بهترین منطقه دبی برای زندگی و خرید ملک در 2024 + شرایط

بهترین مناطق دبی برای زندگی

بهترین منطقه دبی برای گردش، زندگی و خرید ملک

آیا بهترین منطقه دبی برای خرید ملک یا گشت و گذار گردشگران را می‌شناسید؟ شما چندین فرصت هیجان انگیز در این شهر دارید که انتخاب از میان آن‌ها بیشتر به بودجه شما و هدفی که از سفر به دبی دارید، بستگی دارد.

بهترین نقاط دبی در سطح شهر پراکنده شده‌اند و پیدا کردن بهترین منطقه برای زندگی در دبی با خانواده کمی چالش برانگیز است؛ اما در این مقاله سعی داریم تا تمام اطلاعاتی را که برای تصمیم گیری درست نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهیم.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

پس در صورتی که می‌خواهید بهترین منطقه دبی برای زندگی، اقامت یا سرمایه‌گذاری را پیدا کنید، راهنمای ما را که به معرفی بهترین مناطق دبی می‌پردازد، از دست ندهید و با ما همراه شوید.

بهترین منطقه دبی برای زندگی

 

 

ویدیو : بهترین منطقه دبی برای زندگی

 

بهترین منطقه دبی برای زندگی

کجا با خانواده در دبی اقامت کنیم؟ بهترین مناطق دبی برای اقامت با خانواده شامل ساحل جمیرا، پالم جمیرا، مرکز شهر دبی، البرشا و الفهیدی و دیره هستند. بسته به میزان بودجه و مدت اقامت شما در دبی به همراه خانواده، توصیه می‌شود که در نزدیکی ساحل اقامت داشته باشید. در ادامه به مروری بر بهترین مناطق برای اقامت در دبی می‌پردازیم.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

ساحل جمیرا

هنگامی که با خانواده به دبی سفر می‌کنید، محل اقامت یکی از فاکتورهای کلیدی برای زندگی در این منطقه محسوب می‌شود. دبی مرکز تعداد زیادی از بهترین هتل‌هایی است که شامل استخر بزرگ، کلوپ کودکان و سایر سرگرمی‌های خانوادگی هستند.

اما هتل‌های مجلل برای خانواده‌ها گران هستند. بهترین منطقه دبی برای هتل، ساحل جمیرا است که در خط ساحلی شهر قرار دارد. مناطقی که در مرکز شهر قرار دارند، قیمت سرسام‌آوری را برای اجاره یک اتاق کوچک یا خرید ملک تعیین می‌کنند؛ این در حالی است که ساحل جمیرا تنوع خوبی از هتل‌های با قیمت مناسب را ارائه می‌دهد.

چندین ساحل عمومی برای جستجو در این منطقه وجود دارند؛ مانند ساحل عمومی جمیرا، ساحل کایت و ساحل لامر. در ساحل کایت یا بادبادک، یک پارک آبی وجود دارد که به آن پارک آبی لاگونا می‌گویند؛ اما پارک آبی آتلانتیس در جزیره نخل دیدنی‌تر است.

تردد و بازدید از مناطق معروف دبی مانند: مسجد جمیرا، فریم دبی، برج خلیفه و… از طریق مترو فراهم شده است؛ اگرچه بیشتر خانواده‌ها تاکسی‌های مقرون به صرفه دبی را به جای مترو انتخاب می‌کنند. برج خلیفه تنها 8 کیلومتر از ساحل جمیرا فاصله دارد که تقریباً 10 دقیقه با هم فاصله دارند؛ بنابراین ساحل جمیرا بهترین منطقه دبی برای اقامت و بازدید از این مراکز دیدنی است.

به طور کلی، شما بین دو منطقه محبوب قرار گرفته‌اید و امکان دسترسی مستقیم به ساحل با هتل‌های متنوع را دارید. از مزایای اقامت در ساحل جمیرا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی مستقیم به سواحل
  • نزدیکی به هتل‌های خانوادگی و مقرون به صرفه
  • اقامتگاهی عالی برای گشت و گذار در دبی

ساحل جمیرا در دبی

پالم جمیرا

همه ما درباره جزایر معروف نخل دبی که ساخته دست بشر را می‌شناسیم. نزدیک‌ترین جزیره مصنوعی به مرکز شهر دبی، پالم جمیرا نام دارد که هتل‌های مجللی را در خود جای داده است. این جزیره به دلیل محبوبیتی که دارد، می‌توان از آن به عنوان بهترین منطقه دبی نام برد.

اگر بودجه شما اجازه می‌دهد، اقامت در یکی از این هتل‌های پنج ستاره و پر از امکانات استثنایی را در یکی از این هتل‌ها و برای داشتن تعطیلات شگفت انگیز برای همه خانواده انتخاب کنید؛ به خصوص زمانی که قصد دارید برای مدت طولانی‌تری در دبی بمانید و اوقات آرامش بخشی را در این شهر سپری کنید.

البته تورهای مهم شهر و همچنین تورهای مخصوص صحراگردی را می‌توان در اینجا رزرو کرد؛ اما با اقامت در پالم جمیرا، همه چیز به صورت تجملی و برای کل خانواده در دسترس است. اگر بودجه مناسبی داشته باشید، پالم جمیرا بهترین منطقه دبی برای اقامت با خانواده است و امکان استفاده از بهترین امکانات رفاهی امارات هم برای شما فراهم خواهد شد.

از مزایای اقامت در پالم جمیرا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن بهترین هتل‌های خانوادگی در دبی
  • فعالیت‌های هیجان انگیز خانوادگی و سرگرمی‌های جذاب
  • تجربه تجملات دبی

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

مرکز شهر دبی

گذراندن تعطیلات درست در مرکز دبی با چشم انداز بی نظیر برج خلیفه می‌تواند یک انتخاب عالی برای همه خانواده باشد؛ به خصوص برای کسانی که به منظور گشت و گذار و بازدید از جاذبه‌های فرهنگ و جاهای دیدنی دبی به این شهر سفر می‌کنند.

اگرچه در بهترین منطقه دبی اقامت دارید؛ اما این منطقه با چند نقص کوچک همراه است. اول از همه، شما به ساحل دسترسی ندارید و از چشم انداز سواحل دبی بی بهره خواهید بود. همچنین از آنجایی که این منطقه بسیار محبوب است، قیمت یک اتاق هتل (به ویژه اتاق‌های خانوادگی) آن بسیار بالا است.

در ضمن در این منطقه، استراحتگاه خانوادگی با امکاناتی برای همه خانواده پیدا نمی‌کنید. پس چرا ما هنوز مرکز شهر را به عنوان بهترین منطقه دبی به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم؟ خُب، برای خانواده‌هایی که فقط چند روز در دبی می‌مانند، این منطقه عالی است.

مرکز شهر دبی به فرودگاه نزدیک است و تمام نقاط مهم شهر در دسترس شما هستند؛ این موارد برای برخی از خانواده‌ها، بسیار مهم است.

از مزایای اقامت در مرکز شهر دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قرار داشتن در مرکز توریستی دبی
  • دسترسی مستقیم به جاذبه‌های اصلی شهر
مرکز شهر دبی
بهترین منطقه دبی

البرشا دبی

وقتی بودجه کمی در اختیار دارید، دو منطقه در دبی وجود دارند که ممکن است برای اقامت خود در نظر بگیرید؛ اولی البرشا است که در نزدیکی پالم جمیرا قرار دارد. اگرچه کمی از نقاط مهم شهر دور است؛ اما به سواحل نزدیک دسترسی دارید.

از آنجایی که دسترسی به سواحل نزدیک و همچنین سایر فعالیت‌های آبی مانند: پارک آبی آتلانتیس و پارک آبی AquaFun دشوار نیست، ما معتقدیم که این منطقه عالی جهت اقامت در دبی برای خانواده هایی با بودجه کم بسیار مناسب است؛ به خصوص اگر قصد دارید حداقل یک هفته در دبی بمانید.

البرشا به عنوان یکی از گزینه‌های موجود برای انتخاب بهترین منطقه دبی در نزدیکی دبی مارینا واک قرار دارد؛ منطقه‌ای پرجنب‌وجوش که حتماً باید عصرها با خانواده پیاده‌روی کنید. به طور کلی، اگر دسترسی مستقیم به ساحل برای شما مهم نیست یا بودجه کمی دارید، Al Barsha انتخاب خوبی برای اقامت شما در دبی است.

الفهیدی و دیره

الفهیدی قدیمی‌ترین محله دبی است و همسایه آن دیره، منطقه‌ای بزرگ با انواع هتل‌هایی است که متناسب با بودجه هر فردی راه‌اندازی شده‌اند. از آنجایی که این دو منطقه در نزدیکی نقاط مهم شهر قرار دارند، اگر هدف اصلی شما گشت و گذار باشد، بهترین منطقه دبی برای اقامت محسوب می‌شوند.

این منطقه دسترسی مستقیم به ساحل ندارد و بیشتر تفریحات گردشگران و خانواده‌ها در اطراف پالم جمیرا و مرکز شهر دبی است. به شما توصیه می‌کنیم زمانی که بودجه زیادی دارید، در الفهیدی یا دیره اقامت داشته و چند روز در دبی بمانید. این گونه می توانید از سفر خود از هر نظر بیشتر لذت ببرید.

خانواده‌هایی که بودجه کمتری دارند و می‌خواهند مدت زمان طولانی‌تری در دبی بمانند، باید در Al Barsha که قبلاً معرفی شده بود، اقامت کنند.

از مزایای اقامت در مناطق الفهدی و دیره دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موقعیت مکانی عالی
  • مناسب برای بودجه‌های مختلف
  • یک گزینه ایده‌آل برای اهداف گردشگری

مزایای هر یک موارد ذکر شده در این بخش از مقاله برای انتخاب بهترین منطقه دبی در جدول زیر بررسی شده‌اند. شما می‌توانید بر اساس هدف، نیاز و سلیقه خود، منطقه ایده‌آلتان را از بین آن‌ها انتخاب کنید.

نام منطقه در دبی مزایای سکونت و زندگی در آنجا
ساحل جمیرا بیشتر جاذبه‌های اصلی دبی در این منطقه خاص واقع شده‌اند که آن را برای بازدیدکنندگانی که برای اولین بار از آن بازدید می‌کنند، ایده‌آل می‌کند.
پالم جمیرا پالم جمیرا دسترسی مناسب به جاذبه‌های اصلی شهر را فراهم می‌کند. هزینه هتل‌ها به مراتب کمتر از هزینه سکونت در این منطقه است؛ اما بودن در چند قدمی جاذبه‌های اصلی، ارزشش را دارد.
مرکز شهر دبی مرکز شهر دبی یکی از مناطق اصلی برای تفریحات شبانه بوده و در نزدیکی ساحل واقع شده است؛ درست جایی که می‌توانید هتل‌های مجلل زیادی را برای اقامت پیدا کنید. اگرچه هزینه اقامتگاه‌های آن بالاست؛ اما امکانات درجه یکی را در اختیار شما قرار می‌دهد.
البرشا نهایت لوکس بودن را در این جزیره معروف و دست ساز تجربه کنید؛ قیمت بالای هر اتاق هتل در این منطقه، گویای اوج لوکس بودن این البرشا است.
الفهیدی و دیره منطقه ساحلی Al Fahidi & Deira Long با امکانات اقامتی متنوع برای هر بودجه‌ای و با دسترسی مستقیم به سواحل، یک گزینه مناسب برای انتخاب بهترین منطقه دبی محسوب می‌شود.

البته برای رسیدن به جاذبه‌های اصلی شهر باید مسافت بیشتری را طی کنید.

الفهیدی و دیره در دبی
بهترین منطقه دبی

بهترین مناطق دبی برای خرید ملک

اگر قصد خرید ملک در دبی را دارید، باید مکان مناسبی را انتخاب کنید تا بهترین بازگشت سرمایه را به شما ارائه دهد. بازار املاک و مستغلات در دبی همواره در حال تغییر است و همگام شدن با آخرین روندها و اخبار می‌تواند چالش برانگیز باشد؛ از این رو اطلاع از اطلاعات دقیق و جامع در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این بخش از مقاله، اطلاعات دقیقی در مورد بهترین منطقه دبی برای خرید خانه در سال 2023 را به شما معرفی می‌کنیم. علاوه بر مناطق پالم جمیرا، ساحل جمیرا و مرکز شهر دبی که در بخش قبلی بررسی شدند، مناطق دیگری در این شهر وجود دارند که برای سکونت و خرید ملک بسیار مناسب هستند.

بهترین مناطق دبی برای خرید ملک
بهترین منطقه دبی

 

مارینا دبی

دبی مارینا یک منطقه ساحلی ساخته دست بشر است که یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ها به عنوان بهترین منطقه مسکونی دبی محسوب می‌شود. این خانه تعدادی از مجلل‌ترین املاک ساحلی شهر را در خود جای داده که از استودیو گرفته تا پنت هاوس را شامل می‌شوند.

دبی مارینا توسط یک گردشگاه زیبا احاطه شده است که طیف گسترده‌ای از گزینه‌های غذاخوری و تفریحی را ارائه می‌دهد؛ همچنین در نزدیکی مناطق محبوبی مانند JBR و پالم جمیرا واقع شده و آن را به مکانی ایده‌آل برای کسانی که می‌خواهند بهترین‌های دبی را تجربه کنند، تبدیل می‌کند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

بندر کریک دبی

بندر نهر دبی یک منطقه توسعه یافته با کاربری ترکیبی است که در امتداد نهر دبی واقع شده و از املاک مسکونی، تجاری و خرده فروشی تشکیل شده است. این بندر در 6 کیلومتر مربع گسترده شده است و قرار است برج نمادین نهر دبی به عنوان بلندترین برج جهان در این منطقه ساخته شود.

آپارتمان‌های منطقه نهر دبی در اندازه‌های مختلف، از استودیو گرفته تا واحدهای چهار خوابه در دسترس هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلف را پوشش می‌دهند؛ بنابراین برای خرید یا اجاره ملک مورنظرتان با مشکل روبرو نخواهید شد.

 ویلاها و خانه‌های شهری در این منطقه، فضا و حریم خصوصی بیشتری را ارائه می‌دهند و بسیاری از آنها دارای باغ‌های خصوصی و استخرهای شنا هستند؛ بنابراین بندر کریک یکی از گزینه‌های جذاب جهت انتخاب بهترین منطقه دبی برای اجاره منزل و خرید ملک است.

بندر کریک دبی
بهترین منطقه دبی

 

جزیره بلوواترز دبی

جزیره بلوواترز یک جزیره دست ساز است که در سواحل JBR قرار دارد. یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های جزیره بلوواترز، عین دبی است که با ارتفاع 250 متری خود بزرگ‌ترین رصدخانه جهان محسوب می‌شود. بازدیدکنندگان می‌توانند، مناظر پانوراما از خط افق شهر و خلیج فارس تماشا کنند.

منطقه میدان دبی

میدان در یک منطقه دبی معروف به نام محمد بن راشد واقع شده است که یک منطقه در حال رشد و پویا بوده و به طور فزاینده‌ای در بین شهروندان و سرمایه گذاران محبوب است. میدان به عنوان بهترین منطقه دبی برای سکونت و تفریح شامل امکانات ورزشی در سطح جهانی مانند میدان مسابقه بوده که میزبان برخی از معتبرترین رویدادهای اسب دوانی جهان از جمله جام جهانی است.

امکانات دیگر این منطقه عبارت‌اند از: زمین گلف، آکادمی تنیس و مجموعه‌ای از امکانات تناسب اندام و سلامتی مانند اسپا و سالن های ورزشی. میدان مجموعه‌ای از املاک مسکونی را ارائه می‌دهد که نیازها و سلایق مختلف را برآورده می‌کند. این املاک شامل ویلاهای لوکس، خانه‌های شهری و آپارتمان‌هایی می‌شوند که دارای امکانات سطح بالایی هستند.

این منطقه طیف وسیعی از طرح‌ها را متناسب با سبک‌های زندگی مختلف، از خانواده‌ها گرفته تا مجردها، ارائه می‌دهد؛ به همین دلیل است که میدان جزو یکی از گزینه‌های موجود در زمان پیدا کردن بهترین منطقه دبی محسوب می‌شود؛ از این رو گزینه مناسبی برای استفاده از تفریحات لوکس در دبی است.

جنوب دبی

جنوب دبی یک مرکز تجاری و مسکونی پر جنب و جوش است. این منطقه از نظر موقعیت نزدیک به مناطق کلیدی مانند: دبی ورلد سنترال (DWC) و فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم واقع شده است. همین ویژگی این منطقه را به مکانی ایده‌آل برای مشاغل و شرکت‌های لجستیکی تبدیل می‌کند که به دسترسی سریع و کارآمد به این امکانات نیاز دارند.

این مزایا، جنوب دبی را به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه گذارانی تبدیل می‌کند که به دنبال سرمایه گذاری در منطقه هستند. همچنین این منطقه جذاب، طیف وسیعی از املاک مقرون به صرفه با بازده اجاره بالا و پتانسیل افزایش سرمایه را ارائه می‌دهد و به عنوان یک گزینه ایده‌آل برای بهترین منطقه دبی به حساب می‌آید.

مناطق جنوب دبی
بهترین منطقه دبی

 

اسپرت سیتی دبی

شهر ورزشی دبی به‌ عنوان یکی از محبوب‌ترین محله‌های دبی در بین هندی‌ها و خارجی‌ها شهرت زیادی دارد؛ شهرت اصلی این منطقه به ‌خاطر املاک مقرون‌به‌صرفه‌اش است. اسپرت سیتی دبی در نزدیکی روستای جمیرا قرار دارد و دسترسی آسانی به پارک سرمایه گذاری دبی و منطقه صنعتی جبل علی دارد.

علاوه بر خانه‌های مجلل و در عین حال مقرون به صرفه، امکانات بهداشتی و درمانی و آموزشی در شعاع 10 کیلومتری این منطقه قرار دارند؛ بنابراین اسپرت سیتی بهترین منطقه دبی برای خانواده نیز محسوب می‌شود و محله ای پر از آرامش و امکانات رفاهی عالی است.

سیلسکون اوسیس دبی

Silicon Oasis با نزدیکی به دانشگاه زاید و پردیس دانشگاه آمیتی دبی، محله‌ای مهم در جنوب غربی دبی است. این منطقه در نزدیکی منطقه صنعتی رأس الخور و مرکز بین‌المللی بیوسالین واقع شده و مورد علاقه دانشجویان و متخصصان شاغل است.

خرید خانه در سیلیکون اوسیس دبی به دلیل نزدیکی به مراکز آموزشی و راه‌های ارتباطی مهم بسیار محبوب است و می‌توان آن را به عنوان یکی از گزینه‌های عالی برای پیدا کردن بهترین منطقه دبی جهت سکونت و خرید ملک در نظر گرفت.

سؤالات متداول

  1. آیا ساحل جمیرا به برج خلیفه نزدیک است؟

بله 8 کیلومتر (حدود 10 دقیقه) با هم فاصله دارند.

  1. نزدیک‌ترین مناطق دبی به جاذبه‌های گردشگری کدام‌اند؟

پالم جمیرا، مرکز شهر دبی و ساحل جمیرا

  1. آیا هزینه اقامت در البرشا دبی گران است؟

بله البرشا جزو لوکس‌ترین و گران‌ترین مناطق دبی محسوب می‌شود.

بهترین جاذبه‌های دبی در کدام مناطق قرار دارند؟

بهترین منطقه دبی برای گردشگران کدام است؟ جاذبه‌های فراوان دبی از مهم‌ترین دلایل سفر به این شهر هستند و شناخت آن‌ها می‌تواند در انتخاب بهترین منطقه در دبی به شما کمک کند. در این بخش از مقاله به معرفی تعدادی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی می‌پردازیم.

بهترین جاذبه های دبی کجا قرار دارند ؟

 

موزه آینده دبی

موزه آینده یک جاذبه گردشگری جدید در دبی است و در میان زیباترین ساختمان های جهان قرار دارد. این موزه که در خیابان شیخ زاید قرار دارد، یک سازه بیضوی توخالی 7 طبقه است که از فولاد ضد زنگ طراحی شده و با جملات خوشنویسی عربی روی آن حکاکی شده است.

این موزه بازدیدکنندگان را به سفری تجربی به سال 2071 می برد که با صدمین سال تأسیس امارات مطابقت دارد. این ساختمان 7 طبقه بدون ستون ساخته شده و یک شگفتی مهندسی در کشور امارات متحده به شمار می‌رود.

موزه آینده دبی تجربیات آینده نگرانه مختلفی را ارائه می دهد؛ از جمله:

  • سفر به فضا
  • بازدید از جنگل های بارانی آمازون
  • چشمه آب گرم
  • و…

از آخرین فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، تجزیه و تحلیل کلان داده، هوش مصنوعی و تعامل انسان و ماشین برای طراحی و ساخت این موزه استفاده کرده‌اند. این موزه از نظر معماری، لبه های تیز ندارد و یکی از کارآمدترین سازه های جهان است. در انتخاب بهترین منطقه دبی می‌توانید به این موزه به عنوان یکی از معیارهای خود نگاه کنید.

آکواریوم دبی

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی رکورد جهانی گینس را برای«بزرگترین قاب اکریلیک» به خود اختصاص داده‌اند. این آکواریوم یکی از بزرگترین آکواریوم های سرپوشیده در جهان بوده و در مرکز خرید دبی مال واقع شده و بیش از 33000 آبزی را در خود جای داده است که شامل بیش از 140 گونه می‌شوند.

این آکواریوم یک مخزن بزرگ 10 میلیون لیتری با بیش از 400 کوسه دارد. غواصی در قفس یک جاذبه محبوب است؛ زیرا گردشگران می توانند در مخزن 10 میلیون لیتری پر از آب غواصی کنند که مملو از حیات دریایی متنوع است.

قایقرانی در یک قایق کف شیشه ای که روی سطح آب شناور است نیز یکی دیگر از تجربه‌های شگفت انگیز این آکواریوم به شمار می‌آید و سبب شده تا بسیاری از افراد برای انتخاب بهترین منطقه دبی به این جاذبه گردشگری توجه داشته باشند.

آکواریوم دبی

 

برج خلیفه دبی

برج خلیفه مکانی نمادین برای بازدید از دبی است؛ زیرا بلندترین ساختمان جهان محسوب می‌شود. برج خلیفه با ارتفاع 828 متر و 200 طبقه (160 طبقه قابل سکونت) ترکیبی دیدنی از معماری و مهندسی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد و در بهترین منطقه دبی واقع شده است.

مرتفع‌ترین رستوران جهان در طبقه 122 این برج قرار دارد؛ همچنین برج خلیفه دارای بالاترین عرشه دید در فضای باز و طولانی ترین آسانسور است. این شگفتی ها برخ خلیفه شهر دبی را به یکی از جذاب ترین برج های جهان تبدیل کرده اند.

برج العرب دبی

برج العرب یک هتل 7 ستاره است که شبیه بادبان ساخته شده و با ارتفاع 321 متر، بلندترین هتل تمام سوئیت جهان محسوب می‌شود. این برج که در بهترین منطقه دبی قرار دارد، دارای یک سکوی هلی کوپتر در طبقه 28 و یک رستوران کبه ظاهر معلق در هوا است.

برج العرب در یک جزیره دست ساز این شهر واقع شده که توسط یک پل خصوصی به شهر متصل می شود. این هتل دارای استخرهای مختلف، 9 رستوران و بار و یک پارک آبی است. روی مبلمان و قاب های هنری این برج طلای 24 عیار کار شده است.

تور 90 دقیقه‌ای هتل شامل بازدید از آتریوم مجلل هتل و سوئیت پر زرق و برق و یک سوئیت با امکانات دیجیتالی جهت احیای مجدد تاریخ در معماری اصلی آن است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

پارک آبی آکواونچر دبی

پارک آبی آکواونچر دارای سواحل خصوصی، مناطق بازی کودکان و فعالیت های دریایی است و در مجاورت آن بزرگترین پارک آبی دبی با وسایل سواری و جاذبه های متنوع قرار دارد. این پارک آبی در زمینی به وسعت 17 هکتار ساخته شده و بهترین جاذبه های آبی را ارائه می دهد.

این پارک دارای 30 سرسره آبی برای گردشگران ماجراجو است. شما می توانید در Leap of Faith شیرجه بزنید؛ یک شیرجه 27.5 متری که شما را از طریق یک لوله شفاف احاطه شده با کوسه ها می برد. شما می توانید با سرعت 35 کیلومتر در ساعت از داخل لوله عبور کنید.

در زمان بازدید، اتاق های مخفی و باغ وحش زیر آب آتلانتیس را از دست ندهید که دارای 65000 حیوان دریایی هستند. جاذبه‌های این پارک سبب شده‌اند تا یک گزینه مهم در زمان انتخاب بهترین منطقه دبی باشد.

پارک آبی آکواونچر در دبی

 

پیست اسکی دبی

از اسکی در یک محیط زمستانی فوق العاده در کوهستان لذت ببرید. این جاذبه گردشگری در دبی مال دارای فعالیت های برفی مختلفی از جمله: اسکی، سورتمه سواری و اسنوبورد است. همچنین می توانید به پنگوئن های برفی ساکن در آنجا نزدیک شوید. پیست اسکی دبی اولین مرکز اسکی سرپوشیده خاورمیانه است.

این مرکز تفریحی 5 پیست اسکی، یک سطح شیب دار طولانی هیجان انگیز، سرسره های لوله ای و یک تله کابین دارد که این امکان را به یکی از مهم‌ترین دلایل افراد برای پیدا کردن بهترین منطقه دبی تبدیل کرده است.

دبی فریم

دبی فریم رکورد بزرگ ترین قاب عکس جهان را دارد. این سازه عظیم که در پارک زبیل دبی، بین دبی قدیم و جدید قرار دارد، مناظری پانوراما از شهر را از ارتفاع 150 متری ارائه می دهد. یکی از ویژگی های شگفت انگیز این جاذبه گردشگری، پل شیشه ای و پیشرفته آن است که برج های عمودی موازی را به هم متصل می کند تا شکل یک قاب عکس را ایجاد کند.

این سازه که با ترکیبی از شیشه، بتن فولاد و آلومینیوم طراحی شده، ظاهری انتزاعی دارد. با آسانسور به بالای این فریم بروید، از پل آسمان در بالای قاب عبور کنید تا منظره ای 360 درجه از شهر را داشته باشید. این سازه می‌تواند دلیلی برای کمک به شما در انتخاب بهترین منطقه دبی باشد.

قاب دبی

 

دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبی یک جاذبه توریستی بزرگ است که در یک منطقه به وسعت 1.25 هکتار و مجهز به تهویه مطبوع راه‌اندازی شده است. این دلفیناریوم که در کریک پارک واقع شده، خانه تعدادی دلفین و فوک است. این دلفیناریوم یک صندلی به سبک آرنا با استخر دارد.

تماشای دلفین ها و فوک های در حال رقصیدن، آواز خواندن، شعبده بازی، توپ بازی و پریدن از میان حلقه ها باشید می‌تواند دلیل مناسبی برای تبدیل کردن این منطقه به بهترین منطقه دبی باشد.

این‌ها تنها بخشی از جاذبه‌های گردشگری در دبی هستند. برای آشنایی با همه جاذبه‌های گردشگری در دبی به اطلاعات موجود در جدول زیر توجه کنید. در این جدول جاذبه‌های گردشگری به تفکیک مناطق مختلف و برای انتخاب بهترین منطقه دبی معرفی شده‌اند.

نام منطقه در دبی جاذبه‌های گردشگری
پالم جمیرا موزه آینده دبی

پارک آبی آکواونچر

پیست اسکی

آکواریوم آتلانتیس

کشتی کروز

دلفیناریوم

برج العرب

مرکز شهر دبی آکواریوم دبی

برج خلیفه

دبی مال

خور دبی

ساحل جمیرا مسجد فاروق

آبشار دبی

گرین پلنت

سافاری صحرا

بولینگ سنتر

مدرسه کایت سواری

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

بهترین‌های سفر به دبی با تیم افدل

جذابیت‌های بی مانند دبی، این شهر لوکس را به یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای سفر و مهاجرت تبدیل کرده‌اند؛ اما سفر یا مهاجرت به دبی تنها به جذابیت‌های آن ختم نمی‌شود. شما باید الزامات لازم را برای سفر خود به دبی در نظر بگیرید و بهترین کار در این شرایط مشورت با کارشناسان تیم افدل است.

مشاوران افدل گروپ با تجربه بالایی که در زمینه مهاجرت به امارات دارند، می‌توانند شما را از جدیدترین شرایط کار و هزینه زندگی در دبی مطلع می‌کنند؛ به این ترتیب می‌توانید برای سفر خود بهتر برنامه‌ریزی کنید.

شما می‌توانید برای اطلاع از جدیدترین شرایطسرمایه گذاری در امارات، استخدامی و شرایط دریافت ویزای امارات به اینستاگرام تیم افدل مراجعه کنید و سؤالات خود را با کارشناسان تیم ما مطرح کنید.

سفر به دبی با افدل

 

در آخر

بهترین منطقه دبی برای زندگی، خرید ملک و تفریح تا حدودی متفاوت است. در این مقاله سعی کردیم تا تعدادی از مهم‌ترین مناطق دبی را در این زمینه‌ها به شما معرفی کنیم تا با دیدی بازتر به انتخاب منطقه مورد نظر خود بپردازید. با این راهنما راحت‌تر می‌توانید بهترین منطقه توریستی دبی را برای سفر چند روزه خود انتخاب کنید.

در صورتی که می‌خواهید بدانید که بهترین منطقه دبی برای بودجه شما کدام است، بهتر است با کارشناسان ما در افدل گروپ تماس گرفته و جدیدترین اطلاعات را از آن‌ها دریافت کنید.

سؤالات متداول

  1. آکواریوم آتلانتیس در کدام منطقه دبی قرار دارد؟

پالم جمیرا

  1. ایا دبی پیست اسکی دارد؟

بله این مرکز سرپوشیده بوده و در منطقه پالم جمیرا واقع شده است.

  1. ساحل جمیرا چه جاذبه‌هایی دارد؟

سافاری صحرا، مسجد فاروق، آبشار دبی، گرین پلنت، بولینگ سنتر و مدرسه کایت سواری

سایر مقالات:

24 مورد از تفریحات دبی {عکس- آدرس- قیمت بلیط- هزینه ها}
15 مورد تفریحات لوکس در دبی – معرفی + شرایط + هزینه ها
17 مورد از محله های دبی – شرایط زندگی و قیمت خونه و ملک

 

18 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *