قوانین و شرایط اجاره ماشین در دبی + لیست قیمت اجاره در 2024

قوانین و شرایط اجاره ماشین در دبی+ لیست قیمت اجاره خودرو2023

قوانین و شرایط اجاره ماشین در دبی

قوانین و شرایط اجاره ماشین در دبی 2023

اجاره ماشین در دبی یکی از بهترین روش‌های رفت و آمد در این شهر لوکس و جذاب است؛ چراکه بسیاری از ماشین‌های لوکسی که در حالت عادی قابل دسترس نیستند، اجاره داده می‌شوند و لذتی تکرارنشدنی را در سفر به دبی برای شما به ارمغان می‌آورند.

تصور رانندگی با ماشین‌های لاکچری به همراه تماشای معماری برج‌های دبی، هر کسی را برای اجاره خودرو لوکس در دبی وسوسه می‌کند. اگر شما هم وسوسه شده‌اید و اطلاعات دقیقی از نحوه اجاره ماشین در دبی و هزینه‌های آن ندارید، این مطلب را از دست ندهید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

ویدیو : اجاره ماشین در دبی

 

مزایای اجاره ماشین در دبی

چه دلایلی برای اجاره ماشین تو دبی وجود دارند؟ شاید از خودتان بپرسید که چرا اجاره خودرو؟ آیا استفاده از وسایل نقلیه عمومی بهتر نیست؟ جواب این سؤال کاملاً به شرایط سفر شما به شهر دبی بستگی دارد.

در زمانی که برای یک سفر چند روزه جهت استراحت، پیگیری سرمایه گذاری در امارات و… به دبی می روید، اجاره ماشین بهترین گزینه برای رفت و آمد راحت تر شما خواهد بود.

اجاره ماشین در دبی حداقل در شرایط زیر می‌تواند ایده خوبی باشد:

  • اگر ماجراجویی را دوست دارید و می‌خواهید از رانندگی و سفر جاده‌ای فراموش نشدنی با مناظر خیره کننده امارات متحده عربی لذت ببرید.
  • اگر راحتی را دوست دارید، می‌خواهید از دبی نهایت لذت را ببرید و به شیوه‌ای منعطف و انحصاری سفر خود را تجربه کنید.
  • اگر یک گروه بزرگ از دوستان یا یک خانواده پرجمعیت هستید و از دبی به ابوظبی سفر کنید؛ در این شرایط اجاره ماشین به شما این امکان را می‌دهد تا در هزینه‌های زیادی در مقایسه با راه‌حل‌های دیگر صرفه‌جویی کنید.

بنابراین بسته به نیاز خود ممکن است بخواهید یک ماشین ارزان و ایمن یا یک ماشین لوکس و قدرتمند را در دبی اجاره کنید!

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

با این حال مزایای اجاره ماشین در دبی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • حمل و نقل عمومی در امارات خیلی قابل اعتماد نیست و ممکن است شما را به همه مکان‌هایی که ارزش بازدید دارند، نبرد و باعث می‌شود تا زمان زیادی را تلف کنید. تاکسی‌ها قابل اعتماد هستند؛ اما اگر می‌خواهید از مناظر خارج از شهرهای اصلی بازدید کنید، بهترین راه‌حل نیستند.
  • جاده‌های امارات واقعاً وضعیت خوبی دارند، ایمن و رانندگی آسان هستند، علائم به زبان انگلیسی و عربی بوده و به راحتی قابل درک هستند. جاده‌ها اغلب از مناطق فوق‌العاده زیبا عبور می‌کنند و ممکن است بخواهید مرتباً برای عکس گرفتن توقف کنید.
  • امارات مکان مناسبی برای تجربه یک سفر جاده‌ای کوتاه است. کمتر از یک هفته می‌توانید از زیباترین مناطق شهرهای دیگر امارات نیز دیدن کنید. بنزین بسیار ارزان است و شما می‌توانید با هزینه‌های بسیار مقرون به صرفه، خودروی مناسب را برای خود اجاره کنید.

مزایای اجاره ماشین در دبی

 

قوانین اجاره ماشین در دبی

مطمئن شوید که تمام مدارک و مجوزهای لازم را برای اجاره خودرو در دبی از قبل تهیه کرده‌اید. قبل از هر چیز باید از قوانین و شرایط دریافت گواهینامه در دبی اطلاع پیدا و سپس مدارک را آماده کنید.

به طور کلی قوانین اجاره ماشین در دبی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • گواهینامه بین‌المللی: دارندگان گذرنامه کشورهای کانادا، بریتانیا، شورای همکاری خلیج فارس و ایالات متحده می‌توانند از گواهینامه رانندگی که در کشورشان صادر شده برای رانندگی در امارات و دبی استفاده کنند.

بازدیدکنندگان از کشورهای دیگر باید مجوز بین‌المللی رانندگی معتبر (IDP) داشته باشند. قوانین ممکن است تغییر کنند؛ بنابراین بهتر است مستقیماً با شرکت‌های اجاره‌ای هماهنگ کنید تا ببینید که آیا مجوز کشور اصلی شما پذیرفته می‌شود یا نیاز به دریافت IDP دارید.

  • شرایط سنی: برای اجاره خودرو در دبی باید حداقل 21 سن داشته باشید.
  • کارت اعتباری: بیشتر شرکت‌های اجاره خودرو در امارات متحده عربی از شما درخواست می‌کنند تا از یک کارت اعتباری برای پرداخت کرایه اتومبیل استفاده کنید که در صورت پرداخت هزینه یا جریمه، از آن به ‌طور خودکار استفاده می‌شود.
  • بیمه: طبق قانون امارات، اجاره خودرو شامل پوشش شخص ثالث می‌شود. برخی از بیمه‌نامه‌های مسافرتی ممکن است اجاره خودرو را پوشش دهند؛ اما بیشتر شرکت‌های اجاره‌ای، بیمه اضافی را با هزینه‌ای ارائه می‌دهند.
  • سفر به خارج از امارات متحده عربی: اگر قصد دارید به یک کشور همسایه سفر کنید، برای انجام این کار به مدارک اضافی از شرکت اجاره‌ای خود نیاز دارید؛ البته بیشتر آنها اجازه این کار را به شما نمی‌دهند. پس قبل از اینکه وسیله نقلیه خود را اجاره کنید، برنامه سفر خود را در نظر بگیرید.
  • شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

توجه داشته باشید که قوانین و شرایط اجاره ماشین در دبی ممکن است تغییر کنند؛ بنابراین بهتر است قبل از سفر، اطلاعات خود را به‌روز کنید.

نکته دیگری که باید در رابطه با قوانین اجاره خودرو در امارات بدانید، آشنایی با قوانین رانندگی در امارات است. رعایت این نکته به شما کمک می‌کند تا راحت و بدون دردسر رانندگی کنید و با هیچ گونه مشکلی روبرو نشوید.

از مهم‌ترین قوانین رانندگی در دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اگر در حال حاضر در کشوری زندگی می‌کنید که رانندگان در سمت چپ رانندگی می‌کنند، خود را آماده کنید. خوشبختانه ایرانیان به ندرت با این قانون به مشکل می‌خورند.
  • محدودیت سرعت بر حسب کیلومتر در ساعت است؛ این مقیاس را با مایل اشتباه نگیرید.
  • در بزرگراه‌های شلوغ ممکن است حداقل سرعتی که باید با آن رانندگی کنید، 60 کیلومتر در ساعت باشد؛ البته محدودیت سرعت در همه جا یکسان نیست.
  • دبی ایمنی جاده‌ها و خیابان‌های داخل شهر را جدی می‌گیرد و در صورت دستگیری شما به دلیل سرعت بالا، جریمه سنگینی در انتظار شما خواهد بود.
  • نوشیدن حتی یک جرعه الکل برای رانندگان در دبی مجاز نیست؛ بنابراین اگر مشروب می‌خورید، رانندگی نکنید.

قوانین اجاره ماشین در دبی

 

مدارک لازم برای اجاره ماشین در دبی

قبل از اینکه در دبی ماشین اجاره کنید، باید یک سری مدارک ضروری را ارائه بدهید. اگر مقیم امارات هستید و قصد اجاره خودرو در دبی را دارید، باید مدارک زیر را آماده کنید:

  • کپی پاسپورت
  • کپی ویزای اقامتی
  • گواهینامه رانندگی معتبر امارات متحده عربی
  • کپی شناسنامه امارات

اما اگر توریست هستید و برای گذراندن تعطیلات به امارات متحده عربی سفر کرده‌اید، باید مدارک زیر را آماده کنید:

  • گذرنامه
  • ویزای امارات
  • گواهینامه رانندگی کشور خود
  • مجوز بین‌المللی رانندگی

جالب است بدانید که دارندگان گذرنامه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و برخی کشورهای دیگر می‌توانند با گواهینامه کشور خود در امارات متحده عربی رانندگی کنند.

مدارک لازم برای اجاره ماشین در دبی

 

روش‌های اجاره ماشین در دبی

شرکت‌های زیادی برای اجاره روزانه ماشین در دبی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به شرکت‌های بین‌المللی مانند هرتز و آویس اشاره کرد. قبل از اینکه خودرو مورد نظر خود را در دبی اجاره کنید، درباره شرکت انتخابی خود تحقیق کنید.

شما می‌توانید از مکان‌های مختلف شهر مانند فرودگاه بین‌المللی دبی (DXB) ماشین کرایه کنید؛ اگرچه ممکن است در نهایت کمی بیشتر بپردازید. اگر تنها برای چند روز از سفر خود یک ماشین می‌خواهید، به راحتی می‌توانید مکانی را در نزدیکی خود برای اجاره خودرو پیدا کنید؛ مگر اینکه از قبل رزرو کرده باشید.

اجاره ماشین در دبی به آسانیِ رفتن به پیشخوان یا دفتر کرایه ماشین و امضای قرارداد است. معمولاً باید ماشین را در همان مکانی که تحویل می‌گیرید، پس بدهید؛ بنابراین این موضوع را در برنامه‌های خود لحاظ کنید.

بیشتر شرکت‌های اجاره ی ماشین در دبی، طیف وسیعی از وسایل نقلیه را برای انتخاب دارند؛ از خودروهای جمع و جور گرفته تا SUV. ماشینی را انتخاب کنید که برای شما و برنامه‌هایتان مناسب باشد.

یک روش نسبتاً جدید جهت کرایه خودروهای لوکس در دبی، استفاده از اپلیکیشن‌های اجاره‌ای هوشمند است. دو نمونه از بهترین اپلیکیشن‌های اجاره خودرو دبی Udrive و Ekar هستند. این برنامه‌ها، خودروهای مختلف را در سراسر شهر برای کرایه ارائه می‌دهند.

هنگامی که ثبت نام کردید و اجاره تأیید شد، می‌توانید رانندگی کنید و ماشین را تا زمانی که دوست دارید، نگه دارید. مدت زمان استفاده از ماشین اجاره‌ای در دبی از چند دقیقه تا چند روز، چند هفته یا بیشتر است. این نکته را هم بدانید که حتماً باید ویزای دبی را ارائه دهید.

روش‌های اجاره ماشین در دبی

هر شرکت اجاره‌ای و هر خودرویی که انتخاب می‌کنید، دو اصل مهم در هر نقطه از جهان را به خاطر بسپارید:

  • مدارک را مطالعه کنید: قبل از امضای هر مدرک و اجاره‌نامه‌ای، مطمئن شوید که با چه چیزی موافقت می‌کنید. این موضوع شامل هزینه‌ها، بیمه‌نامه‌ها و موارد اضافی است که می‌پذیرید و قوانینی که باید رعایت کنید.
  • ماشین را بازرسی کنید: قبل از رانندگی، ماشین را دور بزنید و آن را به طور کامل چک کنید. هرگونه خراش، فرورفتگی و برآمدگی را یادداشت کرده و توجه کنید که آیا این آسیب‌ها در مدارک شما ذکر شده‌اند یا خیر. همین کار را در داخل اتومبیل هم انجام دهید و ببینید که همه چیز به درستی کار می‌کند یا خیر.

 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

مکان‌های معتبر برای اجاره ماشین در دبی

چه مسافر و گردشگر باشید یا در شهر دبی زندگی کنید، دسترسی آسانی به مراکز و شرکت‌های کرایه ماشین در دبی خواهید داشت. در این بخش تعدادی از معروف‌ترین مکان‌های اجاره ماشین در دبی را به شما معرفی می‌کنیم.

مکان‌های معتبر برای اجاره ماشین در دبی

 

اجاره ماشین در JLT دبی

برج‌های دریاچه جمیرا (JLT) یک مرکز اصلی واقع در جاده شیخ زاید است که به عنوان یک مقصد محبوب برای مهاجران جهت اجاره ملک در دبی نیز محسوب می‌شود. تعدادی از شعب متنوع اجاره خودرو در میان آسمان‌خراش‌های خوشه‌ای JLT همراه با رستوران‌ها، مشاغل و مراکز خرید قرار دارند.

اقامت در JLT برای شما ایده‌آل است؛ زیرا شرکت‌های کرایه اتومبیل در دبی را در فاصله چند قدمی خود خواهید دید. برای مشاهده دقیق خودروها می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه‌های این منطقه مراجعه کنید.

اجاره ماشین در دبی مارینا

دبی مارینا که در قلب شهر قرار دارد و مناظر خیره‌کننده‌ای از مارینا و دریا را ارائه می‌دهد. بیشتر شرکت‌های اجاره ماشین در دبی مارینا و JBR (Jumeirah Beach Residences)  24 ساعته باز هستند. علاوه بر بازدید از خودروهای فوق‌العاده موجود در این مرکز، می‌توانید لیست قیمت اجاره خودرو در دبی را در سایت‌های معتبر مشاهده کنید.

شما می‌توانید خودروهای مورد نظر خود را برای تحویل رایگان به محل خود درخواست کنید؛ البته باید توجه داشته باشید که مدارک اجاره اتومبیل را به طور کامل ارائه بدهید.

اجاره ماشین در دبی مارینا

 

اجاره ماشین در البرشای دبی

البرشا یکی از معروف‌ترین محله های دبی است که ترافیک زیادی در ساعات شلوغ روز نیز دارد؛ اما محله‌ای آرام با همه امکانات است. از سال‌ها پیش، البرشا مرکز طیف گسترده‌ای از کسب‌وکارها از جمله یک مغازه اجاره ماشین در دبی بوده است.

وقتی تماشای فیلم خود را در سینماهای VOX به پایان رساندید یا در حالی که خرید در هایپر مارکت لولو در نزدیکی خواربارفروشی خود را انجام می‌دهید، شرکت مورد نظر ماشین شما را به یک پارکینگ در هر نقطه از دبی تحویل می‌دهد.

اجاره ماشین در القوز دبی

بسیاری از نمایندگی‌های خودرو، کارگاه‌ها، دفاتر مرکزی صنعتی، کافه‌های عجیب و غریب و موارد دیگر در Al Quoz وجود دارند. شما می‌توانید از مرکز اجاره ماشین در دبی، درخواست تحویل خودرو در القوز را ثبت و به راحتی در این شهر شلوغ و لوکس تردد کنید.

شما می‌توانید در حین تعمیر خودرو خود در منطقه القوز، از طریق تلفن یا واتس‌اپ خودرو اجاره کنید. این کار آسان است؛ حتی می‌توانید نیازهای خود را برای نماینده اجاره خودرو توضیح دهید و او به شما کمک می‌کند تا بهترین راه‌حل را پیدا کنید.

اجاره ماشین در القوز دبی

 

اجاره ماشین در بیزینس بی دبی

اگر در بیزینس بِی زندگی یا کار می‌کنید، کار عاقلانه است که از یک شرکت کرایه اتومبیل در دبی واقع در خلیج بیزینس یا نزدیک آن، یک ماشین کرایه کنید. شما می‌توانید با این مراکز تماس بگیرید و ماشین را به دفتر خود تحویل دهید.

اجاره ماشین در بَر دبی

بَر دبی (دبی قدیم) یکی از مناطق معروف دبی است که به‌ خاطر مرکز خرید برجمان و بازار مینا شناخته می‌شود. بیشتر ساکنان بَر دبی، مهاجران هندی و پاکستانی هستند. چندین کسب و کار، رستوران، هتل، کافه و موزه دبی در این منطقه قرار دارند.

از طریق یکی از شعبه‌های اجاره ماشین در دبی می‌توانید به راحتی نیازهای شخصی خود را برای اجاره اتومبیل لوکس در این منطقه برآورده کنید.

اجاره ماشین در فرودگاه دبی

چه برای تجارت به دبی سفر کنید یا تنها چند روز را به تفریح در این شهر لوکس اختصاص بدهید، اجاره ماشین یک ضرورت است. در فرودگاه بین‌المللی دبی (DXB) یا فرودگاه آل مکتوم دبی (DWC) می‌توانید مجموعه‌ای از ماشین‌های لوکس را مشاهده و اجاره کنید.

در ترمینال فرودگاه، ده‌ها کیوسک اجاره ماشین در دبی وجود دارند؛ اما قیمت آنها به طور کلی بالا است. علاوه بر این، انتخاب خودروهای آنها محدود است. از این رو پیشنهاد می کنیم که از مکان های ارزان تر و با محدودیت کمتر خودرو اجاره کنید.

اجاره ماشین در فرودگاه دبی

 

اجاره انواع خودرو در دبی

اگر تجربه اجاره ماشین در دبی را داشته باشید، حتماً می‌دانید که خودروهای لوکس از گزینه‌های ایده‌آل برای رانندگی در دبی محسوب می‌شوند. البته امکان اجاره ماشین ارزان در دبی نیز برای کسانی که بودجه کمتری دارند، وجود دارد.

اجاره فراری در دبی

فراری چیزی بیش از یک وسیله نقلیه ساده است. این ماشین لوکس یک شگفتی مهندسی است که برای ارائه نهایت سرعت به طرفداران خودروهای اسپرت ساخته شده است. هر مدل از این ماشین برای ارائه عملکرد باورنکردنی، هندلینگ نرم و سرعت هیجان‌انگیزی طراحی شده که حتی می‌تواند به 200 مایل در ساعت برسد.

علاوه بر این، اگر یک فراری را در دبی اجاره کنید، به لطف موتور قوی با صدای شگفت‌انگیز، طراحی دقیق آکوستیک و فضای داخلی راننده محور، رانندگی شما با شکوه و عظمت خواهد بود. رانندگی با این برند شیک ایتالیایی در جاده شلوغ دبی به شما اجازه می‌دهد تا زندگی لوکس رویایی داشته باشید.

اجاره فراری در دبی

 

اجاره لامبورگینی در دبی

لامبورگینی به دلیل سرعت فوق‌العاده همراه با طراحی مجلل و ظاهر جذابی که دارد، در بازار خودروهای لوکس قرار دارد. با این حال، هدف اصلی این خودروساز ایتالیایی تولید ابر خودروهایی با ویژگی‌های عملکرد بالا برای شکست دادن برندهای رقیب ایتالیایی بود.

این برند خودروی رده بالا با خودروهای پیشرفته‌ای مانند آونتادور و هوراکان، حتی پس از بیش از 50 سال، جایگاه خود را در میان ابر خودروهای ارزنده جهان تثبیت کرده است. لامبورگینی یک وسیله نقلیه ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال اجاره ماشین در دبی و رانندگی با یک ماشین لاکچری هستند.

ظاهر مدل‌های خودروی مازراتی تا حد زیادی جلب توجه می‌کند. رانندگی با مازراتی قطعاً وضعیت شما را بالا می‌برد و اطرافیان شما احتمالاً توجه بیشتری خواهند داشت؛ بنابراین داشتن یک مازراتی شما را در محاصره دوستان و همکاران قرار می‌دهد.

اجاره مازراتی در دبی

فرقی نمی‌کند که از کدام مدل خودروی مازراتی صحبت می‌کنید؛ زیرا هر یک از مدل‌ها جرقه‌ای از طراحی منحصر به فرد دارند که به ندرت پیدا می‌شود. به عبارت دیگر، این طرح‌ها از زیبایی بالایی برخوردار بوده و توسط افراد مشهور در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فناوری بخشی جدایی‌ناپذیر از طراحی و ساخت مازراتی در دنیای امروز بوده است؛ بنابراین یکی از گزینه‌های جذاب و لاکچری برای اجاره ماشین در دبی محسوب می‌شود.

طیف گسترده‌ای از مدل‌های ماشین مازراتی برای اجاره ارائه می‌شوند که شما را مستقیماً با شرکت‌های خودروسازی محلی در دبی مرتبط می‌کنند. بدون شک، تک تک مدل‌های خودرو مازراتی برای اجاره فوق‌العاده هستند.

اگر به دنبال پیشنهادهای جذاب برای اجاره ماشین در دبی هستید، مازراتی گیبلی 2016، مازراتی لوانته 2016 و مازراتی گرن کابریو 2016 بهترین‌های دبی برای اجاره هستند.

اجاره مازراتی در دبی

 

اجاره پورشه در دبی

پورشه یکی از بهترین خودروهای لوکس باکیفیت برتر در صنعت خودرو دارد. این خودروها رضایت‌بخش‌ترین عملکرد و تجربه رانندگی عالی را ارائه می‌دهند. پورشه اغلب تلفیقی از ظاهر زیبا، عملکرد برتر و طول عمر عالی در نظر گرفته می‌شود. اکنون و با این تفاسیر، نرخ یک روز اجاره پورشه در دبی را حدس بزنید!

اگر به دنبال پورشه برای اجاره ماشین در دبی هستید، بدون شک به بهترین برند باکیفیت در صنعت خودرو دسترسی پیدا کرده‌اید. رانندگی با یک رنت پورشه 911 در دبی به این معنی است که شما با یک فناوری هوشمند بی عیب و نقص رانندگی می‌کنید که نظیر آن را در هیچ کجای دنیا تجربه نخواهید کرد.

هیجان رانندگی با پورشه غیر قابل مقایسه با مدل‌های دیگر خودرو است. هر بار با فشار دادن پدال و تجربه سریع‌ترین شتابی که در همه مدل‌های پورشه وجود دارد، نیاز خود به سرعت را برآورده می‌کنید. تفاوت زیادی بین سوار شدن به خودروهای دیگر و پورشه وجود دارد؛ زیرا یک سواری هیجان‌انگیز را برای شما تضمین می‌کند.

اجاره ماشین با راننده در دبی

در حال حاضر اجاره ماشین با راننده در دبی بسیار آسان است. شما می‌توانید به سایت مورد نظر خود مراجعه کرده و ماشین‌های مختلف را بررسی کنید. همچنین می‌توانید راننده و مدت زمان اجاره را انتخاب کنید. سپس راننده با ماشین انتخابی شما به محل مورد نظر شما می‌رسد.

در این حالت امکان استفاده راحت از مناطق معروف دبی و تفریحات آن ها فراهم خواهد شد؛ البته در صورتی که مایل باشید تا خودرو را به همراه راننده اجاره کنید و این موضوع از نظر شما محدودیت تلقی نشود.

اجاره ماشین با راننده در دبی

 

قیمت اجاره ماشین در دبی

رقابت بین شرکت‌های اجاره خودرو در دبی زیاد است و این موضوع باعث می‌شود تا قیمت‌ها پایین نگه داشته شوند. با این حال، بهتر است تنها از آژانس‌های معروفی که می‌توانند ایمنی و کیفیت را تضمین کنند، خودرو اجاره کنید.

هزینه اجاره ماشین در دبی برای خودروهای لوکس از 480 درهم شروع می‌شود و به بیش از 550 درهم برای مازراتی، لامبورگینی، مک لارن یا فراری می‌رسد!

قیمت اجاره ماشین در دبی می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد؛ اگر ماشینی را برای حداقل 3 روز کرایه کنید (هزینه آن حدود سه برابر کمتر است) و حداکثر راحتی برای اجاره حداقل یک هفته به دست می‌آید. به طور متوسط اجاره ماشین ارزان در دبی بین 50 تا 90 درهم در روز هزینه دارد.

قیمت اجاره ماشین در دبی

 

همچنین اجاره یک ماشین جمع و جور برای یک هفته حدود 360 تا 450 درهم (55 تا 70 در روز) هزینه دارد؛ البته این هزینه برای یک ماشین خانوادگی حدود 550 تا 600 درهم است. تنها با 110 درهم در روز می‌توانید یک SUV بزرگ و راحت کرایه کنید!

این نکته را هم در نشر بگیرید که قیمت‌های اجاره ماشین در دبی ممکن است بسته به زمان و شرکت اجاره دهنده به طور قابل توجهی متفاوت باشند!

 

نوع خودرو هزینه اجاره در دبی
خودروهای ارزان حدود 50 تا 90 درهم
خودروهای لوکس حدود 480 تا 550 درهم
SUV حدود 110 درهم

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

افدل گروپ؛ نامی آشنا برای مهاجرت شما

همه ما درباره محبوبیت کشور امارات بخصوص شهر دبی برای مهاجرت و سفر خبر داریم؛ اما سؤال اینجاست که آیا این کشور برای مهاجرت ایرانیان مناسب است؟ در جواب باید بگوییم بله. مهاجرت به امارات به دلایلی مانند: اقتصاد مناسب و فرصت‌های شغلی متعدد برای ایرانیان بسیار ایده‌آل است.

البته باید توجه داشته باشید که مهاجرت شما تنها در صورتی با موفقیت همراه است که با برنامه‌ریزی دقیق و مشورت با کارشناسان حقوقی انجام شده باشد. افدل گروپ با سابقه درخشانی که در زمینه مشاوره مهاجرت به دبی و امارات دارد، بهترین گزینه برای اطمینان خاطر شما از مهاجرتتان به این کشور است.

پس با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات جدید و دقیقی از بهترین روش مهاجرتی کسب کنید. این روزها بازار ثبت شرکت در دبی با توجه به هزینه و دردسر کمتر  بیشتر از روش‌های دیگر مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینستاگرام افدل گروپ را دنبال کنید.

 

سخن آخر

اجاره خودرو در دبی چگونه است؟ در این مقاله سعی کردیم به این سؤال به بهترین شکل ممکن پاسخ بدهیم تا بدانید که اجاره ماشین در دبی چه مزایایی دارد، از چه مراکزی می‌توان ماشین اجاره کرد و هزینه آن چقدر است. برای اطلاع از هزینه‌های دقیق‌تر می‌توانید به سایت‌های اجاره خودرو دبی یا مراکز مربوطه مراجعه کنید.

 

سؤالات متداول

  1. اجاره ماشین در دبی به صرفه است یا استفاده از وسایل نقلیه عمومی؟

معمولاً اجاره خودرو به‌صرفه‌تر از روش‌های دیگر تردد در دبی است.

  1. شرایط سنی اجاره اتومبیل در دبی چگونه است؟

حداقل 21 سال سن

  1. آیا می‌توان در فرودگاه دبی ماشین اجاره کرد؟

بله اجاره خودرو در فرودگاه‌های بین‌المللی دبی و آل مکتوم امکان‌پذیر است.

  1. هزینه اجاره ماشین لوکس در دبی چقدر است؟

قیمت‌ها از 480 درهم شروع می‌شوند.

  1. آیا ماشین‌های ارزان هم برای اجاره در دبی وجود دارند؟

بله هزینه حدودی اجاره این ماشین‌ها 50 تا 90 درهم است.

سایر مقالات:

10 نکته درباره فرهنگ امارات + تاریخ امارات متحده عرب
5 نکته مهم درباره قوانین زندگی در امارات متحده عربی 2024
معرفی 10ورزش امارات-اقامت ورزشکاران ایرانی در امارات با افدل

 

18 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *