15 مورد تفریحات لوکس در دبی – معرفی + شرایط + هزینه ها

تفریحات لوکس در دبی

آشنایی با بهترین تفریحات لوکس در دبی

شاید تفریحات لوکس در دبی را در فیلم‌ها و سریال‌ها دیده باشید که تنها مانند یک رویای دست‌نیافتنی هستند؛ اما بهتر است بدانید که این رؤیاها می‌توانند به حقیقت تبدیل شوند و شما نیز یکی از افرادی باشید که در سفر خود به امارات از این تفریحات لذت ببرید.

تفریحات لاکچری در دبی یکی از مهم‌ترین جذابیت‌های این شهر دیدنی به شمار می‌آیند که سبب شده‌اند هرساله بیش از ۱۰ میلیون توریست از سراسر جهان به این شهر لوکس و مدرن سفر کنند. این تفریحات، زندگی شبانه در دبی را به خوبی به نمایش می گذارند.

اگر قصد سفر به دبی را دارید و بهترین تفریحات لوکس در دبی را نمی‌شناسید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به شما نشان دهیم دبی، این گل سرسبد خاورمیانه می‌تواند چه جذابیت‌هایی برای شما داشته باشد.

آشنایی با بهترین تفریحات لوکس در دبی

 

ویدیو: تفریحات لوکس در دبی

 

 

پادکست : تفریحات لوکس در دبی

 

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

تماشای بلند‌ترین برج جهان

یکی از اصلی‌ترین تفریحات لوکس در دبی تماشای زیبا‌ترین و بلند‌ترین برج جهان، یعنی برج خلیفه است. بازدید از این برج  و استفاده از آسانسور آن که به‌عنوان سریع‌ترین آسانسور دنیا شناخته می‌شود، یک تجربه خاص و به‌یادماندنی است.

ساخت برج خلیفه از ژانویه سال ۲۰۰۴ آغاز شد و در چهارم ژانویه سال ۲۰۱۰ این برج افتتاح گردید. این برج از ارتفاعی معادل ۸۲۸ متر و ۱۶۲ طبقه برخوردار است. با سوار شدن به آسانسور این برج می‌توانید با سرعتی وصف‌نشدنی این طبقات را طی کرده و بی‌نظیرترین منظره از شهر زیبای دبی را با چشمان خود ببینید.

در طبقات مختلف برج خلیفه می‌توانید رستوران های برتر در دبی و کافی شاپ‌های بسیار لوکس و لاکچری را مشاهده کنید که فرصت لذت بردن از یک وعده غذایی خوش طعم را با چشم‌اندازی زیبا از دبی برای شما فراهم می‌کنند. از دیگر امکانات این برج می‌توان به آب‌نمای موزیکال، پارک برج خلیفه، کتابخانه بالکن و هتل آرمانی اشاره کرد.

جالب است بدانید بی‌نظیرترین و بزرگ‌ترین آب‌نمای جهان را می‌توانید در خیابان‌های دبی و مقابل برج خلیفه مشاهده کنید. فواره‌های این آب‌نما همراه با موسیقی شروع به حرکت و رقص می‌کنند و صحنه بسیار زیبایی از ترکیب رنگ و نور‌های مختلف را در برابر چشم بینندگان به وجود می‌آورند.

اگر دوست دارید از بهترین تفریحات دبی در شب دیدن کنید، اولین پیشنهاد ما به شما برج خلیفه است. دیدن آب‌نمای موزیکال برج خلیفه تجربه‌ای است که تقریباً هیچ توریستی آن را از دست نمی‌دهد و در لیست بهترین تفریحات لوکس در دبی می‌درخشد.

لازم است بدانید بلیت بازدید از این اسمان خراش قیمت بالایی دارد و برای ورودی آن لازم است هزینه‌ای حدود ۱۶۰ تا ۴۷۰ درهم بپردازید. این هزینه برای طبقات مختلف برج در ساعات مختلف تغییر می‌کند.

تماشای بلندترین برج جهان

 

صحرا گردی با سافاری در دبی

از لوکس‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی می‌توان به بیابان گردی به همراه تور سافاری اشاره کرد. بیابان‌هایی با شن‌های داغ و طلایی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهر دبی هستند که به کمک ماشین‌های آفرود می‌توانید لحظات پراسترس و هیجان‌انگیزی را در آن‌ها بگذرانید.

صحرا گردی با استفاده از این ماشین‌ها با سرعت بالایی انجام می‌شود و ترکیبی از استرس، هیجان و لذت را به همراه دارد. تور‌های سافاری از جایگاه بسیار ویژه‌ای در میان تفریحات لوکس در دبی برخوردار هستند و شما می‌توانید به‌صورت شبانه‌روزی چه در گرمای روز و چه در خنکی شب‌ها به صحرا گردی در بیابان‌های دبی بپردازید.

بهتر است پیش از اقدام به صحرا گردی با سافاری امکاناتی همچون عینک‌آفتابی، پماد دفع حشرات، دوربین دو چشمی،‌ کلاه آفتابی، خوراکی، ضدآفتاب و غیره را به همراه داشته باشید. علاوه بر این لازم است بدانید در تور‌های سافاری دبی برای وعده نا‌هار چند نوع غذا در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید خوردن یک غذای گرم و خوشمزه را در دل بیابان تجربه کنید.

پیش از اقدام به استفاده از تور سافاری بهتر است از قیمت بلیت تور سافاری دبی خبر داشته باشید. ازآنجایی که این تور بیابان گردی از تفریحات لوکس در دبی محسوب می‌شود قیمت آن از ۲۳۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

صحراگردی با سافاری در دبی

 

پرواز بر فراز آسمان دبی با هلیکوپتر

 کمتر توریستی را می‌توان یافت که بدون تجربه هلیکوپتر سواری دبی را ترک کند. هلیکوپتر سواری روی سواحل زیبای دبی از دیگر تفریحات لوکس در دبی است که ما آن را به تمام کسانی که قصد سفر به دبی دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بیشتر هتل‌های دبی از هلی پد برخوردارند و به همین دلیل تور‌های جذابی برای هلیکوپتر سواری برگزار می‌کنند. معمولاً مسیر هلیکوپتر سواری در دبی از کنار برج العرب گذر کرده و سپس به‌سوی جزایر نخل، ساحل جمیرا و خط ساحلی حرکت می‌کند و درنهایت به‌سوی برج خلیفه می‌رود.

لازم به ذکر است برای شرکت در تور هلیکوپتر سواری لازم است از قبل ثبت‌نام کرده و یک کپی از گذرنامه خود در اختیار مسئولان قرار دهید. شاید برایتان سؤال باشد که هلیکوپتر سواری بر فراز آسمان دبی چقدر طول می‌کشد؟ در این باره باید بگوییم مدت زمان این تفریح حدود ۱۵ الی ۲۵ دقیقه است.

هلیکوپتر‌ها از ۳ پنجره و ۶ محل نشستن برخوردار هستند و از ساعت ۱۱ صبح تا ۵ عصر به ارائه خدمات به علاقه‌مندان می‌پردازند. علاوه بر این لازم است بدانید سفر با این هلیکوپتر‌ها با رعایت کلیه نکات ایمنی انجام می‌شود و جای هیچ نگرانی نیست. همچنین شخصی به‌عنوان راهنما در کنار شما حضور خواهد داشت.

بلیت هلیکوپتر سواری نسبت به دیگر تفریحات لوکس در دبی گران‌تر است و هزینه آن حدود ۹۰۰۰۰۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

صرف شام با منظره آسمان در برج العرب

اگر قصد دارید در محیطی لوکس و لاکچری به صرف وعده غذایی خاص بپردازید، پیشنهاد ما به شما برج العرب دبی است. رستوران واقع در این برج به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های دنیا شناخته می‌شود که در ارتفاع ۲۲۰ متری از زمین واقع شده است. پیشنهاد می‌کنیم صرف شام در این برج را به‌عنوان یکی از به بهترین تفریحات شبانه دبی تجربه کنید.

بعد از ورود به برج با کمک آسانسورهای شیشه‌ای زیبا و شفاف به رستوران منتقل می‌شوید و به احتمال زیاد از زیبایی و خاص بودن آن شگفت‌زده خواهید شد. بگذارید برایتان توضیح دهیم که قرار است چه منظره‌ای را ببینید. تصور کنید نمای روبروی شما ترکیبی از دریا و ساحل با نورپردازی زیبا از شهر دبی است و هر طرف که سر بچرخانید این منظره را خواهید دید.

اغلب افرادی که به دنبال لذت بردن از تفریحات لوکس در دبی هستند برای یک شب هم که شده به این رستوران سر می‌زنند. آشپزهای این رستوران جزو بر‌ترین و معروف‌ترین آشپزهای بین‌المللی هستند و شما می‌توانید بی‌نظیرترین غذا‌های دنیا را در کنار لذت بردن از تفریحات لوکس در دبی میل کنید.

پرسنل این رستوران به زبان‌های مختلف دنیا تسلط دارند و لازم نیست نگران برقراری ارتباط با آن‌ها باشید. قیمت بلیت تور برج العرب از ۴۰۰۰۰۰۰ تومان است. پیشنهاد می‌کنیم در بین تفریحات لوکس در دبی، به هیچ عنوان این رستوران را از دست ندهید.

صرف شام با منظره آسمان در برج العرب

 

باشگاه گلف دبی

بازی در باشگاه‌های گلف از دیگر مواردی است که باید در لیست تفریحات لوکس در دبی به آن توجه کنیم. در سراسر جهان بازی گلف به‌عنوان یک تفریح لوکس و لاکچری شناخته می‌شود. به همین دلیل در شهر زیبا و لاکچری همانند دبی نیز امکانات لازم برای علاقه‌مندان به این بازی فراهم شده است.

 امروزه زمین‌های بسیاری برای بازی گلف در دبی ایجاد شده‌اند که بین‌المللی بوده و هرساله میزبان بسیاری از مسابقات جهانی هستند. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز به این زمین‌ها سر زده و به همراه دوستان و همرا‌هان خود به بازی و تفریح بپردازید.

از امکانات داخل محوطه زمین‌های گلف می‌توان به کافی شاپ، رستوران و مربیان حاذق و باتجربه اشاره کرد. این مربی‌ها می‌توانند به افراد مبتدی کمک کرده تا در بازی گلف به‌خوبی عمل کنند. این زمین‌ها در دهه ۸۰ میلادی ساخته شده‌اند و در دل خود ۳۶ حفره گلف را جای‌ داده‌اند.

علاوه بر این زمین‌های گلف دبی از استاندارد‌های جهانی برخوردار هستند و به‌عنوان بهترین زمین‌های بازی گلف در جهان شناخته می‌شوند. درنتیجه، اگر در میان تفریحات لوکس در دبی به دنبال ترکیبی از تفریح و ورزش هستید، زمین‌های گلف دبی بهترین انتخاب برای شما هستند.

توجه داشته باشید که بهترین تفریحات لاکچری در دبی را بهتر است در فصل زمستان و اواخر پاییز تجربه کنید؛ زیرا آب و هوای مطبوعی در این فصل ها وجود دارد و لذت تفریحات را دوچندان می کند. معمولاً این تفریحات جذاب و دیدنی در لوکس ترین محله های دبی واقع شده اند.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

سفر با کشت‌های تفریحی در دبی

در دبی می‌توانید کشتی‌ها و قایق‌های بسیار زیبا و لوکسی را مشاهده کنید که با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا همه روز مسافران و گردشگران بسیاری را جابه‌جا می‌کنند. کشتی سواری به‌عنوان یکی از تفریحات لوکس در دبی شناخته می‌شود و فرصت استراحت روی موج‌های آرام خلیج فارس را برای شما فراهم می‌کند.

علاوه بر این اگر به ماهیگیری علاقه دارید، می‌توانید از کشتی‌های مخصوص ماهیگیری استفاده کنید و لحظات شگفت‌انگیزی را پشت سر بگذارید و لذت ببرید. درمورد هزینه این دسته از تفریحات لوکس در دبی باید بدانید قیمت بلیت کشتی کروز المنصور دبی از ۱۵۰۰۰۰۰ تومان و تور کشتی کروز دبی از ۲۳۰۰۰۰۰ تومان است.

سفر با کشتی های تفریحی در دبی
تفریحات لوکس در دبی : سفر با کشتی تفریحی در دبی

 

پرواز روی آب با فلای بورد در دبی

اگر بخواهیم یکی دیگر از تفریحات لوکس در دبی را معرفی کنیم لازم است حتماً به توضیح تفریح جذاب فلای بورد بپردازیم. فلای بورد از جذاب‌ترین تفریحات و جاهای دیدنی دبی است که حس پرواز روی آب و رسیدن به بی‌نهایت را برای شما تداعی می‌کند.

جالب است بدانید این تفریح روی آب‌های خلیج فارس صورت می‌گیرد و ایمنی شما کاملاً تضمین می‌شود. برای تجربه این نوع تفریحات لوکس در دبی تنها کافی است به ساحل جمیرا سر بزنید و بعد از خرید بلیت، سوار قایق‌های مخصوص شوید. در این قایق‌ها یک مربی شما را همراهی می‌کند و جلیقه و کلاه ایمنی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سپس دستگاه مخصوص این تفریح مهیج روی پا‌های شما قرار داده می‌شود و در این شرایط تنها کافی است خود را روی آب ر‌ها کنید و دراز بکشید. در قدم بعدی مربی دکمه مخصوص ارسال نیرو را می‌زند و شما تا ارتفاع حدوداً ۱‍۰ متری از آب پرواز خواهید کرد.

شما می‌توانید در این زمان به داخل آب شیرجه بزنید یا حرکات مارپیچی انجام دهید. مطمئن باشید این تجربه تا ابد در خاطر شما ماندگار خواهد شد و هیچ‌گاه هیجان و لذت انجام آن را فراموش نخواهید کرد. فلای بورد حدود ۲۵ دقیقه طول می‌کشد و هزینه آن حدود ۱۰۰ دلار است.

البته توجه داشته باشید این بازی محدودیت سنی دارد و محدوده سنی افرادی که می‌توانند در آن شرکت کنند از ۱۸ الی ۵۰ سال است. قبل از آغاز بازی وضعیت سلامتی شما بررسی می‌شود تا هیچ مشکلی به وجود نیاید. پیشنهاد می‌کنیم در بین تفریحات لوکس در دبی، فلای بورد را در اولویت خود قرار دهید و اصلاً از آن غافل نشوید.

تجربه‌ای رنگارنگ در باغ گل دبی

باغ معجزه دبی از دیگر جاذبه‌های گردشگری لوکس در دبی است که با نام باغ گل دبی نیز شناخته می‌شود. ورود به این باغ حسی شبیه به راه یافتن به بهشت را در شما ایجاد می‌کند؛ زیرا فضا‌های سبز و زیبای این باغ را در هیچ کجای دنیا نمی‌توان پیدا کرد. حدود ۴۵ میلیون شاخه گل رنگارنگ در این باغ وجود دارند که سبب طراوت و تازگی روح انسان می‌شوند.

ساعت کاری باغ معجزه دبی از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر است و در ماه‌های محدودی از سال می‌توانید از آن بازدید کنید. بهترین زمان بازدید از این باغ بی‌نظیر و زیبا از اواسط ماه نوامبر تا اواسط ماه می‌ است. این باغ در خیابان البرشا دبی قرار دارد و با اقامت در بسیاری از هتل‌های لوکس شهر می‌توانید به این باغ به‌راحتی دسترسی داشته باشید.

در این باغ می‌تواند علاوه بر بازدید از گل‌آرایی‌های بی‌نظیر به خرید سوغات، میل کردن غذا در رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها نیز بپردازید. از جذاب‌ترین بخش‌های این باغ می‌توان به دهکده اسمورفی، ساعت گل، مکان بازی کودکان، حوضچه ماهی و باغ پروانه‌ها اشاره کرد.

حتماً در بازدید از باغ گل به باغ پروانه‌ها نیز سر بزنید. در این باغ می‌توانید بیش از هزاران گونه پروانه زیبا و رنگارنگ را ببینید که چشمان هر کسی را به خود خیره می‌کنند. هزینه ورودی باغ گل دبی حدود ۲۸۰۰۰۰ تومان و باغ پروانه‌ها ۳۵۰۰۰۰ تومان است. کودکان زیر ۲ سال مشمول پرداخت هزینه نمی‌شوند.

تجربه ای رنگارنگ در باغ گل های دبی
تفریحات لوکس در دبی : باغ گل دبی

 

آفتاب گرفتن در زیبا‌ترین سواحل دبی

دبی جدا از تمام تفریحاتی که دارد به‌عنوان یکی از زیبا‌ترین شهر‌ها در سراسر جهان شناخته می‌شود؛ زیرا علاوه بر ساخت و ساز‌های انسانی مدرن از جاذبه‌های طبیعی بسیاری نیز برخوردار است. گشت و گذار در سواحل معروف این شهر از دیگر تفریحات لوکس در دبی به شمار می‌آیند که هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کنند.

در شهر دبی ۶۴ خط ساحل وجود دارد که شما هر هتلی را که انتخاب کنید می‌توانید از منظره سواحل زیبا و دیدنی دبی لذت برده و به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. بسیاری از تفریحات لوکس دبی در تابستان در این سواحل ارائه می‌شوند و اغلب افراد جهت ریلکس کردن و آفتاب گرفتن به آن‌ها سر می‌زنند.

از تفریحات لوکس در دبی که در این سواحل وجود دارند می‌توان به پارک‌های آبی، موج سواری، جزایر مصنوعی، اسکی روی آب و غیره اشاره کرد. مسابقات اسب سواری در دبی یکی دیگر از جاذبه های دبی در مناطق ساحلی امارات هستند و گاهی برگزار می شوند. در ادامه به طور کامل شما را با معروف‌ترین سواحل دبی آشنا خواهیم کرد.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

ساحل لامر دبی

ریلکس کردن و قدم زدن در ساحل لامر از دیگر تفریحات لوکس در دبی محسوب می‌شود. ساحل لامر از پر رفت و آمد‌ترین سواحل دبی است که در مجاورت رستوران‌های معروف و مراکز خرید این شهر قرار دارد. این موضوع سبب شده است بسیاری گردشگران در میان دیگر سواحل دبی، این ساحل را برای دسترسی بیشتر و راحت‌تر انتخاب کنند.

ساحل لامر دبی بین خلیج جمیرا و مروارید جمیرا قرار دارد و به همین دلیل زیبایی چشم‌نواز و گیرای آن می‌تواند چشم هر بیننده‌ای را خیره کند. این ساحل از ۴ بخش تشکیل شده است که شامل جزیره جنوبی، جزیره شمالی، مرکز تفریحی و ساحل هستند.

اگر دوست دارید تفریحات آبی لوکس در دبی را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم به ساحل اصلی لامر و مرکز تفریحی آن سر بزنید؛ زیرا در این بخش‌ها برای تمامی‌ سنین و سلیقه‌ها تفریحات جذابی وجود دارد. از محبوب‌ترین تفریحات لوکس در دبی که در این ساحل ارائه می‌شود می‌توان به اسکی روی آب و موج سواری اشاره کرد.

از سوی دیگر اگر قصد ریلکس کردن در ساحل لامر را دارید، نشستن در کافه‌های کنار دریا می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. اگر قصد دارید با خانواده به این ساحل زیبا سر بزنید، بهتر است بدانید در ساحل لامر تفریحات ویژه‌ای برای سرگرم کردن کودکان در نظر گرفته شده‌اند و ازاین‌رو دیگر لازم نیست دغدغه فرزندان خود را داشته باشید.

ساحل لامر در دبی
تفریحات لوکس در دبی : ساحل لامر دبی

 

ساحل کایت دبی

از دیگر تفریحات لوکس در دبی می‌توان ساحل کایت را معرفی کرد که به داشتن بادکنک‌های بسیار زیاد در آسمان خود معروف شده است. شما با مراجعه به این ساحل جذاب می‌توانید در گوشه‌گوشه آن بادبادک‌های رنگارنگ در سایز‌های مختلف ببینید که در آسمان حرکت کرده و صحنه بسیاری زیبایی ایجاد می‌کنند.

جالب است بدانید در ساحل کایت بادبادک‌هایی نیز برای تفریح و موج سواری در دریا وجود دارند. علاوه بر این شما می‌توانید در این ساحل از تفریحات دیگری همچون پراک اسکیت، والیبال ساحلی، مسابقه دو، پارک آبی دبی و غیره لذت ببرید. همچنین اگر هوس خوردن یک غذای خوشمزه یا نوشیدنی خنک در ساحل کایت را کردید، نیازی نیست ساحل را ترک کنید.

در ساحل کایت ون‌های بسیاری وجود دارند که در هر ساعت از شبانه‌روز نوشیدنی‌های خوش طعم و رنگ و غذا‌های متنوع را برای گردشگران سرو می‌کنند. به طور کلی این ساحل از بهترین تفریحات لوکس در دبی به شمار می‌آید که شما می‌توانید به همراه دوستان و خانواده لحظات زیبایی را در آن بگذرانید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

ساحل جمیرا دبی

ساحل جمیرا از دیگر مناطق دیدنی دبی است که به احتمال زیاد قبلاً نام آن را شنیده‌اید. این ساحل به‌عنوان یکی از مهم‌ترین تفریحات لوکس در دبی شناخته می‌شود که معروف‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های ساحلی دبی را نیز در خود جای داده است. جالب است بدانید ساحل جمیرا در امتداد خلیج فارس قرار دارد و به‌صورت ساحلی سفید و زیبا دیده می‌شود.

اگر قصد دارید برای استراحت و تفریح به ساحل جمیرا سر بزنید، لازم است بدانید علاوه بر لذت بردن از تفریحات مختلف، می‌توانید از مراکز خرید و رستوران‌های این ساحل نهایت استفاده را ببرید. در این ساحل مراکزی به‌منظور تفریحات کودکان در دبی در نظر گرفته شده‌اند که می‌توانند مکان خوبی برای سرگرم کردن کودکان در محیطی شاد و کودکانه باشند.

ورودی ساحل جمیرا کاملاً رایگان است و به همین دلیل بسیاری از توریست‌ها بعد از گشت‌وگذار در مراکز خرید دبی، جهت استراحت و خوردن وعده غذایی به این ساحل مراجعه می‌کنند. اگر به هنگام بازدید از تفریحات لوکس در دبی گذرتان به ساحل جمیرا افتاد، پیشنهاد می‌کنیم از مرکز ماساژ این ساحل غافل نشوید.

در این مرکز پرسنل حرفه‌ای در حوزه ماساژ وجود دارند که می‌توانند خستگی سفر را از تن شما خارج کرده و آرامشی وصف‌نشدنی برایتان ایجاد کنند. قدم زدن در ساحل جمیرا و شنا کردن در دریا از بهترین تفریحات دبی در تابستان به شمار می‌آید و هیچ گردشگری دوست ندارد این فرصت را از دست بدهد.

ساحل جمیرا در دبی
تفریحات لوکس در دبی : ساحل جمیرا

 

ساحل الصفوح دبی

تمام سواحلی که پیش از این معرفی کردیم از پرطرف‌دارترین و پرترددترین سواحل دبی محسوب می‌شوند که همواره گردشگران بسیاری در آن‌ها به گردش و تفریح می‌پردازند. حال ممکن است این سؤال برایتان پیش بیاید که اگر به دنبال ساحلی آرام و خلوت باشیم، کدام ساحل دبی را انتخاب کنیم؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم اگر در میان تفریحات لوکس در دبی به دنبال آرامش و ریلکس کردن زیر نور آفتاب و لب دریا هستید، ساحل الصفوح بهترین انتخاب است. این ساحل به اندازه سواحلی که قبلاً معرفی کردیم امکانات و تفریحات متنوع ندارد؛ اما برای استراحت در محیطی آرام‌بخش و ساکت گزینه بسیار مناسبی است.

این ساحل با نام قصر سیاه نیز شناخته می‌شود؛ زیرا در مجاورت قصر امیر امارات متحده عربی واقع شده است. این ساحل ورودی ندارد و رایگان است.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

اوج هیجان در پارک آبی آتلانتیس دبی

پارک آبی آتلانتیس از بهترین تفریحات در دبی است که سر خوردن از سرسره‌های مرتفع و آفتاب گرفتن در تخت‌های کنار استخر‌های آن می‌تواند تجربه‌ای به‌یادماندنی برای شما رقم بزند. این پارک از بر‌ترین و معروف‌ترین پارک‌های آبی در خاورمیانه به شمار می‌آید که در هتل مجلل آتلانتیس دبی قرار دارد.

پارک آبی آتلانتیس مساحتی حدود ۱۷ هکتار دارد که سبب شده است این مرکز به‌عنوان بزرگ‌ترین پارک آبی امارات شناخته شود. این پارک با نام پارک آکواونچر نیز شناخته می‌شود و ترکیبی از معنای آب و ماجراجویی است. از امکانات جذاب این پارک می‌توان به رودخانه‌های موج‌دار، ۳۰ سرسره مختلف، رستوران، کافی شاپ و غیره اشاره کرد.

سرسره‌های پارک آتلانتیس شامل ۳ دسته سرسره‌های آرام، وحشتناک و سقوط آزاد هستند که هر کسی را وسوسه می‌کنند آن‌ها را امتحان کند. از معروف‌ترین سرسره‌های این پارک می‌توان به برج پوزیدون، سرسره زومرانگو، سرسره انتقام پوزیدون، سرسره اسلیترین، برج نپتون و غیره اشاره کرد.

برای استفاده از این امکانات لازم است افراد حدود ۱ متر و ۲۰ سانت قد داشته باشند. این پارک تنها مختص بزرگسالان نیست و تفریحات بسیار جذابی متناسب با روحیات کودکان برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. قیمت بلیت پارک آبی آتلانتیس دبی از ۲۴۰۰۰۰۰ الی ۲۹۰۰۰۰۰ تومان است و برای کودکان زیر ۲ سال نیز رایگان در نظر گرفته می‌شود.

برای آگاهی از هزینه کمد لباس و دیگر ملزومات در پارک آبی آتلانتیس می‌توانید جدول زیر را مطالعه کنید:

خدمات هزینه
کمد سایز کوچک ۵۵ درهم
کمد سایز بزرگ ۸۵ درهم
حوله ۴۰ درهم
حوله در کنار کمد ۸۵ درهم
سافاری کوسه پارک مهمانان هتل ۳۶۰ درهم و دیگر افراد ۵۸۵ درهم
زیپ لاین ۱۰۰ درهم
تغذیه ماهی‌ها مهمانان هتل ۱۷۵ درهم و دیگر افراد ۲۷۵ درهم

جالب است بدانید اگر در روز تولد خود به این پارک آبی سر بزنید، یک بلیت رایگان به‌عنوان هدیه تولد به شما تعلق می‌گیرد. پارک آتلانتیس دبی از اصلی‌ترین تفریحات لوکس در دبی شناخته می‌شود و شما می‌توانید یک روز کامل را در این پارک شاد و جذاب صرف خوش‌گذرانی و تفریح به همراه دوستان خود کنید.

این پارک در خیابان الهلال دبی واقع شده است و ساعت کاری آن از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر است.

اوج هیجان در پارک آبی آتلانتیس دبی
تفریحات لوکس در دبی : پارک آبی آتلانتیس

 

سفر به سرزمین عجایب در پارک وایلد وادی دبی

از دیگر پارک‌های دبی که می‌توانید تفریحات لوکس در دبی را در آن تجربه کنید می‌توان به پارک وایلد وادی اشاره کرد. این پارک آبی فرصت تجربه حال و هوای فرهنگ عربی را برای شما فراهم می‌کند و می‌توانید روزی سرشار از هیجان را به خاطرات سفر خود اضافه کنید.

جالب است بدانید طراحی این پارک طبق داستان سندباد ملوان صورت گرفته است و علاوه بر این زیر مجموعه گروه جمیرا در دبی قرار دارد. چنانچه برای اقامت هتل برج العرب یا جمیرابیچ را انتخاب کنید، می‌توانید به‌صورت رایگان از تفریحات پارک وایلد وادی استفاده کنید.

این پارک آبی بیش از ۲۰ سال است که آغاز به فعالیت کرده و هنوز هم به‌عنوان یکی از بهترین تفریحات دبی شناخته می‌شود. علت این موضوع را می‌توان داشتن هیجان‌انگیزترین سرسره‌ها و وسیع‌ترین استخر موج معرفی کرد. علاوه بر این، این پارک لقب سومین پارک آبی بزرگ دنیا را نیز کسب کرده است.

در بازدید از پارک وایلد وادی می‌توانید از سرسره‌هایی با ارتفاع ۳۲ متر و سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت استفاده کرده و ترشح بالای آدرنالین را تجربه کنید. بازدیدکنندگان این پارک همواره از طراحی زیبا و عجیب آن صحبت می‌کنند و معتقدند پارک وایلد وادی آن‌ها را به یاد سرزمین عجایب می‌اندازد.

از جذآبیت‌های این پارک می‌توان به ترن سواری روی آب، سورج برج، سقوط آزاد، استخر موج، رودخانه جو‌ها و غیره اشاره کرد. در این پارک ۱۰۰ بازی مفرح و جذاب نیز برای کودکان ارائه می‌شود و می‌تواند آن‌ها را به‌خوبی شاد و سرگرم کند. پس می‌توانید به همراه کودکان خود روز شاد و هیجان‌انگیزی در پارک وایلد وادی دبی بگذرانید.

قیمت بلیت پارک آبی وایلد وادی برای افراد بالغ حدود ۷۰ یورو و برای کودکان تا قد ۱۱۰ سانتی متر ۵۶ یورو است. این پارک در خیابان جمیرا مقابل برج العرب قرار دارد و شما می‌توانید به‌راحتی به آن دسترسی پیدا کنید. بهترین زمان مراجعه به این پارک آبی از اواسط خرداد ماه تا شهریور ماه است.

سفر به سرزمین عجایب در پارک وایلد وادی در دبی
تفریحات لوکس در دبی : پارک وایلد وادی دبی

 

هیجانی تکرار نشدنی در پارک لگو لند دبی

پارک لگو لند از جذاب‌ترین تفریحات لوکس در دبی است که برای کودکان و نوجوانان می‌تواند بهترین گزینه باشد. البته بزرگسالان نیز می‌توانند از تفریحات این پارک لگویی استفاده کرده و روز‌های خوش کودکی را بار دیگر تجربه کنند. این پارک به‌عنوان اولین پارک لگویی در خاورمیانه و هفتمین لگو لند دنیا شناخته می‌شود.

در این پارک می‌توانید به همراه کودکان خود به ساخت قایق‌های لگویی موج سواری بپردازید. علاوه بر این به کمک لگوی بالشتی می‌توانید به قایق موردنظر قطعات لگوی موردعلاقه خود را اضافه کرده و لحظات لذت بخشی را در دنیای زیبای کودکان سپری کنید.

قیمت بلیت لگو لند دبی از ۴۲۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود و در خیابان شیخ زاید واقع شده است. بسیاری از هتل‌های دبی در این خیابان قرار دارند و به همین دلیل بسیاری از گردشگران در بازدید از تفریحات لوکس در دبی به این پارک آبی دیدنی سر می‌زنند.

پارک لگو لند دبی
تفریحات لوکس در دبی : پارک لگولند در دبی

 

سفر به دبی با افدل گروپ

اگر می‌خواهید از تفریحات لوکس در دبی دیدن کرده و تجربه‌های به‌یادماندنی در این شهر بی‌نظیر کسب کنید، لازم است در ابتدا نسبت به دریافت ویزای توریستی دبی اقدام نمایید. تمامی‌ اتباع ایرانی که قصد سفر به دبی یا امارات را دارند، لازم است پیش از سفر این ویزا را دریافت کنند.

اگر از نحوه دریافت این ویزا و هزینه‌های آن خبر ندارید، لازم نیست نگران باشید؛ افدل گروپ آماده است که از ابتدا تا انتهای مراحل اخذ ویزا همراه شما باشد.

علاوه بر این، تیم مجرب افدل گروپ با داشتن مشاوران متخصص و باسابقه می‌تواند در حوزه مهاجرت به دبی، اقامت دبی، ویزای دبی و غیره نیز به شما کمک کند.

شما به کمک مشاوران افدل گروپ می‌توانید اطلاعات بسیار مفید و کاربردی در مورد جدید‌ترین شرایط  کار در امارات، هزینه زندگی در دبی، استخدامی‌ در دبی و غیره کسب کنید و بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن و به بهترین شکل نسبت به سفر به دبی و اقامت در آن اقدام کنید.

سفر به دبی با افدل گروپ

 

سخن پایانی

وقتی که قصد سفر به دبی را داشته باشید فرقی نمی‌کند به صحرا گردی علاقه‌مند باشد یا تفریحات آبی؛ زیرا این شهر دیدنی از تفریحات بسیار متنوعی برخوردار است که هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارند.

هلیکوپتر سواری، تماشای برج خلیفه و تور سافاری تنها بخش کوچکی از جاذبه‌های گردشگری دبی هستند که می‌توانند لحظات بسیار به‌یادماندنی برای شما رقم بزنند.

ما در این مطلب سعی کردیم شما را با معروف‌ترین تفریحات لوکس در دبی آشنا کنیم تا در سفر به این شهر مدرن و زیبا بتوانید تجربه‌های خاطره‌انگیزی کسب کنید و نهایت لذت را ببرید.

شماره تماس موسسه مهاجرتی افدل

 

سؤالات متداول

۱. لوکس‌ترین تفریحات در دبی کدام‌اند؟

از تفریحات لوکس در دبی می‌توان به صحراگردی با سافاری، پارک‌های آبی، هلیکوپتر سواری، ساحل گردی و غیره اشاره کرد.

۲. ارتفاع برج خلیفه چقدر است؟

ارتفاع این برج حدود ۸۲۸ متر است.

۳. تفریحات دبی در شب شامل چه مواردی هستند؟

از این تفریحات می‌توان به تماشای آب‌نمای موزیکال، کلاب‌های شبانه، سافاری، تفریحگاه ساحلی دبی مارینا و غیره اشاره کرد.

۴. قیمت سافاری صحرا در دبی چقدر است؟

قیمت بلیت سافاری صحرا در دبی حدود ۲/۵۰۰/۰۰۰ تومان است.

سایر مقالات:

راهنمای 0 تا100 سفر به دبی در 2024- هزینه+ اقامت+ مشاوره
بهترین زمان سفر به دبی; 3 زمان مناسب {تفاوت هزینه و آب وهوا}
24 مورد از تفریحات دبی {عکس- آدرس- قیمت بلیط- هزینه ها}

 

57 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *