابوظبی است که آن را برای خانواده‌های جوان ایده‌آل می‌کند. با زندگی در اینجا، هرگز نمی‌دانید که ساختمان‌های مرتفع این‌قدر نزدیک هستند. امکانات رفاهی منطقه المشرف نیز فراوان هستند و برای تفریح در فضای باز، پارک ام الامارات بهترین گزینه است.

المشرف آرام‌تر از مناطق مسکونی دیگر ابوظبی است که آن را برای تربیت کودکان ایده‌آل می‌کند و مدارس عالی را نیز در اینجا خواهید یافت. منطقه مشرف مورد علاقه بسیاری از مهاجران است و یکی از مناطقی محسوب می‌شود که این شهر را به بهترین شهر امارات برای مهاجرت تبدیل می‌کند.

بهترین شهر امارات برای مهاجرت- منطقه المشرف ابوظبی
بهترین شهر امارات برای مهاجرت

 

منطقه الخالدیه ابوظبی

مدارس الخالدیه شامل مدرسه خصوصی المشرق و مدرسه جامعه آمریکایی ابوظبی هستند. این منطقه دارای بهترین آپارتمان‌های مسکونی برای زندگی خانواده‌ها است. اینجا همه امکانات در دسترس هستند و ساکنان از تمام جنبه‌های زندگی شهری لذت می‌برند.

آپارتمان‌های این منطقه دارای چشم‌اندازهای فوق‌العاده از ساحل هستند و عاشقان ساحل بدون شک از استراحت در ساحل الساهیل لذت خواهند برد. با این اوصاف الخالدیه را می‌توان به عنوان یکی از مناطق مهم برای تبدیل ابوظبی به بهترین شهر امارات برای مهاجرت خانواده‌ها به شمار آورد.

بهترین شهر امارات برای مهاجرت- منطقه الخالدیه ابوظبی

 

بهترین مناطق دبی و ابوظبی را برای زندگی در امارات در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

بهترین مناطق دبی برای مهاجران بهترین مناطق ابوظبی برای مهاجران
میردف جزیره ال ریم
امارات هیلز خلیفه سیتی
شهرک موتور سیتی الکرامه
پالم جمیرا المشرف
  الخالدیه

بهترین مناطق دبی و ابوظبی را برای زندگی در امارات

مهاجرت به بهترین شهرهای امارات با افدل گروپ

زرق و برق بهترین شهرهای امارات برای مهاجرت، این کشور را به مقصدی جذاب و محبوب در بین ایرانیان تبدیل کرده است؛ اما دلیل مهاجرت ایرانیان به امارات تنها به مزایای ظاهری این کشور محدود نمی‌شوند.

همه دوست دارند که در یک کشور با اقتصاد قوی، استاندارد بالای زندگی و فرصت‌های شغلی متعدد زندگی کنند و مطمئناً شما هم چنین انتظاری از مهاجرت خود دارید. مهاجرت به دبی و امارات همان چیزی است که از یک مهاجرت موفقیت‌آمیز انتظار دارید!

اما بهتر است تا قبل از هر گونه اقدامی با کارشناسان مجرب مشورت کنید. افدل گروپ نامی آشنا در امور مهاجرتی به کشور امارات متحده عربی است و جدیدترین قوانین و شرایط را در جلسات مشاوره در اختیار شما قرار می‌دهد.

پس تماس با تیم افدل می‌تواند اولین قدم در رسیدن شما به اهدافتان باشد و شما را به هر آنچه می‌خواهید، نزدیک‌تر کند. برای کسب اطلاعات تکمیلی و جدیدترین اخبار به اینستاگرام افدل مراجعه فرمایید.

مهاجرت به بهترین شهرهای امارات- مهاجرت به دبی

 

چکیده مطالب

بهترین شهر امارات برای مهاجرت، دبی و ابوظبی است؛ زیرا علاوه بر امکانات رفاهی و تفریحاتی متعددی که در این شهرها وجود دارند، فرصت‌های شغلی مختلفی در انتظار مهاجران هستند. در این مقاله به بررسی دلایل و مزایای زندگی در شهرهای دبی و ابوظبی پرداختیم تا آشنایی بیشتری با این دو شهر مهاجرت‌پذیر امارات داشته باشید.

 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

سؤالات متداول

  1. بهترین شهر امارات برای مهاجرت به خانواده کدام است؟

دبی و ابوظبی

  1. بیشتر نمایشگاه‌های امارات در کدام شهر برگزار می‌شوند؟

شهر دبی

  1. چه مناطقی برای زندگی در دبی مناسب هستند؟

میردف، امارات هیلز، شهرک موتور سیتی و پالم جمیرا

 

سایر مقالات:

قوانین و شرایط اجاره ماشین در دبی+ لیست قیمت اجاره در 2024
چگونه ارز مورد نیاز در دبی را تهیه کنیم؟ معرفی 3صرافی معتبر
معرفی بهترین امکانات رفاهی امارات در 4 حوزه مختلف+ افدل گروپ

 

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *