زندگی شبانه در دبی- 20 تفریح جذاب و مهیج برای شبهای دبی+ عکس

زندگی شبانه در دبی- 20 تفریح جذاب و مهیج برای شبهای دبی+ عکس

جذاب‌ترین تفریحات برای زندگی شبانه در دبی را بشناسید!

زندگی شبانه در دبی چگونه است؟ دبی نه تنها به خاطر شکوه معماری، خریدهای عجیب و غریب و رکوردهای جهانی‌اش شناخته می‌شود، بلکه زندگی شبانه پر جنب و جوشش نیز شهرت جهانی دارد.

دبی میزبان معروف‌ترین دی جی‌ها از سراسر جهان است و شب‌های دبی تفریحات جذابی را برای شهروندان و مسافران به ارمغان می‌آورند؛ بنابراین لازم است تا قبل از سفر به دبی، با زندگی شبانه در دبی و تفریحات آن آشنا شوید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

پس اگر می‌خواهید جذابیت معماری برج‌های دبی را در شب تماشا کنید و بدانید که چه کارهایی را می‌توانید در شب انجام دهید، با راهنمای زندگی دبی در شب همراه باشید.

جذاب‌ترین تفریحات برای زندگی شبانه در دبی را بشناسید!
زندگی شبانه در دبی

 

تفریحات شبانه دبی

برای داشتن تجربه‌ای لذت بخش از زندگی شبانه در دبی، لازم است تا با بهترین تفریحات دبی در شب آشنا شوید. به همین دلیل این بخش از مقاله را به معرفی جذاب‌ترین تفریحات شبانه در دبی اختصاص دادیم تا شما بتوانید در سفر بعدی خود به دبی از این راهنما بهره ببرید.

 

ویدیو : زندگی شبانه در دبی

 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

دبی مارینا؛ یک پیاده روی فراموش نشدنی در دبی

مارینا در کنار یک کانال مصنوعی واقع شده و دارای مجموعه‌ای از رستوران‌ها، کافه‌ها و بوتیک‌ها است. شما حتی می‌توانید برای قایق سواری به پایین این ساختمان بروید! دبی مارینا برای زوج‌هایی که می‌خواهند یک پیاده‌روی عاشقانه و طولانی داشته باشند و غذای خود را در یکی از رستوران‌های آن با منظره‌ای تماشایی از ساختمان‌های اطراف میل کنند، ایده‌آل است.

دبی مارینا مجهز به پیست‌های با امکانات جذاب برای دویدن و دوچرخه‌سواری است؛ بنابراین برای افرادی که می‌خواهند تمرینات هوازی انجام دهند و در مناظر زیبا غوطه‌ور شوند، بسیار مناسب است و یکی از تفریحات مناسب برای زندگی شبانه در دبی محسوب می‌شود.

دبی مارینا؛ یک پیاده روی فراموش نشدنی در دبی

 

مدینه جمیرا دبی؛ بازار خوش پوشان

این مجموعه از ساختمان‌های متعددی تشکیل شده و جدا از اینکه یک استراحتگاه در سطح جهانی است، مکان جذابی است که مردم بهترین لباس‌های خود را برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران می‌پوشند. این بازار همچنین در تعطیلات آخر هفته بسیار شلوغ است؛ بنابراین بازدید از این بازار در وسط هفته توصیه می‌شود.

قدم زدن در خیابان‌هایی که در داخل مجموعه ساخته شده‌اند، حسی شبیه به بازار سنتی را برای شما ایجاد می‌کند؛ به همین دلیل یکی از تفریحات جذاب برای زندگی شبانه در دبی محسوب می‌شود. هنگامی که از مجموعه خارج شدید، از کنار کانال مصنوعی قدم بزنید تا تجربه متفاوتی در زندگی شبانه دبی داشته باشید.

رستوران‌ها و کافه‌های باکیفیت، مناظر باشکوه برج العرب و فرصتی برای عبور از کنار نهر دبی به شما این حس را می‌دهد که در اروپا هستید؛ با این تفاوت که جذابیت‌های شبانه دبی کمی بیشتر هستند!

کلوپ شبانه Boudoir؛ سفری به فرانسه

Boudoir یکی از کلوپ‌های شبانه دبی است که با سبک فرانسوی طراحی شده و جذابیت خاصی برای جوانان دارد. بودوار برخی افراد را به یاد باشگاه‌های فرانسوی در اوایل دهه 20 می‌اندازد؛ اما بیشتر از همه مردم لبنان را جذب می‌کند. این باشگاه افراد خوش پوش و اهل مهمانی را به خود جذب می‌کند و یک گزینه عالی برای زندگی شبانه در دبی محسوب می‌شود.

کلوپ شبانه Boudoir؛ سفری به فرانسه
زندگی شبانه در دبی

 

Catwalk؛ جایی برای نمایش عجایب

علاوه بر نوشیدنی‌های جدید، مهمان‌نوازی بی‌نظیر و قیمت‌های مقرون به صرفه، Catwalk برخی از بهترین موسیقی‌های شهر را به همراه نمایش‌های جذابش ارائه می‌دهد. برای تجربه بهترین تفریحات و زندگی شبانه در دبی به تهیه بلیت یک کت واک نیاز دارید. پس در سفر بعدی یا مهاجرت به دبی این مجموعه را از دست ندهید.

At.mosphere؛ لذت صرف غذا در بلندترین رستوران جهان

بدیهی است که قرار گرفتن در بلندترین ساختمان جهان (برج خلیفه) مزایای خود را دارد؛ زیرا در حال حاضر At.mosphere بر اساس رکوردهای جهانی گینس، عنوان بهترین موقعیت مکانی و بلندترین ارتفاع را بین همه رستوران‌های جهان دارد.

این رستوران یک وعده غذایی لذیذ را به همراه مناظر بی‌نظیر برای شما سرو می‌کند. برای تماشای فضای داخلی این رستوران، صرف غذاهای در سطح جهانی، هزینه‌های مناسب (با توجه به موقعیت باورنکردنی)، کارکنان مهمان‌نواز و تماشای غروب آفتاب به همراه نوشیدن چای به اینجا بیایید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

Buhayra Lounge؛ استراحتگاهی لوکس در هتل مجلل دبی

استراحتگاه Buhayra در یکی از مجلل‌ترین هتل‌های امارات متحده عربی یعنی پالاس داون تاون قرار دارد. وقتی در این استراحتگاه و روبه‌روی استخر غذا می‌خورید، یکی از خاص‌ترین تفریحات را برای زندگی شبانه در دبی انتخاب کرده‌اید.

موسیقی آرامش‌بخش، فضای باز کنار استخر مشرف به فواره‌های جذاب، فضای داخلی مزین به پارچه کاری‌ها و تزیینات، تنها مورد از ویژگی‌های این استراحتگاه هستند که آن را از سایر موارد متمایز می‌کنند.

Buhayra Lounge؛ استراحتگاهی لوکس در هتل مجلل دبی

 

استریو آرکید؛ ترکیبی از نورپردازی و موسیقی

Stereo Arcade یک کلوپ شبانه جدید در دبی است که محبوبیت زیادی در بین جوانان پیدا کرده است. اگرچه این کلوپ در آخر هفته‌ها واقعاً شلوغ است؛ اما بازدید از این استریو یکی از بهترین تفریحات مجردی دبی محسوب می‌شود.

این کلوپ با نورهای نئونی، نقاشی‌ها و طراحی‌های جذاب، حال و هوای متفاوتی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. موسیقی هیپ‌هاپ عالی و آهنگ‌های قدیمی به همراه سرو غذا و نوشیدنی ارائه می‌شوند و این کلوپ را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای زندگی شبانه در دبی تبدیل می‌کنند.

بار 44؛ با سبکی متفاوت

یکی از بهترین بارهای دبی، بار 44 نام دارد که با مناظر دیدنی دبی مشتریان را مجذوب خود می‌کند. این بار مجموعه‌ای عالی از شامپاین، شراب، مالت و کوکتل را سرو می‌کند و به خاطر مشتریان شیک خود شناخته می‌شود. اگر تجربه زندگی در دبی را داشته باشید، این بار را می‌شناسید.

Barasti؛ تجربه رقص در یک محیط امن و راحت

از یک طرف می‌توان افق بلند و چشمگیر دبی را از این کلوپ مشاهده کرد و از طرف دیگر از جذابیت خیره‌کننده خلیج فارس لذت برد. در بیشتر مواقع یک گروه موسیقی در طبقه همکف هستند که موسیقی زنده می‌نوازند و این کلوپ را به مکانی برای استراحت و تجدید قوا تبدیل می‌کنند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

واک ات جی بی آر؛ لذت تفریح در فضای باز

یکی از بهترین مکان‌ها برای زندگی شبانه در دبی JBR The Walk است. Walk یکی از تفریحات ارزان دبی برای لذت بردن در شب است. این مکان تفریحی مجموعه‌ای از بوتیک‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و حتی ساحل را تشکیل می‌دهد.

واک ات جی بی آر یک جاذبه توریستی در فضای باز محسوب می‌شود که به طور منظم میزبان فعالیت‌های هیجان‌انگیز مختلف و نمایش‌های خیابانی از جمله نمایش‌های هنری، موزیکال، نمایشگاه عکاسی، نمایش مجسمه‌های شنی و برخی غرفه‌های فروش کالاهای مد و چیزهای مختلف دیگر است.

این مکان تفریحی برای قدم زدن در کنار ساحل، دیدن بوتیک‌ها و غرفه‌های مختلف و در نهایت نوشیدن یک فنجان قهوه در کافه و تماشای منظره پر جنب و جوش ایده‌آل است.

واک ات جی بی آر؛ لذت تفریح در فضای باز
زندگی شبانه در دبی

 

Dhow Cruise؛ تفریح در کشتی افسانه‌ای دبی

کشتی تفریحی Dhow دبی برای کسانی که تازه وارد شهر شده‌اند، تجربه‌ای است که باید حتماً امتحان کنند. Dhow از نظر فرهنگی اهمیت دارد و استفاده از آن بخشی جدایی ناپذیر از میراث دبی به شمار می‌رود. این کشتی تفریحی در دو منطقه تجاری شهر یعنی دبی مارینا و دبی کریک تردد می‌کند.

زندگی شبانه در دبی برای تفریح در این کشتی تقریباً شبیه یک افسانه است. یک شب فراموش نشدنی را با مناظر خیره کننده، غذاهای سنتی عربی، موسیقی زنده، شعبده بازی و رقص در این کشتی لاکچری و جذاب تجربه کنید. پس بعد از مهاجرت به امارات این تفریح را از دست ندهید.

پارک مشرف؛ تجربه اسب سواری زیر نور ماه

اگر اسب سواری در صحرا به اندازه کافی برای شما هیجان‌انگیز نیست، یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های دبی به نام مشرف راه‌حل دیگری را ارائه کرده است؛ اسب سواری زیر نور ماه تفریحی است که می‌توانید در سفر بعدی خود به دبی تجربه کنید و زندگی شبانه در دبی را به شکلی متفاوت ببینید.

درخشش نور ماه، راه شما را روشن می‌کند و تجربه بی‌نظیر اسب سواری در محیط اطراف و آرامش شما دو چندان می‌شود. آرامش شب به شما کمک می‌کند تا تمرکز بیشتری در طول تفریح خود داشته باشید. فقط سه بار در ماه می‌توانید از این تجربه منحصر به فرد لذت ببرید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

برج خلیفه؛ تماشای دبی تا افق

شاید هیچ مکان دیگری به جز بلندترین ساختمان جهان تا این اندازه نتواند به شما کمک کند تا جذابیت‌های دبی را تماشا کنید. شب‌ها از بالای برج خلیفه دیدن کنید تا در چراغ‌های شهر و ماشین‌های سریع غرق شوید. با دیدن این مناظر است که زندگی شبانه در دبی معنا پیدا می‌کند.

جادوی واقعی غروب خورشید را از پایین برج خلیفه مشاهده کنید؛ سپس با آسانسور فوق سریع به طبقه بالا بروید و غروب دوم شب را نیز تجربه کنید. تا شب آنجا بمانید و به زندگی شهری و روشنایی آن خیره شوید.

برج خلیفه؛ تماشای دبی تا افق

 

سافاری یک شبه صحرا؛ حقیقت شب‌های دبی

یک تفریح جذاب و فراموش‌نشدنی را در صحرای دبی و با استفاده از سافاری تجربه کنید. لذت صرف غذاهای خوشمزه زیر نور مهتاب و تفریح در صحرای دبی را در هیچ کجای این کره خاکی مشاهده نخواهید کرد. با این تفریح می‌توانید زندگی در امارات به طور ملموس تجربه کنید.

یوگا زیر نور ماه؛ 90 دقیقه استراحت و آرامش مطلق

از آنجایی که یوگا یک فعالیت جذاب و جدید در بین مردم محسوب می‌شود، انواع مختلفی از جلسات یوگا را می‌توانید در دبی تجربه کنید. این جلسات نه تنها در سالن‌های ورزشی و مراکز بهداشتی برگزار می‌شوند، بلکه جلسات رایگان نیز در پارک‌های عمومی، سواحل و کرنیچ‌ها به فعالیت می‌پردازند.

جلسات یوگا در دبی زیر نور ماه یکی دیگر از تفریحات امروزی در دبی است. این جلسات 90 دقیقه‌ای که معمولاً در پالم جمیرا یا یکی از سواحل عمومی دبی برگزار می‌شوند، تعداد زیادی از افراد را به خود جذب می‌کنند و به خوبی مدیریت می‌شوند.

این جلسه گویا شما را سرحال می‌کند و بعداً می‌توانید حتی در کنار ساحل قدم بزنید و قهوه بنوشید تا یک شب ایده‌آل را داشته باشید! با این اوصاف می‌توان یوگا را یکی از تفریحات جذاب برای تجربه زندگی شبانه در دبی به حساب آورد.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

فواره دبی؛ تماشای رقص فواره‌های آب

بلندترین و خیره‌کننده‌ترین فواره جهان در دبی واقع شده است. فواره دبی با ارتفاع 900 فوتی در وسط دریاچه برج قرار دارد و هر روز عصر هزاران گردشگر را به سوی خود جذب می‌کند که برای تجربه زندگی شبانه در دبی و تماشای نمایش نور و موسیقی به این جاذبه گردشگری می‌آیند.

این فواره‌ها ساختار منحصر به فردی دارند و از پنج دایره با مکانیزم خاص و خیره‌کننده تشکیل شده‌اند که آب را با شدت بسیار بالا پرتاب می‌کنند. 6600 نور فوق‌العاده و بیست و پنج پروژکتور رنگی در فواره دبی به کار رفته‌اند.

لازم به ذکر است که این فواره‌ها با آهنگ‌های مختلف و ریتم‌های متنوع اجرا می‌شوند؛ از موسیقی کلاسیک گرفته تا موسیقی عربی و جهانی را می‌توانید با رقص فواره‌ها مشاهده کتید. فواره دبی در هر لحظه از اجرا 22000 گالن آب را در هوا به نمایش درمی‌آورد؛ بنابراین یکی از بهترین گزینه‌ها برای زندگی شبانه در دبی است.

فواره دبی؛ تماشای رقص فواره‌های آب

 

آکواریوم دبی؛ تجربه‌ای دیدنی از زندگی شبانه در دبی

آکواریوم دبی با بیش از 140 گونه، بیش از 300 کوسه و نورپردازی جذاب، بزرگ‌ترین آکواریوم معلق در جهان محسوب می‌شود. مخزن اصلی 10 میلیون لیتری با ابعاد 51 متر طول، 20 متر عرض و 11 متر ارتفاع زیستگاه بزرگ‌ترین مجموعه کوسه‌های شنی در جهان است.

Garden Glow؛ پارکی متفاوت و خارق‌العاده

Garden Glow دبی که در سال 2015 تأسیس شد، بزرگ‌ترین پارک در نوع خود است و زیبایی شگفت‌انگیزی را از طریق اقلام بازیافتی، درختان جذاب، حیوانات و… به نمایش می‌گذارد. برای طراحی باغ نورانی مصنوعی از 100 دایناسور انیماترونیک، طبیعت سرسبز، آتش بازی و شگفتی‌های جهان الهام گرفته‌اند.

به غیر از فعالیت‌های جذاب از جمله درخت سخنگو، باغ نورانی، اجراهای بین‌المللی، منطقه‌ای و آکروبات‌ها، این باغ غرفه‌ای از غذاهای لذیذ را نیز ارائه می‌دهد؛ به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین تفریحات برای زندگی شبانه در دبی شناخته می‌شود.

شهربازی IMG؛ تجربه‌ای فوق‌العاده برای بچه ها

این شهربازی در پنج منطقه ساخته شده و یکی از بهترین تفریحات دبی برای کودکان به شمار می‌رود. بازدید از این شهربازی جذاب باعث می‌شود تا با زیبایی دیگری از زندگی شبانه در دبی روبرو شوید. اگر فرزند دارید، در سفر بعدی خود به دبی این شهربازی را از دست ندهید.

شهربازی IMG؛ تجربه‌ای فوق‌العاده برای بچه ها
زندگی شبانه در دبی

 

اسکی؛ گرمای دبی را فراموش کنید

هیجان فعالیت‌هایی مانند: اسنو بورد، سواری با توباگان و اسکی را در دبی تجربه کنید. این مکان خانه پنگوئن‌های بانمک است که جذابیت خاصی برای دیدن آن‌ها به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

این مکان اولین پیست اسکی و برفی سرپوشیده در خاورمیانه است که 22500 متر مربع از زمین پوشیده از برف را پوشش می‌دهد. از ماجراجویی زمستانی جادویی در اسکی دبی دیدن کنید و یک گزینه ایده‌آل برای زندگی شبانه در دبی داشته باشید.

موشن گیت دبی؛ تفریحی جذاب با خانواده

هیجان و داستان پردازی را با بهترین و موفق‌ترین استودیوهای فیلم سینمایی هالیوود یعنی DreamWorks Animation، Columbia Pictures و Lionsgate در MotionGate تجربه کنید. تعقیب و گریز سریعی را که آرزو داشتید به صورت زنده ببینید، آغاز و دنیای هیجان‌انگیز را با هفت جاذبه تجربه کنید.

در این پارک با مضمون فیلم‌های محبوب، فانتزی‌های مورد علاقه شما در چهار سرزمین منحصر به فرد مستقر هستند و تجربه‌ای متفاوت از زندگی شبانه در دبی را برای شما فراهم خواهند کرد. چنین تفریحات شبانه جذابی در دبی، این شهر را به بهترین شهر امارات برای زندگی تبدیل کرده است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

بازی Escape؛ تجربه‌ای هیجان انگیز در Deep Dark Dubai

کفش‌ها و لباس‌های راحت خود را بپوشید تا هیجان فوق‌العاده‌ای را که در بازی فرار برای آزمایش شجاعت در انتظار شماست، احساس کنید. اتاق‌های تاریک، فضای سایه‌دار، صداها و انبوهی از فعالیت‌های عجیب و غریب ماوراءالطبیعه در اطراف، بازی شما را به اوج هیجان می‌رسانند.

شجاعت خود را با چراغ قوه‌ای که در دست دارید، بسنجید و از 6 اتاقی که در بازی وجود دارند، فرار کنید تا برنده شوید. به حس ششم خود اعتماد کنید و همراه با تیم خود بدوید؛ زیرا خشم دلقک باهوش شما را عصبانی خواهد کرد. با این بازی، زندگی شبانه در دبی را هیجان‌انگیزتر تجربه کنید.

نام مرکز تفریحی زمان بازدید هزینه (برای دو نفر)
دبی مارینا 9:00 تا 21:00 600 درهم
بازار مدینه جمیرا 24 ساعت شبانه‌روز 130 تا 180 درهم
کلوپ Boudoir 22:00 تا 3:00 بامداد 340 درهم
Catwalk 21:00 تا 3:00 بامداد 350 درهم
At.mosphere 7:00 تا 23:00 1200 درهم
استراحتگاه Buhayra 8:00 تا 2:00 بامداد 650 درهم
استریو آرکید 18:00 تا 2:00 بامداد 400 درهم
بار 44 17:30 تا 2:30 بامداد 450 درهم
Barasti 10:00 تا 1:30 بامداد 470 درهم
واک ات جی بی آر 9:00 تا 24:00 200 درهم
کشتی تفریحی Dhow 21:00 تا 23:00 320 درهم
اسب سواری در پارک مشرف 20:00 تا 21:30 600 درهم
برج خلیفه دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، شنبه و یکشنبه: 10:00 تا 22:00

پنجشنبه و جمعه: 10:00 تا 24:00

370 درهم
سافاری در صحرا 16:00 تا 9:00 صبح 130 درهم
یوگا 19:00 تا 22:00 120 تا 200 درهم
فواره دبی 17:00 تا 23:30 از 200 درهم
آکواریوم دبی 10:00 تا 22:00 از 300 درهم
Garden Glow 17:00 تا 23:00 از 400 درهم
شهربازی IMG 12:00 تا 21:00 از 500 درهم
اسکی 10:00 تا 24:00 از 500 درهم
موشن گیت 14:00 تا 22:00 از 550 درهم
بازی Escape 11:00 تا 22:00 از 400 درهم

نکاتی برای زندگی شبانه در دبی

با توجه به تفاوت گردش شبانه و روزانه در امارات، برای تجربه تفریحات شبانه در دبی باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید. امارات یک کشور مسلمان است که با وجود آزادی‌هایی که برای شهروندان خود در نظر گرفته، باز هم محدودیت‌ها و قوانین خاص خود را دارد.

همچنین اگر این سؤال را دارید که سوغاتی از دبی چی بخریم، باید مراکز خرید و بازارهای امارات را هم بشناسید و قوانین حاکم بر رفتار اجتماعی در شهرهای مختلف را بدانید. نکاتی که برای زندگی شبانه در دبی به عنوان یک گردشگر یا شهروند باید در نظر داشته باشید، شامل موارد زیر می‌شوند.

نکاتی برای زندگی شبانه در دبی

 

نحوه لباس پوشیدن برای زندگی شبانه در دبی

امارات متحده عربی یک کشور محافظه کار مسلمان است؛ با این حال، وقتی صحبت از مکان‌هایی مانند کلوپ‌ها، بارها و موارد مشابه می‌شود، پوشیدن دامن‌های کوتاه و لباس‌های خیلی باز، نامناسب در نظر گرفته می‌شوند. افرادی که با لباس‌های غیررسمی حاضر می‌شوند، از ورود به برخی از مکان‌ها منع می‌شوند.

زمان زندگی شبانه در دبی

اگرچه بیشتر کلاب‌های رایگان دبی مانند دیسکو دبی مارینا در اوایل شب باز هستند، اما معمولاً از ساعت 10 شلوغ می‌شوند و حتی ممکن است تا ساعت 3 صبح نیز باز باشند. جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات آخر هفته در منطقه خلیج فارس در نظر گرفته می‌شوند؛ بنابراین اگر مکان خاصی را برای زندگی شبانه در دبی در نظر دارید، بلیت آن را از قبل رزرو کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

محدودیت‌های زندگی شبانه در دبی

امارات قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای نوشیدن مشروبات الکلی و رانندگی در مستی دارد؛ بنابراین پس از اینکه چند نوشیدنی را پشت سر هم میل کردید، حتماً یک تاکسی بگیرید. زیرا نوشیدن مشروبات الکلی در هنگام رانندگی جرم محسوب می‌شود.

با این حال، بسیاری از کلاب‌ها فقط به افراد بالای 25 سال اجازه ورود می‌دهند؛ پس حتماً کارت شناسایی همراه خود داشته باشید. ورود شما بدون کارت شناسایی امکان پذیر نیست؛ بنابراین برای تفریح و زندگی شبانه در دبی، مدارک لازم را با خود ببرید.

اگر می خواهید با خیالی آسوده و به راحتی در دبی تردد کنید و محدودیتی در این زمینه نداشته باشید، اجاره ماشین در دبی را به شما پیشنهاد می دهیم؛ زیرا می توانید به راحتی و بدون محدودیت رفت و آمد کنید و به تفریحات جذاب شهر دبی دسترسی داشته باشید.

محدودیت‌های زندگی شبانه در دبی

 

مهاجرت خود را به تیم افدل بسپارید!

برای مهاجرت به امارات چه برنامه‌ای دارید؟ فرقی نمی‌کند که هدف شما از مهاجرت به دبی یا شهرهای دیگر امارات چیست؛ در هر صورت می‌توانید از طریق مشورت با کارشناسان ما در افدل گروپ، به آرزوی خود برسید.

شاید اکنون این سؤال برای شما پیش بیاید که در حال حاضر چه روش‌های مهاجرتی برای ایرانیان وجود دارند؟ با توجه به محبوبیتی که زندگی و کار در دبی دارد، بهتر است با هدف سرمایه گذاری به این شهر مهاجرت کنید؛ زیرا اقتصاد دبی بسیار پررونق است و شما را به درآمدهای بالا می‌رساند.

در این صورت می‌توانید ثبت شرکت در دبی را انتخاب کنید؛ به این دلیل که هم سرمایه کمی برای شروع نیاز دارد و هم روند کار سریع و با کمترین دردسر جلو می‌رود. حتی اگر خرید ملک در دبی را مد نظر داشته باشید یا مشمول دریافت ویزای طلایی امارات باشید، مشاوران متخصص ما می‌توانند شما را راهنمایی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر درباره جدیدتری شرایط مهاجرتی به کشور امارات متحده عربی نیز می‌توانید به اینستاگرام افدل مراجعه کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

در آخر

زندگی شبانه در دبی بخش جدایی‌ناپذیر و جذاب در زمان سفر به این شهر محسوب می‌شود؛ اما لازم تا قبل از سفر خود با تفریحات شبانه دبی آشنا شوید تا بتوانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید. در این مقاله به معرفی بهترین تفریحات شهر دبی در شب پرداختیم و ساعات کاری مراکز تفریحی دبی در شب و هزینه تقریبی آن برای دو نفر را به شما ارائه دادیم.

در سفر بعدی خود به دبی از این راهنما استفاده کنید و تفریحات معرفی شده در این مقاله را برای لذت بردن از شب‌های دبی به یاد داشته باشید.

 

سؤالات متداول

  1. بهترین تفریحات برای زندگی شبانه در دبی کدام‌اند؟

برج خلیفه، کشتی تفریحی Dhow، کلوپ Boudoir، سافاری و…

  1. هزینه اسب سواری در پارک مشرف دبی چقدر است؟

حدوداً 600 درهم برای دو نفر

  1. ساعات کاری بازار مدینه جمیرا چگونه است؟

24 ساعت شبانه ‌روز

سایر مقالات:

7نکته مهم برای اجاره مغازه در دبی+هزینه اجاره مغازه دبی 2024
3مزیت اجاره ملک در دبی- در دبی ملک بخریم یا اجاره کنیم؟
حقوق مشاغل در دبی در سال 2024- لیست 10 شغل مورد نیاز در دبی

13 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *