بهترین شهرهای امارات برای کار + 10 شغل مورد نیاز در امارات

بهترین شهرهای امارات برای کار + 10 شغل مورد نیاز در امارات

بهترین شهرهای امارات برای کار

بهترین شهرهای امارات برای کار کدام‌اند؟ امارات متحده عربی با پیشرفت‌های فوق‌العاده در بخش‌های مختلف، فرصت‌های شغلی متعددی را برای مهاجران خارجی فراهم کرده است. تا آنجا که کار در امارات به یکی از مهم‌ترین اهداف مهاجران بخصوص ایرانیان و کشورهای آسیایی تبدیل شده است.

هر یک از شهرهای امارات دارای قوانینی هستند که باید برای تجارت بدانید. پس اگر قصد مهاجرت به امارات برای پیدا کردن شغل مناسب را دارید، با ما همراه باشید تا بهترین شهرهای امارات برای کار را به شما معرفی کنیم.

بهترین شهرهای امارات برای کار در 2024-2023
بهترین شهرهای امارات برای کارشماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

دبی؛ با بهترین فرصت‌های شغلی در امارات

دبی بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شهر امارات است که به خاطر سبک زندگی پر زرق و برق، فرهنگ پر جنب و جوش و اقتصاد پر رونق خود شناخته می‌شود. دبی یک مرکز تجاری پیشرو است که متخصصان را از سراسر جهان جذب می‌کند و کار در دبی به رویای بسیاری از ایرانیان نیز تبدیل شده است.

شهر دبی دارای یک اقتصاد پویا است که توسط چندین بخش از جمله مالی، املاک، مهمان‌نوازی، خرده‌فروشی و گردشگری هدایت می‌شود. این شهر مرکز چندین شرکت بزرگ مانند: خطوط هوایی امارات، دبی مال و گروه جمیرا است؛ بنابراین یکی از بهترین شهرهای امارات برای کار محسوب می‌شود.

 

پادکست : بهترین شهر امارات برای کار

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

همچنین این شهر یک مقصد محبوب برای متخصصان در بخش مالی است؛ تا جایی که مشاغل مربوط به بانکداری، سرمایه‌گذاری، سهام خصوصی و مدیریت دارایی تقاضای بالایی دارند. بخش املاک و مستغلات نیز با پیشرفت‌های بزرگی که در دبی مارینا، پالم جمیرا و مرکز شهر دبی داشته‌اند، محرک قابل توجهی در اقتصاد این شهر است.

گردشگری یکی دیگر از صنعت‌های کلیدی و مهم برای استخدامی در دبی است که فرصت‌های شغلی فراوانی را فراهم می‌کند و بسیاری از هتل‌های زنجیره‌ای بین‌المللی در دبی فعالیت می‌کنند؛ از این رو مهاجرت کاری به امارات و دبی روزبه‌روز در حال افزایش است.

دبی؛ با بهترین فرصت‌های شغلی در امارات

 

ابوظبی؛ با فرصت‌های شغلی رو به رشد در امارات

ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی بوده و دومین شهر این کشور از نظر بزرگی است. ابوظبی یک کلان‌شهر به سرعت در حال رشد است که میزبان چندین شرکت چند ملیتی، نهادهای دولتی و مؤسسات مالی است. اقتصاد ابوظبی توسط صنعت نفت و گاز مدیریت می‌شود؛ اما دولت در جهت تنوع بخشیدن به اقتصاد تلاش می‌کند.

بخش‌های ساخت‌وساز، مالی و گردشگری نیز سهم قابل توجهی در اقتصاد ابوظبی دارند. ابوظبی مقصد مناسبی برای متخصصانی است که به دنبال مشاغل پردرآمد در صنعت نفت و گاز هستند؛ تا جایی که مشاغل در زمینه اکتشاف، تولید و پالایش تقاضای بالایی دارند.

این شهر به عنوان یکی از بهترین شهرهای امارات برای کار دارای چندین پروژه ساختمانی در مقیاس بزرگ از جمله جزیره سعدیات، جزیره الریم و جزیره یاس است. بخش مالی همچنین یک صنعت مهم در ابوظبی است و بسیاری از بانک‌های محلی و بین‌المللی در این شهر فعالیت می‌کنند.

بخش گردشگری در شهر ابوظبی نیز با چندین جاذبه در سطح جهانی مانند: موزه لوور ابوظبی و یاس مارینا در حال رشد است.

ابوظبی؛ با فرصت‌های شغلی رو به رشد در امارات

 

شارجه؛ مرکز فرهنگی امارات با فرصت‌های شغلی عالی

شارجه سومین شهر بزرگ امارات متحده عربی بوده و به دلیل میراث فرهنگی و فعالیت‌های هنری خود شناخته شده است. این شهر یک مقصد خانواده پسند است که گزینه‌های زندگی مقرون به صرفه را ارائه می‌دهد؛ از این رو یکی از بهترین شهرهای امارات برای کار ایرانیان محسوب می‌شود.

اقتصاد شارجه عمدتاً توسط بخش‌های آموزش و انتشارات مدیریت می‌شود؛ اما دولت در تلاش است تا اقتصاد را متنوع کند. بخش‌های تولید، گردشگری و مراقبت‌های بهداشتی نیز در شارجه به سرعت در حال رشد هستند. همچنین این شهر یکی از گزینه های ایده آل و عالی برای تحصیل در امارات محسوب می شود.

شارجه مقصد مناسبی برای متخصصانی است که به دنبال پیدا کردن شغل در بخش آموزش هستند. از این رو تدریس، تحقیق و مدیریت بهترین کار در امارات برای زندگی در شارجه هستند. بخش انتشارات نیز یک صنعت قابل توجه در شارجه است و چندین مؤسسه انتشاراتی بزرگ در این شهر فعالیت می‌کنند.

بخش تولید هم با چندین پارک صنعتی مانند منطقه آزاد بین‌المللی فرودگاه شارجه (SAIF) و سازمان منطقه آزاد همریه (HFZA) در حال رشد است. بخش گردشگری شارجه با جاذبه‌های فرهنگی و سرگرمی زیادی مانند: موزه هنرهای شارجه و آب‌نمای المجاز توسعه پیدا کرده و این شهر را به یکی از بهترین شهرهای امارات برای کار تبدیل کرده است.

شارجه؛ مرکز فرهنگی امارات با فرصت‌های شغلی عالی
بهترین شهرهای امارات برای کار

 

رأس‌الخیمه؛ گوهر پنهان با فرصت‌های شغلی رو به رشد

رأس‌الخیمه یک شهر کوچک و کمتر شناخته شده در امارات متحده عربی است؛ اما اقتصاد آن به سرعت در حال رشد بوده و فرصت‌های شغلی این شهر در حال افزایش هستند. این شهر در مقایسه با شهرهای بزرگ امارات، سبک زندگی آرامی را به ساکنان ارائه می‌دهد.

اقتصاد رأس‌الخیمه عمدتاً به بخش‌های تولید، گردشگری و املاک و مستغلات محدود می‌شود. دولت همچنین در حال سرمایه‌گذاری در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر است که انتظار می‌رود در سال‌های آینده فرصت‌های شغلی بیشتری را فراهم کرده و این شهر را به لیست بهترین شهرهای امارات برای کار اضافه کند.

رأس‌الخیمه یک مقصد عالی برای متخصصانی است که به دنبال شغل در بخش تولید هستند، نیاز امارات به نیروی کار در بخش‌های تولید مصالح ساختمانی، سرامیک و داروسازی برای توسعه رأس‌الخیمه زیاد است.

بخش گردشگری شهر رأس‌الخیمه با چندین هتل و استراحتگاه مجلل مانند Waldorf Astoria و Rixos Bab Al Bahr به سرعت در حال رشد است. بخش املاک و مستغلات این شهر با چندین پروژه مسکونی و تجاری در مقیاس بزرگ مانند: منا العرب و روستای الحمرا در حال گسترش است.

انتظار می‌رود با تمرکز دولت بر انرژی‌های تجدیدپذیر، فرصت‌های شغلی بیشتری را در بخش‌های انرژی خورشیدی و بادی شاهد باشیم و رأس‌الخیمه را به عنوان یکی از بهترین شهرهای امارات برای کار بشناسیم.

رأس‌الخیمه؛ گوهر پنهان با فرصت‌های شغلی رو به رشد

 

عجمان؛ در حال توسعه با آینده‌ای روشن

اگرچه عجمان به اندازه شهرهای بزرگ امارات مانند: ابوظبی و دبی عالی نیست؛ اما این شهر نیز در فهرست بهترین شهرهای امارات برای کار جای می‌گیرد. این شهر در امتداد خلیج فارس واقع شده و بیش از 50 فروشگاه، شرکت و بازار تجاری محلی و بین‌المللی را در خود جای داده است.

افرادی که مایل به یافتن شغل در بخش گردشگری امارات هستند، می‌توانند چندین گزینه شغلی را در این شهر پیدا کنند. علاوه بر این، مؤسسات آموزشی و دانشگاه‌های معتبر در عجمان، مشاغل با درآمد بالاتر را برای معلمان ارائه می‌دهند. با توجه به پیشرفت خوب امکانات و بهداشت امارات در شهرهای مختلف، عجمان هم برای کار کردن شهر مناسبی است.

عجمان از بهترین شهرهای امارات برای کار

 

فجیره؛ با بهترین فرصت‌های شغلی در زمینه حمل و نقل

فجیره یکی دیگر از بهترین شهرهای امارات برای کار به شمار می‌رود و همیشه جویندگان کار را به خود جلب می‌کند. این شهر مهاجرانی را که به دنبال شغلی مناسب و پردرآمد در خارج از کشور هستند، به ویژه در بخش خدمات مرتبط با حمل و نقل به سمت خود می‌کشاند.

شغل اصلی شهروندان فجیره کشاورزی و ماهیگیری بوده است. بندر فجیره به عنوان یکی از بنادر محبوب در جهان مطرح شده است که چندین شرکت معتبر نیز دفاتر خود را در این شهر راه‌اندازی کرده‌اند. با توسعه صنایع در این شهر، فجیره یک مکان عالی برای مهاجران خارجی به شمار می‌رود.

در حال حاضر اقتصاد شهر عمدتاً مبتنی بر صنایع مرتبط با ساخت و ساز است. منطقه آزاد تجاری محلی نیز نقش خود را در توسعه اقتصادی فجیره ایفا می‌کند؛ بنابراین فجیره هم یکی از گزینه های موجود برای انتخاب بهترین شهر امارات برای مهاجرت برای افرادی است که آرامش را به شلوغی شهرهای بزرگ ترجیح می دهند.

بهترین امکانات ممکن برای مراقبت‌های بهداشتی و آموزشی برای کسانی که با مشاغل مختلف مرتبط هستند، وجود دارد؛ بنابراین فجیره را در لیست بهترین شهرهای امارات برای کار قرار داده‌ایم.

فجیره؛ با بهترین فرصت‌های شغلی در زمینه حمل و نقل
بهترین شهرهای امارات برای کار

 

مشاغل مورد نیاز در امارات

اکنون که با بهترین شهرهای امارات برای کار آشنا شدید، نوبت آن رسیده تا بدانید که امارات متحده عربی به چه مشاغلی بیشتر احتیاج دارد و بهترین مشاغل برای کاریابی در امارات کدام اند. در جدول زیر میتوانید بهترین و پرتقاضاترین مشاغل امارات را به طور خلاصه مشاهده کنید.

بازاریاب دیجیتالی پزشک و پرستار
معلم ابتدایی و علوم مختلف مدیر مالی و حسابدار
هتل‌دار  

متخصص نفت و پتروشیمی

مهندس نرم‌افزار و فناوری اطلاعات

مشاغل مورد نیاز در امارات

 

مهاجرت کاری بی‌دردسر با افدل گروپ

برای مهاجرت کاری به امارات تنها شناخت بهترین شهرهای امارات برای کار کافی نیست! شما باید اطلاعات دقیقی از شرایط مهاجرت به دبی و امارات از طریق کار داشته باشید. افدل گروپ این اطلاعات را با مشاوره‌های تخصصی‌اش در اختیار شما قرار خواهد داد.

کاریابی در امارات و استخدامی در شهر دبی در سایت‌های مختلفی تبلیغ می‌شوند؛ اما آشنایی با معتبرترین سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. تیم افدل به شما کمک می‌کند تا جدیدترین شرایط و قوانین کار در دبی و امارات را بشناسید و در دام سایت‌های قلابی و سودجویان نیفتید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

اگر به عنوان یک کارآفرین مهاجرت می‌کنید، ثبت شرکت در دبی را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ زیرا دریافت اقامت دبی را برای شما راحت‌تر می‌کند و مزایای زیادی دارد. علاوه بر این، امارات به کارآفرینان، ویزای طلایی اعطا می‌کند و دریافت ویزای طلایی امارات، بهترین روش اخذ اقامت این کشور محسوب می‌شود.

برای دریافت دقیق‌ترین و جدیدترین اطلاعات درباره حقوق مشاغل در دبی و همچنین شغل‌های پردرآمد در دبی با کارشناسان ما در تماس باشید.

مهاجرت کاری به امارات بی‌دردسر با افدل گروپ
بهترین شهرهای امارات برای کار

 

حرف آخر

امارات متحده عربی طیف وسیعی از فرصت‌های شغلی را برای متخصصان در صنایع مختلف ارائه می‌دهد. دبی، ابوظبی، شارجه، رأس‌الخیمه، عجمان و فجیره از بهترین شهرهای امارات برای کار هستند که می‌توان در جستجوی کار در امارات به آن‌ها توجه کرد.

هر شهر ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد و فرصت‌های شغلی زیادی را در بخش‌های مختلف ارائه می‌دهد.  امارات متحده عربی دارای اقتصاد پر رونق، زیرساخت‌های مدرن و فرهنگ متنوع است که آن را به مقصدی محبوب برای مهاجرانی که به دنبال شغلی جدید و مناسب هستند، تبدیل می‌کند.

با تمرکز دولت بر تنوع بخشیدن به اقتصاد و سرمایه‌گذاری در بخش‌های جدید، فرصت‌های شغلی زیادی برای متخصصان در امارات به وجود آمده‌اند.

 

سؤالات متداول

  1. بهترین شهرهای امارات برای کار کدام‌اند؟

دبی، ابوظبی، شارجه، رأس‌الخیمه، عجمان و فجیره

  1. فرصت‌های شغلی شارجه امارات در چه بخش‌هایی ارائه می‌شوند؟

آموزش و انتشارات

  1. چه بخش‌هایی از اقتصاد رأس‌الخیمه در حال پیشرفت هستند؟

تولید، گردشگری و املاک و مستغلات

سایر مقالات:

چگونه ارز مورد نیاز در دبی را تهیه کنیم؟ معرفی 3صرافی معتبر
معرفی بهترین امکانات رفاهی امارات در 4 حوزه مختلف+ افدل گروپ
بهترین شهر امارات برای مهاجرت + زندگی در 2 شهر دبی و ابوظبی

 

26 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *