معرفی شغل های پر درآمد در دبی در 2024 | مشاوره شغلی رایگان

شغل های پردرآمد دبی

شغل های پر درآمد در دبی

با هجوم مهاجران به دبی، تقاضا برای تصاحب شغل های پر درآمد در دبی هم افزایش پیدا کرده است. بیشتر خارجی‌ها کار در دبی را به دلایل مختلفی انتخاب می‌کنند. یکی از نکات اساسی برای کار در خارج از کشور این است که قبل از مهاجرت، شغل خود را تضمین کنید؛ زیرا بر دریافت ویزای اقامت امارات و اجازه کار شما در دبی تأثیر می‌گذارد.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

برای اینکه در زمان مهاجرت خود با مشکلی روبرو نشوید، باید شغلی پیدا کنید که نه تنها با مهارت شما سازگار باشد و تجربه ارزشمندی را برای شغل شما به ارمغان بیاورد، بلکه از نظر مالی نیز عالی باشد.

در این مقاله به معرفی شغل های پردرآمد و کم درآمد در دبی، نحوه کاریابی در امارات و میزان درآمد در این کشور می‌پردازیم؛ پس این مطلب را از دست ندهید.

شغل های پردرآمد در دبی

 

چرا دبی برای کار ایده‌آل است؟

امارات متحده عربی به دلیل فرصت‌های شغلی فراوان، محیط زندگی امن، گزینه‌های شغلی در سطح جهانی، زیرساخت‌های اجتماعی و اقتصادی مدرن و مزایای متعدد ویزا، مقصدی محبوب برای مهاجران است؛ همچنین ثبت شرکت در امارات برای افرادی که مایل به راه اندازی کسب و کار خود هستند، سریع و مقرون به صرفه است.

اجازه دهید قبل از آشنایی با شغل های پر درآمد در دبی، هر یک از عوامل مؤثر بر افزایش نرخ مهاجرت و کار در دبی را عمیق‌تر بررسی کنیم و بدانیم که چرا امارات متحده عربی یک مقصد جذاب برای مهاجرانی است که به دنبال فرصت‌های شغلی مفید و کیفیت زندگی بالا هستند.

 

ویدیو : شغل های پردرآمد دبی

 

 

پادکست : شغل های پردرآمد در دبی

 

 

محیط امن و مطمئن دبی

هنگام بررسی کار در خارج از کشور، ایمنی و امنیت دو مورد از مهم‌ترین عواملی هستند که باید در نظر گرفته شوند. یکی از دلایل اصلی و مهمی که کشور امارات را به یک مقصد جذاب برای مهاجران تبدیل کرده، محیط امن آن است. از این رو دبی یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی به همراه خانواده شما به حساب می آید.

امارات متحده عربی با کمترین میزان جرم و جنایت و بالاترین تدابیر امنیتی، در حال حاضر به عنوان دومین کشور امن در جهان رتبه‌بندی شده است؛ بنابراین این مزیت را در کنار تعداد بالای شغل های پر درآمد در دبی در نظر داشته باشید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

ویزا و مجوزهای دبی

یکی از دلایل محبوبیت دبی و امارات متحده عربی در میان مهاجران خارجی به عنوان یک مقصد کاری، مزایای متعدد مربوط به ویزای آن است. امارات متحده عربی ویزاها و مجوزهای ورود مختلفی را ارائه می‌دهد؛ این ویزاها عبارت اند از:

  • ویزای پیدا کردن کار در دبی: این ویزا معمولاً به عنوان وسیله‌ای برای جذب استعدادهای جوان و متخصصان ماهر و به منظور کشف فرصت‌های شغلی موجود در کشور معرفی می‌شود. این نوع ویزای دبی به اسپانسر نیازی ندارد و اگر فرد متقاضی، شرایط لازم را برای اخذ آن داشته باشد، می‌تواند ویزا را دریافت کند.
  • مجوز ورود به دبی برای مأموریت کاری: بر اساس قوانین جدید، امارات مجوز ورود برای مأموریت‌های کاری موقت را ارائه کرد. بستگان یا دوستان شهروندان یا ساکنان امارات متحده عربی نیز می‌توانند برای این مجوز ورود اقدام کنند.

ویزا و مجوز های دبی

 

حقوق معاف از مالیات در دبی

مهاجران در امارات نیازی به پرداخت مالیات بر درآمد شخصی یا شرکتی ندارند. این مزیت، فرصتی منحصر به فرد برای دریافت حقوق و دستمزد 100% بدون مالیات در دبی و سایر شهرهای امارات فراهم می‌کند. پس در کنار شغل های پر درآمد در دبی به عدم پرداخت مالیات هم توجه داشته باشید.

فرصت‌های دورکاری در دبی

دبی محل زندگی بیش از 190 ملیت مختلف از سراسر جهان است و یک اقامتگاه را برای کارمندان دورکار ارائه می‌دهد. جهت تسهیل کار برای مهاجرانی که مایل به کار از راه دور هستند، این کشور ویزای دورکاری یا یک‌ساله ارائه داده که به دارندگان این ویزا اجازه می‌دهد تا به دبی نقل مکان و به طور قانونی برای شرکت یا سازمان خود کار کنند.

ویزای یک‌ساله به طور ویژه برای کارآفرینان، دورکاران و افراد مستقل از موقعیت مکانی که تمایل به کار در امارات و دبی را دارند، طراحی شده است؛ از این رو شما می‌توانید مشاغل دورکاری را نیز در فهرست شغل های پر درآمد در دبی قرار دهید.

فرصت‌های متعدد شغلی در دبی

یکی از دلایل اصلی مهاجرت به دبی و امارات، فرصت‌های شغلی متعدد است. امارات فرصت‌های شغلی باورنکردنی را در بخش‌های مختلف از جمله مالی، مراقبت‌های بهداشتی، آموزشی، گردشگری، ساخت و ساز، شرکت‌های دولتی، بازاریابی و موارد دیگر ارائه می‌دهد که باعث جذب مهاجران از سراسر جهان می‌شود.

مهاجرانی که قصد دارند کار در امارات را شروع کنند، لازم است تا برای مجوز یا ویزای کار جهت استخدام قانونی در این کشور درخواست بدهند. مجوز کار (اجازه ورود) مدرکی است که از طرف سازمان فدرال صادر می‌شود که به مهاجران اجازه می‌دهد تا برای مدت زمان معینی و به طور قانونی وارد خاک امارات شوند و کار کنند.

بنابراین پیدا کردن کار در دبی می تواند آینده ای را که همواره مد نظر داشته اید، برای شما به ارمغان بیاورد و راهی مطمئن برای داشتن شغلی پردرآمد به همراه کیفیت بالای زندگی باشد.

فرصت های متعدد شغلی در دبی

 

میزان درآمد در دبی

حقوق و دستمزد در دبی بسته به میزان توانایی، تجربه کاری و ملیت کارگر بسیار متفاوت است. به طور کلی بهتر میزان درآمد در دبی برای مهاجران نسبت به کشورهای غربی بهتر است. از سوی دیگر، درآمد کارمندان و کارگران غیرماهر به طور قابل‌توجهی کمتر از ایالات متحده است.

سرمایه‌گذاری‌هایی که در دبی انجام می‌شوند، اجازه می‌دهد تا اقتصاد شکوفایی داشته باشد و فرصت‌های حرفه‌ای‌تری را برای مهاجران واجد شرایط ارائه دهد. میانگین حقوق در دبی بین 10 تا 20 درصد بیشتر از بقیه شهرهای امارات است؛ بنابراین پیدا کردن شغل های پر درآمد در دبی برای مهاجران راحت‌تر است.

آیا برای کار در دبی به مجوز کار نیاز داریم؟

حداقل سن استخدام در دبی 18 سال است. متقاضیان کار خارجی بالای 18 سال و دارای سایر معیارهای کار در دبی، واجد شرایط دریافت مجوز کار هستند. اجازه کار شما توسط کارفرمای شما درخواست داده می‌شود، او همچنین مسئول پرداخت هزینه مجوز کار امارات متحده عربی و تمدید آن در زمان مقرر است.

در حالی که امارت همچنان یک مقصد مورد توجه برای مهاجران از سراسر جهان است که به شغل های پر درآمد در دبی و رشد شغلی هستند، برخی از مقررات و پروتکل‌های سخت‌گیرانه برای مهاجرانی که در دبی کار می‌کنند، حاکم است.

شما می‌توانید به صورت پاره‌وقت در امارات متحده عربی کار کنید، حتی زمانی که صحبت از برخی از مشاغل پرتقاضا در دبی باشد، به شرطی که شرایط لازم را داشته باشید. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که هر اگر در کار خود متخصص باشید و قبل از مهاجرت با کارشناسان مربوطه مشورت کنید، دبی بهترین مقصد برای کار شما خواهد بود.

مجوز کار در دبی

 

چرا حقوق مهاجران در دبی کمتر است؟

حقوق کارگران خارجی در امارات متحده عربی اغلب به دلیل عوامل متعددی مانند: نداشتن تجربه کار در دبی، عرضه بالای نیروی کار خارجی و ترجیح کارفرمایان برای کارگران محلی کمتر است. علاوه بر این، قوانین کار در امارات متحده عربی حمایت قوی برای کارگران خارجی فراهم نمی‌کند که می‌تواند به کاهش حقوق کمک کند.

از این رو بهترین راه برای پیدا کردن شغل های پر درآمد در دبی، داشتن تخصص در مشاغل مورد نیاز در امارات متحده عربی است. این کار شانس شما را برای تصاحب شغل های پر درآمد در دبی چند برابر می‌کند. پس بهتر است تا قبل از پیدا کردن شغلی که مد نظر دارید، حقوق مشاغل در دبی را به طور دقیق بررسی کنید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

شغل‌های مورد نیاز در دبی

امارات متحده عربی رشد سریعی را در سال‌های اخیر تجربه کرده و این کشور به مقصدی جذاب برای زندگی و کار مردم از سراسر جهان تبدیل شده است. درآمد معاف از مالیات، استاندارد بالای زندگی و فرصت‌های شغلی عالی، از مهم‌ترین مزایای کار در امارات محسوب می‌شوند و مهاجران زیادی کشور خود را برای کار و زندگی در این کشور رها می‌کنند.

قبل از اینکه به معرفی شغل های پر درآمد در دبی بپردازیم، لازم است تا شما را با شغل‌های مورد نیاز در دبی و امارات آشنا کنیم تا دید دقیق‌تری نسبت به شرایط کاری در این شهر داشته باشید.

بهترین شغل‌های مورد نیاز در دبی و امارات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • کادر درمان (پزشک و پرستار)
  • مهندس برق
  • مهندس نفت
  • مهندس مکانیک
  • کارشناس دیجیتال مارکتینگ
  • کارشناس سئو
  • برنامه نویس
  • روزنامه نگار
  • گرافیست
  • و…

شغل های مورد نیاز در دبی

 

لیست شغل های پر درآمد در دبی 2024

دبی مرکز تعداد زیادی از شرکت‌های بین‌المللی است که منجر به ایجاد فرصت‌های کاری زیادی در صنایع مختلف شده است. با توجه به شرایط کاری در امارت، لازم است تا امکان به دست آوردن یکی از شغل های پر درآمد در دبی را بررسی و خود را برای یک زندگی راحت و با کیفیت بالا در این شهر لوکس آماده کنید.

لیست مشاغل پردرآمد در دبی 2023

 

مدیر اجرایی در دبی

مدیر اجرایی یک شرکت بالاترین رتبه مدیریت و یکی از شغل های پر درآمد در دبی است. کار مدیر اجرایی بر اساس هدف، محصولات و اهداف شرکت متفاوت است؛ اما در پایان، مدیران عامل مسئول عملکرد کلی شرکت هستند و تمامی تصمیمات اساسی را اتخاذ می کنند.

برای اینکه بتوانید به مقام مدیر اجرایی در دبی برسید، باید مدرک کارشناسی در حرفه انتخابی داشته باشید. در حالی که برخی از سازمان‌ها ممکن است مدرک تحصیلات تکمیلی را ترجیح دهند. در همین حال، یک سابقه مالی قوی و همچنین تجربه مدیریتی قابل‌توجهی مورد نیاز است.

مدیر ارشد بازاریابی در دبی

مدیران ارشد بازاریابی مسئول فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغات شرکت خود از جمله استراتژی، توسعه و اجرا هستند. آنها مستقیماً به مدیرعامل گزارش می‌دهند و مسئول ایجاد درآمد از طریق بازاریابی مؤثر هستند. برای کار در این زمینه به مدرک کارشناسی بازاریابی، فروش یا یک زمینه مرتبط و همچنین تجربه مدیریتی قابل‌توجهی نیاز دارید.

وکالت در دبی

وکلا مسئولیت وکالت موکلان در دعاوی کیفری و مدنی و همچنین مدیریت یا مشاوره به موکلان در معاملات حقوقی و تنظیم اسناد حقوقی را بر عهده دارند. آنها ممکن است در زمینه خاصی از قانون؛ مانند: قانون کپی‌رایت یا حقوق کیفری تخصص داشته باشند یا ممکن است در طیف وسیعی از موضوعات فعالیت کنند.

برای انجام این حرفه، به مدرک حقوقی نیاز دارید. علاوه بر این، شما باید در آزمون وکالت قبول شوید تا بتوانید یکی از شغل های پر درآمد در دبی را داشته باشید. بهتر است قبل از اقدام به یافتن شغل موردنظرتان از شرایط آزمون وکالتی که مورد تأیید دولت امارات است، اطلاع داشته باشید.

وکالت در دبی
شغل های پر درآمد در دبی

 

مدیر مالی در دبی

مدیران ارشد مالی مسئول برنامه‌ریزی مالی، انتخاب استراتژی سرمایه‌گذاری و مدیریت ریسک برای شرکت‌های خود هستند. آنها همچنین مسئول مدیریت ارتباطات فروشنده، نظارت بر همه کارکنان مالی و اطمینان از رعایت قوانین شرکت هستند.

مانند هر موقعیت شغلی دیگری در حوزه مدیریت، باید از پست‌های پایین‌تر شروع و به مرور زمان ارتقا پیدا کنید. برای به دست آوردن موقعیت شغلی مدیریت مالی به عنوان یکی از شغل های پر درآمد در دبی به مدرک مالی یا تجاری مناسب و همچنین تجربه مدیریتی قابل‌توجهی نیاز دارید.

پزشکی در دبی

معاینه، تشخیص و درمان بیماران از وظایف پزشکان است؛ آنها می‌توانند در یک زمینه خاص مانند قلب و عروق یا زنان تخصص داشته باشند یا به عنوان پزشک عمومی کار کنند. آموزش و دانش زیادی برای پزشک شدن نیاز دارید. شما همچنین باید شرایط ثبت‌نام و مجوز شورای بهداشت ایالت خود را برآورده کنید.

از مدارک مورد نیاز برای مهاجرت پزشکان به دبی می‌توان به دیتا فلو، گواهی گود استندینگ و شرکت در آزمون پرومتریک اشاره کرد. بدون داشتن این مدارک، امکان فعالیت شما به عنوان پزشک در امارات وجود ندارد و نمی توانید در هیچ یک از مراکز درمانی دبی و شهرهای دیگر فعالیت داشته باشید.

بانکداری در دبی

معاونان و کارمندان بانک نمونه‌هایی از بانکداران ارشد و شغل های پر درآمد در دبی هستند. آنها مسئول روابط بانک خود با حساب‌های کلیدی آن هستند و به عنوان رابط اصلی بانک با مشتریان خود عمل می‌کنند. به طور معمول، باید از پست‌های پایین شروع و به مرور زمان ترقی کنید. داشتن مدرک مالی یا بانکی مناسب نیز الزامی است.

بانکداری در دبی
شغل های پر درآمد در دبی

 

مهندس مکانیک و برق در دبی

وظیفه این مشاغل، مدیریت کلیه تأسیسات مکانیکی، الکتریکی و لوله‌کشی در پروژه‌های ساختمانی است. شما برای تصاحب این شغل های پر درآمد در دبی به مدرک لیسانس مهندسی مکانیک یا برق نیاز دارید؛ همچنین باید حداقل چند سال تجربه در این بخش داشته باشید.

فناوری اطلاعات در دبی

متخصصان حوزه فناوری اطلاعات مسئول نظارت بر استفاده از فناوری در یک شرکت، از جمله توسعه و اجرای آن هستند. آنها در محیط‌های مختلفی از جمله شرکت‌های حقوقی، سازمان‌های بشردوستانه، مؤسسات مالی و دولت‌های محلی و ملی فعالیت می‌کنند.

تصاحب یک شغل در حوزه IT یک انتخاب ایده‌آل خواهد بود؛ زیرا یکی از مناطقی است که سریع‌ترین رشد را دارد و به افراد متخصص در این زمینه نیاز زیادی دارد. برای به دست آوردن این نوع از شغل های پر درآمد در دبی به مدرک لیسانس IT یا علوم کامپیوتر و 10 تا 12 سال تجربه در این زمینه نیاز دارید.

مدیر بازرگانی در دبی

خرده‌فروشی‌ها، شرکت‌های عمده‌فروشی، فروشگاه‌های مد و امکانات سرگرمی، مدیران بازرگانی را استخدام می‌کنند که مسئول تبلیغ محصولات و خدمات یک شرکت از طریق طیف وسیعی از رویدادها و فعالیت‌ها هستند. معمولاً برای فعالیت در این حرفه، مدرک لیسانس در رشته مرتبط مانند مطالعات بازرگانی، بازاریابی و… نیاز است.

کارشناس املاک در دبی

کارشناسی در حوزه املاک و مستغلات در دبی یکی دیگر از شغل های پر درآمد در دبی محسوب می‌شود که حتی بین مهاجران هم طرفداران زیادی دارد. این کارشناسان با شناخت دقیقی که از بازار املاک امارات و نوسانات آن دارند، راهنمای خوبی برای اجاره یا خرید ملک در دبی محسوب می‌شوند.

عنوان شغلی میانگین درآمد سالانه
مدیر اجرایی 1200000 درهم
مدیر ارشد بازاریابی 1140000 درهم
وکیل 924000 درهم
مدیر مالی 900000 درهم
پزشک 881520 درهم
کارمند بانک 840000 درهم
مهندس مکانیک، برق و لوله کش 744000 درهم
متخصص حوزه IT 720000 درهم
مدیر بازرگانی 660000 درهم
کارشناس املاک 500000 درهم
کارشناس املاک در دبی
شغل های پر درآمد در دبی

شغل‌های کم درآمد در دبی و امارات

کم‌درآمدترین مشاغل در دبی کدام‌اند؟ شاید برای شما هم جالب باشد گه در کنار شناخت شغل های پر درآمد در دبی، با مشاغلی که کمترین درآمد را دارند نیز آشنا شوید. کمترین میزان دستمزد در دبی 1500 درهم است و به مشاغل مختلفی تعلق می‌گیرد. این نکته را هم در نظر بگیرید که مشاغل با درآمد کم در کشور امارات متحده به تخصص کمی هم نیاز دارند.

برخی از مهم ترین کم‌درآمدترین مشاغل دبی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • بازرس
  • مشاغل آموزشی ابتدایی و معلم
  • ظرفشور
  • پرستار کودک
  • بسته‌بندی دستی
  • کارگران خشک‌شویی
  • خیاطی
  • خدمه حمل و نقل
  • دستیار پزشک
  • کارگران کنترل حیوانات
  • اپراتورهای تلفن
  • دستیاران خدمات اجتماعی و انسانی
  • کارگران راه
  • کارگران صنعت چوب
  • مأموران امنیتی
  • رانندگان
  • کارگران مراکز تفریحی

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

چگونه شغل های پر درآمد در دبی را تصاحب کنیم؟

برای یافتن شغل های پر درآمد در دبی دو موقعیت مختلف وجود دارند. اولین مورد زمانی است که به دنبال گزینه‌های شغلی در دبی از کشور مادری خود هستید و دومین مورد این است که با ویزای توریستی دبی سفر کرده‌اید و به دنبال کار می‌گردید.

در اینجا پرکاربردترین روش‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که به بسیاری از افراد کمک کرد تا در حالی که در کشور خود نشسته‌اند و با ویزای مسافرتی در دبی در حال پرسه زدن هستند، شغل های پر درآمد در دبی را پیدا کنند.

مشاغل پردرآمد در دبی
شغل های پر درآمد در دبی

 

ثبت‌نام در iRecruitment دبی

پورتال شغلی دولت فدرال امارات برای درخواست شغل در بخش دولتی با توجه به سطح تحصیلات و تجربه خود افراد راه‌اندازی شده است. شما می‌توانید درخواست خود را در این سامانه ثبت کرده و شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.

ثبت‌نام در پورتال‌های شغلی دبی

با ثبت‌نام در پورتال‌های مشاغل دولتی و خصوصی، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به جستجوی شغل های پر درآمد در دبی بپردازید.

ارتباط حضوری با جستجو در دبی

با ویزای 90 روزه وارد دبی شوید و فرصت‌های شغلی را جستجو کنید. نمایشگاه‌های کار آنلاین بهترین جایی هستند که می‌توانید با استخدام‌کنندگان و کارفرمایان ارتباط برقرار کنید و یک شبکه قوی ایجاد کنید.

آژانس‌های استخدامی در دبی

از طریق آژانس‌های استخدام دارای مجوز در دبی به دنبال کار بگردید. می‌توانید شرکت‌های دارای مجوز را در وزارت منابع انسانی و امارات پیدا کنید.

مراجعه مستقیم به سازمان مربوطه در دبی

شما می‌توانید مستقیماً به سازمانی که می‌خواهید با آن کار کنید یا از طریق بخش مشاغل آن در وب‌سایت درخواست دهید. نهادهای دولتی فدرال و محلی و دایرکتوری‌های تجاری دولت امارات همه وب‌سایت‌هایی را دارند که فرصت‌های شغلی مورد نیاز خود را اعلام می‌کنند.

فعالیت از طریق شبکه‌های اجتماعی

این روزها یکی از روش‌های مرسوم پیدا کردن شغل های پر درآمد در دبی، معرفی خود و تخصص‌هایتان از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف است. حساب کاربری حرفه‌ای خود را در وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی مانند: لینکدین، اینستاگرام و… ایجاد و محتوایی را برای تعریف تجربه کاری، تحصیلات و… ارسال کنید.

نکات مهم برای آماده شدن جهت کار در دبی

رزومه به‌روز شده خود را با اطلاعات دقیق در مورد تحصیلات و تجربیات کاری قبلی خود با استخدام‌کنندگان به اشتراک بگذارید و مراقب جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط استخدام‌کننده یا کارفرمای خود باشید تا شغل های پر درآمد در دبی را پیدا کنید.

حتی اگر در بسیاری از مصاحبه‌ها شکست خوردید، انگیزه خود را برای تلاش حفظ کنید. به جستجوی شغل ادامه دهید و سعی کنید با مهاجرانی که در دبی کار می‌کنند، تعامل داشته باشید. برای اطلاع از شرایط کاری شرکت‌های دبی می‌توانید از بهترین آژانس‌های کاریابی کمک بگیرید.

در برابر سوءاستفاده از خود محافظت کنید و به جزئیات توجه داشته باشید. شناسه ایمیل را از جایی که پیشنهاد شغلی یا تأییدیه خود را دریافت کرده‌اید، بررسی کنید و نام شرکتی که شما را استخدام کرده است، درج کنید. برای افزودن مهارت به رزومه خود و تعامل با مردم محلی، عربی بیاموزید.

اطلاعات مربوط به به‌روزرسانی‌های جدید معرفی شده در صنعت خود را جمع‌آوری کنید. برای ایجاد ROI رضایت‌بخش و خدمات مشتری‌محور برای سازمانتان، به‌روز ماندن در مورد روندهای زیر در حوزه خود در حال حاضر حیاتی است. ROI و خدمات راحتی مشتری دو مورد اصلی هستند که همه شرکت‌ها برای آن کار می‌کنند.

مدارک تحصیلی خود را با گواهینامه مورد نیاز برای پیوستن به شرکت خود در دبی بدون دردسر و تأخیر آماده کنید. همچنین قبل از حرکت از کشور خود به دبی، از منطقه، قانون و سیستم اجتماعی و فرهنگی شناخت کسب کنید.

شما ویزای کار خود را از کارفرما دریافت خواهید کرد؛ اما پس از ورود به دبی، برای ویزای اقامت و اجازه کار اقدام می‌کنید. برای این کار، اسنادی مانند گواهی ترخیص پلیس، گواهی پزشکی، گواهی تولد و غیره را تهیه کنید.

نکات مهم برای آماده شدن جهت کار در دبی
شغل های پر درآمد در دبی

 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

با افدل گروپ، شغل ایده‌آل خود را پیدا کنید!

اگر در فکر مهاجرت به امارات هستید، قبل از هر چیز باید یک شغل مناسب داشته باشید تا بتوانید از پسِ هزینه زندگی در دبی یا شهرهای دیگر این کشور بربیایید. بهترین روش برای استخدامی و تصاحب شغل های پر درآمد در دبی، مشورت با کارشناسان است.

افدل گروپ با تجربه چند ساله‌ای که در زمینه امور مهاجرت به امارات متحده عربی دارد، می‌تواند راهنمای بسیار خوبی برای مهاجرت به کشور امارات و استخدامی در دبی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان افدل گروپ تماس بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی مزایای کار در دبی، میزان درآمد، نحوه کاریابی و شغل های پر درآمد در دبی پرداختیم و تعدادی از مشاغل مورد نیاز در این شهر را معرفی کردیم. توجه داشته باشید که برای تصاحب مشاغل پر درآمد در دبی باید تخصص کافی در زمینه کاری خود داشته، از روش‌های مختلفی اقدام کرده و با کارشناسان مشورت کنید.

موسسه مهاجرتی افدل

 

سؤالات متداول

  1. برای کار در حوزه IT در دبی باید چند سال سابقه کار داشته باشم؟

10 تا 12 سال

  1. میانگین سالانه درآمد پزشکان در دبی چقدر است؟

881520 درهم

  1. آیا میزان درآمد در دبی نسبت به شهرهای دیگر امارات بیشتر است؟

بله میزان درآمد در دبی 10 تا 20 درصد بیشتر از شهرهای دیگر است.

 

سایر مقالات:

معرفی 14 مورد از تفریحات رایگان در دبی – آدرس و جزییات
راه اندازی کسب و کار در دبی – شرایط 2024+ قوانین +راهـنـمـا
کامل ترین ملزومات سفر به دبی در 2024 { ویزا-سیمکارت-وسایل و…}

19 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *